Förskottsbetalade min den 8:e oktober, ingen TV...Nån mer än jag som drabbats av försenade leveranser?
* Officiell tråd - Panasonic TH-42PA30 *
Panasonic Viera TH-37PA30
(TV)
|
0
|
(0)
|
Inga priser | |
Panasonic Viera TH-42PA30
(TV)
|
1
|
(29)
|
Inga priser |
Gästbok för tommypeters (42 inlägg)
|
18 år sedan |
Panasonic TH-42PA30 - bildlägen (1 inlägg)
|
19 år sedan |
Panasonic TH-42PA30 Vs Pioneer PDP-435FDE (72 inlägg)
|
21 år sedan |
Hjälp! Mkt störande skärmljud (0 inlägg)
|
21 år sedan |
42PA30 vs Samsung 42S4 (5 inlägg)
|
21 år sedan |
Panasonic 42PA30 flimmerproblem! (11 inlägg)
|
21 år sedan |
Postad 11 November 2004 - 16:43
Postad 11 November 2004 - 17:43
Postad 11 November 2004 - 17:59
http://www.monsterca...nstergame/xbox/
Redigerat av radiuz, 11 November 2004 - 18:06.
Postad 11 November 2004 - 18:00
Redigerat av radiuz, 11 November 2004 - 18:02.
Postad 11 November 2004 - 18:28
Av de 50 som kommer in den 25/11 finns det nu 23 kvar.
Förskottsbetalning till konto i Östgöta Enskilda Bank.
Frakt 500. Levereras hem till dörren.
Postad 11 November 2004 - 21:10
du ska kanske själv läsa vad jag skriver, innan du börjar gapa. Jag har inte med en bokstav berört något Xbox, utan ställer frågan generellt. Men tack, för ditt svar i alla fal. . Nu vet jag åtminstånde varför du rekommenderar Monster-kabel.
Postad 11 November 2004 - 21:42
Det är ingen som har rekommenderat Monster Cable som vanliga komponent kablar i denna tråd. Vill du ha tips på en bra som jag kan rekommendera är det Marcus Cable du ska satsa på.
Redigerat av radiuz, 11 November 2004 - 21:48.
Postad 12 November 2004 - 00:08
Hö,höBeställde nyss från Inwarehouse.
Hej #27. Då kan ju du och jag utbyta nybörjar- och uppkopplingserfarenheter sen, så vi slipper störa de mera garvade i gänget... ;-)
Mvh
Postad 12 November 2004 - 00:16
Lyckades även få tag i ett orginal bordsstativ, ser mycket bra ut tillsamans!
Postad 12 November 2004 - 16:34
Var har ni beställt den?
När beställde ni den?
Postad 12 November 2004 - 18:42
Han sa att det är riktigt svårt att få tag i denna skärm och om man beställer nu idag så får man räkna med att få den nästa år. Konstigt tycker jag då Inwarehouse ska få in ett antal snart...
Men men, han kan ju ha rätt då PA30 är en stor bristvara. Tur att man redan förskottsbetalat förra månaden då. Den som väntar på något gott...
Redigerat av radiuz, 12 November 2004 - 18:44.
Postad 12 November 2004 - 19:08
Postad 12 November 2004 - 19:16
Han sa så till mig också. Annars blev det Vogels. Han sa även att det är mycket svårt att få tag på vägg- och bordstativ i hela europa. Sen om det är sant eller ej...Om jag har tur får jag även original väggstativet som jag beställde.
Postad 12 November 2004 - 22:33
verkar så.......beställde min plasma för 2 veckor....och den kom för 1 vecka sen till butik....men dom väntar fortfarande på väggfästet....Han sa så till mig också. Annars blev det Vogels. Han sa även att det är mycket svårt att få tag på vägg- och bordstativ i hela europa. Sen om det är sant eller ej...Om jag har tur får jag även original väggstativet som jag beställde.
Postad 12 November 2004 - 22:35
Postad 13 November 2004 - 16:29
har inte köpt min på fyndbörsen....refererade snarare till att fästena var slut i hela europasrna : Va? Vaddå har dom fått in plasman? Av vad jag hörde väntar dom fortfarande på den...
Postad 13 November 2004 - 17:56
Får jag inget besked snart häver jag köpet och satsar på nåt annat...
Postad 15 November 2004 - 07:31
Min beställnig gjorde jag den 5 oktober från fyndbörsen, med förskots betalning och allt, har messat och legat i men det är fan omöjligt att få nått konkret ur dessa människor.Beställde min i mitten av oktober... hatar att vänta
![]()
Jag har hört att dom ska få in att antal skärmar i veckan så jag mailade dom om det och nämnde det jag hört. svaret jag fick är detta.....
De som kommer denna veckan är tyvärr till ett dyrare pris (det innebär det priset som står för plasman på sidan nu.
Vi har leveranser på G in för de andra men det lär nog tyvärr dröja tills början av december innan du kan få din Plasma :-(
Med vänliga hälsningar
Jonas
....... Jag skiter i var,när, och hur dom får sina plasmor, när jag betalt det som fyndbörsen ville ha för skärmen så förväntar jag mig att få den levererad.
Men det tycker inte dom.
Undrar om jag väntar på en 2:sorterings skärm????
Postad 15 November 2004 - 09:30
Faan i mig det sämsta jag hört! Först till kvarn... eller?!? Fyndbörsen tycker jag verkligen gör bort sig. Tack för att du sprider denna info, det är sådan här fakta man vill veta, fast dock helst innan man beställer!Min beställnig gjorde jag den 5 oktober från fyndbörsen, med förskots betalning och allt, har messat och legat i men det är fan omöjligt att få nått konkret ur dessa människor.Beställde min i mitten av oktober... hatar att vänta
![]()
Jag har hört att dom ska få in att antal skärmar i veckan så jag mailade dom om det och nämnde det jag hört. svaret jag fick är detta.....
De som kommer denna veckan är tyvärr till ett dyrare pris (det innebär det priset som står för plasman på sidan nu.
Vi har leveranser på G in för de andra men det lär nog tyvärr dröja tills början av december innan du kan få din Plasma :-(
Med vänliga hälsningar
Jonas
....... Jag skiter i var,när, och hur dom får sina plasmor, när jag betalt det som fyndbörsen ville ha för skärmen så förväntar jag mig att få den levererad.
Men det tycker inte dom.
Dave
Postad 15 November 2004 - 10:16
Hej!Hej!
Är det någon Panasonic 42PA30 ägare i denna tråd som liksom jag inte gillar att
titta på 4:3 material i "utdraget" läge? Jag vill helst se 4:3 blider i 4:3 läge.
Min fråga är hur en plasma påverkas av att man tittar i 4:3 läge och att en stor
del av skärmen i så fall inte visar bild. "Inbränning" på de svarta ytorna verkar
väl inte sannolikt, men kan man t.ex. tänka sig att dessa ytor kan få en annan
ljusintensitet pga. mindre användning?
Har någon här erfarenhetet av detta och är det något man bör tänka på?
Tacksam för synpunkter!
Sent svar men ändå...
Du kan ju ställa in om de svarta kanterna skall vara just svarta eller grå i olika nyanser. Ställ den i en grå nyans som "sliter" lika mycket på fosforen så slipper du problemet med spökbild efter 4:3 läget...
MVH
Danne
Redigerat av Danne.A, 15 November 2004 - 10:16.
Postad 15 November 2004 - 13:54
Postad 15 November 2004 - 15:40
Uhm man kan ju undra när man själv får den. Jag köpte den för 28000 med stativ. Det paketet gick ju ner till 26.500 och då lovade de mig att jag skulle få det priset via e-mail. Men är man då fortfarande en prioriterad "kund" enligt fyndbörsens högst sjuka system om att levera till kunderna. Förstår inte hur man kan ha sådan dålig service. Jag menar de som köper en tv för 25-28" har ju bevisligen en del pengar och kommer nästan garanterat handla mer prylar, men inte från fyndbörsen.svtstefan : Så himla dåligt! Då blir det ingen plasma för mig heller då, jag beställde den 22:a oktober.
Nu börjar man bli riktigt sne!
Dave
Postad 15 November 2004 - 17:32
Postad 15 November 2004 - 17:47
Du får en bättre bild med en lågupplöst panel idag än en högupplöst när det gäller vanliga DVD-skivor. Mindre steg i omvandlingen för en lågupplöst än en högupplöst. När HDTV blir mer aktuellt kommer det även att finnas bättre skärmar..
Postad 15 November 2004 - 17:53
Är det någon som har en bra uppsättning länkar till diverse tester på webben där PA30 varit uppe i ringen mot olika konkurrenter. Alt kunde uploada inscannande tester från tidningar
Postad 15 November 2004 - 18:20
NEJ!Har ej läst hela tråden, men är det ingen som är bekymrad över att den inte klarar hdtv?
Postad 15 November 2004 - 19:17
Min beställnig gjorde jag den 5 oktober från fyndbörsen, med förskots betalning och allt, har messat och legat i men det är fan omöjligt att få nått konkret ur dessa människor.Beställde min i mitten av oktober... hatar att vänta
![]()
Med vänliga hälsningar
Jonas
Men det tycker inte dom.
Dom måste väl ha en turordning? va svinigt
Snacka om att försöka sugaut minsta lilla krona på varje skärm...
Postad 15 November 2004 - 19:53
Jag beställde min 42PA30 från Technik Direkt i Tyskland via Pricerunner, fick leveransbesked att det skulle ta 2 veckor för dem att leverera vid beställningen. När de fortfarande inte kunde säga när jag skulle få tv:n efter 6 veckor bytte jag leverantör till Inwarehouse, kostade iofs 2000 SEK extra men då åkte jag och hämtade tv:n samma dag.
Problem: Jag har en LG inspelningsbar DVD med progressive scan kopplad till min 42PA30. När jag kopplar in den till tv:n via komponent och slår på progressive scan blir bilden grön och bläddrar. Måste jag göra någon inställning någonstans och i så fall var? Jag har inte hittat fram till detta i någon av manualerna och jag blir snart tokig eftersom jag inte får det att funka. På någon site såg jag att 42PA30 inte stöder progressive scan o på Panasonics hemsida står det ju inget om detta, heller ej i manualen (mer än att jag lyckats hitta Progressive Plasma TV). Dock verkar det ju som att det visst går om man läser här på forumet.
Kan någon ge mig ett tips på vad detta beror på? Båda enheterna ska ju stödja progressive scan vad jag har förstått?! Tacksam för all hjälp.
Redigerat av Chrulla, 15 November 2004 - 20:01.
Postad 15 November 2004 - 20:14
Går det att köra hem den i en vanlig kombi tro...? Eller är paketet för stort?bytte jag leverantör till Inwarehouse, kostade iofs 2000 SEK extra men då åkte jag och hämtade tv:n samma dag.
Postad 15 November 2004 - 20:19
Postad 15 November 2004 - 20:30
OK, tack!Jag beställde en stor bil (Merca kombi) från taxi Sthlm...den fick vända igen och jag fick ringa efter Pex som kom och hjälpte mig med en skåpbil. Kombi funkar INTE alltså eftersom du inte får lägga tv:n ner. Den är helt enkelt för hög (kartongen)...
Då vet jag vad som gäller...
Postad 15 November 2004 - 20:43
Fortfarande i behov av hjälp för detta problem:Problem: Jag har en LG inspelningsbar DVD med progressive scan kopplad till min 42PA30. När jag kopplar in den till tv:n via komponent och slår på progressive scan blir bilden grön och bläddrar. Måste jag göra någon inställning någonstans och i så fall var? Jag har inte hittat fram till detta i någon av manualerna och jag blir snart tokig eftersom jag inte får det att funka. På någon site såg jag att 42PA30 inte stöder progressive scan o på Panasonics hemsida står det ju inget om detta, heller ej i manualen (mer än att jag lyckats hitta Progressive Plasma TV). Dock verkar det ju som att det visst går om man läser här på forumet.
Kan någon ge mig ett tips på vad detta beror på? Båda enheterna ska ju stödja progressive scan vad jag har förstått?! Tacksam för all hjälp.
Postad 15 November 2004 - 21:33
Det skall inte vara något som helst problem , jag har en Pioneer DV575 som bara ställdes på Progressive scan så funkade det.Fortfarande i behov av hjälp för detta problem:Problem: Jag har en LG inspelningsbar DVD med progressive scan kopplad till min 42PA30. När jag kopplar in den till tv:n via komponent och slår på progressive scan blir bilden grön och bläddrar. Måste jag göra någon inställning någonstans och i så fall var? Jag har inte hittat fram till detta i någon av manualerna och jag blir snart tokig eftersom jag inte får det att funka. På någon site såg jag att 42PA30 inte stöder progressive scan o på Panasonics hemsida står det ju inget om detta, heller ej i manualen (mer än att jag lyckats hitta Progressive Plasma TV). Dock verkar det ju som att det visst går om man läser här på forumet.
Postad 15 November 2004 - 21:39
Tack!Det skall inte vara något som helst problem , jag har en Pioneer DV575 som bara ställdes på Progressive scan så funkade det.
Det står AV4/RGB på min AV4 där jag har DVD-spelaren kopplad via component och scart...kan man ändra detta på något sätt eller ska det vara så? Kan det vara så jävligt att de inte lirar med varandra? Någon som vet?
Redigerat av Chrulla, 15 November 2004 - 21:50.
Postad 15 November 2004 - 22:21
PA30 tar inte komponent via SCART-kontakten utan via komponent-ingången... Det är de tre RCA-ingångar som finns bredvid AV4-SCARTen, benämnda AV4C.Tack!Det skall inte vara något som helst problem , jag har en Pioneer DV575 som bara ställdes på Progressive scan så funkade det.
Det står AV4/RGB på min AV4 där jag har DVD-spelaren kopplad via component och scart...kan man ändra detta på något sätt eller ska det vara så? Kan det vara så jävligt att de inte lirar med varandra? Någon som vet?
Postad 15 November 2004 - 22:26
Jo alltså, jag har både komponenten inkopplad via de kontakterna du beskriver och scarten...ska det inte vara så? Hur hittar jag då DVD:n, när jag bara kör komponent kommer det ingen bild på AV4 vilket jag inbillade mig att det ska (det är väl där komponenten ska sökas efter?).PA30 tar inte komponent via SCART-kontakten utan via komponent-ingången... Det är de tre RCA-ingångar som finns bredvid AV4-SCARTen, benämnda AV4C.
Jag är dyng-novis på det här som du märker, så jag är väldigt tacksam för om du vet hur jag ska göra för att hitta dvd:n om jag bara kör via komponent. Jag har sökt på kanaler etc. också men det kanske inte är så man ska göra heller?
Tack för hjälpen.
Postad 15 November 2004 - 22:41
Sedan kan du via fjärren växla till av4c
Beroende på hur du konfigurerad anslutningarna kan du få stänga av ljudet på TV:n
Postad 15 November 2004 - 22:50
För DVD:ns skull så har jag inget mer inkopplat i PA30:n än de tre komponentkablarna från min 575A till AV4C på plasman. Ljudet drar jag inte till TV:n, utan via koax till min förstärkare/processor (de är också ihopkopplade via 5.1 analog för DVD-Audio/SACD, men det berör ju inte filmtittandet även om jag skulle kunna använda den vägen för ljudet också).
Jag har satellitboxen i AV1, S-VHS-maskinen i AV2 och kabelboxen i AV4 - och den boxen måste jag som sagt stänga av ibland (men ibland räcker det med att trycka flera gånger på den blå knappen så roterar TV:n mellan AV4/RGB, AV4S och AV4C). När väl filmen kommit igång kan jag sätta på kabeldekodern igen.
Postad 15 November 2004 - 22:52
Testade precis detta men det hjälper inte heller tyvärrApparaten som sitter i scart4 måste vara avstängd.
Sedan kan du via fjärren växla till av4c
Beroende på hur du konfigurerad anslutningarna kan du få stänga av ljudet på TV:n
Funderar på om det kan bero på hur jag har kopplat digitaltv-boxen etc. Kanske får koppla om för att få det rätt, men känns som jag har dubbelkollat detta ganska många gånger nu så det kan knappast vara det
Postad 15 November 2004 - 23:20
Jag har kopplat enligt följande:Ja, ibland måste jag också stänga av det som sitter i SCART4 - ibland inte...
För DVD:ns skull så har jag inget mer inkopplat i PA30:n än de tre komponentkablarna från min 575A till AV4C på plasman. Ljudet drar jag inte till TV:n, utan via koax till min förstärkare/processor (de är också ihopkopplade via 5.1 analog för DVD-Audio/SACD, men det berör ju inte filmtittandet även om jag skulle kunna använda den vägen för ljudet också).
Jag har satellitboxen i AV1, S-VHS-maskinen i AV2 och kabelboxen i AV4 - och den boxen måste jag som sagt stänga av ibland (men ibland räcker det med att trycka flera gånger på den blå knappen så roterar TV:n mellan AV4/RGB, AV4S och AV4C). När väl filmen kommit igång kan jag sätta på kabeldekodern igen.
- Antenn från vägg till digitaltv-box, sitter i AV1
- Antenn ut från digitaltv-box till DVD-spelare
- DVD-spelare kopplad till TV via komponent (AV4C) samt antenn från DVD-spelare kopplad till antenn på TV
- Scart mellan digitaltv-box och DVD-spelare
- Xbox på AV2
Är det någon av er som ser ett uppenbart fel på denna koppling? Kan ju mycket väl vara så att jag har gjort något galet, det är inte alls omöjligt.
Redigerat av Chrulla, 15 November 2004 - 23:21.
Postad 15 November 2004 - 23:35
Det verkar vara onödigt mycket kablar...Jag har kopplat enligt följande:
- Antenn från vägg till digitaltv-box, sitter i AV1
- Antenn ut från digitaltv-box till DVD-spelare
- DVD-spelare kopplad till TV via komponent (AV4C) samt antenn från DVD-spelare kopplad till antenn på TV
- Scart mellan digitaltv-box och DVD-spelare
- Xbox på AV2
Är det någon av er som ser ett uppenbart fel på denna koppling? Kan ju mycket väl vara så att jag har gjort något galet, det är inte alls omöjligt.
- Antenn från vägg till digitaltv-box, antenn vidare till TV
- SCART från digitaltv-box till AV1
- DVD-spelare kopplad till TV via komponent (AV4C)
- XboX kopplad till AV2
Postad 15 November 2004 - 23:47
Det verkar vara onödigt mycket kablar...
- Antenn från vägg till digitaltv-box, antenn vidare till TV
- SCART från digitaltv-box till AV1
- DVD-spelare kopplad till TV via komponent (AV4C)
- XboX kopplad till AV2
Tack. Nu sitter det exakt så som du skriver nedan men jag har fortfarande ingen bild på AV4C...är det någon inställning jag måste göra också? Kan jag vända komponent-kabeln åt fel håll (färgkombinationerna är kollade typ 100 ggr. så de sitter där de ska)? Kan jag ha fel komponent-kabel? För övrigt måste jag väl ha en antenn-kabel mellan dvd (inspelningsbar) och digital-box för att det ska gå och spela in med dtv-kvalitet, dock kan det ju vara bra att testa om man kan få det att funka på något sätt...
Sorry för alla idiot-frågor men jag är som sagt nybörjare så det står härliga till på detta och fattar tyvärr inte hur jag ska göra för att få det att funka...
Redigerat av Chrulla, 16 November 2004 - 00:05.
Postad 16 November 2004 - 00:21
Det räcker väl då med:
"- Scart mellan digitaltv-box och DVD-spelare"
...men antenkopplingen som du hade innan ska ju också kunna vara där utan att det ställer till något.
Problemet borde vara något annat.
Det KAN vara komponent-kabeln, vad har du för någon?
En annan sak jag tänker på är att det kan vara lite klurigt med progressiv/icke progressiv komponent. Jag kan halka ut lite på hal i här, för jag kommer inte riktigt ihåg vilka inställningar som finns vare sig i DVD:n eller plasman. Det kan vara så att DVD:n och TV:n är ställda olika, det funkar inte om en är ställd på progressiv och den andra på interlaced. Detta är lite "Moment 22", då du inte ser något för att kunna kolla/ändra inställningarna. Räddningen är då att koppla in DVD:n vi något annat, t.ex. SCART, och göra inställningarna för att sedan koppla över till komponent.
Postad 16 November 2004 - 00:36
Nä, inte lätt för dig att veta då, lite sent nu på min frontAha, visste inte att det var en inspelningsbar DVD - det stod nog ingenstans... Inte konstigt det verkade vara extra kablar i onödab
Det räcker väl då med:
"- Scart mellan digitaltv-box och DVD-spelare"
...men antenkopplingen som du hade innan ska ju också kunna vara där utan att det ställer till något.
Problemet borde vara något annat.
Det KAN vara komponent-kabeln, vad har du för någon?
En annan sak jag tänker på är att det kan vara lite klurigt med progressiv/icke progressiv komponent. Jag kan halka ut lite på hal i här, för jag kommer inte riktigt ihåg vilka inställningar som finns vare sig i DVD:n eller plasman. Det kan vara så att DVD:n och TV:n är ställda olika, det funkar inte om en är ställd på progressiv och den andra på interlaced. Detta är lite "Moment 22", då du inte ser något för att kunna kolla/ändra inställningarna. Räddningen är då att koppla in DVD:n vi något annat, t.ex. SCART, och göra inställningarna för att sedan koppla över till komponent.
Komponent-kabeln heter PGV332 (tror jag) "Component video Interconnect 3RCA - 3 RCA" och kommer från en tillverkare som heter Profigold. Ingen dunderkabel säkert men tjackade den på en special-butik där jag uppgav att jag skulle ha den till inspelningsbar dvd och plasma-tv. Kan ju vara trasig iofs?!
Det står ju i manualen till tv:n att komponent-uttaget ska greja både "normalt interlaced-format och progressivt format" så det kan väl inte heller vara problemet?! TV:n går inte att ställa in på vilket format det ska vara va? Eller har jag missat den inställningen?
Postad 16 November 2004 - 03:59
Jodå det går. tro migJag beställde en stor bil (Merca kombi) från taxi Sthlm...den fick vända igen och jag fick ringa efter Pex som kom och hjälpte mig med en skåpbil. Kombi funkar INTE alltså eftersom du inte får lägga tv:n ner. Den är helt enkelt för hög (kartongen)...
Kom dit med en kombi oxo, men fan vad kartongen var stor, hur göra?
Tjaaa. säljaren som kom ut med skärmen sa att folk brukade plocka upp den ur kartongen för att få plats med den, sagt och gjort... Visst gick den in då, fick stå lite snett i baksätet medans jag körde hem (mycket försiktigt). Så visst går det att ta hem i en vanlig bil...
Postad 16 November 2004 - 07:23
Det är en riktig kabel och ska inte vara orsaken till problemet, annat än om den är trasig.Komponent-kabeln heter PGV332 (tror jag) "Component video Interconnect 3RCA - 3 RCA" och kommer från en tillverkare som heter Profigold. Ingen dunderkabel säkert men tjackade den på en special-butik där jag uppgav att jag skulle ha den till inspelningsbar dvd och plasma-tv. Kan ju vara trasig iofs?!
Det står ju i manualen till tv:n att komponent-uttaget ska greja både "normalt interlaced-format och progressivt format" så det kan väl inte heller vara problemet?! TV:n går inte att ställa in på vilket format det ska vara va? Eller har jag missat den inställningen?
Jag har lyckats förtränga om/vad det fanns för problem när jag installerade. så nu får jag mest bara gissa
Testa i alla fall att koppla ur komponentkabeln och kanske allt annat också, koppla sedan ihop DVD-inspelaren och plasman med en RGB-kabel. Ställ sedan in DVD:n precis som den bör vara, med progressiv etc, och koppla till slut om till att använda komponentkabeln igen. Funkar inte det får du köra en ny omgång via RGB-kabeln och se om du hittar något som kan ändra situationen till det bättre. Jag har för mig att det var något som kunde strula med progressiv komponent...
Postad 16 November 2004 - 08:15
Jag är en ännu värre nybörjare än Chrulla, då jag precis beställt men ännu inte fått min skärm. Kommer också att köra med en inspelningsbar DVD och undrar följande:
1) Kommer det överhuvudtaget med några kablar till skärmen?
2) Vad behöver jag köpa till?
Finns det vettigt kablage på InWarehouse, där jag beställt skärmen? Kommer att använda en inspelningsbar DVD samt en digitalbox.
DVDn är Panasonics SC-HT1500 och finns här:
http://www.panasonic..._l15/index.html
Den har både komponent och scart-rgb
Digitalboxen är en Pioneer DBR-S220SC med scart-utgång.
Vad ska jag köpa till för kablar (helst som en tilläggsorder hos InWarehouse)? Vill ha riktiga grejor från början, och vill framförallt inte sitta där på leveransdagen och inte ens kunna koppla ihop prylarna...
Jättetacksam för tips!!!
Postad 16 November 2004 - 08:25
Finns det något sätt att få leverans till dörren från inwarehouse om man inte har ett företag registrerat på sin hemadress. Posten leverarar väl inte företagspaket hem till privatpersoner längre? Min 42PA30 finns för övrigt att hämta på inwarehouse nu, men alla stativ/fästen är restnoterade. Vilket antiklimaxBeställde nyss från Inwarehouse.
/Anders
Postad 16 November 2004 - 08:58
Postad 16 November 2004 - 09:57
Beställde också från Inwarehouse och har ännu inte fått mitt bordsstativ, ska komma denna veckan dock.Finns det något sätt att få leverans till dörren från inwarehouse om man inte har ett företag registrerat på sin hemadress. Posten leverarar väl inte företagspaket hem till privatpersoner längre? Min 42PA30 finns för övrigt att hämta på inwarehouse nu, men alla stativ/fästen är restnoterade. Vilket antiklimaxBeställde nyss från Inwarehouse.
Frakt 500. Levereras hem till dörren.!
/Anders
Faktum är att du kan låta TV:n stå i de frigolit-klossar den står i när den levereras i kartongen...det gör jag just nu och det är faktiskt betydligt stabilare än vad det låter. Man vill ju gärna komma igång när man v'l har köpt liksom
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
0
Gästbok för tommypeters
101 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?