IRL-kompisar
Huh?
Angående klaner så vet alla att hårdingarna finns i BpAF
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
6 relaterade trådar
Postad 09 January 2008 - 13:30
Huh? Angående klaner så vet alla att hårdingarna finns i BpAF Postad 09 January 2008 - 14:11
Jag gissar på Bromma Pojkarnas Allmänna Förening
Redigerat av Ebola, 09 January 2008 - 17:11. Postad 09 January 2008 - 14:27
Vad gör man inte för att få dig i brygga Redigerat av genstruktur, 09 January 2008 - 14:33. Postad 09 January 2008 - 22:00
Sorry att jag bara lämnade — känner att jag behöver lajja runt lite själv och lära mig spelet ett tag. I'll be back!
Postad 09 January 2008 - 23:09
Så här ligger det till när jag hostar eller är med och spelar:
Jag har inga som helst krav eller önskemål på att någon är bra eller får mycket kills, så länge ni/vi har roligt. Jag tycker att det är trist att folk drar för att de anser att de inte är duktiga. Jag har hellre en trevlig svensk som genererar få kills än en skränig kanadensare som rensar banan. Förutom nyluh då, du måste prestera bra. Postad 09 January 2008 - 23:54
Ja då jag är din lilla speciella blomma så är jag ett undantag. <3 Men du har helt rätt - alla ska få spela oavsett hur duktiga eller usla de är. Rent vett! Tycker nästan det blev lite för mycket idag med de som utgav sig för att vara sär i andra laget. (diverse amerikanare, britter och fransmän) Värsta jag varit med om på länge. Har aldrig hört någon svära åt Liverpool så mycket faktiskt.. men men, det har ju sin charm! Trodde fan de hade fixat Live? För så var inte fallet nu på slutet. Kom inte ens in på main menu. Postad 09 January 2008 - 23:57
Lifter: Håller med!
Brukar själva toppa listan underifrån för det mesta men börjar bli lite bättre så bara och köra på Redigerat av Unregistered2b236a0e, 09 January 2008 - 23:58. Postad 10 January 2008 - 01:06
Kanske dags du går med i FAF mannen -Knock, knock. -Who's there? -Me, I kill you! Postad 10 January 2008 - 07:24
Jag hittade in i er gamelobby, i vilken jag fick ca. 4 fantastiska sekunder innan jag åkte ur. Spelade istället hela kvällen med britter.
Postad 10 January 2008 - 11:57
Hittade denna bilden där man kan se alla prestige mode ikonerna.
Jag har sett en som haft det gula korset, det är 550 xp poäng! Fan vad man måste lira mycket för och komma dit
Postad 10 January 2008 - 11:59 Silence!!!! I Kill you!!! http://www.youtube.c...h?v=QzzhM5e5bU8 Där är den jul grejjen jag snackade om igår Det är så ###### kul, han snackar om xbox Redigerat av Unregistered710b3906, 10 January 2008 - 12:00. Postad 10 January 2008 - 14:52
Kollade på han Dunhams dvd igår och hittade ett grymt bra klipp. Nu lyckades jag hitta de på youtube med. 06:20 in på klippet. http://youtube.com/watch?v=4_XP8FK5460
Säger bara så här. LOL Postad 10 January 2008 - 15:14
Hej!
Kan man se sin ping annat än på mätarna längst till höger efter ens namn? Har som lägst 3 där och tycker det flyter på bra. Mvh D Postad 10 January 2008 - 16:19
Ligger på prestige 6 inte långt kvar nu 3 prestige omgångar kvar sen har man guld korsett ;o) . Målet är Guld korsett & alla GULD vapen , spel punderi på hög nivå ( motivationen heter RED BULL ) Postad 10 January 2008 - 17:30
Det var kul igår men helt ärligt börja jag tröttna på¨att det inte går att spela på kvällarna. Synd på ett så övrigt bra spel. Verkar alltid vara så nuförtiden, lät så på er igår i alla fall?
Postad 10 January 2008 - 18:09 Säger bara: EPIC LULZ!!!! Postad 10 January 2008 - 18:09
Shit mannen, fattar inte hur du gör det så snabbt?? har spelat längre än va du har gjort men jag ligger bara på prestige 4 snart 5. Spelar du något speciellt eller e du bara allmänt duktig? Postad 10 January 2008 - 18:12
haha, damn canadians... Postad 10 January 2008 - 21:27
Sorry grabbar, har haft nå problem med linan ikväll.
Funkar, funkar inte osv. Postad 10 January 2008 - 21:35
samma här, vad har du leverantör? Men ska lira lite ändå Postad 10 January 2008 - 22:05 Riksnet, brukar alltid funka bra. Men inte ikväll. Postad 10 January 2008 - 23:19
Kul att lira med er grabbar ikväll
Btw...att dricka 6 Powerking innan man ska sova är inte att rekommendera:D...nu kommer jag att vara vaken hela natten Redigerat av Onkel_Morra, 10 January 2008 - 23:41. Postad 11 January 2008 - 00:02
Jag ställer en följdfråga, som antagligen är ganksa dum men ändå. Det är ju bra med låg ping. Betyder det att man har låg ping om man har ett kort rött streck? Och hög/dålig ping med långa gröna streck? Röd brukar ju vara dåligt i allmänhet. Postad 11 January 2008 - 00:14
Låg ping är bra. Har man fyra gröna streck har man så bra det går, då har man lägst ping. Ping är väl typ tiden det tar att skicka en signal från mig till servern och tillbaka? Tar det lite tid har man lägre ping, tar det längre tid har man högre. Nåt sånt har jag för mig att det funkar.
Postad 11 January 2008 - 07:37
Speciellt duktig är jag nog inte , men ibland så har man tur . Jag jagar XP poäng genom att bygga upp vapnena , har jag max på ett vapen då byter jag vapen & spelar inte mer med det & sen så försöker fixa så många som möjligt av alla uppdrag . Postad 11 January 2008 - 13:06
Tjo!
Är det min lina eller har live! helt kykat ur idag? Blir frånkopplad typ var 5:e minut. Vh Revolver Postad 11 January 2008 - 15:29
samma här :/! Postad 11 January 2008 - 17:20
Var kul att lira den lilla stunden med er igår.
Synd bara att jag klantade mig, sköt ett reflexheadshot runt ett hörn på en teammate, sorry.. Postad 11 January 2008 - 19:10
sånt händer rätt så ofta när man lirar Hardcore. Itchy triggerfinger =) Ses kl 23 grabbar, ska kolla på National treasure 2 nu snart, inte så höga förväntningar men men, va gör man inte för tjejen. Peace out
Postad 11 January 2008 - 19:44
Jo det stämmer. Jag var bara fövirrad över att de har gjort att "höga" streck representerar låg ping, och "låga" streck hög ping. Postad 11 January 2008 - 19:46
Höga sträck menar ju bra connection, förstår inte hur du kan bli förvirrad av det :S
Postad 11 January 2008 - 20:25
Meh, tänkte inte så, tänkte som på PC, där man får pingen som en siffra istället. En hög siffra är ju dåligt, medan ett "högt" streck på konsoll är bra. Men ja jag är dum ibland. Postad 12 January 2008 - 00:14
Gick bra på slutet idag, när jag fått så mycket matchbonus så fuckar internet upp sig och jag kan inte starta om det då min lilla kusin försöker somna (vilket tog 2 timmar).
Postad 12 January 2008 - 13:48
Nu undrar jag vad fan som har hänt! När jag lirade med er grabbar igår vid sjutiden nångång så var jag lvl 30...men idag har nått blivit jävligt fel då jag bara är lvl 19 nu!!!...kan nån förklara detta?
Postad 12 January 2008 - 16:42
Nu när man tar det lite lugnt går det hur bra som helst
Harcore Search & Destroy på Downpour gick det ganska bra på Postad 12 January 2008 - 18:25
Hur hittar jag lättast ert gäng för ett lir? Lägger man till clantagen? Then What?
Postad 12 January 2008 - 18:34
Finns det någon lista där det står hur mycket xp det krävs för en viss level?
Postad 12 January 2008 - 18:48
Jao, sen äre ju bara att börja lira Postad 12 January 2008 - 19:16
skicka ett vanligt meddelande till nån av oss om att du vill va med, så skickar vi invites Postad 12 January 2008 - 21:31
Nu börjar detta bli tråkigt! Startade min konsoll idag för att spela CoD4, men märkte direkt att jag hade blivit degraderad från lvl 30 till lvl 19. Jag började då att köra iaf och tog mej till lvl 22, sedan stängde jag av mitt 360. När jag sen skulle köra igen så så jag att min lvl var uppe på 30 igen. Körde då en stund, kom upp till lvl 32, stängde av för att gå och käka, kom tillbaks en stund senare och märkte att min lvl var tillbaks på 19 igen. Har nu kollat lite på xbox.com och på InfinityWards hemsida där jag hittade detta.
"Thanks to eddiec3003 from Charlie Oscar Delta - I Stole this from you sorry. Many people have come to the forums because recently Call of Duty 4 Multiplayer has showed them to be a rank which they should not be. (ie. You should be level 45, but when you start up Xbox Live it says you are 39). This is becoming a very common occurrence lately, due to the strained servers. Personally I have had this happen to myself 3 times and have helped many others when they post on the forums. Here are some key things that every person, that this happens to, should or should not do. - Do NOT get upset and start playing to make up the ranks. What has happened is while downloading your personal settings, your old data became jumbled with your current data. So, if you play you will over overwrite what your current rank should be. - How can I get my rank back? Just turn your xbox on and off ... or go back and forth between multiplayer and single player (whatever you can do to make Xbox Live show the screen to download your personal settings). Doing this will make the servers continuously search for your data, eventually it will find the correct data and fix the problem for the time being. - I've done what you said, but my rank still isn't coming back, what's wrong? #1 - Normally these problems do not sort themselves out the very next time you download your settings. For quick access purposes, servers will set apart your information for X amount of time so it doesn't need to search for it time and time again for only short leaves from playing the game. One of the best ways to fix this is to shut off your xbox for a short period of time, maybe 5-10 minutes ... then start up and go to xbox live, see if it can download the right information, then rinse and repeat until it is fixed. Repeatedly just backing out of xbox live and going back in will rarely fix your problem, the servers need time to reset your data and put it back into "storage". #2 - In RARE cases, some people might actually lose their information permanently. It is inevitable that any system can lose packets or get corrupt files but it is extremely rare. I am not the one to tell you that it is the time to give up and re-level, that is your place to make the final call but if you feel that you fall under this category just remember... when you play your first game, it is permanent, that will now become your new level to build from. eddiec3003 " Hoppas att det kommer en riktig lösning på detta problem snart och att inga fler av er råkar ut för samma skit. Postad 12 January 2008 - 23:28
Vill dela med mig om att jag har beställt COD4 idag efter att ha läst trådar om spelet här på forumet!
Vi ses i kikarsiktet om några dagar 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |