Och nu... Att skapa ett Japan-konto.... Kan nån posta adressinformation osv? vore grymt trevligt! och smidigt
Sony PlayStation 3 (PS3) 60GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(705)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 40GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(530)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(259)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(78)
|
Inga priser |
Postad 23 October 2007 - 12:08
Och nu... Att skapa ett Japan-konto.... Kan nån posta adressinformation osv? vore grymt trevligt! och smidigt
Postad 23 October 2007 - 12:16
Vartifrån hittar ni "Flaggorna"? länka
Och nu... Att skapa ett Japan-konto.... Kan nån posta adressinformation osv? vore grymt trevligt! och smidigt![]()
Följ denna howto så fixar du det:
http://blogs.ign.com...06/12/09/39684/
Postad 23 October 2007 - 13:05
http://www.playing.s...phtml?id=322309
Postad 23 October 2007 - 20:23
Jäkla bra länk där, den hade man nytta av , tackarVartifrån hittar ni "Flaggorna"? länka
Och nu... Att skapa ett Japan-konto.... Kan nån posta adressinformation osv? vore grymt trevligt! och smidigt![]()
Följ denna howto så fixar du det:
http://blogs.ign.com...06/12/09/39684/
Postad 26 October 2007 - 09:51
Hey, everyone. It’s time again for the PLAYSTATION Store weekly update.
Downloadable Games
EyeCreate (Free)
PLAYSTATION® Eye required. Capture, edit and share your own video creations with the EyeCreate video editing software. Using EyeCreate and the PLAYSTATION® Eye camera, you can record videos, snap photos, capture audio and edit it all together for a custom video you can watch from the Video folder of the XMB.
File size: 9.05 MB
PS one Classics for PS3 / PSP
Spyro the Dragon ($5.99)
Meet Spyro, the adorable and mischievous little dragon on a GIGANTIC adventure. Take on an astonishing and completely 3D platform adventure game unlike any other! Take a journey as you glide, fly, roll, and frolic through fantasy worlds.
File size: 341 MB
Add-on Game Content
Piyotama Halloween Skin Add-On (Free)
Celebrate Halloween with Piyotama™! Download this free skin to change the game’s appearance to a Halloween theme.
File size: 37 MB
Ninja Gaiden Sigma DLC ($2.99)
“Rachel Master” features five survival battles in which the player controls Rachel. The player’s objective is to win these battles and claim the title of the #1 Fiend Hunter. Rachel’s new hair styles also become available with this download. Players can compete with other players using the scores earned on the World Ranking System.
File size: 160 MB
Game Videos
Bionic Commando Trailer
The Bionic Commando makes his triumphant return. Arm yourself!
File size: 158 MB (HD)
Time Crisis 4 Trailer
The first next-generation action shooter. High-def and hardcore meet to propel the premier arcade experience into your living room. Featuring all new FPS stages, revolutionary graphics and the most advanced light gun available.
File size: 10.8 MB (SD), 39.4 MB (HD)
Postad 26 October 2007 - 10:03
Någon som vet vad som kommit upp i EU PSN Store igår?
* Pixel Junk Racers full game (£4.99)
* Aqua Vita PlayStation Eye game (£1.99)
* Operation Creature Feature PlayStation Eye game (£3.49)
* Trials of Topoq PlayStation Eye game (£3.49)
* Eye Create PlayStation Eye application (free)
* Tony Hawk's Proving Grounds demo (free)
* Ratchet and Clank demo (free)
* "The Kidnapped Folk" Folklore add-on (£1.49)
* Motorstorm "Halloween Livery" add-on (free)
* Ninja Gaiden Sigma "Rachel Master" add-on (£2.99)
* Tekken 5: DR Online mode trailer (free)
* Eye of Judgment Introduction trailer (free)
* Toy Home trailer (free)
* Midnight Club LA trailer (free)
* Metal Gear Online TGS trailer (free)
* Courage Under Fire Blu-Ray trailer (free)
* Beowulf movie trailer (free)
* Stardust movie trailer (free)
Källa
Postad 26 October 2007 - 10:21
Postad 26 October 2007 - 13:06
Om våren 2008 är snart så ja.skulle inte HOME komma strax?
ohh man. men det "skulle" till en början släppas i slutet av oktober!?
Postad 28 October 2007 - 23:22
Är det någon som testat Pixel Junk Racers? Är det värt att inhandla?
Ett helt ok "spela med kompisarna spel" men vette tusan om det är värt 70:- ...
Postad 29 October 2007 - 13:25
Någon som vet om NFS pro street demo kommer till PSN eller?
Om det ska komma något Demo så släpps det väl några veckor innan release?
Postad 31 October 2007 - 08:01
Självklart är det värt 70 kr! Hysteriskt roligt spelÄr det någon som testat Pixel Junk Racers? Är det värt att inhandla?
Ett helt ok "spela med kompisarna spel" men vette tusan om det är värt 70:- ...
Postad 01 November 2007 - 21:36
PES2008 Demo ligger på EU store nu !!!!
provade det nyss, demot.
Helt makalöst dåligt. Vad är det frågan om? Såg ut som nåt gammalt PSone-spel.
För övrigt så sög Ridgeracer 7 och Virtua Tennis 3 dessutom.
Finns det spel som kan se bra ut på en CRT 32" över huvud taget? DVD-film blev kanon iaf
Postad 01 November 2007 - 22:12
Finns redan att hämta på US-storenån som vet vad som kommer till us under natten??
NeedForSpeed laddar jag ned nu, kan vara kul att testa, lite kul att Drakes kommer nästa vecka.
Twisted Metal 2: Classic game $5.99
Timeshift Demo (479mb)
NFS ProStreet Demo (907mb)
The Godfather: Add-ons
Uncharted: "Massive" Trailer
GT5 Prologue TGS Video
NFS ProStreet TV Spot
Burnout "Annhilator" Trailer
Burnout "Hawker" Trailer
Burnout "Roadster" Trailer
Beowulf: The Game Trailer
Playstation Eye Video
Movie: The Bucket List Trailer
Movie: Close Encounters Trailer
New Eye of Judgment Wallpapers
Uncharted: Drake's Fortune demo coming next week, 11/8!!
Postad 01 November 2007 - 22:53
provade det nyss, demot.
Finns det spel som kan se bra ut på en CRT 32" över huvud taget? DVD-film blev kanon iaf
tur du skrev att du använder en PS2 bildvisare till din PS3a, för så himla dåligt är det väl inte.. tycker inte jag iaf..
Postad 01 November 2007 - 23:07
provade det nyss, demot.
tur du skrev att du använder en PS2 bildvisare till din PS3a, för så himla dåligt är det väl inte.. tycker inte jag iaf..
Nää, det blir givetvis ljusår bättre med en tv för 15k. Men det finns folk som inte köper allt på samma lön, lovar.
Och vad gäller spelen så kvittar det vad dom pillar dit för grafik, för dom var riktigt dåliga ändå. Fattar inte, är dom inte utveckalde för världens bästa spelmaskin?
Postad 01 November 2007 - 23:44
Annars kan man iofs ladda ner det us som någon gjort.
Mvh Kimme
Postad 02 November 2007 - 04:25
Jag å min 6 åriga son är väldigt intreserade av detta spelet.
Mvh Micke.
Postad 02 November 2007 - 11:11
Den andra banan vet i tusan....ser inte så bra ut och jag är lite osäker på framraten. Kan vara inbilning men det kändes segare på någe vis, lite ryckigt.
Viktigast för att över huvud taget kunna spela är att man väljer king som svårighetsgrad. Då slår spelet av bromshjälp o lite annat. Med det påslaget är det i princip ospelbart tycker jag.....Hade det på första gången jag testade spelet och jag höll på att bli vansinnig, bilen bromsade och levde sitt eget liv. Fick ingen känsla alls.....
Måste spela lite till för att riktigt kunna få grepp om vad jag tycker...men jag tror att jag hade hoppats på mera och därför är jag lite besviken på det. Nu är det ju bara en demo och bara två bilar, fullversionen kan ju vara mycket bättre. Som det känns nu kommer jag nog inte köpa det förrän jag ser det i reakorgen.
Postad 09 November 2007 - 07:01
Postad 09 November 2007 - 11:02
NFS demot var helt ok... måste spela lite mera för att få en bra uppfattning. TimeShift är inte riktigt min grej...
Postad 09 November 2007 - 11:51
Postad 09 November 2007 - 15:04
klistrar in det här också
Hei alle sammen,
Vi beklager på det sterkeste at det ikke var nok informasjon om regions-låsing på demoen vår - vi hadde ikke regnet med at Europeere ville laste ned US versjonen via SCEA’s server. (Faktisk, så visste vi ikke at det var mulig..) Men jeg kan love dere at vi jobber med saken, og at vi kommer ut med en fikset versjon så snart som mulig. Så, vær på utkikk!
PKE.
Skrivet av Pål-Kristian Engstad, Lead Graphics & Engine Programmer för Uncharted: Drake’s Fortune.
Postad 11 November 2007 - 00:01
Postad 11 November 2007 - 01:34
Nu har de första Tillvalslåtarna kommit ut till Guitar hero 3 på US shoppen... Och vi europeer får vänta ett tag till innan vi kan börja jamma loss
För en stackare som inte orkar kolla själv, hur mkt kostar/kommer en låt att kosta?
Postad 11 November 2007 - 10:40
Nu har de första Tillvalslåtarna kommit ut till Guitar hero 3 på US shoppen... Och vi europeer får vänta ett tag till innan vi kan börja jamma loss
För en stackare som inte orkar kolla själv, hur mkt kostar/kommer en låt att kosta?
jag kollade bara som hastigast och det verkar säljas "minipacks", inte låtvis... tror det var en packe om 6-8 låtar av t.ex. Velvet Revolver för 5-8 dollar nånting. så det blir iallafall under en dollar/låt.
Postad 11 November 2007 - 11:15
Men GH 3 har ju inte ens kommit ut i europa än, så det är väl inte så konstigt.Nu har de första Tillvalslåtarna kommit ut till Guitar hero 3 på US shoppen... Och vi europeer får vänta ett tag till innan vi kan börja jamma loss
jag kollade bara som hastigast och det verkar säljas "minipacks", inte låtvis... tror det var en packe om 6-8 låtar av t.ex. Velvet Revolver för 5-8 dollar nånting. så det blir iallafall under en dollar/låt.
Postad 11 November 2007 - 14:22
Men GH 3 har ju inte ens kommit ut i europa än, så det är väl inte så konstigt.Nu har de första Tillvalslåtarna kommit ut till Guitar hero 3 på US shoppen... Och vi europeer får vänta ett tag till innan vi kan börja jamma loss
Nej, inte konstigt... Jag är bara bitter över att Jänkarna får ha roligt medan vi europeer åter igen får vänta på godsakerna
Postad 11 November 2007 - 15:29
Har jag fattat rätt om jag gör en ny användare och skriver i en amerikans adress (typ hotell eller dylikt) och en annan mail än den jag har på mitt europa konto.
Väljer man sen i XMB vilken store man vill gå in på eller loggar man in på sina olika användare?
Får man svenska i meyerna även om man är inloggad som US ?
Tacksam för svar !
Postad 11 November 2007 - 16:28
Jo, fast det är ju inte heller så konstigt då resten av Europa är en lite besvärligare marknad med alla regeler och språk. Men visst, jag hade också gärna sett att alla spel kommer ut samtidigt iom att jag inte kunde bry mig mindre om det är svenskt tal eller text i spelen.Nej, inte konstigt... Jag är bara bitter över att Jänkarna får ha roligt medan vi europeer åter igen får vänta på godsakerna
Postad 11 November 2007 - 17:31
Nu har jag läst igenom hela denna tråd och ska försöka fixa ett US konto.
Har jag fattat rätt om jag gör en ny användare och skriver i en amerikans adress (typ hotell eller dylikt) och en annan mail än den jag har på mitt europa konto.
Väljer man sen i XMB vilken store man vill gå in på eller loggar man in på sina olika användare?
Tacksam för svar !
Det räcker med att du använder din egna adress fast med california, beverly hills 90210
Sen loggar du bara in på den användare som har US kontot.
Redigerat av SonySamppa79, 11 November 2007 - 17:32.
Postad 11 November 2007 - 18:28
Nu har jag läst igenom hela denna tråd och ska försöka fixa ett US konto.
Tacksam för svar !
Det räcker med att du använder din egna adress fast med california, beverly hills 90210
Sen loggar du bara in på den användare som har US kontot.
Fixade precis ett US konto fast jag tog nån texas adress jag hitta i en annan tråd här.
Funkar bra nu
Fanns en del roligt att ladda ner som inte fanns på EU store.
Kan bara säga att efter en veckas ägande av mitt ps3 så är den värd varje krona
Postad 11 November 2007 - 18:45
Jag har avverkat 2st 60gb som felade och 1st 40gb som inte ville lira.
Så nästa vecka, om den släpps imorgon(?), så borde jag få en vit PS3 40gb med dualshock3 från Japan:)
Då är den definitivt värt varenda krona! C:a 2600kr
Postad 11 November 2007 - 18:54
Kul att du är nöjd!
Så nästa vecka, om den släpps imorgon(?), så borde jag få en vit PS3 40gb med dualshock3 från Japan:)
Oj det var otur ! själv så har min 40 gig funkat felfritt än så länge. peppar peppar
Hmm 2600 kr ja då lär den vara värd pengarna flera ggr om, hoppas bara den funkar för dej
funderat på att beställa dualshock3 kontroller från japan jag med men får bli ett senare projekt !
Postad 11 November 2007 - 20:59
Mvh//Jögge
Postad 11 November 2007 - 21:28
Finns i menyn på din PS3. Innehåller Demo, video, information och vissa fulla spel man kan köpa.
Dock är demo, video osv gratis att tanka hem
Postad 11 November 2007 - 21:28
EDIT: Samma minut...
Redigerat av Kimpost, 11 November 2007 - 21:29.
Postad 11 November 2007 - 22:51
Kul att du är nöjd!
Om nu inte den också börjar att krångla. Då blir det svettigt
Postad 12 November 2007 - 08:06
Kul att du är nöjd!
Oj det var otur ! själv så har min 40 gig funkat felfritt än så länge. peppar peppar
Hmm 2600 kr ja då lär den vara värd pengarna flera ggr om, hoppas bara den funkar för dej
funderat på att beställa dualshock3 kontroller från japan jag med men får bli ett senare projekt !
Men det är inga större problem om den felar, för då får frugans bror ta med sig den tillbaka till Tokyo, Japan, i december om den är trasig. Han bor där.
Redigerat av SonySamppa79, 12 November 2007 - 08:07.
Postad 15 November 2007 - 22:49
Blir nog ToyHome och Blazing Angels 2
Postad 16 November 2007 - 10:37
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
.-*- Min Hembio Clan -*-.
29 bilder
49 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna