Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dreambox DM800HD PVR

1127 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 January 2010 - 08:46

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Oj fel länk men nog säljer dom det.

http://datorfixarna....oducts_id=11247

Inte billigast kanske men billigare än komplett iaf.
Dom säljer boxarna direkt med den tuner man vill ha.
Vet inte hur man gör på deras sida men om man går in i butiken så är det inga problem iaf.

Redigerat av Leatherface, 14 January 2010 - 08:49.

Postad 14 January 2010 - 14:09

sebulator
  • sebulator
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Tack för svaren. Jag har skickat efter en nu. Är det någon image som är att föredra på den här typen av box? har kört DM500 innan med PLi som jag var nöjd med..

Postad 14 January 2010 - 15:16

erito
  • erito
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0
Hur får man DM800 att spela in DVB-text?
Då jag spelar in en film från tex Canal+HD så kommer inte texten med.

Samma problem som jag har på min Octagon SF918 HD

Postad 14 January 2010 - 15:23

Unregistered1103
  • Unregistered1103
  • Guru

• 5967 inlägg
  • 0
* fel

Redigerat av Unregistered1103, 14 January 2010 - 15:24.

Postad 14 January 2010 - 17:02

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Du måste aktivera inbyggda textningen på inspelningen på samma sätt som du gör på kanalerna.

Redigerat av Leatherface, 14 January 2010 - 17:02.

Postad 16 January 2010 - 09:41

vallgren_89
  • vallgren_89
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Hej!
Jag kör nu på nabilosat black hole 0.9 och det var en bekant till mig som "settade up" boxen med cardsharing. Nu ska jag dock flytta och byta till comhem. Grupper är ju lätt att hitta, men vart ändrar jag mot vilken server jag ska ansluta mot? Bluepanel? Eller i Cammen?

Redigerat av vallgren_89, 16 January 2010 - 09:43.

Postad 16 January 2010 - 09:46

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 0

Hej!
Jag kör nu på nabilosat black hole 0.9 och det var en bekant till mig som "settade up" boxen med cardsharing. Nu ska jag dock flytta och byta till comhem. Grupper är ju lätt att hitta, men vart ändrar jag mot vilken server jag ska ansluta mot? Bluepanel? Eller i Cammen?

inget utav dom. du ska inte behöva ändra något om du byter operatör. det är först om den du ansluter emot får nya uppgifter som du behöver göra justeringar.

Postad 16 January 2010 - 09:55

vallgren_89
  • vallgren_89
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

inget utav dom. du ska inte behöva ändra något om du byter operatör. det är först om den du ansluter emot får nya uppgifter som du behöver göra justeringar.

Okej, men nu bor jag i villa och har inte comhem som leverantör. Dit jag flyttar blir det comhem. Då måste jag väl ändra något eller kommer det fungera?

Postad 16 January 2010 - 12:54

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Börja med att skaffa ett abbonemang som alla vi andra.
Varför ska folk ha allting gratis för?
Sen så måste du antagligen skaffa ny tuner då du antagligen har annat än kabeltv nu.

Redigerat av Leatherface, 16 January 2010 - 12:59.

Postad 16 January 2010 - 14:57

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 0
aha. du ska alltså inte ha parabol utan kabeltv. då är det en annan femma :D
Jag fattade det som att du skulle byta bredbandsoperatör.

Postad 16 January 2010 - 15:55

vallgren_89
  • vallgren_89
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Börja med att skaffa ett abbonemang som alla vi andra.
Varför ska folk ha allting gratis för?
Sen så måste du antagligen skaffa ny tuner då du antagligen har annat än kabeltv nu.

Så du laddar inte ner något?
Jag behöver inte byta tuner, har redan DVB-C nu

Postad 16 January 2010 - 16:50

marotos
  • marotos
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Finns det nån bra sida som man kan ladda ner snygga skins tlll dreambox ? främst dm800HD ?
är ganska trött på mina skins just nu

Marotos

Postad 16 January 2010 - 17:28

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Så du laddar inte ner något?
Jag behöver inte byta tuner, har redan DVB-C nu

Ja jag laddar ner skins, plugins, picons och annat smått och gott då det handlar om Dreambox.

Postad 17 January 2010 - 12:36

vallgren_89
  • vallgren_89
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Visst behöver man inget kort insatt i boxen om man ska CS'a mot Comhem?

Postad 18 January 2010 - 18:28

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
Tänk om ComSlem skulle köra med CS och den enda boxen dom sålde var Dreambox :) ;) det vore något det...

Postad 18 January 2010 - 18:49

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Visst behöver man inget kort insatt i boxen om man ska CS'a mot Comhem?

Klart du måste ha kort för att kunna se.
Och är du ute efter piratsnack så har du hamnat fel.

Postad 20 January 2010 - 08:35

erito
  • erito
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0
Har jämfört bildkvalitet mellan DM800 och Octagon SF918 HD nu och jag blev förvånad hur mycket sämre bild det var på DM800 på SD kanaler jämfört med Octagon.
Jag kör DVI HDMI på bägge boxarna och har provat diverse inställningar, men hur jag än pillar så är Octagon märkbart bättre. Nabilo 0.12 black hole är firmware på DM800 och senaste IMG på Octagon.

Att sedan DM800 fixar tusen andra saker bättre är en annan femma (och att Octagon är mycket snabbare och stabilare vid boot och kanalbyte m.m.).

Postad 20 January 2010 - 11:46

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Installera autoresolution så den skickar ut sändningarna i rätt upplösning.
Dessutom en nyare image som har nyare drivers för att förbättrar bildkvaliten och ger fler inställningar.
Det hjälper inte att bara uppdatera drivers heller dom senare kräver nyare enigma2 installerad också.
Och att kanalbyten skulle gå segt håller jag inte med om.
Snabba kanalbyten och kanonbild hos min polare iaf.
Orginalbox då självklart och inget annat.
Däremot så är den ju inte lika bra som DM8000 som har bättre hårdvara.

Redigerat av Leatherface, 20 January 2010 - 11:52.

Postad 20 January 2010 - 12:28

matte2
  • matte2
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Har jämfört bildkvalitet mellan DM800 och Octagon SF918 HD nu och jag blev förvånad hur mycket sämre bild det var på DM800 på SD kanaler jämfört med Octagon.

Det är märkligt det där med bildkvalitet.
Jag har precis köpt en DM800 och började installera med den image som följer med.
Blev duktigt imponerad av hur bra bilden var på icke HD kanaler (Kör COMbort).

Nåväl man kan ju inte nöja sig med den imagen utan nu har jag dunkat i gemini och nu tycker jag faktiskt att bilden är sämmre????

Så frågan är, ÄR den det eller är det bara som jag tycker? Enda sättet att vara hundra är att ha två boxar brevid två bildskärmar osv...

Vad tycker ni andra?

Postad 20 January 2010 - 13:05

erito
  • erito
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0

Installera autoresolution så den skickar ut sändningarna i rätt upplösning.
Dessutom en nyare image som har nyare drivers för att förbättrar bildkvaliten och ger fler inställningar.
Det hjälper inte att bara uppdatera drivers heller dom senare kräver nyare enigma2 installerad också.
Och att kanalbyten skulle gå segt håller jag inte med om.
Snabba kanalbyten och kanonbild hos min polare iaf.
Orginalbox då självklart och inget annat.
Däremot så är den ju inte lika bra som DM8000 som har bättre hårdvara.

Autoresolution installerade jag, men vilken image rekommenderar du?

Det är märkligt det där med bildkvalitet.
Jag har precis köpt en DM800 och började installera med den image som följer med.
Blev duktigt imponerad av hur bra bilden var på icke HD kanaler (Kör COMbort).

Nåväl man kan ju inte nöja sig med den imagen utan nu har jag dunkat i gemini och nu tycker jag faktiskt att bilden är sämmre????

Vad tycker ni andra?

Jag tycker det är märkligt att det skall skilja så mycket i kvalitet på vilken image man använder, men jag är ingen expert på mjukvaran.

Fler idéer och åsikter?

Läste ngt om att man skall stänga av webbinterface då det tar mycket kraft av maskinen. Skall prova det, men det borde inte påverka bildkvaliteten, bara snabbheten.

Postad 20 January 2010 - 14:45

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
Bildkvalliten skiljer sig inte mellan images med samma drivrutiner/Enigma2.

Som jag har skrivit tidigare i tråden så har det fixats med autoresolution pluginet/drivrutiner som förbättrar deinterlacingen och bildkvalliten en aning.

Installera en ny image som tex. LT6 så att drivrutiner och Enigma2 är färskt.

Jag har testat ett antal HD boxar, både Linux baserade och vanliga operatörsboxar och jag har kommit fram till att DM800/8000 levererar klart bäst bild på SD kanaler. Då skickar jag ut den upplösningen som boxen får in till TVn, 576i in i boxen -> 576i ut till TVn osv... detta förutsätter att man har en TV som skalar upp bilden bättre än boxen.

Postad 20 January 2010 - 15:12

erito
  • erito
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0

Som jag har skrivit tidigare i tråden så har det fixats med autoresolution pluginet/drivrutiner som förbättrar deinterlacingen och bildkvalliten en aning.

Installera en ny image som tex. LT6 så att drivrutiner och Enigma2 är färskt.

Jag har testat ett antal HD boxar, både Linux baserade och vanliga operatörsboxar och jag har kommit fram till att DM800/8000 levererar klart bäst bild på SD kanaler. Då skickar jag ut den upplösningen som boxen får in till TVn, 576i in i boxen -> 576i ut till TVn osv... detta förutsätter att man har en TV som skalar upp bilden bättre än boxen.

Ok så LT6 har färskare drivrutiner m.m. än Nabilo BlackHole 0.12?

Har du jämfört bildkvaliteten mot Octagon och Kathrein?

Finns något i menyerna som bara gör "throughput" på bildsignalen utan behandling? Jag misstänker att alla mina apparater skalar/presenterar bättre än DM800 gör.

Postad 20 January 2010 - 17:14

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
LT6 har färskare drivrutiner och Enigma2, nyaste drivrutinen är från 17/1, installeras via Telnet:

ipkg install http://sources.dream...17-r0_dm800.ipk

Jag har jämfört med Kathrein UFS910 och DM800 har lite bättre SD bildkvalitet. IPBox 9000/Cuberevo har katastrofalt dålig bildkvalitet på SD.

Bilden ska va "troughput" by default, det finns ett plugin där man kan trixa och fixa med bilden. Pluginet finns i LT6.

Om din TV skalar bättre än DM800 ska du köra med Autoresolution. 576i på SD, 720p på progressiv HD och 1080i på interlaced HD.

Redigerat av bpl, 20 January 2010 - 17:15.

Postad 20 January 2010 - 18:49

matte2
  • matte2
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Hmm Ja det KAN ju vara så att jag inbillar mig.

Den image jag kör är "Gemini2 v4.6 Enigma from 24.12.2009 " så den är väl ny nog kan tänkas.
Någon som skrev någonstans att LT6 skulle upplevas som lite långsam?
Vet inte om det är sant det skrivs ju så mycket.....

Då skickar jag ut den upplösningen som boxen får in till TVn, 576i in i boxen -> 576i ut till TVn osv... detta förutsätter att man har en TV som skalar upp bilden bättre än boxen.

Jag har en H/K AVR 660 med "Faroudja DCDi Cinema video processing" så jag langar bilden genom den.

Redigerat av matte2, 20 January 2010 - 18:51.

Postad 20 January 2010 - 18:56

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
LT6 är lite seg ja!

Leatherface är bra på LT, han har säkert ett par 100 tips på hur man snabbar upp imagen... <_<

Postad 20 January 2010 - 20:55

matte2
  • matte2
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Leatherface är bra på LT, han har säkert ett par 100 tips på hur man snabbar upp imagen... <_<

Hehehe.

En annan sak är när det gäller favorit kanaler så antar jag att dom sparas i en .xml fil någonstans.
Eftersom jag är rätt vass på linux så har jag varit inne och grottat runt men kan inte hitta den.

Någon som vet på rak arm var den finns?
(Eller kanske det är så att det INTE är en .xml fil?)
Och jag kör som sagt gemini (om det nu har någon betydelse)

Postad 21 January 2010 - 11:05

erito
  • erito
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0

Hehehe.

En annan sak är när det gäller favorit kanaler så antar jag att dom sparas i en .xml fil någonstans.
Eftersom jag är rätt vass på linux så har jag varit inne och grottat runt men kan inte hitta den.

Någon som vet på rak arm var den finns?
(Eller kanske det är så att det INTE är en .xml fil?)
Och jag kör som sagt gemini (om det nu har någon betydelse)

DreamboxEdit lägger väl upp filerna så man kan kolla där vart de hamnar? Boquet filer eller vad det heter...

En mycket irriterande sak är att jag inte hittar någon image där man kan få upp en multi-EPG grafiskt med ETT enkelt knapptryck! Finns det?

Kan man uppdatera drivrutinerna med ipkg install http://sources.dream...17-r0_dm800.ipk på vilken image som helst? Gemini, Nabilo, LT ...

Postad 21 January 2010 - 12:55

matte2
  • matte2
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

DreamboxEdit lägger väl upp filerna så man kan kolla där vart de hamnar? Boquet filer eller vad det heter...

Hmm Bra tips skall kolla runt.

En mycket irriterande sak är att jag inte hittar någon image där man kan få upp en multi-EPG grafiskt med ETT enkelt knapptryck! Finns det?

Ja fanns det vore det guld värt. Men visst borde man kunna tilldela en färgad knapp till det där, kan ju inte ha med image att göra, eller?

Postad 21 January 2010 - 12:59

erito
  • erito
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0

Ja fanns det vore det guld värt. Men visst borde man kunna tilldela en färgad knapp till det där, kan ju inte ha med image att göra, eller?

Vad är det för plugin där man kan tilldela färg-knapparna egna saker?
Man skulle behöva tex tilldela Grön = Långt tryck på INFO + OK

Postad 21 January 2010 - 15:54

matte2
  • matte2
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Vad är det för plugin där man kan tilldela färg-knapparna egna saker?
Man skulle behöva tex tilldela Grön = Långt tryck på INFO + OK

Vet inte om det finns en plugin men det BORDE gå att fixa i Linuxen.
Som sagt rätt ny på boxen så jag håller på att lära mig.....

Postad 21 January 2010 - 16:12

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
quickbutton heter pluginet.

Postad 21 January 2010 - 17:15

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Kan man uppdatera drivrutinerna med ipkg install http://sources.dream...17-r0_dm800.ipk på vilken image som helst? Gemini, Nabilo, LT ...

DreamboxEdit fixar dina kanallistor och buketter, mycket smidigt program som underlättar när man flashar om boxen. (I /etc/enigma2/ har jag för mig att kanallista och buketter ligger, men allt sparas på din dator om du använder DreamboxEdit)

Japp du kan uppdatera drivrutinerna på alla images, sen kan nyare drivrutiner fungera sämre på images som har äldre Enigma2. På min DM8000 med Nabilo BH 0.12 kan jag inte köra med drivrutiner nyare än 18/11-09 då funkar inte spolningen på inspelat material så bra, man får testa sig fram. LT6 kan uppdateras till nyaste drivers utan problem.

Här kan du hämta lite smått och gott: http://sources.dreamboxupdate.com/

Redigerat av bpl, 21 January 2010 - 17:18.

Postad 21 January 2010 - 19:18

Unregisteredc1f6d088
  • Unregisteredc1f6d088
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

I LT6 kan du välja att ha grafiskt epg med ett tryck på infoknappen

Postad 21 January 2010 - 19:37

erito
  • erito
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0

I LT6 kan du välja att ha grafiskt epg med ett tryck på infoknappen

Ok jag kör ju Nabilo 0.12 nu, men det verkar som om det kanske är läge att byta till LT6 då...

Postad 22 January 2010 - 10:01

erito
  • erito
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0
Ett annat problem jag har med DM800 som jag inte har med mina andra boxar är att TV4HD och AnimalPlanet HD (på samma transponder) inte fungerar.

Jag lade in dem med en manuell sökning och då jag zappar till tex TV4HD så säger boxen "Service inte funnen i PAT" och det är helt svart.

Någon som har en färsk satellites.xml med TV4HD transponder i? Är det det som är felet för mig kanske?

??

Postad 22 January 2010 - 18:17

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
Här kan du skapa din egen satellites.xml fil: http://satellites-xml.eu/

Postad 22 January 2010 - 18:52

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
LT imagen har en inbyggt XML generator för satellit.

Postad 23 January 2010 - 14:55

erito
  • erito
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0
Hur gör ni för att få in TV4HD? Går det automagiskt för er eller?

:s

Postad 23 January 2010 - 19:02

dreamer93
  • dreamer93
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Hej alla dreamboxälskare jag har en fråga angående al jazeera på dreambox 800 hd.
Behöver jag bara http://www.almsat.co...t--Hotbird-1-ar eller måste jag köpa en ca modul med? Ett svar uppskattas verkligen :)

Postad 23 January 2010 - 19:10

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Finns inga CI platser i DM800 för CA moduler.
Allt styrs med softcams.
Skulle aldrig själv köpa en box utan CI platser då softcams kan slås ut närsomhelst av operatörerna.

Redigerat av Leatherface, 23 January 2010 - 19:12.

Postad 23 January 2010 - 19:18

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Hur gör ni för att få in TV4HD? Går det automagiskt för er eller?

:s

Flasha om boxen med LT6 och gör en ny kanalsökning så ska du få in TV4HD.
Inga problem att få in kanalen på min box.

Postad 23 January 2010 - 19:22

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Hej alla dreamboxälskare jag har en fråga angående al jazeera på dreambox 800 hd.
Behöver jag bara http://www.almsat.co...t--Hotbird-1-ar eller måste jag köpa en ca modul med? Ett svar uppskattas verkligen :)

En extern kortläsare kopplad till boxen lär väl fungera eller?

Postad 23 January 2010 - 20:15

dreamer93
  • dreamer93
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Leatherface//

Betyder det att jag inte behöver köpa något annat än kortet? bara sätta in så funkar det eller är det avancerade inställningar som måste göras?

Postad 23 January 2010 - 20:17

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Kan behövas en del konfigurering av softcam config men annars behöver du inget mer.
Kan inte svara för just den kanalen iofs men ska nog gå att få igång.

Postad 24 January 2010 - 11:32

Unregistered053cfb28
  • Unregistered053cfb28
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Hej!
Finns det någon som skulle kunna hjälpa mig med mitt problem?

-Jag vill koppla min nya DM800HD PVR till VGA-ingången min gamla projektor,
men bilden blir grön-färgad än hur jag gör...

1) Kopplat en Scart till VGA adapter på Scart-utgången på DM800 och in i projektorns VGA-ingång, bara grönfärgad bild. Provat att begära alla olika utsignaler via scartkontakten på DM800: RGB /PbRY /S-video /FBAS...

2) Kopplat DVI till VGA adapter på DVI-utgången på DM800 och in i projektorns VGA-ingång, bara grönfärgad bild.

-Jag har även kopplat in DM800 på samma sätt till min LCD-bildskärm, samma gröna bild... Bilden ser skarp & fin ut, men det verkar som att röd "fattas" & att det ligger en grön "slöja" över bilden...
-Min projektor har gått gammal & det är bara VGA-ingången som funkar numera,
därför går det inte med tex. komponent-ingången...
-När jag kopplar DM800 till LCD-skärmen via DVI så ser bilden bra ut...

Jag skulle uppskatta all hjälp!!!

Postad 24 January 2010 - 21:41

Nightelf
  • Nightelf
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

Finns inga CI platser i DM800 för CA moduler.
Allt styrs med softcams.
Skulle aldrig själv köpa en box utan CI platser då softcams kan slås ut närsomhelst av operatörerna.

Gäller ovanstående oavsett oavsett vilken leverantör man använder....t.ex CD/Viasat eller Boxer?
Är själv inne på en DM 800 HD eller 8000 HD att använda till Boxer men endast 8000 erbjuder CI platser.Hmmm...
ytterligare ett problem att besluta om.

Postad 24 January 2010 - 21:43

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Eftersom den inte har någon CI-plats så gäller det alla operatörer

Postad 26 January 2010 - 07:05

gusax
  • gusax
  • Beroende

• 1425 inlägg
  • 0

Jag har ändrat i min enigma så multiepgn öppnas med ett vanligt tryck på blå knapp, och pluginmenyn öppnas genom att hålla inne blåa knappen. Se kodändringen som krävs här: http://github.com/gu...7ad826125dd8efa

Det är dock en fulfix som borde göras ordentligt, men eftersom jag inte kan python så har jag bara klippt och klistrat. Det viktigaste är att det funkar. Lösningen baseras på att du först öppnar menyn och kollar vilken plats som multiepgn finns på (räkna uppifrån från 0) och sedan hårdkodar du in den siffran. Nackdelen är att om du lägger in en ny plugin så kanske multiepg flyttar på sig, och då får du ändra koden igen. Här har multiepg tex flyttat sig från plats 1 till plats 2: http://github.com/gu...fddb7f2f1d571f9

Postad 26 January 2010 - 08:24

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
i LT6 så kan man få den att öppnas med INFO knappen.

Postad 27 January 2010 - 17:53

johane77
  • johane77
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Ursäkta om det är opassande att ställa denna fråga här...

Är det någon som vet var i Phuket, gärna nära Kata och Karon beach som jag kan köpa en Dreambox?

PM:a mig om ni har någon info?

Mvh Johan

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.