GT5P-demot, undras om det kommer slå alla nedladdningsrekord?
Sony PlayStation 3 (PS3) 60GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(705)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 40GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(530)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(259)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(78)
|
Inga priser |
Postad 12 October 2007 - 08:57
Postad 12 October 2007 - 09:07
COMING SOON:
Demos confirmed:
**snip**
-Little Big Planet - beta by the end of this year
**snap**
Kan inte låta bli att tycka att detta ser ut att vara det charmigaste spelet på flera decenium, håller tummarna för att LBP ska hålla för förväntningarna.
Redigerat av H0gg3, 12 October 2007 - 09:08.
Postad 12 October 2007 - 09:08
Hur kommer det sig då att vi inte har någon Ratchet & Clank-demo här, när den redan innehåller både svenska röster och svensk undertext?
Postad 12 October 2007 - 09:12
Postad 12 October 2007 - 10:12
Postad 12 October 2007 - 10:53
Redigerat av Gavva, 12 October 2007 - 10:53.
Postad 12 October 2007 - 11:45
Är det bara jag som har grafikbugg i Conan demot? Helst svart på vissa ställen!
För mig funkar det fint.
Ratchet & Clank var riktigt kul
Postad 12 October 2007 - 12:00
Postad 12 October 2007 - 12:06
Om man har skapat ett svenskt konto kan man skapa ett US konto också för att tanka ner Ratchet t.ex.?
Kolla här: https://www.minhembi...howtopic=171383
Redigerat av Lindholm R, 12 October 2007 - 12:06.
Postad 12 October 2007 - 12:46
Hur kommer det sig då att vi inte har någon Ratchet & Clank-demo här, när den redan innehåller både svenska röster och svensk undertext?
Har jag missat nånting nu? Har demot svenska röster och undertexter? Isf vart ändrar man det?
Postad 12 October 2007 - 12:54
Tillägg: Funkar med andra språk också. Spelet anpassas efter språket i systemmenyerna.
Redigerat av cwp, 12 October 2007 - 12:59.
Postad 12 October 2007 - 13:21
Om man använder svenska som menyspråk i sin PS3:a så blir spelet automatiskt på svenska; svenska menyer och karaktärer som talar svenska (på både gott och ont, för det går tydligen inte att ändra talat språk i spelets menyer - åtminstone inte i den här demon). Undertexterna aktiverar man under "Alternativ" i början (även de är svenska).
Tillägg: Funkar med andra språk också. Spelet anpassas efter språket i systemmenyerna.
Ok då är jag med, har nämligen menyspråket på engelska.
Postad 12 October 2007 - 13:44
Var är veckans uppdatering i vår butik?
Postad 12 October 2007 - 14:04
Mycket möjligt, men det är inget GT5P-demo
Det datumet som stod här ovan någonstans (26/10), det gäller bara Japan eller? Någon som vet när det kommer till Sverige/EU?
MVH Anders
Redigerat av VincentVegaSWE, 12 October 2007 - 14:05.
Postad 12 October 2007 - 14:44
de e så mkkkkkkkt BS..!!!!
Postad 12 October 2007 - 14:49
Mycket möjligt, men det är inget GT5P-demoGT5P är en försmak av GT5 och om något ska ses som ett GT5P-demo är det GTHD Concept.
Det datumet som stod här ovan någonstans (26/10), det gäller bara Japan eller? Någon som vet när det kommer till Sverige/EU?
MVH Anders
GTHD har inget med GT5 att göra.
Enligt www.gran-turismo.com/en släpps demot på GT5P i slutet på oktober (24 är senaste budet) och fullversionen på GT5P den 13 december.
Så visst är det ett GT5P-demo.
Postad 12 October 2007 - 14:52
Ratchet and Clank, WOW. Riktigt snygg design, grymma animationer, 100% action, högt tempo, bra variation och absolut inga jaggies. Är hela spelet som demot är jag såld. Detta är ett köp.
Postad 12 October 2007 - 14:59
Mycket möjligt, men det är inget GT5P-demoGT5P är en försmak av GT5 och om något ska ses som ett GT5P-demo är det GTHD Concept.
MVH Anders
Enligt www.gran-turismo.com/en släpps demot på GT5P i slutet på oktober (24 är senaste budet) och fullversionen på GT5P den 13 december.
Ok, då har jag missförstått det där. Ber om ursäkt. Var ju hur tydligt som helst om man klickade på din länk
MVH Anders
Redigerat av VincentVegaSWE, 12 October 2007 - 15:03.
Postad 12 October 2007 - 15:20
Ok, då har jag missförstått det där. Ber om ursäkt. Var ju hur tydligt som helst om man klickade på din länk
MVH Anders
Om det är någon spelserie där det är ok att snurra till det så måste det vara GT... känns ganska udda att göra ett demo på en förhandstitt
Redigerat av Lindholm R, 12 October 2007 - 15:20.
Postad 12 October 2007 - 15:20
MVH Anders
December datumet är för Japan only. Engelsk version kommer nästa år ngn gång. Antagligen i vår.
Postad 12 October 2007 - 15:29
MVH Anders
December datumet är för Japan only. Engelsk version kommer nästa år ngn gång. Antagligen i vår.
Mmm... om mitt tips om GT5 till julhandeln 2008 i Europa skall slå in så får de snabba sig lite...
Postad 12 October 2007 - 15:52
Är EU-shoppen uppdaterad än? Bah...får väl fixa ett amerikanskt/japanskt konto annars... Tycker inte man borde behöva det men med tanke på hur sent allt kommer till oss europeer så får man väl fulregga sig med falska uppgifter. Emot mina priniciper att ljuga om min egen identitet men Sony ger oss ju inget val om det ska diffa så mycket i utgivningsdatum för demos etc i olika regioner...
Jag håller med! Jag har ännu inget US-konto men får nog fixa ett i helgen. Sony skickade ju till och med ut ett mail där dom gjorde reklam om att man skulle gå in på PSN store och tanka hem demot på fifa 08! Det finns ju inte ens på EU store! Då måste Sony mena att man SKA ha ett US-konto.... Märkligt.
Postad 12 October 2007 - 19:25
Postad 14 October 2007 - 00:50
Från GT Channel.Big news from the world of Gran Turismo. With the Tokyo Motor Show only a week away, Sony is already prepping for a huge unveiling on October 24th. There are rumors around what Sony could possibly be revealing, but for now the more important news at hand is the fact that GT5 Prologue will be a downloadable demo as of October 20th. That's right, a free download. That explains why Gran Turismo HD was removed from the PlayStation store on September 30th.
Men datumet gäller förmodligen inte för den svenska butiken...
Postad 14 October 2007 - 08:42
Är EU-shoppen uppdaterad än? Bah...får väl fixa ett amerikanskt/japanskt konto annars... Tycker inte man borde behöva det men med tanke på hur sent allt kommer till oss europeer så får man väl fulregga sig med falska uppgifter. Emot mina priniciper att ljuga om min egen identitet men Sony ger oss ju inget val om det ska diffa så mycket i utgivningsdatum för demos etc i olika regioner...
Jag håller med! Jag har ännu inget US-konto men får nog fixa ett i helgen. Sony skickade ju till och med ut ett mail där dom gjorde reklam om att man skulle gå in på PSN store och tanka hem demot på fifa 08! Det finns ju inte ens på EU store! Då måste Sony mena att man SKA ha ett US-konto.... Märkligt.
PSN UK har Fifa 08
PSN USA har Fifa har Fifa 08
PSN SWE har inget!!! lägg ner PSN SWE
Postad 16 October 2007 - 15:05
Här stod lite text om hur mkt US-store vinner i matcherna
US-store vs. EU-store
US-webb vs EU-webb
Jag plockade bort den då jag insåg att jag bara gnäller... men jag måste få gnälla lite iaf.
Vad vet man... kanske har de börjat med en ny policy, de har ngn kille som åker runt på en packmoppe i sverige utklädd i Metal Gear Solid kläder och personligen överlämna demo-skivor till PS3-kunder.
Har skickat mail till eu-store adressen men det lär väl gå direkt i deras papperskorg.
Postad 17 October 2007 - 17:14
Postad 18 October 2007 - 08:02
Postad 18 October 2007 - 10:19
Inte så troligt att det kommer gå att ladda ner någon annanstans än japanska PSS...
Postad 18 October 2007 - 10:30
Postad 18 October 2007 - 11:00
Antagligen inte då det bara är på japanska
Engelska versionen av prologue släpps inte förän nästa år på engelska.
Det får la gå. Bara de inte lagom till släppet spärrar storen.
Postad 18 October 2007 - 11:33
Postad 18 October 2007 - 11:56
Jepp. Man kan leva med att demot inte är på engelska. Jag ska bara orka gå igenom processen att regga en användare på japanska också.
Ja, det är enklare på ett bilspel än på ett rollspel.
Jag reggade mig i helgen...
http://blogs.ign.com...06/12/09/39684/
Postad 18 October 2007 - 12:36
20oktober, ny firewire update
och nya Gt demo kommer bara gå att tanka genom japanska..
Något nytt som släpps på svenska ps-store? inom snar framtid
Postad 18 October 2007 - 12:49
Postad 18 October 2007 - 12:56
Vänta nu jag fattar inte, får vi inte GT5-demot på storen innan jul? Pratar om Eu-shopen och i värsta fall USA-storen.
Om japsarna får demot på lördag så lär vi här i Europa få vänta ett bra tag tills det är här. Hoppas inte det blir så men jag vet ju vad jag tror.
Det ligger ö.h.t. bara uppe information om att det kommer ett demo på japanska Gran Turismo sidan. På de andra flaggar man glatt för GTHD fortfarande.
Redigerat av Lindholm R, 18 October 2007 - 12:57.
Postad 18 October 2007 - 13:17
Kommer det firewire till PS3:an? Det hade varit spännandeFör att sammanfatta lite..
20oktober, ny firewire update
och nya Gt demo kommer bara gå att tanka genom japanska..
Något nytt som släpps på svenska ps-store? inom snar framtid
Postad 18 October 2007 - 14:04
Postad 18 October 2007 - 14:22
utan på?Veckans uppdatering är här nu...
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
Postad 18 October 2007 - 15:55
PSN STORE UPDATE18Ja, vad var det för nyheter?
Oct
New on the store.
Title (Licence/Publisher): Availability: Price
Games
CTR: Crash Team Racing (SCEE): All territories: £3.49
Everybody’s Golf 2 (SCEE): All territories, apart from Italy: £3.49
Syphon Filter 3 (SCEE): All territories, apart from Germany: £3.49
Demos
DW: Gundam Demo (KOEI Co): All territories: Free
Video
Uncharted - The Inspiration (SCEE): Only appearing in English language stores: Free
Blu Ray
Alien Versus Predator (20th Century FOX): All territories apart from Austria, Denmark, Finland, Ireland, New Zealand, South Africa, Sweden, Switzerland and UAE: Free
Wallpapers
Lair Good Dragon (SCEE): All territories apart from Germany: Free
Lair Bad Dragon (SCEE): All territories apart from Germany: Free
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
.-*- Min Hembio Clan -*-.
10 bilder
49 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna