![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
Postad 06 september 2016 - 18:33
Postad 06 september 2016 - 18:57
Lust att dela dina inställningar?
Vet att det skiljer från skärm till skärm men ändå nyfiken.
På sistone ha rmin tv hängt sig en gång så jag var tvungen att dra strömsladden och igår hade översta raden av smart hubben där man ser ingångar, senaste sedda program på netflix mm försvunnit. Var bara grått. Dra strömsladden hjälpte dock där med.
Skall dela med mig senare .. Nu laddar jag för Sverige - Holland
Min har också hängt sig i hubben och det hjälpte med att dra strömsladden
Jaha, då är det slut för denna gång med priset 17990 för 65KS7005. Dustin har nu höjt till 18990 och är i nuläget ensamma om det priset. EG är uppe på 21990...
Då känns det ännu bättre att man köpt den för mindre än så
Postad 06 september 2016 - 19:09
Visst är det så, men både du och jag har väl köpt med extra ventilation av bakstycket? De som säljs from nu kommer ju ha supermonterat bakstycke av en specialutbildad taskforce bestående av ingenjörer med minst 10 års utbildning i hantering av tejp (enligt uppgifter på nätet...). Självklart blir det ju dyrare då...Då känns det ännu bättre att man köpt den för mindre än så

Redigerat av peppelito, 06 september 2016 - 19:10.
Postad 06 september 2016 - 19:14
Skulle mitt bakstycke lossna skulle jag vänta några månader att reklamera, för att ev få en bättre lösning
Man skall ha is i magen, för man har samma garanti om 11 månader som man har nu och sedan skulle de aldrig komma ifrån att ge garanti på bakstycket som 3 års reklamationsrätt, då det är ett känt "fabrikationsfel"
Redigerat av Unregistered8135c4b8, 06 september 2016 - 19:16.
Postad 06 september 2016 - 19:31
Resonerar som dig när det gäller bakstycket. Kunde dock inte låta bli att raljera över "informationen" om att senare batchar ska ha bakstycken som sitter bättre. Jag är tveksam till om Samsung verkligen bryr sig om att åtgärda något fel som: 1.Inte finns på alla apparater och 2.Som en majoritet förmodligen inte tänker på eller upptäcker. Jag tror dessutom att det är materialet i bakstycket som är en del av problemet och inte bara bristfällig tejpning. Det finns flera rapporter på nätet där problemen med glipor återkommit efter att Samsung har haft tekniker ute. Då tycker iaf jag att det verkar vara nåt lurt med själva materialet och det är nog inte något man ändrar från en batch till nästa...Skulle mitt bakstycke lossna skulle jag vänta några månader att reklamera, för att ev få en bättre lösning
Man skall ha is i magen, för man har samma garanti om 11 månader som man har nu och sedan skulle de aldrig komma ifrån att ge garanti på bakstycket som 3 års reklamationsrätt, då det är ett känt "fabrikationsfel"
Postad 06 september 2016 - 20:58
Kan de inte lösa det och man har haft samma fel ett par gånger måste de byta ut den och då kan vi alla byta till 8005 om de inte löser det med 7005
Postad 06 september 2016 - 22:41
Lust att dela dina inställningar?
Vet att det skiljer från skärm till skärm men ändå nyfiken.
Här kommer mina inställningar, men som du skriver
De funkar på min tv och de är som jag tidigare skrivit gjorda med ögat och mina egna subjektiva tankar om hur en bild skall se ut hemma hos mig, men dock i jämförelse med samma bilder/paletter på en kalibrerad datorbildskärm.
Bildläge FILM
Bildstorlek PERSONLIG
- Anpassning till Skärm PÅ
- Zooma in +2% +2%
(för att alla kanaler inte fyller ut bilden)
För Bluray använder man
16:9-Standard
Auto Wide AV
Anp. till skärm PÅ
Expertinställningar
Bakgrundsljus Dagsljus 11 Mörkt rum 4
Ljusstyrka 44
Kontrast 93
Skärpa 10
Ton 50/50
Färg 50
Digitalt rensad vy AV
Auto Motion Plus AV
Smart Led LÅG
Dynamisk KontrastAV
Färgton VARM2
Vitbalans
2 Poäng
RO -5
GO -4
BO -6
RG 0
GG 0
BG -2
10 Poäng PÅ
10%
R -10
G -11
B -12
20%
R -8
G -8
B -10
30%
R 0
G -1
B -1
40%
R 1
G 1
B 6
50%
R -2
G -1
B 0
60%
R -6
G -6
B -7
70%
R -8
G -7
B -4
80%
R -10
G -7
B -5
90%
R -5
G -4
B -6
100%
R 0
G -1
B -6
Gamma -1
Färgområde PERSONLIG
RÖD
R 32
G 8
B 2
GRÖN
R 26
G 45
B 6
BLÅ
R 0
G 3
B 48
GUL
R 50
G 48
B 6
CYAN
R 25
G 44
B 50
MAGENTA
R 30
G 10
B 45
Redigerat av Unregistered8135c4b8, 06 september 2016 - 22:45.
Postad 07 september 2016 - 07:46
Här kommer mina inställningar, men som du skriver
De funkar på min tv och de är som jag tidigare skrivit gjorda med ögat och mina egna subjektiva tankar om hur en bild skall se ut hemma hos mig, men dock i jämförelse med samma bilder/paletter på en kalibrerad datorbildskärm.
Bildläge FILMBildstorlek PERSONLIG
- Anpassning till Skärm PÅ
- Zooma in +2% +2%
(för att alla kanaler inte fyller ut bilden)
För Bluray använder man
Auto Wide AV
Anp. till skärm PÅ
Expertinställningar
Bakgrundsljus Dagsljus 11 Mörkt rum 4
Ljusstyrka 44
Kontrast 93Skärpa 10
Ton 50/50
Färg 50
Digitalt rensad vy AV
Auto Motion Plus AVSmart Led LÅG
Dynamisk KontrastAV
Färgton VARM2
Vitbalans
2 Poäng
RO -5
GO -4
BO -6
RG 0
GG 0
BG -2
10 Poäng PÅ
10%
R -10
G -11
B -12
20%
R -8
G -8
B -10
30%
R 0
G -1
B -1
40%
R 1
G 1B 6
50%
R -2G -1
B 0
60%
R -6
G -6
B -7
70%
R -8
G -7
B -4
80%
R -10
G -7
B -5
90%
R -5
G -4
B -6
100%
R 0
G -1
B -6
Gamma -1
Färgområde PERSONLIG
RÖD
R 32
G 8
B 2GRÖN
R 26G 45
B 6
BLÅ
R 0
G 3
B 48
GUL
R 50
G 48
B 6
CYAN
R 25
G 44
B 50
MAGENTA
R 30G 10
B 45
Tackar!!!
Ser ut att vara rätt lika mina. Dock minns jag ej färg och vitbalansinställningarna i huvudet.
Ändrat mkt från rtings?
Vilka kanaler fyller inte ut helt och vilken leverantör? Har jag ej tänkt på!
Postad 07 september 2016 - 09:38
Vilka kanaler fyller inte ut helt och vilken leverantör? Har jag ej tänkt på!
Det kan vara både kanalen och själva programmet som sänds
Såg t.o.m ett program på SVT häromdagen den hackiga kant som blir om bilden inte fyller ut när man inte använder overscan och overscan skall man helst inte använda och därför att det bra att man kan utöka bildytan manuellt med bara ett par procent för att slippa defekter i kanterna.
Använder man
Auto Wide AV
Anp. till skärm PÅ
så är inte overscan aktiverat (nämner det så att det inte blir missförstånd)
Postad 08 september 2016 - 20:36
Imponerad av bilden direkt ur kartong. Efter enbart omställning till filmläge så började jag bli ännu mer impad. 4k material från Netflix känns ju surrealistiskt på nåt sätt. Riktigt bra! Helgen får ägnas till att kalibrera till den ytterligare.
Småsaker som tizen, one connect-boxen och ljudet från denna tunna pjäs gör att det känns rätt att jag valde denna modell framför Sonys XD9305.
Helgen är räddad!
Postad 08 september 2016 - 21:48
Efter många om och men så införskaffades en 65 KS8005 idag. Verkar fått ett riktigt bra ex(rättare sagt vad man kan kräva), minimalt med bleeding och inga döda pixlar. Inget glapp i panelen heller.
Imponerad av bilden direkt ur kartong. Efter enbart omställning till filmläge så började jag bli ännu mer impad. 4k material från Netflix känns ju surrealistiskt på nåt sätt. Riktigt bra! Helgen får ägnas till att kalibrera till den ytterligare.
Småsaker som tizen, one connect-boxen och ljudet från denna tunna pjäs gör att det känns rätt att jag valde denna modell framför Sonys XD9305.
Helgen är räddad!
Grattis! Vilken butik handlade du i?
Tänkte om det är en stabil batch med bättre-än-genomsnittet i panelkvalitet så kan det vara väldigt intressant för flera potentiella köpare.
Postad 08 september 2016 - 22:26
Då jag blev nyfiken på nya PS4 Pro och vad de skrev i den tråden, så blev jag lite besviken när jag gick in på en sida de länkade till http://www.eurogamer...-for-hdr-gaming
Där stod det att "våra tv" inte fungerar för den nya speltekniken som ger HDR i spel och detta beroende på att HDR inte fungerar i "spelläge". Testade detta och det stämmer. Ställde in den i "spelläge" och drog igång en HDR film och fanskapet slog automatiskt över till "Filmläge". Inte för att jag bryr mig så mycket, men ni som spelar konsollspel och vill uppgradera till nya PS4 och X Box bör nog redan nu börja skriva till supporten om att ni vill ha en ny mjukvara som tillåter HDR i "spelläget"
Redigerat av Unregistered8135c4b8, 08 september 2016 - 22:26.
Postad 08 september 2016 - 22:45
Då jag blev nyfiken på nya PS4 Pro och vad de skrev i den tråden, så blev jag lite besviken när jag gick in på en sida de länkade till http://www.eurogamer...-for-hdr-gaming
Där stod det att "våra tv" inte fungerar för den nya speltekniken som ger HDR i spel och detta beroende på att HDR inte fungerar i "spelläge". Testade detta och det stämmer. Ställde in den i "spelläge" och drog igång en HDR film och fanskapet slog automatiskt över till "Filmläge". Inte för att jag bryr mig så mycket, men ni som spelar konsollspel och vill uppgradera till nya PS4 och X Box bör nog redan nu börja skriva till supporten om att ni vill ha en ny mjukvara som tillåter HDR i "spelläget"
rtings:
Redigerat av luma67, 08 september 2016 - 22:48.
Postad 08 september 2016 - 23:16
Det var ju bra att det funkar med lite tricks, men det vore ju bra om de fixade till detta så att man själv kan välja om man vill ha 100% bakgrundsljus eller inte
Postad 08 september 2016 - 23:22
Det var ju bra att det funkar med lite tricks, men det vore ju bra om de fixade till detta så att man själv kan välja om man vill ha 100% bakgrundsljus eller inte
tror nog "Nativ" är enda kravet som jag uppdfattat det, men kan ha jättefel, De andra settingarna är väl standard för "optimal" HDR, men borde väl gå att ändra tycker jag.
Har ännu inte burken :-( , men ser att Webhallen kör ett race med 60KS7005.
Postad 09 september 2016 - 02:44
En TV har en viss max ljusstyrka och kontrast och kan visa ett visst antal färger gråskalor osv, vad mer mer kan den göra? Ok, 3D tv kan "strobba" ut en 3d-bild i synk med glasögon.
Kan någon förklara för mig, själv känner jag det som att HDR är en standard där det krävs ljusstyrka, svärta och färgdjup och då är det ju självklart att man kan ställa in detta manuellt på tex ks7005.
Sen kan man ju också fundera över vad som blir när de flesta (inkl. mig själv) t.ex. sänker ljusstyrkan eller andra justeringar för att minimera de brister som finns? Kanske HDR- custom
Kan tillägga att jag älskar mycket av det jag sett i HDR, inte allt och mycket beroende på miljön jag tittar i, på samma sätt som många foto blir väldigt bra i HDR. I en stormarknadsbutik sticker en HDR-film(TV) ut lite extra, hemma måste det dämpas för att man inte ska byta ut 3d-glasögon mot solglasögon 😎
Redigerat av FredrikVBG, 09 september 2016 - 03:06.
Postad 09 september 2016 - 03:56
Grattis! Vilken butik handlade du i?
Tänkte om det är en stabil batch med bättre-än-genomsnittet i panelkvalitet så kan det vara väldigt intressant för flera potentiella köpare.
Netonnet blev det
Postad 09 september 2016 - 08:14
Ni som har ks7005 och xbox one eller ps4 (själv kör jag xbox one s) användr ni game mode?
Jag tycker den ser för taskig ut. Färgerna är så starka att jag får ont i ögonen. Eller sätter ni på game mode och sen ställer ni in det till normala inställningar som t ex rtings? Får man låg input lag då?
Vilka spel märker man denna input lag? JAg spelar mest Fifa, bilspel, och spel liknande Tomb raider....inte spec mkt FPS. ÄR det mes ti FPS man märker det? För när jag spelar Fifa online är det ju nätverkslagg som stör mest?
Jag kör rtings inställningar även nr jag spelar. Är det vad folk gör eller?
Postad 09 september 2016 - 08:17
Fråga:
Har tittat på en JS8005 för 10 000kr.
Är KS7005 så pass mycket bättre att man borde ha is i magen och plocka den?
Syftet är 4K och HDR för min del.
Postad 09 september 2016 - 08:38
Låter bra att man kan ha game mode och HDR enablat då, inte kul att spela över 60 ms annars.
Postad 09 september 2016 - 09:19
Det var ju bra att vi slapp tjata. Bra att Samsung fattade själv, vad alla andra i vanliga fall brukar förstå några månader/år innan det kommer en uppdatering från tillverkarna i allmänenhet. Tror Samsung bestämt sig för att alltid stå på tårna för ny teknik och det känns bra.
Postad 09 september 2016 - 18:33
Redigerat av tuffodum, 09 september 2016 - 18:34.
Postad 10 september 2016 - 07:54
Ni som har ks7005 och xbox one eller ps4 (själv kör jag xbox one s) användr ni game mode?
Jag tycker den ser för taskig ut. Färgerna är så starka att jag får ont i ögonen. Eller sätter ni på game mode och sen ställer ni in det till normala inställningar som t ex rtings? Får man låg input lag då?
Vilka spel märker man denna input lag? JAg spelar mest Fifa, bilspel, och spel liknande Tomb raider....inte spec mkt FPS. ÄR det mes ti FPS man märker det? För när jag spelar Fifa online är det ju nätverkslagg som stör mest?
Jag kör rtings inställningar även nr jag spelar. Är det vad folk gör eller?
Du kan ändra inställningarna medans spelläget är aktiverat. Vissa funktioner som motionflow etc. funkar såklart inte men annars ska det gå att ändra det mesta.
Själv tycker jag spelläget gör enorm skillnad. Känns som spelet tappat i uppdateringsfrekvens / fps när det är av. Dock spelar jag mest från datorn men jag märker direkt när inte spelläget är på. Man känner det även på skrivbordet när man drar runt musen, den känns "efter". På konsol med gamepad lär man inte märka det lika mycket kanske vs en gamingmus. Har en Xbox 1 men tvn ställde automatiskt in på spelläget så har inte provat utan.
Redigerat av Myllerman, 10 september 2016 - 07:59.
Postad 10 september 2016 - 14:07
Du kan ändra inställningarna medans spelläget är aktiverat. Vissa funktioner som motionflow etc. funkar såklart inte men annars ska det gå att ändra det mesta.
Frågan är när den där uppdateringen släpps?
Är det någon som har hittat nå bra inställningar för HDR+?
Bakgrundsljus, ljusstyrka, kontrast blir ju tokmaxade. Får ju ont i huvudet av att titta på det.
Postad 10 september 2016 - 16:04
Postad 10 september 2016 - 16:12
För att få veta upplösningen på det man tittar på ska man trycka 123 och sen mitt i runda knappen? Funkar det för tv kanaler med? Funkar ej för mig iaf
Du måste gå till det inringande ( i ) för att se info. Räcker inte med att trycka på 123 och sen mittenknappen.
Som du kan se ser man både upplösning, ljudformat osv.
Redigerat av Unregisteredbcb8e9bb, 10 september 2016 - 16:13.
Postad 10 september 2016 - 16:19
Postad 10 september 2016 - 16:47
Vet inte vad mer sportläget gör som inte finns i vanlig när allt lull lull är avstängt.
Postad 10 september 2016 - 16:58
Ni som använder era Ks-modeller vid sporttittande, har ni några tips och idéer? Tycker inte om sportläget och när jag sitter och pillar så får jag alltid göra avkall på något. Hur gör ni? Och vad har ni för inställning? Främst fotboll jag tittar på
Jag kör vanliga inställningar som jag har för vanlig tv tittande. Har ändå allt lull lull avstängt så det funkar bra. Har KU modellen. Tycker att sportläget är lite väl mycke färger osv.
Vet inte vad mer sportläget gör som inte finns i vanlig när allt lull lull är avstängt.
Jag har testat allt som går att testa på denna tv och kan varken finna något nöje med HDR+ eller sportläge. Det enda som är något att använda är spelläget för lägsta input lag.
Kör samma inställningar som för vanlig tv och film. Möjligtvis att man ändrar från varm2 till varm1 för fotboll men absolut inte för ishockey. Jag gör det inte.
Postad 10 september 2016 - 17:03
Postad 10 september 2016 - 17:14
Jo jag är nog inne på film-utseendet också. Tycker dock att det blir lite för varmt och gult, främst i gräset. Nu senast utgick jag från standard-inställningarna och tyckte jag fick till något sånär vad jag anser är lämpligt för fotboll. Finns det nån gång auto motion kan funka eg?
Ändra hellre från varm2 till något annat än från film till standard
Nej, auto motion är inget som man skall använda. Finns inget som är positivt med det
Postad 10 september 2016 - 18:11
Postad 10 september 2016 - 20:23
Du måste gå till det inringande ( i ) för att se info. Räcker inte med att trycka på 123 och sen mittenknappen.
Som du kan se ser man både upplösning, ljudformat osv.
Fast den infon är väl från din digitalbox än från tv:n?
Postad 10 september 2016 - 21:20
Kan man på något sätt på KS7005 ändra utseendet för menyerna? Exempelvis få bort funktionsbeskrivningen för smart kontrollen som kommer upp i högerhörnet när man väljer info(denna syns inte i K81:s bild)?
Postad 10 september 2016 - 22:27
Så där ser det ej ut när jag trycker på i knappen. Får ej fram upplösning. Bara info från digitalboxen om programmetFast den infon är väl från din digitalbox än från tv:n?
Postad 10 september 2016 - 23:58
Någon som vet hur 4K upscaling fungerar på KS7005? Är det inställt automatiskt, eller är det något jag ändrar någonstans?
Postad 11 september 2016 - 02:00
Fast den infon är väl från din digitalbox än från tv:n?
Jag har en kortmodul i tv'n. Vet inte om all info kommer därifrån
Postad 11 september 2016 - 08:56
Fick hem min 49KS7005 igår och är mycket nöjd så här långt. Har dock två frågor:
1. Plopparna som man sätter i hålen för väggfästet (jag använder fötterna istället), hur fan får man dem att sitta kvar? 3 av 4 ploppar ut hela tiden.
2. Jag har uppgraderat från en 1080p 52" lysrörs-Sony. När jag kollar exempelvis Netflix så tycker jag att bilden är "pixligare/blockigare" på Samsungen. Känns som att det beror på dålig bitrate men på Sonyn syntes det inte lika tydligt. Finns det någon inställning som påverkar detta? Typ ljusstyrka eller liknande?
Synd att ingen svarar på dina frågor då jag är intresserad av just din modell. Det enda jag läst om 49KS7005 är att den har IPS-panel vilket ger bättre betraktningsvinkel men sämre svärta än en VA-panel som är på Samsungs 55 och uppåt.
Postad 11 september 2016 - 09:06
Själv tycker jag spelläget gör enorm skillnad. Känns som spelet tappat i uppdateringsfrekvens / fps när det är av. Dock spelar jag mest från datorn men jag märker direkt när inte spelläget är på. Man känner det även på skrivbordet när man drar runt musen, den känns "efter". På konsol med gamepad lär man inte märka det lika mycket kanske vs en gamingmus. Har en Xbox 1 men tvn ställde automatiskt in på spelläget så har inte provat utan.
Nu är det ju rätt arbetsamt för grafikkortet att dra runt 4k även om jag har ett Nvida GTX 1080. Hur skalar bilden 2K och 1080p när man spelar? Funderar på att ta hem en Samsung UE49KS7005U.. idag om den går in i bilen.
Postad 11 september 2016 - 09:49
Finns en "vad är hdr?"-tråd i UltraHD forumet. Generella funderingar runt HDR tas lämpligast där.För mig känns det här med HDR fortfarande lite "hokus pokus" på en TV. Jag fotar endel och förstår hur man gör där men på TV.n kan jag inte riktigt se innebörden mer än som en standard (som automatiskt ställs in när filmen är filmad så).
En TV har en viss max ljusstyrka och kontrast och kan visa ett visst antal färger gråskalor osv, vad mer mer kan den göra? Ok, 3D tv kan "strobba" ut en 3d-bild i synk med glasögon.
Kan någon förklara för mig, själv känner jag det som att HDR är en standard där det krävs ljusstyrka, svärta och färgdjup och då är det ju självklart att man kan ställa in detta manuellt på tex ks7005.
Sen kan man ju också fundera över vad som blir när de flesta (inkl. mig själv) t.ex. sänker ljusstyrkan eller andra justeringar för att minimera de brister som finns? Kanske HDR- custom
Kan tillägga att jag älskar mycket av det jag sett i HDR, inte allt och mycket beroende på miljön jag tittar i, på samma sätt som många foto blir väldigt bra i HDR. I en stormarknadsbutik sticker en HDR-film(TV) ut lite extra, hemma måste det dämpas för att man inte ska byta ut 3d-glasögon mot solglasögon 😎
Postad 11 september 2016 - 12:58
Nu är det ju rätt arbetsamt för grafikkortet att dra runt 4k även om jag har ett Nvida GTX 1080. Hur skalar bilden 2K och 1080p när man spelar? Funderar på att ta hem en Samsung UE49KS7005U.. idag om den går in i bilen.
Vågar inte riktigt svara på hur bra det skalar då jag inte har något att jämföra mot. Det är inte samma skärpa som 4K inställt men det är nog ganska givet
Vet inte vad du lirar men BF1 betan funka iaf bra i 4K med 1080 med lite tweak i grafikinställningarna som att stänga av AA, AO osv. Värre med t.ex. Deus Ex Mankind Divided hehe.
Postad 11 september 2016 - 13:52
Postad 11 september 2016 - 13:59
Spelar Deus Ex Mankind just nu men spelar heller på höga inställningar i 2k om det skalar hyfsat. Kör 2k supersampling nu och har hyfsat flyt i spelet.
Blir nog så för mig också. Provade 4K men det går inte få acceptabel fps. Trögdrivet som tusan. Beövs nog 1080SLI eller TitanX.
Postad 11 september 2016 - 16:44
Hämtade min 49KS7005 idag på NetOnNet och vad jag ser är det inga panelsläpp. Lägger in en film här senare... och här kommer den och som ni ser har jag glömt ta bort plasten på vissa ställen:
https://youtu.be/ZR4LogouKtk
Redigerat av ruva, 11 september 2016 - 21:04.
Postad 11 september 2016 - 19:11
Redigerat av peppelito, 11 september 2016 - 19:29.
Postad 11 september 2016 - 19:30
Har Samsung KS7005 10-bit eller 8-bit+FRC panel ?? http://www.displaysp...n/model/8206424 --> säger att KS7500 är 8 bits+FRC panel
Samma sägs av KS7000 <--- http://www.displaysp...n/model/613c430
Jag undrar också varför inte KS7005 storlek 65" finns i Samsungs webbsidorna ---> http://www.samsung.c...nsumer/tv-av/tv storlek 60" finns ?
Redigerat av HTP, 11 september 2016 - 20:06.
Postad 11 september 2016 - 19:58
Ingen bra tvhelg detta.
I lördagsmorse så pajade min lite mer än 3år gamla Samsung 8005 64" plasma.
Hittade ett ex på webbhallen av Samsung KS8005 LCD 65" SUHD och köpte den, riktigt nljd i ca 20 timmar innan den imorse var stendöd.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar