Redigerat av fAkkfAcE, 20 December 2007 - 09:57.
Sony PlayStation 3 (PS3) 60GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(705)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 40GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(530)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(259)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(78)
|
Inga priser |
Postad 20 December 2007 - 09:53
Postad 20 December 2007 - 13:05
Uppdaterar dom alltid på varje torsdag?
Japp. Iaf nån av affärerna, har hänt att EU store blivit utan uppdatering nån vecka.
Postad 20 December 2007 - 20:29
Games/Demos:
- Toy Home (AU$12.95)
- Snakeball (Free)
- Populous: The Beginning (AU$8.45) (An EA PS1 Game)
- Timeshift MP demo
DLC:
Warhawk
- Omega Dawn Expansion Pack (AU$9.95)
Guitar Hero III
- Boss Battle Pack (free)
Motorstorm
- Holiday Paint Job (free)
Trailers:
- Sky Diving trailer
- Devil May Cry 4 TGS 2007 trailer
- Sega Rally trailers (Canyon trailer, Arctic trailer)
- Kane and Lynch trailers x5
- Assassin’s Creed TV Spot trailer
- Grand Theft Auto IV trailer
Movie trailers:
- CJ7
Others
- High Stakes Poker wallpaper
- Uncharted wallpaper
- Pain wallpapers x4
- Retro theme
- Nature theme
- Manga theme
- Pixels theme
http://www.ripten.co...snakeball-free/
Postad 20 December 2007 - 23:05
Helt otroligt vad kass Conan demot är! Skrattretande...
Jepp. En urkass kopia av God of War.
Postad 21 December 2007 - 09:28
Postad 21 December 2007 - 09:47
Postad 22 December 2007 - 23:08
Rock on!
Postad 03 January 2008 - 15:54
Jag laddade dessutom hem lite extra till Guitar Hero III men nej, installerade och inte fanns det något i spelet heller...
det funkade från SE-store men inte US?
Christian
PS Vad mycket bredare sortiment det fanns på US-store
Redigerat av Unregistered1331, 03 January 2008 - 15:56.
Postad 03 January 2008 - 18:43
Postad 04 January 2008 - 16:52
Postad 04 January 2008 - 17:01
Inget fuskande eller gå före i kön här! Gör om gör rätt och använd sökfunktiuonen som alla andra, duktiga, forummedlemmar!Jag har inte hittat läsa igenom hela tråden här men tänkte fuska genom att fråga direkt istället, hur gör man för att komma åt olika Ps store? kollade lite idag men har inte klurat ut hur man hittar det, letar efter demot till CM Dirt.
EDIT: Dirt-demot finns ju på våran store.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 04 January 2008 - 17:06.
Postad 05 January 2008 - 11:53
Det gör jag fortfarande inte, har bara fåtalet filer där på mitt nya ps3, har jag gjort något galet eller vad är det som spöker?
Snälla hjälp en vilsen själ
Postad 05 January 2008 - 18:03
Postad 06 January 2008 - 00:06
Äsch! Verkade inte komma till EU den här veckan. Köpte den från US istället och den fungerar utan problem med min EU-profil. Spelet är kul!
Hur gjorde du det ?? Jag vill ladda hem bowling som släptes på US i går...
Köpte precis pain från us-store ; busenkelt, bara o skriva i kreditkortsinformationen o "adda" funds, godkänna addressen som du skrev i från början när du skaffade us-kontot sen är det klart
Tror dock att det beror på vilket kreditkort du har - det fungerar inte med mitt MasterCard iaf. Har provat med mitt fejkade US-konto och den verkar verifiera kortet mot adressen på något vis. Antar dock att det kan fungera annorlunda med andra kort?
Testade enligt ovan, först med mitt mastercard, fungerade ej...prövade sedan mitt VISA-kort och det funakde!
Som sagt, förmodligen har mastercard någon slags kontroll...
Nu blir det att inhandla bowling och pain!
Postad 06 January 2008 - 00:40
Tror Svenska butiken tarbort demo och sånt efter ett tag, kan inte hitta F1 jag heller...
Prova att gå in på "nedladdningslista" eller vad det nu heter inne i psn-storen. där finns sånt som man laddat ner innan.
Postad 06 January 2008 - 01:32
Postad 06 January 2008 - 01:48
När ska Pain komma till EU egentligen , börjar bli lite sur på denna nonchalans(det känns så iaf) gemtemot EU...
Pain verkar släppas i januari i eu.
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=23119
Postad 06 January 2008 - 09:23
Postad 06 January 2008 - 09:25
så man kan ange ett korekt visanummer utan att ha rätt adress´? Och på så vis komma åt fler filer?
Ja det fungerar!
Postad 06 January 2008 - 11:19
Postad 07 January 2008 - 18:19
Har inte förstått dehär med Playstation store men är det så att man kan köpa hela spel via den direkt från ps3an och tanka ner dom på hddn eller är detta missuppfattat? vad är isf priset för ett helt spel när man laddar ner dom direkt? Måste väl va betydligt billigare än att köpa i butik (om nu så är fallet), skulle ju vara mycket mer praktiskt också isf.
Postad 07 January 2008 - 20:17
Står säkert längre bak i tråden men orkar inte leta igenom 26 sidor när jag istället kan fråga denna enkla frågan direkt
Har inte förstått dehär med Playstation store men är det så att man kan köpa hela spel via den direkt från ps3an och tanka ner dom på hddn eller är detta missuppfattat? vad är isf priset för ett helt spel när man laddar ner dom direkt? Måste väl va betydligt billigare än att köpa i butik (om nu så är fallet), skulle ju vara mycket mer praktiskt också isf.
Ja du köpa spel direkt och tanka ner på HD'n, det finns även demos och trailers etc att ladda ner gratis. Spelen som släpps på PSN finns inte att köpa ute i affär (Warhawk exkl) utan dom är mer som "arkad" spel, lite enklare spel helt enkelt. Dom kostar allt mellan 30-200kr eller något liknande.
Postad 07 January 2008 - 21:09
Men det är inte alla spel som släpps där eller? Jag menar kan man typ köpa spel som assasains creed, fight night och nfs? 200 är ju inte farligt och lägga på ett sånt spel till skillnad från 600kr som de kostar i affärerna eller så
Redigerat av Torva, 07 January 2008 - 21:11.
Postad 07 January 2008 - 21:27
okey, tack för hjälpen
Men det är inte alla spel som släpps där eller? Jag menar kan man typ köpa spel som assasains creed, fight night och nfs? 200 är ju inte farligt och lägga på ett sånt spel till skillnad från 600kr som de kostar i affärerna eller så
Nej, i stort sett inga "stor spel" släpps där.
Postad 07 January 2008 - 21:32
Postad 08 January 2008 - 15:21
byter dom aldrig ut demospelen som man kan ladda ner? har haft mitt ps3 sen innan jul och sen dess har det inte kommit ett enda nytt demospel vad jag vet,, vilka spel släpps på dmo? finns det någon lista där det står eller vem väljer vilka som ska släppas som demo?
Postad 08 January 2008 - 15:28
I regel brukar de släppa nya trailers, demos och liknande på torsdagar. Dock har de inte släppt mycket på EU butiken på senare tid. På den amerikanska butiken har det kommit nyheter varje vecka.vet inte om detta är rätt tråd för min fråga men jag gör ett försök.
byter dom aldrig ut demospelen som man kan ladda ner? har haft mitt ps3 sen innan jul och sen dess har det inte kommit ett enda nytt demospel vad jag vet,, vilka spel släpps på dmo? finns det någon lista där det står eller vem väljer vilka som ska släppas som demo?
Postad 08 January 2008 - 16:20
I regel brukar de släppa nya trailers, demos och liknande på torsdagar. Dock har de inte släppt mycket på EU butiken på senare tid. På den amerikanska butiken har det kommit nyheter varje vecka.vet inte om detta är rätt tråd för min fråga men jag gör ett försök.
kan man gå in på den amerikanska sidan på mitt playstation och ladda ner demos därifrån?
hur gör man i så fall?
får hålla utkik på torsdagar då annars
Postad 08 January 2008 - 16:28
Det står ett par gånger i tråden och ett par andra också . Använd bara sökfunktionen längst ned så hittar du det snabbt.kan man gå in på den amerikanska sidan på mitt playstation och ladda ner demos därifrån?
hur gör man i så fall?
får hålla utkik på torsdagar då annars
Postad 10 January 2008 - 12:16
ÄR det inte lättare att gå in och titta än att fråga här?Någon som hört något om nyheter i storen idag?
Postad 10 January 2008 - 12:26
ÄR det inte lättare att gå in och titta än att fråga här?Någon som hört något om nyheter i storen idag?
Man kanske inte är hemma och har tillgång till ps3:an så man frågar här eftersom man undrar.
ang lättare så undrar man istället om det inte är lättare att inte skriva ngt alls om man ändå inte vill hjälpa till.
/ Kimme
Postad 10 January 2008 - 12:33
Han menar nog om någon hört vad som ska komma ikväll, lite meningslöst att gå in nu och kolla eftersom storen alltid uppdateras på kvällskvisten.
Enda jag hört är 2 nya banor till Motorstorm.
Postad 10 January 2008 - 12:36
Han menar nog om någon hört vad som ska komma ikväll, lite meningslöst att gå in nu och kolla eftersom storen alltid uppdateras på kvällskvisten.
Enda jag hört är 2 nya banor till Motorstorm.
Exakt, det går ju rykten och grejer om detta ibland.
Själv läste jag nånstans om Pain till EU store, det kan nog vara kul!
Redigerat av Unregistered6fb5a100, 10 January 2008 - 12:37.
Postad 10 January 2008 - 13:43
Postad 10 January 2008 - 21:21
Postad 10 January 2008 - 21:22
Hmm.. har redan förträngt vad den innehöll:
2 MotorStorm banor, add-on till folklore, 3-4 trailers och tema till Devil MC
*edit* jag skriver långsamt
Redigerat av snav, 10 January 2008 - 21:22.
Postad 10 January 2008 - 22:59
På Live finns det ju, hur lång tid ska det ta?
Kommer det vara så här med Rock band, köper jag det till 360 istället, pinsamt dåligt av SONY!!!
Postad 10 January 2008 - 23:48
Jag fattar fortfarande inte varför de måsta ha olika innehåll på olika marknaderna.Alltså ursäkta, men nu blir jag trött på Sony & PSN, varför får man aldrig några GH3 låtar att ladda ned från EU PSN?
Kommer det vara så här med Rock band, köper jag det till 360 istället, pinsamt dåligt av SONY!!!
De går ju fortfarande att ladda hem från USA/Japan, men det är lite bökigt.
De ställer bara till det för sig själva (det verkar uppenbarligen jobbigt att uppdatera tre olika ställen)
Postad 11 January 2008 - 07:37
Det har varit med låtar till GH3 minst en gång i alla fall. Två veckor sen tror jag.Alltså ursäkta, men nu blir jag trött på Sony & PSN, varför får man aldrig några GH3 låtar att ladda ned från EU PSN?
Postad 11 January 2008 - 08:48
Det har varit med låtar till GH3 minst en gång i alla fall. Två veckor sen tror jag.Alltså ursäkta, men nu blir jag trött på Sony & PSN, varför får man aldrig några GH3 låtar att ladda ned från EU PSN?
Det som har kommit är Velvet Revolver och Foo Fighters packs + en gratis boss-pack.
Men visst kan det kännas tråkigt att vi inte har många av de games som finns i US-store, för att inte prata om Japans.
Bäst skulle ju vara om allt släpptes samtidigt överallt.
Skall överväga att skaffa ett separat us-konto... har inte orkat göra det sofar.
Postad 11 January 2008 - 09:02
Postad 11 January 2008 - 09:17
Ja, det gör det. Det skall komma en patch med lite nya funktioner.Någon som vet ifall det kommer nå nya grejjer till COD4?
Postad 11 January 2008 - 10:16
Det som har kommit är Velvet Revolver och Foo Fighters packs + en gratis boss-pack.
Men visst kan det kännas tråkigt att vi inte har många av de games som finns i US-store, för att inte prata om Japans.
Bäst skulle ju vara om allt släpptes samtidigt överallt.
Skall överväga att skaffa ett separat us-konto... har inte orkat göra det sofar.
Jag menade Warners pack, dvs linkin park den vill jag mer än gärna ha, jag har ett us-konto & ett jpn, men det hjälper inte, om man laddar ned addons från us, funkar dessa inte på mitt EU spel.
Kanske man skulle köpt spel från USA istället?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
.-*- Min Hembio Clan -*-.
281 filmer
5 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?