Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox One

10195 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 April 2014 - 14:19

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
JAg fick häromdagen att jag fick gå till xbox marketplace för att köpa spelet trots att jag hade skivan i läsaren. Tryckt eut och in och så funkade det. Antar att det är den bugg ni snackar om.

Postad 08 April 2014 - 14:24

GroKKen
  • GroKKen
  • Veteran

• 2487 inlägg
  • 0

Man ska tydligen kunna bjuda in deltagare till betan nu direkt från xboxen, jag kanske hinner fixa detta åt vissa ikväll, så skriv era gamertags här så kan jag eventuellt hinna med att bjuda in er ikväll!

http://i.imgur.com/lQ6wXm5.jpg

GT:grokkensw :)

Postad 08 April 2014 - 14:27

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

JAg fick häromdagen att jag fick gå till xbox marketplace för att köpa spelet trots att jag hade skivan i läsaren. Tryckt eut och in och så funkade det. Antar att det är den bugg ni snackar om.

Japp det är den buggen!

Postad 08 April 2014 - 14:35

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Ja, exakt så. Inget stort problem, än så länge är jag inte för slö för att orka gå fram till One och trycka i och ur skivan.
Men lite irriterande är det ju.

Postad 08 April 2014 - 15:05

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
Någon som handlat Kinect sports rivals än? 60 USD är priset?

Postad 08 April 2014 - 15:05

Cthugha
  • Cthugha
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0

Man ska tydligen kunna bjuda in deltagare till betan nu direkt från xboxen, jag kanske hinner fixa detta åt vissa ikväll, så skriv era gamertags här så kan jag eventuellt hinna med att bjuda in er ikväll!

Ja tack! :) GT Cthugha76

Postad 08 April 2014 - 15:11

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0

Någon som handlat Kinect sports rivals än? 60 USD är priset?

Jag har det. Bara kört första grenen än, dvs waverunner precis som i demot.

Postad 08 April 2014 - 15:22

de99ytth
  • de99ytth
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Tar tacksamt emot en inbjudan. GT Ytterstrom

Postad 08 April 2014 - 15:27

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Jag har också betan och kan bjuda in vänner har gamertag jimjans

Redigerat av jimjans, 08 April 2014 - 15:28.

Postad 08 April 2014 - 15:30

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Jag har det. Bara kört första grenen än, dvs waverunner precis som i demot.

Svårt att säga än om det är värt 60 usd då.
Klättringen ska vara bäst säger recensenterna... Fotboll sämst.

Postad 08 April 2014 - 15:58

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Tänk bara på att detta är beta-mjukvara ni får hem.

Visst, det är trevligt att få nya saker ett par veckor innan alla andra, men också tråkigt när det leder till diverse buggar. Inte för att jag råkat ut för något, men det är värt att nämna.

Det värsta är dock att man får ladda hem en uppdatering som kommer slumpmässigt, oftast mitt i ett spel. Inte så skoj att mitt mellan två matcher Titanfall behöva ladda hem en 700 Mb patch inklusive omstart.

Är du fortfarande bitter att du fick den när vi lira för ett par veckor sen ;)

Postad 08 April 2014 - 17:11

Unregistered28f46e78
  • Unregistered28f46e78
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Woow me me! GT: Bojtel Swe

Postad 08 April 2014 - 18:25

jcalling
  • jcalling
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
1

Redigerat av jcalling, 08 April 2014 - 18:30.

Postad 08 April 2014 - 18:42

highscore
  • highscore
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

Jag har också betan och kan bjuda in vänner har gamertag jimjans

Bjud gärna in mig: hajskor

Postad 08 April 2014 - 19:08

Unregistered429ed28e
  • Unregistered429ed28e
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Är i valet och kvalet att köpa xbox one, har ps4 men vill ha xbone för kinect är det värt det att köpa bara för det?

Postad 08 April 2014 - 19:31

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0
Jag är tvungen att vara vän med alla som ska bjudas in till betan.

Följande personer är nu inbjudna:

Cthugha76
B0wlingb0y
Tehlamah
Ytterstrom
Greger1337
Chrester
Bergan
Bill 622
Rlandr
Ekerot

Ni som inte är med på listan kan skicka adda mig som vän: GT: maccswe

Obs!

Detta är ingen garanti att ni får en inbjudan. När jag skickade iväg personerna ovan så fick jag följande meddelande:

Thanks! While we cant accept everybody, we hope your friends get in! We'll send out invitations soon.

Redigerat av maccswe, 08 April 2014 - 20:10.

Postad 08 April 2014 - 19:33

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Jag tar gärna emot en inbjudan till beta. GT: Rlandr

Postad 08 April 2014 - 19:35

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Jag tar gärna emot en inbjudan till beta. GT: Rlandr

Även du är nu inbjuden!

Postad 08 April 2014 - 19:40

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Tackar!

Postad 08 April 2014 - 21:20

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Tack maccswe :)

Postad 09 April 2014 - 00:13

stefanlindqvist
  • stefanlindqvist
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Maccswe? Finns det nån mer invite ? ;-)
Stefanfalun "heter" jag.

Postad 09 April 2014 - 07:25

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Maccswe? Finns det nån mer invite ? ;-)
Stefanfalun "heter" jag.

Absolut, jag kan bjuda in hur många som helst! Adda mig som vän så fixar jag det eventuellt ikväll om jag hinner!

Postad 09 April 2014 - 08:37

pezmannen
  • pezmannen
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Hej

Jag sitter och funderar på att köpa en Xbox. Är egentligen ingen spelare men nu när Microsoft öppnar upp utvecklingen och ska tillåta mer appar så blir jag rejält sugen. Kör idag plex på en Mac Mini men nu när det ska släppas till xboxen kan man ju få en riktigt schysst upplevelse där man kör all media via xbox. Några frågor:

1. Hur tyst är egenligen xboxen? Är ganska känslig för ljud och gillar därför min mac mini (2010) skarpt eftersom jag inte hör den. Kanske är det så att man bara har igång xboxen när man faktiskt använder den och att eventuellt ljud då ändå inte hörs? Helst skulle jag dock vilja kunna ligga i soffan och läsa i ett tyst rum och ändå inte höra den.

2. Hur funkar tv-integrationen? Vet att one-guide inte funkar än men resten?

3. Hur bra funkar röststyrningen? Kan jag verkligen komma hem och starta tv-tittande bara genom röststyrning?

4. Kan man köra bildspel på den? Har 10 000 bilder som rullar på mac minin som skärmsläckare och något liknande hade varit schysst.

Redigerat av pezmannen, 09 April 2014 - 08:38.

Postad 09 April 2014 - 09:06

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Hej

Jag sitter och funderar på att köpa en Xbox. Är egentligen ingen spelare men nu när Microsoft öppnar upp utvecklingen och ska tillåta mer appar så blir jag rejält sugen. Kör idag plex på en Mac Mini men nu när det ska släppas till xboxen kan man ju få en riktigt schysst upplevelse där man kör all media via xbox. Några frågor:

1. Hur tyst är egenligen xboxen? Är ganska känslig för ljud och gillar därför min mac mini (2010) skarpt eftersom jag inte hör den. Kanske är det så att man bara har igång xboxen när man faktiskt använder den och att eventuellt ljud då ändå inte hörs? Helst skulle jag dock vilja kunna ligga i soffan och läsa i ett tyst rum och ändå inte höra den.

3. Hur bra funkar röststyrningen? Kan jag verkligen komma hem och starta tv-tittande bara genom röststyrning?

4. Kan man köra bildspel på den? Har 10 000 bilder som rullar på mac minin som skärmsläckare och något liknande hade varit schysst.

Om du mest ska ha den som HTPC så skulle jag inte rekommendera dig att köpa den av den anledningen. Men här kommer svar på dina frågor:

1. Det verkar vara lite av ett lotteri, jag hör min xbox på 3-4 meters avstånd, tydligt. Men min är det förmodligen fel på. Vissa säger att deras maskiner är helt ljudlösa men det är inte min.

2. Efter som oneguide inte är uppe så är det ju bara att du får in tv signalen via xboxen. Det funkar bra, men du måste fortfarande använda tvdosan för att byta kanal (dock inte volym).

3. Jag tycker röststyrningen fungerar över förväntan och jag använder den varje gång jag använder min xbox. När oneguide är up and running i Sverige så kommer du kunna byta kanal, se programtablåer m.m via röststyrning. Idag kan du ställa in så att när du säger Xbox on så startas tv,digitalbox, förstärkare. Du säger sedan xbox watch TV och kommer då direkt till TV. Du kan även säga xbox volume up, volume down.

4. Detta är jag osäker på, har inte testat, men det kanske går om bilderna ligger på din onedrive. MS har ännu inte fixat utökat DLNA stöd, så idag måste du skicka allt via en mobil eller från datorn. Du kan alltså inte browsa dina filer som du har på din dator direkt från xboxen.

Kör själv mac mini som HTPC och tycker du ska hålla dig vid det, om du inte planerar att spela spel på din xbox.

Postad 09 April 2014 - 09:09

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Du kan byta kanal på digitalboxen med Smartglass appen samt handkontrollen med.

Postad 09 April 2014 - 09:17

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0
Ny uppdatering rullas ut idag till betatestare:

A new 1404 system update starting to deploy tonight!
We have started to deploy the latest 1404 update (xb_rel_1404.140405-2200). This update will be rolled out in waves. The first group will be able to install the update starting at 8:00PM PDT on 4/7. Consoles in this first group that have not received the update in standby mode by 1:00AM PDT on 4/9 will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live. We’re at a stage in previewing this update where new updates will primarily contain fixes and improvements. The following changes are contained within this build:
Fixes
  • Ongoing fixes and adjustments to the user interface.
  • A new fix for the Blu-ray software issue that can result in the “Do you own this game or app? (0x87de07d1)” error.
  • A fix to address issues where the Blu-ray drive will not ingest a disc after the console has been idle for a period of time.
  • Update to address an issue where some non-Blu-ray disc media types are pulled back into the drive after being ejected, requiring a second eject command.
  • A fix for an issue where some games may become unresponsive when attempting to resume after the console has come out of standby.
Known Issues
  • In this version of the 1404 update, the startup process of a console doing a cold boot up (systems that are configured for power saving mode, versus instant on) will encounter a delay of approximately 30 seconds, during which a solid black screen is displayed. This issue is not present for consoles powering up from a standby state. A fix for this issue is currently being tested.
  • During silent update installation some devices controlled by the Xbox One via IR (TVs, receivers) may power on in the middle of the update process and not power back down. The developers are investigating this issue.
  • Some preview participants have encountered issues where GameDVR clips are periodically being recorded without audio. A fix for this issue is currently being tested.

We are releasing this update to the remaining participants starting tonight. The remaining participants will be able to install the update starting at 6:00PM PDT on 4/8. Consoles in this second wave that have not received the update in standby mode by 1:00AM PDT on 4/10 will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live.
Also, we are aware of an existing issue in this update where consoles coming out of standby that try to launch a game from disc may fail to launch the game, requiring the disc to be ejected and reinserted. The development team is working on a fix for this issue.

Postad 09 April 2014 - 09:42

pezmannen
  • pezmannen
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0

Om du mest ska ha den som HTPC så skulle jag inte rekommendera dig att köpa den av den anledningen. Men här kommer svar på dina frågor:

1. Det verkar vara lite av ett lotteri, jag hör min xbox på 3-4 meters avstånd, tydligt. Men min är det förmodligen fel på. Vissa säger att deras maskiner är helt ljudlösa men det är inte min.

2. Efter som oneguide inte är uppe så är det ju bara att du får in tv signalen via xboxen. Det funkar bra, men du måste fortfarande använda tvdosan för att byta kanal (dock inte volym).

3. Jag tycker röststyrningen fungerar över förväntan och jag använder den varje gång jag använder min xbox. När oneguide är up and running i Sverige så kommer du kunna byta kanal, se programtablåer m.m via röststyrning. Idag kan du ställa in så att när du säger Xbox on så startas tv,digitalbox, förstärkare. Du säger sedan xbox watch TV och kommer då direkt till TV. Du kan även säga xbox volume up, volume down.

4. Detta är jag osäker på, har inte testat, men det kanske går om bilderna ligger på din onedrive. MS har ännu inte fixat utökat DLNA stöd, så idag måste du skicka allt via en mobil eller från datorn. Du kan alltså inte browsa dina filer som du har på din dator direkt från xboxen.

Kör själv mac mini som HTPC och tycker du ska hålla dig vid det, om du inte planerar att spela spel på din xbox.

Stort tack för utförligt svar. Jag kommer säkert lira en del. Kanske inte några tunga titlar, snarare roliga kinectspel med barnen och lite racing för farsan :) Det som lockar mig med xboxen är röststyrningen och att till slut få ett "flickvänssäkert" system. Jag inser att den inte är perfekt ännu men iom att micrsoft öppnar upp för fler appar tror jag verkligen på potentialen.

Blir däremot lite orolig angående din ljudnivå

Postad 09 April 2014 - 09:53

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Stort tack för utförligt svar. Jag kommer säkert lira en del. Kanske inte några tunga titlar, snarare roliga kinectspel med barnen och lite racing för farsan :) Det som lockar mig med xboxen är röststyrningen och att till slut få ett "flickvänssäkert" system. Jag inser att den inte är perfekt ännu men iom att micrsoft öppnar upp för fler appar tror jag verkligen på potentialen.

Blir däremot lite orolig angående din ljudnivå

Amen dåså, då är det inget att fundera på =)

Mjo men jag har jämfört min mot en kompis xbox och hans är betydligt tystare så det är nog fel på min. Dock så får jag inte skicka in min på reparation för den inte ännu är lanserad i Sverige. Håller på att bestrida det med MS just nu (har ett längre inlägg några sidor bak om detta) då den är köpt inom EU.

Så om du köper en xbox redan nu, köp den från en svensk återförsäljare (jag köpte direkt från MS i England) så du kan lämna in den hos affären du köpte den hos för garantiärenden.

Men finns säkert några till här i tråden som kan besvara hur deras xbox låter.

Postad 09 April 2014 - 09:59

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
Min xbox one är helt tyst....låter inte ett smack. Dock har jag hört en strömdosa där fläkten gick på max även när den stod i standbyläge....då går det ju alltid att stänga av den helt men då kan du ej starta med bara rösten mm...

Postad 09 April 2014 - 10:20

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Min xbox one är helt tyst....låter inte ett smack. Dock har jag hört en strömdosa där fläkten gick på max även när den stod i standbyläge....då går det ju alltid att stänga av den helt men då kan du ej starta med bara rösten mm...

Det kan ju bli lite fel om du säger att den är helt tyst tror inte det finns en enda helt tyst Xbox One och ljudupplevelser kan ju vara väldigt olika från person till person.

Jag hör min Xbox one men hör Ps4:an mer, men min Pc och projektor är mycket tystare än Xboxen..

Redigerat av jimjans, 09 April 2014 - 10:41.

Postad 09 April 2014 - 10:21

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Min är också i det närmaste ljudlös :) Även efter en timmas spelande.

Ang. köp så kan man knalla in på lokala mediamarkt t.ex och be dem ta hem ett ex åt dig.
Kanske finns billigare på nätet från svenska butiker.

Postad 09 April 2014 - 11:36

Cthugha
  • Cthugha
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0
Min är väldigt tyst. Jag kan höra den på 0,5-1,0m håll men inte från soffan. Xboxen står öppet men strömadaptern är gömd i ett skåp.
Hur bra den blir som HTPC beror helt och hållet på Plex-appen. Idag funkar den inget vidare som mediacenter. Förutom Plex och ev XBMC skulle jag vilja se att de fixar Miracast snart! (min tablet har stöd för det)
Röst+Smartglass kan styra allt redan idag, dvs både på/av, volym samt kanalbyten :) Men vill gärna se mer avancerad device-styrning (projektor på/av, belysning på/av, osv)

Postad 09 April 2014 - 12:09

b0wlingb0y
  • b0wlingb0y
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
En fråga till alla som har helt tysta maskiner, låter inte er hårddisk nånting när den läser/skriver..?

Min klickar liksom lite hela tiden och det hörs ganska bra när man är i Dashboarden och när det är tyst i spelen... Tänkte om man skulle försöka sig på att byta den om detta inte är normalt...

Postad 09 April 2014 - 12:16

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0
Skönt att läsa era kommentarer, kan ju konstatera att det garanterat är fel på mig iaf!

Jag hör min utan problem på 3-4 meters avstånd och har jag den på instant on så hörs den mycket då med.

Postad 09 April 2014 - 12:32

pezmannen
  • pezmannen
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Ja, detta gör det ju inte direkt lättare. Man skulle vilja lyssna på den i butik i ett tyst rum för att få göra sin egna bedömning. Men låter den även i standby???

Postad 09 April 2014 - 12:41

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Ja, detta gör det ju inte direkt lättare. Man skulle vilja lyssna på den i butik i ett tyst rum för att få göra sin egna bedömning. Men låter den även i standby???

Bara de strömadapters det är fel på låter i standby.
Klart att om du lägger örat precis till den när du spelar så kan du höra lite ljud och att den låter lite när den läser från skivor.
Men skulle kalla den nästintill ljudlös och min är helt tyst i standby...

Postad 09 April 2014 - 12:42

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Skönt att läsa era kommentarer, kan ju konstatera att det garanterat är fel på mig iaf!

Jag hör min utan problem på 3-4 meters avstånd och har jag den på instant on så hörs den mycket då med.

jag kan höra min på samma avstånd menas polarna sa att den var knäpptyst så alla är vi olika..

Men i standby är den ju tystare..

Redigerat av jimjans, 09 April 2014 - 12:43.

Postad 09 April 2014 - 12:46

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Jag hade min på instant on i början, men efter ett tag så tyckte jag nog att den hördes från soffan 3m ifrån konsollen. Det är inget högt ljud men tillräckligt för att vara störande om man ligger och läser en bok eller något, och det i övrigt är tyst i lägenheten.

När den är på hörs den definitivt från soffan, mycket mindre än 360:n såklart, och när man drar på surroundet och spelar så dränks fläktljudet såklart. :)

Jag ogillar starkt monotona ljud som jag själv ej valt :).

Redigerat av genstruktur, 09 April 2014 - 12:47.

Postad 09 April 2014 - 13:35

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0

Hej

1: Bytte själv från ps4 till xbone och xbone är tystare, du hör inte ens att den är på!

2: Funkar bra (kan hända att min comhem box fryser nångång men då är det bara å stänga digitalboxen å sätta på igen)

3:Cool funktion men ibland får man upprepa xbox flera gånger.......

4:ingen aning.....:D

Postad 09 April 2014 - 13:47

Unregistered32bcdf95
  • Unregistered32bcdf95
  • Lärjunge

• 322 inlägg
  • 0
Likt maccswe så hör även jag ett härligt surr från boxen på 3 meters avstånd, kommer dock åtgärda detta så fort den lanserar i Sverige och svenska supporten tar tag i det, ska även se till att få min ac adapter utbyt som även den kan stå och surra ganska rejält.

Postad 09 April 2014 - 13:59

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Likt maccswe så hör även jag ett härligt surr från boxen på 3 meters avstånd, kommer dock åtgärda detta så fort den lanserar i Sverige och svenska supporten tar tag i det, ska även se till att få min ac adapter utbyt som även den kan stå och surra ganska rejält.

Jag väntar ju fortfarande på svar från deras Legal Department, en kollega fick svar från dom nyss och dom kommer att godta returen och ska skicka fraktsedlar inom kort. Både min maskin och nätagget surrar på högt, och man börjar bli lite less på att man aldrig får svar på hur det blir.

Postad 09 April 2014 - 14:55

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Hej

1. Min är väldigt tyst. Kan dock höra ett svagt surr från spänningsadaptern när man är nära den.
2. TV integrationen strular för mig, kan inte se vissa menyer och bilden uppdateras inte när man snabbspolar DVRn. Läste att MS har återskapat detta problemet hos sig och ska fixa det.
3. Funkar förvånansvärt bra, brukar dock hugga fjärren eller kontrollen ist.
4. Tror bilderna måste ligga på One Drive (MS lagringsmolntjänst)

Postad 09 April 2014 - 15:07

Unregistered32bcdf95
  • Unregistered32bcdf95
  • Lärjunge

• 322 inlägg
  • 0

Jag väntar ju fortfarande på svar från deras Legal Department, en kollega fick svar från dom nyss och dom kommer att godta returen och ska skicka fraktsedlar inom kort. Både min maskin och nätagget surrar på högt, och man börjar bli lite less på att man aldrig får svar på hur det blir.

Ok låter ju positivt det i alla fall :)

Postad 09 April 2014 - 16:59

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Är du fortfarande bitter att du fick den när vi lira för ett par veckor sen ;)

Japp! ;)

Postad 09 April 2014 - 19:40

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Har man en One som låter mer än sin projektor så har man antingen en fantastiskt tyst projektor (finns det ens så tysta) eller så låter den MYCKET mer än min (verkar troligare).

Verkar skilja mycket på ljudet från framförallt strömdosan. Min hör jag, om jag står precis där strömdosan är och hukar mig lite. Från soffan? Inte en chans. One kan jag, om jag verkligen anstränger mig, höra från soffan när allt annat i lägenheten som genererar ljud är avslaget.

Slog på min 360 (senaste modellen) i helgen för att se Formel 1. Jag har ingen högljudd 360, men den låter mycket mer än min One.

Postad 09 April 2014 - 20:21

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Har man en One som låter mer än sin projektor så har man antingen en fantastiskt tyst projektor (finns det ens så tysta) eller så låter den MYCKET mer än min (verkar troligare).

Verkar skilja mycket på ljudet från framförallt strömdosan. Min hör jag, om jag står precis där strömdosan är och hukar mig lite. Från soffan? Inte en chans. One kan jag, om jag verkligen anstränger mig, höra från soffan när allt annat i lägenheten som genererar ljud är avslaget.

Slog på min 360 (senaste modellen) i helgen för att se Formel 1. Jag har ingen högljudd 360, men den låter mycket mer än min One.

Det finns så tysta projektorer, tex sony hw55 som jag har ligger på 21dB.
Har till och med glömt den på ...

Redigerat av jimjans, 09 April 2014 - 20:26.

Postad 09 April 2014 - 20:38

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

SvennaJensen

Min gametag på Xbox, vill gärna vara med i beta programmet!

Postad 09 April 2014 - 20:41

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Det finns så tysta projektorer, tex sony hw55 som jag har ligger på 21dB.
Har till och med glömt den på ...

Det förstår jag, om den låter så lite. Det där är gott och väl under genomsnittsbruset i en normal lägenhet i en stad.

Postad 09 April 2014 - 21:45

Charl3s
  • Charl3s
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Om det går önskar jag också delta i betaprogrammet

GT: Gu1dIvar

Tack på förhand :-)

Postad 10 April 2014 - 00:21

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Köpt titanfall, fan hamnar jag på multiplayer läget för när jag klickar på campaign? :s

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.