Jag fÄr dÄ upp det nÀr jag klickar pÄ lÀnken.
Edit: Loggade ur pÄ mitt konto och uppdaterade lÀnken. Kanske styrde lÀnken till mitt konto pÄ nÄt sÀtt.
Redigerat av New Player, 27 October 2016 - 17:01.
Sökningen pÄgÄr
Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
6 relaterade trÄdar
Postad 27 October 2016 - 16:59 Jag fÄr dÄ upp det nÀr jag klickar pÄ lÀnken.
Edit: Loggade ur pÄ mitt konto och uppdaterade lÀnken. Kanske styrde lÀnken till mitt konto pÄ nÄt sÀtt. Redigerat av New Player, 27 October 2016 - 17:01. Postad 27 October 2016 - 17:15
Dey Àr free to play i helgen endast, sÄ du inte planerar att spela nÀsta vecka och missar din chans! Postad 27 October 2016 - 18:05 Funkar inte för mig heller. Det va inget. Redigerat av Turbo-Danne, 27 October 2016 - 18:07. Postad 03 November 2016 - 19:37
Nu kanske det redan finns angivet hÀr, men kollar över lite spel pÄ prisjakt och hittar nÄgot jag Àr intresserad av till vettigt pris, men nÀr jag klickar in pÄ de flesta jag tittar pÄ sÄ Àr det ju alltid en fysisk kopia som har det priset, och nedladdningsbara funktionen kostar betydligt mer.
NÄgon som har förslag pÄ sidor dÀr dom sÀljer nedladdningsbart till vettiga priser? MÄste man köpa ett spel frÄn den svenska marknaden förresten? Eller kan man utöka sitt letande till internationella sidor? Postad 03 November 2016 - 20:01 Jag har kört US market sen första slÀppet (dvs inte svenska) Dollaren har varit fördelaktig 420kr (60$) nu Àr det 520kr för 60$. Olika regioner Àr olila billiga. Men att byta regioner osv tror jag inte Àr sÄ smart, dÄ det sÀkert kan synas. Man fÄr enligt avtalet inte Àndra region för att gÄ runt skatt och lÀgre pris om det finns en inhemsk marknad. Sen mÄste du kunna köpa digitala valuta koder i just den regionen du valt ocksÄ. Jag köper digitala koder via amazon som jag fÄr till mailen, men dÄ har jag fÄtt ljuga om att jag har en adress i LA. DÄ dom inte sÀljer till en annars. HÀr har du en sida som jÀmför priser mellan olika lÀnder. http://www.digitalga...n=sv-SE&search= Ett sÀtt att spara pengar Àr att dela spel med en kompis, det gör jag ocksÄ. Kravet Àr att man kan ej spela spelen om man inte Àr online pÄ xbox live. DÄ blir varje spel bÄda vill ha, halva priset. Redigerat av SKIBBE, 03 November 2016 - 20:05. Postad 04 November 2016 - 20:35
Ok, ja regioner och skit orkar jag inte hÄlla pÄ med. TÀnkte frÀmst om det gick att köpa en nedladdningskod frÄn ta som ex. Amazon och sen skriva in pÄ mitt Xb1 som det Àr nu med Sverige som region?
Postad 04 November 2016 - 20:38
Inte vad jag vet. Ăr kanske om man Ă€ndrar region pĂ„ www.xbox.com och redeemar koden. DĂ„ man inte kan lösa in koder frĂ„n andra regioner pĂ„ svenska sidan, eller nĂ„n annan. Postad 13 November 2016 - 23:28
Startade en minhembio klubb precis om nÄn vill hÀnga dÀr. Bara sök pÄ "minhembio" sÄ addar jag!
Postad 14 November 2016 - 18:30
Givet đ Postad 14 November 2016 - 18:55
Finns en "Xbox Sverige" ocksĂ„. Ăppen för alla som ansöker, sĂ„ som jag förstĂ„tt det.
Postad 14 November 2016 - 19:35
Ansökt! Postad 14 November 2016 - 19:39
Ska fixa imorrn. Postad 17 November 2016 - 23:23
Black Friday rea 22 november (18:e för guld medlemmar)
20-56% om jag lÀste rÀtt pÄ 250 titlar. http://youtu.be/HONy76s3A6Y Redigerat av SKIBBE, 17 November 2016 - 23:24. Postad 28 November 2016 - 08:59
NÄgon som har tips pÄ nÄt trevligt spel till bra rea?
Metro 2033-bundeln Àr ju nÀstan för bra för att inte köpa. Under 60:- för tvÄ bra spel rÀknas nÀstan som gratis. Postad 28 November 2016 - 11:23
Jag köpte Skyrim för 30$
Samt Wolfeinstein del 2 Har sÄ mycket spel... Men metro paketet köpte jag förra Äret, bra skit. Tomb raider spelen. Witcher 3 kanske? (Bara lirat nÄn timme Àn sÄlÀnge) Inside uppföljaren till Limbo verkar mysigt. Unravel var riktigt najs Far Cry 4? (Har du lirat 3 kan du hoppa detta) Ori and the blind Forest ska vara grymt Redigerat av SKIBBE, 28 November 2016 - 11:46. Postad 28 November 2016 - 12:00
Tomb Raider har jag, funderade pÄ season pass möjligtvis dÄ det var billigt men har redan köpt Baba Yaga löst sÄ det Àr ju ngt mindre vÀrt dÄ. Witcher 3 har jag kört igenom Inside har jag, sjukt bra spel. Far Cry 4 har jag och precis som du sÀger sÄ Àr det menlöst om man spelade 3:an vilket jag gjorde. Ori har jag ocksÄ samt klarat, riktigt bra spel dock. Unravel kanske kan vara nÄgot. Doom nÄgon? Kostar drygt 200:- Wolfenstein var vÀl ocksÄ billigt...?? Postad 28 November 2016 - 12:21
Doom Àlskade jag. KÀndes precis som nÀr man för första gÄngen lirade Doom nÀr man var kid :-P
Jag gick all in och lÄste upp allt. Mp var dock inget för mig. Wolfeinstein har jag lirat del 1 coolt fps sÄ vÀntat lÀnge pÄ att del 2 ska reas ut. Redigerat av SKIBBE, 28 November 2016 - 12:28. Postad 28 November 2016 - 12:47
Har ingen koppling till doom alls som ungdom sÄ det Àr ingen nostalgi eller annat inblandat isÄfall.
Wolfenstein eller Doom dÄ? MP Àr inte heller nÄgot jag tÀnkt spela. Postad 28 November 2016 - 13:07
Doom Àr ju ett nyare spel, och en mer förfinad version av deras TechID motor. SÄ ur den synvinken Àr Doo, bÀttre.
Men har du lirat Wolfenstein innan och gillar nazi/steampunk/alternativ framtid sÄ Àr det jÀvligt cool design/miljö i dessa spelen.
Men tror ÀndÄ Doom vÀger tyngre hÀr som spel. Men ser gÀrna input ifrÄn nÄn annan hÀr, eller om du spanar lite pÄ youtube utan att spoila spelen för mycket vilket du kanske gillar bÀst.
Doom har 87 pÄ metacritics Wolfenstein TNO har 79 del 2 TOB har 81 Redigerat av SKIBBE, 28 November 2016 - 13:09. Postad 28 November 2016 - 13:26
BÄda. Men Doom Àr bÀst av dem, blir inte mycket bÀttre Àn sÄ gameplaymÀssigt i FPS.
Skibbe, sÀtt igÄng med Ori, det Àr jÀttebra Redigerat av Zoiler, 28 November 2016 - 13:27. Postad 28 November 2016 - 13:33
Har inte lirat nĂ„got sp lir nu pĂ„ 2-3 veckor sen BF1 slĂ€pptes. Ăr mitt i Far Cry 3 ca 15h in av 30? Sjukt likt 4an sĂ„ motivationen Ă€r ju inte sĂ„ hög lĂ€ngre Sen sĂ„ ligger det Tomb Raider, Witcher 3, Skyrim i kö... skulle vilja köpa Firewatch samt Ori om jag nu inte Ă€ger det redan Postad 28 November 2016 - 13:40
Unravel var trevligt tycker jag
Firewatch Àr jag sugen pÄ. Redigerat av genstruktur, 28 November 2016 - 13:40. Postad 28 November 2016 - 13:53
Det Àr det som Àr problemet med MP-spel, man hinner med mycket fÀrre spel. Postad 28 November 2016 - 14:01
Lutar Ät att kolla in Doom lite nÀrmare dÄ, kan ju vara skönt att slöspela lite nÀr man inte kör Overwatch.
Brorsan köpte ju nyversionen av Dishonored ocksÄ sÄ det har man liggande nu. Ang Far Cry 3 & 4 sÄ förstÄr jag precis hur du kÀnner, jag pallade inte allt för lÀnge av 4:an. OcksÄ en anledning varför jag inte ens tittat Ät Primal alls. UngefÀr lika givande som att spela flera Assassins Creed efter varandra. Ori Àr ju grymt bra om man gillar plattform, stör mig dock pÄ att man inte pÄ nÄgot smidigt och billigt sÀtt kan uppgradera till definitive edition eller vad den senare heter....eller kan man det? Firewatch har jag missat men Àr det ens pÄ rea? Postad 28 November 2016 - 14:04
Jaha, det var rea-snack. Missade det 20 dollar kostade Firewatch sÄg jag igÄr. Postad 28 November 2016 - 14:18
Njae, det var nog bÄde och Postad 29 November 2016 - 15:47 Som ny anvÀndare till Xbox One, grabben fick en precis. MÄste man alltid vara online för att kunna spela med den? Vi Àr i mellan tvÄ internet leverantörer.. Postad 29 November 2016 - 17:30
Delar ni spel med en annan vÀn? (Game sharing) DÄ mÄste man vara online för att spela sina egna spel. Postad 29 November 2016 - 17:44 NÀr mitt internet vart nere sÄ har en del spel inte funkat, tex metro redux dÀr metro 2033 frös pÄ samma stÀlle varje gÄng ja försökte spela kampanjen. Forza motorsport 6 samma sak. Det försökte bara synka hela tiden o gick inte spela. Postad 29 November 2016 - 22:08
Jag verkar lite inför flytt nĂ€sta Ă„r dĂ„ jag helt flyttar spelandet till ett skrivbord och skĂ€rm (btw skĂ€rm Ă€r den bĂ€sta uppgraderingen man kan göra, nog inget som ökat min kd som att spela pĂ„ en monitor đ)
Nu till frĂ„gan. Skulle vilja placera xboxen under bordet i nĂ„n hĂ€ng anordning. Förutom att jag inte kan anvĂ€nda bd lĂ€saren, kan nĂ„got annat krĂ„ngla tror ni? Postad 29 November 2016 - 22:31 Samma hĂ€r, har alltid suttit pĂ„ en plasma eller projektor o lirat fps spel. Köpte hĂ€rom veckan en AOC skĂ€rm med 1ms( inte för att det var nĂ„gon vĂ€rsting skĂ€rm direkt) men Gud vilken skillnad det blev att spela fps đ Nu hann man ju med att mejja ner folk i close combat đđ» Och som svar pĂ„ frĂ„gan, mĂ„ste du ha konsolen vid skrivbordet? Jag har min placerad i biorummet, och jag har kopplat sĂ„ jag kan anvĂ€nda den bĂ„de i vardagsrummet, biorummet och i mitt nya rum som jag gjort för att streama i đđ SĂ„ med lite kablar kan du göra underverk đđ» DĂ€rför du köper vĂ€l 95% av spelen digitalt, sĂ„ du behöver ju inte springa upp o ner för att byta skiva. Redigerat av Unregistered9a1f280a, 29 November 2016 - 22:34. Postad 29 November 2016 - 22:35 Jag köpte den billigaste ips som var 60hz och flickor Free frĂ„n inet a 1600kr med 5ms jag kĂ€nner mig nĂ€stan övermĂ€nsklig i bf1 (1.3kd nu, 0.8 i bf4 som jĂ€mförelse. Nu nĂ€r jag dör kĂ€nner jag att det Ă€r mitt eget fel (bortsett ifrĂ„n spawn kills dĂ„, och lag ibland) kör ofta med nĂ€t mĂ€taren framme sĂ„ jag inte ska skylla pĂ„ lĂ€gg đ Redigerat av SKIBBE, 29 November 2016 - 22:39. Postad 29 November 2016 - 22:38
Btw Skibbe,
Du har vÀl stenkoll pÄ gameshare va? Grabben pÄ 8 Är fick idag (en för tidig julklapp) ett One S. Hur stÀller man in det sÄ han har tillgÄng till mitt spelbiblioteket? Jag loggar in o sÀtter min profil som hemmakonsol pÄ hans? Och vise versa? Sen kan vi bÄda spela online samma spel? MÄste man vara inloggad pÄ konsolerna eller rÀcker det att man satt hemmakonsol? Postad 29 November 2016 - 22:41 Precis sÄ. Internet access krÀvs för att spela spelen för dig dock dÄ grabben Är din hemma box. Jag har dÄlig koll pÄ hur det funkar med live. Om det rÀcker med att du har live eller inte. Vet att det finns en knapp i menyn dÀr det stÄr "share live" Redigerat av SKIBBE, 29 November 2016 - 22:42. Postad 29 November 2016 - 22:43
đđ» Men jag mĂ„ste vara inloggad pĂ„ hans va? Isf fĂ„r jag sĂ€tta lösenord, sĂ„ inte han kan in o shoppa loss đ Postad 29 November 2016 - 22:44 Nej du kan stĂ€lla in att grabben auto loggar in, ditt konto mĂ„ste bara ligga dĂ€r. Men aktivera lösenord ja đ Postad 29 November 2016 - 22:46 O jag köpte en TN pĂ„ 1ms o 76hz , mest för att testa skillnaden. Hittade den pĂ„ webbis fyndhörna för 890 m frakt đ, sĂ„ den skĂ€rmen kommer vĂ€l fĂ„ agera som huvudskĂ€rm för streamen sen nĂ€r ekonomin lugnat ner sig efter julen och man kan köpa en ips för konsolen. Postad 29 November 2016 - 22:49
Perfekt đđ» DĂ„ behöver jag inte oroa mig att han Ă€r inne o snokar đ Hur gör man sen om man vill lĂ€gga till spel frĂ„n mitt konto sen? Och hur skall det göras pĂ„ min konsol? Iom att han inte kommer köpa nĂ„gra spel (i dagslĂ€get) utan inköp sköter jag. MĂ„ste hans konto ligga dĂ€r o ha min konsol som hemmakonsol? (Förutom om han ska spela nere i biorum/vardagsrum pĂ„ sin profil) Postad 29 November 2016 - 22:52
Jag vĂ„gade inte köpa en TN panel, kompisen försökte sĂ€lja mig en 27" för 3500. (Ny) hur Ă„r det med tittvinklar? Jag köpte mig en 23" men Ă„r redan sugen pĂ„ en 27" haha Jag tror inte eg att du behöver hans konto. Skulle vara om hans konto köper nĂ„got spel som du vill Ă„t. Postad 29 November 2016 - 23:02 Vad menas med tittvinklar ? Jag köpte en 24" sitter relativt nĂ€ra, sĂ„ det rĂ€cker gott o vĂ€l, men mĂ€rkte igĂ„r nĂ€r jag körde lite sniper pĂ„ BF1 att jag satt o kisa för att fokusera. SĂ„ kanske skulle haft lite större jag med. Haha Okey, fĂ„r testa mig fram. Men mĂ„ste mitt konto vara inloggat nĂ€r han ska lĂ€gga till spel pĂ„ hans "HomeScreen" eller hamnar det automatiskt pĂ„ hans "spel o appar" och om jag köper ett spel via Smartglass, laddas det ner pĂ„ endast hemkonsolen isf eller laddas det ner Ă€ven pĂ„ min konsol (förutsatt att jag Ă€r inloggad) Redigerat av Unregistered9a1f280a, 29 November 2016 - 23:03. Postad 29 November 2016 - 23:05 man mĂ„ste titta pĂ„ en TN panel rak framifrĂ„n för att inte fĂ„ Ă€ndringar i fĂ€rger. Kikar du ifrĂ„n sidan föe mycket sĂ„ ser det konstigt ut. Det ska laddas automagiskt om du har pĂ„ det för grabben. Kompisen fick alltid avbryta nedladdningar som berodde pĂ„ att jag shoppat dĂ„ han satt pĂ„ 8/1 och ville lira cod utan lag đ Postad 29 November 2016 - 23:12
Okey, svĂ„rt att titta frĂ„n sidan nĂ€r man sitter 0.5m frĂ„n skĂ€rmen đ Postad 29 November 2016 - 23:13
Bra poÀng! Postad 30 November 2016 - 06:55
Vad Àr TN, IPS osv? Kanske sjÀlv mÄste byta spelrum snart och kanske fÄr lite platsbrist sÄ en mindre bildskÀrm kanske blir ett alternativ.
Postad 30 November 2016 - 10:08
dra en titt pÄ denna video, https://youtu.be/r8Y26Uq07Kw
och denna
https://youtu.be/1aVOKghpcdU
dÀr har du lite skillnader mellan paneltyperna. Men som vanligt, sÄ Àr det ur betraktarens ögon som vad som Àr bÀst lÀmpat för en sjÀlv.
Finns mÀngder av klipp pÄ youtube som tar upp skillnaderna Redigerat av Unregistered9a1f280a, 30 November 2016 - 10:10. 0 anvÀndare lÀser detta Àmne0 medlemmar, 0 gÀster, 0 anonyma medlemmar |