Call Of Duty: Black Ops
2077 svar till detta ämne
Postad 08 november 2010 - 19:05
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2 705 inlägg
Underbart, hoppas de har tillräckligt med många ex då 
Jag bor 2min från Elgiganten megastore, sjukt att EG butiker öppnas kl 11:00 med tanke på att alla andra går och äter lunch vid den tiden!!
Postad 08 november 2010 - 19:25
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1 024 inlägg
Jag bor 2min från Elgiganten megastore, sjukt att EG butiker öppnas kl 11:00 med tanke på att alla andra går och äter lunch vid den tiden!! 
Frugan skickade en MMS bild på mitt exemplar som jag fått från elgiganten idag. Så J*VLA synd att man är 50mil hemifrån och kan inte lira spelet förrän på Torsdag, det svider ganska kraftigt!!!
Postad 08 november 2010 - 19:30
kafferast
-
kafferast
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
Yes spelet låg i brevlådan! Nice!
Intrycket är att det är väldigt mycket influenser ifrån World at War ändå, i singleplayer i alla fall. Vapnen hoppar mycket mer i rekylen. Och var det någon mer än mig som hade väldiga problem med hagelbössan ibörjan i singleplayer? Går ju inte att sikta med med såsom man fäktar med den. Svårt att förklara men jag _äger_ med spas12:an i MW2. Här kunde jag knappt pricka någon på 1 meters avstånd! Ska prova multiplayer ikväll sedan. Jag antar dock att ens stats återställs igen vid 00:00 inatt.
Brukar det vara så?
Postad 08 november 2010 - 19:31
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12 561 inlägg
Brukar det vara så?
Inte helt ovanligt, ja.
Postad 08 november 2010 - 19:45
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1 892 inlägg
Ni som bor nära Elgiganten Barkaby, kan vara värt ett besök dit.. oftast brukar de vara billigare än alla andra butiker vid release. Skulle inte förvåna mig om man fick den 399 lr lägre där imorgon. Har själv köpt flera release billigare där.. bla fifa 11, mafia 2 osv.
Redigerat av Unregistered1232, 08 november 2010 - 19:46.
Postad 08 november 2010 - 19:52
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg
Härligt att höra Genis, alldeles för länge sedan du fick höra mina svordomar i headsetet ditt. Välkommen tillbaks! 
Han lever länge leve genan
Man tackar så mycket! Skall på föreläsning till kl 12, sen hämta upp spelet. Så vi syns väl efter lunch! Då har ni hunnit träna upp er lite, ni som fått spelet idag  Ser faktiskt fram emot att sitta en 8-10tim imorgon, som man gjort den här dagen de sista 4åren(är det väl?).
Redigerat av genstruktur, 08 november 2010 - 19:54.
Postad 08 november 2010 - 21:39
Unregistered79b188d7
-
Unregistered79b188d7
-
Amatör
-
-
92 inlägg
Kommer någon in på mp? Den söker bara matcher i oändligheten :/ för tidigt kanske?
Postad 08 november 2010 - 22:38
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4 194 inlägg
Man tackar så mycket!
Skall på föreläsning till kl 12, sen hämta upp spelet. Så vi syns väl efter lunch! Då har ni hunnit träna upp er lite, ni som fått spelet idag 
Ser faktiskt fram emot att sitta en 8-10tim imorgon, som man gjort den här dagen de sista 4åren(är det väl?).
Då ses vi imorgon, ska försöka smita lite tidigare från jobbet om möjligt. Och så hoppas vi sambon min kniper igen i alla fall imorgon. Eller förresten så gör det inget om bebis ploppar ut imorgon. Men...ja ni fattar.
Postad 08 november 2010 - 23:28
Bizhop
-
Bizhop
-
Forumräv
-
-
825 inlägg
Spelat MP i 2 h. och haft jävligt kul, så det är ett gott betyg.
En ******** massa att låsa upp och jag kände att jag inte ägnade tillräckligt med tid till att sätta ihop en vetig klass, ville bara köra på och hinna med så många matcher som möjligt innan sovklockan ringde.
So far so good.
Postad 08 november 2010 - 23:58
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg
Då ses vi imorgon, ska försöka smita lite tidigare från jobbet om möjligt. Och så hoppas vi sambon min kniper igen i alla fall imorgon. Eller förresten så gör det inget om bebis ploppar ut imorgon. Men...ja ni fattar. 
Låter bra! Ja du har en del att tänka på där förstår jag, COD är ju kul men om sambon inte kan knipa lär du får kul då med! En winwin situation låter det som!
Postad 09 november 2010 - 01:36
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2 705 inlägg
Ni som har lirat MP hela kvällen, va tycks om spelet?
Plus/minus om man ska jämföra med MW2?
Postad 09 november 2010 - 07:53
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1 495 inlägg
Hann med 8-9 h multiplayer igår. Den allmänna känslan är definitivt annorlunda än i MW2. Svårt att sätta fingret på vad exakt som skiljer sig men bandesignen känns mer som World at War och rekylen i vapnen är rejäl! Vissa vapen har jag skitsvårt att hantera pga rekylen, men jag tycker ändå att det är bra. Sen tycker jag kontrollen känns lite annorlunda på nåt sätt men det kanske bara är för att det var längesen jag lirade CoD.
Hittills är det grymt kul! Alla små förbättringar är sjukt roliga. Trodde att radiostyrda bilen skulle bli dryg i längden och visst åker det runt en hel del såna under matcherna, men det är också jäkligt kul att köra dom själv så jag tycker den är okej.
Postad 09 november 2010 - 08:17
Agathorn
-
Agathorn
-
Forumräv
-
-
643 inlägg
Jag spelade ett par timmars multiplayer igår (stundtals lite serverproblem) och jag gillar det! Singleplayer imponerade inte alls enl. mig så jag var "orolig" för MP, något som lyckligtvis visade sig vara helt obefogad!
Känslan är lite mera som World at War fast med moderna vapen och mer polerat. Inte alls som MW2 alltså som är mera "kliniskt". Detta var grovt i kanterna och mer jordnära än MW2, svårt att förklara. Rekylerna är klart större så det gäller att bursta mera än i MW2. Det fungerar dock bättre att skjuta ifrån höften med t.ex. mp5k:an än i MW2, något jag klart gillar!
Sedan att claymore finns som perk är ju inte helt fel, då man kan köra semtex/granat parallellt! Får se om det blir väl mycket sprängmedel i spelen pga detta eller inte. Kanske bara jag som formligen älskar mina claymores!
Dom banorna jag spelade gillade jag! Valkyrie rockets var riktigt kul också! Som att styra en slö predator typ 
Och den lilla radiostyrda bilen är ju bara för cool!
Skönt också att killstreak pwn:s inte räknas till nästa killstreak. Det märktes verkligen av då folk inte campade så mycket och det inte var massa harriers uppe i luften hela tiden, skönt! Blir bättre och roligare spel då imho!
Postad 09 november 2010 - 09:33
Unregistered421f5d40
-
Unregistered421f5d40
-
Beroende
-
-
1 364 inlägg
Har kört endel nu . Tog mig till level 23 igår .
Singel e klart grym
MP är riktigt skoj men det finns endel att finslipa på .
Kör man CORE så tycker jag att det e hopplöst svårt att döda folk medans i Hardcore då behövs det bara ett skott av valfritt vapen så är motståndarn död . Har enså länge bara låst upp Team death Match , Fre for all & S&D på på hardcore hoppas det kommer fler spel lägen .
Menyerna känns väldigt grötiga & inte alls lika lättöverskådliga som i MW2 (kanske en vanesak)
Tycks gå relativt fort att presiga då vi såg i listan i går som fanns det några som hade lyckats , mötte några som hade tagit sig till 45 i går
Postad 09 november 2010 - 09:55
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2 231 inlägg
Kör man CORE så tycker jag att det e hopplöst svårt att döda folk medans i Hardcore då behövs det bara ett skott av valfritt vapen så är motståndarn död . Har enså länge bara låst upp Team death Match , Fre for all & S&D på på hardcore hoppas det kommer fler spel lägen .
Tycker Core fungerar mycket bättre här än i MW2. Det är betydligt lättare att döda någon nu. Har i princip aldrig kört Core i något COD-spel utan gillar mest Hardcore men jag tycker det är riktigt kul i detta.
Postad 09 november 2010 - 10:09
-Palle-
-
-Palle-
-
Mästare
-
-
3 878 inlägg
En fåga, svara ärligt nu:
Hur många har frågat sina sambos/fruar om lov att spela ikväll? (Trots att det är Desperate Housewifes på kanal 5 kl 9...)
Jag har iaf gjort det
Postad 09 november 2010 - 10:17
Unregistered2b236a0e
-
Unregistered2b236a0e
-
Forumräv
-
-
697 inlägg
Låter bra att det är lite som WAW då jag gillade det bättre än MW2!
Hur är det med Killcam i Search & Destroy ? Det fanns inte i WAW men fanns i MW2!
Tycker det är kul när man får se Killcam på den killen som avgör omgången
men i Core var det väl så att det var Killcam efter varje kill? Det var lite drygt och
gjorde att man var tvungen och byta position efter man dödat någon.
Postad 09 november 2010 - 10:19
DennisA
-
DennisA
-
Forumräv
-
-
789 inlägg
En fåga, svara ärligt nu:
Hur många har frågat sina sambos/fruar om lov att spela ikväll? (Trots att det är Desperate Housewifes på kanal 5 kl 9...)
Jag har iaf gjort det 
Hehe. JAG  Eller rättare sagt så har jag sagt till att jag skall lira hela kvällen, har en förstående sambo så jag behöver inte (alltid) be om lov  Hämtar mitt ex hos Gamestop efter jobbet, sedan blir det MP hela kvällen/natten!
Postad 09 november 2010 - 10:45
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2 705 inlägg
Jag kom precis till Onoff att köpa spelet men den kostar 649kr fast på deras hemsidan står 440kr, visst 440kr är webbpris men ska det verkligen vara så står skillnad??
Köpte istället en latte och ska vänta i 15min tills elgiganten öppnar kl 11:00 för där kostar samma spel 444kr.
Edit: köpte spelet för 444kr hos EG nu.
Redigerat av Lias08, 09 november 2010 - 11:37.
Postad 09 november 2010 - 10:49
Agathorn
-
Agathorn
-
Forumräv
-
-
643 inlägg
Jag kom precis till Onoff att köpa spelet men den kostar 649kr men på deras hemsidan står 440kt, visst 440kr är webbpris men ska det verkligen vara så står skillnad?? Köpte istället en latte och ska vänta i 15min tills elgiganten öppnar kl 11:00 för där kostar samma spel 444kr.
Tvärtom på elgiganten. Förbokade för 500 spänn och så i butik 444 kr. Tycker sådant är för djävligt! Att man ska betala MER för att man bokar online.
Postad 09 november 2010 - 11:40
Unregistered0bd3a3f1
-
Unregistered0bd3a3f1
-
Användare
-
-
223 inlägg
399kr på mediamarkt
Postad 09 november 2010 - 11:44
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2 705 inlägg
399kr på mediamarkt 
Fick veta det nyss men jag pallar inte gå till EG för 45kr EG har ju prisgaranti annars.
Postad 09 november 2010 - 12:08
Polobyxa
-
Polobyxa
-
Användare
-
-
115 inlägg
Riktigt sugen på det här nu, blir att plocka upp ett ex i eftermiddag efter jobbet och sen hem å plöja.
Postad 09 november 2010 - 12:19
eeman
-
eeman
-
Användare
-
-
126 inlägg
Satt uppe till 02:30 igår och lirade igenom hela SP  Inte det smartaste när man ska kiva upp tidigt för att författa en D-uppsats men jag kunde verkligen inte slita mig. Enligt mig var det en fängslande story som hela tiden eskalerade på ett eller annat vis. Tog väl cirka 7h att komma igenom men jag njöt hela vägen.
Framöver blir det MP för hela slanten! Att det ligger närmare WaW än MW2 låter lovande
Postad 09 november 2010 - 12:43
Unregisterede0609452
-
Unregisterede0609452
-
Amatör
-
-
89 inlägg
399kr på mediamarkt 
Perfekt! Då vet man vart bilen styr efter att jobbet är slut kl 18. Bara inte spelen är det då också höhö...
Postad 09 november 2010 - 12:44
Unregisteredff20a4e9
-
Unregisteredff20a4e9
-
Forumräv
-
-
767 inlägg
Herregud, inte en kanontitel till. Får hålla mig ett tag men frågan är om inte 399 är värt att lägga direkt och sedan ha spelet på hyllan tills det är dags. Kör ju Fallout NV vilket kommer hålla mig sysselsatt ytterligare 50-100 timmar....
Postad 09 november 2010 - 12:53
d3marcus
-
d3marcus
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Kan tipsa om att Elgiganten Nordstan (Göteborg) säljer Black Ops för 379:-, sannolikt endast idag. Uppskattar att det såldes ett spel var femtonde sekund under lunchen. Spelen finns i kassan på övervåningen.
Postad 09 november 2010 - 13:17
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Kanske nån redan påpekat, men ser det inte lite kukigt ut i jämförelse med MW2 och tom Cod4, känns lite Cod2 på ett sätt? Jag har bara spelat MP iof. Otroligt kul med nåt nytt, gillar banorna jag spelat!
Det där "rastret" som WaW hade ligger kvar, känns inte lika kristllklart som MW2. Men det kanske är ett kreativt val?
Förresten skönt utan Stopping Power också!
Redigerat av ljud, 09 november 2010 - 13:28.
Postad 09 november 2010 - 14:28
Agathorn
-
Agathorn
-
Forumräv
-
-
643 inlägg
Kanske nån redan påpekat, men ser det inte lite kukigt ut i jämförelse med MW2 och tom Cod4, känns lite Cod2 på ett sätt? Jag har bara spelat MP iof. Otroligt kul med nåt nytt, gillar banorna jag spelat!
Det där "rastret" som WaW hade ligger kvar, känns inte lika kristllklart som MW2. Men det kanske är ett kreativt val?
Förresten skönt utan Stopping Power också!
Ja det är nog ett medvetet val. Jag gillar det lite "råare" i spelet. MW2 var snyggt fast mera "renderingssnyggt" på ett "korrekt" sätt. Här är det lite ruffare i kanterna eller vad man ska säga. Bra eller anus? Bakarna är ju delade ! Men jag gillar!
Postad 09 november 2010 - 14:37
Unregistered0bd3a3f1
-
Unregistered0bd3a3f1
-
Användare
-
-
223 inlägg
Postad 09 november 2010 - 14:41
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2 199 inlägg
Postad 09 november 2010 - 15:50
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg
Spelet installerat på HDn och strax ingång för egen del, syns på slagfältet pöjkar!
Hur går det förresten för MR. Bananoeplant och Leverpoolen?
Postad 09 november 2010 - 16:09
Unregistered1a25347f
-
Unregistered1a25347f
-
Användare
-
-
151 inlägg
Köpte mitt ex idag på EG i Jönköping, 379kr där också.
Kan tillägga att mitt bredband ligger nere sen stormen förra veckan med, blir till att spela genom 3G nätet om jag ska testa multiplayer ikväll. Annars får det bli imorrn eller i övermorgon...
Postad 09 november 2010 - 19:50
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2 705 inlägg
Buggar och gömda godsaker: "Call of duty: Black ops" är äntligen här. Men årets största spelsläpp innebär också en stor ansamling buggar. Som tur är så är det inte det enda som avslöjats de senaste timmarna. "Black ops" har nämligen ett dolt bonusspel! Förstörda sparfiler, svävande äpplen, hackiga multiplayer-matcher. "Black ops" har sin beskärda del av buggar. Nu går Activisions Dan Amrich ut på sin blogg och menar att alla som spelar spelet får dra sitt strå till stacken: - Alla spel har buggar, det är den verklighet vi lever i. Ju större spelet är, desto mer troligt är det att du kommer hitta buggar som aldrig någonsin skulle avslöjats i mindre populära titlar. Det bästa sättet att bli av med de här buggarna är att dela med dig av vad du har hittat. Delar du Amrichs uppfattning och har upptäckt en bugg eller två bör du gå in på spelets forum omgående. Är du helt enkelt för lat för sånt och kanske hellre tillbringar din fritid med att faktiskt spela spel kan du istället återvända till "Black ops". På titelskärmen finns nämligen ett bonusspel gömt. Genom att peppra på axelknapparna kommer du loss från dina bojor. Och om du sedan går bort till terminalen och knappar in lösenordet "DOA" får du tillgång till ett arkadartat minispel där du ser din karaktär ur ett fågelperspektiv. Sedan är det bara att mata alla zombies omkring dig med kulor. Lycka till. Aftonbladet
Redigerat av Lias08, 09 november 2010 - 19:51.
Postad 09 november 2010 - 20:09
ljud
-
ljud
-
Forumräv
-
-
847 inlägg
Ja det är nog ett medvetet val. Jag gillar det lite "råare" i spelet. MW2 var snyggt fast mera "renderingssnyggt" på ett "korrekt" sätt. Här är det lite ruffare i kanterna eller vad man ska säga. Bra eller anus? Bakarna är ju delade ! Men jag gillar!
Ja du kanske har rätt. Dock gillar jag "video-looken" som mw2 har, det ger en dokumentär känsla. Men, jag gillar också, iaf.
Postad 09 november 2010 - 20:13
Jonas_I
-
Jonas_I
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Efter typ 3-4 timmars spelande står det att jag har 10 000 kills på leaderbordsen. Jag VET att jag inte dödat så mycket  Har ni samma problem?
Postad 09 november 2010 - 20:13
Unregistered0bd3a3f1
-
Unregistered0bd3a3f1
-
Användare
-
-
223 inlägg
Första försöket med RCXD spränger jag mig själv, lite för mycket bilspel skulle jag tro...
Postad 09 november 2010 - 20:15
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2 705 inlägg
Första försöket med RCXD spränger jag mig själv, lite för mycket bilspel skulle jag tro...
Haha, jag gjorde samma misstag med bilen första gången
Postad 09 november 2010 - 23:12
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1 024 inlägg
roligt spel, löpte en norsk kopia ialla fall, blir att skicka tillbaka elgigantens. Tycker dock att MW2 är både snyggare och ljudet är bättre. Men absolut kul med något nytt. Synd bara att jag laggade som faen så jag blev ganska hamrad på... blir bättre när man kommer hem, försöker även hitta en lämplig bakansd i perksen, dock lite jobbigt med allt köpande hela tiden, gillar MW och MW2 raka spår men upplåsningar etc.
Postad 09 november 2010 - 23:33
Polobyxa
-
Polobyxa
-
Användare
-
-
115 inlägg
Haha, jag gjorde samma misstag med bilen första gången 
Bingo, då är vi 3!
Postad 10 november 2010 - 00:16
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6 963 inlägg
4.
Klart som f-n man gasar med samma knapp man gasar med i bilspel.
Postad 10 november 2010 - 00:44
TerMinAteD
-
TerMinAteD
-
Lärjunge
-
-
411 inlägg
Haha, jag var nära på att bli nr. 5 men jag lyckades få i väg den såpass långt att jag bara blev skadad
Förövrigt gillar jag spelet mycket än så länge! Framför allt mp. Den verkar vara riktigt kul med rätt bra banor också  Dock har jag inte förstått mig på betalningssystemet ännu. Spelade en omg. Gun Game med, det verkar sjuukt roligt!!
Sp har jag däremot inte kört mycket av. Men det jag har gjort har varit väldigt lätt o_O Kör på hardened som ja brukar första gången, och jag har typ dött en gång. Sen upplever jag också att om man står/sitter och gör precis som treyarch vill, så blir det väldigt enkelt. Men om man gör något utanför det så blir man extremt beskjuten  På ett ställe gick det inte ens att överleva om man inte ställde sig bakom en vägg precis som planerat, och då var allt över på 15 sekunder :/ Någon mer som känner så här? (Ska väl tilläggas att jag bara har spelat ca. 2 uppdrag men... )
Postad 10 november 2010 - 00:50
ryst
-
ryst
-
Forumräv
-
-
908 inlägg
Ljudet var ju inte bra, låter sjukt lamt. Stor besvikelse när bombplanen kommer in :/
Stelthbombern i MW2 fick ju hela vardagsrummet att skaka.
Grafiken får en inte att jubla heller. Bortser man från det är det ganska roligt, lite röriga menyer. Saknar även en sammanställd eaderbord så man kan jämföra stats med sina polare. inte som nu uppdelad mellan alla spelsätt.
Funkade inget vidare ikväll med uppkopplingen heller, var mer regel än undantag att någon ramlade ur partyt eller blev "disconnected".
Som någon nämt så verkar statistiken på k/d ha buggat ur. Får väl se om de fixar alla problem snabbt.
Får väl se när man har tid över till SP.
Postad 10 november 2010 - 01:58
Unregistered35582
-
Unregistered35582
-
Lärjunge
-
-
353 inlägg
Usch och blä! Jag hade faktiskt hoppats på detta efter CoD:MW2 som jag tycker var näst intill fulländat. Ljudet är bedrövligt dåligt, känns som om de använt samma vapensmatter som i WaW. Killstreaksen är ju ett steg bakåt från MW2s superba samling.
Där MW2 hade grym precision har Black Ops snabb pang pang action a la duke nukem eller doom.
Med risk för att låta riktigt tråkig och förstöra alla andras glädje kring detta spel så slutar jag klaga här. Det finns 10 saker till som jag tycker gör spelet till en b-kopia men det tänker jag inte bröla om nu på release.
Spelet föll mig helt enkelt inte i smaken. Och jag älskade CoD:MW2.
Redigerat av Unregistered35582, 10 november 2010 - 01:59.
Postad 10 november 2010 - 04:12
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2 705 inlägg
YEEES!!
Nu har jag hittat ett nytt spel i spelet..haha, sjukt rolig Zombie-spel, man dödar zombies med olika grejer och roliga vapen. Ni måste testa det.
Gör såhär:
Huvudmeny: där man väljer, Campaign, Multiplayer, Zombies och Option. Klicka på båda LT och RT samtidigt tills snubben tar sig lös från tortyrstolen. Bakom tortyrstolen finns en liten ensam dator (med en massa text, sista raden på testen blinkar). Gå fram till lilla datorn och klicka på X (blåa knappen), ett litet tangentbord öppnas där ska du slå in koden "DOA" och klicka på Enter.
Edit: man öppnar även två achievements "Ask me nicely = Break free from the torture chair" och "Insert Coin = Access the terminal and battle the force of the Cosmic Silverback in Dead Ops Acarde".
Redigerat av Lias08, 10 november 2010 - 04:32.
Postad 10 november 2010 - 06:43
pewi78
-
pewi78
-
Forumräv
-
-
730 inlägg
håller med om att mp delen är en ripoff på world at war och inte lika "krispigt" som MW2.... dock är ju alla dessa wager spelen helt fantastiskt roliga och underhållande:)
längtar redan till kvällen:)
//Peter
Postad 10 november 2010 - 07:24
Polobyxa
-
Polobyxa
-
Användare
-
-
115 inlägg
Kan inte annat än hålla med om ljudet, riktigt lamt och jag har grymt svårt att placera vart det kommer ifrån.
Om någon avfyrar ett Assault-rifle mer än 5 meter från sig så hör man ju fan INGENTING, man ser ju bara vart skottsalvorna kommer ifrån. Man kan ju bli skjuten i ryggen på 3 meters håll av nån man tror använder silencer, bara för att se i killcamen att det igentligen var ett shotgun. Ok, nu överdrev jag kanske lite, men ni fattar vad jag menar...
Samma sak med fotsteg, de enda jag hör är mina egna. Använder jag Ninja-perken så hör jag inga alls. Det kan inte vara så att 100% av spelarna använder ninja.
Jag kör med headset, Turtle Beach X-41 och jag fattar verkligen inte vad problemet är. Tycker jag har kollat igenom alla menyer och inställningar för ljud, men verkar inte inte kunna få det bättre. Vad är det jag har missat?
I MW2 har jag inga som helst problem med ljudet, och har således också lärt mig att lita mycket på det när det gäller att lokalisera fiender när jag spelar.
Postad 10 november 2010 - 08:30
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4 346 inlägg
I MW2 har jag inga som helst problem med ljudet, och har således också lärt mig att lita mycket på det när det gäller att lokalisera fiender när jag spelar.
Tyckte ljudet "lät" bra, men hade också svårt med positioneringen och kör med nåt high-end gaming headset som jag inte kommer ihåg namnet på  Att kunna höra vart folk är före man ser dom är halva grejen, speciellt i spellägen FFA, S&D osv.
Postad 10 november 2010 - 09:14
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4 194 inlägg
Måste bara berätta att jag igår blev pappa till en liten underbar dotter, så undrar ni varför jag inte spelar så vet ni varför
Postad 10 november 2010 - 09:17
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2 231 inlägg
Förstår inte, varför spelar du inte?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|