Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Apples nya iPods

404 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Apple iPod Classic 80GB (MP3-spelare) 1 8,52 (30) Inga priser
Apple iPod Nano 4GB (3rd Generation) (MP3-spelare) 1 9,03 (29) Inga priser
Apple iPod Nano 8GB (3rd Generation) (MP3-spelare) 3 8,09 (34) Inga priser
Apple iPod Classic 160GB (MP3-spelare) 1 8,08 (11) Inga priser
Apple iPod Touch 8GB (MP3-spelare) 1 8,64 (35) Inga priser
Apple iPod Touch 16GB (MP3-spelare) 1 9,14 (55) Inga priser
8 relaterade trådar

Postad 14 september 2007 - 22:20

m05erili
  • m05erili
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Löst problemet. :)
Det är klockan som visas men det fattas ett : mellan timmar och minuter.
Det är även så att den visas som 12-timmarsklocka (därför jag inte kände igen siffrorna).

Det saknade tecknet mellan timmar och minuter borde dock rättas till i nästa firmware.

Redigerat av m05erili, 14 september 2007 - 22:22.

Postad 14 september 2007 - 22:25

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1 509 inlägg
  • 0
http://www.pcmag.com...,2179701,00.asp

Första recensionen.
Hyfsat bra.

och:
http://gizmodo.com/g...reen-299774.php

Postad 15 september 2007 - 00:21

Mistress
  • Mistress
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Så ja, har nu beställt en iPod classic 80 gb svart :)

Postad 15 september 2007 - 22:52

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Vill ha en ipod touch 16gb men så har man inga pengar just nu så det sket sig :)

Postad 15 september 2007 - 23:12

PetterP
  • PetterP
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0
Jag är extremt sugen på en Ipod Touch men undrar lite om den är för stor för att ha i fickan..
Orkar ju inte gå omkring med en tegelsten i byxan :)

Postad 15 september 2007 - 23:36

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Jag är extremt sugen på en Ipod Touch men undrar lite om den är för stor för att ha i fickan..
Orkar ju inte gå omkring med en tegelsten i byxan :)

<{POST_SNAPBACK}>

8 mm tjock, är inte mycket... men sedan är den ju kanske lite otymplig till ytan, men jag tror inte det är så farligt. Dock är det ju trevligt att ha en så stor skärm. Skärmen på nanon och classic är ju nästan för liten för att se video på.

Postad 16 september 2007 - 03:16

Unregistereda9162e77
  • Unregistereda9162e77
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0
Ja det är sant... trevligt med stor skärm..
har beställt en Ipod touch 8gig från usa en kompis är där nu.
kostar bara 2000:- där :)
ska fixa bilder när jag får den direkt..

Postad 16 september 2007 - 12:13

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0
Tar sån tid att få den bara, beställde min innan jag ens sett färdigt steve jobs keynote ;)

Postad 16 september 2007 - 22:13

Joeykiller
  • Joeykiller
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Någon som vet mer exakt när dessa kommer ramla in i de fysiska Svenska Apple store?

<{POST_SNAPBACK}>

Media Markt i kungens kurva har fått in silvriga 4 gbs nanon och 80 gbs classicen. Fanns en del i fredags.

Postad 17 september 2007 - 06:51

PetterP
  • PetterP
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0
Verkar som att touchen kommer mellan 1-7 oktober :)
Jag som vill ha en NU <_<

Postad 18 september 2007 - 18:40

afe
  • afe
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag köpte en Classic 80GB på Macoteket (i Uppsala) i fredags. De hade bara fått in silverfärgade, och idag när jag var där för att köpa en docka till den hade de sålt slut de få Classic de fått in. Nanon hade de i flera färger.

Nåt som kan vara bra att känna till är att de nya poddarna inte fungerar med videotillbehör som fungerade med 5G, om de inte kommer från Apple - tydligen har de byggt in något som känner av om det är ett Appletillbehör eller inte ...

Jag kör programmet Videora iPod Classic Converter för att konvertera filmer - gratis och för Windows. Det finns varianter för Nano, Touch och iPhone också ;)

Postad 18 september 2007 - 18:58

Sicken
  • Sicken
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Jag köpte en svart Classic 80 gb på Kullander här i Malmö i torsdags, och det var den sista de hade ;). Enligt försäljaren hade de dock fått in de första redan dagen efter eventet, på torsdagen veckan innan d.v.s. De hade även en iPod Touch som man kunde fingra på och den är riktigt läcker! Jag använder också Videora som converter och den fungerar smidigt, fast den är lite seg imo.

Postad 18 september 2007 - 19:18

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Jag köpte en svart Classic 80 gb på Kullander här i Malmö i torsdags, och det var den sista de hade :). Enligt försäljaren hade de dock fått in de första redan dagen efter eventet, på torsdagen veckan innan d.v.s. De hade även en iPod Touch som man kunde fingra på och den är riktigt läcker! Jag använder också Videora som converter och den fungerar smidigt, fast den är lite seg imo.

<{POST_SNAPBACK}>

På Kullander har de en iPhone man får fingra på. Eller har de bytt ut den mot en touch?

Postad 19 september 2007 - 20:46

Mistress
  • Mistress
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Har fått min iPod Classic och är sketa nöjd :)

Men jag har ett problem.. hur tar jag bort ljudböckerna från iPoden?
Någon som vet?

EDIT: Löste det :)

Valde att hantera musik och videor manuellt till iPoden och sedan gick jag in i inställningar och kryssa i ljudböcker så att den playlisten dök upp.. och woala, där fanns dom :D sen vart det bara att klicka och trycka på delete..

Fan va grym du är Mistress

Redigerat av Mistress, 19 september 2007 - 21:05.

Postad 20 september 2007 - 11:28

watching_alice
  • watching_alice
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
jag har aldrig förut ägt en ipod eftersom jag hört en del skit om ljudet, börjar dock bli lite trött på cretive-grejer som visserligen låter superbra och är sjukt snygga men bara pajar hela tiden... :)

hur är det med de här nya prylarna, har ljudet förbättrats något? är det ok liksom. har hyfsat höga krav...

edit: är endast intresserad av classic:en, 80 gig, ganska lagom :)

Redigerat av watching_alice, 20 september 2007 - 11:31.

Postad 20 september 2007 - 12:06

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

jag har aldrig förut ägt en ipod eftersom jag hört en del skit om ljudet, börjar dock bli lite trött på cretive-grejer som visserligen låter superbra och är sjukt snygga men bara pajar hela tiden...  :)

hur är det med de här nya prylarna, har ljudet förbättrats något? är det ok liksom. har hyfsat höga krav...

edit: är endast intresserad av classic:en, 80 gig, ganska lagom  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Ljudet har blivit avsevärt bättre med senare modeller säger de som kan. Jag har dock inte så höga krav på en bärbar spelare så jag har lite svårt att avgöra det. Nu vet jag ju inte riktigt var du bor, men de flesta Apple-återförsäljare har exemplar man kan provlyssna.

Postad 20 september 2007 - 12:25

Sicken
  • Sicken
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

På Kullander har de en iPhone man får fingra på. Eller har de bytt ut den mot en touch?

Då var det en iPhone då, de är hyfsat lika. Hade inte riktigt tid till att ställa mig i kö för att själv fingra på den.

Postad 20 september 2007 - 13:33

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1 716 inlägg
  • 0

jag har aldrig förut ägt en ipod eftersom jag hört en del skit om ljudet, börjar dock bli lite trött på cretive-grejer som visserligen låter superbra och är sjukt snygga men bara pajar hela tiden...  :blink:

edit: är endast intresserad av classic:en, 80 gig, ganska lagom  <_<

<{POST_SNAPBACK}>

Ljudet har blivit avsevärt bättre med senare modeller säger de som kan. Jag har dock inte så höga krav på en bärbar spelare så jag har lite svårt att avgöra det. Nu vet jag ju inte riktigt var du bor, men de flesta Apple-återförsäljare har exemplar man kan provlyssna.

<{POST_SNAPBACK}>

Stämmer det blir det garanterat en svart ipod till mig i julklapp. :angry:

Postad 28 september 2007 - 23:35

Schrimpf
  • Schrimpf
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0
är touchmodellerna försenade? :)

Postad 29 september 2007 - 06:46

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

är touchmodellerna försenade? :)

<{POST_SNAPBACK}>

Tror att de skulle komma ut officiellt den 28 sep i USA, dvs lite senare här.

Postad 29 september 2007 - 09:47

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1 509 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

???
Dom är väl släppta i USA redan då väldigt många har haft såna i nån vecka?
edit:
webhallen skriver: Releasedatum: 2007-09-07
Dammit.
Jag vill avboka min 8GB men det går inte då den är "Förberedd för avsändning" men jag vill ha en 16GB istället.

Någon vill köpa min 8GB när den väl kommer så slipper jag returnera den? Samma pris, bjuder på frakten.

Postad 29 september 2007 - 10:11

Schrimpf
  • Schrimpf
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0
ajaj komplett har 2007-10-05 som preliminärt releasedatum...

Postad 29 september 2007 - 13:38

wahlstrom
  • wahlstrom
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
Enligt mitt konto på applestore så skickades min Ipod idag! :) Hoppas att den kommer fram snart ;)

Postad 29 september 2007 - 16:07

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

???
Dom är väl släppta i USA redan då väldigt många har haft såna i nån vecka?
edit:
webhallen skriver: Releasedatum: 2007-09-07
Dammit.
Jag vill avboka min 8GB men det går inte då den är "Förberedd för avsändning" men jag vill ha en 16GB istället.

Någon vill köpa min 8GB när den väl kommer så slipper jag returnera den? Samma pris, bjuder på frakten.

<{POST_SNAPBACK}>

Japp de skeppades tidigare i USA (vilket är mycket ovanligt för en Apple produkt), men som jag sade så var det officiella lanseringsdatumet 28/9. När jag frågade nere på Macsupport i veckan så sade de att den kommer i början av Oktober. Börjar själv bli lite otålig nu :) .

Postad 29 september 2007 - 22:30

Unregistered1fa65143
  • Unregistered1fa65143
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Jag ska ha en iPod Touch som fjärrkontroll, då spelar det ingen större roll hur mycket det interna minnet är på.

Tänkte smälla in Signal och kan på de sättet kontrollera mitt iTunesbibliotek på datorn som sedan går via Airtunes till en Airport Express som i sin tur är kopplad till systemet :D Dvs världens snyggaste fjärrkontroll. Riktigt sweet att bläddrar runt bland skivomslagen (redan provat via Iphone).

Postad bild Postad bild

Vill man ha fler funktioner och styra mer kan man dessutom slänga in Remotebuddy .
Får du tillgång till, ja...Det mesta :)
Postad bild Postad bild Postad bild

Kan ju givetvis göra allt detta med iPhone men går nog hellre på Touchen då den är lite tunnare och smidigare. Känns lite onödigt att köra med telefonen B)
Postad bild
Postad bild

Signals hemsida
Remotebuddys hemsida

Postad 30 september 2007 - 15:47

ellak2
  • ellak2
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
de där fjärrkontrollgrejerna verkar ju lite småroliga. Vet du om det finns o få tag på gratis nånstans? Finns nån gratis beta via hemsidan, men den verkar ha enerverande popup som jag helst är utan.

Får min Ipod touch 16gb och macbook 2,16ghz 2gbram, 160ghhd den 9-10e :D

Postad 30 september 2007 - 17:01

Mulder
  • Mulder
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Var hittar man iPod Touch 8 GB billigast? I Tyskland eller?

Postad 30 september 2007 - 19:53

Daniel39
  • Daniel39
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

kostar bara 2000:- där :D

<{POST_SNAPBACK}>

Hur resonerar du/ni angående strömförsörjning, de har ju inte samma i USA.

Postad 30 september 2007 - 20:00

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Alla Apples strömdosor är enkla att konvertera genom att man bara tar bort stickkontakten och byter ut den mot en europeisk. Eller så köper man en ny på Apple Store.

Postad 01 oktober 2007 - 10:42

Unregistered78820285
  • Unregistered78820285
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0

kostar bara 2000:- där :)

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Inte visste jag att de hade andra datorer/standarder för USB där borta i jänkar land.

observera ironin i ovanstående rad och att man inte får med en strömdosa, man laddar via USB eller om man vill ha en för väggen så får man köpa till en sån.

Postad 01 oktober 2007 - 23:19

dildoe
  • dildoe
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Kan någon svara på om nya nanon går att använda i en ipod docka som inte är från Apple?? Arcam Rdock för att vara exakt. Har läst lite här och var att radiosändarna inte fungerar men har inte sett nånting om dockningsstationer...

Postad 01 oktober 2007 - 23:21

ube
  • ube
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
I morse landade den.. Min aldeles egna iPod Touch 16Gb. Ebayad från USA, dvs ingen EU-volymspärr. Måste säga att efter 6h med pillandes och tittandes på youtube och andra sidor så är den helt underbar, men som jag skriver i min recension så är det synd att man inte kan lägga in saker i kalendern eller andra applikationer i den. Video funkar helt ok, har dock inte konverterat nått i bästa upplösningen så det där "ok" kan nog ändras till förträffligt. Batteritid har jag inte hunnit kolla upp ännu, det kan jag återkomma med om nån dag eller så.

Postad 03 oktober 2007 - 10:14

Ticko
  • Ticko
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0
Jag är lite intresserad om hur det fungerar att styra Slimserver via webservern, nån som testat?
Även XBMC till xbox har ju webserver så det skulle också gå att styra den.
Skulle vara kul att höra nån som testat de å :angry:

Postad 03 oktober 2007 - 11:24

Johnnyboy
  • Johnnyboy
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

I morse landade den.. Min aldeles egna iPod Touch 16Gb. Ebayad från USA, dvs ingen EU-volymspärr. Måste säga att efter 6h med pillandes och tittandes på youtube och andra sidor så är den helt underbar, men som jag skriver i min recension så är det synd att man inte kan lägga in saker i kalendern eller andra applikationer i den. Video funkar helt ok, har dock inte konverterat nått i bästa upplösningen så det där "ok" kan nog ändras till förträffligt. Batteritid har jag inte hunnit kolla upp ännu, det kan jag återkomma med om nån dag eller så.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej ube,

Jag har också en Touch 16GB, köpte min i Sydney innan jag flög hem i förrgår. Mina fem timmar i Bangkok i väntan på anslutningsflyget gick väldigt fort tack vare youtube. :angry:
Tycker också det är synd att man inte verkar kunna lägga till nåt i kalendern, men kanske är det en funktion som kan tillkomma i nån uppgradering? Har sett att mjukvaran finns i version 1.1.1 nu, min är fortfarande 1.1.0. Kul med fjärrkontrolltipsen men ett gratisalternativ vore ju inte så dumt, kanske kommer vad det lider? Och vet du om det går att få åäö som "egna bokstäver" istället för att hålla inne a eller o?

Postad 04 oktober 2007 - 13:47

wahlstrom
  • wahlstrom
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
Whooo nu har den kommit från appelstore :P Ååå va den är läcker, nu är det bara att lägga in all musik och njuta <_<

Postad 04 oktober 2007 - 16:12

milanista_
  • milanista_
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Någon som har beställt en ipod touch från amerikanska applestore? Jag undrar om det tillkommer någon tullavgift eller någon annan avgift om man beställer utomlands. I så fall vad brukar priset vara? Jag har nämligen aldrig beställt grejer utanför Sverige så jag vet inte sånt.
Jag vill beställa den därifrån eftersom det kostar tusen kr billigare där än Sverige.

Redigerat av milanista_, 04 oktober 2007 - 16:14.

Postad 04 oktober 2007 - 18:36

imail_92
  • imail_92
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Hur är det att ha en ipod touch i fickan när man går eller cyklar. Och vad tycker ni om batteritiden?

Redigerat av imail_92, 05 oktober 2007 - 15:16.

Postad 04 oktober 2007 - 20:34

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Har bestämt mig för att köpa en Ipod, blir min första någonsin. Men har fått olika svar på frågan om man kan använda en Ipod som USB-minne. Alltså föra över filer utan nån speciell programvara i datorn. Tänkte flytta både musik, foton och textdokument med den.

Postad 05 oktober 2007 - 11:44

ube
  • ube
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Någon som har beställt en ipod touch från amerikanska applestore? Jag undrar om det tillkommer någon tullavgift eller någon annan avgift om man beställer utomlands. I så fall vad brukar priset vara? Jag har nämligen aldrig beställt grejer utanför Sverige så jag vet inte sånt.
Jag vill beställa den därifrån eftersom det kostar tusen kr billigare där än Sverige.

<{POST_SNAPBACK}>

Har inte beställt, men jag vet att tullen har koll på företag från USAien, bland annat thinkgeek.. Så det skulle inte förvåna mig om de tar paketen från apple store.. Senast vi beställde från thinkgeek så blev det 10% i tull och 25% skatt.. Så det blir samma pris (om inte mer) om du beställer från Apple US.

Postad 05 oktober 2007 - 12:03

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0
Du kan inte beställa från amerikanska Apple Store utan ett kreditkort med hemadress i USA, tyvärr.

Postad 05 oktober 2007 - 15:15

imail_92
  • imail_92
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Hur är det att ha en ipod touch i fickan när man går eller cyklar. Och vad tycker ni om batteri tiden?

<{POST_SNAPBACK}>

någon med svar??

Postad 05 oktober 2007 - 22:27

Unregistered36245
  • Unregistered36245
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Jag ska ha en iPod Touch som fjärrkontroll, då spelar det ingen större roll hur mycket det interna minnet är på.

Tänkte smälla in Signal och kan på de sättet kontrollera mitt iTunesbibliotek på datorn som sedan går via Airtunes till en Airport Express som i sin tur är kopplad till systemet :)  Dvs världens snyggaste fjärrkontroll. Riktigt sweet att bläddrar runt bland skivomslagen (redan provat via Iphone).

Vill man ha fler funktioner och styra mer kan man dessutom slänga in Remotebuddy .
Får du tillgång till, ja...Det mesta ;)
Kan ju givetvis göra allt detta med iPhone men går nog hellre på Touchen då den är lite tunnare och smidigare. Känns lite onödigt att köra med telefonen :)
Signals hemsida
Remotebuddys hemsida

<{POST_SNAPBACK}>

Så ipod har blivit en ipaq...

Postad 05 oktober 2007 - 23:06

AlexanderE
  • AlexanderE
  • Guru

• 4 905 inlägg
  • 0
Fingrade på en polares I Touch idag och man blir ju kär direkt. :)

Riktigt häftig mediapryl alltså! Så himla enkel att använda också iom touchskärmen.

Någon som vet hur skärmen funkar? Den är ju väldigt känslig.. räcker med att man petar lite lätt på den så händer det ju grejor. :)

Också riktigt cool att man zoomar in genom att antingen dra två fingrar från en punkt och ut eller tvärt om. ;)

Postad 06 oktober 2007 - 15:26

morberg
  • morberg
  • Forumräv

• 576 inlägg
  • 0
Någon som vet när touchen börjar levereras till fysiska butiker?

Postad 07 oktober 2007 - 12:51

Bluee
  • Bluee
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Undrar också det. På Macotekets hemsida står det att den är beställd och kommer den 15.
Funderar på att köpa en i USA. Så mycket billigare.
Men den funkar som vanligt här i Sverige?

Är det stor skillnad på volymen på iPods från USA?

Postad 07 oktober 2007 - 23:04

nastic
  • nastic
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Klart att den kommer funka "som vanligt" här i sverige, eller vad menar du?. Har kollat runt i lite butiker och det verkar stämma att ipod touch kommer finnas i butik 071015, bara vänta och hoppas att det stämmer :ph34r:.

Postad 08 oktober 2007 - 00:13

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1 716 inlägg
  • 0

Klart att den kommer funka "som vanligt" här i sverige, eller vad menar du?. Har kollat runt i lite butiker och det verkar stämma att ipod touch kommer finnas i butik 071015, bara vänta och hoppas att det stämmer :ph34r:.

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, lagom när man får lön då! ;) Undrar om man kan hålla fingrarna borta från "beställ-knappen"?

Postad 08 oktober 2007 - 00:45

nastic
  • nastic
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
tvivlar på det :ph34r:

Postad 08 oktober 2007 - 14:26

Unregistered1fa65143
  • Unregistered1fa65143
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0

Tänkte smälla in Signal och kan på de sättet kontrollera mitt iTunesbibliotek på datorn som sedan går via Airtunes till en Airport Express som i sin tur är kopplad till systemet :D   Dvs världens snyggaste fjärrkontroll. Riktigt sweet att bläddrar runt bland skivomslagen (redan provat via Iphone).

Får du tillgång till, ja...Det mesta :)
Kan ju givetvis göra allt detta med iPhone men går nog hellre på Touchen då den är lite tunnare och smidigare. Känns lite onödigt att köra med telefonen :(
Signals hemsida
Remotebuddys hemsida

<{POST_SNAPBACK}>

Så ipod har blivit en ipaq...

<{POST_SNAPBACK}>

I princip, fast sisådär 100ggr snyggare :angry:

Postad 08 oktober 2007 - 15:41

Bluee
  • Bluee
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Menade mest garantin och sånt! Men de har världsgaranti va? :)
Aja, köper applecare också. :D

Nu står det att komplett.se har 3 st i lager..

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Vy från dörr med ny soffa
    DPC
    2025-05-07 10:19:58
  • Rad 1 och 2
    DPC
    2025-05-07 10:17:56
  • Soffa till salongens andra rad
    DPC
    2025-05-07 10:03:29
  • Pioneer CMX-3000
    Anton
    2025-05-06 19:28:59
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.