Jag får då upp det när jag klickar på länken.
Edit: Loggade ur på mitt konto och uppdaterade länken. Kanske styrde länken till mitt konto på nåt sätt.
Redigerat av New Player, 27 October 2016 - 17:01.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
6 relaterade trådar
Postad 27 October 2016 - 16:59 Jag får då upp det när jag klickar på länken.
Edit: Loggade ur på mitt konto och uppdaterade länken. Kanske styrde länken till mitt konto på nåt sätt. Redigerat av New Player, 27 October 2016 - 17:01. Postad 27 October 2016 - 17:15
Dey är free to play i helgen endast, så du inte planerar att spela nästa vecka och missar din chans! Postad 27 October 2016 - 18:05 Funkar inte för mig heller. Det va inget. Redigerat av Turbo-Danne, 27 October 2016 - 18:07. Postad 03 November 2016 - 19:37
Nu kanske det redan finns angivet här, men kollar över lite spel på prisjakt och hittar något jag är intresserad av till vettigt pris, men när jag klickar in på de flesta jag tittar på så är det ju alltid en fysisk kopia som har det priset, och nedladdningsbara funktionen kostar betydligt mer.
Någon som har förslag på sidor där dom säljer nedladdningsbart till vettiga priser? Måste man köpa ett spel från den svenska marknaden förresten? Eller kan man utöka sitt letande till internationella sidor? Postad 03 November 2016 - 20:01 Jag har kört US market sen första släppet (dvs inte svenska) Dollaren har varit fördelaktig 420kr (60$) nu är det 520kr för 60$. Olika regioner är olila billiga. Men att byta regioner osv tror jag inte är så smart, då det säkert kan synas. Man får enligt avtalet inte ändra region för att gå runt skatt och lägre pris om det finns en inhemsk marknad. Sen måste du kunna köpa digitala valuta koder i just den regionen du valt också. Jag köper digitala koder via amazon som jag får till mailen, men då har jag fått ljuga om att jag har en adress i LA. Då dom inte säljer till en annars. Här har du en sida som jämför priser mellan olika länder. http://www.digitalga...n=sv-SE&search= Ett sätt att spara pengar är att dela spel med en kompis, det gör jag också. Kravet är att man kan ej spela spelen om man inte är online på xbox live. Då blir varje spel båda vill ha, halva priset. Redigerat av SKIBBE, 03 November 2016 - 20:05. Postad 04 November 2016 - 20:35
Ok, ja regioner och skit orkar jag inte hålla på med. Tänkte främst om det gick att köpa en nedladdningskod från ta som ex. Amazon och sen skriva in på mitt Xb1 som det är nu med Sverige som region?
Postad 04 November 2016 - 20:38
Inte vad jag vet. Är kanske om man ändrar region på www.xbox.com och redeemar koden. Då man inte kan lösa in koder från andra regioner på svenska sidan, eller nån annan. Postad 13 November 2016 - 23:28
Startade en minhembio klubb precis om nån vill hänga där. Bara sök på "minhembio" så addar jag!
Postad 14 November 2016 - 18:30
Givet 😊 Postad 14 November 2016 - 18:55
Finns en "Xbox Sverige" också. Öppen för alla som ansöker, så som jag förstått det.
Postad 14 November 2016 - 19:35
Ansökt! Postad 14 November 2016 - 19:39
Ska fixa imorrn. Postad 17 November 2016 - 23:23
Black Friday rea 22 november (18:e för guld medlemmar)
20-56% om jag läste rätt på 250 titlar. http://youtu.be/HONy76s3A6Y Redigerat av SKIBBE, 17 November 2016 - 23:24. Postad 28 November 2016 - 08:59
Någon som har tips på nåt trevligt spel till bra rea?
Metro 2033-bundeln är ju nästan för bra för att inte köpa. Under 60:- för två bra spel räknas nästan som gratis. Postad 28 November 2016 - 11:23
Jag köpte Skyrim för 30$
Samt Wolfeinstein del 2 Har så mycket spel... Men metro paketet köpte jag förra året, bra skit. Tomb raider spelen. Witcher 3 kanske? (Bara lirat nån timme än sålänge) Inside uppföljaren till Limbo verkar mysigt. Unravel var riktigt najs Far Cry 4? (Har du lirat 3 kan du hoppa detta) Ori and the blind Forest ska vara grymt Redigerat av SKIBBE, 28 November 2016 - 11:46. Postad 28 November 2016 - 12:00
Tomb Raider har jag, funderade på season pass möjligtvis då det var billigt men har redan köpt Baba Yaga löst så det är ju ngt mindre värt då. Witcher 3 har jag kört igenom Inside har jag, sjukt bra spel. Far Cry 4 har jag och precis som du säger så är det menlöst om man spelade 3:an vilket jag gjorde. Ori har jag också samt klarat, riktigt bra spel dock. Unravel kanske kan vara något. Doom någon? Kostar drygt 200:- Wolfenstein var väl också billigt...?? Postad 28 November 2016 - 12:21
Doom älskade jag. Kändes precis som när man för första gången lirade Doom när man var kid :-P
Jag gick all in och låste upp allt. Mp var dock inget för mig. Wolfeinstein har jag lirat del 1 coolt fps så väntat länge på att del 2 ska reas ut. Redigerat av SKIBBE, 28 November 2016 - 12:28. Postad 28 November 2016 - 12:47
Har ingen koppling till doom alls som ungdom så det är ingen nostalgi eller annat inblandat isåfall.
Wolfenstein eller Doom då? MP är inte heller något jag tänkt spela. Postad 28 November 2016 - 13:07
Doom är ju ett nyare spel, och en mer förfinad version av deras TechID motor. Så ur den synvinken är Doo, bättre.
Men har du lirat Wolfenstein innan och gillar nazi/steampunk/alternativ framtid så är det jävligt cool design/miljö i dessa spelen.
Men tror ändå Doom väger tyngre här som spel. Men ser gärna input ifrån nån annan här, eller om du spanar lite på youtube utan att spoila spelen för mycket vilket du kanske gillar bäst.
Doom har 87 på metacritics Wolfenstein TNO har 79 del 2 TOB har 81 Redigerat av SKIBBE, 28 November 2016 - 13:09. Postad 28 November 2016 - 13:26
Båda. Men Doom är bäst av dem, blir inte mycket bättre än så gameplaymässigt i FPS.
Skibbe, sätt igång med Ori, det är jättebra Redigerat av Zoiler, 28 November 2016 - 13:27. Postad 28 November 2016 - 13:33
Har inte lirat något sp lir nu på 2-3 veckor sen BF1 släpptes. Är mitt i Far Cry 3 ca 15h in av 30? Sjukt likt 4an så motivationen är ju inte så hög längre Sen så ligger det Tomb Raider, Witcher 3, Skyrim i kö... skulle vilja köpa Firewatch samt Ori om jag nu inte äger det redan Postad 28 November 2016 - 13:40
Unravel var trevligt tycker jag
Firewatch är jag sugen på. Redigerat av genstruktur, 28 November 2016 - 13:40. Postad 28 November 2016 - 13:53
Det är det som är problemet med MP-spel, man hinner med mycket färre spel. Postad 28 November 2016 - 14:01
Lutar åt att kolla in Doom lite närmare då, kan ju vara skönt att slöspela lite när man inte kör Overwatch.
Brorsan köpte ju nyversionen av Dishonored också så det har man liggande nu. Ang Far Cry 3 & 4 så förstår jag precis hur du känner, jag pallade inte allt för länge av 4:an. Också en anledning varför jag inte ens tittat åt Primal alls. Ungefär lika givande som att spela flera Assassins Creed efter varandra. Ori är ju grymt bra om man gillar plattform, stör mig dock på att man inte på något smidigt och billigt sätt kan uppgradera till definitive edition eller vad den senare heter....eller kan man det? Firewatch har jag missat men är det ens på rea? Postad 28 November 2016 - 14:04
Jaha, det var rea-snack. Missade det 20 dollar kostade Firewatch såg jag igår. Postad 28 November 2016 - 14:18
Njae, det var nog både och Postad 29 November 2016 - 15:47 Som ny användare till Xbox One, grabben fick en precis. Måste man alltid vara online för att kunna spela med den? Vi är i mellan två internet leverantörer.. Postad 29 November 2016 - 17:30
Delar ni spel med en annan vän? (Game sharing) Då måste man vara online för att spela sina egna spel. Postad 29 November 2016 - 17:44 När mitt internet vart nere så har en del spel inte funkat, tex metro redux där metro 2033 frös på samma ställe varje gång ja försökte spela kampanjen. Forza motorsport 6 samma sak. Det försökte bara synka hela tiden o gick inte spela. Postad 29 November 2016 - 22:08
Jag verkar lite inför flytt nästa år då jag helt flyttar spelandet till ett skrivbord och skärm (btw skärm är den bästa uppgraderingen man kan göra, nog inget som ökat min kd som att spela på en monitor 😎)
Nu till frågan. Skulle vilja placera xboxen under bordet i nån häng anordning. Förutom att jag inte kan använda bd läsaren, kan något annat krångla tror ni? Postad 29 November 2016 - 22:31 Samma här, har alltid suttit på en plasma eller projektor o lirat fps spel. Köpte härom veckan en AOC skärm med 1ms( inte för att det var någon värsting skärm direkt) men Gud vilken skillnad det blev att spela fps 😂 Nu hann man ju med att mejja ner folk i close combat 🙏🏻 Och som svar på frågan, måste du ha konsolen vid skrivbordet? Jag har min placerad i biorummet, och jag har kopplat så jag kan använda den både i vardagsrummet, biorummet och i mitt nya rum som jag gjort för att streama i 🙈😁 Så med lite kablar kan du göra underverk 👍🏻 Därför du köper väl 95% av spelen digitalt, så du behöver ju inte springa upp o ner för att byta skiva. Redigerat av Unregistered9a1f280a, 29 November 2016 - 22:34. Postad 29 November 2016 - 22:35 Jag köpte den billigaste ips som var 60hz och flickor Free från inet a 1600kr med 5ms jag känner mig nästan övermänsklig i bf1 (1.3kd nu, 0.8 i bf4 som jämförelse. Nu när jag dör känner jag att det är mitt eget fel (bortsett ifrån spawn kills då, och lag ibland) kör ofta med nät mätaren framme så jag inte ska skylla på lägg 😋 Redigerat av SKIBBE, 29 November 2016 - 22:39. Postad 29 November 2016 - 22:38
Btw Skibbe,
Du har väl stenkoll på gameshare va? Grabben på 8 år fick idag (en för tidig julklapp) ett One S. Hur ställer man in det så han har tillgång till mitt spelbiblioteket? Jag loggar in o sätter min profil som hemmakonsol på hans? Och vise versa? Sen kan vi båda spela online samma spel? Måste man vara inloggad på konsolerna eller räcker det att man satt hemmakonsol? Postad 29 November 2016 - 22:41 Precis så. Internet access krävs för att spela spelen för dig dock då grabben år din hemma box. Jag har dålig koll på hur det funkar med live. Om det räcker med att du har live eller inte. Vet att det finns en knapp i menyn där det står "share live" Redigerat av SKIBBE, 29 November 2016 - 22:42. Postad 29 November 2016 - 22:43
👍🏻 Men jag måste vara inloggad på hans va? Isf får jag sätta lösenord, så inte han kan in o shoppa loss 😆 Postad 29 November 2016 - 22:44 Nej du kan ställa in att grabben auto loggar in, ditt konto måste bara ligga där. Men aktivera lösenord ja 😎 Postad 29 November 2016 - 22:46 O jag köpte en TN på 1ms o 76hz , mest för att testa skillnaden. Hittade den på webbis fyndhörna för 890 m frakt 😀, så den skärmen kommer väl få agera som huvudskärm för streamen sen när ekonomin lugnat ner sig efter julen och man kan köpa en ips för konsolen. Postad 29 November 2016 - 22:49
Perfekt 👍🏻 Då behöver jag inte oroa mig att han är inne o snokar 😊 Hur gör man sen om man vill lägga till spel från mitt konto sen? Och hur skall det göras på min konsol? Iom att han inte kommer köpa några spel (i dagsläget) utan inköp sköter jag. Måste hans konto ligga där o ha min konsol som hemmakonsol? (Förutom om han ska spela nere i biorum/vardagsrum på sin profil) Postad 29 November 2016 - 22:52
Jag vågade inte köpa en TN panel, kompisen försökte sälja mig en 27" för 3500. (Ny) hur år det med tittvinklar? Jag köpte mig en 23" men år redan sugen på en 27" haha Jag tror inte eg att du behöver hans konto. Skulle vara om hans konto köper något spel som du vill åt. Postad 29 November 2016 - 23:02 Vad menas med tittvinklar ? Jag köpte en 24" sitter relativt nära, så det räcker gott o väl, men märkte igår när jag körde lite sniper på BF1 att jag satt o kisa för att fokusera. Så kanske skulle haft lite större jag med. Haha Okey, får testa mig fram. Men måste mitt konto vara inloggat när han ska lägga till spel på hans "HomeScreen" eller hamnar det automatiskt på hans "spel o appar" och om jag köper ett spel via Smartglass, laddas det ner på endast hemkonsolen isf eller laddas det ner även på min konsol (förutsatt att jag är inloggad) Redigerat av Unregistered9a1f280a, 29 November 2016 - 23:03. Postad 29 November 2016 - 23:05 man måste titta på en TN panel rak framifrån för att inte få ändringar i färger. Kikar du ifrån sidan föe mycket så ser det konstigt ut. Det ska laddas automagiskt om du har på det för grabben. Kompisen fick alltid avbryta nedladdningar som berodde på att jag shoppat då han satt på 8/1 och ville lira cod utan lag 😋 Postad 29 November 2016 - 23:12
Okey, svårt att titta från sidan när man sitter 0.5m från skärmen 😂 Postad 29 November 2016 - 23:13
Bra poäng! Postad 30 November 2016 - 06:55
Vad är TN, IPS osv? Kanske själv måste byta spelrum snart och kanske får lite platsbrist så en mindre bildskärm kanske blir ett alternativ.
Postad 30 November 2016 - 10:08
dra en titt på denna video, https://youtu.be/r8Y26Uq07Kw
och denna
https://youtu.be/1aVOKghpcdU
där har du lite skillnader mellan paneltyperna. Men som vanligt, så är det ur betraktarens ögon som vad som är bäst lämpat för en själv.
Finns mängder av klipp på youtube som tar upp skillnaderna Redigerat av Unregistered9a1f280a, 30 November 2016 - 10:10. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |