Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox One

10195 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 12 March 2014 - 07:17

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Det ärr en nackdel med krav på guld och netflix man kan inte använda det när live är nere...

Sant. Men det är verkligen inte ofta detta händer. Dessutom har dom kompenserat kunderna med gratis Live förut när det varit lite större avbrott.

Postad 12 March 2014 - 07:21

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Någon som har erfarenhet av leveranstid från MS-store när det gäller konsoller :) ?

Det finns många svenska butiker som säljer EU-importerade konsoller till mycket bra pris. Men du kanske spanat in någon speciell bundle eller något? :-)

Kolla annars tex siba, media markt, Elgiganten.

Postad 12 March 2014 - 07:27

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Från franska MS Store beställde jag en torsdag kväll, ca kl 20. Kom hit på tisdagen efteråt.

Postad 12 March 2014 - 08:27

GroKKen
  • GroKKen
  • Veteran

• 2487 inlägg
  • 0

Det finns många svenska butiker som säljer EU-importerade konsoller till mycket bra pris. Men du kanske spanat in någon speciell bundle eller något? :-)

Kolla annars tex siba, media markt, Elgiganten.

Jo helt överkomliga priser på importer i svenska butiker, men suktar efter en Titanfallbundle från brittiska MS-store som enligt valuta enbart blir 4238 med frakt :)

Från franska MS Store beställde jag en torsdag kväll, ca kl 20. Kom hit på tisdagen efteråt.

Det var inte farligt, då har man den till nästa helg isf :)

Postad 12 March 2014 - 09:34

Cthugha
  • Cthugha
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0

Det är problem sen runt 22.00 och det är Xbox One som är drabbad. Här kan du se aktuell status, http://support.xbox....box-live-status

Det märkte jag inte av alls, trots att jag spelade Titanfall och kollade TV via XB1 hela kvällen igår. Inga utloggningar eller andra problem. Titanfall är underbart kul! :) Var dock skapligt vilsen i några av de nya kartorna som inte var med i betan ;)

Postad 12 March 2014 - 10:15

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Det var nog bara problem med att logga in. Om man redan var inloggad så tuffade det nog på som vanligt.

Postad 12 March 2014 - 10:18

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Det var nog bara problem med att logga in. Om man redan var inloggad så tuffade det nog på som vanligt.

Exakt, jag stängde av min och sen var det kört och logga in igen.

Postad 12 March 2014 - 10:57

Cthugha
  • Cthugha
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0
Sedan jag kopplade min digitalbox genom boxen så står den ofta igång hela kvällarna (och ibland nätterna också ifall jag glömmer stänga av den). Hoppas verkligen de får till passthrough snart... Min receiver har det så det blev en liten försämring nu, men samtidigt rätt coolt att kunna hoppa direkt från TV till t.ex. Titanfall eller Skype med ett enda röstkommando :)

Postad 12 March 2014 - 10:59

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Har du provat att lägga in vilka enheter du har i boxen?
Jag gjorde det och den stänger av samt drar igång allt när jag trycker på handkontrollens guide-knapp.

Postad 12 March 2014 - 12:01

Cthugha
  • Cthugha
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0

Har du provat att lägga in vilka enheter du har i boxen?
Jag gjorde det och den stänger av samt drar igång allt när jag trycker på handkontrollens guide-knapp.

Ja visst, och det funkar utmärkt (även med "xbox on"). Men det är inte problemet - jag skulle vilja kunna kolla TV utan att ha min XB1 igång (hdmi passthrough).

Postad 12 March 2014 - 12:07

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Ahaa ok :) Men det kanske patchas in i framtiden?

Postad 12 March 2014 - 13:08

Cthugha
  • Cthugha
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0

Ahaa ok :) Men det kanske patchas in i framtiden?

Jag hoppas det! Om det inte är en hårdvarubegränsning... Men hyfsat säker på att de kommer kunna fixa det, iaf med instant-on-läget.

Postad 12 March 2014 - 16:38

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
Blir att köpa Titanfall ikväll online. Får passa på att spela när tjejen är borta....

Postad 12 March 2014 - 18:23

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Hur är medifunktionerna för nuvarande på XBone? Kan man streama från dator etc? Och hur mycket appar finns där att använda sig av i Sverige?

Du kan streama från dator eller via en app, funktionaliteten kallas Play To (DLNA). Kort så kan man säga att på videofronten accepterar den mp4'or (h.264 eller xvid), filerna verkar kunna vara hur stora som helst, har exv testat med en Bluray rip på 30 GB och 30 Mbps, den verkar även fixa 5.1 kanaligt aac ljud vilket jag tror är nytt(kommer från ps3 så jag har inte testat x360 nåt). På ljudfronten så funkar aac och mp3.

Appar: http://www.ign.com/w...ne_Applications

Tror de flesta funkar i SE, iaf så funkar YouTube och Netflix (kör med UK som region).

Edit:
Testade lite mer och wtv, mpeg2, wmv3 och mov (h.264) funkar också. Bara mkv som saknas...

Edit2:
Nu när jag kollar så verkar inte 5.1 ljud spelas upp utan det är alltid stereo. Är hyfsat säker på att det var 5.1 tidigare men inte hundra...

Redigerat av apabepa12, 13 March 2014 - 13:34.

Postad 12 March 2014 - 19:21

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Märkligt att de inte kan gå ut med datum om Sverige releasen. :/

Postad 13 March 2014 - 07:49

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

Märkligt att de inte kan gå ut med datum om Sverige releasen. :/

Med tanke att dom fixade ljudet för en vecka sedan från stereo till 5.1 så tror jag att det går väldigt segt att fixa svenska till maskinen. Å vem bryr sig om 9 miljoner svenskar.

Postad 13 March 2014 - 11:11

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0
Tycker övergången till den nya generationen känns trög. Har nu både PS4 och One och jag hade väl inte förväntat mig samma utbud, men tycker det borde vara ganska enkelt att fixa saker så att dom fungerar lika bra på den nya generationen. Samt att det borde gå att porta vissa spel ganska lätt. Ta tex nya Southpark spelet, varför kommer det inte på alla plattformar, borde vara lätt att porta PC versionen.

Postad 13 March 2014 - 16:47

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0
Gött! Webhallen verkar byta ut konsolen utan strul iaf. Tur att man inte importerade en själv :P

Edit: byta ut utan strul var visst fel. Dom tog in konsolen och nu får jag vänta på en ny eller nåt som verkade oklart....kul! Lagom till titanfall också

Redigerat av La Cucaracha, 13 March 2014 - 17:47.

Postad 14 March 2014 - 15:11

GroKKen
  • GroKKen
  • Veteran

• 2487 inlägg
  • 0
Äntligen tog jag mig i kragen och beställde en Titanfall-bundle från brittiska ms-store :) Förhoppningsvis dyker den upp till på torsdag, då denna tentaperiod äntligen är över! Hur står sig batteriet som medföljer i "Play & charge kit" förresten?

Postad 14 March 2014 - 15:21

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Gött! Webhallen verkar byta ut konsolen utan strul iaf. Tur att man inte importerade en själv :P

Edit: byta ut utan strul var visst fel. Dom tog in konsolen och nu får jag vänta på en ny eller nåt som verkade oklart....kul! Lagom till titanfall också

Gött att dom tog in den utan strul iaf. Hoppas du får tillbaka en fungerande maskin snarast!

Äntligen tog jag mig i kragen och beställde en Titanfall-bundle från brittiska ms-store :) Förhoppningsvis dyker den upp till på torsdag, då denna tentaperiod äntligen är över! Hur står sig batteriet som medföljer i "Play & charge kit" förresten?

Det gjorde du rätt i! Du är välkommen att spela online med oss. Vi behöver all hjälp vi kan få. :D

Postad 14 March 2014 - 19:53

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Någon som vet om man kan hitta en headset adapter här i Sverige? El någon som har ngn extra?
Verkar ha gått åt som smör. :(

Redigerat av Unregistered9a1f280a, 14 March 2014 - 19:54.

Postad 14 March 2014 - 20:10

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0

Någon som vet om man kan hitta en headset adapter här i Sverige? El någon som har ngn extra?
Verkar ha gått åt som smör. :(

Jag har en över. Köpte bara adaptern förra vecka. Och fick en till nu jag köpte headsetet.

Postad 14 March 2014 - 20:18

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Jag har en över. Köpte bara adaptern förra vecka. Och fick en till nu jag köpte headsetet.

Är det ngt du är intresserad av att släppa :)

Du kan väl dra iväg ett pm isf :)

Postad 14 March 2014 - 20:21

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0

Är det ngt du är intresserad av att släppa :)

Du kan väl dra iväg ett pm isf :)

Inga problem, vi tar det över PM.

Postad 15 March 2014 - 08:35

Drey123
  • Drey123
  • Veteran

• 1960 inlägg
  • 0
Elgiganten kör kampanj på Xbone med Titanfall för 4700riksdaler.

Postad 15 March 2014 - 16:16

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Bra pris! Jag köpte Xbox One från Elgiganten förra veckan för 4500. Kände på mig att jag skulle ha väntat. :)

Postad 16 March 2014 - 09:36

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
Har kört min profil i USA SEDAN DEC MEN HAR EJ ÄNDRAT NÅGOT på xbox.com. Går jag in där så står det att mitt sista spel jag spelade var ett 360 spel. Men mina totala achievements stämmer. Jag får inte heller några rewards poäng för alla onlineköp jag gör. Har någon mer samma problem?
Ska jag ändra region på xbox.com med? Kunde det inte bli strul då? Vart ändrar man i så fall?

Postad 16 March 2014 - 20:21

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Har kört 7.1 uncompressed på xbox one hela tiden. I BF4 kör jag naturligtvis surroundljud.

Har fått för mig att det också kommer ljud ur SBR SBL men idag när jag dubbelkolla så är det bara 5.1 och ljud ur bara SR SL. Har jag drömt om att det är 7.1 ljud när man spelar BF4? Stödjer xbox one bara 7.1 vid blurayfilm och inte i spel? Eller har inte spelen 7.1 utan bara 5.1?

Edit: Skall ändra till bitstream ikväll och se hur konsollen beter sig då.

Redigerat av genstruktur, 17 March 2014 - 10:04.

Postad 17 March 2014 - 09:59

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Har kört min profil i USA SEDAN DEC MEN HAR EJ ÄNDRAT NÅGOT på xbox.com. Går jag in där så står det att mitt sista spel jag spelade var ett 360 spel. Men mina totala achievements stämmer. Jag får inte heller några rewards poäng för alla onlineköp jag gör. Har någon mer samma problem?
Ska jag ändra region på xbox.com med? Kunde det inte bli strul då? Vart ändrar man i så fall?

Det är inget fel hos dig utan det är MS som inte har fått upp allt för xbox one ännu. Jag har samma problem och chattade med deras support som sa att det kommer att fungera om några veckor.

Postad 17 March 2014 - 10:40

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Det är inget fel hos dig utan det är MS som inte har fått upp allt för xbox one ännu. Jag har samma problem och chattade med deras support som sa att det kommer att fungera om några veckor.

aha ok. Tack! Så ingen idé att ändra något på xbox.com då.

Postad 17 March 2014 - 11:25

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

aha ok. Tack! Så ingen idé att ändra något på xbox.com då.

Nepp är samma för alla, så det är bara att sitta lungt i båten och vänta =)

Verkar gå bättre för MS att kränga konsoler med Titanfall bundle i UK:

http://www.eurogamer...-cent-in-the-uk

Postad 17 March 2014 - 12:59

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0

Nepp är samma för alla, så det är bara att sitta lungt i båten och vänta =)

Verkar gå bättre för MS att kränga konsoler med Titanfall bundle i UK:

http://www.eurogamer...-cent-in-the-uk

Såg att det går att få den för 379 GBP på zavvi / thehut. Trist att det inte levererar till Sverige när det gäller konsoler :/

Postad 17 March 2014 - 17:06

Mr Bubbles
  • Mr Bubbles
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
Undrar om någon har Smartglass 2.2.1 apk ??

Postad 17 March 2014 - 19:13

andyman84
  • andyman84
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Vilka är nackdelarna med att beställa en importversion av xbox one från electroworld. Är det bara att jag inte kan köpa spel online? Kan jag spela online, typ onlinematcher på fifa och nhl?

Redigerat av andyman84, 17 March 2014 - 19:14.

Postad 17 March 2014 - 20:21

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Men vad efterblivet.

Om man kör hdmi och väljer bitstream, kan man bara välja att få ut DTS och DD! :blink:
Vem fasen vill ha det?

Det enda sättet att få hd-ljud är att köra uncompressed 5.1 eller 7.1.
Väljer man 7.1 uncompressed skickar xboxen två tomma kanaler (SBR och SBL) om spelet inte kör 7.1. Väljer man 5.1 uncompressed så missar man SBR och SBL om spelet eller filmer har det, då får man kolla det innan och manuellt gå in och ändra det i settingsmenyn beroende på hur många kanaler källmaterialet har.

Vilket snille kom på det här? :D

Redigerat av genstruktur, 17 March 2014 - 20:24.

Postad 17 March 2014 - 20:40

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Vilka är nackdelarna med att beställa en importversion av xbox one från electroworld. Är det bara att jag inte kan köpa spel online? Kan jag spela online, typ onlinematcher på fifa och nhl?

finns inga nackdelar du kan köpa spel online fast det är en import maskin..

Postad 17 March 2014 - 20:45

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

ALLA One är import i dagsläget.

Spela inline är inga som helst problem. Du måste välja språk (engelska för de flesta av oss, eftersom svenska inte finns än) och land (USA eller UK om du väljer engelska som språk), sedan är det bara att köra med din vanliga gamertag.

Vill du köpa? Slå in ditt kortnummer, adress, telefonnummer (07...., inget +46), men använd ett postnummer från UK eller lämplig stat (som inte ha sales tax på elektroniska köp) i USA.

Hur hittar man postnummer? ---> svensk ambassad eller konsulats postnummer.

Men vad efterblivet.

Om man kör hdmi och väljer bitstream, kan man bara välja att få ut DTS och DD! :blink:
Vem fasen vill ha det?

Det enda sättet att få hd-ljud är att köra uncompressed 5.1 eller 7.1.
Väljer man 7.1 uncompressed skickar xboxen två tomma kanaler (SBR och SBL) om spelet inte kör 7.1. Väljer man 5.1 uncompressed så missar man SBR och SBL om spelet eller filmer har det, då får man kolla det innan och manuellt gå in och ändra det i settingsmenyn beroende på hur många kanaler källmaterialet har.

Vilket snille kom på det här? :D

Vad är problemet med att alltid köra 7.1 uncompressed?

Postad 17 March 2014 - 22:03

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Vad är problemet med att alltid köra 7.1 uncompressed?

Att till exempel bf4 och många filmer bara körs i 5.1 och eftersom xboxen då fortfarande sänder ut 7.1 lämnas SBR och SBL tomma. Vid 5.1 brukar jag dubblera SL och SR i SBL och SBR. Eftersom xboxen skickar 7.1 fattar inte recievern att den skall dubblera kanalerna, för den tror att det finns information i SBR och SBL.

Jag tycker att det borde vara så att xboxen bytte till antingen 5.1 eller 7.1 när det verkligen sändes något i de respektive kanalerna.

Hade man bara kunnat köra bitstream där respektive ljudformat och korrekt antal kanaler sändes vidare till recivern hade det här inte varit ett problem.

Redigerat av genstruktur, 17 March 2014 - 22:16.

Postad 18 March 2014 - 07:35

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0
Ny uppdatering skickas ut till alla oss som är med som betatestare inom kort:

What to expect in this update preview

For those of you that participated in last month’s (1403) update preview, this preview wave will be a little different:

The 1404 update preview will run a bit longer than the 1403 preview. As a result, not all of the features listed below will be available in the first 1404 update. Some features will be enabled in 1404 updates that are rolled out later in the preview.
Some of the features listed below will be enabled outside of a console update. Keep an eye on the forums for announcements and information on when new features are made available.
What’s new in this release?

Game and app saves and updates. A game save progress bar will show you the status of your game saves. You will also be able to easily tell what games and apps are being updated or have been updated recently.
Friends improvements. Notifications will be added to see when favorites and friends sign in to Xbox Live. This actually was one of the most frequently requested features from the first preview wave and we made it a priority to include it in the April update. Also, friends who are in multiplayer will be identified in the friends list. We’ll also add the ability to view friends’ most popular apps.
Blu-ray 50 Hz video output support for content recorded at 50 Hz will resolve video playback issues some Xbox Live members in Europe are experiencing.
Kinect voice and motion improvements will continue to fine tune the quality and reliability of Xbox One commands.
Improved GameDVR video quality through compression algorithm improvements.
Updates to Xbox One device management to address issues controlling TVs, set top boxes, and receivers that our customers have reported.
New audio settings to tune how much volume is lowered when Kinect is used in communications.

Postad 18 March 2014 - 10:03

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Man kan gnälla på att den nya generationen känns framstressad osv (både mjukvara och hårdvara). Men Microsoft har iaf jäkla bra fart i den fortsatta utvecklingen av mjukvaran. Och att de dessutom lyssnar på vad användarna vill ha för funktioner är ju toppen.

Postad 18 March 2014 - 10:10

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Man kan gnälla på att den nya generationen känns framstressad osv (både mjukvara och hårdvara). Men Microsoft har iaf jäkla bra fart i den fortsatta utvecklingen av mjukvaran. Och att de dessutom lyssnar på vad användarna vill ha för funktioner är ju toppen.

Jamen jag håller med dig till fullo, betaforumet är FULLT av requests för att släppa stöd för extern hdd nu så jag hoppas det kommer inom en snar framtid, då dom har ett extremt tryck på sig nu gällande detta. Själv har jag ca 200gb kvar så det går ingen nöd på mig ännu, men några spel till så är det fullt sen.

Postad 18 March 2014 - 10:31

Cthugha
  • Cthugha
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0
Bra att de lyssnar och verkar relativt snabba med uppdateringarna :D

Var det någon här som föreslog mitt gamertag för access till betan/preview? :)

Postad 18 March 2014 - 10:41

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Jamen jag håller med dig till fullo, betaforumet är FULLT av requests för att släppa stöd för extern hdd nu så jag hoppas det kommer inom en snar framtid, då dom har ett extremt tryck på sig nu gällande detta. Själv har jag ca 200gb kvar så det går ingen nöd på mig ännu, men några spel till så är det fullt sen.

Men tror folk verkligen att en extern hdd kommer ge samma prestanta som den interna? jag skulle ju inte tro den tillför mer än lagring, och det har jag väl ingen nytta av eg.

Postad 18 March 2014 - 10:49

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Men tror folk verkligen att en extern hdd kommer ge samma prestanta som den interna? jag skulle ju inte tro den tillför mer än lagring, och det har jag väl ingen nytta av eg.

Vad menar du med tillför samma prestanda? Den är ju till för installationen av spel, och MS kan ju sätta ett krav på att hårdiskar under 7200 rpm tex inte kommer att fungera.

Detta kommer bli ett problem, många köper sina spel online och dom är inte direkt små. Är ruskigt jobbigt om hdd'n är full och man måste börja ta bort spel och sedan ladda ned dom på nytt och sen installera. Tar ju ett bra tag isåfall.

Postad 18 March 2014 - 10:54

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Vad menar du med tillför samma prestanda? Den är ju till för installationen av spel, och MS kan ju sätta ett krav på att hårdiskar under 7200 rpm tex inte kommer att fungera.

Detta kommer bli ett problem, många köper sina spel online och dom är inte direkt små. Är ruskigt jobbigt om hdd'n är full och man måste börja ta bort spel och sedan ladda ned dom på nytt och sen installera. Tar ju ett bra tag isåfall.

Jag förstår behovet, men jag vågar inte tro på att spela spel från usb3.0 är likvärdig mot den interna disken innan jag får se tester på det.

Postad 18 March 2014 - 11:08

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Jag förstår behovet, men jag vågar inte tro på att spela spel från usb3.0 är likvärdig mot den interna disken innan jag får se tester på det.

Då är jag med på vad du menar, ja det är väl antagligen därför det dröjer med att släppa funktionen, för att det ska fungera flawless.

Postad 18 March 2014 - 14:03

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
September för Sverige.

We’ll have much more to share at a local level towards the end of April, so stay tuned. In the meantime, the confirmed additional launch markets for September include:
• Argentina
• Belgium
• Chile
• Colombia
• Czech Republic
• Denmark
• Finland
• Greece
• Hungary
• India
• Israel
• Japan
• Korea
• Netherlands
• Norway
• Poland
• Portugal
• Russia
• Saudi Arabia
• Singapore
• Slovakia
• South Africa
• Sweden
• Switzerland
• Turkey
• UAE

http://majornelson.c...s-in-september/

Postad 18 March 2014 - 14:18

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Suck, jag hade inte tänkt börja "krångla" med att ange utlänsk adress osv, men nu har man kanske inget val då...

Postad 18 March 2014 - 14:22

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0
Undrar om dom som förbokade innan ändringen förra hösten fortfarande kommer få ett gratis spel med?

Postad 18 March 2014 - 14:29

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Suck, jag hade inte tänkt börja "krångla" med att ange utlänsk adress osv, men nu har man kanske inget val då...

Krångla? Tog 10 min för mig att lägga en bokning från MS England!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.