Inget Buzz Junior spel denna veckan
Tyckte jag såg ett Buzz Junior spel när jag var in för två dagar sedan , har du kollet lite längre bak ? ... lite osäker när det kommit isf
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
107 relaterade trådar
Postad 12 September 2008 - 14:51
Tyckte jag såg ett Buzz Junior spel när jag var in för två dagar sedan , har du kollet lite längre bak ? ... lite osäker när det kommit isf Postad 12 September 2008 - 15:11 Jo Jungle Buzz kom för en vecka sen eller två, men hoppas på mer. Barnen tröttnade för fort på detta. Postad 12 September 2008 - 15:58 Till och med? Alex Kid in Miracle World är ett av de bästa till Master System! Postad 12 September 2008 - 16:01
Oh, motorstorm Pacific Rift Demo! Får se om det är lika skoj som ettan
Postad 12 September 2008 - 16:23
Var hittade du Motorstorm??
Var inne på US store men hittade bara Guitar Hero Aerosmith demot som var intressant... Postad 12 September 2008 - 16:26 Fick ett mail om det. Aha, man fick det när man knappade in en Promotion code. Redigerat av Phindus, 12 September 2008 - 16:30. Postad 12 September 2008 - 16:26
Det finns att ladda ner genom senaste Qore avsnittet. Eller om man haft tur och fått en kod som skickades ut till vissa slumpade användare.
Redigerat av l2ickard, 12 September 2008 - 16:27. Postad 12 September 2008 - 16:27
A prett decent update this week, though nothing terribly exciting unless you're a fan of PAIN. Here's the full list from the PlayStation Blog:
PS3: * JEOPARDY! ($14.99) * Motorstorm: Pacific Rift Demo (Qore subscibers or purchasers of Episode 4 only) * PAIN Amusement Park ($5.99) * PAIN Characters: Tati, Kenneth, Yeony ($0.99 Each) * FIFA 09 Demo * Guitar Hero: Aerosmith Demo * Weekly Rock Band Tracks * Guitar Hero III: Legends of Rock Metallica “Death Magnetic” Album ($17.99) [Available Friday 9/12] PSP: * Field Commander ($14.99) Postad 12 September 2008 - 16:31 Synd att man inte fick LBP demo eller Resistance 2 betan istället. Postad 13 September 2008 - 06:44
Är det någon i sverige som lyckats dra ner Motorstorm-demot via Qore? Jag får bara som svar att jag redan gjort det eller så är den inte available.
Postad 13 September 2008 - 08:25 fick också så först men sen så loggade jag in på usa-kontot och vips så fanns det en liten ruta som man bockade och så gick det att ladda Postad 14 September 2008 - 20:14
Fungerar det att köra Guitar Hero låtarna från US-store till EU-PS3?
Postad 14 September 2008 - 20:17
nopes Postad 14 September 2008 - 20:34
Enligt ps3blog.net kommer det ett demo på Bioshock den 2:e oktober. Ska bli kul att se hur de förvaltar titeln på ps3.
Postad 18 September 2008 - 15:33
Dagen uppdatering
Demos: * Fracture * Soul Calibur IV * NBA Live 09 DLC: Rockband * All Over Again (1,49€) * Don't Make Me Wait (1,49€) * Livin' on the corner of Dude and Catastrophe (0,79€) * She Does (1,49€) * Shhh... (0,79€) * Skullcrasher Mountain (0,79€) * Locksley Pack 01 (3,99€) * The PAX 2008 Collection Pack (2,29€) * Rock Band Song Export Key (3,49€) Videos: * Fallout 3 * Resistance 2: Twisted History trailer * Pain Vergnügungspark Clownwerfen-Trailer * Pain Vergnügungspark Heiß & Kalt Trailer * The Last Guy Release Trailer Themes: * Infamous * PlayTV * Pain Wallpaper: * PAIN * Wallpaper Redigerat av Unregisteredf64a5233, 18 September 2008 - 15:33. Postad 18 September 2008 - 16:31
Var in och kollade storen förut och måste säga att det var en bra uppdatering denna vecka, missade Fallout traliern blir till att gå in igen och hämta den
Postad 18 September 2008 - 16:59
Jag fick en kod i ett mail från Sony. Vet inte om det är "flyt" Postad 18 September 2008 - 21:08 Koden funkar bara en gång. MEn det var inte så speciellt. Som 1:an ungefär, lite snyggare. Postad 18 September 2008 - 21:16
Mjo det skulle tydligen vara en väldigt tidig verision man får testa. Titta jämförelsena här Morlock gör i denna tråd https://www.minhembi...s...69398&st=60
Blir nog riktigt snyggt när det släpps Postad 18 September 2008 - 21:23 Det är jätte snyggt, men jag tyckte ändå inte det gav så mycket mer än 1:an som väl var kul i ett par dagar (OBS personlig åsikt!! Postad 22 September 2008 - 18:21
Alltså, var ju nästan köpvarning på Fracture. Ett spel man aldrig hört talas om och det visar sig vara ganska skoj. Inte ofta det händer...
Postad 22 September 2008 - 19:17
Nån som vill upplysa mig om hur jag laddar hem motorstorm 2 demot? Kod har jag för den skrev jag upp, men mailet råka ja radera innan ja kollat HUR man skulle göra för att kunna ladda hem det. Heja mig!
Inte för att 1an var speciellt roligt, men ja måste ju fylla mina 60 gb me nåt... Postad 22 September 2008 - 19:43
Gå till "Playstation Network" -> "Account Management" -> "Transaction Management" -> "Redeem PSN Card or Promotion Code"
Postad 23 September 2008 - 14:34
The Punisher: No Mercy Coming Exclusively to PSN
+ Posted by Zsolt Kigyossy // Managing Director, Zen Studios In case you haven’t already figured it out, there is a new Punisher game coming! We here at Zen Studios are super excited to announce that we’re bringing Marvel’s storied franchise The Punisher to PLAYSTATION Network. Just a quick FYI – EVERYONE here at Zen Studios is a massive Marvel True Believer, so the entire team is on fire for this project. ![]() We’re calling the game The Punisher: No Mercy because that’s exactly what it is – merciless. For the first time on consoles, you’ll see the Marvel Universe through a first-person perspective in some intense arena-based multiplayer action. Also, the game is being built from the ground up with some serious tech – yes, we are using the Unreal Engine 3 (the ultimate FPS engine) for this exclusive PSN release. Our main focus is to create an awesome online multiplayer experience with the style and grit from the Punisher’s world, complete with characters like Jigsaw, Bushwacker, Barracuda and even Silver Sable (been reading War Journal lately?…). What does this mean for you gamers? You better get ready to kick some serious #$% with the first ever first-person shooter developed exclusively for PSN. Stay tuned for more details as they become available at www.punishernomercy.com. Because of the time difference here in Budapest, all of you who are craving more info can ask your questions in the comments area below, and I’ll have answers for you in another post soon. http://blog.us.plays...usively-to-psn/ Redigerat av Unregisteredf64a5233, 23 September 2008 - 14:35. Postad 26 September 2008 - 13:15
Nu när burnout har kommit ut till psn så är det en ganska angelägen fråga om man kan dela med sig utav spelet till sina polare som man kan med dom flesta andra spelen? Och det funkar problemfritt med online och allt sådant?
Postad 26 September 2008 - 13:29
kan man dela med sig av spelen till kompisar??? så två st kan använda samma spel typ? då får dom ju inte hälften så mycket pengar av vad kunde ha fått. hur gör man för att dela med sig då? Postad 27 September 2008 - 13:29 tackar,, det står ju att man måste göra en ny användare på sitt ps3.. om man redan har två st då,, en amerikansk och en svensk,, funkar det då,, eller måste jag göra en helt ny bara för detta?? förstår inte riktigt.. finns det ingen beskrivning på svenska nånstans Postad 27 September 2008 - 17:35
Det du gör är att du skapar en ny användare på din ps3a som du sen loggar in på polarens konto ( han/hon som har tankat/köpt hem spelet ifrån psn) och tankar ner spelet som redan är köpt sen instalerar du skiten och sen är det bara in på din egen användare och börja lira ifrån spel listan, detta funkar helt klart med Tekken det är det enda jag är helt säker på men resten av psn spelen borde det funka på också men gt5p ska det inte göra och lär nog inte göra på burnout paradise eftersom det inte släpptes exklusivt till psn så som gt5p. Men jag hoppas iaf tills motsatsen är bevisad. Postad 27 September 2008 - 18:15
aha,, det är jag som har spelet.. wipeout.. kan jag då åka hem till min kompis och logga in på min användare på hans konsoll,, sen gå in på psn och tanka ner det igen? jag måste alltså göra ett nytt konto på hans konsol,, fast med exakt samma uppgifter som jag har på mn användare som jag tankade ner spelet ifrån..
är detta rätt? Postad 27 September 2008 - 18:53
Du behöver inte skapa ett nytt konto med alla uppgifter på hans PS3, du behöver bara skapa en användare sedan logga in på PSN med ditt Sign-In ID och lösenord. Postad 27 September 2008 - 20:47
Men kan man "dela" wipeout och burnout paradise på samma sätt som alla småspel? Inget problem med onlinespelande heller? Jag läste agrementsen och de tyckte jag såg ut precis som småspelens (d.v.s det står inte uttryckligen att spelet bara går att spela på ett konto som det gör på t.ex. Warhawk.
Postad 28 September 2008 - 17:54
Det är det som är frågan wipeout känns det som att det inte är några problem men med burnout kan det nog vara så att dom har låst det som med warhawk och gt5p t.ex eftersom det har ju släppts på blu-ray med. Postad 28 September 2008 - 18:51
gt5p burnout och warhawk är de enda som är spärrade för detta det står tydligt längst ner när du laddar hem om det går eller inte
Postad 28 September 2008 - 19:37
Synd att jag köpte burnout paradis på skiva nu när det finns på PSN och utan behov av skiva,... suck. Hatar detta med att byta skivor och krångla.
Postad 28 September 2008 - 21:04
Det låter ju mysigt om man kan dela med sig lite utav burnout kan det ju faktist vara värt att skaffa det. Postad 28 September 2008 - 21:26
Fast om jag förstår kerren rätt menar han att det inte går att dela med sig av burnout. Postad 28 September 2008 - 21:53
Japp och det gör du helt rätt i, är trött skyller på det och sen kan jag skylla på att han inte slängde in ett stort B i burnout så missade det Postad 02 October 2008 - 13:35
PSN 2/9
PS3 Demos: Bioshock (2GB) PES 2009 (1.5GB) PS3 Games: GEON (£4.99) Add-ons: FIFA 09 Live Season gamepacks (x7, at £4.99 each, or £12.99 for all 7 leagues) Rockband gamepacks (awaiting content) PixelJunk Eden Soundtrack (£1.49) PixelJunk Monsters Soundtrack (£1.49) Trailers: Facebreaker (x3) Tomb Raider: Underworld Gameplay GT Academy Finalists Themes and Wallpaper: Fallout 3 Prince of Persia (x2) Postad 03 October 2008 - 02:53
Jag hann precis testa Bioshock lite snabbt innan jag åkte till jobbet igår kväll, och jag måste säga att jag tyckte(av det jag hann testa)att det var ett otroligt dåligt spel, Grafiken,Kontrollen,Ljudet, jag som trodde att detta spelet var ngt i hästväg pga alla recensioner och vad folk skrivit om spelet i allmänhet.
Nee detta var inget för mig iaf! Postad 09 October 2008 - 19:49
Om det är någon som bryr sig så finns Valkyria Chronicles-demot att hämta nu.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |