Microsoft Xbox One 500GB (inkl. Kinect) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(38)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB - Day One Edition (inkl. Kinect + FIFA 14) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB 2014
(Spelkonsoler)
|
8
|
(114)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 15 + Forza 5) - Nordic Day One Edition
(Spelkonsoler)
|
7
|
(10)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 16) 2015
(Spelkonsoler)
|
7
|
(8)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB
(Spelkonsoler)
|
6
|
(26)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 2TB
(Spelkonsoler)
|
6
|
(6)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB (inkl. FIFA 17)
(Spelkonsoler)
|
7
|
(12)
|
Inga priser |
Xbox One S (450 inlägg)
|
6 år sedan |
Demonstrationer av Hemmabio Projektorer & Filmdukar mm. (27 inlägg)
|
7 år sedan |
Xbox One S, UHD Blu-ray spelare från $299 (87 inlägg)
|
8 år sedan |
KODI Xbox One (2 inlägg)
|
8 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Snuvad på xbox one + kinect på teknikproffset (14 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 05 April 2014 - 16:40
Postad 05 April 2014 - 16:47
Ring dem så får du publikt direkt. Tog dem 3 veckor att svara på mail för mig...
Får ändra jag med, kollade i min router har privat ip jag med.
Ringde Banhof, kundservice öppet mellan 09-18 står det på hemsidan, men icke! Stängt på helger säger damen i luren till en
De borde uppdatera den där infon.
Postad 05 April 2014 - 18:20
Låter märkligt. Skall kolla och återkomma.
Märkte precis själv att jag också hade strict NAT, har ju givetvis också Banhof itux. Har du fått nån ordning på det?
Postad 05 April 2014 - 18:21
Märkte precis själv att jag också hade strict NAT, har ju givetvis också Banhof itux. Har du fått nån ordning på det?
Nej supporten var stängd, får ringa på måndag.
Redigerat av genstruktur, 05 April 2014 - 18:21.
Postad 05 April 2014 - 18:38
Nej supporten var stängd, får ringa på måndag.
Ok, står ju att supporten har öppet till 18 på helger? Skumt...
Postad 05 April 2014 - 18:42
Jo jag vet
Postad 05 April 2014 - 20:16
Och snart blir xbox one navet i vardagsrummet på riktigt!! Plex har fått godkännande av MS att göra en app!!! Helt underbart!
https://forums.plex....ox-one-is-a-go/
Läste att snubben som postat inte är från det officiella Plex teamet. Hoppas det inte blir något strul...
Postad 06 April 2014 - 10:59
Man pratar om release 2014-04-11?
Det står inget om boxen är svensk eller ej, det brukar onlinebutikerna vara duktiga på.
Kan den vara svensk?
http://www.netonnet....ll/202007.4790/
Postad 06 April 2014 - 11:35
Hmm vad är detta från netonnet?
Det står inget om boxen är svensk eller ej, det brukar onlinebutikerna vara duktiga på.
Den svenska kommer inte förrän i September så det lär det inte vara.
Postad 06 April 2014 - 11:46
Hmm vad är detta från netonnet?
Kan den vara svensk?
http://www.netonnet....ll/202007.4790/
Jag ser inte något datum på den, däremot finns den i lager både i min lokala butik och på nätet(det är import btw)
Postad 06 April 2014 - 11:56
Störs du av den? Stäng av boxen helt. Störs du inte av den? Behåll den i standby läget.
Min väsnas för mycket för att jag vill ha den i standby läge. Men det verkar bara vara vissa nätagg som väsnas mer än nödvändigt.
Oj....tråkigt å höra
Postad 07 April 2014 - 08:23
Mitt nätagg har ett svagt surr. Om resten av rummet är tyst så hörs den tydligt från soffan. Inte så störande men vill inte ha den surrandes dygnet runt så kör power save.Jag hör inte mitt nätagg när den är i stand by läge.
Jag funderar på det.Några som ska köpa Kinect sports Rivals?
Postad 07 April 2014 - 08:47
Postad 07 April 2014 - 09:41
Ringde Banhof precis. Då skall publikt ip vara ordnat, bara att starta om routern sa de. Får göra det när jag kommer hem ifrån jobbet. Frågade om de ändrat från publikt till privat nyss hos mig, ja i förra veckan var svaret.
Påpekade även att jag inte kom fram till kundservice i lördags, personen sa att det skulle vara öppet och skulle ta vidare den frågan sa han.
Ring dem så får du publikt direkt. Tog dem 3 veckor att svara på mail för mig...
Tack för hjälpen förresten med att få klarehet i vad som strulade med xboxen!
Redigerat av genstruktur, 07 April 2014 - 09:41.
Postad 07 April 2014 - 10:59
Några som ska köpa Kinect sports Rivals?
Kanske, verkade lite snålt med 6 aktiviteter bara.
Postad 07 April 2014 - 11:18
Ringde Banhof precis. Då skall publikt ip vara ordnat, bara att starta om routern sa de. Får göra det när jag kommer hem ifrån jobbet. Frågade om de ändrat från publikt till privat nyss hos mig, ja i förra veckan var svaret.
Påpekade även att jag inte kom fram till kundservice i lördags, personen sa att det skulle vara öppet och skulle ta vidare den frågan sa han.
Tack för hjälpen förresten med att få klarehet i vad som strulade med xboxen!
Gött då ska jag ringa dom och fixa för mig med!
Postad 07 April 2014 - 11:34
Håller med....snålt med 6 för fullpris.... Men blir nog ett köp ändå....förhoppningsvis lägger de till fler grenar.Kanske, verkade lite snålt med 6 aktiviteter bara.
Postad 07 April 2014 - 13:05
Även möjlighet att köra DTS-HDMA och Dolby TrueHD via bitstream till förstärkaren?
Postad 07 April 2014 - 17:32
Fick svar av Bahnhof per mail på en dag, bifogar guide från mailet så att andra kan ordna publik ip snabbare och smidigare:
För att aktivera publik IP behöver ni bara följa dessa steg.
- Gå in på http://dhcp.bahnhof.se/
- Logga in med ditt kundnummer och kundlösenord (ni hittar dessa på er kundspecifikation).
- Väl inne i portalen så kommer ni se en sida som bilden här nedan.
- Först så skriver du in namnet på din dator under kategorin ”Benämning av dator” (1.). Det spelar ingen roll vilket namn ni skriver.
- Sedan så ser ni till att valet ”Publik ip-adress” (2.) är markerat med en punkt.
- Slutligen så klickar ni på knappen ”Ok, aktivera min dator” (3.).
- Nu skall ni ha fått en publik ip-adress igen. OBS! Det kan ta upp till 15 minuter innan förändringen träder i kraft.
Postad 07 April 2014 - 17:33
Tror inte på Kinect som spelenhet den här generationen heller tbh.
Postad 07 April 2014 - 17:56
Postad 07 April 2014 - 17:58
Alla dessa småspelsspel har man fått nog av efter Wii. Varför inte försöka bygga ett riktigt spel med bra historia, djup och häftiga features?
Postad 07 April 2014 - 18:11
Du kan ju alltid tweeta Crytek varför Ryse inte blev ett kinect-spel.Varför inte försöka bygga ett riktigt spel med bra historia, djup och häftiga features?
Postad 07 April 2014 - 19:27
Tills jag blir överbevisad är jag övertygad om att det inte går att göra ett 90+ spel med ett sånt koncept. Det går inte att ha en bra och gripande historia, och sedan förstörs allt av att man ska röra sig och vifta.Varför inte försöka bygga ett riktigt spel med bra historia, djup och häftiga features?
Det finns de som har försökt ska sägas. Det fanns ett hyfsat bra skräckspel till Kinect men det är "bra för att vara Kinect", inte bra som The Last of Us. Finns även ett par spel på PS Move som de försökt med, har inte gått alls. Jag har ändå provat en del.
Utvecklarna är nog dessutom rätt försiktiga med att satsa någon större budget på sådana spel till Kinect, misslyckas de, vilket risken är stor för, så är det ett fiasko. Som Morlock säger, de försökte med Ryse, men de insåg att det aldrig skulle tas emot väl. Inte för att spelet i sig togs emot jätteväl sedan heller.
Postad 08 April 2014 - 06:03
Börjar bli så in i **** trött på disconnects eftersom jag måste ta ut batteriet varje gång för att få igång kontrollen igen. Börjar hända mer och mer för min del känns det som.
Postad 08 April 2014 - 08:25
Orkar någon kopiera in här vad det står?Detta har förbättrats tilla nästa update.
http://news.xbox.com...te-new-features
Blockad sida på jobbet :-(
Postad 08 April 2014 - 08:28
Blu-ray player supports 50 Hz video output for content recorded at 50 Hz. We’ll also be updating the Blu-ray Player app in the coming days to round out these improvements.
Controller and headset adaptor firmware updates will reduce audio static and improve wireless connectivity.
Silent reboot after system updates and system update on demand now available. After this update, if your console is in Instant On mode, the update will happen automatically and return to standby upon completion. This means you won’t need to power on your console after an update moving forward. If you want to take future updates when available without waiting for your console to do it on its own, we’ve added this option under system settings. It will only show as available when there is an update to take.
We’re committed to delivering innovation through system updates, and I can’t say enough how integral fan feedback is to this process. Some features previewed won’t always make it to launch right away because we want to help ensure the best experience for our fans before pushing a new feature. Also, these features may roll out over several days to this audience.
The engagement from our Xbox One community continues to be incredible, in large part thanks to the input and feedback from our fans. Select members far and wide that have been previewing system update features have been as generous with their time and input as we had hoped they would be. This feedback continues to help us make the future of Xbox One yours as much as ours. So thank you to those who shared their thoughts with us and, hopefully, are having a little fun in the process.
We look forward to sharing news when our next Xbox One system update rolls out to the larger community. Return to Main Page
Postad 08 April 2014 - 08:46
Är det någon som har problem med att kontrollen disconnectar och är med i beta som kan svara på om senaste beta-uppdateringen gjort någon skillnad?
Börjar bli så in i **** trött på disconnects eftersom jag måste ta ut batteriet varje gång för att få igång kontrollen igen. Börjar hända mer och mer för min del känns det som.
Jag kan bekräfta att i senaste betan så löser dom detta problem. Satt och svor precis som du, men efter uppdateringen av kontrollen så funkar det perfekt! Så håll ut ett litet tag till bara =)
Postad 08 April 2014 - 08:50
Hur uppdaterar man sin handkontroll? Görs detta automatiskt? Jag kör inget headset så har ej gjort den uppdateringen ni har snackat om...
Postad 08 April 2014 - 08:57
Min kontroller har tappat connection 1-2 ggr. Annars har det varit batteritorsk mitt i en match som stört mest...
Hur uppdaterar man sin handkontroll? Görs detta automatiskt? Jag kör inget headset så har ej gjort den uppdateringen ni har snackat om...
Du går in i settings på konsolen och väljer update controller. Sen använder du en microusb och kopplar in till konsolen, jag tog min kabel från en kamera. Sen håller den på i någon minut och sen är det klart =)
Postad 08 April 2014 - 09:07
http://i.imgur.com/1JksV8n.jpg
Postad 08 April 2014 - 10:16
Du går in i settings på konsolen och väljer update controller. Sen använder du en microusb och kopplar in till konsolen, jag tog min kabel från en kamera. Sen håller den på i någon minut och sen är det klart =)
Sladden har jag. Har väl 3 play and charge kits :-)
Laddar ju kontrollerna genom sladden in i xboxen. Uppdateras de automatiskt då? Får kolla ikväll om det finns någon uppdatering.
Postad 08 April 2014 - 10:31
Sladden har jag. Har väl 3 play and charge kits :-)
Laddar ju kontrollerna genom sladden in i xboxen. Uppdateras de automatiskt då? Får kolla ikväll om det finns någon uppdatering.
Nepp uppdateras inte automatiskt, du får koppla in varje kontroll du har och gå in i settings och trycka på update controller och sen börjar den =)
Postad 08 April 2014 - 11:22
Jag kan bekräfta att i senaste betan så löser dom detta problem. Satt och svor precis som du, men efter uppdateringen av kontrollen så funkar det perfekt! Så håll ut ett litet tag till bara =)
Tack för den infon, kan inte bärga mig tills jag får den uppdateringen isf. Skiter i allt annat för tillfället bara jag slipper ta ut batteriet stup i kvarten.
Postad 08 April 2014 - 11:35
http://i.imgur.com/lQ6wXm5.jpg
Postad 08 April 2014 - 12:21
Man ska tydligen kunna bjuda in deltagare till betan nu direkt från xboxen, jag kanske hinner fixa detta åt vissa ikväll, så skriv era gamertags här så kan jag eventuellt hinna med att bjuda in er ikväll!
Du får gärna bjuda in mig, nick: b0wlingb0y
:-)
Postad 08 April 2014 - 12:28
Man ska tydligen kunna bjuda in deltagare till betan nu direkt från xboxen, jag kanske hinner fixa detta åt vissa ikväll, så skriv era gamertags här så kan jag eventuellt hinna med att bjuda in er ikväll!
Mig med!
Gamertag: Bergan
Postad 08 April 2014 - 12:29
Hade varit spännande.
Gamertag: Greger1337
Postad 08 April 2014 - 12:39
Det återstår att se!
Jag skriver efter försöket och skulle det vara så att det inte går så kan ni adda mig, min gamertag är maccswe.
Postad 08 April 2014 - 13:08
Postad 08 April 2014 - 13:09
Jag tar gärna en inbjudan om det går
GT: Tehlamah
Redigerat av Unregistered32bcdf95, 08 April 2014 - 13:09.
Postad 08 April 2014 - 13:22
GT: maccswe
Postad 08 April 2014 - 13:42
Har läst runt lite och det ser ut som man måste vara vän med dom man bjuder in till betan. Så ni kan adda mig och sen när ni har fått inbjudan så gör ni som ni vill, antingen tar ni bort mig eller så möts vi på krigsfältet någon dag =)
GT: maccswe
Bra, då vet du vem du prioriterar!
Postad 08 April 2014 - 13:50
Visst, det är trevligt att få nya saker ett par veckor innan alla andra, men också tråkigt när det leder till diverse buggar. Inte för att jag råkat ut för något, men det är värt att nämna.
Det värsta är dock att man får ladda hem en uppdatering som kommer slumpmässigt, oftast mitt i ett spel. Inte så skoj att mitt mellan två matcher Titanfall behöva ladda hem en 700 Mb patch inklusive omstart.
Postad 08 April 2014 - 13:55
Bra, då vet du vem du prioriterar!
Absolut =)
Tänk bara på att detta är beta-mjukvara ni får hem.
Visst, det är trevligt att få nya saker ett par veckor innan alla andra, men också tråkigt när det leder till diverse buggar. Inte för att jag råkat ut för något, men det är värt att nämna.
Det värsta är dock att man får ladda hem en uppdatering som kommer slumpmässigt, oftast mitt i ett spel. Inte så skoj att mitt mellan två matcher Titanfall behöva ladda hem en 700 Mb patch inklusive omstart.
Detta stämmer såklart, humming har helt rätt. Det kan ställa till problem så dom som får en inbjudan bör vara förberedda på detta. Ett exempel var ju innan senaste officiella uppdateringen så kunde man inte spela ihop med sina vänner som inte hade betan pga partchat testing etc.
Det har även varit problem med blurayläsaren, jag har fått spotta ut/in mina skivor ett par gånger. Men värt att säga är att man även när som kan gå ur betatestet dock så ligger man kvar på betan tills nästa officiella uppdatering släpps.
Postad 08 April 2014 - 14:08
Jaså, har du också haft det problemet med skivorna? Jag har ju bara ett spel på skiva (Forza 5), men har stött på det här några gånger, att jag måste gå fram och fysiskt trycka ur skivan och sedan i igen, för att kunna dra igång spelet.Absolut =)
Detta stämmer såklart, humming har helt rätt. Det kan ställa till problem så dom som får en inbjudan bör vara förberedda på detta. Ett exempel var ju innan senaste officiella uppdateringen så kunde man inte spela ihop med sina vänner som inte hade betan pga partchat testing etc.
Det har även varit problem med blurayläsaren, jag har fått spotta ut/in mina skivor ett par gånger. Men värt att säga är att man även när som kan gå ur betatestet dock så ligger man kvar på betan tills nästa officiella uppdatering släpps.
Det att man inte kunde vara i samma partychat berodde ju på att just partychat var en av de större uppdateringarna förra gången.
Men visst kan det hända såna här saker, när man under en vecka eller två inte har samma uppdatering som övriga kompisar.
Om man är aktiv och spelar på t.ex. Gamebattles/MLG kanske det inte är någon bra idé att vara med i beta-testningen.
Redigerat av SC-Zap, 08 April 2014 - 14:10.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Xbox One S
69 bilder
61 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?