kan ni se det här klippet? glöm inte att tryck på HD loggan
https://www.facebook...264652587365974
helt okej. inte jättebra men duger för att visa polarna vad man har ställt till med
Ser helt ok ut.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
15 relaterade trådar
Postad 21 January 2014 - 10:35
Ser helt ok ut. Postad 21 January 2014 - 12:18
Var precis på MM i norrköping och hämtade ut mitt PS4 tänkte bara tipsa om att dom hade massor med den som inte var förbokade
Postad 21 January 2014 - 14:10
Share funktionen verkar ej funka som den ska just nu har jag läst! Den tar ej alltid som senaste spelade 15 minuterna!
För att vara säker på att spela in så dubbeltryck snabbt på SHARE knappen så spelar PS4:an in. Detta kan man göra när man börjar spela eller när man spawnar tex i BF4! Om man dubbel trycker på share så tar man automatiskt bort den senast inspelade 15 min perioden. http://www.playstati...r-may-not-work/ Postad 21 January 2014 - 16:08
Problemet med det är bara att man vet ju inte när något episkt skall hända....
Postad 21 January 2014 - 16:13
vadå, vet du inte det? jag vet alltid när något episkt ska hända - ALRDIG Postad 22 January 2014 - 15:56
Passar nog bäst att ställa frågan här. Gjorde mig idag en ny profil på fejjan och kopplade mitt ps4 konto mot den. Om man väljer ladda upp, var på fejjan (förstår att man måste logga in osv) hittar jag sedan filmen.
Om jag sedan vill göra ett kortklipp som killarna i Bf4 tråden, vilket program använder jag då? // Sat Postad 22 January 2014 - 16:04
Album, filmklipp Onödigt att skapa ett nytt konto eftersom du kan ställa in vilka klippen ska delas till Postad 22 January 2014 - 16:28
Tackar, blev lite överkurs. Var osäker exakt på vad som delades och det är iallafall gjort! // Sat Postad 22 January 2014 - 16:34
Förstår vad du menar, man vill ju inte spamma ner alla ickegamers med en massa spelklipp hit och dit
Postad 22 January 2014 - 18:07
Precis! Det nördandet kan jag hålla för mig själv // Sat Postad 22 January 2014 - 21:14
Herr positiv. Då man tydligen ska ha svärmor och barnbarn och fan och hans moster på facebook idag, så tyckte jag personligen det var lättare att ha en separat användare till detta. Då jag inte sitter på facebook i telefon och är uppkopplad dygnet runt så har jag dålig koll på hur allt delas och skickas runt. Jag kan i lugn och ro klippa ihop något rolig av de filmer jag laddat upp i när jag känner mig redo, om det blir om 1 dag eller 1år är numera upp till mig. // Sat Postad 23 January 2014 - 20:38
Finns det inget bra ställe man kan kolla när alla nya spel släpps till ps4:an?
Fick se det här idag på youtube..aldrig läst eller sett nåt om det förut http://www.youtube.com/watch?v=M8MSEFPGHqo Redigerat av Unregisteredfaa967e4, 23 January 2014 - 20:40. Postad 23 January 2014 - 22:13 Går du aldrig utanför Playstationforumet Själv brukar jag använda Webhallen när jag vill se vad som kommer (datumen). Här har du annars en lista någon gjorde igår om du vill spana in lite spel. Postad 24 January 2014 - 00:18
Är det någon mer som har problem med sitt PS4 och sitt 5.1 system?
Ibland när man startar det så har ljudet ballat ur och låter som att högtalarna är trasiga. Svårt och förklara men ni som har det vet vad jag menar. Låter ungefär som att varje ljud spelas upp 3 ggr på varandra. Om ni har dett aproblem och vet om någon förklaring/lösning så berätta gärna, blir tokig på detta! Postad 24 January 2014 - 08:16
Nä kollar mest här i Playstationforumet =) Tack för länkarna, kanske bästa är att kolla typ webhallen så man vet att "listan" uppdateras.... VIlka spel ser ni fram emot? Själv så har jag kollat på Destiny, Watch Dog, Metal Gear, och som sagt The Witcher 3 ser ju riktigt häftigt ut! Postad 24 January 2014 - 08:29
okej... nu när jag börjat använda mig av Share funktionen mer och mer måste jag erkänna att den typ suger!!!
precis som andra skrivit har jag upplevt att den sparar fel match etc och sedan kan jag tycka att man själv borde kunna bestämma hur långt klipp PS4an ska spara när man tryckt på share knappen. jag själv skulle bara vilja ha 5 minuter. då blir det lättare att hitta och hålla koll på sina moments. det är en riktig pain in the ass att kolla igenom 15 minuter då det knappt går att snabbspola i "preview" och att leta upp rätt klipp i den lilla remsan i editeringen är inte skoj det heller. Sedan skulle man vilja kunna ladda upp sitt klipp till t.ex dropbox eller PS+ cloudlagringen. slipper man spama FB och hålla på att rippa videon från sidan. om dessa två funktioner ovan implementeras skulle Sony inte behöva göra en vettig editering för videofunktionen. Redigerat av beat_strandh, 24 January 2014 - 08:30. Postad 24 January 2014 - 08:32
Inte direkt nej. Plex i webläsaren borde fungera dock. Postad 24 January 2014 - 09:27 Jag använder mig av eurogamer: http://www.eurogamer.net/releases.php Postad 24 January 2014 - 09:36
Tjena Jag provade detta kom åt plexservern. Men konsolen hängde sig, tror att webbläsaren buggar. Postad 24 January 2014 - 09:37
Tack! Det var ju en smidig lista...den ska jag lägga som bokmärke! Postad 24 January 2014 - 11:19
Jag får inte skiten att funka (kan bero på att det är första gången jag provar Plex) och då har jag sett en video som nån la upp på N4G som förklarar rätt bra. Plex verkar finnas på varenda maskin med uppkoppling, men efter lite nätläsande så verkar ingen vara helt nöjd. Postad 24 January 2014 - 11:33
jag brukar trycka på share precis efter något epic moment och sen när man redigerar så väljer man 60 sekunders hoppen och så bläddrar jag längst bort och backar sen med 1 sekunders hoppen för att hitta rätt, men som du säger så spolar man otroligt segt i preview Postad 24 January 2014 - 12:17
jo jag har oxå kommit fram till att det är bästa sättet att gå till väga. men en timelimit på det som sparas borde inte vara så svårt att fixa kan man tycka.
stämmer. Plex står för kvantitet före kvalitet Postad 24 January 2014 - 13:09 Mmm, det inträffade för mig nu under morgonen när jag lyckades plocka ner en fullsatt scout-helikopter med en RPG i BF4. Glad i hågen trycker jag på share och går in i listan över videoklipp för att redigera mitt episka klipp och lägga upp på fejan. Tror du klippet fanns där? Nix! Istället fick jag 15 minuter gameplay från rundan innan. Postad 24 January 2014 - 13:17
Man bör vänta några minuter innan man trycker på share för säkerhets skull. Ibland laggar det.
Postad 24 January 2014 - 13:41
jo det är surt. det skumma är ju att thumbnail bilden för klippet är från rätt match men när man går in och ska spela upp så är det fel match... wtf liksom??? Postad 24 January 2014 - 14:02
Nästa update från Sonys sida borde innehålla någon extra funktion gällande mediadelen. Den är obefintlig idag. Musik säger du? Music Unlimited (MU= Monsters University. Egen anm) kanske är det sämsta program/tjänst som världen skådat. Jag hade det ett tag, på mobilen funkade det relativt bra. På PS4 så laddade startsidan i drygt 2 minuter (!?) för att sedan spela upp 3,5 låt innan den låser sig själv. Starta igen efter låsning? Går ej, får felmeddelande om "maintenance/servers busy". 89:- / månaden är cirka 88:- för mycket. På mejlen fick jag ett rabatterbjudande om tjänsten för 3 månader. 27 kronor. Det är nästan rätt pris för en tjänst som knappt fungerar. Music Unlimited Beta, för dig som tröttnat på hela album. Postad 24 January 2014 - 14:07
Thumbnailen skapas då man trycker på Share.
När det händer nåt coolt så trycker jag på Share direkt och då skapas ett klipp som är 15 min. Sen när jag ska kika på klippet så börjar klippet, oftast från matchen innan, dock så gäller det att komma ihåg att det "coola som hände" är i slutet av klippet. Jag har inget behov av allt skit som hände de övriga 14 minuterna, jag vill bara ha det senaste minuten inspelat. Mer valmöjligheter på den fronten hade inte skadat. Postad 24 January 2014 - 15:36
Så funkar det inte för mig. Det "coola" kommer 30-60 mintuter EFTER att klippet är slut och inte i slutet av det....
Postad 24 January 2014 - 16:10
När jag startar mitt game dubbeltrycker jag share och vips så spelas ALLT in i 15 minuters klipp, fungerar utmärkt. Sen efter nått häftigt hänt trycker jag en gång på share, sen går jag ur sharemenyn och dubbeltrycker share för att återuppta inspelningen, fungerar mycket bra.
Postad 24 January 2014 - 16:47
Funkar utmärkt på min Iphone/Ipad iaf. Ngt annat använder jag inte plex till. Postad 24 January 2014 - 16:57
Åh fan, kanske inte ska döma förrän jag testat där jag med.. Postad 24 January 2014 - 18:31 Precis! Tack, ska nog göra likadant framöver. Lite omständligare, men också pålitligare som det ser ut nu. Postad 24 January 2014 - 19:24
Dom 14 dagar gratis PS+ kan man inte få tillbaka om man valde att hoppa över det vid första registreringen va?
Tänkte sugit på dom lite. Postad 24 January 2014 - 21:12
Litar inte ett dugg på den listan då den listar Infamous: second son som Xbox One-spel Postad 25 January 2014 - 10:37 Är det original? Sony? Redigerat av reksallad, 25 January 2014 - 10:37. Postad 25 January 2014 - 10:48 Ja, men den är slut. Discshop har samma pris. Var slut där med sist jag kollade. Men den rekommenderas! Riktigt bra. Postad 25 January 2014 - 14:53
Ska in till min lokala Media Markt-butik i morgon. Någon som vet om MM har nämnda kontrolladdare i sitt sortiment?
Redigerat av Unregistered9a177c31, 25 January 2014 - 14:53. Postad 25 January 2014 - 15:52
Destiny är något man ser fram emot. Dock hoppas jag också på Crash Bandicoot eller något liknande. Med kraften Playstation 4 spottar ur sig så borde det se väldigt bra ut:)
Postad 25 January 2014 - 17:54 Knack är ju i stort sett Crash Bandicoot. Samma gubbe som gjorde båda. Tycker inte det är jätteimponerande visuellt. Däremot skulle jag vilja se hur Ratchet ser ut, eller varför inte Jak. Postad 26 January 2014 - 01:03 Ja det ska det vara, det är det enligt bilden i alla fall. Det står 1-3 dagars leveranstid. Bör finnas i lager då tycker jag. Postad 26 January 2014 - 01:08 Skumt! Rätt säker på att den inte fanns i lager när jag kollade, men kan ha läst fel. Postad 26 January 2014 - 02:47
Jag köpte min på deras hemsida för 349kr, så det borde nog finnas i deras butiker med. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |