Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty: Black Ops

2077 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ytterligare ett mästerverk? Värt all hype? (92 medlem(mar) har röstat)

Rösta Gäster kan inte rösta
Call of Duty: Black Ops (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 6.61111 (17) 469:-
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) Inga priser
Call of Duty: Black Ops - Hardened Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) 1 522:-
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 5.666666 (2) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 14 November 2010 - 19:13

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Provade några första matcher igår, och j*vlar - det suger i min CoD-tarm igen - vill bara spela mer!
För tidigt att sätta betyg för min del dock, ska prova lite mer ikväll eller inatt beroende på när dottern vill / inte vill sova :)

Postad 14 November 2010 - 19:29

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Håller på att låsa upp Steady Aim; hip-fire är ju inte helt lätt att fixa. Bytte dock till shotgun; och då känns det naturligare att skjuta från höften. Dock; inga shotguns är speciellt bra. Två skott i Rangern är för lite, SPAS-12an gör knappt nån skada och den man låste upp provade jag bara lite snabbt igår, med dual wield. :)
Dual wield och shotgun funkar inte alls. Strecken som visar spreaden är typ över hela skärmen, så man måste stå intill nån för att döda dem och där är man inom knivdistans. :D
Shotgun #2 är den jag gillar bäst hittintills. Gör lite skada, även om den har en range som är usel. Står de mer än 5 meter bort så gör man ingen skada. Kan lätt skjuta nån i ryggen 3 gånger på det avståndet utan att de går omkull. På nära håll därimot... :)

Nån som har lite shotgun tips?

Postad 14 November 2010 - 19:37

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0
Spelade färdigt sp idag :) Kan väl inte mer än säga att jag håller med om att detta lätt var bästa sp i cod serien! Andra halvan spelade jag helt i streck för det gick ju inte att sluta! Man ville bara hoppa in i nästa uppdrag så fort det förra var klart. Stötte i och för sig på några buggar här och där, men det brydde jag mig inte om då allt annat var fantastiskt :)
Kan inte förstå att någon har röstat en 1:a på sp i omröstningen, för mig är det en solklar 5:a :D

Postad 14 November 2010 - 19:41

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Spelade färdigt sp idag :) Kan väl inte mer än säga att jag håller med om att detta lätt var bästa sp i cod serien! Andra halvan spelade jag helt i streck för det gick ju inte att sluta! Man ville bara hoppa in i nästa uppdrag så fort det förra var klart. Stötte i och för sig på några buggar här och där, men det brydde jag mig inte om då allt annat var fantastiskt :)
Kan inte förstå att någon har röstat en 1:a på sp i omröstningen, för mig är det en solklar 5:a :D

Låter trevligt! Hade själv inte ens tänk spela SP för jag har inte tyckte det varit så roligt sedan MWF1 men det kanske är värt det ändå låter det som.

Postad 14 November 2010 - 19:43

Polobyxa
  • Polobyxa
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Ni som har låst upp AK-47:an i detta spel, va tycker ni om det? Bättre/sämre än cod4?

I cod4 kommer jag fan inte ihåg, i MW2 var det ingen favorit, men här i BO så gillar jag den.

Lite kraftig rekyl kanske, men det är bara att sikta på fötterna så löser det sig. :)

Postad 14 November 2010 - 20:05

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

OK - det har ju spekulerats en del om att det skulle va så på en del forum - men jag har inte hunnit spela så mycket så jag själv har fått uppleva en hundattack...

RED :

"Dogs are also attracted to gunfire, so a good thing to keep in mind would be to try and leave things quiet for a while. "

Inte riktigt samma sak som att dom INTE attackerar...saxat från codwiki

Ja, att det drar till sig hundarna MER än om man inte skjuter, det är jag med på. Så det bästa är kanske att stå nära, men inte för nära, någon som är trigger-happy. :)

Postad 14 November 2010 - 20:45

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Låter trevligt! Hade själv inte ens tänk spela SP för jag har inte tyckte det varit så roligt sedan MWF1 men det kanske är värt det ändå låter det som.

Min favorit har också varit sp i MW1, men den här tyckte ja faktiskt var bättre :) Utan att spoila något så kan jag säga att ja tycker att storyn var riktigt bra uppbyggd och lite mer som en film man bara ville se fortsättningen på!

Under spelets gång fick jag också uppleva känslan "wow, det där va nog det bästa cod-uppdraget jag någonsin spelat" typ 4 gånger! Dom slog varandra helt enkelt :) (verkar ju inte som att alla har upplevt det så här dock, pga alla 4or, men ja gillade det skarpt!)

Postad 14 November 2010 - 23:59

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1170 inlägg
  • 0

Min favorit har också varit sp i MW1, men den här tyckte ja faktiskt var bättre ;) Utan att spoila något så kan jag säga att ja tycker att storyn var riktigt bra uppbyggd och lite mer som en film man bara ville se fortsättningen på!

Under spelets gång fick jag också uppleva känslan "wow, det där va nog det bästa cod-uppdraget jag någonsin spelat" typ 4 gånger! Dom slog varandra helt enkelt :D (verkar ju inte som att alla har upplevt det så här dock, pga alla 4or, men ja gillade det skarpt!)

jag fick samma känsla flera gånger.
men dom avlöstes med gubbar som bara fortsatte spawna in.
målsökande skott som träffa mig i skallen så fort man visa en millimeter av sig.
och checkpoints spawn rakt in i aktiva granater...
då känner jag fan vad jag hatar call og duty spel och svär jätte mycket.
därför blev det en 4a här :D

är ännu ett cod byggt på samma sätt efter detta är jag klar med serien.

Postad 15 November 2010 - 00:11

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Vet ni om teatern fungerar som den ska?
Jag laddade upp ett klipp, sen skapade jag konto på callofduty.com och länkade det till min gamertag, men står att jag har 0 uppladdade videos.
Kanske dröjer lite innan man ser dom där bara...

Postad 15 November 2010 - 00:28

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Vet ni om teatern fungerar som den ska?
Jag laddade upp ett klipp, sen skapade jag konto på callofduty.com och länkade det till min gamertag, men står att jag har 0 uppladdade videos.
Kanske dröjer lite innan man ser dom där bara...

En fråga, vad är VIP Code?
Callofduty.com kräver det när man skapar konto!

Postad 15 November 2010 - 07:41

Unregistered8218a486
  • Unregistered8218a486
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Jag har bara spelat ett par dagar nu, men jag känner hela tiden att detta spelet bara växer och växer i mina ögon.
I början tyckte jag att "Va f*n" inte ännu ett WaW, men det har gjorts så mycket nytt i detta.

Små fiffiga saker som "Decoy" granaten :D kasta iväg den och se fiende komma springandes medans du själv sitter och trycker i en hörna och knäpper dom en efter en.

Banorna är så mycket bättre utformade än vad det har varit i dom tidigare CoD spelen... det finns oftast alternativa vägar mer än väg A,B eller C.

Att kunna köpa "camo" och "facepaint" till sin "gear" är också en roande sak.

Man kan välja hur CoD ska söka efter matcher genom att trycka på "back" innan men börjar söka efter matcher.
Jag har fått bättre ping på det sättet iallafall.

Något jag upptäckte igår (för man läser ingen manual om man är en riktig man) var att man kan köra Split-screen multiplayer på Xbox live... me loves ;)

Fan vad kul jag och grabben hade det ígår.

Nu vill jag bara hem från jobbet så jag kan spela igen :D

Postad 15 November 2010 - 08:38

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

En fråga, vad är VIP Code?
Callofduty.com kräver det när man skapar konto!

Hm, jag behövde aldrig ange nåt sånt, minns inte ens att den frågade om det.

Postad 15 November 2010 - 08:40

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1249 inlägg
  • 0
Men vad är det med folk egentligen???

Jag lirade säkert 20 matcher igår. 18,5 av dom var Nuketown. Det gick inte att komma bort från banan. Den bara röstades fram om och om igen.
Det spelade ingen roll om jag försökte lobby eller matchformat. Alla ville lira nuketown.
Igår var det fän i mig nuketown-dagen....

Postad 15 November 2010 - 08:42

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Ni som har låst upp AK-47:an i detta spel, va tycker ni om det? Bättre/sämre än cod4?

Kommer inte riktigt ihåg hur den var i COD4 men den är betydligt sämre än i MW2 iallafall.

AK74 ( SMG ) däremot, riktigt nice!

Postad 15 November 2010 - 08:59

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Jag lirade säkert 20 matcher igår. 18,5 av dom var Nuketown. Det gick inte att komma bort från banan. Den bara röstades fram om och om igen.
Det spelade ingen roll om jag försökte lobby eller matchformat. Alla ville lira nuketown.

Kör hardcore :D

Postad 15 November 2010 - 09:01

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Kan hålla med om att när väl nuketown kommer, så brukar den köras ett par omgångar. Både positivt o negativt, den är ju väldigt rolig, men lite väl oseriös kan det kännas om man är många. Dessutom tycker jag man bara skulle kunnat spela om banan en gång, för att sedan försvinna från omröstningen.

Postad 15 November 2010 - 10:06

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Kan hålla med om att när väl nuketown kommer, så brukar den köras ett par omgångar. Både positivt o negativt, den är ju väldigt rolig, men lite väl oseriös kan det kännas om man är många. Dessutom tycker jag man bara skulle kunnat spela om banan en gång, för att sedan försvinna från omröstningen.

Känns som det är något som faktiskt kommer att hända... blir lite väl mycket Nuketown.

Har kört en del med AK47:an och är väldigt nöjd med den, lite väl mycket rekyl men funderar på att sätta dämpare på den och se hur det beter sig då. Jobbar på Hacker pro förfullt, någon som vet vad pro versionen gör?

Postad 15 November 2010 - 10:22

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

någon som vet vad pro versionen gör?

http://tinyurl.com/34pu5qg

Spoiler

Postad 15 November 2010 - 12:24

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Fasen. HS-10an var ju en riktigt nice shotgun om man inte dual wieldade den. Dock; den har inte många skott, varken i magasinet eller som extra ammo. Inte för att det är något problem för mig, brukar dö innan jag fått slut på ammon men för er som är duktiga kan det nog vara ett problem (om ni inte kör scavenger, dvs).

Postad 15 November 2010 - 12:30

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

http://tinyurl.com/34pu5qg

Spoiler

hehe... så lat man är :D

Postad 15 November 2010 - 12:49

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0
Jag har ju inte gillat COD i Mp alls tidigare, men nu är jag helt fast! Favorit-gubben just nu:

Pri. Stoner63 +Red dot +Ext. mag
Sec. M72 Law

Frag
Smoke
Claymore

Ghost
Warlord
Second Chance Pro

Postad 15 November 2010 - 13:00

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
Python och Acog måste va det bästa hittils, man känner sig otroligt manlig när man springer runt med den.

Postad 15 November 2010 - 15:04

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0

Python och Acog måste va det bästa hittils, man känner sig otroligt manlig när man springer runt med den.

Ja den är rätt nice, har det som secondary på min stealth-gubbe, i kombination med Second Chance Pro är den rätt dödlig :D

Postad 15 November 2010 - 16:12

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
Hacker pro är ganska roande faktiskt. Först tar man deras care packade för sedan minera den och spränger dem i luften när dom tror att allt är frid och fröjd. Tyvärr är det inte så ofta man hinner springa och sno åt sig deras CarePack.

Postad 15 November 2010 - 16:28

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0
är tyvärr inte så imponerad av spelet ljude suger låter som om en fem åring gjort det och man hör inte folk som kommer bakom en även när dom inte har ninja.

Postad 15 November 2010 - 16:49

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

är tyvärr inte så imponerad av spelet ljude suger låter som om en fem åring gjort det och man hör inte folk som kommer bakom en även när dom inte har ninja.

Snälla Marcus använd lite kommatecken och punkter :D

Men jag håller med dig, just det där att folk utan ninja inte hörs heller.

Postad 15 November 2010 - 17:33

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Kommer inte riktigt ihåg hur den var i COD4 men den är betydligt sämre än i MW2 iallafall.

AK74 ( SMG ) däremot, riktigt nice!

Håller med, låste upp ak-47 idag som jag ångrar mig nu. Lihlla ak-47 med grepp och ljuddämpare är betydligt bättre.

Edit: när kommer Zoilers recension av spelet? :)

Redigerat av Lias08, 15 November 2010 - 18:09.

Postad 15 November 2010 - 18:20

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0
hade också svårt för ak47 i början. men får man lite ordning på den så är den magisk, gör bra med skada på motståndarna=) dock en rekyl som är helt galen, man stegrar som en häst...

Postad 15 November 2010 - 18:30

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Tror du han har tid med det här spelet? Jag tror han har fullt upp med att dansa runt som en dåre med något Kinectspel B) ;)

Postad 15 November 2010 - 18:39

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Tror du han har tid med det här spelet? Jag tror han har fullt upp med att dansa runt som en dåre med något Kinectspel B) ;)

Hahaha, juste :)

Postad 15 November 2010 - 18:51

Polobyxa
  • Polobyxa
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

hade också svårt för ak47 i början. men får man lite ordning på den så är den magisk, gör bra med skada på motståndarna=) dock en rekyl som är helt galen, man stegrar som en häst...

Jag sa ju det, sikta på fötterna. :)

Närå, jag gillar den också. Den tillsammans med "hard-vad den nu heter"-perken gör ganska bra skada på motståndarna.

Enda gången jag tycker den är svår är när man försöker skjuta en liggande motståndare på lite avstånd, just på grund av rekylen.

Postad 15 November 2010 - 19:04

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Jag sa ju det, sikta på fötterna. :)

Närå, jag gillar den också. Den tillsammans med "hard-vad den nu heter"-perken gör ganska bra skada på motståndarna.

Enda gången jag tycker den är svår är när man försöker skjuta en liggande motståndare på lite avstånd, just på grund av rekylen.

Spray and pray bössa helt klart. har kört ganska hårt med den idag med dämpare och jag är hel nöjd. Någon som provat FN-FAL ännu? Recension av den hade varit super bra.
Möte några AC3:are i går natt och dom körde stenhårt med tuben vilket va lite irriterande men hur tycker ni den funkar annars? Tycker att det är väldigt lite av den nu förtiden vilket är bra. Crossbow är verkligen skoj att springa runt med också.

Postad 15 November 2010 - 20:01

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Kampanjen var uselt men Multiplayer är bäst, så rent tekniskt är det en 8/10 på B Ops av mig :)

Postad 15 November 2010 - 20:11

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

Snälla Marcus använd lite kommatecken och punkter ;)

JAG var upprörd men jag ska tänka mig för.Jag förstår att det blir jobbigt när man måste läsa högt för att förstå. :)

Vi får ta en runda snart broder å parata lite skit...............,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Postad 15 November 2010 - 20:28

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Crossbow är verkligen skoj att springa runt med också.

Spelade lite igår och helt plötsligt började något blinka rött och det stod "stuck" på skärmen. Sen lät det pang. Sen var jag död. Fan va snopen jag blev :)

Postad 15 November 2010 - 21:13

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

Spelade lite igår och helt plötsligt började något blinka rött och det stod "stuck" på skärmen. Sen lät det pang. Sen var jag död. Fan va snopen jag blev :)

Har hänt mej med,man försöker springa iväg men man ser bara ännu dumare ut på kill camen

Postad 15 November 2010 - 21:28

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Enda som är bra med Ninja är att man slipper höra sig själv klampa omkring som en elefant.

Har också märkt det där. Händer även på Hardcore, men kanske inte lika tydligt. Förstår inte heller varför folk röstar fram just den banan.

Postad 15 November 2010 - 22:02

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0

Spray and pray bössa helt klart. har kört ganska hårt med den idag med dämpare och jag är hel nöjd. Någon som provat FN-FAL ännu? Recension av den hade varit super bra.
Möte några AC3:are i går natt och dom körde stenhårt med tuben vilket va lite irriterande men hur tycker ni den funkar annars? Tycker att det är väldigt lite av den nu förtiden vilket är bra. Crossbow är verkligen skoj att springa runt med också.

Hur är det med dämparen? Blir den mer accurate då eller? fick för mig att man bara undgick att synas på kartan när man tömmer magasinet=)

Postad 16 November 2010 - 07:25

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Crossbow är verkligen skoj att springa runt med också.

Mmm... Semtex som rör sig i en rak linje och går att ladda om? :)

Postad 16 November 2010 - 07:36

TexasDog
  • TexasDog
  • Användare

• 154 inlägg
  • 0

Hur är det med dämparen? Blir den mer accurate då eller? fick för mig att man bara undgick att synas på kartan när man tömmer magasinet=)

syns inte och sämre räckvidd

Postad 16 November 2010 - 08:27

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Håller med, låste upp ak-47 idag som jag ångrar mig nu. Lihlla ak-47 med grepp och ljuddämpare är betydligt bättre.

Jag gillar ak47 i det här spelet faktiskt, det känns som ett rejält vapen ;)

Sprang runt med smg men fick slut på ammo, så jag hittade en ak47, sprang in på en bombplats i demolition och mötte 4st fiender, quad-feed nere i hörnet med fina bössan och en "Multi-kill"-skylt i högra hörnet :D B)

Kom in i ett riktigt flyt för första gången igårkväll, fem demoliiton-matcher i rad hade jag 45+ kills, och vi spelade ändå ganska snabbt med att planta och förstöra. Chopper Gunnern är fortfarande grym, även om man inte kan vrida och vända hur som helst.

Postad 16 November 2010 - 11:58

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

syns inte och sämre räckvidd

men får inga spasmer :unsure: blir mer träff säkert.

Mmm... Semtex som rör sig i en rak linje och går att ladda om? ;)

;) tycker det är roande när man sätter den i folk och dom springer runt som höns till dom sprängs... inte jätte effektivt då man bara har 2 chanser på sig med den men ack så skoj.

Postad 16 November 2010 - 12:08

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
Vad har ni för favorit banor då grabbar?
Favoriten för tillfället måste nog vara Shooting Range för mig.
Någorlunda tight bana, perfekt för smgs, mycket action och lite camping.

Just how i like it.

Postad 16 November 2010 - 12:09

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
En hel del "live fixes" är på G, bl a kommer Ninja och Ninja Pro förhoppningsvis bli rejält förbättrade ( fetmarkerat nedan ):

* - Improved matchmaking to find matches faster
* - Improved match and host selection; will result in much better networking conditions for all games (a.k.a., decreased lag)
* - Weekly and Monthly leaderboards stats reporting incorrectly for kills, deaths and assists (All Time leaderboard not affected by this)
* - Additional improvements to party system
* · Improved matchmaking to find matches significantly faster
* · Improved matchmaking to ensure that players are more effectively matched to games with the best networking conditions
* · Improved host selection to ensure that the best host is always selected in the pre-game lobby
* · Improved party system to ensure that parties don’t get broken apart
* · Disable ability to join Private Match, Combat Training and Theater lobbies when searching for Player Match games
* · Server-side and game-side changes to decrease the amount of failed Film uploads
* · Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
* · Prevention of Combat Training stats getting crossed with Player Match stats under rare conditions
* · Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions
* · Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions
* · Prevention of Gunship failing to give player full control under rare conditions
* · Prevention of temporary loss of functionality when a button was being held down at the point of a disconnect
* · Additional fine-tuning of audio levels and ranges for footsteps and gunfire
* · Additional fine-tuning of audio levels for bomb plants/defuses

* · Additional online security enhancements
* · Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree
* · Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3
* · Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out
* · Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2
* · Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequin’s head when that mannequin was randomly spawned in that location
* · Disable ability to vote for a previous map twice in a row

Postad 16 November 2010 - 12:38

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
No more Nuketown fler än två gånger :unsure:

"Disable ability to vote for a previous map twice in a row"

Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 16 November 2010 - 12:39.

Postad 16 November 2010 - 13:33

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
En awesome kill hittade jag på tuben!

Postad 16 November 2010 - 13:33

DennisA
  • DennisA
  • Forumräv

• 789 inlägg
  • 0

No more Nuketown fler än två gånger :unsure:

"Disable ability to vote for a previous map twice in a row"

TACK!
Körde lite MP igår och hamnade med en skara folk där alla låg på samma nivå och allt flöt på perfekt, riktigt roligt att spela! Sedan kom vi till en snö-bana (kommer inte ihåg vilken) och den röstades sedan fram två gånger till!! I den sista matchen så hoppade nästan alla av och det blev 5 spelare kvar, varpå 2st hoppade av efter nån minut. Bara att hoppa ur den matchen... Sedan hamnade jag bara i matcher med conection error eller lagg.

Postad 16 November 2010 - 13:38

DennisA
  • DennisA
  • Forumräv

• 789 inlägg
  • 0

HAHAHAHAHAHAHAHA!
Owned!

Postad 16 November 2010 - 17:08

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Hahaha fan va nice :unsure:

Postad 16 November 2010 - 18:12

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
hahahaha.... rakt i skrevet, härligt...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.