Sony PlayStation 3 (PS3) 60GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(705)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 40GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(530)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(259)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(78)
|
Inga priser |
Postad 27 June 2008 - 13:33
Postad 27 June 2008 - 18:33
Redigerat av andreassofus, 27 June 2008 - 18:34.
Postad 27 June 2008 - 20:37
Försöker fixa ett usa konto....
Skapa ny användare>(mitt nya användarnamn)
Sen går jag till registrera dig för playstationnetwork
Do you want to create a new account ?
yes,iwant to create a new account: detta väljer jag
sen kommer en ruta där det står registration process..
Står en massa junk bara...trycker ok-
Enter information for the new account holder
Där fyller jag i country USA
Language english
Date of birth(for account being created...dagen datum och sen next
Då kommer en ny ruta fram där det står
You will need a parent or legal guardian to help you create an account...trycker next
Enter the sign-in information for the master account that will be associated with the new sub account...
Sign-in ID
password
skriver jag in mitt första konto...master gissar jag att det är så står det The country/region does not match that for the associated master account..Please enter the same country/region as for the master account....
Som det verkar så är mitt nya konto ett sub account?
Har letat runt men hittar ingenstanns där man kan ändra det.....
Eller har ni nå tips ?
Redigerat av moparman, 27 June 2008 - 21:02.
Postad 27 June 2008 - 20:56
Ja du måste skapa ett masteraccount och med alla uppgifter in jänkland.Enter information for the new account holder
Där fyller jag i country sweden
Postad 27 June 2008 - 21:00
kunde inte välja nånstanns att gör aett master vad jag då kunde hitta....
Gjorde precis osm jag skrev...Testa att göra en ny om du ids...bara för att testa..
Tänkte att dom kanske gjort om så att man inte kan göra ett nytt konto i ett annat land än där man har master ?
Country USA ska de ju såklar stå ...Ja som skrev fel i mitt inlägg här ovan....
Edit
Jag skyller allt på ölen
I mitt sinnesförvirrade huvud så trode jag att Date of birth(fpr account being created) betydde att jag skulle skriva vilket datum jag skapade kontot
Jaja...Jag bjuder på lite underhållning ikväll
Redigerat av moparman, 27 June 2008 - 21:55.
Postad 03 July 2008 - 14:38
Enligt thesixthaxis.comPSN Games:
Commando 3: Wolf of the Battlefield: £6.99
PSP Games:
Space Invaders Extreme Demo: FREE
Add-ons:
Rainbow Six Vegas 2 Map Pack: FREE
Buzz Sci-Fi Quiz (£3.49)
Buzz Rock Legends Quiz (£3.49)
Buzz Australian Culture Quiz (£3.49)
Buzz UK Culture Quiz (£3.49)
4th July Track: FREE
Media
Music Videos - 'Paris'
Brothers In Arms Ubi Days Trailer
Haze Launch Trailer
Themes
MGS4 Theme
Elefunk Theme
Echochrome Theme
Postad 03 July 2008 - 14:57
Nån som hört nåt datum?
Alla musikvideos till skräp spelet Haze, bakgrunder m.m. känns bara förolämpande att lägga upp.
En kort demo av början på alla kommande stor spel skulle inte skada.
Plus att dom borde lägga upp alla klassiska PS1 spel som finns på japanska siten.
Finns mängder av beat ´em up och shoot ´em up klassikers där som tyvärr inte går att köpa loss :/
Redigerat av Svante Skoog, 03 July 2008 - 14:57.
Postad 17 July 2008 - 03:25
Multiplayerspel.
Preview.
The game is a side-scrolling, multiplayer-focused action game. While there will be a single-player mode with bots as your opposition, it's designed for multiplayer mayhem for up to 12 players.
Oh, and it's bloody as hell.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 17 July 2008 - 03:28.
Postad 17 July 2008 - 03:33
Ser ut att vara 4p offline battles men förhoppningsvis även online.
http://www.ragdollkungfu.com/

Fler bilder.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 17 July 2008 - 03:35.
Postad 17 July 2008 - 13:27
Postad 19 July 2008 - 00:32
Cool musik =)
Annars såg det lite ut som något slags pacman blandat med... något annat
Postad 19 July 2008 - 02:07
Annars ser alla PSN-spel otroligt intressanta ut.
Fat Princess som #1 såklart.
Ragdoll och CC = Köp.
Postad 19 July 2008 - 09:07
Cool musik =)
Annars såg det lite ut som något slags pacman blandat med... något annat
Pacman blandat med Benny Hill!
Postad 19 July 2008 - 11:18
Haha kul spel. Går det ut på att man är sista killen på jorden och sen ska man hålla brudarna vid liv som jagar en?
Postad 19 July 2008 - 11:28
Hehe,Haha kul spel. Går det ut på att man är sista killen på jorden och sen ska man hålla brudarna vid liv som jagar en?
Av vad jag förstått så ska man springa omkring och hämta upp folk och föra dem till en säkerhetszon. Tydligen är staden attackerad. Såg ut som det fanns Giant Enem Crabs som åt folket.
Verkar som alla de spelen är gjorda av svenskar.The Last Guy går ut på.....?
Annars ser alla PSN-spel otroligt intressanta ut.
Fat Princess som #1 såklart.![]()
Ragdoll och CC = Köp.
EDIT: Inte Fat Princess, men Ragdoll kung fu och Crash Commando är det.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 19 July 2008 - 11:33.
Postad 19 July 2008 - 14:48
Vi körde blast factor igår, jäkligt kul när man är fyra. Men skulle behöva lite nya lir. Calling all cars - är det kul när man är fyra?
Postad 19 July 2008 - 15:00
Calling All Cars är hyffsad kul, men jag tröttnade snabbt på det. Har bara provat 2 spelare på det men kan tänka mig att 4st som slåss om skurkarna kan vara riktigt hektiskt!
Postad 19 July 2008 - 15:49
Vilka PSN spel kan ni rekommendera för offline 4 spelare? Spel som är lätt att komma in i dvs ingen learning curve.
Vi körde blast factor igår, jäkligt kul när man är fyra. Men skulle behöva lite nya lir. Calling all cars - är det kul när man är fyra?
Håller med Morlock och lägger till Pain, finns både bowling och ett "slå-poängen" läge som är kul!
Postad 24 July 2008 - 17:01
Först dra hem en fullversion av spelet (basversionen) för 299:- sen för att uppleva spelet som det är tänkt så ska man dra hem 12 episoder till för 90:- / episod...
Totalpris för kalaset: 1.379:- !!!!!!!!!!!!! WTF....är dom seriösa eller har jag fått solsting och missat nåt?
Postad 24 July 2008 - 17:11
$14.99 för 4 episoder (x3 om man vill ha alla 12). Eller $39.99 direkt för alla 12 episoder.
Redigerat av l2ickard, 24 July 2008 - 17:12.
Postad 24 July 2008 - 17:13
Skyll på solstinget
$14.99 per 4-episode bundle. Eller $39.99 för alla 12 episoder.
Pust...trodde nog nåt var skumt :-) Tackar! Vet inte men när man kollade i europeiska shoppen såg det ut som varje episod kostade 90:- st? Men läste nog inte så noga
Inte fullt så blodigt då...
Redigerat av Cragganmorax, 24 July 2008 - 17:15.
Postad 28 July 2008 - 13:56
Köpte fullreleasen av Siren från EU-siten ( 299:- )...Blir nog att köpa Siren, demot var ju grymt kul.
Det går att lägga alla 12 episoder i 'background' vid nerladdning.
Arghh, attans så läbbigt - vågar knappt lira...
Postad 28 July 2008 - 14:03
Det kostar alltså 299 för själva "grundpaketet" och sen får man köpa till episoder? Hur mycket kostar de 12 ytterligare episoderna isf? Hur mkt blir allt sammanlagt så att säga om man köper alltingKöpte fullreleasen av Siren från EU-siten ( 299:- )...
Det går att lägga alla 12 episoder i 'background' vid nerladdning.
Arghh, attans så läbbigt - vågar knappt lira...
Postad 28 July 2008 - 14:22
Det kostar alltså 299 för själva "grundpaketet" och sen får man köpa till episoder? Hur mycket kostar de 12 ytterligare episoderna isf? Hur mkt blir allt sammanlagt så att säga om man köper allting
.
Ehrrmmm...något jag undrade över för ett tag sen och helt missförstod (värme+me=bad formula). Om jag NU fattat det hela så kostar fullversionen 299:- inkl alla 12 delarna? Eller så kan man ladda ner 4 delar á 90:- med 3 kapitel i varje för att känna efter om man gillar spelet... Men gör man det så kostar hela spelet helt plötsligt 360:-
OCH! Fortfarande 30 grader i skuggan här i götet så allt jag skriver ska forfarande tas med en nypa salt... värme är väl skönt men kunde f-n vara någon måtta! Ser framemot nästa skyfall och 17 grader varmt.
Postad 28 July 2008 - 14:34
Varmt här i STHLM oxo, men helt rättEhrrmmm...något jag undrade över för ett tag sen och helt missförstod (värme+me=bad formula). Om jag NU fattat det hela så kostar fullversionen 299:- inkl alla 12 delarna? Eller så kan man ladda ner 4 delar á 90:- med 3 kapitel i varje för att känna efter om man gillar spelet... Men gör man det så kostar hela spelet helt plötsligt 360:-
![]()
OCH! Fortfarande 30 grader i skuggan här i götet så allt jag skriver ska forfarande tas med en nypa salt... värme är väl skönt men kunde f-n vara någon måtta! Ser framemot nästa skyfall och 17 grader varmt.
Alla 12 delar ingår i fullpaketet, men de laddas ner som 12 filer...
Postad 28 July 2008 - 16:09
Postad 28 July 2008 - 17:45
Kommer Rock Band prylarna från PSN US fungera här, nån som testat?
Gjorde misstaget med GH3 låtar...de fungerar ju inte
Funkar inte låtar till GH3 om man köper dom från ett US-account på PSN?
Postad 28 July 2008 - 18:41
Måste man installera alla delar från Chapter1 innan man kan starta spelet eller vadå? Så jag inte gjort något fel :/.
Postad 28 July 2008 - 19:14
Funkar inte låtar till GH3 om man köper dom från ett US-account på PSN?
Inte om du har en europeisk version av GH3. Gäller nog alla spel. Så köper du ett importspel så måste du tanka ev. tillägg från resp. psn-affär.
Postad 28 July 2008 - 23:58
Snälla...Skriv massor om Siren
![]()
Väldigt nyfiken på det spelet :-)
Testade demot men tyckte inte det var nån höjdare iaf...
Känns som att Dead Space, Silent hill: Homecoming och Resident Evil 5 är skräckspelen som är värda att vänta på
Nån mer som testat Siren demot?!
Postad 29 July 2008 - 00:28
Jag har alltså inte kört långt in alls, men hittils är det helt klart positivt, med endast en negativ sak och det är kameran, det är dock för mig en ganska stor nackdel faktiskt. Det kan ju också vara helt subjektivt, vad vet jag. Vad tycker ni andra om styrningen/kameran i spelet?
Postad 29 July 2008 - 01:08
Kameran är lite besvärligJag är en bit inne på andra episoden av Siren nu. Spelet är enligt mig väldigt stämningsfullt vad gäller miljöerna och har coola effekter, som att man såg ifrån "monstrets" ögon när han letade efter mig där jag gömde mig i mitt skåp, läskigt! Det som jag ogillar med spelet är kameran, det är ju jättesvårt att ha bra koll runt sig tycker jag fast det kanske är en vanesak?
Jag har alltså inte kört långt in alls, men hittils är det helt klart positivt, med endast en negativ sak och det är kameran, det är dock för mig en ganska stor nackdel faktiskt. Det kan ju också vara helt subjektivt, vad vet jag. Vad tycker ni andra om styrningen/kameran i spelet?
Känns som det är lite medvetet att man inte har riktigt full koll, blir mera läskigt då...
Och Siren är (som PS2 releaserna) bland det läskigaste som finns!
Ensam i mörkret, ljudet i hörlurar och man har fortfarande inte stängt av...hatten av för denne stronge!
Postad 29 July 2008 - 11:37
Såg även att det finns en collection med olika brädspel.
Jag är mest ute efter spel som man kan spela en liten stund i sängen innan man somnar.
Postad 29 July 2008 - 12:15
Jag kan rekommendera Crash Bandicoot, det är roligt och har en ganska bra styrning.Finns det nåt bra spel i PSN som ni rekommenderar att ladda hem till PSP. Funderar på tex Command & Conquer och Red Alert, kanske wipeout. Syphton Filter? Har redan Locoroco.
Såg även att det finns en collection med olika brädspel.
Jag är mest ute efter spel som man kan spela en liten stund i sängen innan man somnar.
Har även C & C och Wipeout. C & C är väldigt svårt för det går väldigt snabbt! Man hinner i med med muspekaren. Och Wipeout har en katastrofal styrning vill jag påstå.
Postad 29 July 2008 - 15:23
Postad 29 July 2008 - 21:52
Vilket spel är att rekomdendera till 2 polare som kommer hem tidigt på morgonen och inte kan sova, så att vi kan spela lite mot varran lite lätt när man är jävlgt mosig i huvudet? Tekken är redan kirrat.
PAIN utan att tveka det minsta
Postad 31 July 2008 - 09:19
Btw brädspelsamlingen var tydligen bara en demo.
Postad 31 July 2008 - 10:21
Vilket spel är att rekomdendera till 2 polare som kommer hem tidigt på morgonen och inte kan sova, så att vi kan spela lite mot varran lite lätt när man är jävlgt mosig i huvudet? Tekken är redan kirrat.
high velocity bowling och pixeljunk monsters är roliga med två spelare.
Postad 31 July 2008 - 18:00
Postad 01 August 2008 - 19:09
Jag testade demot och köpte spelet efter att demot tagit slutNån mer som provat Pixeljunk Eden som kom idag? Faktiskt ganska roligt och beroendeframkallande
Som sagt, det är lätt hänt att det blir mycket mer än bara de där 15 minuterna man från början hade tänkt spela
Postad 02 August 2008 - 09:07
Jag testade demot och köpte spelet efter att demot tagit slut
![]()
Som sagt, det är lätt hänt att det blir mycket mer än bara de där 15 minuterna man från början hade tänkt spela
Jag fastnade också i demot och tänker köpa hela spelet.
Postad 02 August 2008 - 11:13
Nån som kan förklara för mig hur jag klarar Garden 01 ? , hittar aldrig den grejen jag ska samla in
Iövrigt känns det som ett schysst o lite annorlunda spel.
Postad 02 August 2008 - 11:16
Postad 02 August 2008 - 12:28
När du svingar runt i silken så visar silken åt vilket håll närmaste spectra ligger. Det är lite svårt att se i början. Men svinga runt några varv så ser du att den lämnar ifrån sig en liten markering.Håller med om att Pixel Junk Eden är skojigt , dock funderar jag på att omvärdera mitt beslut eftersom jag failar på Garden 01 hela tiden
Nån som kan förklara för mig hur jag klarar Garden 01 ? , hittar aldrig den grejen jag ska samla in
Iövrigt känns det som ett schysst o lite annorlunda spel.
Postad 02 August 2008 - 14:08
Lego indiana jones finns på usa storen, tankar för fullt nu
Låter ju jävligt soft men vad kostar det och hur får det att funka med ditt svenska kontokort och betala på amerikanska shoppen?
Redigerat av DampWall, 02 August 2008 - 15:29.
Postad 02 August 2008 - 14:22
Glömde skriva att det är demot som finns att ladda ner,Låter ju jävligt soft men vad kostar det och hur får det att funka med dit svenska konto kort och betala på amerikanska shoppen?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
.-*- Min Hembio Clan -*-.
12 bilder
46 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?