Pris/erbjudanden PS3 40GB
1316 svar till detta ämne
Postad 07 November 2007 - 14:40
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1590 inlägg
Expert erbjudandet verkar slut. Men mycket konstigt att detta inte annonserades eller spreds förrutom i den tråden. 3995:- borde ju lockat en hel del folk till butiken, men nu var det inte med i annonsbladen. T.o.m. prisjakt hade missat erbjudandet (prisjakt samlar inte in priser från hemsidorna utan detta görs i eget register som innehåller samliga produkter 2ggr/dag).
Har de gjort en deal med NF att inte annonsera dessa priser? Låter löjligt, men man börjar nästan fundera.
tycker det är väldigt tydligt att Prisjakt har något slags smutsigt deal med NF då de haft lång tid på sig att få in europeiska priser nu mitt förtroende för prisjakt ligger på bottennivå pga detta
Postad 07 November 2007 - 14:48
bobbenmanen
-
bobbenmanen
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Köpte på Expert Stormarknad i fredags, ingen svensk manual. Lite fläktproblem, har fått en som låter "frrr", så jag får vänta tills de får in nya med att byta.
Postad 07 November 2007 - 15:10
DrHD
-
DrHD
-
Användare
-
-
166 inlägg
Självklart är det egen import utav Expert, ni vet ju själv hur mycket mer dom andra tar ut för Bersala vägrar ju gå ner i pris, detta stod ju klart för länge sedan + engelsk manual..va sjutton sover ni grabbar, wake UP
Postad 07 November 2007 - 16:37
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
Ingen som har nån koll på priserna i våra nordiska grannländer...?? Kanske kan löna sig att åka över till Danmark och köpa en... antar att manualen där även är på svenska...??
Postad 07 November 2007 - 16:37
Unregisteredaa73c0e8
-
Unregisteredaa73c0e8
-
Forumräv
-
-
911 inlägg
Är skillnaden mellan PS3 40GB/PS3 60GB enbart hårddiskens storlek eller har de sparat in på något annat med?
Mvh
Postad 07 November 2007 - 16:47
Vilo
-
Vilo
-
Lärjunge
-
-
421 inlägg
Ingen som har nån koll på priserna i våra nordiska grannländer...?? Kanske kan löna sig att åka över till Danmark och köpa en... antar att manualen där även är på svenska...??
3239-3595DKK om man kollar på pricerunner, blir väl runt 4000SEK och uppåt. Ska man ändå över och köpa Øl så kan man ju ta sig en Ps3:a oxå........
Postad 07 November 2007 - 16:52
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
Precis min tanke... och efter en platta Carlsberg så kanske 4000 DKK låter riktigt billigt...
Postad 07 November 2007 - 16:53
hajomer
-
hajomer
-
Lärjunge
-
-
288 inlägg
Kollar man på pricerunner så ligger många i Tyskland på 380-390 Euro.
Någon som vet någon bra affär nära Puttgarden? Ska snart ner och köpa dricka
Postad 07 November 2007 - 17:01
Vilo
-
Vilo
-
Lärjunge
-
-
421 inlägg
Kollar man på pricerunner så ligger många i Tyskland på 380-390 Euro.
Någon som vet någon bra affär nära Puttgarden? Ska snart ner och köpa dricka 
Det är inte så lång till Kiel eller Lübeck.
Postad 07 November 2007 - 19:36
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2455 inlägg
Köpte på Expert Stormarknad i fredags, ingen svensk manual. Lite fläktproblem, har fått en som låter "frrr", så jag får vänta tills de får in nya med att byta.
Okej, nu måste vi reda ut det här. Frurrandet från fläkten finns där, om man ställer sig max 1m bort, utan att ha varken hembio eller tv-ljud igång. Hörseln kontrollerades för 1 år sen. Antingen är ni fruktansvärt känsliga, eller så har jag en jäkla tur. Om ni hade haft ett 360, även den nya uppdaterade modellen, så hade ni spytt galla något fruktansvärt. Förstår ni inte att kapaciteten i en ps3, eller för den delen 360, någonstans måste kylas? OBS: citeringen är inte riktad mot endast bobbenmannen, utan mot alla som irriterar sig såfort något hörs. För övrigt är ju hdd-inspelade och projektor inte ens tänkbart för er...
Postad 07 November 2007 - 20:04
Johan_G
-
Johan_G
-
Rookie
-
1 inlägg
Vad tror ni om denna "special november bundle"?
Playstation 3 (40 Gig.) Black
Planet Earth: Complete Series (4 disc)(Blu-Ray)
Assassin's Creed
Guitar Hero III: Legends of Rock Incl. Guitar
Uncharted: Drake's Fortune
Pris: 5995.00 kr
Postad 07 November 2007 - 20:54
Unregistereda8d246d3
-
Unregistereda8d246d3
-
Mästare
-
-
2709 inlägg
Okej, nu måste vi reda ut det här.
Frurrandet från fläkten finns där, om man ställer sig max 1m bort, utan att ha varken hembio eller tv-ljud igång. Hörseln kontrollerades för 1 år sen.
Antingen är ni fruktansvärt känsliga, eller så har jag en jäkla tur. Om ni hade haft ett 360, även den nya uppdaterade modellen, så hade ni spytt galla något fruktansvärt.
Förstår ni inte att kapaciteten i en ps3, eller för den delen 360, någonstans måste kylas?
OBS: citeringen är inte riktad mot endast bobbenmannen, utan mot alla som irriterar sig såfort något hörs. För övrigt är ju hdd-inspelade och projektor inte ens tänkbart för er...
Alltså jag håller med, vad begär ni? Har precis kollat min första bluray film på min nya ps3 40gig och inte störs det det minsta det där "frrrrr" ljudet. Visst, stänger man av ljudet så hör man kanske lite att den är igång men ABSOLUT INGET som man störs av, sitter typ 2,5 m ifrån. Om du ( bobbenmanen ) nu skulle byta så tror jag ej att den nya skulle låta mindre, visst kanske har fel men tror ej det. Men detta är som sagt min syn på saken  Edit. detta är iofs fel tråd för detta ämne. Edit 2: min är köpt på onoff för 3990 och i den fanns det svensk manual
Redigerat av Unregistereda8d246d3, 07 November 2007 - 21:02.
Postad 07 November 2007 - 22:04
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3266 inlägg
Frurrandet från fläkten finns där, om man ställer sig max 1m bort, utan att ha varken hembio eller tv-ljud igång. Hörseln kontrollerades för 1 år sen.
Antingen är ni fruktansvärt känsliga, eller så har jag en jäkla tur. Om ni hade haft ett 360, även den nya uppdaterade modellen, så hade ni spytt galla något fruktansvärt.
Förstår ni inte att kapaciteten i en ps3, eller för den delen 360, någonstans måste kylas?
OBS: citeringen är inte riktad mot endast bobbenmannen, utan mot alla som irriterar sig såfort något hörs. För övrigt är ju hdd-inspelade och projektor inte ens tänkbart för er...
Alltså jag håller med, vad begär ni? Har precis kollat min första bluray film på min nya ps3 40gig och inte störs det det minsta det där "frrrrr" ljudet. Visst, stänger man av ljudet så hör man kanske lite att den är igång men ABSOLUT INGET som man störs av, sitter typ 2,5 m ifrån.
Om du ( bobbenmanen ) nu skulle byta så tror jag ej att den nya skulle låta mindre, visst kanske har fel men tror ej det.
Men detta är som sagt min syn på saken 
Edit. detta är iofs fel tråd för detta ämne. Edit 2: min är köpt på onoff för 3990 och i den fanns det svensk manual 
Håller med. Vem skaffar en bluray spelare för att kolla på stumfilm?
Postad 07 November 2007 - 22:09
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Är skillnaden mellan PS3 40GB/PS3 60GB enbart hårddiskens storlek eller har de sparat in på något annat med?
Mvh
Det står på jättemånga ställen redan.
Postad 07 November 2007 - 22:16
Magne
-
Magne
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Vad tror ni om denna "special november bundle"? Playstation 3 (40 Gig.) Black Planet Earth: Complete Series (4 disc)(Blu-Ray) Assassin's Creed Guitar Hero III: Legends of Rock Incl. Guitar Uncharted: Drake's Fortune Pris: 5995.00 kr
Vart hittade du det paketet? Klart intressant.
Postad 07 November 2007 - 22:38
DrHD
-
DrHD
-
Användare
-
-
166 inlägg
Svensk manual fick du tack vara att OnOff köpt in sina genom Bergsala vilket inte Expert har gjort utan importerat själva!
OnOff var tvungen att matcha priset tack vare prisgarantin och skulle dom få reda på att Expert hade importerat skulle nog knappast dom släppa den utan skylla på att den inte gått via rätt väg som deras alltså Bergsala!
Redigerat av DrHD, 07 November 2007 - 22:38.
Postad 07 November 2007 - 22:40
Unregistereda8d246d3
-
Unregistereda8d246d3
-
Mästare
-
-
2709 inlägg
Svensk manual fick du tack vara att OnOff köpt in sina genom Bergsala vilket inte Expert har gjort utan importerat själva!
OnOff var tvungen att matcha priset tack vare prisgarantin och skulle dom få reda på att Expert hade importerat skulle nog knappast dom släppa den utan skylla på att den inte gått via rätt väg som deras alltså Bergsala!
hehe jo jag vet ! därför känns det extra skönt
Postad 07 November 2007 - 23:23
DrHD
-
DrHD
-
Användare
-
-
166 inlägg
hehe jo jag vet ! därför känns det extra skönt 
Förstår dig och presis så tänkte jag göra själv för visst är det extra skoj med Svensk manual och dessutom under 4000k  Fick annat emellan så jag sitter här och svär eftersom jag inte han på det jääklar oxå hehe. Nåja får väl hoppas det blir samma pris till jul så det är väl bara stå ut ett tag till suck!
Postad 07 November 2007 - 23:39
SwedishBadger
-
SwedishBadger
-
Lärjunge
-
-
394 inlägg
Bergsala??? Är det inte Nordisk film som var general agent / importör i sverige?
Postad 08 November 2007 - 05:11
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
Vad tror ni om denna "special november bundle"? Playstation 3 (40 Gig.) Black Planet Earth: Complete Series (4 disc)(Blu-Ray) Assassin's Creed Guitar Hero III: Legends of Rock Incl. Guitar Uncharted: Drake's Fortune Pris: 5995.00 kr
Vart hittade du det paketet? Klart intressant.
Jag skulle nog tro att det är Johan_G's egna lilla önskelista....!!
Postad 08 November 2007 - 06:54
_green_
-
_green_
-
Lärjunge
-
-
443 inlägg
Bergsala??? Är det inte Nordisk film som var general agent / importör i sverige?
Jo, Bergsala sköter om Nintendo...
Postad 08 November 2007 - 11:36
Unregistered40880
-
Unregistered40880
-
Forumräv
-
-
865 inlägg
Bergsala??? Är det inte Nordisk film som var general agent / importör i sverige? Jo, Bergsala sköter om Nintendo... 
Ha ha... Det jag satt och tänkt hela tiden!  Bergsala... mmm.... Bringar minnen från 8-bit tiden! Anledningen att någon färväxlat Bergsala med NF är antagligen att Bergsala betett sig på liknande sätt vissa perioder
Postad 08 November 2007 - 12:18
DrHD
-
DrHD
-
Användare
-
-
166 inlägg
Ja för sjutton jag är helt fel ute hehe.
Nordisk Film är det, måste va några gamla Nintendo minnen som spökar
Postad 08 November 2007 - 12:46
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Joo han tänkte nog på Nintendos agent men principen är "same same"...
Postad 08 November 2007 - 13:03
bobbenmanen
-
bobbenmanen
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Alltså jag håller med, vad begär ni? Har precis kollat min första bluray film på min nya ps3 40gig och inte störs det det minsta det där "frrrrr" ljudet. Visst, stänger man av ljudet så hör man kanske lite att den är igång men ABSOLUT INGET som man störs av, sitter typ 2,5 m ifrån.
Om du ( bobbenmanen ) nu skulle byta så tror jag ej att den nya skulle låta mindre, visst kanske har fel men tror ej det.
Men detta är som sagt min syn på saken 
Edit. detta är iofs fel tråd för detta ämne. Edit 2: min är köpt på onoff för 3990 och i den fanns det svensk manual 
Vet att detta är off topic, men jag måste svara! Jag är inte heller så säker på att jag får en tystare, och det är inget stort problem för mig, jag vill mest vara säker på att jag fått en som inte låter mer än den behöver. Vem vet, jag kanske vänjer mig vid den jag har
Postad 08 November 2007 - 13:32
MarQz
-
MarQz
-
Användare
-
-
146 inlägg
Nappade på cdons pris idag, var runt och försökte köpa 60gp startpaketet för 5500 på siba, men det gick inte säljaren med på..
så det blev alltså PS3 40GB från cdon för 4200kr (gratis frakt över 600kr)
får se vart man köper COD4 och en handkontroll nu bara...
Postad 08 November 2007 - 14:27
Pr0wler
-
Pr0wler
-
Lärjunge
-
-
484 inlägg
Nappade på cdons pris idag, var runt och försökte köpa 60gp startpaketet för 5500 på siba, men det gick inte säljaren med på..
så det blev alltså PS3 40GB från cdon för 4200kr (gratis frakt över 600kr) får se vart man köper COD4 och en handkontroll nu bara...
Vad ligger leveranstiden på hos CDON?
Postad 08 November 2007 - 15:28
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
Det brukar ju ta en dag när man beställer boxar och dyligt så räkna med upp till ca 2-3 dagar skulle jag tro... beror ju lite på om dom skickar med posten eller Schenker.... men runt 2-3 dagar ska man nog räkna med..!!!
Postad 08 November 2007 - 16:40
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
så det blev alltså PS3 40GB från cdon för 4200kr (gratis frakt över 600kr) får se vart man köper COD4 och en handkontroll nu bara...
Hur gör man om man behöver reklamera nåt man köpt hos CDON? Står man för returfrakten själv t ex? Är dom smidiga att ha att göra med efter köpet, nån som har erfarenhet av det?
Postad 08 November 2007 - 16:46
Unregistereda8d246d3
-
Unregistereda8d246d3
-
Mästare
-
-
2709 inlägg
Webhallen har väl ganska skapliga priser på tillbehör mm !
Postad 09 November 2007 - 00:37
MarQz
-
MarQz
-
Användare
-
-
146 inlägg
Beställde kl 13.22, kl 23.11 samma dag fick jag mail om att det är på väg... Så har jag tur kan jag ha det redan idag(fredag, dagen efter beställningen) "Vi vill meddela dig att din order idag har levererats ut från vårt lager, vilket innebär att du bör ha leveransen nästkommande arbetsdag. " lite senare i mailet: OBSERVERA! Om försändelsen är för stor för att lämnas i din brevlåda, kommer du att få hämta ut den hos ditt postutlämningsställe. Då tar det tyvärr ofta en dag extra innan du får meddelande om att försändelsen kommit fram. får väl se när det kommer fram. Hoppas dom är smidiga att ha att göra med om något går på tok, dom är ju ganska stora så det borde ju inte vara några problem...
Postad 09 November 2007 - 11:29
Unregistered44627
-
Unregistered44627
-
Rookie
-
7 inlägg
Min erfarenhet av CDON gäller enbart köp av musik CD's.
Men OM det blir problem med beställningar/leveranser så är det inte helt lätt att få tag i någon.........
Vet inte om jag skulle vilja reklamera en PS3 hos dom
Postad 09 November 2007 - 11:47
Unregistered0650da58
-
Unregistered0650da58
-
Beroende
-
-
1220 inlägg
så det blev alltså PS3 40GB från cdon för 4200kr (gratis frakt över 600kr) får se vart man köper COD4 och en handkontroll nu bara... Hur gör man om man behöver reklamera nåt man köpt hos CDON? Står man för returfrakten själv t ex? Är dom smidiga att ha att göra med efter köpet, nån som har erfarenhet av det?
Mina erfarenheter av CDON gäller främst media såsom CD/DVD/SPEL men har även köpt mindre hårdvaru prylar där är att dom är kanon att ha att göra med. Snabb respons och dom brukar stå för alla kostnader, iförsig så har jag aldrig handlat något så "tungt" som en PS3 men jag skulle personligen absolut kunna känna mig trygg att beställa en från dom. Så no worries...
Postad 09 November 2007 - 12:19
whiskas
-
whiskas
-
Amatör
-
-
73 inlägg
3 981:- nu på Netsuperstore. 200:- i frakt men man kan hämta den gratis i deras butik vid Kungens Kurva...
Det står att den har tysk manual så det är väl någon parallellimport liknande den som såldes på Expert Stormarknad.
Redigerat av whiskas, 09 November 2007 - 12:20.
Postad 09 November 2007 - 12:36
DrHD
-
DrHD
-
Användare
-
-
166 inlägg
Men frågan är har idioterna på Net verkligen PS3'or inne eller är det som vanlig bara skitsnack, deras priser vad det än gäller säger ju allt!
Faan ta bort idioterna totalt ifrån Prisjakt!
Postad 09 November 2007 - 13:30
Unregisteredfdecda08
-
Unregisteredfdecda08
-
Användare
-
-
183 inlägg
Paralellimport på Expert Stormarknad för 3990? Varför skulle det vara paralellimport?
Jag hade i alla fall svenska manualer med i min jag köpte där..
Postad 09 November 2007 - 13:34
Unregistered0650da58
-
Unregistered0650da58
-
Beroende
-
-
1220 inlägg
Paralellimport på Expert Stormarknad för 3990? Varför skulle det vara paralellimport? Jag hade i alla fall svenska manualer med i min jag köpte där..
Det var en del på forumet som inte hade fått svenska manualer därav att man antog att det rörde sig om paralellimport, men det kan ju säkert röra sig om både ock...
Postad 09 November 2007 - 13:37
Unregistered0650da58
-
Unregistered0650da58
-
Beroende
-
-
1220 inlägg
Apropå El-Giganten, har ni som jobbade där och som vi fick "insider" tips om förra gången någon ny information att förtälja? Skulle ju vara kul om någon stor kedja skulle sänka priset till 3999:-, andra lär ju följa efter. Eller om det är någon som har fått nys om någon jul bundle?
Postad 09 November 2007 - 23:17
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
Men frågan är har idioterna på Net verkligen PS3'or inne eller är det som vanlig bara skitsnack, deras priser vad det än gäller säger ju allt!
Sony Playstation 3 Konsole svart 40GB HDD [ Art.nr 9430759 ] lagerstatus: awaiting awayting for ever!
Postad 10 November 2007 - 01:04
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Sony Playstation 3 Konsole svart 40GB HDD [ Art.nr 9430759 ] lagerstatus: awaiting
awayting for ever! 
Är det inte Netsuperstore som även heter Baltic AB? Där skulle jag inte våga reklamera  Dom kanske gör hembesök mitt i natten hehe
Postad 10 November 2007 - 11:30
folke_folkesson
-
folke_folkesson
-
Lärjunge
-
-
266 inlägg
Sony Playstation 3 Konsole svart 40GB HDD [ Art.nr 9430759 ] lagerstatus: awaiting
awayting for ever! 
Är det inte Netsuperstore som även heter Baltic AB? Där skulle jag inte våga reklamera Dom kanske gör hembesök mitt i natten hehe
Haha... Någon som tänker lite konstiga(rasistiska) tankar
Postad 10 November 2007 - 11:36
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1482 inlägg
awayting for ever! 
Är det inte Netsuperstore som även heter Baltic AB? Där skulle jag inte våga reklamera Dom kanske gör hembesök mitt i natten hehe
Rasistiska?? Själv aktar jag mig noga för alla företag som har ordet "baltic" med i företagsnamnet...
Postad 10 November 2007 - 22:23
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3266 inlägg
3 981:- nu på Netsuperstore. 200:- i frakt men man kan hämta den gratis i deras butik vid Kungens Kurva...
Det står att den har tysk manual så det är väl någon parallellimport liknande den som såldes på Expert Stormarknad.
Med tanke på vad andra skrivit om Netsuperstore i olika forum så får du nog mindre problem (och ännu lägre pris) om du importerar den själv från Tyskland. Jag räknar inte det priset som ett alternativ...
Redigerat av e3henri, 10 November 2007 - 22:25.
Postad 11 November 2007 - 04:10
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
awayting for ever! 
Nej jag associerade till Baltic Inkasso som har fått en del kritik för sina "offensiva indrivningsmetoder". Men det var bara ett skämt, givetvis har jag inte belägg för att andra baltiska företag har sådana affärsmetoder.
Postad 11 November 2007 - 09:57
Unregistered0650da58
-
Unregistered0650da58
-
Beroende
-
-
1220 inlägg
Ah, lägg på 200kr och köp den hos CDon, då vet man att man har att göra med ett riktigt företag... Eller vänta in någon nice bundle (förhoppningsvis) till jul...
Postad 11 November 2007 - 15:36
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
SÅg att Webhallen hade en fin bundle med en PS3 och spelet "Assicons Creed" (stava?). Spelet släpps på torsdag så jag flundrar på att lägga in en bestälning. Tror ni Webhallen hinner skicka konsolen och spelet innan nästa helg? Vore ju kalas isåfall.
Postad 11 November 2007 - 17:35
SonySamppa79
-
SonySamppa79
-
Veteran
-
-
1832 inlägg
Mycket troligt att den hinner fram. Ta sms-avisering bara, så du slipper vänta till måndag på avin.
Eller så, hämtar du ut den med kollinumret. På postens hemsida kan du följa din pakets resa.
Postad 12 November 2007 - 11:37
Unregistered42562
-
Unregistered42562
-
Lärjunge
-
-
385 inlägg
Hjälp mig! Jag har tänkt köpa ett PS3 nu idagarna, främst för GH3 som släpps snart, och även som en BD spelare.
Borde jag vänta och se om det kommer ett bundle pack med det eller ska jag klicka i "beställ nu" redan idag?
Är grymt sugen på Webhallens "movie bundle" där jag får 3 filmer, remote och kabel till.
Eller ska jag leta upp en 60GB? Jag är inte den som störs så mkt av fläktljud osv.. Elle bara köpa basenheten utan något extra?
Vill ha begäret är stort nu, måste köpa något..!
Postad 12 November 2007 - 14:09
Unregistered0650da58
-
Unregistered0650da58
-
Beroende
-
-
1220 inlägg
Hjälp mig! Jag har tänkt köpa ett PS3 nu idagarna, främst för GH3 som släpps snart, och även som en BD spelare. Borde jag vänta och se om det kommer ett bundle pack med det eller ska jag klicka i "beställ nu" redan idag?
Är grymt sugen på Webhallens "movie bundle" där jag får 3 filmer, remote och kabel till. Eller ska jag leta upp en 60GB? Jag är inte den som störs så mkt av fläktljud osv.. Elle bara köpa basenheten utan något extra?
Tror att du har besvarat din egna fråga, köp en idag och var glad! Om du vill möjlighet att spela Super Audio CD, viss bakåtkompalitet med Playstation 2 spel så skall du köpa 60gig version annars så köp 40gig. Kommer säkert komma en bundle nu till Julhandeln men om du köper en nu så får du nästan 1 månads "försprång" på oss andra snikna människor. Elektronik priser går alltid ner så att en konsoll blir billigare är ju bara att räkna med men samtidigt så har du som köper tidigare hunnit leka med prylen längre än oss "snåla" (eller oss med begränsad ekonomi)... Lycka till!
Postad 12 November 2007 - 14:13
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Hjälp mig! Jag har tänkt köpa ett PS3 nu idagarna, främst för GH3 som släpps snart, och även som en BD spelare. Borde jag vänta och se om det kommer ett bundle pack med det eller ska jag klicka i "beställ nu" redan idag?
Är grymt sugen på Webhallens "movie bundle" där jag får 3 filmer, remote och kabel till. Eller ska jag leta upp en 60GB? Jag är inte den som störs så mkt av fläktljud osv.. Elle bara köpa basenheten utan något extra?
Tror att du har besvarat din egna fråga, köp en idag och var glad! Om du vill möjlighet att spela Super Audio CD, viss bakåtkompalitet med Playstation 2 spel så skall du köpa 60gig version annars så köp 40gig. Kommer säkert komma en bundle nu till Julhandeln men om du köper en nu så får du nästan 1 månads "försprång" på oss andra snikna människor. Elektronik priser går alltid ner så att en konsoll blir billigare är ju bara att räkna med men samtidigt så har du som köper tidigare hunnit leka med prylen längre än oss "snåla" (eller oss med begränsad ekonomi)... Lycka till! 
Haha det låter som att du sitter med muspekaren på Beställ-knappen! Precis som föregående talare så verkar du ha bestämt dig, det är väl bara att handla nu och börja njuta av din nya härliga maskin!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|