PSP'n i USB läge, kan vara lite struligt och behövas några försök innan Mamma PS3 vill veta av sin bebis.Hmm okej! Har för mig att jag har försökt göra detta utan att det har funkat.
Får göra ett nytt försök.
Sony PlayStation 3 (PS3) 60GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(705)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 40GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(530)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(259)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(78)
|
Inga priser |
Postad 29 February 2008 - 06:52
Postad 29 February 2008 - 12:52
Fick det att funka igårPSP'n i USB läge, kan vara lite struligt och behövas några försök innan Mamma PS3 vill veta av sin bebis.Hmm okej! Har för mig att jag har försökt göra detta utan att det har funkat.
Får göra ett nytt försök.
Postad 04 March 2008 - 17:18
Singstore interface för de som inte vet hur det ser ut.
Postad 04 March 2008 - 19:41
Det snackas om at PS Store kommer få ett nytt gränssnitt den 15 april - den nya stilen ska gå i linje med SingStore från Singstar, vilket är ett mycket trevligt gränssnitt.
Singstore interface för de som inte vet hur det ser ut.
Tack för infon, det där ser mycket bättre ut!
Postad 06 March 2008 - 09:16
Postad 06 March 2008 - 12:12
Update:
Games:
flOw Expansion Pack - £1.99
Guitar Hero III: Legends - No Doubt - Track Pack DLC
Game Trailers:
Shivering Isles Trailer
WipEout HD Trailer
Uncharted Trailer
Blu-Ray Trailers:
The Pursuit of Happyness
Reign Over Me
Perfect Stranger
Themes:
Graffiti
Redigerat av JockeJ, 06 March 2008 - 12:13.
Postad 06 March 2008 - 21:32
Redigerat av JockeJ, 06 March 2008 - 21:32.
Postad 06 March 2008 - 21:41
''Blu-Ray Trailers:
The Pursuit of Happyness
Reign Over Me
Perfect Stranger
Varför släpper dom inte trailers till filmer som ska komma? Är det inte det som är meningen med trailers, att locka folk att köpa nya filmer inte dom som funnits i ett halvår?
Postad 08 March 2008 - 12:11
Skulle köpa lite saker på psn som vanligt. Fick hem ett nytt visa kort, för det andra hade gått ut. Skrev i det nya kort nummret och nu funkar det inte.: "CREDIT CARD INFORMATION NOT VALID" får jag upp hela tiden, fast jag inte ändrat nånting förutom kort nummret. Helt sjukt är det.
Nån som varit med om det här ? '
provat med 3 olika kort får bara upp samma sak hela tiden. håller på och få spel här hemma fan.
Postad 08 March 2008 - 15:23
DU har inte glömt att ändra giltighetstiden samt kontrollkoden på baksidan av kortet?Tja!
Skulle köpa lite saker på psn som vanligt. Fick hem ett nytt visa kort, för det andra hade gått ut. Skrev i det nya kort nummret och nu funkar det inte.: "CREDIT CARD INFORMATION NOT VALID" får jag upp hela tiden, fast jag inte ändrat nånting förutom kort nummret. Helt sjukt är det.
Nån som varit med om det här ? '
provat med 3 olika kort får bara upp samma sak hela tiden. håller på och få spel här hemma fan.
Postad 08 March 2008 - 15:55
Postad 08 March 2008 - 17:14
Postad 08 March 2008 - 19:26
Postad 08 March 2008 - 19:28
Tjena! Är nu ÄNTLIGEN en lycklig PS3 ägare och undrar nu vilka titlar ni tycker är värda att köpa på PSN? Gärna titlar som är lätta att komma igång med och som man kan komma tillbaka till lite då och då...
Stardust... lätt det roligaste som finns på psn.
Postad 09 March 2008 - 21:57
har haft det nya kortet i kanske 2 veckor och använtet flitigt , så det funkar, kollat runt lite på nätet verkar vara sjukt många som har samma problem.
Låter som du försöker använda ett svenskt kort på US konto vilket inte går.
Postad 09 March 2008 - 22:09
Har lyckats lösa det nu iaf, blev tvungen och skriva in exakt det som stog i uppgifterna från min bank,
stora bokstäver och exakt adress typ blablagatan 35 5tr, med stora och små bokstäver, hade jag inte med vilken våning jag bodde på funkade det inte , detsamma om jag skrev med små bokstäver då funkade det inte heller.
Redigerat av Unregistered02428d26, 09 March 2008 - 22:10.
Postad 09 March 2008 - 22:23
Så är det ganska ofta, ganska irriterande. Jag glömde ett space i postnumret på mitt iTunes konto en gång. Tog en evig tid för mig att förstå det.Nej då , den tjafsade om att adressuppgifterna inte stämde.
Har lyckats lösa det nu iaf, blev tvungen och skriva in exakt det som stog i uppgifterna från min bank,
stora bokstäver och exakt adress typ blablagatan 35 5tr, med stora och små bokstäver, hade jag inte med vilken våning jag bodde på funkade det inte , detsamma om jag skrev med små bokstäver då funkade det inte heller.
Postad 10 March 2008 - 13:56
har haft det nya kortet i kanske 2 veckor och använtet flitigt , så det funkar, kollat runt lite på nätet verkar vara sjukt många som har samma problem.
Jag köper saker från PSN i USA med mitt svenska kort (VISA), funkar jättebra.
Postad 10 March 2008 - 13:58
Jag köper saker från PSN i USA med mitt svenska kort (VISA), funkar jättebra.
Då har du ett speciellt kort, PSN kollar upp kortet mot utgivaren för att se vilket land det är givet mot. Har aldrig fått något av korten att funka på PSN US, du kanske kan slänga upp en guide?
Postad 10 March 2008 - 14:24
Mitt VISA-kort fungerar på US-store.Då har du ett speciellt kort, PSN kollar upp kortet mot utgivaren för att se vilket land det är givet mot. Har aldrig fått något av korten att funka på PSN US, du kanske kan slänga upp en guide?
Postad 10 March 2008 - 16:13
Mitt VISA-kort fungerar på US-store.Då har du ett speciellt kort, PSN kollar upp kortet mot utgivaren för att se vilket land det är givet mot. Har aldrig fått något av korten att funka på PSN US, du kanske kan slänga upp en guide?
Men va falls, aja då får väl jag försöka igen.
Postad 10 March 2008 - 17:31
Mitt också.
Postad 10 March 2008 - 18:40
Citera(PalmiNio @ Mar 10 2008, 16:13 )
Citera(morlock @ Mar 10 2008, 14:24 )
Citera(PalmiNio @ Mar 10 2008, 13:58 )
Då har du ett speciellt kort, PSN kollar upp kortet mot utgivaren för att se vilket land det är givet mot. Har aldrig fått något av korten att funka på PSN US, du kanske kan slänga upp en guide?
Mitt VISA-kort fungerar på US-store.
Mitt också.
Mitt funkar Också ..har aldrig haft något problem ..Kör med fejk adress ...
Postad 11 March 2008 - 04:51
eftersom mitt Rock band kommer nästa vecka, här ska köpas låtar.
Postad 11 March 2008 - 08:16
Alla behöver inte skriva att deras funkar, bara onödigt lidande för mig.
Postad 12 March 2008 - 15:17
Kommer Rock Band prylarna från PSN US fungera här, nån som testat?
Gjorde misstaget med GH3 låtar...de fungerar ju inte
Postad 14 March 2008 - 10:49
Postad 14 March 2008 - 17:45
Vad har eg. Sony att tjäna på detta (olika PSN domäner)?
De borde väl vilja sälja så mycket som möjligt...
Kan de ligga något annat bakom? Nån som är mer klarsynt i fallet?
Postad 14 March 2008 - 18:01
Det mesta styrs förmodligen av rättigheter och lokalisering.Blir lite fundersam...
Vad har eg. Sony att tjäna på detta (olika PSN domäner)?
De borde väl vilja sälja så mycket som möjligt...
Kan de ligga något annat bakom? Nån som är mer klarsynt i fallet?
Interwebben må vara global men tyvärr är inte affärsvärlden det.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 14 March 2008 - 18:02.
Postad 15 March 2008 - 20:21
Kommer Rock Band prylarna från PSN US fungera här, nån som testat?
Gjorde misstaget med GH3 låtar...de fungerar ju inte
Undrar desamma... Ska över till staterna om några veckor, funderar på att köpa med mig Rock Band hem, om det går att packa ner i resväskan...
Postad 21 March 2008 - 13:49
Gjort misstaget igen - svenska Painfigurer fungerar inte till US-Pain!
Så nu har vi MotorStorm, GH3 och Pain med regionsskydd - nån som har hittat fler?
Postad 23 March 2008 - 19:24
Vore grymt :-)
Postad 24 March 2008 - 21:53
Postad 24 March 2008 - 23:40
Postad 25 March 2008 - 15:02
Dom vill nog fixa emuleringen till 40gb:arn innan de släpper PS2 spelen.
Varför skulle dom vilja det? Dom släppte ju 40gigs varianten med infon om att den inte skulle vara PS2 kompitabel. Det är bara 60gigarn som är det.
Ja precis, vore ju rätt dumt med tanke på att de skalade av emuleringen på grund av att "PS3-ägarna" kände att den var onödig. Jag har i alla fall inte sett någonting som talar för att de skall "sätta in/göra" så att 40-giggaren får stöd för PS/PS2 spel... Det vore ju falsk marknadsföring
Postad 27 March 2008 - 19:18
Är väl inte för mycket begärt ?
Postad 27 March 2008 - 21:57
Dom vill nog fixa emuleringen till 40gb:arn innan de släpper PS2 spelen.
Varför skulle dom vilja det? Dom släppte ju 40gigs varianten med infon om att den inte skulle vara PS2 kompitabel. Det är bara 60gigarn som är det.
Ja precis, vore ju rätt dumt med tanke på att de skalade av emuleringen på grund av att "PS3-ägarna" kände att den var onödig. Jag har i alla fall inte sett någonting som talar för att de skall "sätta in/göra" så att 40-giggaren får stöd för PS/PS2 spel... Det vore ju falsk marknadsföring
Jag tror marknaden blir lite för liten om de bara släpper PS2 spel för 60-giggaren, speciellt som den inte ens tillverkas längre. Så min gissning är att antingen blir det inte några PS2 spel alls på PSN eller så fixar de emulering för 40-giggaren.
Man får inte heller glömma vad Sony sa om kontrollern: Det var tekniskt omöjligt att ha sixaxis + rumble och dessutom var rumble last-gen. Sen fixade de patentlicensen och då kom DualShock 3. Så de brukar dra en del valsar tills de har en lösning på problemet.
Postad 28 March 2008 - 18:50
Jag tror marknaden blir lite för liten om de bara släpper PS2 spel för 60-giggaren, speciellt som den inte ens tillverkas längre. Så min gissning är att antingen blir det inte några PS2 spel alls på PSN eller så fixar de emulering för 40-giggaren.
Man får inte heller glömma vad Sony sa om kontrollern: Det var tekniskt omöjligt att ha sixaxis + rumble och dessutom var rumble last-gen. Sen fixade de patentlicensen och då kom DualShock 3. Så de brukar dra en del valsar tills de har en lösning på problemet.
Jag tror nog att ps2 spel kommer till storen, med eller utan emulering(synd om de som köpt 40 gb) om det här stämmer :
Ny model i USA ...Troligtvis med Ps2:ans Grafik chip som PAL 60 GB.
Revival of 80 GB PS3 backwards compatible model confirmed by SonyPosted Feb 27, 2008 at 12:53PM by Charles D.
Listed in: News Tags: Sony, PS2, North America, backwards compatible, Jack Tretton, Al de Leon Ó40 QJ Here's something that may cheer up PlayStation 3 gamers who were expecting the end of backwards compatible models as we know it. Sony Computer Entertainment America president Jack Tretton announced that they will be reviving the 80 GB PS3 model for North America as part of the Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots bundle which will be released later this year.
To help solidify this claim, SCEA Public Relations manager Al De Leon (aldeleon) confirmed on the PlayStation Blog that the upcoming 80 GB model will include PS2 backwards compatibility in a recent MGS4 article posted yesterday.
If you don't believe us, here's a direct quote taken from aldeleon's comment on the PlayStation Blog: "Yes, similar to the Motorstorm bundle, the new MGS4 bundle features an 80GB PS3 with some PS2 backwards compatibility".
So for those of you who want to score a backwards compatible PS3 console, you might as well keep you eyes out for this upcoming game bundle containing the highly anticipated sequel. Despite this move from Sony, it's still unsure whether or not the company will change their strategy regarding the availability of backwards compatible PS3 models in the future.
Postad 29 March 2008 - 08:27
Är det någon som kört det? Är det bra?
Postad 30 March 2008 - 16:17
Det var kul för 15 år sedan. Jag tog hem den från PSN har lade in den på min PSP och fick många flashbacks, men idag tröttnade jag efter 5 minuter.
Postad 31 March 2008 - 17:57
Customer feedback drives new design, interface and navigation
Updates on hold for two weeks; new-look Store launches mid-April
This April, PLAYSTATION®Store, the online content store on PLAYSTATION®Network, is getting a whole new look and feel – and it’s in response to feedback from the millions of PSN registrants in the PAL region.
The revamp comes in response to a survey last year which showed that many PLAYSTATION Store users wanted a better interface and easier navigation. The new design will deliver a hugely improved navigation system, much greater scope for categorisation and a dynamic new user interface.
Content will be suspended for two weeks while the improvements are carried out but users can look forward to a special update in mid-April.
There will be no weekly content updates between now and the re-launch, although users can still download content from the back catalogue, such as Warhawk™ and Gran Turismo™ 5 Prologue.
The PLAYSTATION Store revamp will not affect PLAYSTATION Network accounts or the virtual wallet system.

Från bloggen.
Ny firmware i samband med det nya UI.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 31 March 2008 - 18:04.
Postad 31 March 2008 - 19:07
usa storen ser lite annorlunda ut.
Redigerat av Scrapanatchi, 31 March 2008 - 19:09.
Postad 01 April 2008 - 12:40
Postad 02 April 2008 - 23:35
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
.-*- Min Hembio Clan -*-.
16 bilder
281 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler