Xbox One
10195 svar till detta ämne
Postad 02 April 2014 - 14:09
Mickys
-
Mickys
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Nepp inget nytt ännu, är ju bara smartglass appen som har uppdateras för beta testare för dom som kör android och wp ej iphones. Dom jobbar fortfarande på problemet som uppstod i senaste releasen med diskläsaren. Det ska komma en fix inom kort skriver dom och det ska även läggas till något nytt till den senaste uppdateringen som många har efterfrågat(1404)
Japp den ska uppdatera (vad jag har förstått det som) när man har den på instant on. Fattar inte varför dom inte bara kan lägga till en knapp i settings i stil med -Search for new updates eller liknande.
Man borde få ett meddelande när man spelar att det finns en ny uppdatering att tanka ner. Så kan man gå till games and apps sidan och välja ladda ner när man vill eller att den gör det när man stänger av. Nu när den bryter mitt i spelandet är ju helt värdelöst.
Postad 02 April 2014 - 14:55
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Nu när den bryter mitt i spelandet är ju helt värdelöst.
This!
Postad 02 April 2014 - 15:06
Cthugha
-
Cthugha
-
Användare
-
-
189 inlägg
Xbox One SmartGlass app gets a new beta version on Android, Windows and Windows Phonehttp://www.neowin.ne...sion-on-android
Postad 02 April 2014 - 18:01
Didi1983
-
Didi1983
-
Användare
-
-
128 inlägg
Jag är jävligt nöjd med min One också. Har haft den i tre veckor och jag älskar handkontrollen och alla funktioner. TV, multitasking, game dvr osv. Och Titanfall! 
Så du rekommenderar titanfall? Tycker fifan känns bättre på one än ps4. Kontrollen är skönare än ps4 men 360 kontrollen är hjärtat....  Kopplade min comhem boxen till xbone men bilden fryser ibland.....
Redigerat av Didi1983, 02 April 2014 - 18:02.
Postad 02 April 2014 - 18:49
apabepa12
-
apabepa12
-
Användare
-
-
131 inlägg
[...] Kopplade min comhem boxen till xbone men bilden fryser ibland.....
Testa ställa in ComHem boxen på 720p som Bergan rekommenderade i ett tidigare inlägg.
Postad 02 April 2014 - 19:19
Didi1983
-
Didi1983
-
Användare
-
-
128 inlägg
Hmm lite osäker på om man kan göra det?
Inspelningsbar hd box samsung
Postad 02 April 2014 - 19:52
apabepa12
-
apabepa12
-
Användare
-
-
131 inlägg
Hmm lite osäker på om man kan göra det?
Inspelningsbar hd box samsung
Manualer finns här: https://www.comhem.s...jalp/utrustning(Om det är en C7160 så finns det en knapp på fjärren som det står "Resolution" på.)
Postad 02 April 2014 - 21:06
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Jag har ovan box och med 720p fungerar det utmärkt.
Postad 02 April 2014 - 21:12
maccswe
-
maccswe
-
Forumräv
-
-
611 inlägg
Postad 02 April 2014 - 21:39
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Postad 03 April 2014 - 08:15
maccswe
-
maccswe
-
Forumräv
-
-
611 inlägg
Mycket spännande verkar hända och ikväll kommer en ny uppdatering till oss som är med som betatestare, äntligen kommer en search for new updates samt en kontrolluppdatering. Plex har även svarat på twitter att dom håller på att se över om dom kan få en plex app på xbox one vilket hade varit så jävla schysst. (mer info här:https://twitter.com/plexapp/status/451470267470999552 ) Detta är all info om den nya uppdateringen och alla fixar och nya features som kommer: A new 1404 system update starting to deploy tonight!We have started to deploy the latest 1404 update (xb_rel_1404.140331-2200). Consoles that are in standby mode will be able to install the update starting at 7:30PM PDT on 4/2. Consoles that have not received the update in standby mode by 1:00AM PDT on 4/4 will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live. The following changes are contained within this build: Fixes- Ongoing fixes and adjustments to the user interface.
- Additional fixes to address audio crackling sound encountered when Dolby Digital is enabled.
- Fixes for Blu-ray software issues that can result in 0x21 or 0x87de07d1 errors.
- Update to address an issue where ejecting a Blu-ray disc after the drive is idle can result in the disc being pulled back in, requiring a second eject command.
- Fix to address Kinect not responding to “yes” or “no” after issuing the “Xbox, turn off” command.
- Updates to reduce or eliminate Blu-ray drive “seeking” sounds after drive is idle (experienced in the 1403 update.)
- *NEW CONTROLLER FIRMWARE UPDATE*
- Update to help address controller disconnect issues.
- Update to help address headset adapter audio quality.
- Fix for LiveTV audio outputting in stereo instead of surround sound.
- Update for the Blu-ray player to fix an issue where it can freeze if left idle or paused for an extended period of time.
- Update to fix an issue where fast forwarding or rewinding an external video source results in screen freezing when surround sound is enabled.
- Fix for video playback stuttering while audio plays back normally in several apps (Netflix, Amazon Instant Video, etc.)
Features Enabled- Game save progress bar will now display when syncing cloud game saves.
- 50Hz Blu-ray player support for content recorded at 50Hz.
- Improved GameDVR video quality.
- Online friends notification, including the ability to filter notifications to all friends, favorites only, or disable friends online notifications altogether.
- *NEW FEATURE* Requested by the update preview community: Manually install available updates. If a new system update is detected as available, a button will appear under Settings,System that will display “Apply Available System Update.” Note: this feature is being enabled after this current update completes installation. This feature will be available to preview when the next update is made available.
- *NEW FEATURE* A new ability to automatically redeem a license code from console messages. For future console messages that include a 5x5 license code, a new option will appear to allow you to automatically redeem the license, versus having to copy and paste the license code.
Known Issues- Some preview participants may encounter an issue where the Blu-ray drive will not ingest a disc after the console has been idle for a period of time. The disc will need to be removed and re-inserted for the disc to be ingested. A fix for this issue is currently being tested.
- Some preview participants may encounter an issue where some non-Blu-ray disc media types are pulled back into the Blu-ray disc drive after being ejected, requiring a second eject command. A fix for this issue is currently being tested.
- In this version of the 1404 update, the startup process of a console doing a cold boot up (systems that are configured for power saving mode, versus instant on) will encounter a delay of approximately 30 seconds, during which a solid black screen is displayed. This issue is not present for consoles powering up from a standby state. A fix for this issue is currently being tested.
- During silent update installation some devices controlled by the Xbox One via IR (TVs, receivers) may power up in the middle of the update process and not power back down. The developers are investigating this issue.
Postad 03 April 2014 - 09:02
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Känns riktigt bra att det kommer nya uppdateringar hela tiden samt att man verkligen lyssnar på användarnas önskemål. Inga onödiga kommentarer om att dessa funktioner borde funnits från första dag tack.
Känns rätt bra att vara ägare av en Xbox One framöver med appsatsningen osv.
Postad 03 April 2014 - 09:09
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Känns riktigt bra att det kommer nya uppdateringar hela tiden samt att man verkligen lyssnar på användarnas önskemål. Inga onödiga kommentarer om att dessa funktioner borde funnits från första dag tack.
Har inte sett någon påstå att det borde varit med från dag ett. Kanske mitt ignore-filter som hjälper mig?  Jo, tycker det att trycka ut såna här buggfixar och features hela tiden är riktigt bra. Hoppas deras gamble på att offra lite spel-prestanda för att ge oss ett flexibelt system runtomkring snart ger frukt även försäljningsmässigt. De som köper en xbox i september kommer dock att få ett riktigt komplett system.
Postad 03 April 2014 - 09:13
maccswe
-
maccswe
-
Forumräv
-
-
611 inlägg
Kan inte annat än att hålla med dig. Det känns som dom verkligen lyssnar på kunderna och implementerar önskemål därefter. Kan bli riktigt bra med appsatsningen så länge inte MS bestämmer för mycket om vad som ska gå igenom till one och inte. En appstore likt dom vi har på mobila plattformar hade ju varit extremt roligt att ha. Även Plex skulle vara pricken över i:t för mig!
Postad 03 April 2014 - 09:14
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
"*NEW CONTROLLER FIRMWARE UPDATE*
Update to help address controller disconnect issues."
Tack!!!!! Vill ha den updaten snarast!
Postad 03 April 2014 - 09:21
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
"*NEW CONTROLLER FIRMWARE UPDATE*
Update to help address controller disconnect issues."
Tack!!!!! Vill ha den updaten snarast!
Samma här. Har skett en hel del disconnects för mig med på sista tiden.
Postad 03 April 2014 - 09:59
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Jäklar vad det händer grejer. Riktigt kul!
Postad 03 April 2014 - 10:04
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1495 inlägg
Så du rekommenderar titanfall?
Om man gillar CoD men har tröttnat på CoD så är detta perfekt! Det är i grunden väldigt likt men det är mycket mer fart och mer action och jag tycker det är mycket roligare.
Postad 03 April 2014 - 10:06
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Har inte sett någon påstå att det borde varit med från dag ett. Kanske mitt ignore-filter som hjälper mig? 
Jag har avlagt en sådan kommentar för ett tag sedan och till tier 2 lanseringen i höst är nog boxen som tänkt/förväntat men bra att ms-skakar av sig gamla rutiner och sprutar ut uppdateringar  Kommer en fungerande plex-app så kan verkligen xone bli vad den heter för mig.
Postad 03 April 2014 - 12:16
Didi1983
-
Didi1983
-
Användare
-
-
128 inlägg
Manualer finns här: https://www.comhem.s...jalp/utrustning (Om det är en C7160 så finns det en knapp på fjärren som det står "Resolution" på.)
Ändrade till 720p, visst nu funkar det men viasat fotboll hd små hackar lite minimalt på en viss vinkel.....uppdatering?
Postad 03 April 2014 - 12:51
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Och du har ändrat till 50Hz under Settings -> TV & Oneguide -> Troubleshooting -> Video -> Enable 50Hz ?
Postad 03 April 2014 - 17:46
Saftblandaren
-
Saftblandaren
-
Rookie
-
8 inlägg
Någon som vet om det funkar att lösa in brittiska koder fast man har konsolen inställd på amerikanskt? Eller blir jag tvungen att ändra region till UK? Vad händer då med mina spel som är köpta via amerikanska marketplace?
Postad 03 April 2014 - 17:49
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Någon som vet om det funkar att lösa in brittiska koder fast man har konsolen inställd på amerikanskt? Eller blir jag tvungen att ändra region till UK? Vad händer då med mina spel som är köpta via amerikanska marketplace?
Det händer inget med dina tidigare köpta spel, men valuta kan ej överföras mellan regioner, så pengar som blir över stannar kvar i resp land/region tills du byter igen. Jag har swe/uk/usa swe på 360 och usa på one, men handlade mitt första spel via uk, och det blev nån krona över som skräpar där nu. Dvs du måste byta region ja, så priserna är ju annorlunda mot usa
Redigerat av SKIBBE, 03 April 2014 - 17:51.
Postad 03 April 2014 - 17:51
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Det du köpt via amerikanska market place är kvar om du byter till UK (jag har köpt Titanfall via amerikanska och sedan bytt tillbaks till UK).
Vet inte hur det är med koderna, tyvärr.
Postad 03 April 2014 - 18:10
Saftblandaren
-
Saftblandaren
-
Rookie
-
8 inlägg
Okej, och man får byta region hur mycket man vill?
Redigerat av Saftblandaren, 03 April 2014 - 19:46.
Postad 04 April 2014 - 08:55
Mickys
-
Mickys
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Okej, och man får byta region hur mycket man vill?
Än så länge ja....ingen vet om MS kommer att ändra detta. De bör tjäna lika mkt pengar eller mer på att sälja spelen direkt till oss Europeer till amerikanska priser än att gå igenom återförsäljare i Europa. Det dödar ju även begagnat marknaden lite grand...då nedladdade spel ej går att sälja vidare än iaf. Så hoppas de kör vidare på detta...nu när konsolen är helt regionsfri.
Postad 04 April 2014 - 08:59
maccswe
-
maccswe
-
Forumräv
-
-
611 inlägg
En video på hur MS molnfunktion presterar, detta är dock på en PC, men man får iaf en inblick i vad som kan göras!
http://feber.se/spel...upp_frdelarna_/
Postad 04 April 2014 - 12:11
Mickys
-
Mickys
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Vad tror ni om Kinect sports rivals? Flopp? Blir nog ett köp ändå. Första riktiga Kinectspelet. Lite konstigt med fullpris för 6 grenar.... Tror på ca 70/100 på metacritic.
Postad 04 April 2014 - 12:59
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
En video på hur MS molnfunktion presterar, detta är dock på en PC, men man får iaf en inblick i vad som kan göras!
http://feber.se/spel...upp_frdelarna_/
Kul att se det demas men samtidigt så tänker jag på att det visas upp på BDC och är en prototyp. Det ska utvecklas till en nivå som gör det användbart, det ska tas fram verktyg och dyl. Känns som att det här ligger en bit bort, ganska rejält.
Postad 04 April 2014 - 13:04
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Det här med NAT strict är en mycket märklig historia här hemma. Inget har ändrats utom uppdateringar på xbonen då, och NAT ändras från open, till strict. Trots att alla anvisade protar i routern är öppnade fungerar det ändå inte? Skall man behöva köra DMZ-mode till xbonens ip-adress för att det skall fungera, mycket märkligt.
Redigerat av genstruktur, 04 April 2014 - 13:05.
Postad 04 April 2014 - 13:20
Didi1983
-
Didi1983
-
Användare
-
-
128 inlägg
Och du har ändrat till 50Hz under Settings -> TV & Oneguide -> Troubleshooting -> Video -> Enable 50Hz ?
Tack nu funkar det
Postad 04 April 2014 - 13:23
Didi1983
-
Didi1983
-
Användare
-
-
128 inlägg
Nu har jag ställt in så att xboxen startar snabbare genom att säga "xbox on", innebär det att den legat i viloläge innan man startar den? Är det nåt negativt med det?
Postad 04 April 2014 - 13:27
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Nu har jag ställt in så att xboxen startar snabbare genom att säga "xbox on", innebär det att den legat i viloläge innan man startar den? Är det nåt negativt med det?
Drar (lite) ström. Mer än om den varit avstängd iallafall. Har du haft oturen att fått ett kasst nätagg så måste du lyssna på det om nätterna.
Postad 04 April 2014 - 14:02
BuTTuS
-
BuTTuS
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Det här med NAT strict är en mycket märklig historia här hemma. Inget har ändrats utom uppdateringar på xbonen då, och NAT ändras från open, till strict. Trots att alla anvisade protar i routern är öppnade fungerar det ändå inte? Skall man behöva köra DMZ-mode till xbonens ip-adress för att det skall fungera, mycket märkligt.
Om jag av någon anledning måste starta om routern så får jag strict efteråt. För att få open igen så måste jag även starta om boxen efteråt. Kör iofs UPnP
Postad 04 April 2014 - 14:04
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Så att du också hade bahnhof som jag (inte för att det behöver spela någon roll men ändå) och jag har sen jag bytte till bahnhof haft problem i olika perioder, nat några enstaka gånger. Nu äger jag ingen one utan det jag babblar om är 360. Nuvarande setup är en permenterad workaround, inga xbl-relaterade portar är öppnade utan dom är satta på trigger samt att xboxen får samma ip av dhcp. Sätter jag fast ip på boxen så kommer och går nät-relaterade problem och portar som inte är öppna (oavsett trigger eller öppnade) Eftersom jag inte begriper mig på nätverk så har jag lagt ner, det funkar med nuvarande setup så jag nöjer mig med det  Sorry för sidospår
Postad 04 April 2014 - 14:07
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Om jag av någon anledning måste starta om routern så får jag strict efteråt. För att få open igen så måste jag även starta om boxen efteråt. Kör iofs UPnP
har provat att starta om både router och xbox. Kör iofs inte UPnP, av min begränsade kunskap så har jag förstått att det inte, helt igenom, är något bra. Så att du också hade bahnhof som jag (inte för att det behöver spela någon roll men ändå) och jag har sen jag bytte till bahnhof haft problem i olika perioder, nat några enstaka gånger. Nu äger jag ingen one utan det jag babblar om är 360.
Nuvarande setup är en permenterad workaround, inga xbl-relaterade portar är öppnade utan dom är satta på trigger samt att xboxen får samma ip av dhcp. Sätter jag fast ip på boxen så kommer och går nät-relaterade problem och portar som inte är öppna (oavsett trigger eller öppnade)
Eftersom jag inte begriper mig på nätverk så har jag lagt ner, det funkar med nuvarande setup så jag nöjer mig med det 
Sorry för sidospår 
Kör samma ip av dhcp. Får kanske prova att inte öppna utan sätta på trigger då, är heller ingen nätverksguru  . hade inga problem på 360, eller one, tills ja för 1v sedan då  .
Redigerat av genstruktur, 04 April 2014 - 14:08.
Postad 04 April 2014 - 17:25
Didi1983
-
Didi1983
-
Användare
-
-
128 inlägg
Drar (lite) ström. Mer än om den varit avstängd iallafall. Har du haft oturen att fått ett kasst nätagg så måste du lyssna på det om nätterna.
Oj, hörs det tydligt eller? Man kanske ska stänga av den då trots allt?
Redigerat av Didi1983, 04 April 2014 - 17:26.
Postad 04 April 2014 - 17:36
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Genstruktur: bahnhof NATar alla sina kunder om man inte säger till. Vilket innebär att du får ett privat IP istället för ett publikt. Köra tjänster blir omöjligt då du ligger bakom bahnhofs cisco-utrustning.
Du har förmodligen ett IP som börjar på 100. Pratar du med bahnhof kan du få ett publikt IP som bahnhof knyter till din brandväggs MAC och sen lär du få ett annat meddelande av xboxen
Postad 04 April 2014 - 19:11
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Jag har Bahnhof och har en publik ip som börjar på 81 så det gäller nog inte alla.
Postad 04 April 2014 - 19:20
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Jag har Bahnhof och har en publik ip som börjar på 81 så det gäller nog inte alla.
Möjligt att de inte gjort om i alla deras nät. Ditt IP är det som din brandvägg blivit tilldelad va? Meddelande till dig som använder publika ip-adresser Från och med 2013 går Bahnhof över till privata ip-adresser. Förändringen sker stegvis i olika stadsnät. Förändringen påverkar ett litet antal abonnenter. Driftsätter eller använder du tjänster som kräver publika ip-adresser (exempelvis ftp-servrar, webbkameror och/eller autenticeringsystem) måste du själv anmäla ditt behov till oss. Att behålla sina publika ip-adresser är kostnadsfritt.
Postad 04 April 2014 - 19:24
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Låter märkligt. Skall kolla och återkomma.
Postad 04 April 2014 - 19:48
BOLLING3R
-
BOLLING3R
-
Användare
-
-
196 inlägg
Tycker det knirrar om Xbox kontrollen där handflatan är. Gör det på era också ?
Märks mest när man spelar Titanfall.
Postad 04 April 2014 - 19:49
mole
-
mole
-
Användare
-
-
138 inlägg
Möjligt att de inte gjort om i alla deras nät. Ditt IP är det som din brandvägg blivit tilldelad va?
Meddelande till dig som använder publika ip-adresser Från och med 2013 går Bahnhof över till privata ip-adresser. Förändringen sker stegvis i olika stadsnät. Förändringen påverkar ett litet antal abonnenter. Driftsätter eller använder du tjänster som kräver publika ip-adresser (exempelvis ftp-servrar, webbkameror och/eller autenticeringsystem) måste du själv anmäla ditt behov till oss. Att behålla sina publika ip-adresser är kostnadsfritt.
Problemet har i det här fallet dessvärre inte med några privata ip:n att göra, jag har publikt med Bahnhof och samma problem. OT: Det är intressant att Bahnhof annonserat att man tänker köra privata ip:n framöver, känns som en ganska ovanlig approach?
Postad 04 April 2014 - 20:02
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Det är intressant att Bahnhof annonserat att man tänker köra privata ip:n framöver, känns som en ganska ovanlig approach?
Verkar gå lite trögt med ipv6 övergången så denna lösningen med operatörs-NATning är nog något som blir vanligare för att bekämpa bristen på ipv4 adresser operatörerna har till förfogande. Hade själv NAT problem på ps3 innan jag noterade ip på mitt wan-interface. I somras som de nattade för mig, utan förvarning. Fulingar...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 04 April 2014 - 20:05.
Postad 04 April 2014 - 20:14
Cthugha
-
Cthugha
-
Användare
-
-
189 inlägg
DirectX 12: A game changer for Xbox Onehttp://www.neowin.ne...er-for-xbox-one
Postad 04 April 2014 - 21:59
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Oj, hörs det tydligt eller? Man kanske ska stänga av den då trots allt?
Störs du av den? Stäng av boxen helt. Störs du inte av den? Behåll den i standby läget.  Min väsnas för mycket för att jag vill ha den i standby läge. Men det verkar bara vara vissa nätagg som väsnas mer än nödvändigt.
Postad 05 April 2014 - 08:36
maccswe
-
maccswe
-
Forumräv
-
-
611 inlägg
Och snart blir xbox one navet i vardagsrummet på riktigt!! Plex har fått godkännande av MS att göra en app!!! Helt underbart!
https://forums.plex....ox-one-is-a-go/
Postad 05 April 2014 - 08:41
maccswe
-
maccswe
-
Forumräv
-
-
611 inlägg
Sen har en anställd på Ms hintat om Spotify till xb1 samt kunna köra musik medans man spelar!! http://m.imgur.com/GTBUQaM
Redigerat av maccswe, 05 April 2014 - 08:41.
Postad 05 April 2014 - 08:58
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Sen har en anställd på Ms hintat om Spotify till xb1 samt kunna köra musik medans man spelar!! http://m.imgur.com/GTBUQaM
Fantastiska nyheter och möjligheter. Ser framför mig en värld full av Twitchstreams med grym musik som spelas på X1.
Postad 05 April 2014 - 13:13
mole
-
mole
-
Användare
-
-
138 inlägg
Verkar gå lite trögt med ipv6 övergången så denna lösningen med operatörs-NATning är nog något som blir vanligare för att bekämpa bristen på ipv4 adresser operatörerna har till förfogande.
Hade själv NAT problem på ps3 innan jag noterade ip på mitt wan-interface. I somras som de nattade för mig, utan förvarning. Fulingar...
Det verkar som att det stämmer som du säger att Bahnhof nu "dubbel"-NAT:ar även här. Upptäckte det först vid inloggning till routern att IP för WAN var ett privat och inte före dess eftersom det utåt sett såg ut som ett vanligt publikt ip. Har kontaktat Bahnhof nu och bett om publikt ip, återkommer med svar där.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|