Det är DS3-kontrollen!
Jo, men det står väl både SIAXXIS och DS3 på "ds3-kontrollerna" ?
Står det bara SIAXXIS så är det väl då den saknar "ds3-funktioner" ?
//najkks
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
Startad av
jimel
, Mar 11 2008 09:42
4854 svar till detta ämne
31 relaterade trådar
Postad 03 February 2009 - 13:00
Jo, men det står väl både SIAXXIS och DS3 på "ds3-kontrollerna" ? Står det bara SIAXXIS så är det väl då den saknar "ds3-funktioner" ? //najkks Postad 03 February 2009 - 13:11
Hur övertydlig måste man bli för att övertyga dig? Har du ens besvärat dig med att följa länken? Det är en Dual Shock 3 SIXAXIS med "Adjustable vibration feedback". Postad 03 February 2009 - 17:27
Kan man lita på affären.. någon som handlat där tidigare?
Redigerat av Unregistered1232, 03 February 2009 - 17:30. Postad 03 February 2009 - 17:33
Ser att om man väljer Sverige där uppe så kostar kontrollen 459kr. Antar att priset ovan endast gäller för UK.
Postad 03 February 2009 - 18:32
Inga problem att handla från dem... kan ta lite tid med leverans ibland. Ang priser .com vs .se så är det bara att beställa från den sida som är billigast, allt skickas från samma ställe & du kan välja Sverige som land även om du beställer på cdwow.com Postad 03 February 2009 - 20:10
Har Ica fortfarande erbjudandet? Postad 03 February 2009 - 20:23
Har ett litet önskemål om denna tråd. Tycker det är på tok för mycket off-topic här. Som det är nu när man bevakar denna tråd, får man tiotal mail varje dag, som inte tillför denna tråd nånting, utan enbart är bullshit. Så är det några oklarheter ta allt sånt med inläggsskaparen, och självklart enbart via PM.
I denna tråd skriver vi enbart: Vad?(spel,tillbehör), var(stad,butik, etc) och självklart priset. Hoppas alla kan sköta detta på ett snyggt sätt nu. Tackl på förhand! Redigerat av Unregistered59e1f178, 03 February 2009 - 20:28. Postad 04 February 2009 - 09:32
Det var samma diskusion i xbox köptips tråd och där ville dom flesta ha kvar att man kunde diskutera, jag skulle gärna vilja ha det här också. Stäng av att det skickas mejl om du stör dig på det Postad 04 February 2009 - 09:38
Ok, håller inte med. Jag vill ju ha mail, så att jag inte missar nåt bra erbjudande. Inte för att läsa en massa bullshit, som inte tillför nånting. Skapa en ny tråd som ni kan diskutera i, eller ta allt via PM. Redigerat av Unregistered59e1f178, 04 February 2009 - 09:40. Postad 04 February 2009 - 11:06
Tycker tråden är bra som den är, när någon ger ett köptips så finns det ofta ett par funderingar runt det. Och då är det ju klart man vill fråga om det. Att PM:a vore nog inte en så bra lösning, eftersom det är säker flera som undrar samma sak. Och då kommer det skickas massor av PM med samma frågor, vilket blir jobbigt.
Postad 04 February 2009 - 11:26
Nä, det ska inte finns några funderingar, om man skriver VAD, VAR, PRIS. Hur enkelt som helst. Finns det funderingar, finns svaret garanterat här på prisjakt, om man söker eller så googlar man. Handlar bara om slöhet. Postad 04 February 2009 - 11:59
SIBA säljer just nu Disney: Sing It + Mikrofoner för 279 kr både på nätet och i butik.
http://www.siba.se/P...aspx?id=2017277 Värt att nämna är att det är samma micar som SingStar använder som följer med här. 279 spänn för dem med ett spel till är riktigt bra pris tycker jag. Postad 04 February 2009 - 12:03
Håller med. Men kan man köpa andra låtar på singstore som vanligt? lr är det begränsat till just disney....
Postad 04 February 2009 - 12:44
Ante_81
Vi som vill fråga lite extra runt ett tips håller oss i den nystartade tråden. Tänker ju inte skriva samma saker i 2 trådar. vi får se vilken tråd som överlever. Redigerat av d96angl, 04 February 2009 - 12:45. Postad 04 February 2009 - 12:51
Tror inte du kan köpa låtar på singstore med det här paketet. Själv kommer jag nog sälja Disney-skivan och köpa mig en singstar-skiva istället. Blir billigare så än att köpa ett singstar-paket med micar. Postad 04 February 2009 - 12:55
utmärkt! Nu är jag med många väldigt nöjda. Postad 04 February 2009 - 14:04
Hoppas jag ni blir. jag blir bara irreterad på inlägg liknande dina och kommer ej posta några köptips i denna tråda framöver.
Postad 04 February 2009 - 14:17
Äh skärp er nu, jag har skapat denna tråd och om någon vill ha en tråd UTAN prat får dom fixa det själva eller be en moderator radera denna tråd. Här ska snackas Postad 04 February 2009 - 14:22
Kollade in SOCOM inkl. headset på blahdvd (dock får de ej in den förrän i mitten av feb, har jag för mig)
Priset är helt okej, under 500kr inkl frakt (endast headsetet går på ca. 300kr i Sv. tror jag) För de som vill diskutera annat, vadsomhelst ang. PS3, inkl. även vissa oanade köptips, finns denna tråd: https://www.minhembi...howtopic=225431 Då finns det iaf. en kanal som till viss del möjliggör att inläggen inte hamnar snett och retar upp folk //najkks
Tycker som många andra att en diskussion bara tillför något.. att bara ha rena köptips kan ju bli trist också.. dock finns det nu också en tråd för de som verkligen vill diskutera allt möjligt som inte alltid hör hemma här, (kan vi ju hålla den här tråden på en bra nivå, att inläggen iaf. bör ha att göra med ett köptips på nåt sätt) //najkks Postad 04 February 2009 - 21:21
För er som missade Mirrors Edge finns det nu för €21 inkl. frakt på Sendit.com.
http://www.sendit.co...9992057.product Edit: oops..frakten kostar €2.75. Totalt blir det alltså €23.74. Ganska bra pris ändå. Redigerat av Jfm010, 04 February 2009 - 21:24. Postad 04 February 2009 - 22:19
Titel: Killzone 2 (i exklusiv Plåtask)
Köpsite: www.blahdvd.com (UK / Jersey) Pris: £36 inkl. frakt (omräknat till SKR blir det 437.50kr Inkl. frakten) Sitens pålitlighet: 4/5 (ibland 2-5 och ibland 10-15 dagars leverans, de svarar alltid på email) Jämförelseexempel: 699kr inkl. frakt (från www.spelbutiken.se, dock ej i plåtask) //Najkks Edit:.. tryckfelsnisse var visst framme, KZ2 i "normalutgåva" kostar 549kr inkl. frakt på www.spelbutiken.se Dock fortfarande en viss marginal i jämförelse gentemot beställning från www.blahdvd.com Redigerat av Unregisterededb978dd, 04 February 2009 - 22:46. Postad 04 February 2009 - 22:21
då har vi play.com med killzone 2 för ca 417kr ink frakt dock inte plåtask Postad 04 February 2009 - 22:24
Titel: Resident Evil 5
Köpsite: www.blahdvd.com (UK / Jersey) Pris: £34.81 inkl. frakt (omräknat till SKR blir det 423kr Inkl. frakten) Sitens pålitlighet: 4/5 (ibland 2-5 och ibland 10-15 dagars leverans, de svarar alltid på email) Jämförelseexempel: 528kr inkl. frakt (från www.spelbutiken.se) & 637kr inkl. frakt (från www.komplett.se) //Najkks Postad 04 February 2009 - 22:40
Frågan är hur du fick fram det priset? När jag kollade play.com (Euro-pris) blir det ganska precis 423.82kr (dvs. 424kr) Däremot är väl frakten gratis därifrån? Dvs en fikapeng (knappt ens) för att få versionen med plåtask //najkks Postad 04 February 2009 - 22:49
det var det som drogs från mitt konto igår när jag köpte 416,91 för att vara exakt men jepp kaffepengar Postad 04 February 2009 - 22:53
bump.
det finns väl nackdelar med plåtaskar. Om de skiljer sig mot svenska motsvarigheten.. så kommer man nog få svårt att sälja det second hand i Sverige. Eftersom vissa kanske inte gillar importerade spel. Även om det är från Eu. Redigerat av Unregistered1232, 04 February 2009 - 22:51. Postad 04 February 2009 - 22:55
Dock gällande ps3 gör det väl ingen skillnad? Samma spel ju! Däremot är det ju lite häftigare med plåtasken, än gamla tråkiga "plastfodralet" som alla spel har Btw. vem sa nåt om sälja? Man köper väl för att spela //najkks Postad 04 February 2009 - 23:02
så sant så här spar vi på alla spelen men dock gillar jag inte att fodralen ska skilja sig åt Postad 04 February 2009 - 23:07
Det ska väl gå att köpa tomma ps3-fodral nånstans? hmm.. ungefär som man kan köpa dvd-fodral! Tips, någon? //najkks Postad 04 February 2009 - 23:12
Jag ser på långsikt. Jag är ingen collector, istället för att låta spelet ligga där och samla damm efter att man spelat klart, så säljer jag det vidare. Köparen får en billigare spel, jag blir av med den och får en liten slant tillbaka. Win=Win. Postad 04 February 2009 - 23:14
Är onlinedelen regions spärrad något på killzone 2?
Vore ju trist o sitta med sin plåtask men inte kunna spela med dom här hemma Postad 04 February 2009 - 23:18
Mycket bra tänkt!! Undrar detsamma, men även över RE5 - kommer det fungera att spela online mot tex andra i Sverige? Dvs. om jag köper spelet från tex. blahdvd.com eller play.com //Najkks Postad 04 February 2009 - 23:19 På kjell.com har dom BD-fodral men jag kommer inte ihåg om dom var blåa. Har för mig att de sa att de skulle få in blåa. Väntar själv på nya fodral. Postad 04 February 2009 - 23:21
Nu har Discshop ett riktigt bra erbjudande till er som inte har köpt eran drömkonsol än
http://www.discshop...._content=Banner 80Gb DS3 för 4190 men ett av följande spel inkluderat.. LBP, Motorstorm-pacific rift, Recistance2, ABBA singstar ink.Micar Låter som ett klipp för mig.. Postad 04 February 2009 - 23:36
Bra pris.. men hade inte elgiganten eller nån samma för 3990:- häromveckan? Se bara till att du inte "sitter och vänter på nåt de aldrig skickar", så är det ju lugnt //najkks Postad 04 February 2009 - 23:41 Kul att du startar en tråd om saker som inte hör hemma här, varpå den låses och så fortsätter du i samma manér. Bara ett tips om du vill ha snabbare svar: -Fråga i RE5-tråden samt Killzone 2-tråden! Det betyder ju fortfarande inte att det är en allt-i-allo tråd, topicen lyder ju "köptips"! Postad 04 February 2009 - 23:51
Nu gällde det förvisso ett Spel som var ett KöpTips i just denna tråd! (då kan det tyckas vara relevant!) Dessutom var jag visst inte ensam om att undra över regionsfrågan onlinemässigt vid köp från tex. play.com //najkks Postad 05 February 2009 - 00:08
Kunde inte sagt det bättre själv. Även mod skrev ju i din (najjks) tråd (innan han låste den) att man ställer spelfrågor i resp tråd, är det så svårt att fatta? Postad 05 February 2009 - 00:18
Stämmet det verkligen att Game har ett sådant erbjudande? Kan inte hitta det på hemsidan.. Postad 05 February 2009 - 00:20
Japp det stämmer. Hemsidan har sällan samma erbjudanden som de fysiska butikerna. Postad 05 February 2009 - 00:20
Det gällde dock Ej en generell spelfråga, utan snarare om Köptipset på RE5 via tex. blahdvd.com (alt play.com) ok? //najkks Postad 05 February 2009 - 10:11
Gött! Då är det bara att hoppas att även game godtar FIFA 08 så jag blir av med skiten, tillsammans med Assasin's Creed och Virtua fighter 5 Postad 05 February 2009 - 11:40 Så du skulle spela alla dina 5 ex av Metal Gear Solid som du beställde av Discshop men som du aldrig fick menar du....Och kan vi inte bara ha köptips i denna tråd annars kommer den att spåra ut med helt orelevanta inlägg typ som mitt här Postad 05 February 2009 - 11:50
Jag förstår faktiskt inte varför vi ska diskutera så gamla inlägg? När du nu proklamerar att vi endast bör hålla oss till köptips här.. men återigen kan jag förklara att jag skulle ha 2ex själv, samt 3ex som present (dvs gåva) Det ena skulle jag spela, det andra byta in mot något annat skoj! Dock fixade jag MGS4 på annat håll Tycker däremot att det (som rubriken antyder) ska gå bra att diskutera tex. butikerna som säljer Köptipset med! //najkks Postad 05 February 2009 - 14:11
Som ett följdsvar på mina egna inlägg så kan jag berätta att det som tidigare konstaterat, stämmer att game byter in tre gamla PS3-spel mot Killzone 2, men att man även får 100 kr i presentkort på köpet. Jag ringde min lokala affär nyss och förbokade. Det var vissa spel de inte tog emot, ungefär som med gamestop, men det tog alltså emot mitt FIFA 08
Postad 05 February 2009 - 14:26 Har du lämnat in dina 3 spel redan eller skulle du göra det på dagen då Killzone släpps? Var hos min lokala Game butik men dom vägrade ta emot spelen nu.. Skulle komma in med dom samma dag som Killzone släpps sa dom...Tycker det låter lite skumt att dom gör så, vill ju bli av med skitspelen man har nu så att inte Game kan ändra sig till release dagen. Postad 05 February 2009 - 15:21
Tror inte det är så stor risk att de ändrar sig. Jag bokade via telefon och killen i luren sa att om jag tvunget ville bli av med spelen så kunde jag komma in med dom nu, men att jag annars skulle göra det samma dag som spelet släpps. Vilka spel ska du byta in? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |