Kommentarer till Marantz och Dali av MR.Bungle
Startad av
MR.Bungle
, Jan 28 2008 11:38
70 svar till detta ämne
Postad 08 July 2010 - 18:03
En Dalibroder! Väldigt hemtrevligt och inbjudande hem, precis i min smak!
Postad 08 July 2010 - 19:31
Fin anläggning, bra märken på anläggningen du valt, är stor Fan själv av Pink Floyd
Postad 22 March 2011 - 20:32
Hur har jag möjligen kunnat missa detta album? Vinyl, bra musik, fin elektronik och en underbart vacker skivspelare kan inte ge annat än full pott från mig!
Postad 23 March 2011 - 22:55
Å det här gillar jag! Retrobandaren är grymt snygg! Jag gillar marantz och är inte lite sugen på en vinylspelare. Kanske just den modellen du har. Verkar grymt prisvärd... Så toppenalbum!
Postad 24 March 2011 - 11:12
Trevlig anläggning. Önskar själv jag hade Pink Floyd på vinyl, men får nöja mig med cd utgåvorna än så länge.
Postad 18 September 2012 - 20:06
Snyggt! Farsan har den mindre modellen DALI 5005LE. Jag testade dessa med min förra Bladelius Thor Mk2 och j..klar vilket lyft det blev
Jag har försökt att få honom att uppgradera sin anläggning men han vägrar, nu förstår jag varför, den låter för bra helt enkelt
10p
Postad 18 September 2012 - 20:43
Supertrevlig anläggning och väldigt mysig omgivning. Gillas skarpt!
Postad 03 January 2013 - 14:57
Tack för alla fina kommentarer!
Det var ett tag sedan jag var inne här nu, levnadsförhållandena och anläggningen ser lite annorlunda ut numera.
Tebax är Dynaudio fast 42:orna denna gången och en ny stärkare är på väg!
Mer om den får ni veta när den kommer och då ska även albumet uppdateras.
Det var ett tag sedan jag var inne här nu, levnadsförhållandena och anläggningen ser lite annorlunda ut numera.
Tebax är Dynaudio fast 42:orna denna gången och en ny stärkare är på väg!
Mer om den får ni veta när den kommer och då ska även albumet uppdateras.
Postad 04 January 2013 - 23:20
snyggt, lite retro-stuk! jag föreslår dock att du byter ut dämpningsmattorna under golvarna mot dämpningsplattor, eftersom jag tror det blir snyggare helt enkelt:)
Postad 12 November 2014 - 09:31
Ser nice ut, tror marantzen o dali:sen blir bra tillsammans
Har själv en marantz o vet hur bra jag tycker den är
Postad 12 November 2014 - 14:27
Tok snyggt!! Gillar skivspelaren, har samma fast vit och i carbon utförande. Vad e det för pickup du har, 2M red? Bytade själv till en 2M black o vilket lyft:-)!!! Snygg o trevlig anläggning!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
69 bilder
61 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?