Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 5, World At War

872 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilket betyg får COD WAW (53 medlem(mar) har röstat)

1-5

  1. 1 (0 röster [0.00%])

    Procent av omröstning: 0.00%

  2. 2 (2 röster [3.77%])

    Procent av omröstning: 3.77%

  3. 3 (15 röster [28.30%])

    Procent av omröstning: 28.30%

  4. 4 (22 röster [41.51%])

    Procent av omröstning: 41.51%

  5. 5 (14 röster [26.42%])

    Procent av omröstning: 26.42%

Rösta Gäster kan inte rösta
Call of Duty: World at War (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 7,82 (10) 388:-
Call of Duty: World at War - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 6,5 (1) Inga priser
1 relaterade trådar

#801

Postad 20 mars 2009 - 11:44

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
samma här, skulle fylla på points kontot, men det var tvärkört hela kvällen.
*edit
Liven kom jag iofs in på, men kunde alltså inte köpa points...någon felkod hela tiden.....

Redigerat av Bizhop, 20 mars 2009 - 11:45.


#802

Postad 20 mars 2009 - 12:17

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

  • 213 inlägg
  • 0

samma här, skulle fylla på points kontot, men det var tvärkört hela kvällen.
*edit
Liven kom jag iofs in på, men kunde alltså inte köpa points...någon felkod hela tiden.....

Ja, det var flera som hade svårt att fylla på points. Jag fick försöka ungefär 20 ggr innan jag fick till det. Men sen efter att jag hade kört en stund tog jag en lite paus, och efter det kunde jag inte signa in igen. Hoppas det funkar idag, annars blir jag vild :D

Redigerat av Onkel_Morra, 20 mars 2009 - 12:18.


#803

Postad 20 mars 2009 - 12:27

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 619 inlägg
  • 0
Blev aldrig nåt spelande igår, kom in vid 0000 och då var det helt tomt på friendslisten. Tänkte att jag vill inviga med lite roliga människor så jag väntar tills idag!

#804

Postad 20 mars 2009 - 12:54

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Ikväll vet jag inte om det blir så mycket spelande då några polare kommer över, men imorgon är jag gräsänkling så då blir det spela av!

#805

Postad 20 mars 2009 - 14:48

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Själv så hade jag stora problem att fylla på points men efter ett x antal försök funkade det.
Banorna körde jag bara igenom i private för att känna på dem lite, körde senare ett par zombiematcher - så ###### skoj det var!
Jag spelar idag mellan 1800 - 2100 typ - vi ses on da battlefield!

Redigerat av MrSpokk, 20 mars 2009 - 14:54.


#806

Postad 20 mars 2009 - 16:38

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

  • 503 inlägg
  • 0

Det krävs tre skott om jag inte kommer ihåg fel. Jag klarade det efter några timmars försök på Veteran ;)

Tricket var att inte titta i alla fönster, zoomar man in så att man bara har tre-fyra fönster i sikte så kommer han att titta ut från något av dem. Skriptat mao.

Jo, listade ut det jag också efter någon timme... Men nu sitter man fast i slutet (?) på nästa uppdrag istället. Alldeles för många tyskar överallt :) Kommer att ta tid detta...

#807

Postad 20 mars 2009 - 19:25

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0

Själv så hade jag stora problem att fylla på points men efter ett x antal försök funkade det.

Jag hade stora problem med att få mitt nya kreditkort reggat, men till slut gick det. Antagligen ganska belastat igår.

Men vad är det ni säger, ha de tagit bort spawn-tubande i S&D? Tjohoooooo!!!

#808

Postad 20 mars 2009 - 20:34

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Knee Deep är helt klart bästa banan, älskar den ;)
Nightfire är en camperbana och Station är mer bara rakt på ös!

Summa summarum: Jag älskar det! :)

#809

Postad 20 mars 2009 - 20:46

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0

Jag hade stora problem med att få mitt nya kreditkort reggat, men till slut gick det. Antagligen ganska belastat igår.

Men vad är det ni säger, ha de tagit bort spawn-tubande i S&D? Tjohoooooo!!!

Uppdatering

#810

Postad 20 mars 2009 - 20:59

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 619 inlägg
  • 0
Gamade ett tag men det var ingen som ville spela med mig= det var fullt. Fick aldrig spela de nya banorna ;) .

Kanske kommer in senare eller så syns vi imorgon!

Redigerat av genstruktur, 20 mars 2009 - 21:01.


#811

Postad 21 mars 2009 - 13:53

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0
Lite mer uppdateringar som inte stog med i länken.

- Man dör inte så lätt av bettys utan kan springa fram och "finta" dem och få dem och smälla precis som med claymores i COD4.
- Man kan inte plantera bettys i djupt vatten
- Man kan skjuta bettys genom vattenytan som är placerade i vattendrag

Sen en sjuk grej som hände igår var att jag var ensam kvar och skulle defusa bomben men dog av polarens betty, den agerade precis som jag var en finede.

#812

Postad 21 mars 2009 - 14:40

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0

Sen en sjuk grej som hände igår var att jag var ensam kvar och skulle defusa bomben men dog av polarens betty, den agerade precis som jag var en finede.


Exakt samma har hänt mig flera ggr oxå när jag ska defusa... märkligt!!!

#813

Postad 21 mars 2009 - 16:07

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Sen en sjuk grej som hände igår var att jag var ensam kvar och skulle defusa bomben men dog av polarens betty, den agerade precis som jag var en finede.


Jepp, märkte detta igår med fast på HC TD Station. Sprang förbi två bettys som var flaggade som mitt lags men de small ändå, dock så dog jag inte.

#814

Postad 21 mars 2009 - 17:34

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0
Spelade de nya banorna igår.

1. Jisses, så skönt det är utan spawn-tubande! Hoppas att det här slår igenom i CoD6 också.
2. Banorna var riktigt snygga, snyggare än de som finns sedan tidigare, tycker jag.
3. Jag upplevde det som att det fanns många valmöjligheter att gå olika vägar, förutom möjligen på den där tunnelbanestationen.

#815

Postad 21 mars 2009 - 20:31

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0

Spelade de nya banorna igår.

1. Jisses, så skönt det är utan spawn-tubande! Hoppas att det här slår igenom i CoD6 också.
2. Banorna var riktigt snygga, snyggare än de som finns sedan tidigare, tycker jag.
3. Jag upplevde det som att det fanns många valmöjligheter att gå olika vägar, förutom möjligen på den där tunnelbanestationen.


Bästa hade vart om de fimpade tuben helt och hållet! Skönt att de tagit bort spawntubandet men fortfarande störande att dö av tub mitt i en match. Man möter en gubbe men han vågar inte ta duellen utan bara skickar tuben och dödar allt inom 10 kvadratmeter utan att knappt behöva sikta.

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 21 mars 2009 - 20:32.


#816

Postad 21 mars 2009 - 21:09

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

  • 1 024 inlägg
  • 0
vad menar ni med Tuben? Lirar ni i kväll? Lirar ni i Party? Får man vara med ;) ;)

#817

Postad 23 mars 2009 - 10:04

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0

vad menar ni med Tuben? Lirar ni i kväll? Lirar ni i Party? Får man vara med :) :blush:


Rifle Grenade... riktigt fegvapen.

Nu har map-packet rullat på min TV hela helgen och fan vad grymt det är :) testade spela de gamla banorna lite och det kändes ganska tråkigt och uttjatade nu. Nu vill man ju typ att det ska komma ännu mera nya banor ganska snart :)

#818

Postad 23 mars 2009 - 11:25

Unregistered421f5d40
  • Unregistered421f5d40
  • Beroende

  • 1 364 inlägg
  • 0
Problemet är att man kan skjuta direkt från spawn & det kan man göra på flera banor så lite fel att bara ta bort tuben , då kan man ta bort sniper bössorna oxå . Smartare hade varit om man inte kunde döda från spawn i säg 5-10 sek från start .

Stort lyft har det i allafall blivit när tubandet försvann från start .

#819

Postad 23 mars 2009 - 12:02

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

  • 213 inlägg
  • 0
Imo så kräver ju en sniperbössa lite mer färdighet än en rifle granade.

#820

Postad 26 mars 2009 - 19:22

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Försökte söka men det gick inget vidare . . . men i alla fall så försökte jag joina lite onlinespel med min nyinköpta 360 samt det medföljande cod:waw :)
När jag ska gå online så säger boxen bara att jag inte kan joina med den aktuella profilen "wtf"???
Vad är det som är knas :( Har ju ett fungernade livekonto samt en månads gratis live guld :unsure: eller ska jag försöka då och då?

#821

Postad 27 mars 2009 - 11:16

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

  • 213 inlägg
  • 0

Försökte söka men det gick inget vidare . . . men i alla fall så försökte jag joina lite onlinespel med min nyinköpta 360 samt det medföljande cod:waw :D
När jag ska gå online så säger boxen bara att jag inte kan joina med den aktuella profilen "wtf"???
Vad är det som är knas :D Har ju ett fungernade livekonto samt en månads gratis live guld :D eller ska jag försöka då och då?

Xbox supporten är nog den enklaste vägen att gå tror jag.

#822

Postad 27 mars 2009 - 15:09

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Mm ringde supporten igår kväll. Jäklit hjälpsamma fakitskt :D
Saken var den att jag hade aktiverat min gamla profil på Live!.
Det jag skulle ha gjort var att skapat en ny profil eftersom det är den
man får en gratismånad till.
Försökte med andra ord spela med enbart ett silver konto.
Men nu har jag köpt till ett tre månaders guld konto så ska det väl hoppa igång :D

#823

Postad 13 april 2009 - 09:05

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0
Går man in på COD:s hemsida så finns det nu en klistrad tråd där allmänheten fått svara på 15 frågor om connection-problems.... De har nu låst tråden och jobbar med problemet så förhoppningsvis så kommer problemet med att det inte går och joina party och söka matcher att fixa sig snart.

Nu har jag prestigat klart, prestige 10 lvl 65.... inte lika kul och spela nu längre när man inte levlar!

#824

Postad 13 april 2009 - 17:08

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Fick aldrig till det med att "deploja" stödbenen till ksp :P Hur jag än gjorde så ville aldrig gubben fälla ut dem :rolleyes:
Läste lite borta på officiella forumet och det visade sig att de tog bort den funktionen p.g.a en glitch med bl.a "unlimited ammo".
Knepigt att det inte är så på pc-versionen?

Hur joinar man polare som redan är inne på en server? Om det nu går alltså. Ska de skicka en invite eller nåt?

Är lite ny på det här med 360 och onlinebiten ;)

Redigerat av Chrester, 13 april 2009 - 17:08.


#825

Postad 13 april 2009 - 20:16

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0

Fick aldrig till det med att "deploja" stödbenen till ksp :P Hur jag än gjorde så ville aldrig gubben fälla ut dem ;)
Läste lite borta på officiella forumet och det visade sig att de tog bort den funktionen p.g.a en glitch med bl.a "unlimited ammo".


Det går att göra, men inte när man ligger ned. Det är den "funktionen" de har tagit bort. Å andra sidan så har de lagt till att när man ligger ned så skall det motsvara "samma" stabilitet som när man fäller ut stödbenen.
Sedan kan man inte heller fälla ut dem om man sitter ned framför t ex en mur, utan man måste stå upp för att det skall fungera.

#826

Postad 13 april 2009 - 20:21

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
....dubbelinlägg....

Redigerat av Bergan, 13 april 2009 - 20:22.


#827

Postad 13 april 2009 - 21:00

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Ok, då är jag med. Men är det grön knapp man ska trycka eller?

#828

Postad 14 april 2009 - 06:55

mocus
  • mocus
  • Forumräv

  • 527 inlägg
  • 0
Lirade en sväng igår. Men jag tyckte att det var rätt tråkigt för när vi väl kom in i en match så kampade motståndarna i 3matcher. Så vi hoppade ut och sökte nya motspelare i hopp om att få lite action. Men även de motståndarna kampade gärnet.

Lite senare på kvällen så hoppade jag in själv och körde lite igen men även då var det tråkigt för mitt lag kampade på ena änden på kartan det var bara jag som rörde mig och även det andra laget höll sig på sin sida. Vafan är poängen?

Detta gäller HTM.

Har ni märkt någon förändring? Jag tycker att jag har märkt det på en vecka lr så. För kampade inte folk så hårt. Kanske några men så är det alltid. Inte hela lag.

Går man in på COD:s hemsida så finns det nu en klistrad tråd där allmänheten fått svara på 15 frågor om connection-problems.... De har nu låst tråden och jobbar med problemet så förhoppningsvis så kommer problemet med att det inte går och joina party och söka matcher att fixa sig snart.

Nu har jag prestigat klart, prestige 10 lvl 65.... inte lika kul och spela nu längre när man inte levlar!


Så vad tycker du nu då?
COD4 gick du ingen prestige och levlade då bara en gång. I 5an har du nu gjort alla. Ångrar du dig nu Haze?

Själv tycker jag att det är lite roligt att levla och det blir lite tråkigare när man inte gör det längre. Dock så kan man förlänga nöjet lite genom att panga upp alla vapen till max. Men sen då?

#829

Postad 14 april 2009 - 19:46

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Lirade en sväng igår. Men jag tyckte att det var rätt tråkigt för när vi väl kom in i en match så kampade motståndarna i 3matcher. Så vi hoppade ut och sökte nya motspelare i hopp om att få lite action. Men även de motståndarna kampade gärnet.

Lite senare på kvällen så hoppade jag in själv och körde lite igen men även då var det tråkigt för mitt lag kampade på ena änden på kartan det var bara jag som rörde mig och även det andra laget höll sig på sin sida. Vafan är poängen?

Detta gäller HTM.


Ja, det är en ###### massa campande i COD:Waw kontra COD4.
Jag vet, jag gör det själv :)

#830

Postad 22 april 2009 - 07:45

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0

Lirade en sväng igår. Men jag tyckte att det var rätt tråkigt för när vi väl kom in i en match så kampade motståndarna i 3matcher. Så vi hoppade ut och sökte nya motspelare i hopp om att få lite action. Men även de motståndarna kampade gärnet.

Lite senare på kvällen så hoppade jag in själv och körde lite igen men även då var det tråkigt för mitt lag kampade på ena änden på kartan det var bara jag som rörde mig och även det andra laget höll sig på sin sida. Vafan är poängen?

Detta gäller HTM.

Har ni märkt någon förändring? Jag tycker att jag har märkt det på en vecka lr så. För kampade inte folk så hårt. Kanske några men så är det alltid. Inte hela lag.



Så vad tycker du nu då?
COD4 gick du ingen prestige och levlade då bara en gång. I 5an har du nu gjort alla. Ångrar du dig nu Haze?

Själv tycker jag att det är lite roligt att levla och det blir lite tråkigare när man inte gör det längre. Dock så kan man förlänga nöjet lite genom att panga upp alla vapen till max. Men sen då?



Team deathmatch borde kanske heta team campmatch :) Måste folk inte röra på sig så gör dom inte det utan sitter stilla därför jag föredrar och lira spel där man har ett uppdrag att utföra när man spelar. Dock lite trist för er som gillar TD. Kanske man skulle dela in banorna i tex 4 zoner och att man inte får vara i en zone mer än tex 20-30 sekunder? :blink:

Ja det är mycket roligare och levla och prestigea!! fattar inte hur man orkade spela 25 dygn i fyran utan att gå prestige. Cod4 var nästan första gången jag spelade FPS på konsoll så var rätt kass så just då tyckte jag att det var j+vligt jobbigt och komma upp till level 55... så då kändes det helt meningslöst och börja om på nytt när man fått allt. I femman får man ju faktiskt 5 extra klasser också vilket är väl behövligt! I början tänkte jag vad ska man ha 10 klasser till?? men nu skulle jag nog behöva 20 st :P.. en för varje bana och lite beroende på anfalla eller försvar!

Tror inte jag orkar levla alla vapen i detta spel... kanske funkar i TD men i search & destroy kommer det bara påverka ens spel negativt om man ska behöva springa omkring med en dålig bössa när man vet att man har en STG med aperture sight färdig att använda :)

#831

Postad 06 maj 2009 - 14:33

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Mer kartor på G! Källa: www.xboxlife.com7se

I juni kommer Map Pack 2 till COD:World at War, där nya multiplayer kartor bland annat tar dig med in i djungeln och genom en ubåtsbas.
Treyarch, producenten av Call of Duty:World at War, har just tillkännagivit den map-pack till COD:World at War.
Liksom den första map-pack som redan har köpts och laddats ner mer än 1 miljon gånger via Xbox Live, innehåller även denna tre nya multiplayer-kartor som tar dig ut i djungeln, genom en övergiven tågstation och genom en utbombad ubåtsbas.
Call of Duty:World at War map-pack 2 släpps i juni på Xbox Live.



#832

Postad 09 juni 2009 - 18:40

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 619 inlägg
  • 0
Har kanske inte riktigt med tråden att göra men det har det ändå kan man säga.

Kalibrerade min reciever riktigt idag, audiodelay rättare sagt. Kom fram till att när jag kör 360n så behöver recievern delaya ljudet 32ms jämtemot bilden. Borde inte detta innebära att man har en väldig nackdel när man spelar cod5 på liven? Bilden kommer efter "som fan" juh?
Eller har iinterettrafiken såpass mycket större inverkan att detta är en småpotatis?

Eller är det så med alla tvapparater för alla som spelar så det spelar ingen roll?

Redigerat av genstruktur, 09 juni 2009 - 18:42.


#833

Postad 09 juni 2009 - 21:19

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0
Eller så har du helt enkelt input-lag på TVn.

#834

Postad 11 juni 2009 - 18:16

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0
Mappack 2 avaible for download. Lirat en stund nu, grymmebanor :)

#835

Postad 12 juni 2009 - 09:02

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

grymmebanor :)


Word! Riktigt snygga banor och helt underbart bakgrundsljud på u-båtsbanan! :)

#836

Postad 12 juni 2009 - 11:44

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 619 inlägg
  • 0
Japp, rent spontant kändes Map pack 2 bättre än Map pack 1.

#837

Postad 12 juni 2009 - 14:39

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0
Map pack 1 var inget speciellt tycker jag. Kommer nog inte lägga ytterligare 100kr på en ren chansning.

Är dock nyfiken på vad nya zombieläget har att erbjuda, någon som orkar förklara?

#838

Postad 12 juni 2009 - 16:28

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0
Tycker båda map-packen är riktigt bra.

Lyckades få död på tre motståndare på U-båtsbanan igår, med air strike, på S&D. Trodde jag inte att jag skulle få på den banan.

#839

Postad 12 juni 2009 - 21:34

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0

Map pack 1 var inget speciellt tycker jag. Kommer nog inte lägga ytterligare 100kr på en ren chansning.

Är dock nyfiken på vad nya zombieläget har att erbjuda, någon som orkar förklara?


När jag skulle lira zombiläget nu så kom jag bara till en sida där allt nerladdningsbart till COD5 WaW fanns. Oavsett om jag valde att lira zombibana nummer 2 eller 3. Snacka om bugg! Har inte orkat prova idag, men det var så hela kvällen igår. Stabilt jobbat liksom!

Så jag har ingen aning hur zombiebanan är.

#840

Postad 13 juni 2009 - 11:02

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
Zombie nr 3, var riktigt kul.
Mer öppna ytor och områden att ta sig till med perks-automaterna, sen har vi ju Hell Hounds osså, najs!
Av de tre zombiebanorna som nu finns är detta den klart roligaste, kom till lvl 15 eller 16 när vi testade igår.

Redigerat av Bizhop, 13 juni 2009 - 11:03.


#841

Postad 13 juni 2009 - 11:23

Unregisteredb7bdb1f7
  • Unregisteredb7bdb1f7
  • Beroende

  • 1 428 inlägg
  • 0
....

Redigerat av Unregisteredb7bdb1f7, 13 juni 2009 - 11:24.


#842

Postad 13 juni 2009 - 12:32

mocus
  • mocus
  • Forumräv

  • 527 inlägg
  • 0
Jag gillade kartorna skarpt.
Klart bättre än första pack1.

#843

Postad 01 juli 2009 - 07:04

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0

Jag gillade kartorna skarpt.
Klart bättre än första pack1.


Japp håller med! Alla banorna var bättre!
Gillar Bonzai eller vad den heter, kul med lite nivåskilnader på banan med grottor, broar, gruvor m.m. istället för helt platt bana som Knee Deep som också är djungelbana!

#844

Postad 01 juli 2009 - 07:04

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

July 3 through July 6, double XP will be awarded to those who play Call of Duty: World at War online on all platforms.



#845

Postad 01 juli 2009 - 14:44

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • Lärjunge

  • 490 inlägg
  • 0
July 3 through July 6, on xbox live the cod5 servers will be filled with 12 year old englishmen yelling "boost".

tråkiga dom är, en del polare brukar följa med i boost matcher enbart för att förstöra, par satchels på b osv osv

/Daniel

#846

Postad 01 juli 2009 - 18:54

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Fick hem spelet idag. :)

Va kostar nya kartorna och många kartor ingår?

#847

Postad 02 juli 2009 - 07:34

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0

Fick hem spelet idag. :rolleyes:

Va kostar nya kartorna och många kartor ingår?


Mappack 1 innehåller 3 kartor och kostar 800 Ms points (Om de inte sänkt priset nu när nya kommit).
Mappack 2 (nyaste) innehåller 3 kartor och kostar 800 Ms points.

800 Ms points kostar 139 kr på webhallen så kartorna kostar väll typ nåt sånt då :)

#848

Postad 02 juli 2009 - 09:53

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Mappack 1 innehåller 3 kartor och kostar 800 Ms points (Om de inte sänkt priset nu när nya kommit).
Mappack 2 (nyaste) innehåller 3 kartor och kostar 800 Ms points.

800 Ms points kostar 139 kr på webhallen så kartorna kostar väll typ nåt sånt då :)


4 kartor per mappack är det ju om man räknar in zombiebanorna, 3 st multiplayerbanor.

#849

Postad 02 juli 2009 - 19:24

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0

800 Ms points kostar 139 kr på webhallen så kartorna kostar väll typ nåt sånt då :)

Det är lite billigare att köpa MS Points online med betal-/kreditkort.

#850

Postad 03 juli 2009 - 10:38

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Jag köpte 2000 MS points online. Betalade 1600 MS points för mappack 1 och 2 .



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-06-17 11:52:05
  • Ny fåtölj
    Kurben
    2024-06-17 11:48:52
  • tnorlund
    2024-06-09 10:29:57
  • tnorlund
    2024-06-09 08:43:45
  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.