Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty: Black Ops

2077 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ytterligare ett mästerverk? Värt all hype? (92 medlem(mar) har röstat)

Rösta Gäster kan inte rösta
Call of Duty: Black Ops (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 6,11 (17) 469:-
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) Inga priser
Call of Duty: Black Ops - Hardened Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) Inga priser
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 5,33 (2) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 10 november 2010 - 09:22

Unregistered1a25347f
  • Unregistered1a25347f
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0

4.

Klart som f-n man gasar med samma knapp man gasar med i bilspel. :(

Nr 5 här. Det var ju bara att ge full gas direkt!! :rolleyes:

Postad 10 november 2010 - 09:28

Unregistered1a25347f
  • Unregistered1a25347f
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0

Måste bara berätta att jag igår blev pappa till en liten underbar dotter, så undrar ni varför jag inte spelar så vet ni varför :(

Grattis.

Postad 10 november 2010 - 09:31

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

Måste bara berätta att jag igår blev pappa till en liten underbar dotter, så undrar ni varför jag inte spelar så vet ni varför :(

Tänk att du nu kan säga till henne "Du är född på release dagen av black ops"

Grattis till den lille :rolleyes: :P

Postad 10 november 2010 - 10:04

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Grattis Mikko!!
kan fortfarande inte förstå hur min syster lyckades bli gravid bara.......ni är inte gifta och min välsignelse har ni inte fått, troligen jungfrufödsel vi har att göra med.

Och vad gäller Black Ops så var tydligen Theater mode nere igår? Eller var bara min fil korrupt?

Postad 10 november 2010 - 10:06

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3 878 inlägg
  • 0
Theater funka fint för mig igår, kollade iofs bara en video men den funkade iaf.

Grattis föresten Mikko!

Postad 10 november 2010 - 10:12

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

Tänk att du nu kan säga till henne "Du är född på release dagen av black ops"

Hoppas jag också har sån tur, hur ska man annars kunna komma ihåg födelsedagar.

Postad 10 november 2010 - 10:46

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Fick mitt hardened Edition idag och där ingår "PSN Avatar outfit".
Vad innebär det?

Postad 10 november 2010 - 10:50

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2 199 inlägg
  • 0
Det känns som om Blackops multiplayer är betydligt bättre balanserat än MW2.

Postad 10 november 2010 - 10:55

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Grattis Mikkok!!!!!

Jag tycker MP var riktigt trevligt, tyvärr var jag inte alls så bra som jag trodde jag skulle vara :D .

Postad 10 november 2010 - 10:55

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Fick mitt hardened Edition idag och där ingår "PSN Avatar outfit".
Vad innebär det?

Att du köpt en Playstation 3 -utgåva? :rolleyes:

Grattis MikkoK, trodde du sa att du skulle hålla inne ungen så du kunde spela. :D

Postad 10 november 2010 - 11:00

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

Grattis Mikkok!!!!!

Jag tycker MP var riktigt trevligt, tyvärr var jag inte alls så bra som jag trodde jag skulle vara :D .

nä men du är ju snygg bra ha du alldrig varit :rolleyes:

ps.syns på liven har ju inte fått spela med dig på länge

[

Redigerat av Hitman TheSwede, 10 november 2010 - 11:01.

Postad 10 november 2010 - 11:02

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

nä men du är ju snygg bra ha du alldrig varit :D

ps.syns på liven har ju inte fått spela med dig på länge

[

Jo snygg är man ju, det får jag hålla med om...brukar vara bra också :rolleyes: !
Vad pysslade du med igår då le schwede? Trodde du skulle spela med oss andra pojkar? Aja, vi syns en annan dag!

Om man skulle ta sig en morgonCOD kanske med kaffet!

Redigerat av genstruktur, 10 november 2010 - 11:03.

Postad 10 november 2010 - 11:17

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0

Theater funka fint för mig igår, kollade iofs bara en video men den funkade iaf.

Grattis föresten Mikko!

Jahaja, då var väl den enda video man ville spara fokkad då......sad face.....

Postad 10 november 2010 - 11:19

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0

Grattis Mikkok!!!!!

Du menar väl att du inte var så bra på att spela som du trodde du skulle vara? :rolleyes:

Postad 10 november 2010 - 11:36

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0
Testade ett par wagermatches igår, gun game och sticks and stones.
Gun game war kul, men kändes lite som lotto, får man en bra start och två kills relativt snabbt så har man mycket bättre vapen än alla andra. Hamnar man lite efter och inte får en kill med första pistolen så hamnar man efter ganska snabbt, så kändes det dom matcherna jag provade iaf.
Sticks and stones dock var skitkul, men ######r va irriterande när man blir träffad av tomahawken och ens poäng blir nollställd. Spelade en match igår och blev dödad av en tomahawk strax innan slutet, slutade med att jag hamnade på 5e plats med 20 kills och den som kom etta hade 8 kills.
Men å andra sidan är det sjukt roligt på ett skadeglatt vis att döda någon annan med tomahawken. Crossbowen är hysteriskt rolig att försöka pricka folk med och så kul när man stickar någon på andra sidan banan.

Men man verkar inte få någon XP för wagermatches? Det är lite tråkigt nu i början då man är mer intresserad av att låsa upp nya saker, annars har man ingen användning av pengarna.

Redigerat av derpious, 10 november 2010 - 11:39.

Postad 10 november 2010 - 12:08

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Du menar väl att du inte var så bra på att spela som du trodde du skulle vara? :D

Exakt! :rolleyes:

Körde 3 matcher nu på morgonen och då gick det betydligt bättre, hoppas det håller i sig!
Ses ikväll gubbs.

Postad 10 november 2010 - 12:10

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3 878 inlägg
  • 0
Ber om ursäkt om jag verkade nonschalant igår när jag spelade och inte svarade på era invites :rolleyes:
Jag måste få spela in mig lite på spelet innan man vågar spela med er proffs :D

Postad 10 november 2010 - 12:19

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0
Grattis MikkoK!!

Är det bara jag som reagerar på spawn-systemet? Tycker att man spawnar framför / på fienden hela tiden. Igår spelade vi TDM och jag dog 6 ggr direkt efter spawn för att fienden var typ runt mig och mina lagkamrater på andra sidan banan.

Jag tycker att spelet är bra, bättre än WaW men det går inte att jämföra med MW2. T ex: ljudet på de flesta vapen låtar som luftpistol/leksak.

Redigerat av Lias08, 10 november 2010 - 12:22.

Postad 10 november 2010 - 13:11

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

Jo snygg är man ju, det får jag hålla med om...brukar vara bra också :D !
Vad pysslade du med igår då le schwede? Trodde du skulle spela med oss andra pojkar? Aja, vi syns en annan dag!

Om man skulle ta sig en morgonCOD kanske med kaffet!

spelade hockey gav ett par fick ett par tryckare men i kväll kommer jag..........

Postad 10 november 2010 - 13:41

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1 239 inlägg
  • 0
Måste säga att jag tycker spelet är helt fantastiskt!
Har bara hunnit lira lite SP och några live-matcher, men det känns ändå helt grymt.

Älskar det faktum att man inte kan dom nya banorna än. Springer runt som en huvudlös höna och pepprar på allt som rör sig.

Two thumbs up!

Postad 10 november 2010 - 13:51

Sonnerphors
  • Sonnerphors
  • Lärjunge

• 380 inlägg
  • 0
Spawningen på Nuketown är helt åt **** :D

Postad 10 november 2010 - 13:59

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0
Tycker nuketown är åt ****, punkt.
Så tråkigt när det blir så hetsigt på en sån liten bana.

Postad 10 november 2010 - 14:13

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1 495 inlägg
  • 0

Tycker nuketown är åt ****, punkt.
Så tråkigt när det blir så hetsigt på en sån liten bana.

Håller med. Sjukt tråkig bana.

Nån som spelat Zombie än? Jag hade hoppats på att det skulle finnas några banor att välja på redan från början men det verkar som att det blir samma stil som i WaW att de kommer med efterföljande map packs.

Postad 10 november 2010 - 14:15

Polobyxa
  • Polobyxa
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Haha, klassiskt! Tror vi inte alla att vi är världmästare ända fram tills första matchen är slut och vi lyckats skrapa ihop "2 kills och 13 deaths" ? :lol:

Jag vet att jag gör det iaf.. :rolleyes:

Postad 10 november 2010 - 15:18

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Gamereactor:

Sedan Call of Duty: Black Ops släpptes igår har såväl redaktionen som spelare världen över gått lös på onlineläget och jagat kill streaks så det stått härliga till. Och det är många som lirar. I går kring 23.00-tiden svensk tid var över två miljoner uppkopplade samtidigt - bara över Xbox Live

:D

Postad 10 november 2010 - 16:17

thewall
  • thewall
  • Lärjunge

• 381 inlägg
  • 0
Man kan ju naturligtvis vänta sig bekymmer när många vill lira multiplayer men jag tycker det är så oerhörd segt att hitta matcher, tuggar i evighet på "found 50 matches. Getting match quality", ibland har man tur och får lira men just nu verkar det hopplöst...

Postad 10 november 2010 - 19:17

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0
Funkade bra igår när man var partyad med en massa andra svenskar; själv idag så satt man med 2 bars. :D

Postad 10 november 2010 - 19:42

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

• 1 195 inlägg
  • 0
Är det någon som förstår prissättningen på spelet? Elgiganten tog 479:- för spelet om man förbokade. För en liten stund sedan köpte jag det för 379:- i en av deras butiker, jag förstår inte riktigt varför det skall vara dyrare att förboka? Butiken hade ca 90 ex. kvar av spelet till XBOX360 (Bäckebol).

EK

Postad 10 november 2010 - 20:07

DennisA
  • DennisA
  • Forumräv

• 789 inlägg
  • 0
Jag spelade mest hardcore team deathmatch på MW2. Core på BO suger rejält än så långe, man startar med ärtbössor och får tömma ett helt magasin innan man dödar någon. Vet att det kommer bättre vapen ju högre rang man får, men det tar tid eftersom jag inte är van med att tömma ett helt magasin innan man får en "kill". Spwningen är ju helt åt skogen. Får se om man kommer in i det efter lite tids lirande. Just nu går det väldigt fort och matcherna är över väldigt snabbt. Kollar man scoreboarden efter en match är det vanligt att folk har över 30 "kills"! Detta trotts att kill streak awardes'en känns klenare är MW2.

Postad 10 november 2010 - 21:53

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0
Call of duty Black ops quick scope.

Det är fan mer skicklighet än fusk om du frågar mig, va fort det går!! :D

Postad 10 november 2010 - 22:15

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Jag spelade mest hardcore team deathmatch på MW2. Core på BO suger rejält än så långe, man startar med ärtbössor och får tömma ett helt magasin innan man dödar någon. Vet att det kommer bättre vapen ju högre rang man får, men det tar tid eftersom jag inte är van med att tömma ett helt magasin innan man får en "kill". Spwningen är ju helt åt skogen. Får se om man kommer in i det efter lite tids lirande. Just nu går det väldigt fort och matcherna är över väldigt snabbt. Kollar man scoreboarden efter en match är det vanligt att folk har över 30 "kills"! Detta trotts att kill streak awardes'en känns klenare är MW2.

Känns väl lite så i början, visst att killstreaken kanske känns lite klenare, men dom är ju inte värst svåra att få heller för den delen. :D
Bästa jag har fått är 19kills med Gunchopper eller vad den kallas, när man själv kör helikoptern.

Postad 10 november 2010 - 23:18

eeman
  • eeman
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0
Flippar snart på det här ******** lagget! Provat 15 olika s&d-lobbys nu och haft mellan 2-3 streck, fördröjningen gör att man ser förståndshandikappad ut när man försöker skjuta någon men själv blir dödad varje gång :rolleyes: :D

Postad 10 november 2010 - 23:47

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0
Lagg, lagg och åter lagg, party no longer active 10 gånger innan man kommer in och kan lira med polarna. Släpp färdiga spel tack så vi slipper beta-testa skiten. Så ###### förbannad just nu.

Och spawnplatserna på vissa banor? den lilla med två hus...nuketown. vilket skämt. Den måste vara gjord av en 12åring.

Postad 10 november 2010 - 23:57

ryst
  • ryst
  • Forumräv

• 908 inlägg
  • 0
Över 3 miljoner online ändå är det skitsegt att hitta matcher.
Börjar fan bli löjligt när man är 6st svenskar i ett party och ändå är det den ensamma amerikanen som blir host :/

Tummen börjar att vända sig neråt ang. det här spelet. MW2 är bättre.

Postad 11 november 2010 - 00:08

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Kan hålla med att det är för ###### dåligt när man är ett party som inte kan joina matcher.
Både idag och igår har vi nog spenderat 30min/dag bara på att försöka joina matcher, för att sen ha ett splittrat party där alla behöver invitas in igen. Man kan ju förstå när det är ett gigantiskt tryck på servrarna, samtidigt som dom skaffat sig erfarenhet från CoD:MW2.
Nuketown tycker jag är en rolig bana, men den passar nog bäst som FFA 6players eller liknande. 12personer i teams känns lite väl kaotiskt på den banan, var ju samma med "Dust" eller vad den banan hette i MW2.

Postad 11 november 2010 - 06:09

pewi78
  • pewi78
  • Forumräv

• 730 inlägg
  • 0

Kan hålla med att det är för ###### dåligt när man är ett party som inte kan joina matcher.
Både idag och igår har vi nog spenderat 30min/dag bara på att försöka joina matcher, för att sen ha ett splittrat party där alla behöver invitas in igen. Man kan ju förstå när det är ett gigantiskt tryck på servrarna, samtidigt som dom skaffat sig erfarenhet från CoD:MW2.
Nuketown tycker jag är en rolig bana, men den passar nog bäst som FFA 6players eller liknande. 12personer i teams känns lite väl kaotiskt på den banan, var ju samma med "Dust" eller vad den banan hette i MW2.

+1 :)

Postad 11 november 2010 - 08:13

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Man dödar folk/dör själv väldigt enkelt i hardcore. Lättare än i WAW och MW2.... Man ska verkligen försöka skjuta på allt även ifall folk gömmer sig bakom väggar och murar. Värsta som finns är när någon springer förbi och man skjuter och de försvinner bakom en vägg överlevande när man vet att man haft 3-4 skott på dem. Så det är bra tycker jag :)

En annan bra grej är det här med pengasystemet. Tack vare det kan man ha, enligt mig de två viktigaste perken UAV-jammer och Ninja Pro ganska tidigt! MW2 var man tvungen och vänta till Level 40-50 och döda en massa folk på kort avstånd för och få Ninja Pro. Jag är Level 10 nu och har både UAV-jammer, Ninja och Claymores.... underbart :angry:

Postad 11 november 2010 - 08:15

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0

Vänta tills du möter en grym klan som får upp en choppergunner och kan hålla spawn locations så tycker du inte den är lika rolig längre. :) Spelade den igår med några kompisar på demolition och efter första choppern var uppe så kom det nya hela tiden och vi dog direkt vid spawn resten av matchen.

Redigerat av slimkid, 11 november 2010 - 08:16.

Postad 11 november 2010 - 08:26

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1 495 inlägg
  • 0
Har spelat snart 20 h multiplayer både själv och i party. Har bara haft ett enda problem och det är samma som fanns i WaW och MW2. Att ibland när man söker matcher som ett party så splittras partyt och bara vissa kommer med i matchen. Men det är enda problemet jag har haft.

Ni som har laggproblem. Söker ni efter lokala matcher enbart? För det funkar åtminstone för mig.

Postad 11 november 2010 - 08:36

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0
Halloj!

Har lirat igenom halva sp nu och är ruskigt kul faktiskt, tänkte hoppa in och testa mp i helgen.
Men är det nån som lirar på xb och vill mötas så kan ni adda mig! Usern: maccswe

Postad 11 november 2010 - 08:55

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0

Har spelat snart 20 h multiplayer både själv och i party. Har bara haft ett enda problem och det är samma som fanns i WaW och MW2. Att ibland när man söker matcher som ett party så splittras partyt och bara vissa kommer med i matchen. Men det är enda problemet jag har haft.

Ni som har laggproblem. Söker ni efter lokala matcher enbart? För det funkar åtminstone för mig.

Jag har nog missat att man kan välja att bara söka lokala matcher. Antar att den håller sig hyffsat inom norden då eller?

Postad 11 november 2010 - 09:50

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0

Det är fan mer skicklighet än fusk om du frågar mig, va fort det går!! :D

Riktigt imponerande. Synd bara att han lagt över nån j-a emo-musik över sitt klipp... :angry:

Förstår inte hur de misslyckas med en sån grej så här pass många gånger på raken. I MW2 var det frusterande, men i BO är det sju resor värre.

Nuketown är sjysst. Men som sagt var, det kräver mindre folk.

Man dödar folk/dör själv väldigt enkelt i hardcore. Lättare än i WAW och MW2.... Man ska verkligen försöka skjuta på allt även ifall folk gömmer sig bakom väggar och murar.

Mmm... Satt och vaktade en bomb bakom lite plåt. Killen som ska springa fram skjuter rutinmässigt ett par skott genom plåten och jag dör. :)

En annan bra grej är det här med pengasystemet.

Det tråkiga är att man får inte möjlighet att prova sig fram till en kombo som känns rätt. Man måste redan från första början bestämma sig för vad man vill köra med och hålla sig till det kombon.
Vilket är tråkigt.

Har lirat igenom halva sp nu och är ruskigt kul faktiskt

Har lirat igenom nästan hela. Och måste säga att det är rätt varierande hur skoj det är.
Buggarna och scriptningen tar drar ner på upplevelsen. Svårt att känna sig involverad när man hela tiden blir påmind om att det bara är ett spel.
På ett ställe dog jag 10 gånger på raken för att jag inte lyckades trigga rätt scriptade event. Ibland så har man haft tur och varit på rätt ställe vid rätt tillfälle och allt har rullat på. Tyvärr är de usla på att berätta exakt vad de kräver av en för att man ska nå nästa event i kedjan. Ibland ska man sitta stilla och skjuta folk innan ens kompisar drar framåt. Ibland drar de inte framåt alls om inte du springer först. Ibland så ska man trigga nått så fiendevågorna slutar komma. Ibland är det en kombination av detta. Aldrig får man reda på vad det är man ska göra så det är mest en massa trial-and-error och spelet är inte alls förlåtande när man inte väljer att följa exakt hur de vill att man ska göra.
Vid ett tillfälle t.ex. befinner man sig under vattnet. Går man inte upp ur vattnet exakt där de vill så triggas inte eventen och du blir skjuten till döds direkt. Och då är det tillbaks till en minuts ingame 'cutscene' innan man får prova igen.

Men när det funkar så är det skoj.

Postad 11 november 2010 - 10:13

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0
Hahaha... javla Nuketown, den banan blir ju votad hela tiden då den ger som extremt mycket kills... kul på ett sett men lite lång tråkigt när man spelar banan 4-5 gånger på raken, tycker vote systemet är skit.

Postad 11 november 2010 - 10:19

DennisA
  • DennisA
  • Forumräv

• 789 inlägg
  • 0
Vote systemet hade varit klockrent om dom tog bort så man inte kan rösta på den bana man nyss spelde.

Postad 11 november 2010 - 10:27

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

Vote systemet hade varit klockrent om dom tog bort så man inte kan rösta på den bana man nyss spelde.

Ord.

Postad 11 november 2010 - 10:29

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1 495 inlägg
  • 0

Det tråkiga är att man får inte möjlighet att prova sig fram till en kombo som känns rätt. Man måste redan från första början bestämma sig för vad man vill köra med och hålla sig till det kombon.
Vilket är tråkigt.

Är det något som hindrar dig från att prova andra vapen? Jag förstår vad du menar men håller inte med. Vill du prova dig igenom massa olika kombinationer är det ju bara att spela ihop lite CP och göra det. Men att man ska tvingas till det känns som ett steg bakåt.

Man låser ju fortfarande upp enstaka vapen efterhand vilket är bra. Men att man har större valfrihet redan från början är bara positivt tycker jag.

Postad 11 november 2010 - 13:44

Sonnerphors
  • Sonnerphors
  • Lärjunge

• 380 inlägg
  • 0
Värsta buggen?

http://gamevideos.1u.../video/id/32127

Postad 11 november 2010 - 14:33

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

Värsta buggen?

Jaha, är det så ###### illa så vet jag inte ens om jag ska öppna spelet jag har här hemma. Fy fan!

:)

Postad 11 november 2010 - 14:36

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Värsta buggen?

Hans tips till alla som förhandsbokat spelet är att avboka pga av att ett äpple svävar i luften.
Orka bry sig :)

Postad 11 november 2010 - 16:57

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1 024 inlägg
  • 0
hehehe... tycker det va roligt, riktigt ironisk snubbe.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.