Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty: Black Ops

2077 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ytterligare ett mästerverk? Värt all hype? (92 medlem(mar) har röstat)

Rösta Gäster kan inte rösta
Call of Duty: Black Ops (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 6.61111 (17) 469:-
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) Inga priser
Call of Duty: Black Ops - Hardened Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) 1 522:-
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 5.666666 (2) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 11 November 2010 - 18:11

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Riktigt imponerande. Synd bara att han lagt över nån j-a emo-musik över sitt klipp... :angry:

Jag kollade på videon utan ljud för sonen somnade på soffan :)

Postad 11 November 2010 - 18:15

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Värsta buggen?

http://gamevideos.1u.../video/id/32127

Jo det där äpplet har jag stört mig på som fean!

Syns lite senare på liven gubbs! :)

Redigerat av genstruktur, 11 November 2010 - 18:15.

Postad 11 November 2010 - 18:15

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Värsta buggen?

http://gamevideos.1u.../video/id/32127

Det va droppen, ska lägga ut spelet på Tradera!

Postad 11 November 2010 - 19:16

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Syns lite senare på liven gubbs! :)

Meh! Imorrn kommer vi nog hem från BB, då j*vlar blir det (kanske) spela av! :angry:

Postad 11 November 2010 - 19:30

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Jaha, då var detta ex köpt på 360, var ett tag sen sist...Har endast testat lite live typ 20 min och mjaaaaaa, den är ok, hoppas den blir bättre med tiden...

Grattis och lycka till Mikkok :)

Redigerat av Ebola, 11 November 2010 - 19:32.

Postad 12 November 2010 - 00:25

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Vote systemet hade varit klockrent om dom tog bort så man inte kan rösta på den bana man nyss spelde.

Det är väl det deras votesystem går ut på. Du får rösta på den förra banan (den översta), nästa bana (den andra) eller på en random bana.
Tyvärr verkar inte random fungera speciellt bra; då den inte kör random på alla banorna, utan random på antingen den första eller den andra vilket leder till att i 50% av fallen får man spela om den gamla banan när man egentligen inte ville spela nån av dem.

Är det något som hindrar dig från att prova andra vapen? Jag förstår vad du menar men håller inte med. Vill du prova dig igenom massa olika kombinationer är det ju bara att spela ihop lite CP och göra det.

Jag vet inte. Jag har skitdåligt med COD Points och är för snål för att köpa en reflex och en reddot till varje vapen för att se vilken kombo jag tycker passar bäst till det vapnet. Eller kanske man skulle vilja testa nått nytt assault rifle? Med de vanligaste kombinationerna? Kostar COD Points.

Dock så har jag numera insett att det bara är samma system som i MW2. Fast i MW2 fick man inte välja nästa uppgradering utan man fick snällt stå ut med en reddot när man egentligen ville ha acog. Här kan man hoppa över de saker man inte är intresserad av och gå direkt på det man ville låsa upp. I MW2 så hade man låst upp en massa annat 'skräp' för att komma dit man ville; men i BO så kan direkt gå på godiset.
Så bristen på valfrihet är bara en dimridå. :)

Postad 12 November 2010 - 00:34

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0
Någon som har nån uppfattning om hur vanligt förekommande det är med fusk på mw spelen? Det stör mig som fan att det finns massa moddade kontroller och skit.

Postad 12 November 2010 - 08:44

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Meh! Imorrn kommer vi nog hem från BB, då j*vlar blir det (kanske) spela av! :)

Grattis till bebis!

Nu har du lite att spela ifatt. :) Själv har jag hunnit upp till lvl 33. Hann precis testa armborsten sista matchen igår kväll men lyckades inte få en enda kill med den...

Postad 12 November 2010 - 09:36

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Någon som har nån uppfattning om hur vanligt förekommande det är med fusk på mw spelen? Det stör mig som fan att det finns massa moddade kontroller och skit.

Moddad kontroller är väl ett måste eller? Rapid fire all the way :)

Någon som vill hjälpa mig att få steady aim pro? Måste kniva 2 st inom en tidsram på 5 sec. :)

Postad 12 November 2010 - 11:02

tuffodum
  • tuffodum
  • Lärjunge

• 404 inlägg
  • 0
Dum fråga men MP banorna bygger på SP banorna va? Man är ju mer sugen på köra MP men trist att se alla banor innan.

Postad 12 November 2010 - 11:05

Unregistereded94f3cc
  • Unregistereded94f3cc
  • Forumräv

• 910 inlägg
  • 0

Spelare som fuskar borde stängas ut från MP-banor.

Postad 12 November 2010 - 11:28

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Theater Beta ska vara uppe nu.
Theater
Man ska tydligen kunna lägga upp ett klipp som är max 30 sek. och länka till sitt tub konto.
*Man kan alltså lägga upp klippen direkt från Black Ops och Theater mode om jag greppat läget.

Redigerat av Bizhop, 12 November 2010 - 11:31.

Postad 12 November 2010 - 12:11

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Theater Beta ska vara uppe nu.
Theater
Man ska tydligen kunna lägga upp ett klipp som är max 30 sek. och länka till sitt tub konto.
*Man kan alltså lägga upp klippen direkt från Black Ops och Theater mode om jag greppat läget.

Nice! Jag hade kvar mitt inlogg från WAW-tiden...

Postad 12 November 2010 - 13:01

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
Har lirat typ 3 timmar singleplayer nu på morgonen och måste säga att det är bra mycket bättre än Mw2's singleplayer.
Stark fyra än så länge dock inte klar än :)

Postad 12 November 2010 - 15:18

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Intressanta iaktaganden :)

Postad 12 November 2010 - 15:22

Laka76
  • Laka76
  • Användare

• 156 inlägg
  • 0
Är det nån som på allvar tycker BlackOps är bättre än ex MW1 eller MW2?!?!

Postad 12 November 2010 - 15:29

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Har inte spelat än, men en del recensenter tycker att det är bara knappt märkbar skillnad mellan denna och MW2, dom hade förväntat sig ett steg liknades MW1 ---> MW2 och själklart blir man då lite besviken då spelet inte motsvarar ens upptrissade förväntningar.

Själv älskar jag hela serien från COD1 - COD6, och jag vet: kommer absolut att gilla COD7 också :)

Postad 12 November 2010 - 15:30

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Bra mycket mer balanserat än MW2 måste jag säga.
Och bättre singelplayer än så länge, dock finns det inget som knäcker MW1.

Postad 12 November 2010 - 15:51

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Är på sista banan nu på singleplayer och tycker det är jäkligt bra.
Började bra, var lite kasst i mitten(Hau City o där omkring), sen tog det fart och blev jäkligt bra. :(
Mutliplayer är väl även rätt okej, tycker om radarn, så jäkla smidigt att man kan se sina party-medlemar och att dom satt olika zoner, så man kan säga "D2" istället för röda huset på preiären.

Postad 12 November 2010 - 15:58

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Gillade singleplayer i MW2 bättre än i BO.Därmed inte sagt att BO är dåligt, men det når inte riktigt upp till den rena adrenalin-kicken som MW2 var. Non-stop-action.
BOs single-kampanj är bra, betydligt bättre än MoH t.ex, men de scriptade sekvenserna drar ner på betyget, speciellt när de inte kan riktigt förmedla vad fan de vill att jag ska göra. Och så fort man gör fel så dör man och det är att försöka om igen. Jag har inget emot att bli skjuten för att jag rushade när jag borde stannat eller gör något annat misstag. Det jag har problem med är när jag försöker följa hur de vill att jag ska göra (gömma mig i skuggorna) när de tycker jag egentligen borde göra något annat (döda motståndare).

Näst sista uppdraget var helt fucked också. Massor av motståndare som bara 'flöt' i luften. Ungefär som om de väntade på att nån scriptad event skulle inträffa men bara stod kvar som dockor. Hände även ett par gånger då man dödade nån som rörde på sig. Då fastnade han i springanimationen och stod där.

Deras tvist på slutet trummades också in bra mycket tidigare än när det skulle avslöjas. Ska inte påstå att jag listade ut detaljerna runt det; men huvudspåret i tvisten kunde till och med jag gissa mig till.

Postad 12 November 2010 - 16:10

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Näää...men visste e det OK men tycker det har en liten bit kvar innan det kommer i MW2 klass.

Postad 12 November 2010 - 16:26

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Jag tycker Black Ops multiplayer är klart bättre än MW2, WaW och MW1. Det enda spelet jag inte gillat i serien är MW2. Black Ops har samma grad av skoj som WaW och MW1 samtidigt som det inför coola nyheter som gör det ännu bättre än de tidigare spelen i serien.

Postad 12 November 2010 - 17:47

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Näst sista uppdraget var helt fucked också. Massor av motståndare som bara 'flöt' i luften. Ungefär som om de väntade på att nån scriptad event skulle inträffa men bara stod kvar som dockor. Hände även ett par gånger då man dödade nån som rörde på sig. Då fastnade han i springanimationen och stod där.

Det glömde jag, Rebirth Island "andra omspelningen", så var alla motståndare helt frysta, stod som dockor överallt. Det var dom man precis hade dödat i "första omspelningen", lagom buggigt. :(

Postad 12 November 2010 - 17:49

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Jag tycker Black Ops multiplayer är klart bättre än MW2, WaW och MW1. Det enda spelet jag inte gillat i serien är MW2. Black Ops har samma grad av skoj som WaW och MW1 samtidigt som det inför coola nyheter som gör det ännu bättre än de tidigare spelen i serien.

Låter lovande, saknar stämningen från just MW1 och WaW. Får väl se när jag kan testa, är fortfarande kvar på BB med sambon och gulsotardottern... :(

Postad 12 November 2010 - 18:42

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

fortfarande kvar på BB med sambon och gulsotardottern... :(

De ska va lite gula i början. B)

Får se hur lång tid det tar innan du förstör din första fjärrkontroll efter att blivit påkörd av nån ******** radiostyrd bil eller får en ballistic knife i dig. :D

Har dock inte hittat nån gamebreaking combo som folk kör med ala MW2 och 1887 akimbo.

Postad 12 November 2010 - 19:56

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Jädrans vilket megahopp man gjorde från flaket på bilen till tåget i Vorkuta, började precis spela och är redan less :(

Postad 12 November 2010 - 20:20

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1170 inlägg
  • 0
hittills är spelet bättre än mw2 på alla punkter.

mp är betydligt bättre ballanserat.
du kan inte längre spela CQB sniper vilket är grymt underbart och har minskat snipers med 95% i spelet.
enda vapnet som känns lite op är famas som spyr kulor och har noll rekyl.
mapsen är också bättre än mw2 och känns inte bara större utan även djupare med fler sätt att flanka än H/V ala Mw.
sen får man inte glömma dive som är en riktigt kul funktion faktiskt

I Mw2 tyckte jag singel var riktigt Meeeeeeh!
I BO är singel bättre än alla spel ano cod2.
hade det inte varit för att jag allmänt börjar tröttna på sättet fiender beter sig i cod spel vid det här laget hade det varit klockrent.
sen är storyn den bästa i ett cod spel någonsin (vilket kanske inte var så svårt att slå)

Nä tummen upp så här långt :(

Postad 12 November 2010 - 20:38

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

hittills är spelet bättre än mw2 på alla punkter.

mp är betydligt bättre ballanserat.
du kan inte längre spela CQB sniper vilket är grymt underbart och har minskat snipers med 95% i spelet.
enda vapnet som känns lite op är famas som spyr kulor och har noll rekyl.
mapsen är också bättre än mw2 och känns inte bara större utan även djupare med fler sätt att flanka än H/V ala Mw.
sen får man inte glömma dive som är en riktigt kul funktion faktiskt

I Mw2 tyckte jag singel var riktigt Meeeeeeh!
I BO är singel bättre än alla spel ano cod2.
hade det inte varit för att jag allmänt börjar tröttna på sättet fiender beter sig i cod spel vid det här laget hade det varit klockrent.
sen är storyn den bästa i ett cod spel någonsin (vilket kanske inte var så svårt att slå)

Nä tummen upp så här långt :(

Skulle vilja ha en sån där gilla knapp som på fejjan.

Postad 12 November 2010 - 20:38

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

• 1195 inlägg
  • 0
Började spela igår kväll, sätt uppe till tjugo i ett. Jag har precis lämnat 'Nam och än så länge inte imponerad. Jag hade förväntat mig mer ätt jag skulle åka runt i 60-70 talet och utföra "riktiga" Black-ops, typ cross border operations in i Laos och Kambodja, röja runt och destabilisera vänster regimer i Latinamerika etc. Men icke,
Spoiler
Realismen lyser med sin frånvaro, allvarligt,
Spoiler
snälla!

Ingen kalla kriget känsla alls, mer James Bond...

Då läser jag hellre "Operation Garbo" samt "De skall ju ändå dö", för att få den rätta känslan.

EK

Postad 12 November 2010 - 21:08

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1170 inlägg
  • 0

Realismen lyser med sin frånvaro, allvarligt, [

om det är realism du letar efter så är nog inte call of duty rätt spelserie.
mer realism än att vapen säger pang har serien aldrig strävat efter.

Postad 13 November 2010 - 03:41

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Någon som vet varför man skall placera ut Cobrahelikotern på kartan? Märker ingen logik i det, den är rätt kass i övrigt också iofs. :(

Postad 13 November 2010 - 08:21

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Någon som vet varför man skall placera ut Cobrahelikotern på kartan? Märker ingen logik i det, den är rätt kass i övrigt också iofs. :(

Sätt den över fiendernas spawnpunkt i Nuketown. B)

Postad 13 November 2010 - 09:26

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Cobran är ju sjukt bra om ingen skjuter ned den dvs. :(

Angående singleplayer, så handlar detta inte om storyn men vad som händer efter credits, men kan finnas ytterst känsliga där ute. B)
Spoiler

Postad 13 November 2010 - 11:13

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Cobran är ju sjukt bra om ingen skjuter ned den dvs. :(

Angående singleplayer, så handlar detta inte om storyn men vad som händer efter credits, men kan finnas ytterst känsliga där ute. B)

Spoiler

jo för tusan, jag brukar skjuta ner den jäkeln, mest för ingen annan gör det och det irriterar mig något så djuriskt när dom plockar kills efter kills... då är det rätt skönt att få väck aset.
Napalm är ju annars en favorit att lägga i spawnen på Nuketown... folk har ju en jakla förmåga att fortsatta springa in i den när dom respwanar.

Postad 13 November 2010 - 18:35

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Det här var sjukt! Kom in i ett riktigt flyt nyss. Gjorde riktigt bra matcher med som bäst typ 40-5 (kills-deaths) i typ en timme sen helt plötsligt slog jag till med 110 kills 25 deaths i en match domination. Visserligen drog matchen ut på tiden en del, men snubben med näst högst kills hade runt 50.

110 kommer jag nog aldrig komma upp i igen. Men kul var det! =)

Postad 13 November 2010 - 19:02

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Hmmm tycker min Cobra sällan lyckas skjuta ner fler än max 3pers, får kanske kolla närmare på varför. ;)

Postad 13 November 2010 - 19:12

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Hmmm tycker min Cobra sällan lyckas skjuta ner fler än max 3pers, får kanske kolla närmare på varför. :D

Kan bero på att många har Ghost Pro idag och kan skjuta ner bla Cobra ostörda. ;)

Postad 13 November 2010 - 21:38

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Det här var sjukt! Kom in i ett riktigt flyt nyss. Gjorde riktigt bra matcher med som bäst typ 40-5 (kills-deaths) i typ en timme sen helt plötsligt slog jag till med 110 kills 25 deaths i en match domination. Visserligen drog matchen ut på tiden en del, men snubben med näst högst kills hade runt 50.

Kan ju bero på att du fått hjälp av Belsebub himself (med tanke på antal inlägg)? ;)

Postad 13 November 2010 - 22:50

Polobyxa
  • Polobyxa
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Gillar det här spelet skarpt än så länge, vi får väl se hur länge det håller innan man tröttnar.

Enda jag inte gillar är att spela själv, så om nån har lust kan ni väl dra mig en invite, alltid roligare att spela tillsammans med andra. GT är Polobyxa, spelar allt men gillar främst TD och Domination.

Postad 14 November 2010 - 02:36

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Usch och blä! Jag hade faktiskt hoppats på detta efter CoD:MW2 som jag tycker var näst intill fulländat. Ljudet är bedrövligt dåligt, känns som om de använt samma vapensmatter som i WaW. Killstreaksen är ju ett steg bakåt från MW2s superba samling.

Där MW2 hade grym precision har Black Ops snabb pang pang action a la duke nukem eller doom.
Med risk för att låta riktigt tråkig och förstöra alla andras glädje kring detta spel så slutar jag klaga här. Det finns 10 saker till som jag tycker gör spelet till en b-kopia men det tänker jag inte bröla om nu på release.

Spelet föll mig helt enkelt inte i smaken. Och jag älskade CoD:MW2.

Håller med dig om ljudet, det är inte bra.

Men killstreaksen tycker jag är mycket bättre än i MW2. Känns som om vapnen är mer balanserade också. Har inte heller stött på särskilt mycket (dvs stött på väldigt lite) tubes, vilket ju är en definitiv tumme upp.

Postad 14 November 2010 - 08:48

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Kan ju bero på att du fått hjälp av Belsebub himself (med tanke på antal inlägg)? ;)

Haha det ligger säkert något i det. Tyckte jag kände mig omänskligt bra en stund.

Postad 14 November 2010 - 10:07

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Men killstreaksen tycker jag är mycket bättre än i MW2.

Carepackage och hoppas du får hundarna; game over. :)

Postad 14 November 2010 - 10:15

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Härligt! Jag har inte fått till några värstingmatcher än, men det kommer förhoppningsvis snart :)

Kanske lägger jag lite tid och skriver mina tankar om spelet senare, har nog inte gjort det alltför mycket än :)

Postad 14 November 2010 - 14:10

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Carepackage och hoppas du får hundarna; game over. :)

Nädå, ställ dig i ett hörn och skjut hundarna när de kommer. Inga problem.

Dessutom är det inte ofta hundarna kommer. Var ju värre i WaW, där man fick dem ganska tidigt.

Postad 14 November 2010 - 14:46

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Nä, du har rätt. Inte så ofta man ser dem, men när de väl kommer så får de en hel del kills. :)

Mest för att man blir så nervös att man bara pray and sprayar så fort man hör dem. :)

###### RX-D till att explodera när man skjuter dem. Borde vara så att de inte gjorde det om man lyckades träffa dem.

Postad 14 November 2010 - 15:02

Unregistered5e79c14b
  • Unregistered5e79c14b
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Nä, du har rätt. Inte så ofta man ser dem, men när de väl kommer så får de en hel del kills. :)

Mest för att man blir så nervös att man bara pray and sprayar så fort man hör dem. :)

###### RX-D till att explodera när man skjuter dem. Borde vara så att de inte gjorde det om man lyckades träffa dem.

Är jag helt ute och cyklar när jag har fått för mig att hundarna bara attackerar om man skjuter???

Postad 14 November 2010 - 15:12

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Du är, tyvärr, ute och cyklar där.

Postad 14 November 2010 - 15:22

Unregistered5e79c14b
  • Unregistered5e79c14b
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Du är, tyvärr, ute och cyklar där.

OK - det har ju spekulerats en del om att det skulle va så på en del forum - men jag har inte hunnit spela så mycket så jag själv har fått uppleva en hundattack...

RED :

"Dogs are also attracted to gunfire, so a good thing to keep in mind would be to try and leave things quiet for a while. "

Inte riktigt samma sak som att dom INTE attackerar...saxat från codwiki

Redigerat av Unregistered5e79c14b, 14 November 2010 - 15:29.

Postad 14 November 2010 - 16:17

Unregistered79b188d7
  • Unregistered79b188d7
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Någon som har koll på hur det blir när man går prestige? Får man cash? Får man behålla något? tänkte mest camon och cashen man har över...

Postad 14 November 2010 - 18:29

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Ni som har låst upp AK-47:an i detta spel, va tycker ni om det? Bättre/sämre än cod4?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.