Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Sharp Aquos-LED LCD Quattron Pixel LC-xxLE820E & LC-xxLE920E April/Augu

97 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

Postad 14 juni 2010 - 06:22

iorek
  • iorek
  • Wannabe

• 17 inlĂ€gg
  • 0
Mer info frÄn om lÀppsynkproblem frÄn Sharp.

TyvĂ€rr verkar de faktiskt ha strul med 820-modellen. De sĂ€ger att det snart ska komma en mjukvaruuppdatering för detta, men det finns inget sĂ€kert besked om nĂ€r

Mvh.

Postad 14 juni 2010 - 09:57

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

• 2 261 inlĂ€gg
  • 0

Mer info frÄn om lÀppsynkproblem frÄn Sharp.

TyvĂ€rr verkar de faktiskt ha strul med 820-modellen. De sĂ€ger att det snart ska komma en mjukvaruuppdatering för detta, men det finns inget sĂ€kert besked om nĂ€r

Mvh.

Tack för info! FÄr man frÄga hur du fÄr tag i infon frfÄn Sharp?

Bara att vÀnta pÄ mjukvaruupdate och hoppas att det fixar problemen med lÀppsynk till 100%, dvs oavsett kÀlla. Sharpen Àr struken som kandidat ur min lista tills det Àr verifierat att en uppdatering löser problemen.

//P

Postad 14 juni 2010 - 11:36

iorek
  • iorek
  • Wannabe

• 17 inlĂ€gg
  • 0
Jag sitter pÄ en 705:a idag som kommer bytas ut mot en LE820 eller Panasonic V20. Butiken har dÀrför tagit frÄgan med Sharp dÄ jag lÀst om lÀppsynksproblemen pÄ forum och i Hemmabiotidningen.

Jag uppdaterar sÄ fort jag har mer info.

Mvh.

Postad 14 juni 2010 - 14:29

VrÄlapan
  • VrĂ„lapan
  • LĂ€rjunge

• 343 inlĂ€gg
  • 0

Är det förresten nĂ„gon som fĂ„tt internetanslutningen till TV:n att fungera sĂ„ man kan kika pĂ„ bilder och lyssna pĂ„ musik? Jag har kopplat in nĂ€tverk och kan se att TV:n fĂ„tt en IP tilldelad men nĂ€r jag ska titta pĂ„ bilder sĂ„ fĂ„r jag ett meddelande i stil med att ingen nĂ€tverkskabel Ă€r ansluten. Hittar ingen vettig info i manualen.

NÄgon som kan förklara för mig hur jag ska lyckas med det hÀr?

Postad 20 juni 2010 - 20:29

Unregistered1889
  • Unregistered1889
  • Amatör

• 65 inlĂ€gg
  • 0
Hej

PÄ min LC-40LE820E har jag stÀllt in Dynamisk ( ej Fixerad ) pÄ följande sÀtt för DVB-C

Pict mode Auto

Baclight + 10

Contrast 0

Color - 16

Sharpnes + 3

Colortemp Mellan

Fine Motion Hög

Resten av instÀllningarna som de Àr frÄn början tycker det Àr okej för mig.

Är det nĂ„gon som uppgraderat programvaran sĂ„g att det fanns en pĂ„ Svenska Sharp nu.

Postad 20 juni 2010 - 22:08

Unregisteredb6367e16
  • Unregisteredb6367e16
  • LĂ€rjunge

• 339 inlĂ€gg
  • 0
Enligt Sharps support sÄ kan dom sjÀlva ha nyare uppdateringar, Àn de man finner pÄ hemsidan. BÀst Àr att slÄ en signal.

Postad 25 juni 2010 - 17:02

Unregistered1889
  • Unregistered1889
  • Amatör

• 65 inlĂ€gg
  • 0
Hep pÄ er alla

Ringde supporten och ja vad skall man sÀga jag Àr inte dum he he har haft 8 st LCD TV detta Àr den 9 onde men lite respekt kan man begÀra.
det som jag frÄgade var uppgraderingen som finns till denna TV och hjÀlper det mot det otroligt knasiga
dÄliga funktionen nÀr man har ComHem att man inte kan sortera bort de kanaler man inte har frÄn kanal listan.
Men se det kunde man inte svara pÄ utan umgefÀr det fÄr du leva med nÀ det vill jag inte levamed fan har betalt
16990:- för TV n det Àr som bil utan ratt

Postad 05 juli 2010 - 20:17

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

• 2 261 inlĂ€gg
  • 0
Är det nĂ„gon som hört nĂ„t ytterligare om en eventuell fix för lĂ€ppsynk problemet?

//P

Postad 08 juli 2010 - 08:54

Unregistered1889
  • Unregistered1889
  • Amatör

• 65 inlĂ€gg
  • 0
lÀppsynk problemet?

Hej

Jag köpte ny förstÀrkare Denon AVR-1611 ( som har Auto lÀppsynk ) ljudet frÄn DVD/Blueray gÄr dÄ via HDMI via förstÀrkaren till TV n inga andra anslutningar inga problem sedan.
Kostar 2998:- pÄ Hifiklubben.

Postad 09 juli 2010 - 10:24

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

• 2 261 inlĂ€gg
  • 0
Skulle kanske kallat det för ljudsynk problemet. LÀs tidigare inlÀgg i trÄden sÄ förstÄr du vad jag Àr ute efter...

//P

Postad 16 juli 2010 - 16:44

B-N
  • B-N
  • Wannabe

• 11 inlĂ€gg
  • 0
Jag har haft en LC46LE810E en vecka, det Àr ju inte exakt samma apparat som LC-xxLE820E, men programvaran borde ha stora likheter. TyvÀrr blev jag tvungen att byta pÄ grund av problem med ljudsynk pÄ den; vissa kÀllor var helt ok, medan andra, t.ex frÄn satellitmottagaren, var sÄ mycket ur synk att det inte gick att titta pÄ mÀnniskor som pratade utan att bli störd. Sharps kundsupport "hade aldrig hört talas om nÄgot sÄdant problem". Det blev istÀllet en Sony KDL-46EX700AEP.

Postad 17 juli 2010 - 07:47

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

• 2 261 inlĂ€gg
  • 0
Sharps kundsupport ljuger dig med största sannolikhet rÀtt upp i ansiktet! Tidningen HemmaBio var i kontakt med Sharp sverige gÀllande ljudsynkproblemen efter att de testat 820 modellen sÄ att kundsupporten skulle vara omedveten om problemet hÄller jag som högst osannolikt.

Ljudsynkproblemen Àr en klar dealbreaker för mig. Antingen fixar Sharp till det eller sÄ stryks de permanent frÄn min lista med kandidater! Synd, har en Àldre LCD frÄn Sharp och den har funkat riktigt bra...

Att Sharps kundsupport sen med stor sannolikhet ljuger för sina kunder Àr ocksÄ riktigt illa och Àven det kan fÄ mig att stryka dem frÄn listan...

//P

Postad 03 augusti 2010 - 11:48

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

• 2 261 inlĂ€gg
  • 0
Hur gÄr det för er som har problem med ljudsynk? Har ni fÄtt nÄn hjÀlp frÄn supporten och har ni isf lyckats fixa det med ny firmware som det talats om tidigare i trÄden?

//P

Postad 04 augusti 2010 - 16:21

Professor_Kalkyl
  • Professor_Kalkyl
  • Guru

• 4 342 inlĂ€gg
  • 0
NÀsta frÄga, har det Àn kommit fram om ljudsynk problemet bara uppstÄr nÀr man anvÀnder TVns egna ljudutgÄngar (högtalare + hörlursuttag) eller kvartstÄr det om man enbart tar bild till TV + ljud dÄ till förstÀrkare?

Postad 12 augusti 2010 - 09:07

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

• 2 261 inlĂ€gg
  • 0
Mailade den person pÄ Hemmabiotidningen som genomförde testen av LE820E och frÄgade om han hört nÄt frÄn Sharp angÄende ljudsynkproblemen. Han har inte hört nÄgot, men har för avsikt att ta en ny kontakt med Sharp efter semestrarna. Vi fÄr vÀl se om han kan fÄ fram nÄgot...

//P

Postad 12 augusti 2010 - 10:35

Professor_Kalkyl
  • Professor_Kalkyl
  • Guru

• 4 342 inlĂ€gg
  • 0
Jag har hört rykten om att synkproblemet uppstÄr pga Dolby Digital-lÀge eller nÄgot liknande

Postad 17 augusti 2010 - 10:05

RobbanN
  • RobbanN
  • Rookie

• 9 inlĂ€gg
  • 0
Jag Àr sugen pÄ denna LCD och enda nackdelen jag ser Àr synkproblemet, har nÄgon hört nÄtt mer om eventuell lösning?

Postad 20 augusti 2010 - 10:09

RobbanN
  • RobbanN
  • Rookie

• 9 inlĂ€gg
  • 0
Ingen som vet?

Postad 22 augusti 2010 - 09:45

ucam
  • ucam
  • Amatör

• 71 inlĂ€gg
  • 0

NÀsta frÄga, har det Àn kommit fram om ljudsynk problemet bara uppstÄr nÀr man anvÀnder TVns egna ljudutgÄngar (högtalare + hörlursuttag) eller kvartstÄr det om man enbart tar bild till TV + ljud dÄ till förstÀrkare?

Undrar samma sak. Men sÄ borde det ju rimligen vara. Jag har det kopplat med hdmi via förstÀrkaren och den skickar inte ens ljudet vidare till tvn.

FrÄgan Àr dock om det pÄ nÄgot sÀtt kan bli osynk mellan förstÀrkaren och tvn?

/ucam

Postad 27 augusti 2010 - 09:06

RobbanN
  • RobbanN
  • Rookie

• 9 inlĂ€gg
  • 0
NÄgon som hört nÄtt mer om detta problem och eventuell lösning?

Postad 22 september 2010 - 08:48

rufus0101
  • rufus0101
  • Wannabe

• 42 inlĂ€gg
  • 0
Hej.

Fick min igÄr, fantastisk bild och utseende pÄ skÀrmen. Hade tidigare en av de första generationernas LCD, det
har hÀnt en hel del pÄ 4-5 Är.

Men som ni nÀmner, upplever Àven en viss ljudfördröjning, just nÀr jag kör pÄ vanlig antennmottagning via kabel-tvn. Startade upp tv:n i köket, lyssnade och upplevde ett eko, det var alltsÄ Sharpen som slÀpade pÄ ljudet. Kommer nu sjÀlv att ligga pÄ Sharp angÄende denna "bug". Hör jag nÄgot Äterkommer jag.

Postad 20 oktober 2010 - 13:22

Rasmus Larsen
  • Rasmus Larsen
  • Amatör

• 52 inlĂ€gg
  • 0
FlatpanelsHD har en Sharp LE925 test online i dag :( :
Sharp LE925 review

Postad 31 oktober 2010 - 23:01

Cairoman
  • Cairoman
  • Wannabe

• 16 inlĂ€gg
  • 0
Sharp har slÀppt en mjukvaru uppdatering nu som finns att hÀmta hem pÄ deras sida.
Har sjÀlv laddat hem den nu och hoppas att ljudsynket försvinner.

Postad 01 november 2010 - 12:41

VrÄlapan
  • VrĂ„lapan
  • LĂ€rjunge

• 343 inlĂ€gg
  • 0
NÄgon som vet vad uppdateringen fixar? StÄr tyvÀrr inget pÄ hemsidan.

Postad 06 november 2010 - 10:19

rufus0101
  • rufus0101
  • Wannabe

• 42 inlĂ€gg
  • 0

NÄgon som vet vad uppdateringen fixar? StÄr tyvÀrr inget pÄ hemsidan.

Tanka ner .zip arkivet, i detta finns det en pdf som beskriver Àndringar. TyvÀrr inget som pÄverkar ljudsynk vad jag kan se.

Postad 07 november 2010 - 14:44

rufus0101
  • rufus0101
  • Wannabe

• 42 inlĂ€gg
  • 0
FrÄga till er som har ljudsynkproblem; hur har ni konfigurerat er setup ? SjÀlv kör jag med hörlursuttaget pÄ sidan, nÄgon som har provat med den digitala ljudutgÄngen till receiver ?

Postad 29 november 2010 - 19:38

joelarvidsson
  • joelarvidsson
  • Wannabe

• 27 inlĂ€gg
  • 0
Hej Àr ljudsynch problemet fixat Àn? BestÀmde mig idag för en LC-40LE820E men det fanns ingen inne i lager sÄ jag valde LC-40LE810E istÀllet dÄ Ànda skillnaden jag kan se Àr avkodningen av ljudet och dnla linken och det kan jag leva utan. Dock fick jag inte bilden pÄ den att se identisk ut i butiken men det var nog en placebo effekt dÀr den LC-40LE810E hade lite ljusare rum bakom sig. Panelen ska vara den samma sÄvitt jag kan se pÄ Sharps sida.

What!! verkar skilja Ă€ndĂ„. Är det inte glasfront pĂ„ 810?
Pianosvart med glasfront,

Redigerat av joelarvidsson, 29 november 2010 - 19:54.

Postad 30 november 2010 - 11:20

joelarvidsson
  • joelarvidsson
  • Wannabe

• 27 inlĂ€gg
  • 0
Har pratat med sharp och 810 har inte glasrutan. SÄ det blir och bestÀlla en 820 sÄdan istÀllet (vill ha glasrutan).

Redigerat av joelarvidsson, 30 november 2010 - 11:21.

Postad 30 november 2010 - 20:07

joelarvidsson
  • joelarvidsson
  • Wannabe

• 27 inlĂ€gg
  • 0
LÀmna igen den pÄ mediamarkt och bestÀllda LC-40LE820E frÄn hifi klubben istÀllet.

Postad 01 februari 2011 - 18:52

MackeNo1
  • MackeNo1
  • LĂ€rjunge

• 302 inlĂ€gg
  • 0
Har dom fÄtt fram nÄn lösning pÄ ljudproblemet? Verkar vara en fin tv om dom fÄr ordning pÄ det..

Postad 11 februari 2011 - 09:51

andersos
  • andersos
  • MĂ€stare

• 3 199 inlĂ€gg
  • 0
Installerade en 820 Ät förÀldrarna förra fredagen. Grym bild för lcd (instÀllningar enligt flatpanels.dk). Under veckan har det blivit osynk pÄ ljudet 4 gÄnger (dvb-t, svenska och finska kanaler), sÄ felet verkar inte ÄtgÀrdats Àn. Kör med nyaste firmware frÄn 22/12. Men kom pÄ hur man kan synka ljudet. Tryck bara knappen för ljudbyte ett par gÄnger. Finns inget annat ljud Àn stereo sÄ försvinner ljudet tillfÀlligt och Àr synkat dÄ det kommer tillbaka.

Har 924/925 samma problem? Tycker bilden pÄ dessa Sharpar Àr lik plasma och 925 eller Ärets modeller Àr intressanta för egen del.

Postad 28 april 2011 - 10:05

andersos
  • andersos
  • MĂ€stare

• 3 199 inlĂ€gg
  • 0
13/4 kom firmware 1.19 som enligt release info ska ÄtgÀrda ljud synk problemet :)

Postad 28 april 2011 - 16:46

Professor_Kalkyl
  • Professor_Kalkyl
  • Guru

• 4 342 inlĂ€gg
  • 0
Najs, dÄ blir ju denna TV mer intressant igen!

Postad 17 maj 2011 - 09:10

andersos
  • andersos
  • MĂ€stare

• 3 199 inlĂ€gg
  • 0
Och det funkar :) Inget mera osynk pÄ tv-kanaler iaf.

Postad 17 maj 2011 - 16:54

Professor_Kalkyl
  • Professor_Kalkyl
  • Guru

• 4 342 inlĂ€gg
  • 0
andersos helt underbart att du lÀgger till detta i trÄden, nu blir denna TV högst attraktiv igen :)

Postad 01 juli 2011 - 22:24

McEnroe_
  • McEnroe_
  • Rookie

• 8 inlĂ€gg
  • 0
Finns det fler som kan bekrÀfta att ljudsynk-problemet verkligen upphör pÄ 820'n i och med en uppdatering av dess firmware? - Grymt sugen pÄ köp om sÄ Àr fallet.

Postad 13 juli 2011 - 21:04

sharpkarlsson
  • sharpkarlsson
  • Wannabe

• 16 inlĂ€gg
  • 0
Hej!

Har uppdaterat le820, vilket jag gjorde direkt nÀr jag packade upp den ur kartong. tycker dock att det Àr lite osync i bild och ljud pÄ vissa kanaler nÀr jag tittar pÄ tv genom canaldigital boxen. Har uppdaterat till 1.19. Finns det nÄgon nyare version? Och var laddade ni hem eran firmware?
Mvh andreas

Postad 18 juli 2011 - 01:23

hlafk
  • hlafk
  • Wannabe

• 19 inlĂ€gg
  • 0
Jag Àr vÀldigt sugen pÄ denna tv, tÀnkte bara kolla hur ni upplever hastigheten pÄ den...
Jag Àr en zappare, jag vill att det ska gÄ fort att fippla igenom mina 15 kanaler.
AlltsÄ tiden frÄn man trycker för att byta program till att det faktiskt Àr bytt och man ser och kanske hör vad det Àr....

Hur pass refelktiv Àr skÀrmen? NÄgra problem att kolla dagtid?

Postad 18 juli 2011 - 15:54

sharpkarlsson
  • sharpkarlsson
  • Wannabe

• 16 inlĂ€gg
  • 0
Hej!
Kul att nÄn mer skriver i denna trÄd just nu.
hittade uppdateringen 1.20 och nu Àr jag nöjd med ljudet, det syncar bra!
Vad det gÀller att byta kanal och zappa sÄ tycker jag det Àr canal digitalboxen som sÀtter grÀnsen. har dock en harmony one dosa. Vet ej om det Àr nÄgon skillnad med vanliga tv dosan. Vet att sharp hade lite problem för nÄgot Är sedan med sega fjÀrrkontroller.
pÄ din frÄga om reflektioner kan jag sÀga att jag har tvn i vardagsrummet med tre fönster och mycket ljust. dÄ tvn har glasskiva Àr det klart att det blir reflektioner. detta var nÄgot jag störde mig pÄ lite i början men tycker det nu Àr okej, har nog vant mig. Drar jag för blir det inga reflektioner alls fram lampa osv vad jag mÀrkt. Har du fler frÄgor kan jag kolla upp det.
Mvh Andreas

Postad 19 juli 2011 - 13:30

hlafk
  • hlafk
  • Wannabe

• 19 inlĂ€gg
  • 0
Jag tycker nog kÀnna att det oftast hÀnger pÄ tv:n och menyerna ifall det gÄr lÄngsamt, sÀllan vart med om att man fÄtt vÀnta pÄ att tv:n ska reagera efter man tryckt nÄtt pÄ fjÀrren...

NÀstan Ànda anledningen till att jag kollar pÄ lcd istÀllet för plasma Àr ju just för reflektionernas skull, men verkar vara ganska vanligt nuförtiden att lÀgga pÄ en glasskiva pÄ dom...
En anledning till Àr vÀll att jag till och frÄn spelar en del tv-spel dÄ det finns en del saker som kan brÀnna in i bilden.

Jag fÄr nog helt enkelt gÄ till butik och klÀmma och kolla pÄ dom lite...

Postad 23 juli 2011 - 16:46

Rickard S
  • Rickard S
  • Rookie

• 9 inlĂ€gg
  • 0
Har köpt en LC-46LE810E och upplever att ljudet Àr i osynk nÀr jag tar ut det via receiver. Tycker inte det verkar vara samma som andra beskriver om LC-46LE820E, dÀr verkar det gÀlla tv:ns högtalare.

Jag har kopplat bilden via HDMI frÄn PS3 och digitalbox. Ljudet gÄr optiskt frÄn PS3 och digitalbox till min Harman Kardon AVR 2000. Det Àr osynk bÄde frÄn PS3 och digitalbox, dock inte nÀr man tar ut ljudet via tv:ns högtalare.

Tacksam för tips om hur man kan lösa problemet.

TillÀgg: Ljudet ligger före bilden, nÄgra tiondels sekunder kanske.

Redigerat av Rickard S, 23 juli 2011 - 16:58.

Postad 11 augusti 2011 - 19:50

WinHo
  • WinHo
  • AnvĂ€ndare

• 104 inlĂ€gg
  • 0
Hej alla!

Var det nÄgon som lyckades fixa problemet med ljudsynk ordentligt? Köpte denna tv (46LE820E) för ett par dagar sen och har uppdaterat till senaste firmware och allt, men mitt ljud Àr fortfarande rejÀlt i osynk.

Jag har testar framförallt att köra med en WDTV och Dator inkopplad via hdmi, och vad jag Àn kollar pÄ sÄ ligger ljudet ungefÀr 0,4 sek efter bilden. Det blir helt omöjligt att titta pÄ nÄgot och det har uppenbarligen inte löst sig alls med firmware.

Jag har Àven provat att i VLC pÄ datorn synka om ljudet sÄ det ligger 0,4 sek efter, och dÄ blir det perfekt.

Är det nĂ„gon annan som upplever detta nĂ€r de kopplat in en dator eller nĂ„got annat via HDMI?

Kan ni Àven skriva exakt vilken version ni har pÄ er tv, alltsÄ det som stÄr om man kollar i menyn?

Tack pÄ förhand!!

Postad 14 augusti 2011 - 10:26

O3car
  • O3car
  • Rookie

• 3 inlĂ€gg
  • 0
Det finns en uppdatering av mjukvaran frÄn Sharp som ska fixa detta problemet.
Sharp beskriver uppdatgeringen som "Improvement of Lip-Sync problem – sound has a delay to the picture".
Denna slÀpptes redan den 13:e april i Är.
Bara att kika in pÄ produkthemsidan hos Sharp: Sharp Aquos LC-46LE810E.

Jag hamnade pÄ den sidan nÀr jag letade information om hur man var tvungen att frakta tv:n, liggande eller stÄende.
Ni som verkar ha köpt varsin TV och kanske kan tala om för mig vad det finns för krav?
Kan man fÀlla sÀtena i bilen och lÀgga tv:n ner nÀr man kör hem?

Redigerat av O3car, 15 augusti 2011 - 13:31.

Postad 16 augusti 2011 - 18:05

Samsung Master
  • Samsung Master
  • Wannabe

• 18 inlĂ€gg
  • 0

Kan man fÀlla sÀtena i bilen och lÀgga tv:n ner nÀr man kör hem?

Det ska inte vara nÄgra problem! Har hört att det gÄr bra med LCD men inte med Plasma.

Postad 28 augusti 2011 - 16:31

HennuX
  • HennuX
  • Rookie

• 2 inlĂ€gg
  • 0
Hej!

Har införskaffat en 52LE820E & installerat i min lgh som har comhem-ansluten kabel-tv. Hade tidigare en tjock-tv o har aldrig kÀnt ett behov av digital-box. Den initiala upphetsningen av att Àntligen ha uppgraderat till en ny frÀsig platt-tv lades sig ganska snabbt dÄ den vanliga analoga mottagningen ger en bild under all kritik. GÄr inte att se en hel film utan att fÄ migrÀn :unsure:

DÄ jag in i det lÀngsta vill undvika att skaffa en separat box o en till fjÀrrkontroll, vill jag gÄ pÄ djupet med vad jag har för möjlighet att stoppa ca-modul direkt i tv:n. (Att införskaffa en Logitech Harmony XXX eller liknande Àr i nulÀget inte aktuellt sÄ den diskussionen kan vi droppa)

Mitt stora frÄgetecken Àr:
GÄr det att stoppa en Comhem CI+ modul i tv:n o se HD-kanaler?
(Givetvis under förutsÀttning att jag har ett abonnemangspaket hos CH)

Mina egna efterforskningar har gett mig förvirrande svar. En sökning pÄ comhem.se sÀger att min tv INTE stödjer CI+ modul. I Sharps egna produktblad över 52LE820E Àr stöd för Common Interface CI+ ibockad medans stöd för dvb-c2 har ett x.
Ska detta tolkas som att tv:n kan hantera en CI+ modul men ej stödjer mottagning av HD-kanaler?

Skulle vara tacksam ifall ngn annan kör med CA-modul och vill dela med sig av all input.
Tack pÄ förhand! :unsure:

Postad 24 september 2011 - 03:23

samulen
  • samulen
  • Rookie

• 2 inlĂ€gg
  • 0

Kan man fälla sätena i bilen och lägga tv:n ner när man kör hem?

Denna LCD ska transporteras stående pga. den glaskiva som täcker hela panelen som kan spricka vid liggande transport. <--- instruktion från "Hembiobutiken"

Postad 26 september 2011 - 13:10

Kalliban
  • Kalliban
  • Wannabe

• 48 inlĂ€gg
  • 0
Dvs: 820 som har glasskiva ska fraktas stående, annars finns risk att glasskivan spricker. 810 som inte har någon glasskiva kan fraktas liggandes (men kör ändå försiktigt isf).

Postad 26 september 2011 - 21:28

schangtil
  • schangtil
  • Rookie

• 3 inlĂ€gg
  • 0
Vet ni som har den hur den klarar 24p? Skall köra mestadels film från en HTPC och då känns det som viktigt att 24p funkar prima.

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.