Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Cowon iAudio D2

1272 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 juli 2007 - 07:22

völund
  • völund
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Finns ett xp tema för Cowon D2 att ladda ner på följande länk för de som är intresserade och använder firmware 2.50b alt 3.50b. ser mycket trevligare ut än default och har snyggare , tydligare ikoner i menyerna.

http://iaudiophile.n...9&postcount=248

//Jonas

Redigerat av völund, 13 juli 2007 - 07:28.

Postad 13 juli 2007 - 09:18

Keng
  • Keng
  • Lärjunge

• 465 inlägg
  • 0

Finns ett xp tema för Cowon D2 att ladda ner på följande länk för de som är intresserade och använder firmware 2.50b alt 3.50b. ser mycket trevligare ut än default och har snyggare , tydligare ikoner i menyerna.

http://iaudiophile.n...9&postcount=248

//Jonas

<{POST_SNAPBACK}>

Oj, Mycket snyggt! Hmm orkar man byta firmware ;)

Postad 13 juli 2007 - 18:55

Xhit
  • Xhit
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Oj, Mycket snyggt! Hmm orkar man byta firmware :)

<{POST_SNAPBACK}>

Man behöver inte byta firmware. Bara ladda ned ett program när man kan packa upp bilderna från firmwaren och sedan packa om dom till den firmware man kör med. Programmet för att göra detta ska finnas i någon av trådarna där. Tror det heter D2toTGA.. Fast man måste ju förstås ladda om firmwaret till D2:an. ;)

Redigerat av Xhit, 13 juli 2007 - 18:58.

Postad 13 juli 2007 - 19:29

völund
  • völund
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Lägger ut en bild i mitt galleri för den som är intresserad av hur xptheme ser ut på min D2:a.

Postad 13 juli 2007 - 20:18

tobbis
  • tobbis
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0

Köpte min D2 i tisdags, och är givetvis grymt nöjd! Har läst hela tråden och fått ruskigt mycket tips och dessutom all teknisk mumbo-jumbo förklarad, böjer ödmjukast mitt huvud av respekt för ert kunnande och engagemang...
Efter den sockrade inledningen kanske man kan hoppas på hjälp med följande?
- hur raderar man ett bookmark? Lyckas inte, och hittar inget i bruksanvisningen...
- jag laddade ner fontpatchen som gjorde texten fetare, den blev klart bättre men texten i informationen om minnesutrymme flyter ihop så att jag inte ser hur mycket jag har ledigt. Efter att jag kört patchen så upptäckte jag att man ju kan ändra textstorleken i fw 2.50 som jag har, men det gör ingen skillnad på storleken oavsett om jag väljer size 1, 1,5 eller 2. Beror det på patchen, och kan man i så fall ta bort patchen utan att blåsa D2:an på det jag har lagt in?
- det diskuteras livligt om vilken skyddsplast man kan ha, men det sägs ingenting om hur det påverkar bilden. Jag kommer nog titta en hel del på film i min D2, blir inte den upplevelsen rätt mycket sämre med plastad skärm? Tror ni att stylusen kommer att repa skärmen (använder den hela tiden, ger bättre precision än mina feta fingrar), eller är det bara som skydd mot nycklar å sånt i fickan? Funderar på att bara ha en liten smidig tygpåse (typ till solglasögon).

<{POST_SNAPBACK}>

Jag kör med en skyddsplast från screenguard, och man märker inte att det sitter på kvaliteen på bilden påverkas inte ett dugg. Även om du är jätte försiktig, kör med påse, aldrig tillsammans med nycklar m.m. så kommer du nog ändå att få en repa tillslut och eftersom en skyddsplast nästan inte märks så är detta ett bra alternativ.

Redigerat av tobbis, 13 juli 2007 - 20:21.

Postad 16 juli 2007 - 16:18

Xhit
  • Xhit
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Andra teman än XP temat finns för nedladdning här:
http://www.iaudiophi...ead.php?t=14856

Postad 16 juli 2007 - 22:35

Keng
  • Keng
  • Lärjunge

• 465 inlägg
  • 0

Andra teman än XP temat finns för nedladdning här:
http://www.iaudiophi...ead.php?t=14856

<{POST_SNAPBACK}>

Damn, mycket snygga. ska fixa dem direkt :)

Postad 17 juli 2007 - 09:31

völund
  • völund
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
ja, det är mycket snygga. Kör för tillfället xptheme som jag tycker är snyggast men det kommer ju ut flera teman hela tiden allt eftersom så det ska bli kul att se när det kommer ett vistatheme eller iphonetheme.

Postad 17 juli 2007 - 09:57

Keng
  • Keng
  • Lärjunge

• 465 inlägg
  • 0

ja, det är mycket snygga. Kör för tillfället xptheme som jag tycker är snyggast men det kommer ju ut flera teman hela tiden allt eftersom så det ska bli kul att se när det kommer ett vistatheme eller iphonetheme.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, Xptemat är snyggast :) men jag orkar inte byta firmware eller något sånt :)

Postad 17 juli 2007 - 10:01

Xhit
  • Xhit
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

iPhone tema finns redan här.

Fast jag vet inte om det fångar iPhone utseendet riktigt.. :)

Sony Ericsson temat på den där sidan är rätt snyggt tycker jag.

Redigerat av Xhit, 17 juli 2007 - 10:02.

Postad 17 juli 2007 - 11:39

Keng
  • Keng
  • Lärjunge

• 465 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

iPhone tema finns redan här.

Fast jag vet inte om det fångar iPhone utseendet riktigt.. :)

Sony Ericsson temat på den där sidan är rätt snyggt tycker jag.

<{POST_SNAPBACK}>

SE temat var snyggt, synd att det inte finns till 3.50.....

Postad 17 juli 2007 - 11:44

Xhit
  • Xhit
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Om du orkar kan du alltid packa om temat till 3.50 genom att först köra D2toTGA och sedan TGAtoD2. Programmen hittar du i denna tråd.

Postad 17 juli 2007 - 12:18

Keng
  • Keng
  • Lärjunge

• 465 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Om du orkar kan du alltid packa om temat till 3.50 genom att först köra D2toTGA och sedan TGAtoD2. Programmen hittar du i denna tråd.

<{POST_SNAPBACK}>

Jobbigt :)

Postad 17 juli 2007 - 20:31

imail_92
  • imail_92
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Någon som vet något om 8 och 16 gb varianterna? D2 16gb?

Postad 17 juli 2007 - 23:04

Keng
  • Keng
  • Lärjunge

• 465 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Skulle vara najs om de släpptes :unsure:
Hörde att de skulle vara något till jul eller senare, men det är bara rykten som vanligt.

Postad 18 juli 2007 - 19:35

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Skulle vara najs om de släpptes :angry:
Hörde att de skulle vara något till jul eller senare, men det är bara rykten som vanligt.

<{POST_SNAPBACK}>

Frågan är om det är nödvändigt? Varför inte sparka in ett stort SDHC kort istället, blir mkt billigare. Vågar knappt tänka på vad en D2:a 16GB modell kommer att kosta..

Postad 18 juli 2007 - 20:33

imail_92
  • imail_92
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
men ett 8 gb borde de får fram tycker jag. Deras iaudio 7 har ju 8gb och det är ju bara för musik så de borde ju finnas. sen är det kanske inte alla som vill köra med minneskort brevid utan använda det till att ta bilder från karmans bilder och se på.

Postad 19 juli 2007 - 09:07

jontaw
  • jontaw
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Tjenare.
Jag undrar var man hittar bra och roliga Flash program till D2:an?

Jag åker till Korea nästa vecka och ska nog leta upp lite roliga gadgets som finns till D2:an där.

/ Jonta

Postad 19 juli 2007 - 09:17

Xhit
  • Xhit
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Tjenare.
Jag undrar var man hittar bra och roliga Flash program till D2:an?

Jag åker till Korea nästa vecka och ska nog leta upp lite roliga gadgets som finns till D2:an där.

/ Jonta

<{POST_SNAPBACK}>

Hej, På det här forumet finns lite länkar och packs med flash-spel.

Dessa trådar på forumet är extra intressanta.
Flash Games/Applications supported by Cowon D2
Touchscreen Games for D2

Personligen tycker jag touchscreenspelen är roligast. Bowman, Kangaroo Hangman, Soduko är några av mina favoriter..
Om du är i Korea kanske du ska passa på att köpa DVB-H (digital-tv) versionen av D2:an, det verkar som denna standard även kommer bli aktuell i Sverige om EU får som de vill! ;)

Edit: Glöm det förresten. D2:an har DMB (Korea) inte DVB-H som jag hade för mig.. :D

Redigerat av Xhit, 19 juli 2007 - 14:08.

Postad 20 juli 2007 - 07:47

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0
Är det ngn som upplever att spelaren hänger sig ibland i randomläget vid uppspelning via folders? Jag tycks bara få det om jag manuellt trycker högerpil för nästa låt inte vid automatiskt låtbyte.

Har firmware 2.50b.

Postad 20 juli 2007 - 13:41

Unregistered015a20cf
  • Unregistered015a20cf
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

Är det ngn som upplever att spelaren hänger sig ibland i randomläget vid uppspelning via folders? Jag tycks bara få det om jag manuellt trycker högerpil för nästa låt inte vid automatiskt låtbyte.

Har firmware 2.50b.

<{POST_SNAPBACK}>

Varför kör du med betan då det kommit en skarp 2.50
http://www.cowonglob...&bmenu=download

Redigerat av Unregistered015a20cf, 20 juli 2007 - 13:41.

Postad 20 juli 2007 - 15:53

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0

Varför kör du med betan då det kommit en skarp 2.50

Den fungerar väldigt instabilt för mig så gick tillbaka till 2.50b.

Postad 20 juli 2007 - 21:09

Keng
  • Keng
  • Lärjunge

• 465 inlägg
  • 0
Jag kör 3.xx versionerna, de funkar fin fint för mig.

Postad 21 juli 2007 - 08:27

Unregistered015a20cf
  • Unregistered015a20cf
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
Jag kör 2.50 och har inga problem alls
Kan inte tänka mej att betan dessutom är bättre än den skarpa

Postad 21 juli 2007 - 09:10

Keng
  • Keng
  • Lärjunge

• 465 inlägg
  • 0

Jag kör 2.50 och har inga problem alls
Kan inte tänka mej att betan dessutom är bättre än den skarpa

<{POST_SNAPBACK}>

På tal om de, 3.50 är sämre än 3.50b :)
Alla flash spel laggar sönder så man är tvungen att reseta spelaren på 3.50.

Postad 23 juli 2007 - 11:04

tJev
  • tJev
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hej, har läst igenom denna tråd två ggr nu och väntar ivrigt på min D2 (som vore komma imorgon :P), jag har dock några frågor som kanske kan besvaras här :)

1. Klarar D2an av att spela .pls (playlists från winamp eller liknande)?

2. Rekommenderas uppdatering till senaste firmware 2.50 eller en tidigare kanske mer stabil version?

3. Hur tar man bort det så kallade "introt" så man får en lite snabbare uppstartstid?

4. Är det värt att köpa Crystal Clear skalet från pixmania, jag menar frakten e nästan lika hög som priset för ett skal. :) Följdfråga: Har Crystal Clear skalet fäste så man kan spänna fast/hänga den runt midjan eller liknande så man lätt kan använda D2an när man t.ex joggar eller gymmar?

5. (Avsedd till keng :() Funkar det att ha metall sticker under Crystal Clear skalet?

Kommer antagligen på mer frågor senare, men de få vi ta då :P

Tack på förhand samt för denna underbara tråd

-tJev

Postad 23 juli 2007 - 12:31

völund
  • völund
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Hej tjev!

Den som väntar på nått gott.....:)

1. Nej , det fungerar inte i dagsläget.

2. Jag kör själv med version 2.50 och det fungerar kanon. Hade 2.46 installerad från fabrik.

3. Jo du kan ta bort filen som heter ilb.logo som finns i system foldern eller byta ut den mot ett annat intro om du vill.

4. Vet ej, har inget själv

TIPS! Det finns ett antal teman för spelaren som är betydligt trevligare än den som följer med spelaren. Kör själv med temat "Aluminium end" som jag tycker är trevligt.

Länk: http://cowond2.god.s.../index.php/Темы

Lycka till med din spelare.

//Jonas

Redigerat av völund, 23 juli 2007 - 12:32.

Postad 23 juli 2007 - 13:07

tJev
  • tJev
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Hej tjev!
TIPS! Det finns ett antal teman för spelaren som är betydligt trevligare än den som följer med spelaren. Kör själv med temat "Aluminium end" som jag tycker är trevligt.

Länk: http://cowond2.god.s.../index.php/Темы

Lycka till med din spelare.

//Jonas

<{POST_SNAPBACK}>

Tack för ett så snabbt svar.

Lite synd att den inte stöder playlists från t.ex winamp men jag antar att jag får klara mig. Ang. teman så har jag redan hunnit kika på dom lite, har fixat en egen bakgrund jag kommer använda så de e nog bara en fråga om hurvida jag tycker att knapparnas färger kommer passa in.

Ang. ilb.logo, du nämnde att den går att byta ut mot ett annat intro, finns det någor program som konverterar valfri gif eller liknande till D2ans intro format? Det skulle va en härlig överraskning om detta var möjligt.

Kom på en till fråga: Finns det några kända tweaks till D2an som gör den t.ex snabbare?

Postad 23 juli 2007 - 13:17

völund
  • völund
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Hejsan!

Det finns ett antal program för att skapa egna logos bla Cowons JetLogo eller
Ulead Gif Animator 5. Har inte testat någon av dessa men JetLogo lär vara enkel
att hålla på med.

//Lycka till

Postad 23 juli 2007 - 14:18

tJev
  • tJev
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Ännu en trevlig överaskning då :)

Enligt posten så har företaget jag köpte D2an av skickat den till dom och dom har tagit emot den, hoppas verkligen på att kunna plocka ut den imorron :)

Tack igen för de snabba och direkta svaret.

-tJev

Postad 23 juli 2007 - 17:47

Keng
  • Keng
  • Lärjunge

• 465 inlägg
  • 0
4. Tyvärr inte
5. Japp

:)

Postad 23 juli 2007 - 18:59

tJev
  • tJev
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

4. Tyvärr inte
5. Japp

<{POST_SNAPBACK}>

Tack för svaret, överväger nämligen att köpa både sticker å skal till den så att man slipper onödiga repor.

Jag kollade runt på en tysk sida, där hade dom även guld stickers, har du någon aning om ifall dessa kommer till Sverige någon gång?

-tJev

Postad 23 juli 2007 - 19:13

völund
  • völund
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
tJev!

Angående fråga 1 så ska det tydligen vara möjligt att skapa spellistor med wmp 11
enligt nedanstående länk.

http://iaudiophile.n...?t=12938&page=2

//Jonas

Postad 23 juli 2007 - 20:16

tJev
  • tJev
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

tJev!

Angående fråga 1 så ska det tydligen vara möjligt att skapa spellistor med wmp 11
enligt nedanstående länk.

http://iaudiophile.n...?t=12938&page=2

//Jonas

<{POST_SNAPBACK}>

Tack, precis vad jag letade efter, lite synd bara att man e låst till windows, men jag tror jag överlever. :)

-tJev

Postad 23 juli 2007 - 20:20

Keng
  • Keng
  • Lärjunge

• 465 inlägg
  • 0

4. Tyvärr inte
5. Japp

<{POST_SNAPBACK}>

Tack för svaret, överväger nämligen att köpa både sticker å skal till den så att man slipper onödiga repor.

Jag kollade runt på en tysk sida, där hade dom även guld stickers, har du någon aning om ifall dessa kommer till Sverige någon gång?

-tJev

<{POST_SNAPBACK}>

Vet inte, tror inte abtech tar in dem.
De har valt ut de 3 färgerna, tycker också det är synd att de inte tog nån guldfärgad, alla är så gråa :)

Postad 23 juli 2007 - 21:27

tJev
  • tJev
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

4. Tyvärr inte
5. Japp

<{POST_SNAPBACK}>

-tJev

<{POST_SNAPBACK}>

Vet inte, tror inte abtech tar in dem.
De har valt ut de 3 färgerna, tycker också det är synd att de inte tog nån guldfärgad, alla är så gråa :(

<{POST_SNAPBACK}>

Hittade stickers en aning billigare (om jag minns rätt) på cdon.com, dom har lite tillbehör till D2an för skapliga priser :)

-tJev

Postad 23 juli 2007 - 22:33

Dunis
  • Dunis
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0
Funkar flashspelen på 2.5?
Och är det bara att dra över dem eller hur gör man?

Postad 23 juli 2007 - 23:02

Xhit
  • Xhit
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Funkar flashspelen på 2.5?
Och är det bara att dra över dem eller hur gör man?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det göra dom. Man drar över *.swf-filerna till FLASH katalogen. Sedan går man in i spelarens meny Utlilties->Flash Player och väljer swf-filen som man vill spela.

Postad 25 juli 2007 - 14:11

Unregisteredb278fbc4
  • Unregisteredb278fbc4
  • Lärjunge

• 258 inlägg
  • 0
Hej ljudtöntar ;)

Jag funderade lite på iAUDIO i7, iAUDIO D2 samt iRIVER Clix2. Lutar åt iAUDIO D2.

Frågan jag ämnar ställa, är ifall D2 brusar någonting. Jag hade tänkt använda Sennheiser HD25 (brukar låssas vara DJ ibland) och de har ju en väldans hög känslighet om 120db.

Vad säger ni som äger D2, om brus. Och berätta gärna vad ni har för lurar till när ni kommenterar, och vad för känslighet de har !

För mig är ljudkvalitén viktigtigast. Om det brusar kanske jag väljer någonting annat. Å andra sidan brusar det mesta, men det är ju alltid "mer eller mindre" -som det är frågan om ! S/N som är tillskrivet produktspecen litar jag inte på.

Som JBL-tönt, är jag allergisk mot brus, jag vill inte ha brus i trattarna, inte heller i mina horn där hemma :)

Hoppas ni kan hjälpa mig. Förlåt för jag kallar er ljudtöntar ! :blink:

Redigerat av Unregisteredb278fbc4, 25 juli 2007 - 14:13.

Postad 25 juli 2007 - 15:35

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0

Hej ljudtöntar  ;)

Jag funderade lite på iAUDIO i7, iAUDIO D2 samt iRIVER Clix2. Lutar åt iAUDIO D2.

Frågan jag ämnar ställa, är ifall D2 brusar någonting. Jag hade tänkt använda Sennheiser HD25 (brukar låssas vara DJ ibland) och de har ju en väldans hög känslighet om 120db.

Vad säger ni som äger D2, om brus. Och berätta gärna vad ni har för lurar till när ni kommenterar, och vad för känslighet de har !

För mig är ljudkvalitén viktigtigast. Om det brusar kanske jag väljer någonting annat. Å andra sidan brusar det mesta, men det är ju alltid "mer eller mindre" -som det är frågan om ! S/N som är tillskrivet produktspecen litar jag inte på.

Som JBL-tönt, är jag allergisk mot brus, jag vill inte ha brus i trattarna, inte heller i mina horn där hemma  :)

Hoppas ni kan hjälpa mig. Förlåt för jag kallar er ljudtöntar !  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

"Brus" uppstår vid låga volymer annars hör jag inget. Men det är väl mer ett brus som kommer av att spelaren är igång och inte av ngt som ligger inkodat i filerna.

Postad 25 juli 2007 - 18:12

tJev
  • tJev
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Fick min fina D2a idag, e hely hypad och extremt imponerad över storleken (trodde den va mkt större). Har ett par fina Grado SR-60 som jag använder ihop med D2an, har inte hunnit leka med EQ än men känner mig "ganska" nöjd med ljudet som det är, undrar dock lite över vad detta brus som ni talar om är, har då inte upplevt något märkbart :)

Nä, nu ska jag leka vidare me min fina nya leksak :blink:

Postad 25 juli 2007 - 18:42

völund
  • völund
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Hejsan!

Grattis till din nya darling tJev. Vad gäller brus så upplever jag inget brus alls. Använder i dagsläget ett par Sony In-Ear lurar som jag är nöjd med. Mkt fint och rent ljud.

Postad 25 juli 2007 - 21:17

Minglarn
  • Minglarn
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
Väntar att på få min som jag beställt via OnOff.... =)

Tidningen M3 gav den 7/10.... Men en fråga... Dom påstår att Radion är urkass... Hur pass dålig är den, inte för att jag kommer att använda mig av Radion speciellt mkt, men det kan vara kul att höra...

Postad 25 juli 2007 - 23:33

völund
  • völund
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Hejsan!

Jo det stämmer att radion inte är någon riktig höjdare på denna spelare men det är ju inte mitt huvudsyfte med spelaren, då hade jag valt annan. I övrigt så är den ubernice.

Postad 25 juli 2007 - 23:52

Keng
  • Keng
  • Lärjunge

• 465 inlägg
  • 0

Väntar att på få min som jag beställt via OnOff.... =)

Tidningen M3 gav den 7/10.... Men en fråga... Dom påstår att Radion är urkass... Hur pass dålig är den, inte för att jag kommer att använda mig av Radion speciellt mkt, men det kan vara kul att höra...

<{POST_SNAPBACK}>

Radion är typ inget att ha :wub:

Postad 26 juli 2007 - 01:41

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0
Angående Sennheiser HD25+D2 så äger jag dem båda o använder flitligt.
Mycket bra ljud och inget brus.

Postad 26 juli 2007 - 08:00

Minglarn
  • Minglarn
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0

Hejsan!

Jo det stämmer att radion inte är någon riktig höjdare på denna spelare men det är ju inte mitt huvudsyfte med spelaren, då hade jag valt annan. I övrigt så är den ubernice.

<{POST_SNAPBACK}>

Instämmer, radion är bara ett plus även om jag inte kommer att använda mig speciellt mkt av den. Hur är det med fronten... Reptålig eller är den känslig för repor?

Postad 26 juli 2007 - 08:51

Anders R
  • Anders R
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0
Jag skulle säga väldigt reptålig, jag har inte en enda repa på min efter drygt 2 månader regelbundet användande. :wub:

Postad 26 juli 2007 - 09:16

Minglarn
  • Minglarn
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
Härligt... :wub:

Postad 26 juli 2007 - 10:43

tJev
  • tJev
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Ah, jag köpte också min på onoff ;)

Har customizat den rejält nu, och den har en helt OK boottid ^^ Har dock inte upplevt någor brus än.

Jag tror jag är den första som kommer säga detta, men jag tycker att radion e helt ok (bor ute på landet och har mottagning där jag normalt me min mobil brukar få störningar (k700i)). Testade den lite, inte för att jag någonsin brukar lyssna på radio, knappt när jag kör bil så e radion på.

Hoppas att du får din D2 snart :wub:

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.