Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Swedxs ny Camoserie

419 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
SWEDX Camo SG-40X3-A2 (TV) 0 8,27 (10) Inga priser
SWEDX Camo SG-40T3-A2 (TV) 0 8,75 (3) Inga priser
SWEDX Camo SG-32T3-A2 (TV) 0 8,11 (8) Inga priser
SWEDX Camo SG-40T1-A2 (TV) 1 7 (1) Inga priser
SWEDX Camo SG-40X1-A2 (TV) 1 7 (1) Inga priser
SWEDX Camo SG-46X2-A2 (TV) 1 7,57 (6) Inga priser
SWEDX Camo SG-46X5-A2 (TV) 1 7 (5) Inga priser
SWEDX Camo SG-32T2-A2 (TV) 2 7,5 (5) Inga priser
SWEDX Camo SG-32T5-A2 (TV) 1 7,6 (4) Inga priser
SWEDX Camo SG-40T5-A2 (TV) 1 7 (1) Inga priser
SWEDX Camo SG-40T2-A2 (TV) 1 7,8 (4) Inga priser
SWEDX Camo SG-46X6-A2 (TV) 3 6,5 (1) Inga priser
SWEDX Camo SG-26T2-A2 (TV) 4 (0) Inga priser
SWEDX Camo SG-26T6-A2 (TV) 1 6,67 (2) Inga priser
SWEDX Camo SG-40X2-A2 (TV) 1 7,86 (6) Inga priser
SWEDX Camo SG-40X5-A2 (TV) 1 5,67 (2) Inga priser
7 relaterade trådar

Postad 06 oktober 2008 - 05:45

Jack-SWEDX
  • Jack-SWEDX
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Undrar bara av Jack här vilka sorts skruvar man kan använda till baksidan av tvn för tv-foten? Vil snida till ett eget fotstöd som passar in för att dölja alla kablar man har överallt.

Det är M6 skruvar till TV-foten. Längd 35 mm, diameter 6 mm.

Mvh/Jack

Postad 06 oktober 2008 - 10:43

Jack-SWEDX
  • Jack-SWEDX
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Är det Pixelgaranti på dessa paneler?
Går det att använda vilka högtalare som helst eller är man tvungen att köpa swedx egna?

Är helt klart lite sugen på en 32 till sovrumet.

Hej
Ja, det är pixelgaranti på panelerna. Policyn tillåter maximalt 1st hellysande pixel.

Man kan använda andra högtalare med TVn än SWEDX högtalare.

Mvh/Jack

Postad 06 oktober 2008 - 13:38

MDxm
  • MDxm
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Någon som har tv:n kanske kan svara på hur den ser ut utan ramen? Jag funderar på att köpa utan alla tillbehör och sedan köpa till ett billigt väggfäste för att komma billigt undan.

Så, en bild på tv:n utan ram skulle vara guld.

Har några bilder på min när jag testkörde utan ram och fot med Xbox360, ser okey ut faktiskt, har inte pyntat upp den ännu men det lär jag göra senare i alla fall.

Postad bildPostad bild

Postad bild

Postad bildPostad bild

Redigerat av MDxm, 06 oktober 2008 - 13:44.

Postad 08 oktober 2008 - 13:51

krl
  • krl
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
lite mer bilder på TVn (1 med ram, 3 utan)

Bifogad fil  PA070078.jpg   92,67K   1 Antal nerladdningar
Bifogad fil  PA070079.jpg   103K   1 Antal nerladdningar
Bifogad fil  PA070080.jpg   89,9K   1 Antal nerladdningar
Bifogad fil  PA070081.jpg   80,7K   1 Antal nerladdningar

Redigerat av Tomas_D700, 12 januari 2009 - 01:32.

Postad 10 oktober 2008 - 07:12

skogsturken
  • skogsturken
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
fyfan vad väggfästet verkar enormt, det var tråkigt, tvn verkar ju ganska tunn annars...

Postad 10 oktober 2008 - 17:06

Unregistered973
  • Unregistered973
  • Veteran

• 2 349 inlägg
  • 0
Tycker foten är gräslig för 399 kronor, men annars blir det en 32 tummare för mig med svart ram. Verkar riktigt trevlig att ha som andra tv i det mindre rummet. Kan man köra 720p med denna 32 tummaren (nu blottade jag min usla kunskap om nya tv apparater).

Hur mycket drar 32 tums tvn i standby helt avstängd (finns den en on/off knapp) och i full drift strömmässigt.

Mvh
Morgan

Postad 10 oktober 2008 - 17:25

Jack-SWEDX
  • Jack-SWEDX
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Tycker foten är gräslig för 399 kronor, men annars blir det en 32 tummare för mig med svart ram. Verkar riktigt trevlig att ha som andra tv i det mindre rummet. Kan man köra 720p med denna 32 tummaren (nu blottade jag min usla kunskap om nya tv apparater).

Hur mycket drar 32 tums tvn i standby helt avstängd (finns den en on/off knapp) och i full drift strömmässigt.

Mvh
Morgan

Tvn drar 1 w i Stand-by och 90 w i normal drift. Man kan köra 720p. Det finns en På/Av knapp på baksidan för att bryta strömmen.

Mvh / Jack

Postad 10 oktober 2008 - 17:44

CarlMagnus
  • CarlMagnus
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Men man kan väl använda andra väggfästen? Finns det någon möjlighet att koppla in andra högtalare? Förstod inte riktigt det där "magnetiska" på högtalarna, trodde från början att man kunde sätta fast dom på sidan av teven, med hjälp av magneter, men så verkar ju då inte fallet :) är inte så sugen på att ha dom bredvid, inga vackra skapelser det där inte..

Postad 10 oktober 2008 - 17:59

CarlMagnus
  • CarlMagnus
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Och någon som vet/ kan ta reda på hur mycket 32" väger UTAN foten? Vore toppen :)

Postad 10 oktober 2008 - 18:08

Jack-SWEDX
  • Jack-SWEDX
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Och någon som vet/ kan ta reda på hur mycket 32" väger UTAN foten? Vore toppen :)

Tvn väger ca 15 kg. Specifikationen finns på hemsidan nu. www.swedx.se

Mvh
Jack

Postad 10 oktober 2008 - 18:28

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0
Skulle vara roligt att veta djup och bredd på hyllorna på camo tv-bänk

Postad 10 oktober 2008 - 18:53

Unregistered973
  • Unregistered973
  • Veteran

• 2 349 inlägg
  • 0
Perfekt ! tack

Postad 10 oktober 2008 - 19:20

geggen
  • geggen
  • Forumräv

• 508 inlägg
  • 0
Vi bygger om kontoret och jag funderade på att köpa en 32" som datorskärm. Vad tror ni om det?
Kan det fungera. Tänker mest för ögonen.
Skärmen kommer byggas in i väggen och alla anslutningar kommer i rummet bakom där jag har server rummet.
Avståndet blir runt 1 meter.

Egentligen hade jag tänkt köpa en samsung 22" tft, men vill gärna ha större då man kan sitta ner och relaxa i fåtölj-hörnan (avstånd ca 3-4m). Räcker kanske med 22"?

Postad 10 oktober 2008 - 19:29

Bonzichrille
  • Bonzichrille
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Hur mycket kan ni på swedx styra hur tvn hanterar signaler? Exempelvis hur tvn ska hantera bt.601 kontra bt.709? Eller kommer allt färdigt från samsung, ett stycke moderkort här, en panel här osv. Menyer ser ut som de gör inget ni kan påverka?

Hur använder samsung dessa paneler själva? samma som i deras 656 serie eller? kanska panelen är samma men moderkort och likanande helt annorlunda?

Klarar tvn kraven som ingår i den officiella "HD-ready 1080p"-loggan. Hemsidan anger istället "full HD 1080p" som gör att man misstänker att allt kanske inte hanteras så som det borde. När ni säger att tvn är 24p-klar, betyder det att den kan accepera denna signal eller att tvn defacto klarar att korrekt visa 23,976Hz i 71,928Hz efter 3:3 pulldown (eller liknande)? Inga fulomvandligar internt till 60Hz.

Vill absolut inte racka ner på swedex. Mer intresserad på någonslags nördnivå. Ett bra tps vore ju att snabbt som attan byta ut bilderna på hemsidan mot liknande som krl har tagit här ovanför. Riktigt stilig i vitt tycker jag, 46-tummaren skulle inte vara så dum.

Postad 15 oktober 2008 - 23:55

Phosphor
  • Phosphor
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Handlar den här på en gång så fort det kommer in lite recensioner, har varit sugen på swedx förut men tycker dom välvda sidorna var varit det fulaste formen på en tv någonsin.

Postad 23 oktober 2008 - 09:31

LINO
  • LINO
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Kan vi få en recension på TV delen, analog- och digital tunern? Hur låter högtalarna? Är dom värda priset? Hur ser dom ut utan "fronten"? Måste man ha någon?
Det är ju onekligen en mycket intressant TV på alla sätt och vis! Jag kommer ha den som sovrums TV med dator kopplad til den hade jag tänkt...

Postad 23 oktober 2008 - 15:21

Unregistered973
  • Unregistered973
  • Veteran

• 2 349 inlägg
  • 0
Håller med LINO, skall ha en tv i hifirummet att glo på vanlig tv och dvd med. Ingen gaming. Undrar hur bilden blir och hur handhavande är. Någon recension på G?

Så fort jag ser lite feedback så kan man ta ställning till om man skall ha en.

Priset är mycket bra iaf.

Postad 23 oktober 2008 - 17:05

Unregistered7126f11a
  • Unregistered7126f11a
  • Forumräv

• 557 inlägg
  • 0
Hej

Jag köpte min 40" FullHD för ca 1,5 år sedan, pratade lite löst med swedx idag om man skulle kunna uppgradera min med DET nyare moderkortet som sitter i dom nya tv, bla för att kunna styra bakgrunds lyset som saknas på min och det var inga som helst PROBLEM och priset då, ja det var bara att dra på smilebandet, fick ett tips att vänta en par månad på ett nytt kort, då blir det av att UPPGRADERA kanske ska passa på att köpa en ny RAM ochså ? då kan man byta efter behag :)

Med detta vill jag säga, FÖRSÖK ATT GÖRA DETTA PÅ tex ELGIGANTEN DÅ SKULLE DOM SKRATTA PÅ SIG OCH TRO ATT DU SKOJAR.

MrDTS

Postad 25 oktober 2008 - 00:56

Staffan_Thn
  • Staffan_Thn
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Billig tv om man köper en utan ram,högtalare och lutar den mot väggen. Tycker att priserna på tillbehören inte är speciellt bra=dyra. Priset blir i slutändan helt klart lockande men det finns tv apparater som man kan få för samma peng och frågan är då hur kvalitén är. Hade tänkt mig den nya Camo serien 32" men hittade på elgiggan en Toshiba Regza 32AV500PG för 3990:-. Vilken tv tror ni jag blir mest nöjd med, ska använda den båda att spela upp film (HD) från datorn och titta på "vanlig" tv (comhem). Priset blir ungefär lika när man räknar in frakt, tillbehör osv.

Postad 26 oktober 2008 - 16:37

aeroo
  • aeroo
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Billig tv om man köper en utan ram,högtalare och lutar den mot väggen. Tycker att priserna på tillbehören inte är speciellt bra=dyra. Priset blir i slutändan helt klart lockande men det finns tv apparater som man kan få för samma peng och frågan är då hur kvalitén är. Hade tänkt mig den nya Camo serien 32" men hittade på elgiggan en Toshiba Regza 32AV500PG för 3990:-. Vilken tv tror ni jag blir mest nöjd med, ska använda den båda att spela upp film (HD) från datorn och titta på "vanlig" tv (comhem). Priset blir ungefär lika när man räknar in frakt, tillbehör osv.

Helt klart Swedx då den använder Samsung-panel. Swedx tv tv har dessutom stöd för pixelmappning vilket är ett måste om man ska spela upp film osv från datorn till tv:n. Så jag skulle helt klart rekommendera Swedx framför Regza, som jag inte tror är i närheten rent kvalitetsmässigt. Hade själv tänkt skaffa just 32-tummaren från Swedx, och av alla hdtv jag tittat runt på i den här prisklassen så är ingen annan i närheten av att vara så bra som Swedx.

Postad 26 oktober 2008 - 18:50

Unregistereda0224e81
  • Unregistereda0224e81
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
När kommer priserna på 46":an ??

Postad 26 oktober 2008 - 22:05

aziraphele
  • aziraphele
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Synd att ramarna inte finns i valnötsfaner. skulle köpt en direkt att ha i sovrummet.

Postad 27 oktober 2008 - 11:53

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1 560 inlägg
  • 0
Det här såg helt klart intressant ut. Ska byta ut min 32" tjock tv mot en LCD..... funderar på Swedx 40" full-hd men med tanke på att man vant sig vid 32" så kr ju 3k mer lockande :)

Hur är denna tv om man kör utan ram? Är den svart och ser den bra ut utan ram?

Postad 27 oktober 2008 - 14:04

geggen
  • geggen
  • Forumräv

• 508 inlägg
  • 0

Det här såg helt klart intressant ut. Ska byta ut min 32" tjock tv mot en LCD..... funderar på Swedx 40" full-hd men med tanke på att man vant sig vid 32" så kr ju 3k mer lockande :)

Hur är denna tv om man kör utan ram? Är den svart och ser den bra ut utan ram?

Se på sida 2

Postad 27 oktober 2008 - 14:50

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1 560 inlägg
  • 0

Se på sida 2

Dom bilderna gav ju inte så mycket (har redan kollat på dem), alldeles för grynigt för att jag ska kunna bilda mig en uppfattning om hur ramen ser ut ;)

Redigerat av sonyman, 27 oktober 2008 - 14:50.

Postad 28 oktober 2008 - 15:53

buster500
  • buster500
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Jag är sugen på den 32 camo tvn. Vill bara ha lite info om högtalarna. Är det bra? Hur högt låter de? (decibel) hur kopplar man in dem?
Är inget proffs på sånt här! :)

Postad 29 oktober 2008 - 03:17

geggen
  • geggen
  • Forumräv

• 508 inlägg
  • 0

Dom bilderna gav ju inte så mycket (har redan kollat på dem), alldeles för grynigt för att jag ska kunna bilda mig en uppfattning om hur ramen ser ut :(

Inlägg #55 har ju klockrena bilder, scrolla till höger.

Postad 29 oktober 2008 - 09:09

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1 560 inlägg
  • 0

Inlägg #55 har ju klockrena bilder, scrolla till höger.

Ahaa..... (pinsamt). Så går det när man är lat o inte scrollar åt alla håll :(

Tack för det..... nu känns det som man behöver en ram iaf.... kardborre är inte min grej liksom :lol:

Postad 29 oktober 2008 - 09:15

Unregistered973
  • Unregistered973
  • Veteran

• 2 349 inlägg
  • 0
damm samlas i kardborrekrokarna med. Känns konstigt att köpa en svart ram när tvn är svart men vad gör man?
Får bli en vit ram för min del.

Postad 31 oktober 2008 - 20:38

whiking
  • whiking
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Godmiddag !

Jag beställde en camo 40" igår, kanon finish, men som många andra sagt, väldigt känslig analog tuner del.
Jag köpte inte högtalarna till, så nu finns en frågeställning att ta reda på.

Hur får jag ut ljudet externt. Visst kan man köpa godtyckliga högtalare o sätta i , men om man
kanske vill ansluta en subwoofer, för lite xtra push, hur gör man då?

Skulle man kunna använda headphone 3,5 mm -> subwoofer -> högtalare till woofern?
Finns juh ingen riktig "line-out" i vanlig bemärkelse. Finns juh iofs OPTISK ut, men det kräver juh
att jag i min tur måste ha en förstärkare isådana fall . Tänkte jag skulle slippa det nämligen.

Tipps? Funderingar & Fartiga Förslag emottages taxamt.

//W

Postad 03 november 2008 - 17:21

vrapp
  • vrapp
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Då har man tagit en chansning och beställt en SG-40X1-A2. Behöver ingen inbygd digital-tv mottagare, men Full-HD tackar jag inte nej till. Hoppas att den lever upp till förväntningarna, rapporterar tillbaka så fort den dykt upp.

Postad 03 november 2008 - 18:08

buster500
  • buster500
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Godmiddag !

Jag beställde en camo 40" igår, kanon finish, men som många andra sagt, väldigt känslig analog tuner del.
Jag köpte inte högtalarna till, så nu finns en frågeställning att ta reda på.

Hur får jag ut ljudet externt. Visst kan man köpa godtyckliga högtalare o sätta i , men om man
kanske vill ansluta en subwoofer, för lite xtra push, hur gör man då?

Skulle man kunna använda headphone 3,5 mm -> subwoofer -> högtalare till woofern?
Finns juh ingen riktig "line-out" i vanlig bemärkelse. Finns juh iofs OPTISK ut, men det kräver juh
att jag i min tur måste ha en förstärkare isådana fall . Tänkte jag skulle slippa det nämligen.

Tipps? Funderingar & Fartiga Förslag emottages taxamt.

//W

Läste fel, skrev fel... Förlåt!

Redigerat av buster500, 03 november 2008 - 18:13.

Postad 04 november 2008 - 09:22

TheSaurus
  • TheSaurus
  • Lärjunge

• 331 inlägg
  • 0
Köpte en Swedx 32 Camo och jag tänkte lägga in en liten review här när den kommit.
However undrar jag hur lång tid frakten tagit för er när ni beställt liknande items?
Statusen borde väl uppdateras till shipped antar jag innan man kan få den?

Tack
TS

Postad 04 november 2008 - 20:11

buster500
  • buster500
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Köpte en Swedx 32 Camo och jag tänkte lägga in en liten review här när den kommit.
However undrar jag hur lång tid frakten tagit för er när ni beställt liknande items?
Statusen borde väl uppdateras till shipped antar jag innan man kan få den?

Tack
TS

Köpte du till högtalare från swedx?

Postad 04 november 2008 - 20:17

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0
UPS, som dom använder tar några dagar på sig, min skall enligt UPS hemsida komma på torsdag, men jag skulle bli förvånad om den gjorde det. Enligt UPS så ligger Umeå i en avlägsen del av landet så utkörning sker inte dagligen ;) Tredje gången jag får paket från Swedx via UPS och UPS brukar låta paketen ligga några dagar på Bromma innan det går vidare, gäller norrut iaf.

Postad 04 november 2008 - 23:37

vaajkan
  • vaajkan
  • Användare

• 154 inlägg
  • 0
Är väldigt sugen på en swedex 40" full hd. :) ett väldigt bra pris men är de verkligen så bra bild? och blir de stor skillnad om jag tar 40 tummarn med hd-ready istället för full? och vad är de för skillnad om jag tar utan DVB-T? är väldigt sugen på denna tv men vill verkligen veta så att de är värt de, så man inte beställer hem en skit tv. tack på förhand ;)

Postad 05 november 2008 - 00:02

Unregistered2d6ca99d
  • Unregistered2d6ca99d
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
jo instämmer, mer omdömen o jämförelser från folk som har köpt tv från swedx tack, fraktpris undrar jag över samt om ngn kan lägga upp fler närbilder på den avtagbara ramen på o utan.

Postad 05 november 2008 - 14:43

whiking
  • whiking
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

jo instämmer, mer omdömen o jämförelser från folk som har köpt tv från swedx tack, fraktpris undrar jag över samt om ngn kan lägga upp fler närbilder på den avtagbara ramen på o utan.

Köpet ifrån swedx gick smärtfritt. Det finns 3 varianter på UPS leveranser, jag valde "mitten/mellan" varianten, skiljde 50 kronor mot det billigaste, och skall då levereras före lunch , påföljande dag. Vilket det åxå gjorde, kostade 500-lappen. Allting var väldigt välpackat.

Köpte vägg-fäste ifrån webhallen, väggfäste_multi
och det funkade kanon.

Som måna andra nämnt, så är den analoga tunerdelen "känslig" men tror inte att det har så mycket med teven o göra som det har med mina urusla kontaktdon i radhuset från -73 och med comhem som leverantörer kan det ta både tid
och bombhot innan dom fixar till sina sändningar. :P

Jag köpte inga högtalare till, det som är lite trist, är att det inte finns någon line-out för ljudet, utan optisk ut, samt klämlister för vanliga högtalare. Hade man haft line-out , hade det varit lite lättare att koppla in ljud till ett par aktiva högtalare eller dylikt ( om man nu som jag vill skippa förstärkare ).
Finns Optisk UT från teven, men det kräver juh oftast en förstärkare, men om någon har en fiffig lösning på detta problemet ( omnämnt ovan i mitt tidigare inlägg ) , så tar jag emot tipps =)

Högupplöst närbild på ramen finns här Postad bild

//w

Postad 05 november 2008 - 16:01

Jack-SWEDX
  • Jack-SWEDX
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Hej

Prylportalen har testat SWEDX Camo Full HD modellen. Testet finns här.

Postad bild
Mvh
Jack / SWEDX

Postad 05 november 2008 - 20:05

vaajkan
  • vaajkan
  • Användare

• 154 inlägg
  • 0
Tack för länken :) men vill gärna veta mer från folk här på mhb =) ni som har en swedx skriv gärna några rader och om ni är nöjda för de priset?

Postad 05 november 2008 - 21:12

whiking
  • whiking
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Jag hade gärna sett ett svar ifrån jack eller någon annan representant ifrån swedx på min frågeställning , hur man bäst ( om möjligt )
kan koppla ljudet externt, via någon subb eller dylikt :)

Postad 05 november 2008 - 21:43

Unregistered973
  • Unregistered973
  • Veteran

• 2 349 inlägg
  • 0
det testet ser jag fram att läsa tack för det.

Postad 05 november 2008 - 21:48

Jack-SWEDX
  • Jack-SWEDX
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Jag hade gärna sett ett svar ifrån jack eller någon annan representant ifrån swedx på min frågeställning , hur man bäst ( om möjligt )
kan koppla ljudet externt, via någon subb eller dylikt :)

Hej

Du kan få ljudet ut från TVn på 4 olika sätt.
1. Genom kontakterna för externa högtalare (du kan skarva kablar till RCA om det önskas).
2. Genom digital ljud-ut
3. Genom Scart1 ingången som är full scart och kan skicka ut både bild och ljud från TVn
4. Genom hörlur-utgången

Hoppas det ger svar på dina frågor

Mvh
Jack / SWEDX

Postad 05 november 2008 - 21:57

gusgez
  • gusgez
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

Hej

Du kan få ljudet ut från TVn på 4 olika sätt.
1. Genom kontakterna för externa högtalare (du kan skarva kablar till RCA om det önskas).
2. Genom digital ljud-ut
3. Genom Scart1 ingången som är full scart och kan skicka ut både bild och ljud från TVn
4. Genom hörlur-utgången

Hoppas det ger svar på dina frågor

Mvh
Jack / SWEDX

ur vilken källa får jag bäst ljud återgivning?

Postad 05 november 2008 - 22:05

whiking
  • whiking
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

ur vilken källa får jag bäst ljud återgivning?

En mycket intressant frågeställning, och på vilket sätt kan man på bästa sätt ansluta typ
tv-> aktiv subwoofer -> högtalare, eller andra alternativa sätt som inte innefattar inköp
av en en traditionell receiver/förstärkare.

//w

Postad 05 november 2008 - 22:08

Jack-SWEDX
  • Jack-SWEDX
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Till gusgez
Bäst återgivning av ljudet får du via digtalt ljud ut.

Till whiking
Du kan skaffa externa högtalare som har subwoofer och ansluta ljudet från TVn till dem. Exemplevis denna.

Mvh
Jack / SWEDX

Redigerat av Jack-SWEDX, 05 november 2008 - 22:11.

Postad 06 november 2008 - 08:08

skogsturken
  • skogsturken
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
När släpps 46tumarn och pris?

Postad 06 november 2008 - 14:04

vaajkan
  • vaajkan
  • Användare

• 154 inlägg
  • 0
Jag ser att det är flera som har tänkt köpa swedx camo (har köpt?) ni som har köpt en swedx camo kom gärna med flera bilder och en kort recension om den :( !

EDIT: och vad gör DVB-T ? klarar man sig utan den? ^^

Redigerat av vaajkan, 06 november 2008 - 14:20.

Postad 06 november 2008 - 17:20

TheSaurus
  • TheSaurus
  • Lärjunge

• 331 inlägg
  • 0

Jag ser att det är flera som har tänkt köpa swedx camo (har köpt?) ni som har köpt en swedx camo kom gärna med flera bilder och en kort recension om den :( !

EDIT: och vad gör DVB-T ? klarar man sig utan den? ^^

Inga bilder eller recension än tyvärr.

Kan dock svara på att DVB-T är marksänd digital TV.
Sedan om man vill ha boxer/viasat eller liknande måste man (till 99% säker) köpa en modul som man sätter in i TVn och sätter in kortet i.

Postad 06 november 2008 - 18:03

whiking
  • whiking
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Till gusgez
Bäst återgivning av ljudet får du via digtalt ljud ut.

Till whiking
Du kan skaffa externa högtalare som har subwoofer och ansluta ljudet från TVn till dem. Exemplevis denna.

Mvh
Jack / SWEDX

Och med digitalt ljud ut, menar du optisk eller?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.