Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 1

986 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 1 (PC) (PC-spel) 6 6.804878 (40) 798:-
Battlefield 1 (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 6 6.6 (4) 199:-
Battlefield 1 (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 9.235294 (16) 602:-
Battlefield 1 - Collector's Edition (exkl. Spel) (PC) (PC-spel) 6 (0) Inga priser
Battlefield 1 - Collector's Edition (exkl. Spel) (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 (0) Inga priser
Battlefield 1 - Collector's Edition (exkl. Spel) (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 6 3.5 (1) Inga priser

Postad 25 October 2016 - 19:49

ekon
  • ekon
  • Guru

• 5779 inlägg
  • 0

Har inte fattat hur man spawnar tåget osv ens?

Det är nog så att det är fullt?

Postad 25 October 2016 - 19:52

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Det är nog så att det är fullt?

Vet hur man spawnar i/på men inte hur man får fram dom på kartan ;-)

Postad 25 October 2016 - 19:56

ekon
  • ekon
  • Guru

• 5779 inlägg
  • 0

Vet hur man spawnar i/på men inte hur man får fram dom på kartan ;-)

Aha.

Det kommer av sig självt när ett lag ligger under med stor marginal. Så dom får chans att återhämta sig :)

Postad 25 October 2016 - 23:47

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

• 1200 inlägg
  • 0

Nu kanske det baraär jag som är efterbliven men kriterierna för Medaljerna måste göras i ordning uppifrån och ner. Mvh kört mortar i 2h lyckades få 19 kills men det krävs bara 10 och ingen kill räknades...

Det är inte riktigt som i BF4 dock, du jobbar bara på 5 samtidiga, men du kan välja vilken du vill jobba på just nu.

https://www.battlefi...n-battlefield-1

Sedan vad gäller bohemoth, så är det lite beroende på game mode. I operations så spawnar den för ena laget vid specifikt tillfälle, typ om det är andra försöket, eller vad de satte det till I releasen. Operations var inte helt bestämt när jag testade det. Conquest, vet inte på rak arm.

Finns det platser så syns det på kartan, då var det väl bara att dubbelklicka på den så...

Postad 26 October 2016 - 00:15

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Nä funkade inte för mig iaf. Valde support medaljen. Överst stog det 20 support kills, sen supressive assists och rad 4 hade get 10 mortar kills. Tänkte att moryar låter kul så höll på med det, och enligt statsen hade jag fått 19 kills men det räknades inte på medaljen,då började jag skjuta folk med vanliga vapnet och då började den räkna på support killsen. Nu är den klar så nu är support assist markerad, så man kan inte alls göra dom i vilken ordning som helst på mitt bf1 iaf.

Postad 26 October 2016 - 07:51

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3205 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=VmD3O3EIZ3Y

Postad 26 October 2016 - 09:07

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Kommer inte tåget automatiskt när ena laget är alltför överlägset och börjar ha flesta baserna? Typ försöka jämna ut matchen

Postad 26 October 2016 - 09:42

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0
Igår när jag lirade kom tåget när det stod typ 950-900 till mitt lag. Blir ju lite drygt om matchen är jämn och laget som ligger lite under får tåget sista minuten. Vi torskade såklart....

Medaljerna måste göras uppifrån och ner.

Postad 26 October 2016 - 09:54

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 1
Några saker jag upptäckt och hoppas fixas:

När man joinar på en polare som redan är i en full squad så kan man inte avbryta det och det går inte joina någon annan squad el göra en ny. Man får snällt vänta el gå ur/gå in.

Balanseringen av lagen är katastrofal. Vid ett tillfälle igår var mitt lag 5 man mindre, trots detta så trillade det in ytterligare folk hos motståndarna. Min win rate ramlade från 56% till 30% igår. Mestadels pga ojämna lag till antalet.

Sen den där j*vla funktionen att man kan rusha med bajonetten i högsta hugg. Wtf? Bara för att man leker kamikaze så blir man väl inte odödlig??

Sista, vapnen. Är det jag som missat något el är det jävligt segt att få nya vapen? Jag vet att man måste köpa för att låsa upp, men som assault så är det ju bara smgn och nån hagelbössa i lite olika variationer. Lite mer vill man ju kunna välja på oavsett vilken klass man kör som.

End of rant..

Postad 26 October 2016 - 13:24

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

• 955 inlägg
  • 0

Lackar på att folk inte kan spotta ordentligt. Man ser ju inte ett skit, allt är brunt, grått och dimmigt/rökigt

Postad 26 October 2016 - 14:28

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Lackar på att folk inte kan spotta ordentligt. Man ser ju inte ett skit, allt är brunt, grått och dimmigt/rökigt

Ja fasen där slog du huvudet på spiken. Det glömde jag. Spottingen tycker jag funkar sådär. Dels är folk dåliga på att använda det, dels tycker jag det biter dåligt. Även när något är spottat så syns markeringen dåligt.
Ibland trycker man som en galning på en tjomme som springer men inget händer ändå. Ser jag fanskapet så ser jag ju det, oavsett hur långt bort det är.

Postad 26 October 2016 - 14:32

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Jo spottningen är mycket svårare att få till i BF1. I BF4 kunde man bara spamma med spot-knappen och hela skärmen lös upp :), det kanske inte heller var bra för det kändes som man var spottad jämnt.

Postad 26 October 2016 - 14:35

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0
Själv anser jag att 3d spotting borde tas bort helt.

Mycket bättre som det var i BF2 där man endast lyste upp på minimapen.

Postad 26 October 2016 - 14:42

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Själv anser jag att 3d spotting borde tas bort helt.

Mycket bättre som det var i BF2 där man endast lyste upp på minimapen.

När man sköt med sitt vapen, eller när motståndaren spotta en?

Annars ser just rök och andra effekter mycket bra ut, till och med på Xbox one :).

Postad 26 October 2016 - 14:42

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

När man sköt med sitt vapen, eller när motståndaren spotta en?

Om jag minns rätt så var det både och, men garanterat vid aktiv spot iaf.

Alternativt att commandern (som jag saknar rejält) spottade manuellt vid en scan eller via en uav.

Postad 26 October 2016 - 15:29

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Antar att dom vill ha bort spotting som jag sysslade med i bf4. Dvs jag spottar hela tiden öven om jag inte ser nån, ihopp om att markera nån av ren tur som är långt bort. Var såpass enkelt i bf4 och gav en fördel i laget, nu i bf1 så spottas dom inte ens om man är pixel perfekt?!

Postad 26 October 2016 - 15:42

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Om jag minns rätt så var det både och, men garanterat vid aktiv spot iaf.

Alternativt att commandern (som jag saknar rejält) spottade manuellt vid en scan eller via en uav.

Okej. Kan tycka att det kanske kunde vara något enklare än i BF1 att spotta, men inte lika enkelt som i BF4.

Antar att dom vill ha bort spotting som jag sysslade med i bf4. Dvs jag spottar hela tiden öven om jag inte ser nån, ihopp om att markera nån av ren tur som är långt bort. Var såpass enkelt i bf4 och gav en fördel i laget, nu i bf1 så spottas dom inte ens om man är pixel perfekt?!

Haha, sådär gjorde jag med. Höll jag inte på med något annat spam-spottade jag :D.

Det är nästan enklare att döda någon än att spotta dem i BF1! ;)

Redigerat av genstruktur, 26 October 2016 - 15:43.

Postad 26 October 2016 - 18:10

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Tycker spottningen funkar helt okej. Mycket bättre än hur det va i bf4.

Postad 26 October 2016 - 18:19

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Håller med... är inte lika mycket spotedkill nu, i tex bf4 kunde man ju knäppa folk lätt ibland bara man spoted dom, fast man knappt såg dom bakom träd mm :P 

Har ni låst upp några bra vapen än? Som assault är det ju kasst på öppna fält, som medic är det kasst i tighta gränder, och support behövs det ju hur många skott som helst innan man fått dö på fi...  :ph34r:

Postad 27 October 2016 - 07:17

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Hästarna funkar ju "sådär". Ena gången kan jag inte byta till sabel. Andra gången valde jag sabel men behöll bössan och svingade den, såg rätt lattjo ut. :) 

Postad 27 October 2016 - 08:49

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Håller med dock är det jäkligt random som det är nu. Jag kan spotta en fi som ligger bakom en sten och inte alls synlig men att spotta en fi som springer helt öppet å synlig är ibland helt omöjligt men när det funkar som det ska är det som sagt bättre än BF4.

Nu när man lagt ner lite mer tid å spelat alla kartor är det många små saker som stör en och dessutom är det väldigt buggigt. Inte lika uppenbart som BF4 men ändå.

Några exempel:

man vill spawna in i en tank men dem blir precis upptagen så blir man tankklassen ändå. Hönde mig både i början av en match och under en match, då var det motståndaren som hann före

Ibland ser jag en scout helt tydligt liggandes på en klippa typ 60-70meter bort men kan ändå inte lyckas få någon träff, försöker flera ggr men sen dödar han mig. Tror att hitboxen och animationen inte riktigt lirar ihop.

Anti-tank granaten som ska explodera når man tröffar en tank studsar ibland på tanken vilket är sjukt frustrerande när man är nära. Då blir man skadad själv.

Ibland när man bara springer vid en dörr etc så gör gubben en charge öppning automatiskt vilket blir lite knas ibland.

Gas och eld går igenom väggar precis som det gjorde i BF4 innan de fixade det (detta kan jag ha fel om och kanske det varit hål i nått tak eller vägg och det ska vara så men sjukt irriterande och ganska OP som det ör nu)

Redigerat av beat_strandh, 27 October 2016 - 08:50.

Postad 27 October 2016 - 10:39

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

• 955 inlägg
  • 0
Jag har inte stört mig direkt på själva funktionaliteten på spottingen, men däremot att folk inte verkar använda det. Men jag har kört pc, där är det lätt att sikta. Om dom har minskat hit box flr spot kan jag tänka mig att det känns tradigt med hk

Postad 27 October 2016 - 13:32

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

inte verkar använda det? kan nån informera hur man använder det viste inte ens om  funktionen 

Postad 27 October 2016 - 13:50

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

inte verkar använda det? kan nån informera hur man använder det viste inte ens om  funktionen 

RB på Xbox one :).

En bugg till som jag märkt är att när man blir revivad så händer det att jag inte varken kan sikta eller skjuta efteråt på en stund. Gubben låser sig liksom och bara springer runt med bössan i bild, men inget händer om jag skjuter eller siktar.

Redigerat av genstruktur, 27 October 2016 - 13:50.

Postad 27 October 2016 - 19:09

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

En bugg till som jag märkt är att när man blir revivad så händer det att jag inte varken kan sikta eller skjuta efteråt på en stund. Gubben låser sig liksom och bara springer runt med bössan i bild, men inget händer om jag skjuter eller siktar.

Har oxå stött på det några ggr

Postad 27 October 2016 - 20:05

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

R1 på PS4:an..  Springer och trycker på den hela tiden av gammal vana, så man spottar en hel del.

Postad 27 October 2016 - 21:17

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

det  felet har jag på ps4 med  man blir vansinnig jag har dock upptäckt att byter jag till pistol o sen tillbaka så funkar de igen 

Postad 27 October 2016 - 21:23

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

En jäkligt irriterande sak i spelet är alla som skiter i att reviva sig!!

vill säga man spelar med medic man ser loggan och tar fram sputan och likt förbannat precis när man är framme så trycker skiten bort o går vidare med sitt

(vilket gör att man står med sprutan i högsta hugg va fan ska jag med den till ge den till mig själv då eller o bli hög?) 

det jävligaste när de händer e då har man satsat på att va medic och man hinner bli skuten bara för  spelaren försvann och man står i skottlinjen

Redigerat av Duckface21, 27 October 2016 - 21:26.

Postad 27 October 2016 - 23:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

MHB:s recension

Postad 28 October 2016 - 01:14

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=0om0QdLn-cI

Rätt kul format för recensioner, håller dessutom med om mycket :D

Postad 28 October 2016 - 06:50

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

det  felet har jag på ps4 med  man blir vansinnig jag har dock upptäckt att byter jag till pistol o sen tillbaka så funkar de igen 

Okej, skall prova :). Lite irriterande är det dock för det har hänt några gånger att jag blir revivad och så kommer en fiende med en gång, så står jag där som ett fån och kan inte göra någonting :).

En jäkligt irriterande sak i spelet är alla som skiter i att reviva sig!!

vill säga man spelar med medic man ser loggan och tar fram sputan och likt förbannat precis när man är framme så trycker skiten bort o går vidare med sitt

(vilket gör att man står med sprutan i högsta hugg va fan ska jag med den till ge den till mig själv då eller o bli hög?) 

det jävligaste när de händer e då har man satsat på att va medic och man hinner bli skuten bara för  spelaren försvann och man står i skottlinjen

Haha jo det där en vanligt förekommande. Man har satsat som tusan för att ta sig fram till en lagkamrat, och precis när man skall ge honom sprutan så försvinner han. Står man där med sprutan som du säger :D.

Postad 28 October 2016 - 08:12

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Stör mig mest på att det är svårt att joina vänner och att den nya menyn för att göra det är kass...

Postad 28 October 2016 - 10:19

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
En sak som jag stör mig på dock. När jag ska kasta ut ett medpack (d-pad höger) så tar gubbjäveln på sig gasmasken alldeles för ofta istället. Vet inte om det kanske är jag som råkar trycka lite snett på min d-pad eller om det bara buggar.

Postad 28 October 2016 - 12:31

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

d-paden skulle de behöva ända för händer ofta då man tar fram sprutan så poppar gasmasken på fast jag inte tryckt uppåt utan den kommer på höger vilket är kostigt 

Postad 28 October 2016 - 14:10

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 1

En sak som jag stör mig på dock. När jag ska kasta ut ett medpack (d-pad höger) så tar gubbjäveln på sig gasmasken alldeles för ofta istället. Vet inte om det kanske är jag som råkar trycka lite snett på min d-pad eller om det bara buggar.

Nej det är inte fel på dig. Händer hela tiden. Verkar som att det är en bugg. Upplever att det alltid händer första gången under ett liv. Sen justeras knapparna fram tills att man dör nästa gång. Då får man samma problem igen.

Postad 28 October 2016 - 14:48

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 1

Det är sjukt störigt iaf.  :angry:

Postad 28 October 2016 - 15:59

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Det har fått mig skjuten några gånger bara för att  han tagit på sig gasmasken när man står där o bör hålla spruta mot en lagkamrat...

Nån som  vet om de patchat den mordiska sprutan?  tex använder man sprutan på en fiende så dör fienden!!! finns en youtube video på det 

Har försökt men det funkar inte

Redigerat av Duckface21, 28 October 2016 - 16:11.

Postad 28 October 2016 - 16:17

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Nu är det ju många spel som har någon form av self injector. t.ex. BF4 och BF hardline, där man kan återuppliva sig själv. Men det skulle vara nice om det vore samma spruta...  givetvis skulle det vara relevant efter som båda handlar ju om att reviva en person. Skillnaden skulle vara att man måste ha sprutan framme för att man ska reviva sig själv. Då skulle det helt plötsligt finnas en mycket god anledning att ha sprutan framme, oavett om det handlar om att reviva en lagkamrat eller vara beredd på att reviva sig själv. Samtidigt så förhindrar det ju att man är stridsberedd på andra sätt...  Bra för att kunna ta sig fram över ett svårgenomtränligt pass mot fienden m.m.

Postad 28 October 2016 - 18:58

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

de jag pratar om är detta. bara det att jag får de inte funka mer  så de måste ha patchat bort det!

https://www.youtube.com/watch?v=EapWVRLR0ec

Redigerat av Duckface21, 28 October 2016 - 18:59.

Postad 28 October 2016 - 22:21

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 1
Haha där snackar vi spruta med starka grejer alltså. För att inte tala om hur slitstark den verkar vara! Tyskt stål? =)

Postad 29 October 2016 - 01:37

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Nu är det ju många spel som har någon form av self injector. t.ex. BF4 och BF hardline, där man kan återuppliva sig själv. Men det skulle vara nice om det vore samma spruta...  givetvis skulle det vara relevant efter som båda handlar ju om att reviva en person. Skillnaden skulle vara att man måste ha sprutan framme för att man ska reviva sig själv. Då skulle det helt plötsligt finnas en mycket god anledning att ha sprutan framme, oavett om det handlar om att reviva en lagkamrat eller vara beredd på att reviva sig själv. Samtidigt så förhindrar det ju att man är stridsberedd på andra sätt...  Bra för att kunna ta sig fram över ett svårgenomtränligt pass mot fienden m.m.

Det går lite emot hela squadkonceptet som BF bygger på, jag skulle ju tekniskt sett inte behöva någon annan om jag bara kan återuppliva mig själv. Man får skaffa bättre vänner eller nåt istället, lol :P

Postad 29 October 2016 - 10:46

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Vi lirade ett gäng igårkväll. Från att ha haft 20% vinster totalt, så hade vi nog 80% under kvällen. Med typ 4 vinster irad, har väl aldrig hänt, ens i bf4 var rintigt kul.
Känner att det var ett böss byte för mig som gjorde att folk faktiskt dog. Louise (supressive/tele) bössan må ha ammo,men det enda den gör är att mata kulor utan att döda nån.

Vart den där franska bössan med 30 i ammo, Merci eller nåt. Valde 2.5 i zoom och telescopic. Nu så trillar dom till höger och vänster!

Men vi har fortfarande stora problem med pansar. Mortar gör max 20 i skada. Dvs måste få in 5st träffar, vilket är omöjligt då dom rör på sig.

Light granaten gör ännu mindre skada.
Magnet minan gör kanske 30 iskada och man har EN!

Assault AT-gun gör ibland nada skada men ofta endast 20 i skada den också. Ofta man hinner brassa iväg mer än 1-2 skott innan dom har vänt upp tornet och plockar en.

Nu utgår jag ju ifrån att jag själv,ensam ska kunna ta ut fordon, men kanske är helt fel sätt att tänka, i bf4 så kunde man ju vara kung med c4 eller rpg.

Postad 29 October 2016 - 11:34

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Håller med där. Det är enda man kan klaga på i spelet tycker jag att tanksen är för overpower för en marksoldat plocka ner i stort sett. Assaultklassens anti-tank granat måste man ju dessutom komma ganska nära med för att kasta och krävs som sagt en 4-5 träffar.
Ofta ser man ju folk som kör tanks kunna sitta i dom mer eller mindre hela matchen och ha typ 35-0 i stats

Postad 29 October 2016 - 11:37

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Jag brukar köra med den vanliga minan, inte magnetminan. Ett par tre sådana och tanken e borta - direkt. Visst krävs det att man kommer inpå den och det kan vara svårt om den står i fiendeterritorium och lobbar in skott. Arnars e field-gun min favorit.

Postad 29 October 2016 - 11:44

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Det går lite emot hela squadkonceptet som BF bygger på, jag skulle ju tekniskt sett inte behöva någon annan om jag bara kan återuppliva mig själv. Man får skaffa bättre vänner eller nåt istället, lol :P

Heh, sant, men om man springer omkring med den uppe som det skulle krävas, så kan man ju inte göra så mycket annat.. och efter en gång så borde sprutan vara förbrukad, typ :P

Postad 29 October 2016 - 14:46

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
Jag har ändrat uppfattning om att fordonen skulle vara OP. Tycker inte att så är fallet längre utan det är några utav kartorna som är så dåligt designade som gör dem OP. Jag tycker det är ok med stora banor MEN inte när det knappt finns något skydd mellan flaggorna som dessutom ligger lååångt ifrån varandra och vissa flaggor har inget skydd dem heller eller iaf efter typ 10 minuter in i matchen när de få husen är bortsprängda.
Bombplan är ett **** på dessa banor och tanksen likaså. Men som sagt det är bandesignens fel.

Postad 29 October 2016 - 14:51

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Tanksen är definitivt inte OP i BF1, räcker att man råkar bli omringad av 2-3 pers med anti-tank nades så är man over and done with.

Ovanpå det har ju vissa även sina tank-guns och field guns osv.

Tycker snarare dom är alldeles för lätta att ta ut om något.

Postad 29 October 2016 - 15:48

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

Så det är därför samma person kör samma tank ofta väldigt stor del av hela matcher och har såna stats?
Har då aldrig sett nåt liknande i tidigare t ex bf4.
Gäller ju såklart både med- och motspelare.

Postad 29 October 2016 - 15:58

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Så det är därför samma person kör samma tank ofta väldigt stor del av hela matcher och har såna stats?
Har då aldrig sett nåt liknande i tidigare t ex bf4.
Gäller ju såklart både med- och motspelare.

Ptja, jag har sett folk med över 100 kills i tanks i BF4 så...

Jag vet bara att det är rätt lätt att ta ut en tank om man är koordinerade.

Självklart kan vissa trots det dominera, men det beror ju helt och hållet på hur pass anpassade och koordinerade motståndarna är.

För faktum kvarstår ju att det räcker med en handfull anti-tank granater för att slå ut den.

Sen har man ju allt annat på slagfältet som kan hota den som flyg, zeppelinare, field guns och AT rocket guns osv.

Postad 29 October 2016 - 16:19

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Tanksen är definitivt inte OP i BF1, räcker att man råkar bli omringad av 2-3 pers med anti-tank nades så är man over and done with.

Ovanpå det har ju vissa även sina tank-guns och field guns osv.

Detta beror ju helt på situationen och hur omgivningen ser ut. Är man vid en öppen yta tar en skillad tankförare ut alla dessa 3-4 koordinerade spelare utan problem.

Tycker balanseringen är bra. Vissa banor är bra för fordon och vissa är bra för infanterister.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.