Kommentarer till Vardagsrumsbio/Filmsamling 2020 av sinners_bleed
Startad av
sinners_bleed
, Sep 09 2012 13:49
28 svar till detta ämne
Postad 11 August 2013 - 08:34
Spocko: Det är de hyllor som står under bilden, alltså ikea BESTÅ med Inreda glashyllplan, samt glasdörrar till detta + beslysning.
Postad 12 January 2014 - 19:57
Står under bilden, Mio's Friday modell, schläslong+divanSnyggt. Vilken soffmodell är det?
Postad 03 May 2014 - 16:46
Ett tips är att beställa hem nytt glas från tex. Ali istället. Har iof endast beställt till iPad men landade på 260kr inkl. frakt för ett oem glas.
Postad 09 May 2014 - 16:11
Lobo; Jo sant, men att ta isär en Asus surfplatta är tydligen ingen lek, kollade på youtube videor där de monterar isär en. Chansen att misslyckas för mig är stor. Urk!
Postad 03 July 2014 - 20:10
Grymt! Du har en likadan TV-bänk som jag (fast jag har en vit) och jag har länge varit tveksam till om en prolleduk skulle gå ner utan att slå i bänken. Det verkar ju funka uppenbarligen.
BTW, fantastisk tavla! Har själv Blackwater Park-motivet inramat.
BTW, fantastisk tavla! Har själv Blackwater Park-motivet inramat.
Postad 31 August 2014 - 16:19
emiltinebo: funkar utmärkt med duken och bänken, första gången jag rullade ner duken gick den i golvet, fick ändra detta med verktygen som följde med duken.
Postad 19 February 2015 - 19:20
Det är sådana här situationer som gör att vi andra köpare får "nya" prylar i lådorna...
Annars så är det grymma tv-apparater du köper, hoppas denna Oled kan leva upp till kvaliteten du är ute efter.
Håller med andra om att du verkar ha en gedigen filmsamling som säkerligen uppdaterats sen sist, mao upp med lite nya bilder
Annars så är det grymma tv-apparater du köper, hoppas denna Oled kan leva upp till kvaliteten du är ute efter.
Håller med andra om att du verkar ha en gedigen filmsamling som säkerligen uppdaterats sen sist, mao upp med lite nya bilder
Postad 19 February 2015 - 19:43
Tackar för kommentaren. Ser redan nu att Oled är något för mig, fast ärligt skulle jag vilja ha en platt Oled, 65" i 2015 års modell med 4k och Webos 2.0.
Fast när man väl får tag i en sån är det ju 8k och något annat värre...
Postad 19 February 2015 - 23:17
Läckerbit till TV det där, jag slogs av hur tunn den är när jag såg den på Media Markt för någon vecka sedan!
Postad 09 March 2015 - 07:37
Riktigt fin filmsamling du har och resten av vardagsrummet är inte fel det heller, riktigt snyggt!
Postad 09 March 2015 - 23:42
Härligt album med många jätte fina saker. Stor filmsamling 10p så klart!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
97 bilder
47 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?