Här får man se hur man ställer in och hur det fungerar:
http://www.youtube.c...h?v=XFk0D5AxoHE
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
* Officiell tråd - Playstation Move - motion cont
Startad av
Unregisteredf64a5233
, Sep 18 2009 20:01
1038 svar till detta ämne
5 relaterade trådar
Postad 10 October 2010 - 11:53
Likaså gäller MAG.
Här får man se hur man ställer in och hur det fungerar: http://www.youtube.c...h?v=XFk0D5AxoHE Postad 10 October 2010 - 15:54
Finns inte endast kontrollen i en enda svensk butik?
VÄGRAR köpa en kamera till har nog med runt omkring grejer till mitt PS3 redan!! :-) Postad 10 October 2010 - 17:00
Såg 3st move motion i en Game Store butik för 480kr/st
Redigerat av defiant, 10 October 2010 - 17:01. Postad 10 October 2010 - 20:18 Sök i tråden. Flertal, inklusive jag, son fått beställa från england då enstaka kontroller inte finns att få tag i i sverige. Dessutom blir det mycket billigare än 480. Jag betalade c:a 335 för min med frakt från england. Postad 10 October 2010 - 21:11
Ålrajt, då tackar jag för infon! Postad 10 October 2010 - 21:21
Jag hade gärna lagt några hundralppar till för en bättre kamera. Ritkigt dassig bild.
Postad 10 October 2010 - 22:19
Det är inte kamerans fel i sig utan utvecklarnas.
kolla gärna in här för mer i förståelse: http://www.youtube.c...u/2/22YoHk0Yi2I Postad 11 October 2010 - 17:38
Gjorde misstaget att köpa start the party från England, tyvärr var det på engelska. varför kan man inte välja språk i menyn? tidigare spel köpta i England har blivit på svenska när den förstod att jag var i Sverige (Little big planet till exempel) är spelet på svenska i Sverige? Demot var köpt i England och där pratade de svenska i start the party demot.
Postad 11 October 2010 - 21:08 Oj är det sant. Jag har varit på väg att köpa både start the party och sport champions från simplygames. Men jag har ju förutsagt att få svenskt tal på the party och svenska menyer i champions. ÄR du helt säker på att det är så här? surt... Postad 12 October 2010 - 08:23
nån som kan bekräfta om Start the party är på svenska om manköper det i Sverige. förpackningarna ser exakt likadana ut vad jag kan se som den från England. förstår då inte varför jag inte får det på svenska. hade det i bakhuvudet att jag skulle beställa i Sverige, men glömde det och beställde rubbet från England.
Sports Champions, är det svenska menyer om spelet är köpt i Sverige? (lättare för femåringen att spela dessa 2 spel om det vore på svenska)(har inte hunnit stoppa i sports champions än för att se vilket språk det är på. Postad 12 October 2010 - 13:33
Med andra ord kommer det att fungera dåligt hemma hos mig. Och att spela två spelare på pingisen är väl inte äns att tänka på eller? Hur är det att spela pingis med en vän? Slår man varandra med movsen? /Niklas Postad 12 October 2010 - 13:36
Skäm inte bort han. Det gick ju bra för oss att ta oss igenom liren på Comondore 64. :-) EDIT. Ok då, jag var nog lite äldre när jag började lira på 64:an om jag tänker efter. /Niklas Redigerat av evil_nike, 12 October 2010 - 13:39. Postad 12 October 2010 - 14:28
ställer frågan här eftersom det inte finns någon start the party tråd. Varför kan man inte välja alla spel? tänker på pinata och att banka mullvadarna eller borsta krokodilens tänder? måste man spela singleplayer och låsa upp de spelen eller vad? står inte mycket i bruksanvisningen om det. grabben gillar nog mest banka mullvadar, men jag hittar bara det om man spelar party och kör slumpmässigt.
nån som vill köpa ett engelskt start the party? Redigerat av Bulldog76, 12 October 2010 - 14:28. Postad 12 October 2010 - 14:33 Beror på hur stort rum du spelar i =P. Jag tror inte det går att välja det, bara slumpmässigt. Så var det för mig iaf. Sa ju att det inte var så bra =/. Postad 12 October 2010 - 14:35 läste det, men det kan väl roa en femåring tänkte jag i alla fall (får hoppas han inte tröttnar så fort.. Champion, inte så lätt.. hoppas på fler spel framöver med Movestöd. till exempel vore det kul om de kunde konvertera Lego Harry Potter till Move eller liknande spel. Postad 12 October 2010 - 19:47 Vart köpte du ditt da? Finns det två olika versioner eller är det bara någon som inte förstår hur man får det på svenska? Postad 12 October 2010 - 22:21 Jag fick ju det, Jag recenserar spel här på Minhembio. Men det innebär ju att svenska versionen är svensk =/. Postad 16 October 2010 - 16:04
Var på toysrus i dag dom hade F1 2010 till ps3 för 338kr.Måste vara ett klipp
Postad 16 October 2010 - 16:17
det är det säkert men lite fel tråd att skriva det i Postad 18 October 2010 - 07:29
Jag köpte ett Move till brosan som fyllt år, tyckte det funkade bra och hans barn tyckte de va riktigt kul.
Jag måste därimot säga att kameran inte va någon höjdare, bilden var ju riktigt dålig. Vi hade det tänt i rummet men de var väll kanske inte jätteljust (men de ska man inte ha hller med move) och dom spelen där man ser sig själv tex. party så var bilden extremet kornig, ljuskännsligheten på denna var inget att hurra för. Får hoppas att dom kan komma med en ny kamera i framtiden. Postad 18 October 2010 - 13:05 Har inte med kameran att göra, den är bra i EyePet. Läs tidigare i tråden Postad 18 October 2010 - 13:28
Nja, tycker det var rätt risigt i Eyepet oxå. Postad 18 October 2010 - 13:48
Dom har väl gjort det bästa dom kan med kameran i Eyepet men man kan väl inte säga att det är bra precis, ok som bäst
Postad 18 October 2010 - 13:57
Tycker inte kameran är så dålig som du säger.
Har du konfigurerat den i eyepet när du spelar? http://www.youtube.c...h?v=H7NzV4gb_HQ Postad 18 October 2010 - 14:16 Tycker du bilden är ungefär samma i EyePet som i Start the Party? Postad 19 October 2010 - 10:36
Kanske inte samma, men jag skulle inte kalla det för "bra bild" (nu var inte hela rummet upplyst)
Nej det gjorde vi inte, får ta och kolla på det. Postad 19 October 2010 - 14:26 Konstigt, det är ju det första man får göra (doktorn som tjötar säger till en innan man börjar). Postad 19 October 2010 - 15:13
Kan inte se youtube klippet då de e spärrat på jobbet, men om de e när han pratar om att man ska ha den nära golvet, och ta ljus m.m så gjorde vi det. ;en bror har bara en ganska liten taklampa och går inte få tog mycket ljusi rummet. Det jag klagar mest på är hur kameran hanterar ljuset, blir väldigt korningt (som en digitalkamera som inte hanterar höga ISO-tal bra. Postad 19 October 2010 - 15:20 Jo jag håller med dig i alla andra spel ser det för j-vligt ut, men i just EyePet så såg jag ingen kornighet. Så underar om du fått till inställningarna rätt. Postad 19 October 2010 - 15:25 Ni måste få mycket gjort på jobbet om ni inte kan surfa på YouTube, Fejan, MSN etc Shit det verkar ju som att vissa (kvinnliga) bekanta ägnar minst en halvtid åt att uppdatera sina Facebook-konton med vad de har för tröja på sig och vad de hade för pålägg på mackan i morse och vad de ska laga för mat åt svärmor i kväll. OT jag vet, men behövde prata av mig Postad 22 October 2010 - 14:31
Någon som vet om det är något nytt partyspel på G? Är lite sugen på start the party till sena lördagskvällar med ett par bira i kroppen men det verkar ju bli lite tradigt. Är det värt 300 eller är det någon som vill sälja sitt billigt?
Postad 28 October 2010 - 22:32
Läst att folk klagat på att de e e svårt att få kameran att stå på en platt tv, vet inte om länken postats innan men här är en hållare som ska komma nu under november
Clip PS-Eye [webhallen] Postad 29 October 2010 - 13:05
Fick det här meddelandet från axelmusic i tisdags. Move verkar ju vara ganska slutsålt om man ska tro det
Postad 05 November 2010 - 15:11
ok, min lokala spelbutik sa att jag behövde "nya" ps eye till move eftersom den var uppdaterad ....
bull or fact? köpte min ps eye innan moverelease. Postad 05 November 2010 - 15:20
mmm min misstanke det också, men känden lite meeeh att argumentera i affären, så tänkte jag kollar upp och åker och köper någon annanstans sen istället
Postad 05 November 2010 - 15:30
Någon som testat Time Crisis - Razing Storm? betygen det fått är ju inga höjdare. men kan fan inte bestämma mig ändå.
Postad 06 November 2010 - 13:36
Jag fick det för någon dag sen och testa det nu imorse en snabbis.
Fick även med Time Crisis 4 samt något Pirates spel. Alla fungerade med Move. Jag tyckte dom alla var bra. Testa dock varje spel 15min kanske. Har ännu ingen handgun. Dock så vet jag inte hur det kommer fungera med en sådan. För att gömma sig/ladda om så använder du move-knappen på ovansidan av kontrollern. Kan ju vara lite segt att bahöva ha en hand på ovansidan för att trycka på den. (Man behöver trycka ofta) Eller finns det någon handgun som har en funktion som även kan pressa ner den? Postad 06 November 2010 - 13:49
Jag tyckte Time Crisis demot var rätt kul. Sen kan man väl inte riktigt räkna med att ett ljuspistol spel ska få 10 av 10 i betyg. Jag tycker level 7s recension var rätt bra LÄNK.
Postad 06 November 2010 - 21:01 Ladda hem demot på PSN och testa själv. Jag tycker själva spelet luktar lite simpelt 90-tals arkadspel. Det är inte direkt Resistance eller Kill zone, men är väl inte heller meningen. Styrningen är hyffsad och med gun-tillbehör så blir det nog riktigt bra. Postad 07 November 2010 - 11:22
Någon som köpt The Fight?
Själv har jag svårt att få in riktigt bra träffar. Postad 07 November 2010 - 14:01
Vilken besvikelse med move.
Kameran och kalibreringen måste verkligen förbättras. När det fungerar finns inget att klaga på vad gäller precision, men att tappa kalibreringen helt, att vara så otroligt känslig för bakgrund och ljus, avståndsberoende, riktigt uselt. I alla dessa fall vinner wiimote- sports championship var i bästa fall ok, Fäktningen är enormt random, pingisen hyfasd, frisbeen bra, boccian bra, volleball bedrövlig, pilbåge bra. High velocity bowling var otroligt buggigt. Det är mina erfarenheter än så länge. som det ser ut nu blir inte denna upplevelse långvarig i vårt hem. Postad 07 November 2010 - 16:04
Nån som vet vad man kan få för ett move-paket?
alltså båda kontrollerna, kamera etc.. aldrig använt! köpte det i tron att jag skulle spela, men jag måste hålla med om att wii är roligare än så länge.. Postad 07 November 2010 - 17:08
Se upp för Start the party
I mina ögon är det inte mycket till partyspel, men ett suveränt barnspel. Borde nog heta "Start the Barnkalas". //Pryzze Postad 07 November 2010 - 18:17
Fast start the barnkalas kanske skulle fungera här hemma om jag väljer att behålla skräpet. Var det barnlir för att det just var enkelt och lätt och vettigt eller bara för att det var tramsigt o kasst? (seriös fråga, barnen mina har högre krav än man kan tro Har laddat hem flight control, skall testas ikväll. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |