Men om då dom kommer ta bort möjligheten att använda den amerikanska, japanska osv storen måste dom ju börja släppa grejerna lite bättre(aka samtidigt och inte 2 månader efter i Europa), man kan ju hoppas iaf...
Sony PlayStation 3 (PS3) 60GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(705)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 40GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(530)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(259)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(78)
|
Inga priser |
Postad 03 April 2008 - 06:34
Men om då dom kommer ta bort möjligheten att använda den amerikanska, japanska osv storen måste dom ju börja släppa grejerna lite bättre(aka samtidigt och inte 2 månader efter i Europa), man kan ju hoppas iaf...
Postad 03 April 2008 - 08:00
Tyckte det var odugligt, hackade och blinkade och hade sig nåt alldeles för jä-kligt....
När ska de släppa ett fotbollsspel som flyter på och inte hackar (PES) och som inte känns som att springa i sirap (FIFA08)?
Postad 03 April 2008 - 13:25
Så äntligen är den mer integrerad med PS3ans UI? Så som 360ns dito?
Läste att de inte kommer att hindra folk från att logga in i andra länders affärer.
Postad 03 April 2008 - 15:41
Jo jag har också testat Euro 08, tyvärr har inte utvecklingen gått framåt sen fifa 08 släpptes utan är samma dåliga kvaliteNån mer som testat UEFA Euro 08 demot?
Tyckte det var odugligt, hackade och blinkade och hade sig nåt alldeles för jä-kligt....
När ska de släppa ett fotbollsspel som flyter på och inte hackar (PES) och som inte känns som att springa i sirap (FIFA08)?
Postad 03 April 2008 - 17:48
Postad 03 April 2008 - 17:59
En liten snabb fråga: Hur stor plats tar ett spel som man laddar ner från PSN?
Det beror ju helt på vad för spel man laddar ner
Postad 03 April 2008 - 18:17
Postad 03 April 2008 - 18:30
En liten snabb fråga: Hur stor plats tar ett spel som man laddar ner från PSN?
Det beror ju helt på vad för spel man laddar nerSom exempel så tar Pixeljunk Monsters runt 40 meg medan GT5 Prologue ligger på i runda slängar två gig.
okej
Postad 03 April 2008 - 20:18
Någon som har tankat hem "Reel Fishing"? Är det något att ha? Är det ett gammalt PS1-spel?
Går i samma funderingar. Är det nått att ha? Har inte sett några screenshots eller liknande.
Postad 04 April 2008 - 10:21
Vad tror ni; lanserar Sony den öppna Home-betan i samband med Store-ändringen, kanske?
Hittade en tråd om detta -> http://boardsus.play...ssage.id=159091
Verkar lovade
Postad 04 April 2008 - 10:26
Tack! Hur är gamla PS1-spel som man tankar hem från PSN? Har dom "hottat" till dom något eller är det bara en rakt av emulering?
Postad 04 April 2008 - 11:33
Tack! Hur är gamla PS1-spel som man tankar hem från PSN? Har dom "hottat" till dom något eller är det bara en rakt av emulering?
jag har köpt wipeout och mortal kombat, wipeout är tyvärr så gott som ospelbart, iallafall på en 42" lcd. Mortal kombat ser inte roligt ut det heller men det går att spela, synd att dom inte fräschat upp grafiken lite för det finns ju många toppenspel till ps1.
Postad 04 April 2008 - 12:13
Jo jag har också testat Euro 08, tyvärr har inte utvecklingen gått framåt sen fifa 08 släpptes utan är samma dåliga kvaliteNån mer som testat UEFA Euro 08 demot?
VA?!?!
Jag upplever ju att UEFA har bättre framerate än fifa08, det går liiite snabbare också i gameplay vilket gör det liiite mer arkadigt. Vissa finter har dom absolut förbättrat också anser jag...är det bara JAG som upplever uefa BÄTTRE än fifa08?
Postad 05 April 2008 - 11:35
Nej. De är helt original hittills. Det blir ju lite suddigt på högupplösta LCD-skärmar och liknande, men det är ju inte alldeles ospelbart. Jag har köpt några spel som jag inte har i original sedan innan. Priset är helt okej, tycker jag.
Har man en PSP så är ju spelen verkligen användbara, förresten. Bara att kopiera över från PS3 och spela på PSP. Grafiken känns lite bättre på den maskinen också och man kan ju spela var och när man vill.
Senast köpte jag "Populous: The Beginning", men jag har inte haft tid/orkat sätta mig in i spelet. Svenska finns som språkval i det spelet, förresten.
Jag har dock förgäves väntat på "Castlevania: Symphony of the Night". Det har funnits i USA-storen i princip från start, men har inte kommit hit än. Suck...
Postad 05 April 2008 - 13:22
VA?!?!
Jag upplever ju att UEFA har bättre framerate än fifa08, det går liiite snabbare också i gameplay vilket gör det liiite mer arkadigt. Vissa finter har dom absolut förbättrat också anser jag...är det bara JAG som upplever uefa BÄTTRE än fifa08?
JA.
Själv tycker jag att fifa08 är riktigt bra.
Postad 06 April 2008 - 17:52
Jag har dock förgäves väntat på "Castlevania: Symphony of the Night". Det har funnits i USA-storen i princip från start, men har inte kommit hit än. Suck...
Jag har köpt det från USA-storen ..
Postad 07 April 2008 - 08:37
Det tycker ju jag också men jag tycker inte UEFA är sämreJo jag har också testat Euro 08, tyvärr har inte utvecklingen gått framåt sen fifa 08 släpptes utan är samma dåliga kvaliteNån mer som testat UEFA Euro 08 demot?
VA?!?!
JA.
Själv tycker jag att fifa08 är riktigt bra.
Postad 08 April 2008 - 15:31
Svett, jubel, grabbar som kramas. na... jag vill kicka boll.
Postad 08 April 2008 - 15:41
Postad 13 April 2008 - 17:29
Förresten om jag har ett konto på amerikanska PS Store kan jag köpa GT5 PROLOGUE och lira det här i sverige 39$ är ju betydligt minder än 399 spänn ???
/PlasmaNoob
Redigerat av PlasmaNoob, 13 April 2008 - 17:31.
Postad 13 April 2008 - 18:21
Postad 13 April 2008 - 18:53
Har det bara släppts på EU Shoppen ?
/PlasmaNoob
Postad 13 April 2008 - 20:07
Gjorde ett amerikanskt konto för att komma in på den amerikanska PS store. Men jag hittade inte GT5 prologue ???
/PlasmaNoob
japp
Postad 13 April 2008 - 20:13
14 april får jänkarna spelet.Gjorde ett amerikanskt konto för att komma in på den amerikanska PS store. Men jag hittade inte GT5 prologue ???
/PlasmaNoob
Postad 14 April 2008 - 08:32
Pallar inte kolla igenom tråden. Sen GT5 Prologe dök up på PSS så har inget hänt på ca 1,5 veckor.... Nån som vet ett datum på När "New greater look" kommer ? Antar att det sätter lite mer fart på material som släpps efter det ???
Förresten om jag har ett konto på amerikanska PS Store kan jag köpa GT5 PROLOGUE och lira det här i sverige 39$ är ju betydligt minder än 399 spänn ???
/PlasmaNoob
KAn jag köra det här på min "svenska" maskin och möta svenska lirare på nätet ? om det finns onlineläge ?
Knaske kan logga in på mitt svenska konto och köra det om jag köper det i den Amerikanska shoppen ?
Nån som vet ?
Postad 15 April 2008 - 10:03
Postad 15 April 2008 - 10:26
Well laddade hem nya PSN i morse och det enda jag hann notera var egentliegn att den numer är SNABB. ######r vilken speed allting har nu!
Inget annat som var nytt och trevligt?
Postad 15 April 2008 - 10:36
Hoppas bara det löser sig med att bilderna tar såååån tid att ladda fram
Postad 15 April 2008 - 10:39
Inget annat som var nytt och trevligt?
sitter på jobbet så jag kan inte kolla själv..
Tilläggspaket till "Stardust HD" och "Guitar Hero III" och några trailers.
Veckans egentliga innehållsuppdatering i affären kommer väl på torsdag, som vanligt (hoppas jag, i alla fall).
Postad 15 April 2008 - 11:06
Redigerat av Scrapanatchi, 15 April 2008 - 11:07.
Postad 15 April 2008 - 13:14
Det stämmer; Metal Gear Online Premiere Beta.
Fyfan va skoj!
Är det ett datum man kan lita på eller?Metal Gear Online will be included with Metal Gear Solid 4, which will be released on June 12, 2008.
Redigerat av ChoAtic, 15 April 2008 - 13:17.
Postad 15 April 2008 - 14:13
Innehållsindelningen i EU-butiken kunde ha varit bättre överhuvudtaget, faktiskt. Det var en av de första tankarna som slog mig när jag tittade igenom den nya butiken.saknar en kategori för PS1 spel och Eye Spel som amerikanarna ska ha fått.. (i Eurropa butiken) :/
Fler som har funderat över det: Why does Sony Europe mess everything up? Kan inte annat än instämma, tyvärr.
Det är ju officiell Konami-information, så det borde man ju kunna göra!Är det ett datum man kan lita på eller?
Postad 15 April 2008 - 15:24
Super Stardust HD Solo Add-on Pack (£2.99)This upgrade pack for Super Stardust HD requires the original game. It will add new game modes: Endless, Survival, Bomber and Time Attack. Arcade Mode now features the Easy difficulty. A new Retro soundtrack has been added. [Editor's Note: It is incredibly awesome. A must-buy for fans of Super Stardust HD.
Bifogad fil(er)
Postad 15 April 2008 - 15:39
Riktigt trevligt tycker jag.
Men frågan är ju hur "publik" den betan är,
eftersom det verkar som att man måste ha en kod för den menar jag.
Jag har gjort en intresseanmälan hos Konami men jag fick tyvärr ingen kod.
Enligt ps3bloggenThis week we’ll go into a lot of detail on Metal Gear Online and the upcoming MGO Beta. You must attain a free pre-order bonus gift “Metal Gear Saga Vol. 2″ DVD with MGO Beta Unique Product Voucher Code (UPVC) insert to participate in the MGO Beta as explained in our post last week.
MGO
If you have attained a MGO Beta UPVC, then Thursday, April 17th, this week, the download of the MGO Beta client will be available to you through the PlayStation Store on your PS3 (but please bear in mind, gameplay does not start until April 21st , and then will run until May 5th) - again, please do not try to redeem your UPVC before April 17th, you will just get an error message. You need to carefully follow the instructions provided on the MGO Beta UPVC insert in order to get at the download of the MGO Beta client through the PlayStation Store on your PS3. It is also important to note that your UPVC for the MGO Beta is good for only one PS3/PSN/PlayStation Store account, so you should absolutely NOT share your UPVC with anyone (unless you plan to forfeit your MGO Beta to whoever you give the UPVC to). There will not be any additional issue/reissue, replacement, etc of these codes - so again, we stress, please DO NOT share your UPVC for the MGO Beta with anyone!
Once you’ve got the MGO Beta client downloaded and installed, it’s time to load it up. Upon launching and going past the main menu, you’ll see that you need to sign up for a Konami ID. What is a Konami ID you ask? It is Konami’s service that has actually been around for a while in Japan, which basically allows for a unified account and access across various Konami products and services. Konami ID will be used for the first time in MGO for the US, and using the Konami ID allows for some of the really unique features we plan to offer the community with MGO. Once you hit the Konami ID sign up menu option, you should notice something subtle, but really cool: MGO launches the PS3 web browser from in-game and takes you to the Konami ID registration page. You can also simply visit http://id.konami.net from your favorite Web browser right now and sign up as well, to get a head start!
Postad 15 April 2008 - 16:08
Postad 15 April 2008 - 16:10
Jag förstår om det är förvirrande att vi får något som inte jänkarna eller japanerna får, men så verkar det vara iaf. Kors in the roof.
Postad 16 April 2008 - 08:08
Det låter ju toppen!Vad gäller Metal Gear Online så har jag förstått det som att de som förbeställt spelet i US får en kod och får vara med i betan. I EU får allavara med.
Jag förstår om det är förvirrande att vi får något som inte jänkarna eller japanerna får, men så verkar det vara iaf. Kors in the roof.
Håller tummarna för att det stämmer!
Postad 16 April 2008 - 13:18
Postad 17 April 2008 - 09:39
skriver hellre på en lista där dom ska släppa mer innehåll på den europeiska affären. byta namn på kategorierna, vad är det för i-landsgnäll?
Håller med dig ....
Postad 17 April 2008 - 10:50
Postad 17 April 2008 - 10:55
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
.-*- Min Hembio Clan -*-.
2 filmer
2 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna