Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gears of War 3 -Hösten 2011

1030 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Gears of War 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 9.222222 (8) 99:-
Gears of War 3 - Epic edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8.333332 (2) Inga priser
Gears of War 3 - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 7.5 (1) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 16 October 2011 - 08:20

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

Har nyligen upptäckt läget Warzone. Tycker det är ruskigt roligt då man måste vara betydligt mer försiktig eftersom man endast har ett liv. Det märks att folk tenderar att spela mer som lag.

Fast det är ju klart, spelar man med randoms och råkar på några som verkligen spelar som lag så kan man lika gärna lägga ner. Warzone är mindre förlåtande och spelar man dåligt märks det direkt :)

Warzone var typ det enda multiplayer läget jag spelade på första Gears of War... :)

Postad 16 October 2011 - 12:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Provade det och det blev lite mer lagspel men samtidigt ganska tråkigt iom att det blir ju inte lika mycket spel som i tdm med ett liv var, inte lika mycket poäng, ingen chans att få upp sin k/d. Dör man tidigt får man sitta och kolla länge dessutom.

Postad 16 October 2011 - 16:09

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
En annan nackdel med warzone är att ibland när det blir 2 kvar i motsåndarlaget och man är själv kvar i sitt egna lag sitter de bara och campar väntar på en. Det blir inte samma härligt offensiva spel som i de mer förlåtade spellägena.

Märkte för övrigt igår i TDM att tar man klippan på Sandbar (stranden) med sitt lag är man garanterad vinsten. Motståndarna fick tag i den första rundan och slaktade sönder oss men vi var först upp de två andra rundorna och fick slakta. Payback is a bitch! :D

Postad 17 October 2011 - 02:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Märkte för övrigt igår i TDM att tar man klippan på Sandbar (stranden) med sitt lag är man garanterad vinsten.

Nästan, ja. Men det gäller att hålla den också. Dock rätt viktigt att komma dit först, en av orsakerna varför jag inte alls gillar Sandbar. Men å andra sidan har de flyttat boomshoten nu så den ligger på motsatt sida så får man eldkastarn på klippan istället. Lite mer fördel att gå till motsatta sidan.

Min favoritbana är Old Town men den får jag f-n spela på högst 1-2 gånger per kväll numera medan gridlock och stadion går 15-20 gånger vardera. Alltså, gridlock spelar man på hela tiden. En av de sämsta banorna också.

Sen den shopping mall eller vad den heter är också rolig men även den spelar man knappt på.

För övrigt måste jag säga att jag verkligen H A T A R buggen att när någon slänger sig och skjuter så blir det alltid att man dör samtidigt som man dödar den som slänger sig. 1-1 alltså. Det är en bugg att de kan slänga sig fram och skjuta med shotgun utan att man ens ser animationen och ändå döda mig. På min skärm ser det ut som att jag dödar dem i hoppet men sen dör man ändå för på något sätt har de hunnit skjuta. De kommer väl aldrig fixa det dock.

Provade köra lite boltokpistol idag, ganska rolig om man får till reloaden för då kan man skjuta två snabba skott vilket för det mesta innebär en snabb död. Annars tar den ju dem på två skott i huvudet, som en sniper light.

På gridlock ikväll när jag skulle avsluta så dödade jag två med boomshot som stod hukade bakom bilen i början av spawn, Fick ett mess sedan:

"Spawnkill with boomshot? U serious?"

"Not really, I was just kidding"

"N00b"

":s"

Får mig lite nostalgisk inför Diablo 3 faktiskt.

Postad 17 October 2011 - 13:53

Xzim
  • Xzim
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Tog mig igenom Horde förra veckan för första gången, löjligt roligt! Adda Kimbo84 om ni vill lira online :)

Postad 17 October 2011 - 17:38

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Lirar gärna online - Mineur

Postad 20 October 2011 - 11:43

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
fick min första onyx medalj idag, fortification master tror jag det var.. hittade ett enkelt och snabbt sätt på youtube :)

Spoiler

klarade även kanpanjen på hardcore igår.. Var det bara jag som tyckte att spelet var kort och rätt enkelt!?!? Ska ge mig på insane såsmåningom...

Postad 22 October 2011 - 11:12

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

fick min första onyx medalj idag, fortification master tror jag det var.. hittade ett enkelt och snabbt sätt på youtube :)

Spoiler

klarade även kanpanjen på hardcore igår.. Var det bara jag som tyckte att spelet var kort och rätt enkelt!?!? Ska ge mig på insane såsmåningom...

Tycker det går ganska fort att få 1000 fortifications även legit utan att stå och boosta, om man ändå är ute efter de andra Onyxmedaljerna som har med Horde att göra lär man få den bra mycket tidigare än de övriga.

Det enda stället som var lite svårare än övrigt var ju just sista fighten i mitt tycke, skall just också vara sista striden som ska vara riktigt svår när man spelar på insane. Det är ju alla äckliga locust som kommer upp från stupet som är dom jobbiga.

En stor varning till er som spelar online är att INTE använda "mute all strangers"-funktionen som finns om man går in i menyn. Finns en bugg som gör att man får mute på sin egen profil och det går inte att få bort. Nu kan man fortfarande höras i chatten men problemet är att ikonen för mikrofonen är grå och du ser inte om din mic fungerar eller ej. Jag råkade trycka på start el om det är back-knappen av misstag och har nu lyckats med bedriften. Störigt värre!

Nu kanske ngn redan påpekat detta men jag har inte läst igenom hela tråden.

Postad 22 October 2011 - 22:58

Ringarn
  • Ringarn
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Jag har fortfarande inte tagit mig ifrån våg 1 till våg 50 i horde mode. Jag söker gärna modiga vapenbröder för att kämpa mig igenom alla vågorna då väldigt många hoppar ur när man kommit en bra bit på vägen :)

Postad 23 October 2011 - 16:51

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Ringarn, jag saknar wave 50 så jag hänger gärna med någon gång. Gamertag: lifterDC.

Sen undrar jag om någon klarat sista bossen på insane. Satt och försökte i tre och en halv timme (I shit you not) idag men det längsta jag kom var till
Spoiler
. Är det verkligen helt omöjligt?

Postad 23 October 2011 - 18:46

Palter
  • Palter
  • Forumräv

• 684 inlägg
  • 0

Jag har fortfarande inte tagit mig ifrån våg 1 till våg 50 i horde mode. Jag söker gärna modiga vapenbröder för att kämpa mig igenom alla vågorna då väldigt många hoppar ur när man kommit en bra bit på vägen :)

Jag har fixat det två gånger men är gärna med och hjälper till. Lägg till mig, Karnat är mitt nick.

Postad 24 October 2011 - 08:57

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Ni har väl förresten läst Karen Traviss Gears of War böcker? De är verkligen jättebra. Finns även som ljudböcker.

Postad 24 October 2011 - 23:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Lvl 65 =P. Synd att alla spel kommer nu, kommer ju inte hinna bli 100 iaf.

Postad 24 October 2011 - 23:30

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Vi är tre stycken mot bossen i slutet och det är ingen hejd på hur överkörda vi blir....

Postad 24 October 2011 - 23:35

Ringarn
  • Ringarn
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Jag har fixat det två gånger men är gärna med och hjälper till. Lägg till mig, Karnat är mitt nick.

Oh man. Har nu spelat från våg ett till 50. Vilken resa det vart. Med så sköna spelare :) tack för att du var med! Kände att jag fick ge ifrån mig några högfrekventa nästan flickaktiga skrik då och då, vilket brukar indikera bra spel!

Det var en bana avbetad från listan, fler vill jag gärna ta mig igenom men nu för stunden är jag trött :)

GG!

Postad 25 October 2011 - 13:31

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Lvl 65 =P. Synd att alla spel kommer nu, kommer ju inte hinna bli 100 iaf.

Fan vad du nöter. Jag är level 46 nu... Spelar nog för lite. =)

Postad 25 October 2011 - 14:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Spelet blir roligare ju bättre man blir och man blir bättre ju mer man nöter =P.

Postad 25 October 2011 - 15:06

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Är nog 47 men vill ju få achievement för lvl 50. Får nog köra igenom Arcade campaign på Insane snart :P

Postad 25 October 2011 - 18:04

Palter
  • Palter
  • Forumräv

• 684 inlägg
  • 0

Oh man. Har nu spelat från våg ett till 50. Vilken resa det vart. Med så sköna spelare :) tack för att du var med! Kände att jag fick ge ifrån mig några högfrekventa nästan flickaktiga skrik då och då, vilket brukar indikera bra spel!

Det var en bana avbetad från listan, fler vill jag gärna ta mig igenom men nu för stunden är jag trött :)

GG!

ja, det var riktigt kul. Dessutom på banan "Hotel" som jag tycker är svår att spela horde på. Grattis till horde 50!

Postad 25 October 2011 - 18:45

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Är nog 47 men vill ju få achievement för lvl 50. Får nog köra igenom Arcade campaign på Insane snart :P

Jag är på! :)

Måste ju få undan det här spelet tills det stora spelet släpps i November... Saints Row 3. ;)

Postad 28 October 2011 - 12:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Lvl 67, fick en trevlig bonus på väg mot lvl 68 (10 000 exp) i och med 500 matcher spelade. Fick flest kills i en TDM-match hittills igår också, 31-7, i förlorande laget där alla i mitt lag hade minus :)

Edit: Blev dessutom mordhotad av någon jänkare/britt. Bjöd in mig till party och så fort jag acceptade började han vräka ur sig massa skit i headsetet. Visste inte ens vem det var, tydligen spelade han i andra laget eller nåt. Började snacka om att Sverige var skit och det enda vi gjorde bra var choklad mellan alla glåpord, hot och svordomar. Snackade han om Schweiz?

Britter verkar ha problem alltså, det är inte den första britten man hör snacka skit. Aja, då har man lärt sig att inte accepta random party invites iaf.

Edit2; Kände mig tvungen att uppdatera betyget, Får bli min första tia för i år.

Redigerat av Zoiler, 28 October 2011 - 13:59.

Postad 28 October 2011 - 18:53

zees
  • zees
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Efter en lång tids inaktivitet från min xbox kände jag att det var dags att komma tillbaka.
En ny fin slim införskaffad och live aktiverat. Någon sugen på att lira lite horde?
Gamertag: kattfiskhuve

Postad 01 November 2011 - 22:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

The “Versus Booster Map Pack” will feature five explosive maps available in public matchmaking playlists – two favorite maps from “Gears 1,” Swamp and Clocktower, as well as Azura, Rustlung and Blood Drive from the “Horde Command Pack.”

While the “Versus Booster Map Pack” will unlock five new multiplayer battlegrounds for public matchmaking, those who purchase the “Horde Command Pack” (or access it through the “Gears of War 3” Season Pass) will still have exclusive access to the pack’s Horde fortification upgrades, new playable characters like Bernie Mataki, Big Rig Dizzy and the Onyx Guard, as well as the Team Plasma and Jungle Camo weapon skins.

5 nya maps. Gratis. OMG! :wub:

Edit: 24 november.

Redigerat av Zoiler, 01 November 2011 - 22:34.

Postad 10 November 2011 - 05:47

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

5 nya maps. Gratis. OMG! :wub:

Edit: 24 november.

Nä 2 nya maps, vad fan är det här för fattig DLC dom släpper? Jag har ju season pass så jag har redan "Horde Command Pack"...skulle inte förvåna mig heller om dessa två banor redan ligger på skivan som dom förra gjorde.

Postad 10 November 2011 - 13:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
5 nya för de som inte har horde command pack?

Postad 10 November 2011 - 17:05

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

5 nya för de som inte har horde command pack?

Fortfarande jävligt ruttet av Epic att pusha för att köpa season pass och sen släppa saker gratis. Kan förstå att dom som inte gillar Horde lär va måttligt roade.

Postad 10 November 2011 - 18:03

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

...skulle inte förvåna mig heller om dessa två banor redan ligger på skivan som dom förra gjorde.

Jupp Horde command pack verkade ligga på skivan i allafall, var ju bara en 1,4Kb stor fil man drog ner :/
Kändes väl sådär att allt redan var förberett för att bara få in mer pengar och aktivera något man lixom redan köpt.

Postad 10 November 2011 - 19:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Fortfarande jävligt ruttet av Epic att pusha för att köpa season pass och sen släppa saker gratis.

Från min synvinkel å andra sidan så är det ju hur bra som helst med gratissaker. Ju fler som köper season pass, CoD Elite, etc, ju mer standard blir det, och ju mer kommer vi att behöva betala för saker som annars skulle vara gratis. Tjänar de på det så fortsätter de med det.

Postad 11 November 2011 - 05:46

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0
Givetvis så är gratisgrejer alltid uppskattat men nu när man redan slängt ut 2400 msp så känns inte dom 2 extra banorna direkt gratis. Dessutom i min enfald så trodde jag att man skulle få spela Azura, Blood Drive och Rustlung i versusmatcher men så var ju inte fallet heller. Fungerade bara i private och horde vilket irriterade mig ytterligare lite....visst jag läste inte ordentligt men jag trodde faktiskt det var självklart.

Och vilken bana är Swamp från GoW1? Är det Bulletmarsh tro?

Postad 11 November 2011 - 11:48

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Jag läste nånstans att eftersom Gears 3 blev uppskjutet så hann de göra klart första planerade DLCt innan releasen, och det är anledningen till att de drog med det på skivan direkt. Dålig ursäkt eller bra ursäkt, avgör själva.

Jag har inte köpt season pass och inte heller command pack, för jag har ingen att spela horde med och dessutom så föredrar jag nog versus. Men jag längtar som fan efter nya versusbanor. Det blir skoj!

Level 61 nu. Passa på att lira den här helgen nu innan dubbel xp försvinner.

Postad 11 November 2011 - 13:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Level 61 nu. Passa på att lira den här helgen nu innan dubbel xp försvinner.

Vadå innan det försvinner? Det är väl varje helg typ -_-?

Postad 11 November 2011 - 14:45

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Vadå innan det försvinner? Det är väl varje helg typ -_-?

Nej denna perioden 4-14 nov eller vad det var, är första gången det varit dubbel xp på gears 3 vad jag vet. Men lär ju komma många fler. Under samma period är det ju även 20x xp på gears 2 :)

Postad 11 November 2011 - 16:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Ok, då får man spela idag. Är lvl 76 tror jag.

Postad 24 November 2011 - 10:26

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Nya banor idag! Är det nån mer än jag som är sugen på att spela ikväll?

Redigerat av SejLax, 24 November 2011 - 10:27.

Postad 24 November 2011 - 13:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Varför inte bara skicka PM? De andra har lagt av för längesen :D

Få se om jag kanske hinner spela något.

Postad 24 November 2011 - 15:51

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
Närå.. jag lirar för fulla muggar!! Kör nästan uteslutande koth.. och ibland Horde.. Tycker det är såååå mycke bättre än MW3!

Postad 24 November 2011 - 18:32

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Jag har haft för fullt upp med Forza och MW3, och nu även SR3.....

Snart får man väl sätta sig och klara av campaign på Insane och bli lvl 50.

Postad 24 November 2011 - 19:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Men vi snackar TDM här grabbar :P

Jo, håller med om att det utklassar MW3 när det gäller lagspel och strategi. Jag har inte alls tröttnat på det, bara att det är så många andra spel att spela nu i recensionssyfte.

Postad 24 November 2011 - 21:10

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Vill ju inte vara sån, men TDM i GoW3, var det verkligen en höjdare?
Tyckte det var så tråkigt att man knappt börja med några vapen, sen att det typ bara är rulla runt som en igelboll o gömma sig. :P Nä, vetifan alltså... :)

Postad 24 November 2011 - 23:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Vill ju inte vara sån, men TDM i GoW3, var det verkligen en höjdare?
Tyckte det var så tråkigt att man knappt börja med några vapen, sen att det typ bara är rulla runt som en igelboll o gömma sig. :P Nä, vetifan alltså... :)

Man börjar ju med två vapen, lika mycket som MW =P. Rulla runt som en igelboll... tss tss B)

Sejlax: Jag hade laddat ner mappacket innan jag började, jag fattar inte varför vi bara fick köra på vanliga banor? Sedan att vi alltid kom i det sämsta laget så vi knappt fick några riktiga matcher är en annan femma, fy fan! :lol:

Men vi skulle vara lite mer utmärkande så att vi vet vem som är vem, jag har svårt att veta vem du är i stridens hetta. Jag har iofs guldvapen normalt men den inställningen var tydligen borta nu =/. Du skulle kunna köra tjejer hela tiden kanske? :P

Postad 25 November 2011 - 19:42

Palter
  • Palter
  • Forumräv

• 684 inlägg
  • 0
Ett lag med bara tjejer!

Har väl egentligen inte heller lagt av men det är så många andra spel just nu...

Postad 25 November 2011 - 23:05

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Sejlax: Jag hade laddat ner mappacket innan jag började, jag fattar inte varför vi bara fick köra på vanliga banor? Sedan att vi alltid kom i det sämsta laget så vi knappt fick några riktiga matcher är en annan femma, fy fan! :lol:

Men vi skulle vara lite mer utmärkande så att vi vet vem som är vem, jag har svårt att veta vem du är i stridens hetta. Jag har iofs guldvapen normalt men den inställningen var tydligen borta nu =/. Du skulle kunna köra tjejer hela tiden kanske? :P

Ja, skumt. Jag spelade ju lite själv innan och då fick jag köra alla fem nya banorna i sträck. Slump?
Och när vi körde så blev det inte en enda.

Hehe ja kanske det.
Jag använder "LB" jäkligt ofta faktiskt. Bra om man vill hitta en speciell person och i övrigt grymt bra för att få överblick över var alla är och för att kolla så att man alltid har backup i närheten.

När jag spelat för länge så får jag lite myror i brallan och tappar tålamodet lätt och börjar rusha runt med shotgun. Speciellt om man nyss blivit ägd av nån jäkel - då vill man ha hämnd. Det går bra ibland, men oftast är det ju en fördel att hålla ihop laget... :rolleyes:

Postad 26 November 2011 - 00:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

men oftast är det ju en fördel att hålla ihop laget... :rolleyes:

Mja, fast problemet var ju igår att det är svårt när laget består utav dig och mig =P. 1-14 och sånt betackar jag mig för.

Postad 26 November 2011 - 03:08

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0
Var ett tag sedan jag var online och lirade med er... Har blivit för mycket bf3 på min pc men ska skärpa mig nu och ta tag i det som är viktigast Gears 3 såklart! ;)

Har dock testat en horde omgång som Onyx guard och bara älskade honom! Har ju hittat min figur!

Kommer nog vara inne en runda imorgon eftermiddag/kväll strax innan "så mycket bättre" kl 20.00 som frugan har bokat tv:n för...

Inga sugen att försöka få lvl 50 på horde har klarat 1-49 två omgångar men aldrig lvl 50... :/

Postad 26 November 2011 - 10:29

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Mja, fast problemet var ju igår att det är svårt när laget består utav dig och mig =P. 1-14 och sånt betackar jag mig för.

Haha jo, vårat lag sög. Och det är fan frustrerande när man har så usla lagkamrater trots att de har lvl 90 typ. Vafan komigen liksom!!

Var ett tag sedan jag var online och lirade med er... Har blivit för mycket bf3 på min pc men ska skärpa mig nu och ta tag i det som är viktigast Gears 3 såklart! ;)

Har dock testat en horde omgång som Onyx guard och bara älskade honom! Har ju hittat min figur!

Kommer nog vara inne en runda imorgon eftermiddag/kväll strax innan "så mycket bättre" kl 20.00 som frugan har bokat tv:n för...

Inga sugen att försöka få lvl 50 på horde har klarat 1-49 två omgångar men aldrig lvl 50... :/

Jag brukar köra som nån Carmine. Clayton tror jag han heter. Han e cool. ;)

Ja fasen jag skulle kunna tänka mig en omgång horde också. Jag har fortfarande inte klarat level 40-50 och jag skulle faktiskt kunna tänka mig att fega ur och dra igenom dessa på casual till och med. *chicken* :)

Postad 26 November 2011 - 13:52

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0

Haha jo, vårat lag sög. Och det är fan frustrerande när man har så usla lagkamrater trots att de har lvl 90 typ. Vafan komigen liksom!!

Jag brukar köra som nån Carmine. Clayton tror jag han heter. Han e cool. ;)

Ja fasen jag skulle kunna tänka mig en omgång horde också. Jag har fortfarande inte klarat level 40-50 och jag skulle faktiskt kunna tänka mig att fega ur och dra igenom dessa på casual till och med. *chicken* :)

Ja vad bra! Jag heter iaf Jedihunter226 Xbox live. Adda mig så får vi se till att fixa lvl 50 =D

Postad 26 November 2011 - 15:34

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Jag är Skitarsle på Live. Vi har spelat Gears förut. :)

Postad 08 December 2011 - 07:47

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Någon/Några som är sugen på att sätta sig ner i helgen och dra igenom kampanjen på Insane?

Skulle helst se att vi var fyra pers också.

Postad 08 December 2011 - 10:13

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
http://cdon.se/spel/...dition-14186789

499kr för epic edition.. funderar på den bara för statyns skull :)

Jag är sugen på insane.. kommer ev kunna vara med på kvällarna i helgen efter att sambo och ungar gått o lagt sig

Postad 09 December 2011 - 23:05

erik_83
  • erik_83
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Någon/Några som är sugen på att sätta sig ner i helgen och dra igenom kampanjen på Insane?

Skulle helst se att vi var fyra pers också.

jag och min kusin är gärna med och kör insane om de finns plats kvar
martin =KJELL KRUSE på live
Erik= ERIKANDERSSON83 på live

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.