Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Panasonic DMC-FZ28

56 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Panasonic Lumix DMC-FZ28 (Kompaktkameror) 1 8.416666 (11) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 31 January 2009 - 12:32

PåLacken
  • PåLacken
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Det har tagit Panasonic 2v och flera mejl ändå så har dom inte svarat. Här fick man svaret nästan direkt.
Tack så mycket!

Postad 01 February 2009 - 11:37

Unregistered2d5b6d9a
  • Unregistered2d5b6d9a
  • Lärjunge

• 346 inlägg
  • 0

Ett kort, ingen blixt, bara belysning från kökslampan
Är nog inte det bästa exemplet men det finns nog fler som har bättre bilder...

Lider av samma problem som de gamla Lumixarna och även alla andra långzoomare jag tittat på för den delen, BRUS... Grymma utomhus men i det närmaste oanvändbara inomhus utan blixt tyvärr. Och blixtbilder är ju inte särskilt kul...

Synd att man måste släpa med sig systemkamera för att komma till rätta med inomhusbilder

Postad 06 April 2009 - 21:36

henkemannen
  • henkemannen
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hej

Tranfer rate nämndes längre upp i tråden. Fungerar BRA filmning med class 4 MB/sec eller krävs det vassare kort?
Vad förlorar man ifall man använder ett långsanmmare kort vid filmning resp. vid kamera foto?

Postad 05 June 2009 - 07:05

Bellatrix
  • Bellatrix
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Ni som har haft denna kamera ett bra tag nu, hurdan är batteritiden? Hur lång tid (eller hur många kort) tar det mellan laddningarna? Upplever ni att batteritiden har försämrats jämfört med när ni köpte den?

Är det någon som har några åsikter om vad som är smidigast: Li-ion-batterier eller 4 st AA-batterier? Går och väljer mellan denna kamera och en Canon med 4xAA nämligen!

Tacksam för svar!

Postad 05 June 2009 - 16:11

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0
Fick denna kamera idag efter att ha beställt den på camerabox i måndagskväll. Leverans till dörren och ett riktigt bra pris. 3600:- ink frakt, väska, 16Gb minne, och ett extra batteri. Mycket nöjd med camerabox. Rekommenderas. Enda minuset med beställning från England är att jag fick springa ner och köpa en reseadapter eftersom jag inte fick en eu adapter till laddaren. Annars är allt helt ok.

Kameran verkar också kanon, inte hunnit prova mycket mer än ett par foton på hunden, damen och lite blommor genom fönstret. Regnar som fan idag så jag kan inte gå ut o fota. Zoomen är iaf rejäl och det behövs verkligen inte mera zoom. Det skulle nog vara svårt att få skarpa bilder utan stativ med mer iaf. Har man 3Mp så zoomar den nästan 35ggr med hyfsad kvalitè. Enda minuset på kameran är att knappar och lite andra smågrejer är väldigt plastiga och känns lite billiga.

Dock är jag säker att jag kommer bli mycket nöjd med denna om den bara håller, känns som en utmärkt allroundkamera för en normal användare utan större krav. Men det finns massa inställningar och hitech för den som vill sätta sig in i det lite. :)

Postad 12 June 2009 - 16:15

Falukorv
  • Falukorv
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Batteri tiden är helt ok, kan inte säga hur många kort jag tar men det är massor och med blixt.
Men köp ett extra kostar inte mer än ett par hundra och då är man säker på att man alltid har batteri.
Tycker att jag får ut mer kräm med batteripacket än med AA batterier,(givetvis jämfört med kameror som har AA).
Jag har haft min i snart 6 månader och jag är så himla nöjd med den.

Postad 01 July 2009 - 08:10

Unregistered7f605233
  • Unregistered7f605233
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
Hej,

Vilken väska har ni till era kameror?
Köpte kameran igår och är supernöjd med det lilla jag testat så långt.
Men butiken hade ingen vettig väska tyckte jag...
Vad tror ni om LowePro Top Load Zoom Rezo 10?

/Daniel

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.