Cowon iAudio D2
1272 svar till detta ämne
Postad 09 May 2007 - 19:32
Keng
-
Keng
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg
Vet ni va som hade kommit med posten när jag kom hem idag? Metal stickers + Screen protectors 
<{POST_SNAPBACK}>
Riktigt snyggt! Up-pimpat värre! 
Själv har jag redan lyckats orsakat en repa med min stylus på den screen protector (Palm) som jag kör på skärmen. Så det är tyvärr redan dags att byta. 
<{POST_SNAPBACK}>
Kan säga att skärmskydden från cowon var riktigt grymma, inte en ända repa  även fast om man använder stylus lite hårdare.
Postad 09 May 2007 - 22:36
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
tycker dock fortfarande att det inte är självklart med funktionen i sig, tycker ext.mic skulle vara default "OFF".
<{POST_SNAPBACK}>
Håller fullkomligt med dig! Funktionen är inte helt logisk, nej.
Postad 10 May 2007 - 06:47
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2495 inlägg
Tips, på eBay kan man hitta 8gb sdhc kort för under 600kr nu tack vare den låga dollar-kursen (inkl. frakt). Tex på http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItemVisst risken för tull finns, men å andra sidan så brukar de inte plocka små paket och även om de gör det så blir priset ung. som i sverige
Postad 10 May 2007 - 09:12
Xhit
-
Xhit
-
Användare
-
-
159 inlägg
tycker dock fortfarande att det inte är självklart med funktionen i sig, tycker ext.mic skulle vara default "OFF".
<{POST_SNAPBACK}>
Håller fullkomligt med dig! Funktionen är inte helt logisk, nej.
<{POST_SNAPBACK}>
Vadå, för Karaoke är det väl perfekt?
Postad 10 May 2007 - 15:29
Meedas
-
Meedas
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Jag frågade våran PM för Kingston när 16 GB SDHC skall komma, fick svaret i Juli men att vi inte med vår lön kommer att ha råd att köpa dem.
Vilket jag misstänkte, men Cowon måste ju fixa stöd innan man köper och det kanske kan ta ett tag. Så då kanske priset hinner gå ner?
Postad 10 May 2007 - 15:48
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
men Cowon måste ju fixa stöd innan man köper och det kanske kan ta ett tag.
<{POST_SNAPBACK}>
Stödet finns väl redan?
Postad 10 May 2007 - 15:49
Unregistered4fe51e59
-
Unregistered4fe51e59
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Vadå, för Karaoke är det väl perfekt? 
<{POST_SNAPBACK}>
Att jag inte tänkte på det
Postad 10 May 2007 - 15:54
Meedas
-
Meedas
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Stödet finns väl redan?
<{POST_SNAPBACK}>
Jag tycker det verkar va svårt att ha stöd för något som ännu inte finns ute, men de kanske sagt att 16GB kommer fungera redan nu? Bra i sådana fall.
Postad 10 May 2007 - 17:48
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Stödet finns väl redan?
<{POST_SNAPBACK}>
Jag tycker det verkar va svårt att ha stöd för något som ännu inte finns ute, men de kanske sagt att 16GB kommer fungera redan nu? Bra i sådana fall. 
<{POST_SNAPBACK}>
Jo men rent teoretiskt borde det väl inte vara några problem med de SDHC-drivrutiner som finns för 8GB minneskort? Gränsen ligger väl mkt högre på vad systemet och drivrutinerna kan adressera? Eller det kanske finns andra begränsningar vi inte vet om?
Postad 10 May 2007 - 22:11
Meedas
-
Meedas
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Stödet finns väl redan?
<{POST_SNAPBACK}>
<{POST_SNAPBACK}>
Jo men rent teoretiskt borde det väl inte vara några problem med de SDHC-drivrutiner som finns för 8GB minneskort? Gränsen ligger väl mkt högre på vad systemet och drivrutinerna kan adressera? Eller det kanske finns andra begränsningar vi inte vet om?
<{POST_SNAPBACK}>
Jag vet inte hur det fungerar, därför jag har låga förväntningar. Sen är väl frågan när man kommer ha råd med ett 16GB kort. Lär säkert vara billigare att köpa 4 stycken 8 GB kort.
Postad 10 May 2007 - 22:28
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Jag vet inte hur det fungerar, därför jag har låga förväntningar. Sen är väl frågan när man kommer ha råd med ett 16GB kort. Lär säkert vara billigare att köpa 4 stycken 8 GB kort. 
<{POST_SNAPBACK}>
Jo typ i början iaf. Undra hur lång uppstartstid det blir med ett så stort minne? :s
Postad 11 May 2007 - 12:19
Xhit
-
Xhit
-
Användare
-
-
159 inlägg
Nu har Firmware 3.45 stable (icke beta) släppts. Verkar vara en del småändringar från betan: http://www.iaudiophi...ead.php?t=14743
Postad 11 May 2007 - 13:36
Keng
-
Keng
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg
Wiee Snabbare än mig 
GUL PENNA 
Nu kan jag rita fina solar.
Postad 11 May 2007 - 14:05
Volta13
-
Volta13
-
Rookie
-
2 inlägg
Jag har en fråga till någon som kan mer än mig  Av någon anledning så när jag ska byta låt på skärmen så spolar den bara (samma sak när jag har hold och använder knapparna) Så nu måste jag in på settings och markera A-B för att sedan byta låt, töligt  . Någon som vet hur jag ska göra?
Postad 11 May 2007 - 18:30
tobbis
-
tobbis
-
Lärjunge
-
-
276 inlägg
Jag har en fråga till någon som kan mer än mig Av någon anledning så när jag ska byta låt på skärmen så spolar den bara (samma sak när jag har hold och använder knapparna) Så nu måste jag in på settings och markera A-B för att sedan byta låt, töligt . Någon som vet hur jag ska göra? 
<{POST_SNAPBACK}>
Att byta låt med + och - när hold är på går inte, det går att välja mellan volym, spola och ingenting och detta ändrar du på Inställningar, allmänt, UserDefinedButton, Set Hold State. Däremot så kan du fixa så att den byter till nästa låt när du håller inne "M" knappen, och detta gör du på Inställningar, allmänt, UserDefinedButton, MenuKeyLong (och om detta ska funka med hold så får hold state inte vara på hold all button. Att byta låt med de vanliga knapparna (på touchscreenen) fixar du på Inställningar, allmänt, överhoppningslängd. Den ska stå på track om du vill att man ska byta låt med "byta låt knapparna". Nu står den antagligen på 30/20/15/10/5/4/3/2 - sec)
Postad 11 May 2007 - 19:21
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Jag tycker en volymknapp ska förbli enbart volymknapp.
Kasst att dom satt knapparna så nära varandra för jag har låtbyte m mittenknappen och känner inte riktigt genom jeansen vart jag ska trycka :s
Postad 11 May 2007 - 20:23
Keng
-
Keng
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg
Mina har olika höjder  sen så har jag ju crystalcase så att jag känner när jag kommer till kanten 
Knapparna är mycketanvändabara för mig:)
Det med firmware, orkar inte uppgradera för en nästa, tar ca 1 timme fö mig att fixa DPL -.-
Postad 11 May 2007 - 20:45
tobbis
-
tobbis
-
Lärjunge
-
-
276 inlägg
Mina har olika höjder sen så har jag ju crystalcase så att jag känner när jag kommer till kanten  Knapparna är mycketanvändabara för mig:)
Det med firmware, orkar inte uppgradera för en nästa, tar ca 1 timme fö mig att fixa DPL -.-
<{POST_SNAPBACK}>
Olika höjer? Vad har du gjort? Knapparna är mycketanvändabara för mig också, men jag har samma problem som martin med att man missar "M" knappen ganska lätt, men det går bättre och bättre "känslan" för att hitta"M" knappen kommer med tiden.
Postad 11 May 2007 - 20:55
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Mina har olika höjder sen så har jag ju crystalcase så att jag känner när jag kommer till kanten  Knapparna är mycketanvändabara för mig:)
<{POST_SNAPBACK}>
Det är snart dags att pimpa min kära lilla vän m Crystal case snart tror jag
Postad 11 May 2007 - 23:13
Keng
-
Keng
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg
med olika höjder menar jag att jag känner att ena knappen är lite högre
Postad 12 May 2007 - 08:36
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Är det ngn som stött på seriösare tester (inkl. diagram och grafer mm) av D2:ans ljudteknik, BBE Mach3Bass osv? Helst av allt är jag intresserad av en jämförelse mellan BBE i D2:an mot SRS i iriver e10.
Allt är av intresse!
Redigerat av Unregistered29985, 12 May 2007 - 08:38.
Postad 12 May 2007 - 09:13
Keng
-
Keng
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg
Inte jag, men fråga på iaudiophile tror någon där borde veta.
Postad 13 May 2007 - 12:01
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Sitter och testar bookmarks när jag läser en textfil men det vill inte funka helt. Först läser jag en bit, väljer [Browser] -> [Add to bookmark]. Sen kollar jag [Bookmark list] och där finns inte en ända notering(?) Skumt! MEN om jag står kvar i [bookmark list] och trycker [pil höger] så kommer jag ändå till den platsen i texten som jag stod på när jag sparade bokmärket. Verkar som att det är sparat men inte vill visas i listan? Nu hade jag för bråttom igen, för allas vetskap så är detta löst i fw 2.45b samt 3.45. "Fixed the error of the text bookmark"
Redigerat av Unregistered29985, 13 May 2007 - 12:11.
Postad 14 May 2007 - 16:29
Xhit
-
Xhit
-
Användare
-
-
159 inlägg
Nu har Firmware 3.45 stable (icke beta) släppts. Verkar vara en del småändringar från betan: http://www.iaudiophi...ead.php?t=14743
<{POST_SNAPBACK}>
En liten varning angående firmwareuppgraderingar: På forumet iAudiophile har ett fåtal fått problem under firmwareuppgraderingar vilket gjort att deras spelare inte går att starta. Ingen verkar veta exakt vad som gör att det går fel för vissa, men det finns en del spekulationer som minne kvar på flashen vid uppgradering exempelvis eller att de koreanska firmware (3.xx) inte ska köras på utom-koreanska spelare. Rekommenderat är att vänta till de officiella icke-koreanska firmware versionerna släpps (2.xx). Min funkar förövrigt prima med de koreanska firmwaren..
Postad 14 May 2007 - 16:37
Keng
-
Keng
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg
själv så tror jag att det inte spelar någon roll om det är "koreansk firmware" eller inte.
Vet ni varför? För att alla spelarna kommer från korea ^^  alltså samma utgivare.
Redigerat av Keng, 14 May 2007 - 16:38.
Postad 14 May 2007 - 16:50
mansson89
-
mansson89
-
Rookie
-
9 inlägg
Tjena
Jag har nu också skaffat denna mp3 och precis fixat senaste firmware, själv har jag inte haft några problem med det alls, även om man fortfarande inte har så stor nytta av de senaste funktionerna - koreansk-engelsk ordbok. Vet någon när en version vi svenskar har nytta av kommer släppas, om det nu kommer släppas. Kommer det komma ytterligare firmwares inom snar framtid eller hur ser det ut på den fronten.
När jag köpte min mp3 nyligen valde jag en med 2 gb, för att senare kunna köpa till ett stort minneskort. Vet någon vad det finns för minneskort på marknaden nu, finns det något annat än 8 gb på jm-teknik eller är det för tillfället det bästa alternativet. Görs överhuvudtaget 6 gb förresten, hade kanske varit lämpligare för min del.
Postad 14 May 2007 - 17:00
mansson89
-
mansson89
-
Rookie
-
9 inlägg
Angående minneskort glömde fråga: Vad e det man ska ha för krav på ett minneskort till mp3-spelare? vad betyder de olika klasserna nåt krav på skrivhastighet osv man bör försöka ställa?
undarar med , vad och var kan man köpa för tillbehör, framförallt screenprotector och sådanna grejer, till sin d2?
Postad 14 May 2007 - 17:39
Keng
-
Keng
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg
Själv så tror jag att inte minneskortet har någon stor betydelse när den är under användning i Mp3n, men däremot har den det när du ska flytta över saker från datorn.
Satsa på ett kort med snabbare hastighet om du inte orkar vänta.
Screenprotector och metalstickers finns hos www.abtech.se
Crystal case finns hos www.pismania.se
Och firmware släpps när utvecklarna känner sig för det.
Postad 15 May 2007 - 11:52
Unregistered4fe51e59
-
Unregistered4fe51e59
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Är det ngn som stött på seriösare tester (inkl. diagram och grafer mm) av D2:ans ljudteknik, BBE Mach3Bass osv? Helst av allt är jag intresserad av en jämförelse mellan BBE i D2:an mot SRS i iriver e10.
Allt är av intresse!
<{POST_SNAPBACK}>
OBS inte seriöst test  men..... Min spontana uppfattning vid jämförelse mellan SRS WoW och BBE är att BBE funkar mycket bättre, jag har visserligen inte testat SRS på iRiver, men dock på en SanDisk och en Samsung spelare. Tycker SRS "förändrar" ljudet, medans BBE "förbättrar" (helt subjektivt förstås  ) detsamma, vidare upplevde jag iallafall på SanDisken att ljudet processas mer och att viss "pumpeffekt" förkommer i princip omedelbart, det tycker jag inte alls man upplever med BBE, iallafall inte om man kör typ BBE <= 2 och Mach3bass <= 3
Postad 15 May 2007 - 12:45
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Allt är av intresse!
<{POST_SNAPBACK}>
OBS inte seriöst test men..... Min spontana uppfattning vid jämförelse mellan SRS WoW och BBE är att BBE funkar mycket bättre, jag har visserligen inte testat SRS på iRiver, men dock på en SanDisk och en Samsung spelare.
Tycker SRS "förändrar" ljudet, medans BBE "förbättrar" (helt subjektivt förstås ) detsamma, vidare upplevde jag iallafall på SanDisken att ljudet processas mer och att viss "pumpeffekt" förkommer i princip omedelbart, det tycker jag inte alls man upplever med BBE, iallafall inte om man kör typ BBE <= 2 och Mach3bass <= 3
<{POST_SNAPBACK}>
Äntligen ngn som engagerar sig!  Håller med om "pumpeffekten" som du pratar om, den trycks på direkt även i iriver e10. Att ljudet med SRS förändras håller jag med om men upplevde inte du en förändring + förbättring? Jag tycker hela ljudbilden blev mer balanserad. (beror kanske lite på hörlurar också) Ökar man eq:ns basfrekvenser är det lönlöst att höra ngn skillnad mellan värdena på Mach3Bass som man ställer in. Effekten av ändringarna i Mach3Bass-läget som görs är för tama om man jämför med hur många steg man hoppar. "3D Surround" ljud fungerar mycket bättre tillsammans i iriver e10 tillsammans med SRS WOW (och ev SRS Focus) än vad 3D ljudet i iAudio D2 gör tillsammans med Mach3Bass. Hemsidor till ljudteknikerna i spelarna: SRS LabsBBE Sound
Postad 15 May 2007 - 15:10
Unregistered4fe51e59
-
Unregistered4fe51e59
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Håller med om "pumpeffekten" som du pratar om, den trycks på direkt även i iriver e10. Att ljudet med SRS förändras håller jag med om men upplevde inte du en förändring + förbättring? Jag tycker hela ljudbilden blev mer balanserad. (beror kanske lite på hörlurar också)
jo kanske, men jag störde mig rätt kraftigt på "pumpeffekten" så jag stängde av det, tyckte faktiskt att redan när man ändrade EQ:n hände det nåt i bakgrunden... Ökar man eq:ns basfrekvenser är det lönlöst att höra ngn skillnad mellan värdena på Mach3Bass som man ställer in. Effekten av ändringarna i Mach3Bass-läget som görs är för tama om man jämför med hur många steg man hoppar.
Ok, jag kör EQ:n helt rak, BBE på 1 eller 2 och Mach3bass mellan 2 och 5 (beroende på hörlur, KOSS portapro eller original) "3D Surround" ljud fungerar mycket bättre tillsammans i iriver e10 tillsammans med SRS WOW (och ev SRS Focus) än vad 3D ljudet i iAudio D2 gör tillsammans med Mach3bass
3D surround och Stereo enhance skippar jag helt eftersom jag tycker det "förändrar" ljudbilden för mycket från hur det låter i original, men det är jag det,
Postad 15 May 2007 - 16:22
Xhit
-
Xhit
-
Användare
-
-
159 inlägg
Firmware 3.46 släppt. Inget nytt i den förutom att den innehåller en nödpatch, allt finns att läsa på Iaudiophile. Före dig igen Keng!
Postad 15 May 2007 - 17:02
Keng
-
Keng
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg
AHHH ******** 
Kom från bussen
Ähh ändå inte så mycket förändrat
* COWON D2 firmware V1.45 (DMB) and V3.45 (general elder brother) amendment fact
- Knot pad DMB/ radio same time remaking function addition
- Knot pad yellow color pen addition
- After knot pad using music/eastern image index error actual condition amendment
- Image pyu U BMP file expander royal tomb addition
- Electronic dictionary UI improvement
- FM radio long time use hour receiving sensitivity decrease problem solving
- Memory initial anger function normalization
- Other function stabilization
Översatt med babelfish.
Postad 15 May 2007 - 22:11
Keng
-
Keng
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg
Vill bara säga att det har kommit ut jättesnygga läderskydd till D2.an
kostar 243 kr bara
Postad 15 May 2007 - 22:33
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Vill bara säga att det har kommit ut jättesnygga läderskydd till D2.an kostar 243 kr bara 
<{POST_SNAPBACK}>
Vaar!?
Postad 16 May 2007 - 05:56
Keng
-
Keng
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg
Vill bara säga att det har kommit ut jättesnygga läderskydd till D2.an kostar 243 kr bara 
<{POST_SNAPBACK}>
Vaar!?
<{POST_SNAPBACK}>
Hehe Visste att jag skulle fånga lite uppmärksamhet denna gång, Dem finns inte i lager än. www.abtech.se  Finns även batteri till D2 och skal som man kan byta ut. Batteri kostar runt 120 kr  BILLIGT!
Postad 16 May 2007 - 16:30
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Det finns en länk till firmware 2.46. Åtminstone en person på iAudiophile.com har provat den. Vet inte om jag vågar än, inte säkert att det är den slutgiltiga. Vi kan vänta oss en 2.46-version inom snar framtid iaf. Ladda ner!
Postad 16 May 2007 - 16:38
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Hehe Visste att jag skulle fånga lite uppmärksamhet denna gång, Dem finns inte i lager än. www.abtech.se
 Finns även batteri till D2 och skal som man kan byta ut. Batteri kostar runt 120 kr BILLIGT!
<{POST_SNAPBACK}>
Det var inte så farligt dyrt om det verkligen är ett relativt fint läderfodral. Batteriet är ju sjukt billigt, om man ens behöver byta ut det senare! Jag är lite fäst vid fina fodral. Har suktat länge efter ett svart croco-fodral till min Palm TX. Kolla detta på denna sida (klicka på den lilla bilden, det svarta fodralet i mitten). Vore nice om det kom ett croco-fodral till D2:an
Redigerat av Unregistered29985, 16 May 2007 - 17:06.
Postad 16 May 2007 - 19:30
Keng
-
Keng
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg

Man kan byta ut chassit också  mitt är repigt  Innan man säljer så byter man ju bara delarna. kostar ju typ 200
Postad 16 May 2007 - 21:03
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
 Man kan byta ut chassit också mitt är repigt Innan man säljer så byter man ju bara delarna. kostar ju typ 200 
<{POST_SNAPBACK}>
Så sant så. Men imorgon kommer mitt 8 GB minneskort, sen är jag nog nöjd ett bra tag framöver  (eller räknas det som helgdag imorgon och ingen postgång? :S)
Postad 16 May 2007 - 22:20
Keng
-
Keng
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg
Tror det räknas som helgdag imorrn.
Postad 17 May 2007 - 11:26
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Official Firmware 2.46 released 17th May 2007- Fixed the error that does not boot up for some lyrics files - Support to use Notepad and Radio mode at the same time (impossible to use Music or Video mode) - Added the Yellow Pen color - Support to confirm if you delete a notepad - Fixed the index error of music/movie after using Notepad - Support to zoom a BMP file in image viewer - Fixed the error to have low radio sensitivity when listening to radio for many hours - Fixed the clear memory feature - Stabilized other functions LÄS och LADDA NER här.Mer info och som vanligt vidare diskussioner här: iAudiophile.net/forumsObs, om man har 2.41 eller senare installerat kan man välja att hoppa över mapp "0" (alltså bara 1 och 2) och då kommer D2:an INTE att formateras  Jag har dock inte själv testat detta än, såg det först nu här.
Redigerat av Unregistered29985, 17 May 2007 - 12:39.
Postad 17 May 2007 - 15:15
DEFCON 3
-
DEFCON 3
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Official Firmware 2.46 released 17th May 2007
- Fixed the error that does not boot up for some lyrics files - Support to use Notepad and Radio mode at the same time (impossible to use Music or Video mode) - Added the Yellow Pen color - Support to confirm if you delete a notepad - Fixed the index error of music/movie after using Notepad - Support to zoom a BMP file in image viewer - Fixed the error to have low radio sensitivity when listening to radio for many hours - Fixed the clear memory feature - Stabilized other functions
LÄS och LADDA NER här.
Mer info och som vanligt vidare diskussioner här: iAudiophile.net/forums
Obs, om man har 2.41 eller senare installerat kan man välja att hoppa över mapp "0" (alltså bara 1 och 2) och då kommer D2:an INTE att formateras Jag har dock inte själv testat detta än, såg det först nu här.
<{POST_SNAPBACK}>
Tack för tipset! Prövade att bara installera 1 och 2 (hade firmware 2.41) All musik och film var kvar! Det enda som försvann för mig var mina booksmarks, men det är en smal sak i sammanhanget! Vill passa på att säga att det inte fungerade att köpa en vanlig USB laddare till D2 an och ladda via Mini 8 pin uttaget. Trots att jag köpte den "starkaste" laddaren jag kunde hitta ( 1000 mAh) så räckte det inte till. Orginalladdaren har 2000 mAh. Men det fungerar att använda laddaren med det större Mini USB uttaget, men då tar laddningen lika lång tid som om man laddar via datorns USB port.
Postad 17 May 2007 - 16:53
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
- Support to confirm if you delete a notepadDetta verkar inte vara fixat.
Postad 17 May 2007 - 19:56
Keng
-
Keng
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg
ska dra ner 3.46
Postad 17 May 2007 - 20:15
Arvin_basket
-
Arvin_basket
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Wow!! coola grejjer på G!
Hittar inte dom supersnygga fodralen till D2 som keng visade bilder på!
Det batteriet som man kan köpa till.. Funkar det att byta ut det med det nuvarande?
Postad 17 May 2007 - 20:48
Keng
-
Keng
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg
Det batteriet som man kan köpa till.. Funkar det att byta ut det med det nuvarande?
<{POST_SNAPBACK}>
Japp, batteriet ska man byta ut med det nuvarande om du behöver som jag tror att du inte behöver för batteriet som du har ska nog hålla ett tag till http://www.abtech.se.....se Lightbrownhttp://www.abtech.se...1... Case BlackFodralen kommer in på måndag.
Postad 17 May 2007 - 21:10
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Japp, batteriet ska man byta ut med det nuvarande om du behöver som jag tror att du inte behöver för batteriet som du har ska nog hålla ett tag till 
http://www.abtech.se.....se Lightbrown
http://www.abtech.se...1... Case Black
Fodralen kommer in på måndag.
<{POST_SNAPBACK}>
Blir inte D2:an lite väl "tjock" med fodralet?
Postad 17 May 2007 - 21:09
Keng
-
Keng
-
Lärjunge
-
-
465 inlägg
vet inte, men jag ska nog hoppa över fodralet för jag har crystal case + metal sticker.
Postad 18 May 2007 - 11:04
Unregistered29985
-
Unregistered29985
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Vill helst testa fodralet på riktigt innan jag pungar ut 300 pix inkl frakt om det sen inte blir så att jag kommer använda det  Noreve case är riktigt nice annars ( länk). Sjukt snabbt dom sprutar ut nya firmware. Riktigt roligt, hade ingen aning om att det var så innan jag köpte spelaren!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Bild/Ljuduppspelning (Övriga format & Vintage)
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|