Vet du om signalen går ograverad genom tv:n eller ej? Gör den det lär du inte vinna så mycket. Jag kör hdmi till förstärkaren, och tycker det fungerar bra med flac. Har du möjlighet är det ju bara att flytta audiokablarna från tv:n till förstärkaren. Får du inte ljud via hdmi kan du skaffa en y-koppling och dra till både tv och förstärkare.Jag har kunnat flytta större filer via nätverket, men kan det inte längre. Min dator får ett bryt när jag försöker, och efter en stund blir det att tvångsavsluta försöket. Jag väljer att hämta min TVIX från tv-bänken och placerar den vid datorn och för över via firewire. Jag har inte testat nätradio, eller liknade tjänster än.
Men jag tycker att ljudkvaliten i FLAC i mitt fall inte låter vidare bra. Nu kör jag visserligen ljudet ut via: HDMI+TV+RCA och sedan ned till min tvåkanlasförstärkare. Kanske jag skall fixa en bättre RCA och koppla direkt mellan TVIXEN och förstärkaren?
Har någon testat att köra TVIX genom en DAC?
* Officiell tråd - TViX M-6500A *
TViX HD M-6500A
(Mediaspelare)
|
4
|
(168)
|
Inga priser | |
TViX HD M-7000
(Mediaspelare)
|
5
|
(33)
|
Inga priser |
Postad 28 May 2010 - 09:24
Postad 28 May 2010 - 10:12
ok, det skrev du inte i din fråga
å sånna fall gör du som Depeche sa och för över dem genom nätverket...
Hehe, my bad. Map network drive, är det ett program man laddar ner eller finns det redan på datorn? Aldrig hört talas om det....
Postad 28 May 2010 - 15:15
Om du startar "Utforskaren" eller kör "Den här Datorn" så finns valet på verktygsmenyn.Hehe, my bad. Map network drive, är det ett program man laddar ner eller finns det redan på datorn? Aldrig hört talas om det....
Har du svenskt Windows så heter det "Koppla nätverksenhet" eller nåt sånt tror jag.
Postad 28 May 2010 - 16:23
Nära, det heter "Anslut nätverksenhet...". Sedan skriver man tvixens ip-adress följt av tvixhd1, typOm du startar "Utforskaren" eller kör "Den här Datorn" så finns valet på verktygsmenyn.
Har du svenskt Windows så heter det "Koppla nätverksenhet" eller nåt sånt tror jag.
\\192.168.0.22\Tvixhd1
Postad 29 May 2010 - 12:19
Hej på er!
Kör TViXen sedan en rätt lång tid tillbaka nu. Allting fungerar fint med uppspelning och den tuggar verkligen allt.
Jag har dock fullt på min interna hdd och har därför kopplat till en extern också (via USB). Mitt problem med detta är att jag måste bläddra mellan de olika hårdiskarna istället för att ha ett gemensamt bibliotek. Jag vill alltså gå in i mappen Video/Filmer och där se de filmer jag har, på både den interna och externa hårddisken. Samma sak med Video/Serier o.s.v.
Har lagt in OpenTvix just ni och försöker hitta något sätt att lösa det den vägen, dock hittar jag bara hur man mountar via nätverket (inte vad jag vill göra)...
Någon som har något bra förslag så är jag ytterst tacksam....
Ingen som har en lösning på detta?? Måste ju vara fler än jag som har samma önskan, eller?
Hej på er!
Kör TViXen sedan en rätt lång tid tillbaka nu. Allting fungerar fint med uppspelning och den tuggar verkligen allt.
Jag har dock fullt på min interna hdd och har därför kopplat till en extern också (via USB). Mitt problem med detta är att jag måste bläddra mellan de olika hårdiskarna istället för att ha ett gemensamt bibliotek. Jag vill alltså gå in i mappen Video/Filmer och där se de filmer jag har, på både den interna och externa hårddisken. Samma sak med Video/Serier o.s.v.
Har lagt in OpenTvix just ni och försöker hitta något sätt att lösa det den vägen, dock hittar jag bara hur man mountar via nätverket (inte vad jag vill göra)...
Någon som har något bra förslag så är jag ytterst tacksam....
Ingen som har en lösning på detta?? Måste ju vara fler än jag som har samma önskan, eller?
Postad 29 May 2010 - 13:35
Jag har råkat ut för samma sak, och nu börjar ljudet hänga sig ibland också. Kör på 1.5.11 just nu, och jag tror att det började med den. Vad kör du på?
Någon som vet vilken som är den stabilaste FW:n när man kör M2TS? Är det värt att uppgradera till 1.5.19 eller ska man nedgradera?
Tack på förhand
Samma problem här...
Kör på 1.5.19 och strömmar trådlöst från min WHS. Funkar dock i ca 6 fall av 10. Har höjt fläkten nu till Snabb för att se om det gör nån skillnad. Känns som att det skulle kunna bero på värmeproblem.
Postad 30 May 2010 - 08:45
Men jag tycker att det låter lite stelt, mekaniskt och får lite av de skira vassa topparna? Vad gör man åt detta?
Kan det vara en ide att testa en DAC, andra signalkablar?
Redigerat av Glidtassen, 30 May 2010 - 10:22.
Postad 30 May 2010 - 22:37
En DAC skulle jag rekommendera. Vill du inte spendera för många riksdaler, så kan du testa denna. Den är faktiskt helt okej. Dessutom lyfter den dator-ljudet ordentligt.Jag har börjat att köra FLAC via min TVIX analogt ut till min tvåkanalare.
Men jag tycker att det låter lite stelt, mekaniskt och får lite av de skira vassa topparna? Vad gör man åt detta?
Kan det vara en ide att testa en DAC, andra signalkablar?
Hoppas att ingen blir irreterad över detta en smula OT-svar.
Redigerat av Tompa123, 30 May 2010 - 22:38.
Postad 31 May 2010 - 17:40
Det är fortfarande relaterat till TVIX prestanda och hur man kan lyfta ljudåtergivningen i sin TVIX. Jag som säkert många andra fyller sin TVIX med FLAC. Men känner ändå hur det kan låta lite stelt och skirt i topparna.
Jag upplever att jag får ett lite mjukare och mer dynamiskt ljud från min NAD 542. Men å andra sidan vet jag inte om
D/A omvandlaren i TVIX 6500 är mycket att hurra för. Jag hade gärna lånat hem en Cambridge DAC om jag kunde.
Redigerat av Glidtassen, 31 May 2010 - 22:02.
Postad 17 June 2010 - 20:47
Har stött på problem som jag inte hittat ngn lösning på och jag har spårat problemet delvis till min tvix.
Jag har köpt ett par WM1 utomhushögtalare som jag kopplat in till Zon2 på min Onkyo 607 stärkare, när jag nu ska spela musik från tvixen som sitter på HDMI in till stärkaren och ska spela ljud ut på verandan till "zon 2" så får jag inget ljud alls, jag har prövat alla möjliga inställningar på stärkaren och även på tvixen men utan resultat, däremot när jag kör Radio (FM) så funkar ljudet alldeles utmärkt på Zon 2 men inget ljud från tvixen via förstärkaren ut till Zon2.
Jag har testat FW 1.5.xx och nu har jag även testat 1.3.xx.
Någon vass här inne som kan ge mig några ideer/tips ? ska det öht gå att köra via HDMI till onkyo och vidare till Zon2 eller måste jag köra med optiskt från tvixen ? (har testat även detta utan framgång)
Jag börjar misstänka att det inte går alls...eller så har jag gjort ngt brutalt fel,
Redigerat av ferran, 17 June 2010 - 20:48.
Postad 18 June 2010 - 14:32
Var finns det sidor som man kan ladda ner coola/dom senaste drivisarna?
Fråga 2
Är det bara jag eller är fjärren till tvixen dålig i allmänhet. Om det är så, hur har ni löst det?
Postad 19 June 2010 - 13:00
Hej Johan!En fråga...
Var finns det sidor som man kan ladda ner coola/dom senaste drivisarna?
Fråga 2
Är det bara jag eller är fjärren till tvixen dålig i allmänhet. Om det är så, hur har ni löst det?
1: http://dvdnews.free.fr/TViX/M-6500/
Observera att det på inga sätt är en "officiell" sida så du får prova filerna på egen risk. Med det sagt så har jag inte hört någon som har haft problem med den sidan tidigare och jag har själv använt mig av filer därifrån utan problem.
2. Japp, fjärren är inte helt lysande. Du behöver rikta den mot TViX:en på bästa sätt. Ett bra alternativ är att köpa en Logitech-fjärr som du kan programmera. Det finns ju ett flertal att välja på. Då kan du ju till och med programmera makron för att "starta TViX:en, starta TV:n, ställ in kanal x, höj ljudet till volym x, välj "Video" i TViX:en" eller något sånt kul.
https://www.prisjakt...kt.php?p=262956 eller https://www.prisjakt...kt.php?p=384337 (det finns olika prisklasser såklart).
Annars får du alltså sikta bättre not TViX:en.
Postad 07 July 2010 - 15:07
Finns ju enbart 2st ingångar, men skulle det fungera att ha en usb-hub inkopplad med flera usb-hd inkopplade i huben?
Blir mer utrymme som fylls än jag först trodde. Samt att 1.5 tb hd är billigare att köpa / GB än de hårddiskarna som är ännu större.
Håller på att kopierar över befintlig dvd-samling digitalt för att slippa ha fodral etc. framme.
Tack på förhand.
Postad 11 July 2010 - 21:44
När jag slår på den numera, så börjar den boota som vanligt o sen visas Loading i rutan som det ska... men sen börjar han om med BOOT igen o sen LOADING. Den startar aldrig o jag får aldrig upp någon bild på tv'n.
Har testat hålla inne stop och setup, men får inget att hända...
Någon som varit med om detta???
Postad 13 July 2010 - 15:59
ferran, vad är det du saknar eller som inte fungerar?
Håller ju med om att det är bra med uppdateringar men det är inte en helt OK jämförelse att jämföra DViCO med Microsoft. Det är ju en viss skillnad på omsättning, antal personer som kan jobba med produkter osv. Vi snackar skillnad på Sen är det ju skillnad på Microsoft som har drygt 90000 anställda där DViCO har kanske max 90, inte ens det, tror det är hälften eller ännu mindre (senast jag hade kontakt med dem i alla fall).
För alla som inte har jobbat i ett mindre företag eller vet hur affärsvärlden fungerar, så måste man av överlevnadsskäl fortsätta att sälja nya produkter. Att fortsätta utveckla saker för produkter man inte säljer, är en ren förlust och kostar enbart pengar. Det ger ingen inkomst, vilket inget företag har råd att göra speciellt länge. Större företag kan fortsätta med support på produkter eftersom de tar in vinsten på andra områden eller nya produkter. Mindre kan absolut inte jobba så av krasst överlevnadsskäl. Sen vet alla i elektronikbranschen att marginaler på hårdvara är svinliten så det är inga multimiljarder vi snackar om för DViCO heller.
Kritiska fel bör ALLTID fixas enligt mig, men utöver det är resten bonus, anser jag. Så, argumentera gärna, men se det ur företagets synpunkt. Det här gäller nästan alla företag och branscher så det är inte unikt för DViCO och andra.
Jag har personligen tröttnat på bristen på FW och reggat två enligt mig kritiska fel jag upplevt en längre tid.
Tankat ner några BETA för att se om de finns FW som löser problemen, men då alla här på forumet har något problem med 1.5.10 & uppåt ser jag inte så mycket hopp i horisonten. (somliga kör ju inte HDMI rakt av och därför inte har mina problem, men det kan ju vara HW också vilket gör att man måste invänta FW-korrigering så länge de inte är en trasig HW.
case 18607:
I have my Tvix connected only with HDMI
(and gigabit network, NFS to reach my data)
I´m running the latest firmware 1,3,168
Now the problem is audio, I have it setup to run Digital and passthrough (HDMI).
My problem is when launching for instance .mkv-files then the audio is scrambled and sounds like "static".
If i then hit STOP and go to settings, change the Audio to analog and then right back to digital (I get a warning and klick YES i want Digital). Go down to Apply and then on the left menu, SAVE.
I change back to the movie and the Audio is just fine again.
This does not happen every time, but more or less 60-70% risk of getting static with the first play of a file.
case 18608:
I have my Tvix connected only with HDMI
(and gigabit network, NFS to reach my data)
I´m running the latest firmware 1,3,168
My fan is set to High due to this problem (I dont live in a abnormly warm climate, nor is the ventilation a problem for my PS3 or amplifier)
This does happen too often, but not every time. If I get the problem then, almost always its the right part of the screen that starts to "tear" out and flicker. It stretches and it looks like the Tvix tries to keep it steady, then in a few seconds or sometimes a minute later I loose image and need to reboot.
This happens to alot of files (mainly .mkv played but it has happend in .avi files as well)
Not the same place in a file, since after reboot it almost always works fine again.
(even tho it can happen later on in the same file and requres another reboot)
Same problem in a different scenario is that the screen starts to roll "upwards", like analog projectors out of synch can do. (instead of being stretched from 50% of the right screen outwards)
Requires reboot as well.
Postad 14 July 2010 - 17:30
Mvh
Postad 17 July 2010 - 16:27
Får du ljud ur Tvixen i zon 1, till att börja med?Onkyo 607 + Tvix = Zon 2
Har stött på problem som jag inte hittat ngn lösning på och jag har spårat problemet delvis till min tvix.
Jag har köpt ett par WM1 utomhushögtalare som jag kopplat in till Zon2 på min Onkyo 607 stärkare, när jag nu ska spela musik från tvixen som sitter på HDMI in till stärkaren och ska spela ljud ut på verandan till "zon 2" så får jag inget ljud alls, jag har prövat alla möjliga inställningar på stärkaren och även på tvixen men utan resultat, däremot när jag kör Radio (FM) så funkar ljudet alldeles utmärkt på Zon 2 men inget ljud från tvixen via förstärkaren ut till Zon2.
Jag har testat FW 1.5.xx och nu har jag även testat 1.3.xx.
Någon vass här inne som kan ge mig några ideer/tips ? ska det öht gå att köra via HDMI till onkyo och vidare till Zon2 eller måste jag köra med optiskt från tvixen ? (har testat även detta utan framgång)
Jag börjar misstänka att det inte går alls...eller så har jag gjort ngt brutalt fel,
Jag har också en 607:a med bara Hdmi, och det funkar ju. Nog borde val av zon vara av underordnad betydelse.
Jag har en Logitec, 525 eller nåt sånt, coh det fungerar utmärkt med Tvixen. Bra mycket kraftigare sändare än i originalet.Hej Johan!
2. Japp, fjärren är inte helt lysande. Du behöver rikta den mot TViX:en på bästa sätt. Ett bra alternativ är att köpa en Logitech-fjärr som du kan programmera. Det finns ju ett flertal att välja på. Då kan du ju till och med programmera makron för att "starta TViX:en, starta TV:n, ställ in kanal x, höj ljudet till volym x, välj "Video" i TViX:en" eller något sånt kul.
https://www.prisjakt...kt.php?p=262956 eller https://www.prisjakt...kt.php?p=384337 (det finns olika prisklasser såklart).
Annars får du alltså sikta bättre not TViX:en.
Edit: en 555 är det.
Redigerat av penke62, 17 July 2010 - 16:28.
Postad 19 July 2010 - 23:12
Har problem med min TViX som jag gärna vill se en lösning på.
När jag slår på den numera, så börjar den boota som vanligt o sen visas Loading i rutan som det ska... men sen börjar han om med BOOT igen o sen LOADING. Den startar aldrig o jag får aldrig upp någon bild på tv'n.
Har testat hålla inne stop och setup, men får inget att hända...
Någon som varit med om detta???
Har samma problem, startar man den med usb kabeln och in i datorn så hittar datorn den. Provad att koppla ur hårddisken och kopplade in ett usb-minne och då funkade det.
Postad 25 July 2010 - 12:53
Du har inte funderat på att köpa en NAS? Verkar som du skulle behöva en.Hej, jag har en fråga om det går att ha fler än 2st extarna USB-HD inkopplade.
Finns ju enbart 2st ingångar, men skulle det fungera att ha en usb-hub inkopplad med flera usb-hd inkopplade i huben?
Blir mer utrymme som fylls än jag först trodde. Samt att 1.5 tb hd är billigare att köpa / GB än de hårddiskarna som är ännu större.
Håller på att kopierar över befintlig dvd-samling digitalt för att slippa ha fodral etc. framme.
Tack på förhand.
Jag har två:
ReadyNAS Duo
Qnap TS-119
Redigerat av Tompa123, 25 July 2010 - 12:56.
Postad 25 July 2010 - 18:17
Du har inte funderat på att köpa en NAS? Verkar som du skulle behöva en.
Eller bygg en själv
unRAID : http://www.lime-tech...y.com/index.php
FORUM: http://lime-technolo...forum/index.php
WIKI: http://lime-technolo...tle=UnRAID_Wiki
Redigerat av Peter_sm, 25 July 2010 - 19:25.
Postad 30 July 2010 - 13:02
Kör nu endast med en hdmi-kabel mellan min tvix och tvn, ljud och bild funkar bra dock när jag ändrar till att köra i 24hz så försvinner ljudet? Måste jag koppla en till kabel (koaxial eller optics) för att få tillbaka ljudet?
Postad 01 August 2010 - 11:50
Har samma problem, startar man den med usb kabeln och in i datorn så hittar datorn den. Provad att koppla ur hårddisken och kopplade in ett usb-minne och då funkade det.
Ok... har inte testat det. Kopplade bara ur hårddisken för att se om den startade alls då, men det var samma sak: den bara bootar och loadar...
Har du fått det att funka med hårddisken nu då?
Postad 02 August 2010 - 18:26
Ok... har inte testat det. Kopplade bara ur hårddisken för att se om den startade alls då, men det var samma sak: den bara bootar och loadar...
Har du fått det att funka med hårddisken nu då?
Fick svar av Canman idag, och jag gjorde som det står här, så fick jag det att fungera igen...
http://forum.canman....read.php?t=7030
Postad 09 August 2010 - 09:33
Mvh
Postad 09 August 2010 - 17:45
Hej!Min tvix har börjat strula rejält nu. Går inte att se på film utan att bilden börjar flimra på höger sida minst en gång per film för att sedan sluta fungera. Hjälper ngn av de firmware som släppts? Hur gör jag för att installera firmware isf? Jag har en intern hårddisk i tvixen samt kopplad till min pc via nätverk. Tacksam för hjälp!
Mvh
Har du provat att göra en fabriksåterställning först? Det bör du prova först innan du börjar mecka med annan mjukvara.
Postad 12 August 2010 - 21:02
Postad 13 August 2010 - 11:53
Är displayen läslig från soffan? Så man kan se vilken låt som går t.ex....
Och förresten, man behöver väl inte tända TV:n för att lyssna på musik?
Postad 13 August 2010 - 18:44
Jag sitter ca 3m ifrån och har inga problem att läsa displayen.Tja
Är displayen läslig från soffan? Så man kan se vilken låt som går t.ex....
Och förresten, man behöver väl inte tända TV:n för att lyssna på musik?
Däremot får det ju inte plats så många bokstäver på displayen så man får vänta lite på att
texten ska scrolla när man läser.
TV:n behövs inte för att lyssna på musik.
Postad 15 August 2010 - 00:54
Jag letar efter en NAS som ska fungera problemfritt med min 6500'a (dvs streama mkv i 1080p felfritt) och med min mac. Det jag undrar över är hur bra prestanda NAS'en behöver för att klara detta?
Jag har fastnat för Synologys produkter och valt ut följande kandidater:
DS210+
Minnesstorlek 512 MB
Processorhastighet 1066 MHz
3 728 kr
DS209
Minnesstorlek 256 MB
Processorhastighet 1200 MHz
2 692 kr
DS210J
Minnesstorlek 128 MB
Processorhastighet 800 MHz
1 895 kr
Lutar väl åt DS209 men känns ju surt att de inte har uppdaterat den till DS210, fattar inte varför de inte har gjort det?
Eller räcker det med den "lilla" versionen, DS210J ? geek.com skriver så här om DS210J:
"Synology posted this page with their own performance figures, quoting the DS210j up/down transfer speeds of 33.3MBps and 75.9MBps. These numbers were found with the NAS directly connected to the PC so they are inflated relative to networked performance. My directly connected real-life transfer speeds were about 34MBps from the NAS to the computer and 20MBps from the computer to the NAS. In my tests, using IOmeter over the network the DS210j was able to achieve transfer speeds of 12.8MBps."
Tacksam för hjälp!
Postad 15 August 2010 - 09:06
Postad 15 August 2010 - 09:07
Postad 15 August 2010 - 11:14
Har inga img-filer att testa med, men jag har ett svagt minne av att man kan döpa om de till ".iso" i stället, så skall det fungera. Värt att testa i alla fall.Vet någon om man kan få tvixen att strömma .img-filer via upnp? Jag lyckas då inte få det att fungera iaf
. .img-filerna syns inte ens...
Postad 15 August 2010 - 19:37
Efter att jag bytte FW så funkar det inte att komma in på tvixens hd från min dator. När jag försöker logga in på den via anslut nätverksenhet så funkar inte tvixhd1/tvixhd1 längre. Jag har inte bytt lösen eller username, vad ska jag göra nu?
Postad 15 August 2010 - 20:24
Fått annan IP-adress på Tvixen efter FW-bytet kanske ?Hej
Efter att jag bytte FW så funkar det inte att komma in på tvixens hd från min dator. När jag försöker logga in på den via anslut nätverksenhet så funkar inte tvixhd1/tvixhd1 längre. Jag har inte bytt lösen eller username, vad ska jag göra nu?
Kör du med fast IP på Tvixen ?
Postad 15 August 2010 - 23:17
Postad 16 August 2010 - 15:02
Postad 16 August 2010 - 15:07
Nu har den dessutom slutat spela upp filer också, vilken skitprodukt! Kan inte uppdatera FW längre eftersom jag inte har access till hårddisken heller, fy fan. Åker tillbaka till webhallen direkt.
Det var inget...
Redigerat av Gubbas83, 16 August 2010 - 15:08.
Postad 16 August 2010 - 15:19
Alltså...Någon som fått BD-iso att fungera? Har en fil på drygt 44gb som ej fungerade med min gamla FW så jag la in senaste och då gick det att starta filmen iallafall, men efter 4min börjar bilden att hacka rejält och ljudet försvinner. (Bilden-ljudet börjar flyta igen efter några min och sen håller det på så här.)
Någon som lyckats få det att fungera med BD-iso? :-) Isåfall, hur?
Postad 16 August 2010 - 15:27
Du... har du provat att göra en fabriksåterställning? Det är A och O. Det löser nästan alltid problemen. I alla fall efter innan/efter en firmwareuppgradering. Du behöver med sannolika skäl inte åka tillbaka till Webhallen.Nu har den dessutom slutat spela upp filer också, vilken skitprodukt! Kan inte uppdatera FW längre eftersom jag inte har access till hårddisken heller, fy fan. Åker tillbaka till webhallen direkt.
Postad 16 August 2010 - 15:57
Nej då, jag ville bara poängtera att det är bra att göra det, om något knasar oerhört. Det är som att göra en ordentlig omstart/reset på en dator. Kan behövas ibland.ska det göras både innan och efter?
Eftersom du inte kan uppgradera din firmware just nu, så verkar något strula. Gör då en fabriksåterställning. OBS: du förlorar ingen data som film, musik osv., men däremot inskrivna nätverksinställningar som IP-adresser, upplösningen etc. Annars kan du alltid ansluta ett USB-minne med firmwarefilen på, till TViX:en, eller ansluta TViX:en direkt till din dator via en USB-kabel och lägga över fimrwarefilen på det sättet.
Strular det även efter du har uppgraderat till en senare firmware - gör en fabriksåterställning.
Postad 16 August 2010 - 16:03
ska det göras både innan och efter?
Kör alltid några FWs på en usb-sticka, bara och trycka i det och välja vilken du ska ha. Enkelt som körv
Postad 16 August 2010 - 16:25
Postad 16 August 2010 - 16:42
testade att uppdatera till flera olika FW och även gjort som ni skrev. Hjälpte ingenting och blev faktiskt bara värre då jag till slut inte ens kunde komma åt min dator från tvixen, fanns inte ens den optionen?!, och den spelade inte upp NÅGOT. Skiten åker tillbaka nu, är ju inte heller ensam om alla dessa problem med den.
Tråkigt och höra! För mig har den fungerat helt över förväntan, under en låååång period :-)
Postad 16 August 2010 - 16:58
Postad 16 August 2010 - 17:51
allt började med flimrandet följt av svart bild, sedan dess har det bara gått utför.
...min började hacka o frysa bilden en bit in i filmer (fläkten i maxläge och byte av firmware). Så jag har pensionerat den och ersatt den med en Dune base 3.0.
Ska försöka att göra en fabriksåterställning så får vi se om den får återinträda i tjänst som mediaspelare till sovrummet. Så länge den har fungerat (2år) så har den varit grymt bra.
Redigerat av Colonel, 16 August 2010 - 17:51.
Postad 20 August 2010 - 14:29
Är det fel på min maskin?
Kör utan HDD, dvs med USB-sticka där jag lagt FW i rooten och även i en mapp som är döpt tvixfw.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
TViX N1
76 filmer
59 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?