Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Pris/erbjudanden PS3 40GB

1316 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony PlayStation 3 (PS3) 40GB (Spelkonsoler) 4 9.591336 (530) Inga priser
35 relaterade trådar
Playstation Store (2597 inlägg) 8 år sedan
* Officiell tråd - Playstation 3* (8507 inlägg) 10 år sedan
Officiella FIRMWARE-tråden [PS3] (1979 inlägg) 11 år sedan
PS3 Information (120 inlägg) 11 år sedan
1080p/24 (575 inlägg) 12 år sedan
PS3 Mediaserver - PMS (2831 inlägg) 12 år sedan
Hur mycket låter era PS3:or? (4857 inlägg) 12 år sedan
DualShock 3 (469 inlägg) 14 år sedan
PS3 som Blu-ray spelare (1237 inlägg) 14 år sedan
Är PS3 40 GB tystare? (550 inlägg) 14 år sedan
Köpa ny PS3 eller laga (17 inlägg) 15 år sedan
Bästa stället att importera ps3? (424 inlägg) 16 år sedan
Bildproblem med Denon AVR-1610 och PS3? (9 inlägg) 16 år sedan
FPS-kontroll med mus och "frag-chuck"... (171 inlägg) 16 år sedan
DTS via PS3 Media Server (3 inlägg) 16 år sedan
24p med Samsung LE46A656 och PS3 (58 inlägg) 17 år sedan
10 orsaker varför PS3 kommer bli ledande (1040 inlägg) 17 år sedan
PS2 emulering på 40GB i kommande FW? (56 inlägg) 17 år sedan
TVersity för PS3 (24 inlägg) 17 år sedan
Onkyo 606 och PS3:a (21 inlägg) 17 år sedan
Samsung LE32S71B problem (2 inlägg) 17 år sedan
Sony 40D3500 problem, grynighet samt flimmer vid Blu-Ray (9 inlägg) 18 år sedan
Elgiganten säljer PS3 med GT5Prolouge för 3499! (4 inlägg) 18 år sedan
Koppla PS3 till Phlips HT-3115 (0 inlägg) 18 år sedan
PS3 ser ut att bli den ledande konsolen år 2011 (118 inlägg) 18 år sedan
Importera PS3 från USA (5 inlägg) 18 år sedan
PS3-ljud till både tv och förstärkare? (32 inlägg) 18 år sedan
Nya ps3 versioner (19 inlägg) 18 år sedan
Ny Hembio Förstärkare (2 inlägg) 18 år sedan
Ny TV (LCD,F-HD) samt Blu-Ray spelare (22 inlägg) 18 år sedan
Dimensioner på kartongen + vikt (2 inlägg) 18 år sedan
Play Station 3's prestanda. (125 inlägg) 18 år sedan
PS3 - 40gb eller 60 gb? (5 inlägg) 18 år sedan
Söka bland mediafiler (0 inlägg) 18 år sedan
PS3-priset, kommer det sjunka (298 inlägg) 18 år sedan

Postad 17 December 2007 - 01:20

Rabalder
  • Rabalder
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0
"Smugglade" in en i handbagaget förra veckan från Schweiz, 3600 inkl Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction,
köpt på media markt.

Postad 17 December 2007 - 08:24

Unregistered93573766
  • Unregistered93573766
  • Användare

• 179 inlägg
  • 0
Blev en 40 GB PS3 i lördags morse :blush:
Lyckades lura iväg familjen till Coop Forum (ligger en expert stormarknad där på bottenvåningen muhahaha)

Postad bild

Kunde inte hålla mig.

Skall dra till Media Markt idag och köpa guitar hero.

Postad 17 December 2007 - 09:03

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0
Kan någon förklara för mig varför man köper sin PS3 på el-giganten istället för Expert som just i detta fall är de prissänkande och bör belönas för detta??? :blush:

Postad 17 December 2007 - 09:18

Unregisteredb1bc3531
  • Unregisteredb1bc3531
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0

Kan någon förklara för mig varför man köper sin PS3 på el-giganten istället för Expert som just i detta fall är de prissänkande och bör belönas för detta??? :blush:

Det är väl inte så jättesvårt att förstå. Jag kan åtminstone komma på tre anledningar till det:

1. El-giganten ligger närmare eller är mer tillgängligt. Deras prisgaranti kan åberopas om Expert finns i samma stad. Om Expert inte finns i samma stad så är det ju inte ett alternativ av den anledningen.

2. Man kanske har goda erfarenheter av El-giganten sedan tidigare inköp (service, försäkring, etc).

3. Man kanske gillar det bundle-paket som diskuterats här i tråden. Det skapar ett mervärde som kanske känns mer värt än mellanskillnaden i priset. För egen del var det anledningen till att jag köpte min PS3:a på MediaMarkt (3 BD-filmer på köpet) trots att jag kunde få själva konsollen några hundralappar billigare på andra ställen.

Postad 17 December 2007 - 11:05

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

Det är väl inte så jättesvårt att förstå. Jag kan åtminstone komma på tre anledningar till det:

1. El-giganten ligger närmare eller är mer tillgängligt. Deras prisgaranti kan åberopas om Expert finns i samma stad. Om Expert inte finns i samma stad så är det ju inte ett alternativ av den anledningen.

2. Man kanske har goda erfarenheter av El-giganten sedan tidigare inköp (service, försäkring, etc).

3. Man kanske gillar det bundle-paket som diskuterats här i tråden. Det skapar ett mervärde som kanske känns mer värt än mellanskillnaden i priset. För egen del var det anledningen till att jag köpte min PS3:a på MediaMarkt (3 BD-filmer på köpet) trots att jag kunde få själva konsollen några hundralappar billigare på andra ställen.

Kanske ett förtydligande är på sin plats, nu när EXPERT är den prissättande så hör man många i tråden som säger, bra då åker jag ner till EL-GIGANTEN för att köpa den och använder mig av prisgaranti, det jag undrar är då varför?
Då belönar man inte EXPERT för att sänka priset men belönar EL-GIGANTEN för att ha ett högre pris? Jag förstår inte logiken?

1. Dom måste ju ligga i samma stad för att det skall fungera.
2. Goda erfarenheter av EG, jo, kanske en och annan... Detta är ju förståss en anledning....
3. I tråden diskuteras ofta "rena" PS3:or och vem som är billigast på detta, bundle tillhör inte min frågeställning i detta fallet.

Så återigen varför belöna de som håller uppe priserna?

Postad 17 December 2007 - 11:27

kokkelimokk
  • kokkelimokk
  • Lärjunge

• 410 inlägg
  • 0
Jag hade ingen aning om att Expert hade den billigt men jag visste att Europris hade den i lager billigare än Mediamarkt men valde ändå Mediamarkt och prisgarantin eftersom det kändes säkrare ifall det skulle bli nåt fel. Känns som det är mer en tillfällig vara hos Europris.

Fast hade jag tänkt på att den fanns hos Expert hade jag köpt där då jag har bra erfarenheter därifrån.

Postad 17 December 2007 - 13:36

EA_73
  • EA_73
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Hej

Köpte den på EG av en anledning. Jag har 12 mil enkel resa till närmaste Expert stormarkand. Detta hade inte EG koll på utan Expert är Expert för dem. :blush:

Postad 17 December 2007 - 16:53

TheSwede86
  • TheSwede86
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0
Hoppas de sänker priset ytterligare under mellandagsrean. 3999 är ett bra pris för endast konsolen tycker jag men såklart billigare är alltid bra.

Postad 17 December 2007 - 19:18

svh9633
  • svh9633
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
någon som vet vilka filmer som ingår i mediamarkts erbjudande ?

/Sam

Postad 17 December 2007 - 21:40

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

• 2008 inlägg
  • 0
tjo!

är i tagen o köpa ps 3 o tillbehör! så jag undrar om 6828:- (inkl frakt) är ett bra pris på följande:

basenhet 40gb
assasins creed
nfs pro street
Guitar hero 3 med gitarr
Blu-ray fjärr
en extra orginal sixaxxis sony trådlös handkontroll

detta inkl frakt för 6868:- kan de va nått?

Postad 17 December 2007 - 23:04

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

Kan någon förklara för mig varför man köper sin PS3 på el-giganten istället för Expert som just i detta fall är de prissänkande och bör belönas för detta??? :D

Kanske ett förtydligande är på sin plats, nu när EXPERT är den prissättande så hör man många i tråden som säger, bra då åker jag ner till EL-GIGANTEN för att köpa den och använder mig av prisgaranti, det jag undrar är då varför?
Då belönar man inte EXPERT för att sänka priset men belönar EL-GIGANTEN för att ha ett högre pris? Jag förstår inte logiken?

2. Goda erfarenheter av EG, jo, kanske en och annan... Detta är ju förståss en anledning....
3. I tråden diskuteras ofta "rena" PS3:or och vem som är billigast på detta, bundle tillhör inte min frågeställning i detta fallet.

Det finns en väldigt enkel anledning för min del.
Jag handlade ett PS3 för 4490 på expert för några veckor sedan som visade sig vara begagnat. När jag försökte lämna tillbaka det så ville de bara ge mig 4290 för att det skulle varit JAG som använt det.
Riktigt fult gjort - därför stödjer jag elgiganten, som dessutom hade 3990 förra veckan i GBG.

Hade problem med en bluray film som vägrade spela. Bytte den utan problem på EG trots att plomberingen var bruten - så ska det gå till.

Sådana saker är det som spelar roll för mig.

Postad 17 December 2007 - 23:14

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

tjo!

är i tagen o köpa ps 3 o tillbehör! så jag undrar om 6828:- (inkl frakt) är ett bra pris på följande:

basenhet 40gb
assasins creed
nfs pro street
Guitar hero 3 med gitarr
Blu-ray fjärr
en extra orginal sixaxxis sony trådlös handkontroll

detta inkl frakt för 6868:- kan de va nått?

Men sn'lla du?
Blir så förvänad när folk fortfarande ställer sådanna frågor då en enkel sökning på google eller prisjakt ger alla svar :D
Då borde väl kunna räkna ut det där själv? Det är bara att plussa varorna i listan med varandra :D
basenhet: 3990
Assasin: 506
pro street: 529 (skitspel)
guitar hero: 799
fjärr: 278
sixaxiss: 448 (vänta på dual shock 3 eller importera från japan istället)
Summa: 6550 (inkl frakt)

Svar: NEJ, det är inte ett bra pris

Postad 18 December 2007 - 02:13

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

Kan någon förklara för mig varför man köper sin PS3 på el-giganten istället för Expert som just i detta fall är de prissänkande och bör belönas för detta??? :D

Det finns en väldigt enkel anledning för min del.
Jag handlade ett PS3 för 4490 på expert för några veckor sedan som visade sig vara begagnat. När jag försökte lämna tillbaka det så ville de bara ge mig 4290 för att det skulle varit JAG som använt det.
Riktigt fult gjort - därför stödjer jag elgiganten, som dessutom hade 3990 förra veckan i GBG.

Hade problem med en bluray film som vägrade spela. Bytte den utan problem på EG trots att plomberingen var bruten - så ska det gå till.

Sådana saker är det som spelar roll för mig.

Jo, dina expert erfarenheter har vi ju diskuterat innan i den förra tråden men jag har hört många som är klart missnöjda med el-gigantens kundservice också, kan bero på vem som basar lokalt över varuhuset. Min egentliga fråga kanske inte hade något svar men det har två gånger dykt upp PS3 för 3990 på Expert, båda gångerna har folk på forumet sagt att bra, då åker jag till EG eller On-off och använder mig av prisgarantin där. Tycker bara att det är expert som bör belönas för att det är dom som sänker priserna, den gången EG hade den billigt som öppningserbjudande tycker jag att dom bör premieras. Exemplet gäller ju givetvis om man har dom i samma stad och samma avstånd. Men detta var bara en nyfiken fråga från min sida så vi kan gärna gå ON-TOPIC igen!

Postad 18 December 2007 - 14:50

curl
  • curl
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Det verkar lite svårt att få tag på en konsol för under 4000 i stockholm just nu. Någon som har tips på butiker som kan ha ps3or i lager?

Postad 18 December 2007 - 15:49

TheSwede86
  • TheSwede86
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0
Ringde till Expert de hade slut överallt sa iaf. den personen jag talade med, men de var på beställning dock visste han inte när de kom in, erbjudandet går ut på julafton

Postad 18 December 2007 - 16:12

curl
  • curl
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Mitt lokala elgiganten hade tydligen ps3 inne. Kan jag komma dit med reklambladet från expert och på så sätt få den för 3999 med prisgarantin, eller hur funkar det? Tänkte åka iväg snart, snabbt svar uppskattas

Postad 18 December 2007 - 16:17

Unregisteredaeedf1bf
  • Unregisteredaeedf1bf
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Jag köpte PS3 för 3990 kronor på Mediamarkt igår! :lol: I Växjö kanske jag ska tillägga.

curl: Jag försökte utnyttja prisgarantin på Elgiganten igår, innan jag visste vad det kostade på Mediamarkt. Jag tog med mig reklambladet från Expert, och allt gick bra innan säljaren skulle kolla lagerstatus på Expert. Det går alltså INTE att använda prisgarantin om Expert i detta fallet inte har det på lager.

Redigerat av Unregisteredaeedf1bf, 18 December 2007 - 16:19.

Postad 18 December 2007 - 16:18

kokkelimokk
  • kokkelimokk
  • Lärjunge

• 410 inlägg
  • 0
Den ska finnas i lager i butiken du prismatchar med men det är inte säkert dom kollar. Du behöver nog inte ens ha med dig reklambladet. Det hade inte jag på Mediamarkt iaf.

Postad 18 December 2007 - 17:39

Unregistered67fa056e
  • Unregistered67fa056e
  • Lärjunge

• 300 inlägg
  • 0
Går det att prismatcha mot Europris tror ni? Det är ju inte deras ordinarie sortiment så då kanske el-ladorna blir tjuriga...

- Hedman

Postad 18 December 2007 - 17:59

Unregistered67fa056e
  • Unregistered67fa056e
  • Lärjunge

• 300 inlägg
  • 0
Äeh, jag åker och provar. Expert i Västerås har slut på sina konsoler så det är Europris som gäller här. Ska prova att prismatcha dom på elgiganten och se vad dom säger.

Onoff skriver att produkten måste saluföras i ordinarie sortiment för att prisgarantin ska gälla, och det gör väl knappast Europris med sin PS3:a

Återkommer...

- Mvh Hedman

Postad 18 December 2007 - 18:59

Unregistered67fa056e
  • Unregistered67fa056e
  • Lärjunge

• 300 inlägg
  • 0
Skräpar ner tråden ytterligare..

Inga problem att prismatcha Europris på El-giganten :-) Det blev en konsoll samt Lego Star Wars för en krona mindre än vad konsollen ensamt kostar på giganten annars.. Europris har några kvar så den som bor i V-ås får skynda sig.

- Hedman

Postad 18 December 2007 - 19:52

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0
Om man går in i en EG butik och visar vad andra tar så tror jag att många kommer ge samma pris men det är ingen garanti. EG och andra kjedjor som förstår sig på vad som lockar kunder kommer garanterat att se emellan fingrarna ibland eftersom dom nog hellre sänker priset med till exempell 500 kr än att förlora en kund till en annan kedja. Det beror nog också en hel del hur många av varan dom har i lager, har dom många av varan så kommer dom nog vara mer villiga att gå med på att sänka priset men om dom inte har så många av den så kanske dom inte gör det. Jag köper hellre mina saker hos EG än hos konkurrenterna om dom kan ge mig samma pris eftersom jag anser att deras personal och även Rma ärenden sköts på ett bra sätt. Siba och OnOff´s rma är ett skämt så dom kommer jag undvika så gott det går när jag ska införskaffa ny hårdvara.

Postad 20 December 2007 - 00:12

TheSwede86
  • TheSwede86
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0
Någon som vet om man kan få 6st Blu-Ray filmer om man köper PS3?

Såg en annons i tidningen om NetOnNet om man köpte BDP-S300 och registrerade den fick man:
"* Spider-man trilogin och Pirates of Caribbean Trilogin skickas till kund efter registrering av produkten hos Sony. "

Se länk här någon som reggat sin PS3 eller vet om erbjudandet gäller till PS3?

Redigerat av TheSwede86, 20 December 2007 - 00:13.

Postad 20 December 2007 - 06:45

Unregisteredb1bc3531
  • Unregisteredb1bc3531
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0

Någon som vet om man kan få 6st Blu-Ray filmer om man köper PS3?

Såg en annons i tidningen om NetOnNet om man köpte BDP-S300 och registrerade den fick man:
"* Spider-man trilogin och Pirates of Caribbean Trilogin skickas till kund efter registrering av produkten hos Sony. "

Se länk här någon som reggat sin PS3 eller vet om erbjudandet gäller till PS3?

När jag köpte min (för ett par veckor sedan) hade jag sett att man fick Spiderman-trilogin om man registrerade sin S300-spelare så jag hoppades att detta även skulle gälla PS3:an. När jag registrerade PS3:an så fanns det dock ingen information om det erbjudandet och när man tittar närmare på information kring den där kampanjen så står det att den bara gäller utvalda modeller, dvs det är sannolikt bara S300 eller möjligen ytterligare någon stationär BD-spelare.

Postad 20 December 2007 - 11:40

TheSwede86
  • TheSwede86
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0
Dåligt, för tittar man på denna länk så får våra amerikanska och kanadensiska vänner 5st Blu-Ray filmer vid köp av en Blu-Ray spelare (där ingår PS3) likt den kampanjen XBOX 360 körde för sin HD-DVD spelare.

Redigerat av TheSwede86, 20 December 2007 - 11:42.

Postad 20 December 2007 - 13:40

Unregisteredb1bc3531
  • Unregisteredb1bc3531
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0

Dåligt, för tittar man på denna länk så får våra amerikanska och kanadensiska vänner 5st Blu-Ray filmer vid köp av en Blu-Ray spelare (där ingår PS3) likt den kampanjen XBOX 360 körde för sin HD-DVD spelare.

Men det där verkar inte vara något som Sony står för. Det verkar snarare vara något som filmbolagen står för eftersom det finns en massa andra spelare från andra märken som erbjudandet också gäller för. Troligen görs det för att boosta formatet. HD-DVD-filmerna man fick med när man köpte en XBox-tillsats verkade ju också komma fram genom ett avtal med filmbolagen. Köpte du en HD-DVD-spelare från Toshiba så fick du exakt samma erbjudande. Det var tom samma filmer att välja mellan så kom säkerligen från filmbolagen från början.

Erbjudandet som Sony gått ut med här i Sverige (Spider-Man- och Pirates-filmerna) verkar (än så länge) bara gälla Sony. Jag håller dock med om att det är dåligt. Jag skulle gärna ha fått båda trilogierna på köpet.

Redigerat av Unregisteredb1bc3531, 20 December 2007 - 13:40.

Postad 20 December 2007 - 15:23

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0
Jag slog iaf till idag på Webhallens bundle med 1 PS3 + BD Fjärrkontroll + Alla 3 Pirates Filmerna + 1 HDMI kabel.... gjorde även slag i saken och beställde 1 Need for Speed - ProStreet + Sony - Trådlös Handkontroll Bundle + Colin McRae Rally - Dirt och så var det rätt schysst pris på Motorstorm så det fick bli 1 styck sådan oxå.... lär väl inte vara nån större risk att man får paketet innan jul men men..... nu är det ju beställt iaf...!! :P

Postad 22 December 2007 - 00:55

artsibungeri
  • artsibungeri
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Då Expert var goda nog att sänka priset så blev det till att handla på Elgiganten till Big Hobbits förtret måhända. Prisgaranti och 30 dagar öppet köp 3999:- samt 5 månader ränte och avgiftsfritt med Köpkort (Master Card).

Postad 22 December 2007 - 01:31

artsibungeri
  • artsibungeri
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Och förresten är jag inte speciellt glad då priset egentligen i Europa skulle vart det nämnda från början.
Men ja, jag är nöjd. Får se när man vågar gräva fram den ur Garaget bara, blir inte så populärt att nämna att man "råkade" köpa ett PS3 åt sig själv i Julklapp! :)

Redigerat av artsibungeri, 22 December 2007 - 01:36.

Postad 22 December 2007 - 11:30

jimper
  • jimper
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Någon som vet vart jag kan köpa PS3 billigt i Karlstad?, alltså under 4000kr.
För det går väll inte att prismatcha om butikerna inte ligger i samma stad?

Postad 22 December 2007 - 14:52

TheSwede86
  • TheSwede86
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0

Någon som vet vart jag kan köpa PS3 billigt i Karlstad?, alltså under 4000kr.
För det går väll inte att prismatcha om butikerna inte ligger i samma stad?

Komplett.se har det för 3 995kr exl. frakt så vet inte om du hittar det billigare i Karlstad, och nej prismatchningen gäller oftast inom 50km eller dylikt.

Redigerat av TheSwede86, 22 December 2007 - 14:54.

Postad 22 December 2007 - 15:00

aziraphele
  • aziraphele
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
tänkte bara nämna att min lokala Expert butik (Frölunda Torg) har en drive nu där man kan köpa en ny mobil (Sony Ericsson W200i tror jag) för 799kr och få en PS3 på köpet om man tecknar abb.

Nappar dock inte själv på detta då jag nyss bytt mobil.

Postad 22 December 2007 - 15:49

SonySamppa79
  • SonySamppa79
  • Veteran

• 1832 inlägg
  • 0
Funnits i 2 månader nästan, det erbjudandet. Men prisvärt är det inte!

Postad 23 December 2007 - 08:59

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

Då Expert var goda nog att sänka priset så blev det till att handla på Elgiganten till Big Hobbits förtret måhända. Prisgaranti och 30 dagar öppet köp 3999:- samt 5 månader ränte och avgiftsfritt med Köpkort (Master Card).

:lol: :lol: :(

Postad 23 December 2007 - 11:31

Unregisteredbd15be38
  • Unregisteredbd15be38
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
SIBA kommer ha ett paket verkar det som enligt annonsen som kom ut idag, extra handkontroll och NFS Carbon samt något basket spel för 4995.

Jag vart lite sugen, men var inte det på just de 2 spelen, så jag avvaktar nog.

Postad 23 December 2007 - 15:55

Unregistered9b117a23
  • Unregistered9b117a23
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0

SIBA kommer ha ett paket verkar det som enligt annonsen som kom ut idag, extra handkontroll och NFS Carbon samt något basket spel för 4995.

Trodde först det var två valfria spel så jag blev eld och lågor innan jag läste noggrannare. Jag avaktar nog också lite mer men varken El Giganten eller Onoff verkar ha något mellandagserbjudande heller så man får väl ångra nu att man inte nappade på Experts :( Fast o andra sidan får det väl vara skitsamma med nån hundring då.

Postad 23 December 2007 - 16:20

kusen
  • kusen
  • Forumräv

• 714 inlägg
  • 0

Det lät dock som att det var 60GB versionen de hade detta erbjudande på. Det stod inte om HD storleken någonstans vad jag såg men däremot att den hade kort-läsare. Och det är väl endast 60Gb som har det, om jag inte misstar mig. Men å andra sidan kanske de skrivit fel, har ju hänt tidigiare :(

Postad 23 December 2007 - 19:00

TheSwede86
  • TheSwede86
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0

Trodde först det var två valfria spel så jag blev eld och lågor innan jag läste noggrannare. Jag avaktar nog också lite mer men varken El Giganten eller Onoff verkar ha något mellandagserbjudande heller så man får väl ångra nu att man inte nappade på Experts :) Fast o andra sidan får det väl vara skitsamma med nån hundring då.

4 024kr ifall du hämtar den i hämtbutik (Komplett.se) som finns i Stockholm,Göteborg och Malmö (3 995kr + 29kr = 4 024kr)

34kr dyrare än Expert fast kanske blir mer ifall du behöver fraktkostnad :)

Redigerat av TheSwede86, 23 December 2007 - 19:02.

Postad 23 December 2007 - 19:05

ILCapitano
  • ILCapitano
  • Lärjunge

• 448 inlägg
  • 0

Det lät dock som att det var 60GB versionen de hade detta erbjudande på. Det stod inte om HD storleken någonstans vad jag såg men däremot att den hade kort-läsare. Och det är väl endast 60Gb som har det, om jag inte misstar mig. Men å andra sidan kanske de skrivit fel, har ju hänt tidigiare :)

Stod på deras hemsida att det var 40 GB versionen, vilket innebär att det inte var det minsta bra erbjudande(enligt mig iallafall)

Postad 23 December 2007 - 19:10

Schumi
  • Schumi
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0

Kanske blir att handla lite i mellandagarna då.

Postad 25 December 2007 - 16:05

TheSwede86
  • TheSwede86
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0
Synd nu är Komplett's bra pris borta :)

Billigaste nu verkar Fyndbörsen vara med 4 199kr inkl. frakt.

Postad 25 December 2007 - 19:30

Unregistered9b117a23
  • Unregistered9b117a23
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0
Ja det där med att vänta tills efter jul verkar ju inte bli något man kan jubla över. Det enda jag skulle vilja veta nu är ju när de där nya kontrollerna kommer innan jag går o köper ett PS3 på Onoff för 4300kr eller vad de nu tar. Känns inte som om det blir någon jättesänkning den närmaste tiden heller ju.

Postad 25 December 2007 - 19:47

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0
Som sagt jag slog till på Webhallens paket med PS3 40GB + Handkontroll + BD Fjärrkontroll + HDMI Kabel + Pirates Of The Carribean 1+2+3 för 5199:- har jag för mig... anser att det är ett rätt så bra pris.....! Sen att jag köpte till lite spel mm det räknar jag inte med för då blev det dyyyyrt...!! :)

Postad 25 December 2007 - 21:57

TheSwede86
  • TheSwede86
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0
Synd bara att jag är intresserad av:
Konsolen 40GB
Assassin's Creed
300 på Blu-Ray
Blu-Ray DVD fjärren
Sony HDMI-kabel

Sett alla 3 Pirates och tycker de inte är så himla bra.

Visst Webhallen kör en grej med PS3 + Assassins Creed för 4 799kr

Billigaste PS3 = 4 199kr inkl. frakt på Fyndbörsen
Billigaste Assassin's Creed = 589kr (köper i butik) på Webhallen

= 4 788kr så känns direkt inte som något bra erbjudande med 4 799kr på Webhallen men 11kr mer för att köpa båda på samma ställe är väl helt okej.

Redigerat av TheSwede86, 25 December 2007 - 22:01.

Postad 27 December 2007 - 22:37

Unregisteredfc1d9a17
  • Unregisteredfc1d9a17
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Jag är i farten och ska köpa mig ett PS3. Får konsollen för 4250:- från elgiganten (känner en som jobbar där).

Men jag är även sugen på att importera från videogamesplus där den bara kostar ca 2700:- vilket är ett rätt så bra pris. Frågan jag tänkte ställa här är då vilka garantier som gäller. Är det någon som vet? Har läst någonstans att det bara är 90 dagars garanti på produkter från USA, dock är detta Kanada, men det skulle ju kunna vara lika där med.

Om det är någon som vet får ni gärna slänga in ett litet meddelande så jag vet hur jag ska göra.

/
Andreas

Postad 27 December 2007 - 23:04

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Jag är i farten och ska köpa mig ett PS3. Får konsollen för 4250:- från elgiganten (känner en som jobbar där).

Men jag är även sugen på att importera från videogamesplus där den bara kostar ca 2700:- vilket är ett rätt så bra pris. Frågan jag tänkte ställa här är då vilka garantier som gäller. Är det någon som vet? Har läst någonstans att det bara är 90 dagars garanti på produkter från USA, dock är detta Kanada, men det skulle ju kunna vara lika där med.

Om det är någon som vet får ni gärna slänga in ett litet meddelande så jag vet hur jag ska göra.

/
Andreas

Lägg på $134.00 för frakt också. Sen som sagt så har sony inte global garanti vilket gör att du får skicka tillbaka den till VG+ om det skulle vara fel på den. Sök på forumet då de finns massvis med inlägg om just import från VG+.

Postad 28 December 2007 - 07:16

Unregistered9b117a23
  • Unregistered9b117a23
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0
Efter att ha väntat (i onödan) några månader så köpte jag PS3 med 40 GB-disken igår på Onoff. Fick den för 4200 kr eftersom min tjej har lite rabatt där via sitt jobb. Köpte även till en handkontroll, hdmi-kabel och spelen Call of Duty 4, Fifa 08, Nhl 08 och Colin McRae. Sportspelen använde jag prisgarantin på o fick för 399 kr. Summan blev ca 6900 kr o jag hoppas det är värt det. Fördelen med att köpa på Onoff är ju att man kan få pengar tillbaka om det nu skulle bli någon plötslig sänkning av priset på PS3 inom 30 dagar. Nu verkar det ju inte bli det känns det som för de säljer slut ändå.

Efter att ha följt denna tråden slaviskt dygnen runt en månad lämnar jag den och ska nu försöka lära mig spelen :)

Postad 28 December 2007 - 08:36

AnteHN
  • AnteHN
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
I denna tråd har det tidigare disskuterats att man kan köpa PS3 taxfree från heatthrow, flygplatsen utanför london.

Någon som vet om det finns något bra pris på den där nu? Min kompis har vägarna förbi den flygplatsen om några dagar och tänkte att det kanske vore värt och lägga en beställning. :)

Postad 28 December 2007 - 08:43

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

I denna tråd har det tidigare disskuterats att man kan köpa PS3 taxfree från heatthrow, flygplatsen utanför london.

Någon som vet om det finns något bra pris på den där nu? Min kompis har vägarna förbi den flygplatsen om några dagar och tänkte att det kanske vore värt och lägga en beställning. :)

Dubbelpost, fy dig! Du har ju redan lagt upp en tråd om frågan i fråga, om ingen svarar i den så kanske det är så att de flesta människor antingen inte reser så mycket eller är hemma under helgerna, jag ger dig ett svar i din tråd...

Postad 28 December 2007 - 12:10

Unregisteredeaefbf2e
  • Unregisteredeaefbf2e
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Nej man kan inte köpa den Tax free eftersom man är inom EU, kan däremot gå om man mellanlandar i typ Schweiz på hemvägen...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.