The Fight: Lights Out (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(4)
|
199:- |
1 relaterade trådar
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 04 November 2010 - 10:26
Läste ign´s urusla recension av spelet. Är det någon som har testat det än och om den har det, är det verkligen så uselt? Förhandsintrycken man kunnat läsa om har varit mer positiva. Har faktiskt varit intresserad av spelet men känner mig nu väldigt tveksam. Man vill ju av ren princip gärna köpa ett svenskutvecklat spel...
Postad 04 November 2010 - 12:41
Lägg inte så mycket vikt på just den recensionen, Greg Miller på IGN gillade spelet skarpt när han prövade på det under utvecklingen av spelet.
Kolla in iWaggle3D video recension av spelet.
TheSixthAxis gav det 7/10, ta och läs recensionen (thesixthaxis).
Tycker det verkar vara värt ett köp när priset på spelet droppat lite.
Kolla in iWaggle3D video recension av spelet.
TheSixthAxis gav det 7/10, ta och läs recensionen (thesixthaxis).
Any concerns over any lag between you punching and the game punching can be put to bed, there’s nothing here that would cause a problem – The Fight not only matches exactly what you’re doing with your arms we reckon it does it as close to instantly as possible. When coupled with the game’s head tracking (which requires some even light and a fairly plain background) the game makes a strong case for Move’s technical grunt, and offers a convincing, accurate way of interacting.
Tycker det verkar vara värt ett köp när priset på spelet droppat lite.
Postad 04 November 2010 - 13:09
Personligen skulle ja väl förvisso lita mer på en recension än intryck efter man prövat ett spel under utveckling.
Men de lär väl komma demo på det om de inte redan finns?
Men de lär väl komma demo på det om de inte redan finns?
Postad 28 March 2011 - 18:56
Nåon som spelar detta eller? Köpte det förra veckan och tycker det är riktigt kul. Man måste ju verkligen ta i och slå ordentliga slag för att det ska hända något. Nu har det ju kommit en patch också som gör att ens gubbe kan bli genomskinlig så man ser motståndaren bättre. Och headtrackingen ska ha förbättrats, även om inte jag tycker den behövs direkt.
Det enda som stör mig är att inte kalorierna man bränner på träning verkar läggas till i totala kaloriförbränningen utan man får titta på dom separat ute i statistiken i huvudmenyn
Det enda som stör mig är att inte kalorierna man bränner på träning verkar läggas till i totala kaloriförbränningen utan man får titta på dom separat ute i statistiken i huvudmenyn
Postad 30 March 2011 - 09:17
jag tycker det var helt okej faktiskt, dock har jag bytt bort det nu men kan säga ju mer man spelade och gubben blev bättre desto bättre blev spelet i sig.
Så kör inte bara en stund och sedan gör er av med det, det blir bättre längre fram (:
Så kör inte bara en stund och sedan gör er av med det, det blir bättre längre fram (:
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
PS3 3D-kompatibla spel
54 filmer
18 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?