Kommentarer till Biorummet av eXxZeLL
Startad av
eXxZeLL
, Nov 24 2016 17:17
11 svar till detta ämne
Postad 24 November 2016 - 17:17
Bokmärkt, ska bli kul att följa! Håller på med mitt egna liknande projekt. =)
Postad 27 November 2016 - 15:05
Tight schema. Men då är det lättare att driva på! Lycka till. Kommer gärna med tips om du har några frågor.
Mvh M.
Mvh M.
Postad 27 November 2016 - 16:34
Blir inga lugna mys kvällar för dig närmsta månaden :-) några tips:
Kör med osb skiva och 2-3 lager gips så dom blir stabila och så slipper du att väggarna ger resonans ljud ifrån sig(som även stål reglarna gärna ger ifrån sig)
Glöm inte bort ventilation, förbered en kanal så du kan trycka in/ut luft.
Limma allt du kan limma fast så det inte vibrerar.
Postad 29 November 2016 - 14:23
Spännande! Det här ser ut att kunna bli riktigt bra! Vad är tanken med platon-mattan på ytterväggen? Hur har du tänkt ventilera ut fukten? Lycka till och jag ska försöka följa projektets gång, även om jag är väldigt inaktiv på minhembio för stunden. Hoppas nyårspremiären kan hålla! Jag har själv ungefär samma mål för stunden ävne om det inte dokumenteras här.
Postad 03 December 2016 - 13:51
Ska bli roligt att följa detta projekt! Är själv på väg att bygga mitt biorum nu, dock med ett mycket längre tidsschema =/
Postad 29 December 2016 - 11:30
Hur går det? Följer med spänning men antar du sliter på så det inte finns någon tid över att sitta vid datorn och uppdatera! Klart till nyår nu då?
Postad 02 January 2017 - 00:18
Det blev premiär på nyårsafton, gästerna fick hjälpa koppla in högtalarna och inget hade hunnit kalibreras. Halva stjärnhimmlen sitter uppe, halva tapeten är upptapetserad och inga hyllor är målade. Fortsättning följer...
Postad 09 January 2017 - 13:15
Jag ska också börja på mitt biorum snart så det här ska bli kul att följa.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 bilder
26 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?