Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

DVB-T2

715 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sagemcom RT90-160 HD 160GB (Digitalboxar) 2 4,04 (55) Inga priser
Sagemcom DT90 HD (Digitalboxar) 4 4,47 (14) Inga priser
Humax BXR-HD (Digitalboxar) 3 6,85 (12) Inga priser
FaVal Combo ST 2200 CX CI T2 (Digitalboxar) 2 7,5 (1) Inga priser
Miraclebox 9 T2 Twin HD PVR (Digitalboxar) 4 5,92 (11) Inga priser
8 relaterade trådar

Postad 03 september 2010 - 17:16

Bo_B
  • Bo_B
  • Beroende

• 1 012 inlägg
  • 0

Boxer har nu lagt upp information om en DVB-T2 box:
http://www.boxer.se/nyaboxar

Fast boxar var väl att ta i... En enda box handlar det om och det är en Sagem.
Är det nån som vet ifall Topfield tänker sälja DVB-T2 PVRt-boxar i Sverige?

Postad 04 september 2010 - 10:46

rusk
  • rusk
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Sony sägs komma med TV-modeller redan denna månad som ska klara DVB-T2.
http://www.boxer.se/...-hd-box-och-tv/

Postad 04 september 2010 - 20:56

reslfj
  • reslfj
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Sony sägs komma med TV-modeller redan denna månad som ska klara DVB-T2.
http://www.boxer.se/...-hd-box-och-tv/

Sony-bygger-in-mottagare-for-nya-HD-kanalerna

Lars :)

Postad 05 september 2010 - 09:34

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0

Fast boxar var väl att ta i... En enda box handlar det om och det är en Sagem.

Sen kan man ju då undra om den här sprillans nya boxen har samma brister som den Dilog-box som kom i slutet av 2009 har, se bara här vad de svarar på frågor.

Bifogad fil  Clipboard02.jpg   220,16K   4 Antal nerladdningar

Det det frågas om där, är vad alla DVD/BluRay-Hårddisk-inspelare kan, men alltså inte annars dyra och avancerade boxar kan ...

Postad 05 september 2010 - 15:27

Unregistered1ccaae3e
  • Unregistered1ccaae3e
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Äntligen...äntligen börjar det hända saker. Lanserar Sony så ligger nog inte LG, Panasonic, Philips m.fl så långt efter. Nu blir förhoppningsvis tankarna om import från UK överflödiga.

Postad 28 september 2010 - 14:23

Unregistered1ccaae3e
  • Unregistered1ccaae3e
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Nu har det snart gått en månad sen Sony's tillkännagivande..
Någon som hört något nytt om DVB-T2? Verkar de övriga tillverkarna hänga på eller står allt fortfarande still?

Postad 28 september 2010 - 22:55

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0

Sen kan man ju då undra om den här sprillans nya boxen har samma brister som den Dilog-box som kom i slutet av 2009 har, se bara här vad de svarar på frågor.

Bifogad fil  Clipboard02.jpg   220,16K   4 Antal nerladdningar

Det det frågas om där, är vad alla DVD/BluRay-Hårddisk-inspelare kan, men alltså inte annars dyra och avancerade boxar kan ...

DVD inspelare har encoder för att komprimera materialet som kommer in.
Digitalboxar har bara decoder så den sparar ner det som kommer in i kabeln i oförändrat skick.
Ser ingen anledning att börja ändra kvalite då man får 2TB hårddisk för runt 1000 lappen.
Och ang timer inspelningar så har jag kunnat göra det där i 5 år nu och mycket mer.

Redigerat av Leatherface, 28 september 2010 - 22:57.

Postad 12 oktober 2010 - 12:38

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1 349 inlägg
  • 0
Jag har googlat och letat och haft mig, men ingenstans hittar jag ett faktiskt datum för när sändningarna med DVB-T2 faktiskt startar och var.

Någon som vet eller det är ett mysterium för alla?

Postad 12 oktober 2010 - 12:43

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1 482 inlägg
  • 0
Det är ett mysterium, och ett irriterande sådant!
Jag har också sökt som en tok men hittar bara standardformuleringar om 70% i år, 90% nästa år och "nästan alla" till OS 2012.

Detta duger såklart inte om man står och tvekar mellan olika lösningar och leverantörer.
Jag kollar teracom och Boxer dagligen, men ska nog skriva till Boxer och hota med att säga upp om jag inte får besked om när HDTV-sändningarna startar.
Men jag har farhågor om att vi i Värmland hör till de sista 10% eftersom nät 7 ska sändas med VHF här...

Postad 12 oktober 2010 - 12:49

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1 349 inlägg
  • 0
Jag köpte en HD box i min MKB lägenhet.
Den var värdelös i min nya lägenhet, och ingen vill köpa den när jag annonserar på blocket.
Så 2500:- på den förra året.
Skall jag lägga 2500:- på en ny HD box till nya lägenheten i år så måste den ######r vara kompatibel med kommande standard, för 2500:- om året på boxar som inte går att sälja är inte ok i min bok.

Postad 12 oktober 2010 - 17:29

Berkan
  • Berkan
  • Mästare

• 2 791 inlägg
  • 0
Vad är det för en "HD-box" som du inte får såld?

Om du kör med marksänt (MKB har väl inte marksänt i sitt nät?) så kommer DVB-T2 vara standard i minst 10 år framöver och jag vet ingen effterföljare till mpeg-4 heller. Lite extra features i T2 som TFS ligger nog ett antal år framåt i tiden, så en T2-box är jag säker på iallafall kommer hålla i 5 år utan problem. Sedan vill man ju alltid ha nya prylar efter något år ändå.

Jag tror att 3D dröjer minst 5 år innan den tekniken är redo för de stora massorna och tv-distribution.

Postad 13 oktober 2010 - 14:24

Unregistered1928
  • Unregistered1928
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Det är ett mysterium, och ett irriterande sådant!
Jag har också sökt som en tok men hittar bara standardformuleringar om 70% i år, 90% nästa år och "nästan alla" till OS 2012.

Detta duger såklart inte om man står och tvekar mellan olika lösningar och leverantörer.
Jag kollar teracom och Boxer dagligen, men ska nog skriva till Boxer och hota med att säga upp om jag inte får besked om när HDTV-sändningarna startar.
Men jag har farhågor om att vi i Värmland hör till de sista 10% eftersom nät 7 ska sändas med VHF här...

Hej,

Teracom kommer att gå ut med ett pressmeddelande i dagarna gällande starten av HDTV i marknätet. Håll ut, snart får du ett vettigt besked ;)

Hälsningar
Robert

Redigerat av Unregistered1928, 13 oktober 2010 - 14:25.

Postad 13 oktober 2010 - 15:01

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1 482 inlägg
  • 0
Tack Robert, du är en fyr i mörkret ;)

Postad 13 oktober 2010 - 18:33

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0
Teracom har ju startat en ny sida för info om Hd-Tv & DVB-T2: http://www.teracom.se/Fakta/hdtv/

Även en sida om de ställen där nät 7 kommer att sändas på VHF-bandet: http://www.teracom.s...och-VHF-antenn/

Postad 13 oktober 2010 - 18:57

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

• 1 257 inlägg
  • 0
Jag var inne på www.digitalboxen.com och ser till min förvåning att den ena boxen efter den andra marknadsförs som framtidssäkra och HD-klara!
t.ex. denna

Maximum T-541 VA Marksänd HD-förberedd.
Maximum T-541 är en framtidssäkrad digitalmottagare i läcker design godkänd av Boxer. Se på MPEG2- eller MPEG4-sändningar med riktigt hög bildkvalitet via HDMI-anslutningen

Har den här boxen DVB-T2? Om inte tycker jag det är anmärkningsvärt att den marknadsförs som en HD-box!

Jag har postat detta i en egen tråd https://www.minhembi...howtopic=270413
kommentera gärna där!

Redigerat av ansgar, 13 oktober 2010 - 19:06.

Postad 13 oktober 2010 - 20:04

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0

kommentera gärna där!

Varför, bättre att hålla all info om T2 i några få trådar än så länge, och sen när det dyker upp fler o fler boxar o tv med T2, så skapar man egna trådar för de största av dem.

Postad 14 oktober 2010 - 06:51

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1 482 inlägg
  • 0

Teracom har ju startat en ny sida för info om Hd-Tv & DVB-T2: http://www.teracom.se/Fakta/hdtv/

Även en sida om de ställen där nät 7 kommer att sändas på VHF-bandet: http://www.teracom.s...och-VHF-antenn/

Låt oss hoppas att de uppdaterar de sidorna med lite aktuell information också :)

Informationen där är otillräcklig vad gäller utbyggnadstakten.
Den sidan kunde lika gärna ha stått som den gör för ett år sen.
Nu är nu, och det är dags att komma med information till kunderna, om dom vill ha dom kvar.
Alternativ finns redan om man vill ha HDTV och jag tänker iaf inte vänta mycket längre på besked om när nätet byggs ut i min hemtrakt.

Vissa kommer få vänta i två år till, det ska man få veta i tid.

Men nu är ju Robert här som tröst och har lovat information de närmaste dagarna så hoppet lever :angry:

Postad 14 oktober 2010 - 11:18

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2 230 inlägg
  • 0
Mer detaljerad information om VHF-sändningar finns på denna sida

Postad 14 oktober 2010 - 11:51

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0

Nu är nu, och det är dags att komma med information till kunderna, om dom vill ha dom kvar.
Alternativ finns redan om man vill ha HDTV och jag tänker iaf inte vänta mycket längre på besked om när nätet byggs ut i min hemtrakt.

Har för mig att EU sa att Sverige inte får ha bara en( = Monopol ) leverantör av marksänd Tv, så det finns hopp om utökat utbud och andra priser, sannolikt redan nästa år.

Postad 14 oktober 2010 - 14:22

kaiserfranz
  • kaiserfranz
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
1a november är det som gäller för start av HD-sändningarna, skriver Boxer på sin hemsida idag.
http://www.boxer.se/...tar-1-november/

Postad 14 oktober 2010 - 17:02

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2 230 inlägg
  • 0

1a november är det som gäller för start av HD-sändningarna, skriver Boxer på sin hemsida idag.

Och där fann man äntligen en utbyggnadsplan

Postad 14 oktober 2010 - 19:43

Berkan
  • Berkan
  • Mästare

• 2 791 inlägg
  • 0

Har för mig att EU sa att Sverige inte får ha bara en( = Monopol ) leverantör av marksänd Tv, så det finns hopp om utökat utbud och andra priser, sannolikt redan nästa år.

Vi får ha bara en operatör, men vi får inte utesluta om någon mer vill "operera" (bara ett litet förtydligande, så att ingen tror att vi måste ta in en till operatör bara för sakens skull). Att det skulle komma in en till operatör under 2011 ser jag som mycket osannolikt.
Utökat utbud i form av fler kanaler blir det ju inte med fler operatörer, marknätet har sina 7 muxar, varken mer eller mindre.
Kanske lägre priser, men inte mer än 10-20 kr/mån på ett stort paket. Det är ju bara att titta på de andra plattformarna, där alla ligger i ungefär samma prisklass på sina paket. Men visst vore det trevligt med lägre priser.

Postad 15 oktober 2010 - 01:47

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

• 1 257 inlägg
  • 0

Jag var inne på www.digitalboxen.com och ser till min förvåning att den ena boxen efter den andra marknadsförs som framtidssäkra och HD-klara!

kommentera gärna där!

Jag har fått svar och lagt in det i den andra tråden

Postad 15 oktober 2010 - 09:05

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2 230 inlägg
  • 0

Utökat utbud i form av fler kanaler blir det ju inte med fler operatörer, marknätet har sina 7 muxar, varken mer eller mindre.
Kanske lägre priser, men inte mer än 10-20 kr/mån på ett stort paket. Det är ju bara att titta på de andra plattformarna, där alla ligger i ungefär samma prisklass på sina paket. Men visst vore det trevligt med lägre priser.

Nej, totala utbudet skulle som du säger bli oförändrat, och priset är jag inte säker på att det skulle bli bättre det heller i slutändan. En trolig utveckling vore att exempelvis alla Viasat-kanaler sånär som en eller två hamnar hos en operatör, alla SBS-kanaler samt några andra eftertraktade hos en annan operatör. Som kund skulle du alltså behöva abonnemang hos flera operatörer om du vill ha samma utbud som hos Boxer idag. Lyckligtvis endast ett kort, men hur det blir med kortavgifter (som ju egentligen inte betalar för själva kortet) vete sjutton.
Det enda man kan hoppas på om fler operatörer kliver på tåget är nog att de skulle hetsa varann till att ta fram mer flexibla abonnemang för oss kunder. Trots att utslaget inte är direkt nytt så har såvitt jag vet ingen ännu anmält intresse att konkurrera med Boxer så jag tvivlar på att det blir något.

Postad 15 oktober 2010 - 09:35

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1 349 inlägg
  • 0
Ser att tv4 hd inte finns med från start.
Någon som vet om den kommer vara gratis eller kräva abonemang?

Postad 15 oktober 2010 - 12:54

Unregisteredcab460d8
  • Unregisteredcab460d8
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0

Och där fann man äntligen en utbyggnadsplan

Det blir många som får skaffa VHF-antenn igen. Fler VHF än UHF sändare på mux 7.

Postad 15 oktober 2010 - 13:06

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0

Vi får ha bara en operatör, men vi får inte utesluta om någon mer vill "operera" (bara ett litet förtydligande, så att ingen tror att vi måste ta in en till operatör bara för sakens skull). Att det skulle komma in en till operatör under 2011 ser jag som mycket osannolikt.

Tror inte det skulle leda till lägre priser heller om man måste ha Viasat abb för vissa kanaler och Boxer abb för andra osv.
Det kommer bara leda till dyrare totalpris totalt sett som det är på Satellit.
Däremot blir det inte samma boxkrångel då det var som krav att alla operatörer ska köra med samma standard och kort.

Postad 15 oktober 2010 - 15:50

rogerli
  • rogerli
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

Ser att tv4 hd inte finns med från start.
Någon som vet om den kommer vara gratis eller kräva abonemang?

TV4 skall säkert ha betalt för att man skall få titta på deras HD-kanal.
Se bara hur se "snålar" med att sända bra ljudformat på sina filmer. Är det någon som fått bioljud, 5.1, på en TV4-långfilm? Är det ens stereoljud ??

Postad 17 oktober 2010 - 19:04

Unregistered1ccaae3e
  • Unregistered1ccaae3e
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Känns riktigt bra att det börjat röra på sig igen. Den 1 november är ju dessutom inom en snar framtid. Nu håller jag tummarna och hoppas att Panasonic gör som Sony och svarar upp till marknaden med att erbjuda DVB-T2 boxar i deras tv-apparater också...DET hade varit årets julklapp...:)

Postad 17 oktober 2010 - 21:14

reslfj
  • reslfj
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

...hoppas att Panasonic gör som Sony och svarar upp till marknaden med att erbjuda DVB-T2 boxar i deras tv-apparater också...DET hade varit årets julklapp...:(

Panasonic har DVB-T2 fjernsyn på det engelske marked, de kommer også til Sverige. se fx denne TX-P42G20B

Lars :)

Postad 19 oktober 2010 - 17:41

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0
Nu finns Sagems DVB-T2 box i Boxers erbjudande:

Bifogad fil  Boxer.jpg   242,62K   2 Antal nerladdningar

http://www.boxer.se/...j-24-september/

Postad 21 oktober 2010 - 16:11

Corrigap
  • Corrigap
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Hej,
Är det någon som vet vilken mux (6 eller 7) som SVT1/2 HD kommer att hamna på från Hörby/Sallerup-masten.

Är det mux 6 så slipper jag nämligen skaffa en VHF-antenn, och klättra på taket med den, vilket är ännu värre. Om jag nu har förstått all information korrekt, vill säga.

Corrigap

Redigerat av Corrigap, 21 oktober 2010 - 16:49.

Postad 21 oktober 2010 - 19:10

ruva
  • ruva
  • Mästare

• 2 789 inlägg
  • 0
Mörkt på Boxers boxhimmel

Att Sagem är enda alternativet för DVB-T2 är synd.
Ingen nys om något annan märke med PVR?

Postad 22 oktober 2010 - 15:12

matbl
  • matbl
  • Forumräv

• 840 inlägg
  • 0
Såg just att TV4HD ska börja sända i marknätet 18:e december.
http://www.boxer.se/...tv/nya-kanaler/

Postad 22 oktober 2010 - 19:22

Unregistered98bc0f60
  • Unregistered98bc0f60
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0
Kompletta kanalplaner för stora och små sändarstationer.
http://www.teracom.s...byggnadsplaner/

/M

Postad 25 oktober 2010 - 18:07

rusk
  • rusk
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Pratade med en TV-handlare på Stockholm Open igår (Panasonic visade upp sin 3D TV). Han sa att Sony köpt upp första leveransen av dvb-t2 chip och att Panasonic mfl ev. kommer med HD-mottagare runt jul. Då kommer de dock inte att hamna i de billigare modellerna... Den som lever får se...

Redigerat av rusk, 25 oktober 2010 - 20:21.

Postad 25 oktober 2010 - 21:08

matbl
  • matbl
  • Forumräv

• 840 inlägg
  • 0

Pratade med en TV-handlare på Stockholm Open igår (Panasonic visade upp sin 3D TV). Han sa att Sony köpt upp första leveransen av dvb-t2 chip och att Panasonic mfl ev. kommer med HD-mottagare runt jul. Då kommer de dock inte att hamna i de billigare modellerna... Den som lever får se...

Bluff säger jag. Panasonic levererar med dvb-t2 för fullt i storbrittanien. I alla modellerna. Och det är en betydligt större marknad än dvb-t2 i sverige så de har nog chip så det räcker hit med... ;)

Postad 25 oktober 2010 - 23:11

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0

Panasonic levererar med dvb-t2 för fullt i storbrittanien.

Fast... det är ju inte samma standard för Nordic DVB-T2 som för StorbriTaNNiens DVB-T2.
BriTTerna har tydligen andra krav än vi i Norden.

OM det nu inte bara är i mjukvaran, men hur det egentligen ligger till tycks ju ingen här veta, utan många gissar vilt.

Skrivs ju om skillnaderna i DVB-T2 standarderna även här: https://www.minhembi...s...0&start=120

Redigerat av anderswillhelmsson, 25 oktober 2010 - 23:14.

Postad 25 oktober 2010 - 23:19

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5 302 inlägg
  • 0
D-book och NoRig är ju de två standarder som skiljer för DVB-T, hittar inget om att det skulle vara samma på DVB-T2.

Vore kul om ngn provade.

De kan vara så att Ny Teknik rört till det, vad jag vet är det dem enda som skrivit om den skillnaden och de andra har citerat dem (eller tvärt om).

Postad 26 oktober 2010 - 00:36

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2 230 inlägg
  • 0

De kan vara så att Ny Teknik rört till det, vad jag vet är det dem enda som skrivit om den skillnaden och de andra har citerat dem (eller tvärt om).

Teracom har presenterat en översikt.
Eftersom D-book tydilgen inte är publik så bygger den på en del gissningar.
Det vore säkert möjligt att göra produkter som från fabrik har stöd för både D-Book och NorDig, men jag tvivlar på att någon sådan produkt existerar idag. Jag är dock rätt övertygad de chip vi talar om funkar i båda systemen med rätt mjukvara, största skillnaden i hårdvaran torde ligga i tunern som skall klara VHF-bandet enligt NorDig-standarden.

Postad 26 oktober 2010 - 11:52

rusk
  • rusk
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Bluff säger jag. Panasonic levererar med dvb-t2 för fullt i storbrittanien. I alla modellerna. Och det är en betydligt större marknad än dvb-t2 i sverige så de har nog chip så det räcker hit med... ;)

Enl. Panasonics telefonsupport så kommer de inte få in några nya modeller förrän i vår. Nya modeller planeras till maj.

Postad 26 oktober 2010 - 12:17

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1 482 inlägg
  • 0
Teracom är sega med att uppdatera vilka kanaler som ska ligga på vilken MUX.

Snälla snälla, låt SVT HD ligga på MUX 6.......
Så slipper jag köpa en till antenn, för jag betalar ICKE 59kr/mån för TV4HD. MTV HD och National geograf HD......

Postad 27 oktober 2010 - 10:52

discomega
  • discomega
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0
gjorde kanalsökning nu. hittade svthd och de andra kanalerna. bor i göteborg.

Postad 27 oktober 2010 - 11:03

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2 230 inlägg
  • 0

Kolla vilken kanal SVT1 HD ligger på så kan du hjälpa JockeJ med svaret på hans fråga.

Postad 27 oktober 2010 - 11:08

discomega
  • discomega
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Teracom är sega med att uppdatera vilka kanaler som ska ligga på vilken MUX.

Snälla snälla, låt SVT HD ligga på MUX 6.......
Så slipper jag köpa en till antenn, för jag betalar ICKE 59kr/mån för TV4HD. MTV HD och National geograf HD......

kanalplats 33, Teracom_mux_6 ligger svthd på hos mig.

Postad 27 oktober 2010 - 11:46

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1 482 inlägg
  • 0
Nice :D
För visst håller dom kanalerna på samma MUX över hela landet?

Tack discomega.

Postad 27 oktober 2010 - 11:59

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

• 1 167 inlägg
  • 0

Menar du med det att kanalerna finns i det fria marknätet?

Postad 27 oktober 2010 - 12:22

discomega
  • discomega
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0
ja, tittar på svthd nu. dom har väl tjuvstartat lite.

Postad 27 oktober 2010 - 12:38

Mongroovy
  • Mongroovy
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

ja, tittar på svthd nu. dom har väl tjuvstartat lite.

Spännande, vilken mottagare har du? Hur funkar det än så länge?

Postad 27 oktober 2010 - 13:08

discomega
  • discomega
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0
Jag har en Sagem RT90-160 HD. Problemen med den kan du läsa om här : https://www.minhembi...s...267927&st=0 :D

Bilden är väldigt bra med SD och givetvis HD. Min gamla plasma är enbart 1024*768 så jag känner inte riktigt att jag kan ge en rättvis bild om kvaliten i HD.

Hmm, SVT1 ligger i mux 6 men SVT2 ligger i mux 7 hos mig i Göteborg. Var nog lite snabb förut med att säga att båda låg i mux 6 :P.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.