Och 9.2 av en tredje. Verkar som OXM har issues.9.7 i betyg av en sida, 6 av en annan. Intressant!
Guitar Hero: Warriors of Rock (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(2)
|
59:- |
1 relaterade trådar
Guitar Hero: Warriors of Rock ( inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 26 September 2010 - 13:27
Postad 26 September 2010 - 15:40
Vad är dealen med gitarren? Verkar som den nya snygga modellen endast befinner sig i spel+gitarr-packen. Band-packen så är det en vanlig tråkig modell på bilderna, stämmer det?
Postad 26 September 2010 - 15:47
Hahah! good oneVad är dealen med gitarren? Verkar som den nya snygga modellen endast befinner sig i spel+gitarr-packen.
Postad 03 October 2010 - 15:38
I QP+ så är det vanliga 5 stjärnor (6 om man FC:ar) som gäller. Dock finns det 12 utmaningar per låt (3 gitarr, 2 bas, 2 trum, 2 mic, 3 band) där man kan få upp till 3 stjärnor för varje genom att t.ex. bara uppstrumma eller plocka ett visst antal noter av en viss färg, streaks osv. precis som i GH5/BH förutom att det där bara var en utmaning/låt. Sedan finns en power challenge för varje låt också där man med hjälp av två valfria powers från karriärsdelen kan få upp till 17 stjärnor (Jag har inte lyckats få fler iaf.)
Postad 05 October 2010 - 21:31
De sista låtarna är ju lite svårare iafännu ett skandal spel enligt mig, men jag ska försöka spela mig fram till de bättre låtarna om jag orkar!
Edit: Coolt att de har med Spidermanlåten från den tecknade serien som gick förr =P.
Redigerat av Zoiler, 08 October 2010 - 13:48.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Guitar Hero: Warriors of Rock
2 bilder
121 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?