Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Projekt vardagsrum för bio/stereo av marccar

10 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 January 2018 - 14:13

marccar
  • marccar
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Kommentarer till Projekt vardagsrum för bio/stereo av marccar

Postad 14 January 2018 - 14:13

FinnSmirre
  • FinnSmirre
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
Alltid kul med nytt! :D Blir att följa! :)

Postad 15 January 2018 - 21:49

marccar
  • marccar
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Alltid kul med nytt! :D Blir att följa! :)

Verkligen! har sett fram emot att förvandla detta rum sen dag 1 i huset. Kul att du vill hänga med på resan  :)

Postad 30 January 2018 - 21:50

Thomas_S
  • Thomas_S
  • Swiftly AB

• 74 inlägg
  • 0
Ser ut att bli riktigt bra! Kommer följas!

Postad 31 January 2018 - 00:39

Prism
  • Prism
  • Forumräv

• 856 inlägg
  • 0
Spännade. Du ser ut att ha väldigt fint väder för att vara januari? :)

Postad 31 January 2018 - 00:45

Joppe Apa
  • Joppe Apa
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0
Det här blir jättefint! Kul med fler som bygger vardagsrumsbio, det är en lite större utmaning. Ett tips om ventilationen en mediaskåpet: ta i mer, om du vill kunna hålla dörrarna stängda. Jag har 4+4 120-fläktar på fullvarv, blir ändå rätt varmt.

Postad 31 January 2018 - 20:20

marccar
  • marccar
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Ser ut att bli riktigt bra! Kommer följas!

Tack för de orden! Var inne och läste igenom ditt projekt Thomas, grymt imponerande :) Riktigt dröm-rum du skapat  :)

Postad 31 January 2018 - 20:34

marccar
  • marccar
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Spännade. Du ser ut att ha väldigt fint väder för att vara januari? :)

Visst har jag  ;) Först nu jag hunnit gå igenom bilderna, projektet startade i juni och pågår fortfarande  :)

Det här blir jättefint! Kul med fler som bygger vardagsrumsbio, det är en lite större utmaning. Ett tips om ventilationen en mediaskåpet: ta i mer, om du vill kunna hålla dörrarna stängda. Jag har 4+4 120-fläktar på fullvarv, blir ändå rätt varmt.

Tack Joppe! Visst är det en kul utmaning och du har verkligen lyckats ser jag!  :) Tack för tipset, börjar tänka som så att fläktar inne mest skickar runt den redan varma luften. Bättre är nog att installera fläktar som pressar in rumsluft i botten och likvärdig uppsättning i toppen som skjutsar ut varm luft. 

Postad 29 June 2018 - 06:47

Unregistered3891e39c
  • Unregistered3891e39c
  • Lärjunge

• 429 inlägg
  • 0
Snyggt! Men skaffa något att täcka över glaspartierna med... Det gör ont i mina öron bara av att titta på det. Det ser över lag väldigt kalt ut, så kanske en matta? Då får du lite ordning på ljudet också :-)....... Så ser det inte bara snyggt ut.

Postad 29 June 2018 - 08:55

mr miyagi
  • mr miyagi
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0
Kul med vardags bio. Jag har lite tips att ge dig när det gäller duk till ditt projekt om du vill. Gott att du har kunnat få in allt i taket.
Fönsterpartierna är underbara. Glöm inte det att det är v rum.
Så låt inte bion ta över bara. Mvh
Mr miyagi

Postad 29 June 2018 - 12:30

marccar
  • marccar
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Snyggt! Men skaffa något att täcka över glaspartierna med... Det gör ont i mina öron bara av att titta på det. Det ser över lag väldigt kalt ut, så kanske en matta? Då får du lite ordning på ljudet också :-)....... Så ser det inte bara snyggt ut.

Tack! Ja att få upp något framför glaspartierna var prio. Idag sitter där lite tjockare mörkläggningsgardiner på skena från golv till tak. Även matta + några absorbenter är på plats. Mer bilder kommer så småningom  :)

Kul med vardags bio. Jag har lite tips att ge dig när det gäller duk till ditt projekt om du vill. Gott att du har kunnat få in allt i taket.
Fönsterpartierna är underbara. Glöm inte det att det är v rum.
Så låt inte bion ta över bara. Mvh
Mr miyagi

Tack! Det blir alltid kompromisser när det samtidigt ska användas som vardagsrum.

Kollade in ditt album, vilket härligt vardagsrum du har! Underbar blå färg  :wub:  Såg att du har en react duk. Jag har nyligen handlat på mig en Euroscreen Linnea tab tension med React 3.0, hoppas den ska funka bra  :) bilder kommer. 

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.