Sony PlayStation 3 (PS3) 60GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(705)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 40GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(530)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(259)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(78)
|
Inga priser |
Postad 29 September 2007 - 10:32
Postad 30 September 2007 - 16:50
Har varit bortrest under helgen och har därför inte haft möjlighet att spela Jericho-demot förrän nu. Läste här i tråden att flera var positiva till det så med lite lagom högt ställda förväntningar bootade jag upp konsolen. (Har hittils varit oerhört skeptisk till det efter att ha kollat in lite förhandstittar)
Alltså, snyggt är nog det sista adjektiv jag skulle använda för att beskriva mina intryck av grafiken. Bumpmapping och ytor som inte ser ut som fuktiga utan mera som genomskinlig plast....tänk många av förra generationens xbox spel! Nu är jag ingen grafikfascist utan kan även tycka att spel utan avancerad grafik kan vara ruskigt snygga så länge det estetiska hänger med...här finns tyvärr inget alls att hämta. Urful ljussättning och extremt andefattig miljö att springa runt i.
Jag spelade pliktskyldigt igenom demot men det raderades sedan omedelbart för att slippa framtida men både för mig och min konsols skull!
Postad 30 September 2007 - 20:16
Jag och Kongomannen verkar ha samma åsikt om detta spel.
Postad 30 September 2007 - 21:29
Däremot tycker jag ändå att grafiken är riktigt snygg, trots att även den känns lite för... stel. Men detaljerad är den verkligen, och jag tycker effekterna i spelet är riktigt fräcka. Ljussättningen kan jag hålla med om inte är nån höjdare, flashlighten ger inte en sån skön känsla man vill ha då man slår på den.
Gameplay är dock - förutom stelheten som drar ner en del - riktigt cool tycker jag. Gillar de olika karaktärernas vapen och specialförmågor. Skönt med ett fps som vågar sticka ut lite också.
Att betygsätta ett spel efter endast ett demo är såklart helt omöjligt, men mitt betyg på demot endast blir nog en sjua av tio möjliga.
Redigerat av Unregistered5f833d6c, 30 September 2007 - 21:30.
Postad 30 September 2007 - 21:51
Postad 01 October 2007 - 10:13
Postad 02 October 2007 - 08:18
Edit
Om man googlar lite så får snabbt upp en del dubbla budskap kring spelet. Releasen tycks å ena sidan uppskjuten en vecka men huruvida det också gäller för demon är osäkert, vissa säger si och andra säger så!
Redigerat av Unregistered3ece8f6f, 02 October 2007 - 08:27.
Postad 02 October 2007 - 08:42
Postad 02 October 2007 - 09:03
Tycker disco"bomben" är skitkul. Gillar humorn i Ratchet spelen och det här verkar hålla samma klass.
Postad 02 October 2007 - 10:47
Redigerat av stifflerman, 02 October 2007 - 10:47.
Postad 02 October 2007 - 10:52
Redigerat av ktd, 02 October 2007 - 10:53.
Postad 02 October 2007 - 13:17
Postad 04 October 2007 - 01:12
Först Superstardust HD och nu verkar de göra en nyversion av kultklassikern Project X från Amiga. Med coop och ett vapenuppgraderingssystem precis som orginalet. Släpps på PC först och sen på PSN.
Söldner-X
Set in the distant future, the game is a fast and furious shoot 'em up with state-of-the-art graphics, driving soundtrack and classic fun gameplay sprinkled with fresh innovations. In the storyline, planet Earth's resistance aims to stop a deadly infection consuming both life forms and technology alike, oddly having to rely on an anti-hero mercenary and bounty hunter to pilot a mighty prototype star fighter. His goal: To fight his way to the virus' origin, save civilisation and earn cash to boot!
Key features:
- 12 stages of beautiful parallax graphics and animations, staged across 4 fantastic world/space settings
- High definition graphics in 720p (16:9)
- Beautiful weather effects (such as rain, fog and lightning)
- Classic design, yet state-of-the-art shooter technology
- Unique upgrade weapon system with five standard weapon types
- Never before seen tactical elements such as chaining, effectiveness system, 'berserker' mode and much more
- Plenty of hidden bonus features
- More than 20 extras (with both positive and negative effects!)
- Addictive collection quests
- Over-the-top boss fights
- Features a superb soundtrack and sound effects
- Bi-lingual story mode (English/Japanese)
- Six modes of difficulty: very easy, easy, normal, hard, impossible, nightmare
- Easy to learn, yet tough to master
- Online high score ranking
- Constant frame rate (60fps)
http://www.gametrail...ayer/25936.html
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 04 October 2007 - 01:20.
Postad 04 October 2007 - 08:32
Postad 04 October 2007 - 08:52
Yes!
Först Superstardust HD och nu verkar de göra en nyversion av kultklassikern Project X från Amiga. Med coop och ett vapenuppgraderingssystem precis som orginalet. Släpps på PC först och sen på PSN.
Söldner-X
http://www.gametrail...ayer/25936.html
Nu vart jag lycklig!!!!
Postad 04 October 2007 - 10:29
Har inte spelat det men de körde igenom hela demot på en E3 eller ngt sånt på Gamespot. Det är samma demo de släpper nu.
Nu? När kmr demot?
edit; läste här http://ps3.ign.com/a...0/820231p1.html att det ska släppas idag 4;e oktober
Redigerat av Unregistered76725b1e, 04 October 2007 - 10:37.
Postad 04 October 2007 - 11:46
Har inte spelat det men de körde igenom hela demot på en E3 eller ngt sånt på Gamespot. Det är samma demo de släpper nu.
Nu? När kmr demot?
edit; läste här http://ps3.ign.com/a...0/820231p1.html att det ska släppas idag 4;e oktober
Det har blivit försenat och kommer 11:e oktober :/
Postad 04 October 2007 - 13:41
Nu? När kmr demot?
Det har blivit försenat och kommer 11:e oktober :/
Man kan ju undra varför, då det uppenbarligen finns ett demo, som Sony godkänt och som fungerar bra...
Postad 04 October 2007 - 13:45
Det ska tydligen vara ett nytt mer optimerat demo de ska släppa. (har jag läst någonstans)Man kan ju undra varför, då det uppenbarligen finns ett demo, som Sony godkänt och som fungerar bra...
Postad 05 October 2007 - 09:36
Postad 05 October 2007 - 10:28
Go! Sports Ski fick en fin recension borta på IGN, nytt bottenrekord för ett PS3 spel med fantastiska 2.1/10
Tyckte också att demon var usel... men senare förstod jag att det var typ ett arkadspel för typ 50:- och inte ett för 600:- och då kan man ju förstå spelet lite mer.
Postad 10 October 2007 - 21:17
Postad 10 October 2007 - 22:02
Postad 11 October 2007 - 06:54
De har sagt att Ratchet & Clank-demot ska komma ut i morgon. Jag hoppas verkligen att det gäller här också.
Spelar ju ingen roll om det nu inte släpps här hos oss (vilket det säkert inte gör), hämta det i den amerikanska affären bara!
Postad 11 October 2007 - 08:16
If Videogamesblogger.com are to be believed, the upcoming month could be looking pretty shiny for the European PSN store. Apparently SCEE have revealed a list of full titles that will be released on the EU PlayStation Network store. The full list is as follows:
October 11th
* Ratchet and Clank demo
October 18th
* Feel Ski full game
* Pixel Junk Racers full game
* Blast Factor: Advanced Research add on
* Folklore "Kidnapped Folk" add on
October 25th
* EyeCreate full application
* Trials of Topoq full game
* Operation: Creature Feature full game
* Aqua Vita full game
* Tekken 5: Dark Resurrection online add on
November 8th
* Toy Home full game
PS1 games due out during October
* Crash Bandicoot 2
* Crash Bandicoot 3
* Everybody's Golf 2
* Crash Team Racing
* Bust a Groove
* Syphon Filter 3
* Cool Boaders
* Spyro 2
* Spyro: Year of the Dragon
If this list is correct, then we're in for a great month. We know that the Ratchet and Clank demo is due out this Thursday in America, but there is no word on whether we can expect it in the European territories as well. As for the games being released on October the 25th - this corresponds with the release of Eye of Judgment and, therefore, the PlayStation Eye which is required to play all of the games listed under that date.
Presumably there will be more demos available within the next four weeks than just Ratchet and Clank. Having said that when it comes to Sony you never know. We'll let you know more as soon as we find out ourselves.
Källa:
PS3fanboy
Hoppas att det finns någon sanning i det här.
//hz
Postad 11 October 2007 - 09:01
källa: http://www.scee.pres...38&NewsAreaID=2
Postad 11 October 2007 - 18:06
Postad 11 October 2007 - 18:14
Jo men det verkar ju inte ens som att veckans update kommit än, så ta det chill. Vilken tid brukar veckans update att släppas, är det olika tider vad gäller den europeiska respektive den amerikanska etc?Men,,, vafan,,, skulle inte Ratchet & Clank demot släppas idag? Finns varken på usa,asien eller europa servrarna....
Väntar tålmodigt på R&C demot...
Postad 11 October 2007 - 18:43
Tänkte bara tipsa om någon missat att ta ner det.
Postad 11 October 2007 - 18:43
Precis! Undrar också var det tagit vägen
Enl. denna så är EU PSN Store uppdaterad... men ingen R&C :-(
http://www.ps3fanboy...r-october-11th/
Postad 11 October 2007 - 18:47
Postad 11 October 2007 - 18:49
Ja men r&c kommer som jag förstår det att ligga i us store så det löser sigPrecis! Undrar också var det tagit vägen
Postad 11 October 2007 - 18:51
Vad världsligt, då får man springa dit dåJa men r&c kommer som jag förstår det att ligga i us store så det löser sigPrecis! Undrar också var det tagit vägen
Postad 11 October 2007 - 21:20
THIS WEEK:
United States
Games:-Conan demo
-NHL 2K8 demo
-Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction demo
-Everyday Shooter - $9.99
Trailers:-Fallout 3
-Folklore - "Launch"
-Uncharted - "Behind The Scenes II"
Other:-Everyday Shooter wallpaper
-Ratchet and Clank Future: ToD wallpapers (2 of them)
United Kingdom:
Games:
-Ninja Gaiden Sigma DLC - Weapon Master - 300 euros
-The Simpsons demo
-Tiger Woods 08 demo
Trailers:-Fallout 3
-Lair
-Pixel Junk Racers
Other:-Folklore wallpaper
-Lair wallpapers
-Pixel Junk Racers wallpaper
Japan
Games:-Need to update full list when I get home to check.
-New PS1 games - FULL LIST - 600 yen each (now new PS1 games will be uploaded twice monthly)
Trailers:
Postad 11 October 2007 - 21:23
Demos confirmed:
-Gran Turismo 5: Prologue - October 26th (JPN)
-HOME - open beta on track for the end of this year
-Lair
-Little Big Planet - beta by the end of this year
-RAW vs. Smackdown - October 18th
-Uncharted: Drake's Fortune - before release
-Winning Eleven/Pro Evolution Soccer 2008
PSN Games:
Released in the US and still to come for Europe (anything I missed?):-Blast Factor: Advanced Research
-Everyday Shooter (aka Riffed)
-Pixel Junk Racers
-Super Puzzle Fighter 2 Turbo HD Remix
-Tekken 5: DR Online
October
-Aqua Vita
-High Velocity Bowling
-PS Eye - Eye Create (video/picture editing software)
-PS Eye - Operation Creature Feature
-PS Eye - Trials of Topaq
-Snake Ball
-Toy Home
November
-Mesmerize
-Tori Imaki
-WipeOut HD
December
-Dark Mist
-Elefunk
-Gran Turismo 5: Prologue - JPN (also on Blu-Ray)
-PAIN
-Skydiving
Others scheduled for 2007
-SOCOM: Confrontation (also on Blu-Ray)
-Soldner X
-Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix
Postad 11 October 2007 - 21:23
Postad 11 October 2007 - 21:25
COMING SOON:
Demos confirmed:
-Gran Turismo 5: Prologue - October 26th (JPN)
-HOME - open beta on track for the end of this year
-Lair
-Little Big Planet - beta by the end of this year
-RAW vs. Smackdown - October 18th
-Uncharted: Drake's Fortune - before release
-Winning Eleven/Pro Evolution Soccer 2008
Verkar vara roliga spel som kommer... Speciellt "Uncharted" något som jag garanterat kommer att införskaffa
Redigerat av folke_folkesson, 11 October 2007 - 21:26.
Postad 11 October 2007 - 21:27
På mitt USA-konto finns det minsann inget nytt upplagt.Nice.. måste ju bara testa Conan-demot... Någon som vet om det är något att ha.. tankar ju nu, men det skulle vara skoj att veta
Postad 11 October 2007 - 21:29
På mitt USA-konto finns det minsann inget nytt upplagt.Nice.. måste ju bara testa Conan-demot... Någon som vet om det är något att ha.. tankar ju nu, men det skulle vara skoj att veta
Inte.... hmm... konstigt
Får hoppas att det kommer snart då, finns på mitt
Postad 11 October 2007 - 21:54
Jag vet inte vad du syftar på men veckans update har ej släppts än, varken på eu eller us store. Du tankar antagligen en trailer eller nåtPå mitt USA-konto finns det minsann inget nytt upplagt.Nice.. måste ju bara testa Conan-demot... Någon som vet om det är något att ha.. tankar ju nu, men det skulle vara skoj att veta
Inte.... hmm... konstigt![]()
Får hoppas att det kommer snart då, finns på mitt
Postad 11 October 2007 - 22:03
Postad 11 October 2007 - 22:16
Postad 11 October 2007 - 22:16
Postad 12 October 2007 - 02:10
Postad 12 October 2007 - 06:41
Postad 12 October 2007 - 08:48
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning