Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

*** Officiell köptipstråd Xbox 360 ***

2203 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Forza Motorsport 4 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8,08 (12) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 05 oktober 2009 - 13:12

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0

Dom spelen är säkert med på exkluderingslistan, om inte annat är butiken ganska anti mot att man bara köper spel och byter in dom. Men det är säkert olika beroende på personen i kassan om dom bryr sig om det eller inte.

precis, gamestop i Gallerian i Stockholm har det aldrig varit några problem att byta in spel oavsett fodral. Däremot har min polare i Umeå råakt på patrull däruppe med danska omslag.

Postad 05 oktober 2009 - 13:44

Teus
  • Teus
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Det finns väl ingen gräns på Gamestop för hur många olika spel man kan förhandsboka för 1 SEK + 2 spel? Läste om det i något forum för ett tag sen, men jag antar personen bara hade missuppfattat.

Redigerat av Teus, 05 oktober 2009 - 13:45.

Postad 05 oktober 2009 - 13:57

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

Det finns väl ingen gräns på Gamestop för hur många olika spel man kan förhandsboka för 1 SEK + 2 spel? Läste om det i något forum för ett tag sen, men jag antar personen bara hade missuppfattat.

Inte vad jag har hört eller märkt, jag har haft åtminstone 4 förbokningar samtidigt.

Postad 05 oktober 2009 - 17:00

Unregisteredf5f99731
  • Unregisteredf5f99731
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Kanske jag helt har missat... Men har game något erbjudande? Typ byt in 2 och betala 199kr, förbokning?
Och om någon möjligtvis har en exluderingslista?
Är ute efter L4D 2

Postad 05 oktober 2009 - 17:12

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0

Nej det tror jag inte, va där ida å bytte in 8 skitspel mot Mass effect 2, Bad company 2, the saboteur och dj hero. Dj hero fick jag betala 499 kr för men eftersom att jag sålde 15 dvd filmer så blev det totalt 100 kr...

Kanske jag helt har missat... Men har game något erbjudande? Typ byt in 2 och betala 199kr, förbokning?
Och om någon möjligtvis har en exluderingslista?
Är ute efter L4D 2

Jag vet att gamestop har en, 2 spel + 1 kr så får du L4D 2...

http://www.gamestop...._470x940_SE.pdf

Postad 05 oktober 2009 - 17:13

Unregisteredf5f99731
  • Unregisteredf5f99731
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Jo jag vet :/ Men har inte gamestop här i Örebro...

Postad 05 oktober 2009 - 17:16

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
http://www.gamestop....xclusion_SE.pdf

å där har ni exluderingslistan...

Postad 05 oktober 2009 - 17:22

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0

Jo jag vet :/ Men har inte gamestop här i Örebro...

ne men du har ju eskilstuna till öst å karlstad till väst:) inte så långt att gå:blink:

Postad 05 oktober 2009 - 17:31

Unregisteredf5f99731
  • Unregisteredf5f99731
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Nja gå tror jag att jag skippar. Blir lite dyrt å köra med :blink:

Postad 05 oktober 2009 - 17:33

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Du kan ju skicka hit två spel och en krona(!) så kan jag byta in och skicka L4D2 till dig :blink:

Postad 05 oktober 2009 - 17:36

Unregisteredf5f99731
  • Unregisteredf5f99731
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Hehe ja vi säger väl det ;D

Postad 05 oktober 2009 - 18:13

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0

Du får bara boka ett av varje. Annars ingen gräns. =)

Postad 05 oktober 2009 - 19:57

Dodds
  • Dodds
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

precis, gamestop i Gallerian i Stockholm har det aldrig varit några problem att byta in spel oavsett fodral. Däremot har min polare i Umeå råakt på patrull däruppe med danska omslag.

Man tycker ju att de i Malmö borde ta ett spel med danskt fodral med tanke på hur många danskar som handlar här men visst, killen i kassan kändes kinkig i alla fall. Det finns två Gamestop-butiker i Malmö så är väl dags att testa nästa antar jag.

Postad 05 oktober 2009 - 20:31

Unregistered77f4c216
  • Unregistered77f4c216
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
Det finns 3 gamsestop butiker i Malmö.

Postad 05 oktober 2009 - 21:09

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4 105 inlägg
  • 0

Det finns 3 gamsestop butiker i Malmö.

och två i Lund

Postad 05 oktober 2009 - 21:46

Dodds
  • Dodds
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Hade helt missat den på Triangel, success! :)

Postad 06 oktober 2009 - 06:36

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1 495 inlägg
  • 0
Game och Gamestop bla bla bla. Var är alla bra priser för oss som bara vill klicka "köp"? Klagar inte på er som skriver i tråden, snarare alla snåla ( :) ) företag.

Postad 06 oktober 2009 - 08:37

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0

Game och Gamestop bla bla bla. Var är alla bra priser för oss som bara vill klicka "köp"? Klagar inte på er som skriver i tråden, snarare alla snåla ( :) ) företag.

Priserna på spel är pressade till max. Stortitlar säljs till och med till förlust ibland.

Postad 06 oktober 2009 - 09:04

Johnnie
  • Johnnie
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0

Priserna på spel är pressade till max. Stortitlar säljs till och med till förlust ibland.

Jo men knappast på Game och Gamestop väl? 799:- för ett nyligen utkommet spel lär inte vara en försäljning med förlust.

Postad 06 oktober 2009 - 09:10

thomast
  • thomast
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Jag har förbokat Left 4 Dead 2 hos gamestop, i deras erbjudande inkluderades ett demo. Hur får vi som bokat spelet tillgång till demot? Är det någon som vet?

Redigerat av thomast, 06 oktober 2009 - 09:11.

Postad 06 oktober 2009 - 09:44

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4 105 inlägg
  • 0

Jag har förbokat Left 4 Dead 2 hos gamestop, i deras erbjudande inkluderades ett demo. Hur får vi som bokat spelet tillgång till demot? Är det någon som vet?

Du får en kod av affären!

Postad 06 oktober 2009 - 11:45

thomast
  • thomast
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

Du får en kod av affären!

Vid bokningen eller kontaktar de mig senare?

Postad 06 oktober 2009 - 12:42

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4 105 inlägg
  • 0
Beros på när de får in koderna.

Postad 06 oktober 2009 - 14:10

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0

Jo men knappast på Game och Gamestop väl? 799:- för ett nyligen utkommet spel lär inte vara en försäljning med förlust.

Nej, såklart inte. dock har jag aldrig sett ett spel utan speciella tillbehör kosta mer än 699:- på något av ovanstående ställen. Och jag antog att han som skrev det inlägget jag citerade kan använda prisjakt eller andra prisjämföringsverktyg. :D det kommer ju aldrig bli billigt att bara gå och casha spel på game eller gamestop. Men om man orgar trixa lite så är det oftast billgaste alternativet.

Men det jag menade var att om man kollar efter billgaste alternativet på ett spel här så tjänar inte den återförsäljaren många kronor på det så priserna lär inte bli lägre än vad de redan är i dagsläget. Spel är förhållandevis billigt om man ska se till inköpspriset.

Postad 06 oktober 2009 - 14:53

GodZilly
  • GodZilly
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Game och Gamestop bla bla bla. Var är alla bra priser för oss som bara vill klicka "köp"?

Håller med, fler köptips nu! Mindre byten.

Postad 06 oktober 2009 - 17:04

Upp_o_ner
  • Upp_o_ner
  • Lärjunge

• 264 inlägg
  • 0

Beros på när de får in koderna.

Fick aldrig någon kod överhuvudtaget för Brutal Legend (man skulle få demot en vecka före alla andra).

Postad 06 oktober 2009 - 17:14

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0

MER BYTEN ÅT FOLKET!

Postad 06 oktober 2009 - 17:20

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0

Dead Space £11.95

Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer £5.00

Mini Ninjas £24.95

NFS: Timeshift £39.95

Postad 06 oktober 2009 - 19:26

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0
Jädrar anamma gubbar, ni har ju rensat hela RUSTA i Uppsala på 99:- spel! Tänkte åka in och hamstra för en riktig inbytes-bonanza. Men tji fick jag. :D

Just ja, speltips var det ja...hmmmm

Snorbilligt

Voilá!

Postad 06 oktober 2009 - 19:55

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1 495 inlägg
  • 0

NFS: Timeshift £39.95

NFS: Timeshift. Så bra fartkänsla att inte ens tiden hinner med!

Postad 06 oktober 2009 - 20:40

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0

:D

Postad 06 oktober 2009 - 20:42

Palter
  • Palter
  • Forumräv

• 684 inlägg
  • 0

Just ja, speltips var det ja...hmmmm

Snorbilligt

Voilá!

Försiktiga med sportspel om ni ska använda dem för inbyte. De brukar vara snåla med hur gamla de får vara.

Någon som vet vilka inbyten som gäller på Game har just nu?

Postad 06 oktober 2009 - 20:43

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1 866 inlägg
  • 0

:D

Postad 06 oktober 2009 - 21:40

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0

Försiktiga med sportspel om ni ska använda dem för inbyte. De brukar vara snåla med hur gamla de får vara.

Någon som vet vilka inbyten som gäller på Game har just nu?

näe, jag vet bara att exkluderingslistan är rätt så låååång.

Postad 06 oktober 2009 - 21:47

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4 105 inlägg
  • 0

näe, jag vet bara att exkluderingslistan är rätt så låååång.

Längre än glocalnet! Eller var det lägre? Minns inte riktigt...

Postad 07 oktober 2009 - 09:03

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0
Jag, ska försöka plocka ett borderlands från Game, 3spel så får man borderlands och 50 på presentkort. Vore också glad om någon vänlig själ hade koll på exkluderingslistan. Game borde följa gamestops exempel och ha den tillgänglig på nätet. och uppdatera den månadsvis. Trist när man inte vet vad som gäller.

Postad 07 oktober 2009 - 09:18

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

Jag, ska försöka plocka ett borderlands från Game, 3spel så får man borderlands och 50 på presentkort. Vore också glad om någon vänlig själ hade koll på exkluderingslistan. Game borde följa gamestops exempel och ha den tillgänglig på nätet. och uppdatera den månadsvis. Trist när man inte vet vad som gäller.

Dom försöker säkert slippa folk som springer och köper billiga spel och byter in.

Postad 07 oktober 2009 - 10:41

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Man tycker ju att de i Malmö borde ta ett spel med danskt fodral med tanke på hur många danskar som handlar här men visst, killen i kassan kändes kinkig i alla fall. Det finns två Gamestop-butiker i Malmö så är väl dags att testa nästa antar jag.

När jag var på EBgames i Göteborg- Nordstan sist och byte in var den en kille bredvid mig som bytte in ett spel UTAN fodral, han fick betala 20:- extra dock. Danskt fodral borde vara lite bättre än utan i alla fall tycker man.....

Postad 07 oktober 2009 - 11:12

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0

När jag var på EBgames i Göteborg- Nordstan sist och byte in var den en kille bredvid mig som bytte in ett spel UTAN fodral, han fick betala 20:- extra dock. Danskt fodral borde vara lite bättre än utan i alla fall tycker man.....

Hm, värt att testa, gamestop butikerna SKA ta emot spel utan fodral, jag tror dock att många vägrar göra det ändå. Så lämna fodralet hemma och säg att du hört att dom ska ta emot spel ändå. var beredd att få betala en liten straffavgift dock.

Postad 07 oktober 2009 - 12:43

Dodds
  • Dodds
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Borde det inte vara någon man kan maila eller ringa för att få det svart på vitt vad som gäller? Man tycker ju det borde vara samma i varje butik men så är tydligen inte fallet.

Postad 07 oktober 2009 - 14:29

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Ska inte vara några problem att kräva att jeppen i kassan ska prata med sin chef eller liknande.

Postad 07 oktober 2009 - 14:37

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0
Problemet är väl att chefen lär ju gå på de restriktivare reglerna...

Postad 07 oktober 2009 - 15:02

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0
policyn är att alla spel utom uppenbart defekta ska bytas in. dvs även spel utan fodral / manual osv.

Postad 07 oktober 2009 - 17:49

pezpezpezpez
  • pezpezpezpez
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Det är mycket snack om "ska", "måste", "borde" etcetera rörande butikernas agerande i relation till inbyte och kampanjer. Butikerna "måste" ingenting! De kan vägra ta emot inbyte, de kan vägra sälja spel och så vidare..
Varför inte se det som en bra deal och försöka facilitera butikerna och deras kampanjer?
Jag säger inte att det är fel att göra en så bra deal som möjligt. Men gör det snyggt så expediten/butiksanställda slipper bli förbannade eller känna sig som idioter. Plasta av spelen, ta bort prislappar från lågpris-spel ni tänker byta in, var trevliga och bete er på ett vettigt sätt. Det är vanliga knegare som står där, löntagare och medmänniskor. Bara för att företaget som står bakom butiken i stort sett är ute efter att tjäna så mycket pengar som möjligt på dig som kund/inbytare betyder inte det att man måste bete sig illa mot personalen.

Nu drar jag det till sin spets - detta är alltså bara för att göra en poäng.
Att komma med uppenbara "klipp"-byten - inplastade spel från Rusta med prislappen kvar och sen kräva att få prata med butikschefen om expediten inte niger fint, ler brett och bara tar emot är liksom.. ovettigt.

Missförstå mig rätt - det är fler vettiga kommentarer än ovettiga. Men det känns som att de förra förekommer i större utsträckning på senare tid.

Med det sagt så vill jag tacka alla som kommer med tips på bra priser och kampanjer här i tråden. :P
Sorry för offtopic.

Postad 08 oktober 2009 - 08:09

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1 495 inlägg
  • 0
Varför spelar det ens någon roll om ett spel är inplastat med en prislapp 50 kr eller om det är begagnat och köpt för ett år sedan för 500 kr? Det är ju samma produkt som ni kränger vidare för samma pris.

Om personalen tycker att det är jobbigt att kunder "utnyttjar" deras företags erbjudanden så är det väl personalens eget problem om de "tar åt" sig av det. Som du säger så är det ju företaget som sätter regler och vill tjäna pengar. Därför borde ju inte personalen känna sig som idioter när det kommer en vanlig kund som vill byta in två 50-kronors spel eftersom det är företaget som blir "blåst" och inte den anställda.

Det sjuka är att företaget blir inte ens blåst, för det spelar ingen roll för vilken summa kunden köpte sina inbytesspel. Det är samma produkt oavsett.

Om nu företaget skapar en jobbig arbetsmiljö för sina så ska kanske företaget få höra detta? Visst, jag kan hålla med om att man ibland får ta onödigt mycket skit som vanlig personalanställd, men någonstans måste ju klagomålen gå fram från kund till företagsledning. Och oftast går detta genom personal som får ta lite skit. Men det vet man väl om när man tar ett sånt jobb?

Postad 08 oktober 2009 - 10:49

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2 247 inlägg
  • 0

Varför spelar det ens någon roll om ett spel är inplastat med en prislapp 50 kr eller om det är begagnat och köpt för ett år sedan för 500 kr? Det är ju samma produkt som ni kränger vidare för samma pris.

Om personalen tycker att det är jobbigt att kunder "utnyttjar" deras företags erbjudanden så är det väl personalens eget problem om de "tar åt" sig av det. Som du säger så är det ju företaget som sätter regler och vill tjäna pengar. Därför borde ju inte personalen känna sig som idioter när det kommer en vanlig kund som vill byta in två 50-kronors spel eftersom det är företaget som blir "blåst" och inte den anställda.

Det sjuka är att företaget blir inte ens blåst, för det spelar ingen roll för vilken summa kunden köpte sina inbytesspel. Det är samma produkt oavsett.

Om nu företaget skapar en jobbig arbetsmiljö för sina så ska kanske företaget få höra detta? Visst, jag kan hålla med om att man ibland får ta onödigt mycket skit som vanlig personalanställd, men någonstans måste ju klagomålen gå fram från kund till företagsledning. Och oftast går detta genom personal som får ta lite skit. Men det vet man väl om när man tar ett sånt jobb?

Känns som att detta är väldigt off-topic men efter en sida ägnats åt det nu så wtf.

Om folk köper in 50-kronorsspel och byter in så ökar onekligen andelen byten som affären går back på. Således torde det ligga i affärens intresse att inte ta emot dessa. Vad gäller folk som jobbar i butikerna så är det ju troligare att de får vara kvar om affären går bra så det borde även ligga i deras intresse att inte ta emot dem.

Mot backgrund av detta borde det därav även ligga i de som lämnar in spels intresse att inte skylta med att de köpt spelen till budgetpris. Åter till tipsen... :(

Postad 08 oktober 2009 - 11:12

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1 495 inlägg
  • 0
off topic....... måste få... svara.. gah.. here it goes

Om folk köper in 50-kronorsspel och byter in så ökar onekligen andelen byten som affären går back på. Således torde det ligga i affärens intresse att inte ta emot dessa.

Vaaa? =) Företagen som har dessa kampanjer vill alltså inte att någon ska utnyttja dom? För att företagen går back på varje byte? Detta låter otroligt konstigt.

Vad gäller folk som jobbar i butikerna så är det ju troligare att de får vara kvar om affären går bra så det borde även ligga i deras intresse att inte ta emot dem.

Om nu företaget håller på att gå åt pipan pga dåliga affärsidéer så är det väl knappast personalens ansvar att styra upp läget genom att vara snorkiga mot kunder som enligt reglerna utnyttjar dessa kampanjer. Tror företaget ändrar taktik när de går med förlust. Att säga upp butikspersonalen hoppas jag inte är första steget.

Edit:
Vill tillägga att jag själv aldrig bytt in ett enda spel hos något företag. Har för långt att åka. Jag köper det mesta online och om jag säljer så blir det via Tradera.

Redigerat av SejLax, 08 oktober 2009 - 11:15.

Postad 08 oktober 2009 - 12:38

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0

off topic....... måste få... svara.. gah.. here it goes

Vaaa? =) Företagen som har dessa kampanjer vill alltså inte att någon ska utnyttja dom? För att företagen går back på varje byte? Detta låter otroligt konstigt.

Företaget vill såklart inte att man ska UTNYTTJA dom. Förhoppningen är såklart att få in så mycket hyffsade spel sim möjligt. spel som folk faktisk har köpt., spelat och tröttnat på, inte skräp som bara säljs just bara pga inbytes dealsen. Och ja, företaget går back på dealsen som vi som hänger här gör, men det är ju knappast vårat ansvar att se till att game och gamestop gör så goda affärer som möjligt. det får dom fan fixa själva. Det är ju långt ifrån alla som är så uppysta som oss hustlahs här inne. haha.

Om nu företaget håller på att gå åt pipan pga dåliga affärsidéer så är det väl knappast personalens ansvar att styra upp läget genom att vara snorkiga mot kunder som enligt reglerna utnyttjar dessa kampanjer. Tror företaget ändrar taktik när de går med förlust. Att säga upp butikspersonalen hoppas jag inte är första steget.

Edit:
Vill tillägga att jag själv aldrig bytt in ett enda spel hos något företag. Har för långt att åka. Jag köper det mesta online och om jag säljer så blir det via Tradera.

Postad 08 oktober 2009 - 12:58

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0
Lovar att gamestop tjänar MINDRE pengar om du går in och köper ett spel nytt än om du byter in 2 spel och ger dem 200 spänn i handen för en förbokning.

Det är ju skitsamma för dem om spelen du bytte in kostade dig 699 eller 50 eller om det hittades under sängen hos nån morbror. Det handlar om vad de kan sälja dem för... Har ni tittat i deras begagnat hyllor någon gång? Spel som kostar runt hundralappen nya på nätet vill de ha 200-300 begagnade för.

Dessutom ska vi inte glömma hur mycket pengar de tjänar på att få dina pengar NU i samband med förbokning jämfört med att få pengarna vid releasedagen.

Postad 08 oktober 2009 - 13:10

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

Lovar att gamestop tjänar MINDRE pengar om du går in och köper ett spel nytt än om du byter in 2 spel och ger dem 200 spänn i handen för en förbokning.

Det är ju skitsamma för dem om spelen du bytte in kostade dig 699 eller 50 eller om det hittades under sängen hos nån morbror. Det handlar om vad de kan sälja dem för... Har ni tittat i deras begagnat hyllor någon gång? Spel som kostar runt hundralappen nya på nätet vill de ha 200-300 begagnade för.

Dessutom ska vi inte glömma hur mycket pengar de tjänar på att få dina pengar NU i samband med förbokning jämfört med att få pengarna vid releasedagen.

Dom flesta förbokningarna är ju 2 spel +1kr så dom får dom ju ingen inkomst direkt, jag tycker det är märkligt att dom tjänar på det men jag är övertygad om att dom gör det.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.