http://www.gamereactor.se/nyheter/17405/Sony+har+n%E5got+att+ber%E4tta.../
* Officiell trÄd - Playstation 3*
Sony PlayStation 3 (PS3) 20GB
(Spelkonsoler)
|
2
|
(37)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 60GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(705)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 40GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(530)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 160GB
(Spelkonsoler)
|
2
|
(31)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(259)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(78)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 320GB 2010
(Spelkonsoler)
|
9
|
(140)
|
Inga priser |
Postad 30 March 2009 - 11:17
http://www.gamereactor.se/nyheter/17405/Sony+har+n%E5got+att+ber%E4tta.../
Postad 30 March 2009 - 22:13
Wish me luck
Postad 01 April 2009 - 13:57
Vet nÄn hur man brÀner ps3 spel
Lite bensin och en tÀndsticka, kanske ?
Skojjar bara, fotogen ska det vara !
Postad 01 April 2009 - 14:07
Vet nÄn hur man brÀner ps3 spel
Det var vÀrkligen rett forum att stÀla den frÄgan i!!
Men du kan ju prova att ladda ner ett spel och brÀnna pÄ en tom cd-skiva... har hört folk som gjort det, ska funka kanon!
Postad 02 April 2009 - 08:27
Klarar PS3an av Divx HD?
Hmm, filmer brukar sÀllan vara divx om de Àr HD, nu Àr de MKV som gÀller, antingen streamar du filen sÄ PS3 Media Server codar om de(Ps3an kan inte spela upp mkv direkt frÄn hddn) eller sÄ gör du om mkv filen till VOB med programmet "mkv2vob"
Postad 02 April 2009 - 08:47
Jag har lagt ut en heldel pengar, men lÄngt ifrÄn vad nog mÄnga tror, hemligheten Àr att fynda begagnat
Fortfarande ingen som vet om det gÄr att stÀnga av det dÀr blinkandet pÄ nÄgot sÀtt?
Gammalt meddelande iofs, men ifall du ser det, har du löst det Àn? Och vad mer precist Àr det för binkande du syftar pÄ? Jag har nÀmligen sjÀlv aldrig sett nÄgot blinkande (vad jag kan komma pÄ), sÄ jag bir lite undrande...
Postad 02 April 2009 - 11:23
Hmm, filmer brukar sÀllan vara divx om de Àr HD, nu Àr de MKV som gÀller, antingen streamar du filen sÄ PS3 Media Server codar om de(Ps3an kan inte spela upp mkv direkt frÄn hddn) eller sÄ gör du om mkv filen till VOB med programmet "mkv2vob"
Jag har köpt en DVD spelare som klarar Divx HD till sovrummet, skulle vara smidigt om Àven PS3an klarar det men formatet verkar inte vara sÄ utrbrett sÄ det kanske bara Àr att drömma om.
Postad 02 April 2009 - 11:37
Jag Àr inte helt hundra, men jag tror det heter divx 7.0Visste inte ens om att det fanns ett format som hette DivXHD.....???
Postad 02 April 2009 - 12:56
PÄ spelaren stÄr bÄde divx och divx HD sÄ jag tror inte det Àr 7.0 men jag har ingen koll egentligen
Postad 05 April 2009 - 19:45
Gammalt meddelande iofs, men ifall du ser det, har du löst det Àn? Och vad mer precist Àr det för binkande du syftar pÄ? Jag har nÀmligen sjÀlv aldrig sett nÄgot blinkande (vad jag kan komma pÄ), sÄ jag bir lite undrande...
Man har ett irriterande blinkade i ps3ans menyer, texten lixom pulserar. Verkar bara vara jag som smÄstör mig pÄ detta iom att ingen annan har nÀmnt det i trÄden
Postad 05 April 2009 - 20:00
Man har ett irriterande blinkade i ps3ans menyer, texten lixom pulserar. Verkar bara vara jag som smÄstör mig pÄ detta iom att ingen annan har nÀmnt det i trÄden
du menar alltsÄ den texten du valt pulserar jag har inga problem med att den gör det man stÄr ju inte pÄ samma alternativ specielt lÀnge
Postad 05 April 2009 - 21:49
Det Àr inte sÄ att du har nÄgon aktiv kontrast pÄ din bildvisare? En kompis till mig hade nÄn nyare sony som hela tiden Àndrade gamman beroende pÄ bakgrunden, och det blev lixom ett blinkande.
Postad 06 April 2009 - 07:34
du menar alltsÄ den texten du valt pulserar jag har inga problem med att den gör det man stÄr ju inte pÄ samma alternativ specielt lÀnge
Problem har jag vÀl inte, men hade vart fint om jag kunde stÀnga av den funktionen.
Postad 08 April 2009 - 06:07
Jag besökte min storebror i VÀsterÄs.
Tog med min 360 Elite med komponentkabel sÄ jag skulle fÄ 5.1 ut samt en HDMI-kabel. Som mÄnga vet rör det sig inte av en konstruktionsmiss av Microsoft utan om man vill ha digitalt ljud ut + HDMI sÄ tvingas man köpa en speciell kabel, förutsatt att man inte moddar den gamla komponentkabeln.
Det finns alltsÄ ingen optiskt ut pÄ sjÀlva konsolen.
PÄ 360 komponentvideokabel sitter en optisk ljudutgÄng, men dom har byggt den pÄ sÄ sÀtt att komponentvideokabeln skymmer HDMI-utgÄngen, sÄ man kan inte anvÀnda tvÄ kablar.
Jag blev sÄ förbannand nÀr jag upptÀckte detta, sÄ jag kommer att sÀlja min 360 Elite sÄ fort jag kan.
Allt en hÀngiven gamer behöver finns i Playstation 3, utan att extra kostnader tillkommer för trÄdlöst nÀtverk, bluetooth, online-spelande och bra ljud och bildutgÄngar. Bara grejen att sjÀlv kunna sÀtta i vilken hÄrdisk man önskar Àr vÀrt mycket.
Vi fÄr se vad jag fÄr ut för en 360 Elite som Àr ett Är gammal, fem spel och tvÄ svarta handkontroller?
SkÀms Microsoft
Redigerat av Glidtassen, 08 April 2009 - 06:08.
Postad 08 April 2009 - 07:37
PS3 klarar Divx HD/ Xvid HD.Jag har köpt en DVD spelare som klarar Divx HD till sovrummet, skulle vara smidigt om Àven PS3an klarar det men formatet verkar inte vara sÄ utrbrett sÄ det kanske bara Àr att drömma om.
Det gjorde den iom. version 2.10.
Jag Àr mera tveksam till att din DVD klarar det dÀremot
So keep in mind, having downloaded your 2.10 firmware, you'll now be able to watch 720p and 1080p DivX and XviD encoded AVI movies.
EDIT: Upplösningen har inte sÄ mycket med vilken version av Divx som Àr den senaste, divx7.
Det fanns högupplöst divx-material lÄngt före Divx7.
Stage 6 t.ex.
Redigerat av JockeJ, 08 April 2009 - 07:40.
Postad 08 April 2009 - 08:12
Postad 08 April 2009 - 08:55
Jepp din DVD klarar det ja.Kanon att den ska klara det, verkar dock inte sÄ nÀr jag provar, min dvd Àr ju mÀrkt med det och stÄr sÄ pÄ LGs hemsida sÄ varför skulle det inte funka?
Sorry, det Àr sÄ ovanligt bara och sÄ nytt sÄ jag var helt enkelt ovetande....
Jag sökte sjÀlv efter divx HD kapabel dvd-spelare för ett tag sen och dÄ fanns det inga alls förutom mediamaskiner typ tvix.
Redigerat av JockeJ, 08 April 2009 - 09:18.
Postad 08 April 2009 - 09:21
Postad 08 April 2009 - 11:42
Jepp din DVD klarar det ja.
Sorry, det Àr sÄ ovanligt bara och sÄ nytt sÄ jag var helt enkelt ovetande....![]()
Jag sökte sjÀlv efter divx HD kapabel dvd-spelare för ett tag sen och dÄ fanns det inga alls förutom mediamaskiner typ tvix.
aha blev lite orolig dÀr
Postad 09 April 2009 - 09:26
Har ni mÀrkt om man spelar divx filer pÄ DVD-skiva, sÄ börjar PS3 lÄta som en xbox 360? NÀr jag spelar blu-ray, PS3 eller vanliga DVD filmer sÄ Àr den knÀpptyst som vanligt.
Jag har en tidig modell men den gÄr upp i varv snabbast genom att spela musikCD eller DVD (med uppskalningen pÄslagen) och tenderar att hÄlla samma ljudnivÄ som min tidiga Xbox 360 för det mesta förutom det extra ljudet som 360:n bjuder pÄ nÀr man kör spel frÄn skiva. NÀr jag kör blu-ray brukar den hÄlla sig lÀngst innan flÀktarna gÄr igÄng ordentligt.
Postad 18 April 2009 - 17:18
/C
Postad 19 April 2009 - 00:25
Postad 06 May 2009 - 14:41
Postad 07 May 2009 - 15:05
PS3 klarar Divx HD/ Xvid HD.
Det gjorde den iom. version 2.10.
Jag Àr mera tveksam till att din DVD klarar det dÀremot
EDIT: Upplösningen har inte sÄ mycket med vilken version av Divx som Àr den senaste, divx7.
Det fanns högupplöst divx-material lÄngt före Divx7.
Stage 6 t.ex.
Xvid??
Konstigt Det var just det formatet som inte gick i min PS3..
Om det ska gÄ sÄ vet jag inte varför det inte funka för min PS3..
Kör nu med MP4..
Blir godkÀnd kvalitet och inte sÄ stora filer 1.4GB till en film pÄ ca 1:30..
AnvÀnder programmet Handbrake och ibland DVDx 2,10..
Har testat Xvid4PSP 5.0. Men ljudet var inte i sync. Man kan fixa det i programet innan men det orkade jag inte
Vilka program anvÀnder ni?
Postad 07 May 2009 - 15:21
Stödjer PS3 musikfiler i FLAC format? Har för mig att jag hört det nÄgonstans.
Nej det stödjer det inte.. Om inte det har nyligen kommit ut..
Men jag tror inte..
Vissa har ju Flac i sin dator som dom streamar till sin PS3 med nÄn media server program..
Det gÄr, för programmet converterar filen till Wav eller nÄt annat passande format för PS3
Postad 11 May 2009 - 19:46
PS3 med 160GB hĂ„rddisken. Ăr det en uppgraderad 40GB PS3a eller Ă€r det en 80GB ps3 som blivit uppgraderad?? Kort sagt Ă€r det den senaste och bĂ€sta versionen???
Postad 12 May 2009 - 06:42
Postad 14 May 2009 - 13:30

http://yutori2ch.blo...-entry-332.html
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 14 May 2009 - 13:31.
Postad 14 May 2009 - 13:45
Postad 14 May 2009 - 16:53
http://www.gamereact...
Men ryktet har gÄtt sedan FEB. stÄr hÀr..
http://level7.nu/tex...d.php?id=163309
Dom har en snyggare bild..

Om man kapar av den liknar den ju en Wii!!! LOL..
Redigerat av renato, 14 May 2009 - 16:55.
Postad 14 May 2009 - 17:41
Postad 14 May 2009 - 17:44
Postad 14 May 2009 - 17:48
To reset your password do the following:
1. Log out of the PLAYSTATIONÂź Network.
2. Try to log back in using the "Sign-In" button located underneath the Friends section on the XMB.
3. Scroll down and click, "Forgot your password?"
4. A new screen should open and enter the date of birth you used to sign up for the PLAYSTATIONÂź Network.
5. Once that is complete, you will be prompted to enter the answer to your security question you picked during registration for the PLAYSTATIONÂź Network. This answer is CAPS specific so if your answer is actually "PlayStation" and you enter "playstation" it will not work. Also, make sure that when you enter the answer an extra space is not added to the answer.
6. After this, you should be able to enter a new password and log back on. Make sure you write down your password this time so you don't have to do it again! :]
Postad 15 May 2009 - 13:42
Bild 1 RealReal of fake?
Bild 2 Fake
Tror inte Sony lÀr avslöja nÄtt förÀn i höst dock.
Postad 15 May 2009 - 14:00
GC i augusti kanske.Tror inte Sony lÀr avslöja nÄtt förÀn i höst dock.
Postad 15 May 2009 - 14:00
Tror det Àr fake. Det Àr ett annat typsnitt pÄ "PS3-texten". Sen tror jag inte att de skulle skriva "PS3" pÄ kartongen, den heter ju Playstation 3. Det Àr som att de skulle Àndra sin logo och det Àr vÀl ganska dumt att göra.Bild 1 Real
Bild 2 Fake
Tror inte Sony lÀr avslöja nÄtt förÀn i höst dock.
Postad 15 May 2009 - 14:04
Fast de har börjat köra med denna logga nu;Tror det Àr fake. Det Àr ett annat typsnitt pÄ "PS3-texten". Sen tror jag inte att de skulle skriva "PS3" pÄ kartongen, den heter ju Playstation 3. Det Àr som att de skulle Àndra sin logo och det Àr vÀl ganska dumt att göra.

Fast dÄ med samma spiderman-font som tidigare, men pÄ 'slim-bilden' Àr det ett annat typsnitt. Iofs Àndra de pÄ PSX nÀr det blev PSOne ocksÄ...
En ny iteration av hÄrdvaran lÀr vi sÀkert fÄ se iÄr i varje fall.
Postad 15 May 2009 - 20:25
Ska det inte gÄ eller Àr det fel pÄ laddaren?
Lampan som normalt blinkar pÄ kontrollen vid laddning antingen via ps3an eller en dator tÀnds ej nÀr jag laddar med min nya laddare.
Det var denna jag köpte: LÀnk till Tura
edit: la till lÀnk
Redigerat av optimus, 15 May 2009 - 20:27.
Postad 15 May 2009 - 20:52
Köpte en usb-laddare idag i hopp om att kunna ladda ps3-kontrollen utan att behöva ha igÄng ps3an men det gick inte.
Lampan som normalt blinkar pÄ kontrollen vid laddning antingen via ps3an eller en dator tÀnds ej nÀr jag laddar med min nya laddare.
normalt sett laddar man vÀl kontrollen med 5V och denna Àr pÄ 12V kan det bero pÄ det kanske?
Kan dock ha helt fel
Postad 16 May 2009 - 11:51
NÄtt sÄnt ja.GC i augusti kanske.
Om bilderna Àr Àkta torde företaget som bilderna lÀckte ifrÄn ha ett h*lvete nu...klart osnyggt att lÀcka nÄtt sÄnt.
Det vore vÀl Ànnu dummare att göra en uppsjö fakebilder (det finns ju fler Àn den ovan) och missa en som plÀttlÀtt grej som att fÄ till rÀtt logga.Tror det Àr fake. Det Àr ett annat typsnitt pÄ "PS3-texten". Sen tror jag inte att de skulle skriva "PS3" pÄ kartongen, den heter ju Playstation 3. Det Àr som att de skulle Àndra sin logo och det Àr vÀl ganska dumt att göra.
Ăndra loggor har Sony gjort tidigare som sagt och jag har inte sett nĂ„tt argument som "bevisar" att det skulle vara fake - tvĂ€rtom. Ăr det fake sĂ„ Ă€r det ett mĂ€sterverk.
Postad 16 May 2009 - 12:57
Köpte en usb-laddare idag i hopp om att kunna ladda ps3-kontrollen utan att behöva ha igÄng ps3an men det gick inte.
TrÄkigt att det inte funkade. Ett tips bara om jag inte missminner mig helt sÄ kan du ladda dom i en vanlig dator med USB<->Mini USB-kabeln. Om man nu har nÄgon sÄdan stÄr pÄ mer Àn PS3:an
Postad 16 May 2009 - 13:07
[Förkortad Citering]Nu blir det en PS3 för min del!
Jag besökte min storebror i VÀsterÄs.
..Jag blev sÄ förbannand nÀr jag upptÀckte detta, sÄ jag kommer att sÀlja min 360 Elite sÄ fort jag kan.
Allt en hÀngiven gamer behöver finns i Playstation 3, utan att extra kostnader tillkommer för trÄdlöst nÀtverk, bluetooth, online-spelande och bra ljud och bildutgÄngar. Bara grejen att sjÀlv kunna sÀtta i vilken hÄrdisk man önskar Àr vÀrt mycket.
..SkÀms Microsoft
BÀttre sent Àn aldrig, Welcome to the Dark side.
..eller visserligen var ju elite-xbox svart med men inte Darth-svart =P
Postad 16 May 2009 - 17:19
normalt sett laddar man vÀl kontrollen med 5V och denna Àr pÄ 12V kan det bero pÄ det kanske?
Kan dock ha helt fel
LÄter logiskt!
Jag tÀnkte; usb som usb... Men det gick ju som det gick!
TrÄkigt att det inte funkade. Ett tips bara om jag inte missminner mig helt sÄ kan du ladda dom i en vanlig dator med USB<->Mini USB-kabeln. Om man nu har nÄgon sÄdan stÄr pÄ mer Àn PS3:an
Helt korrekt!
Har dock endast en laptop som jag springer runt med och den Àr inte igÄng sÄ lÄnga stunder sÄ att batteriet hinner bli fulladdat.
Var dock och lÀmnade tillbaka laddaren idag och köpte mig en lÀngre laddkabel ist sÄ jag kan ladda och spela samtidigt (frÄn soffan)
Tack för hjÀlpen och tipsen!
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pÄgÄr
Avancerad sökning
2
Köptips med allt vad det innebÀr, tex prat om butiker.
6 bilder
8 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas hÀr?