Kommentarer till Hemma (för närvarande) av DCJ85
Startad av
DCJ85
, Feb 07 2014 16:07
15 svar till detta ämne
Postad 07 February 2014 - 16:07
Stilig tv som ger bra bild. Samsung har bra kvalitet imo.
Du skulle kunna få plats med fler filmer genom att sätta in fler hyllplan, behövs ju inte mer utrymme på höjden än att man får in ett pekfinger å kan dra ut filmen från sin plats. Jag tror du lätt skulle kunna få till 5 rader till med filmer i nuvarande bokhylla
Vad är det för förstärkare? Den ser väldigt låg ut för att vara en onkyo?
Du skulle kunna få plats med fler filmer genom att sätta in fler hyllplan, behövs ju inte mer utrymme på höjden än att man får in ett pekfinger å kan dra ut filmen från sin plats. Jag tror du lätt skulle kunna få till 5 rader till med filmer i nuvarande bokhylla
Vad är det för förstärkare? Den ser väldigt låg ut för att vara en onkyo?
Postad 07 February 2014 - 16:15
Det är smart iofs, kan ju höra med IKEA om man kan få köpa några extra hyllplan
Inge vidare roligt när man får lägga på hög som man gör nu.
En billig en, (finner inte vad den heter, dock Onkyo) köpte den i paket med högtalare och allt. Vill inte lägga ner en massa pengar på dyra saker när jag inte kan använda dom före jag flyttar
Grannar som klagar och för lite utrymme.
En billig en, (finner inte vad den heter, dock Onkyo) köpte den i paket med högtalare och allt. Vill inte lägga ner en massa pengar på dyra saker när jag inte kan använda dom före jag flyttar
Postad 07 February 2014 - 16:30
ser fint ut. fan va filmer! kostar ju skjortan all dessa filmer
inte dax o köpa en Oppo till alla dessa fina filmer
?
Postad 07 February 2014 - 16:41
Tack, det har blivit några
Kikar faktiskt på de, kör på PS3an för tillfället men den börjar bli lite gammal. Kikat lite på en Oppo BDP-105, får se om man klarar övertala sambon att det är en nödvändig investering så det blir en uppdatering snart
Postad 07 February 2014 - 17:49
Ser riktigt fint ut.. Oppon är riktigt bra tycker jag. Om du inte har användning av den analoga delen kan du lika gärna köpa en 103a och spara lite pengar att lägga på film istället. Då det inte skilljer något av vikt förutom just den analoga delen. Du det var en rätt skaplig sovrumsTV 
Postad 07 February 2014 - 19:54
Tackar
Men de låter bra, såna tips uppskattas!
Haha..ja den är jag nöjd med, riktigt bra bild. Sambon var dock inte så imponerad när jag kom hem med den, men hon blev nöjdare när den va vit
Haha..ja den är jag nöjd med, riktigt bra bild. Sambon var dock inte så imponerad när jag kom hem med den, men hon blev nöjdare när den va vit
Postad 07 February 2014 - 21:01
Funderar själv på en sån tv till sovrummet, ska den upp på väggen? Lägg gärna upp en bild på det isf
Fint album i övrigt.
Fint album i övrigt.
Postad 07 February 2014 - 23:26
Funderar själv på en sån tv till sovrummet, ska den upp på väggen? Lägg gärna upp en bild på det isf
![]()
Fint album i övrigt.
Va meningen jag skulle ha upp den men är extremt tunna gipsskivor i väggarna bara så går inte få upp den. Så den står på byrån för tillfället. Blir upphängning när det blir flytt
Tack tack
Postad 19 February 2014 - 17:21
Blir grymt avundsjuk på din film hylla.. min samling är på knappt 70 Blu-ray filmer. Bra jobbat dude! 10p
Postad 21 February 2014 - 22:59
Härlig film samling och snygg tv. Wii U är en riktig rolig spelkonsol.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4 bilder
704 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?