Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(30)
|
915:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 16 November 2009 - 17:39
Fast å andra sidan kanske man ska sätta sig i ryssarnas situation, hade inte varit kul om det hade varit omvänt och amerikanerna hade porträterats så gång på gång.
Postad 16 November 2009 - 17:45
OBS. Du måste ha alla skruvar hemma så att säga och jag vill gärna köra mot 3stjärnor.
Postad 16 November 2009 - 18:28
När jag loggade in idag eftermiddags alla mina poäng som jag tjänade efter avbrottet hade försvunnit, märkligt!
Postad 16 November 2009 - 18:30
Är några PS3 spelare här på forumet som ordnat platinum, om det räknas.Klarade dom sista Special Ops igår på veteran. Nu är det bara sista biten av storyn kvar på veteran också sen är det full GS.
Någon som plockat 1000G än på spelet?
Har själv bara det tråkigaste kvar, samla intels...
Postad 16 November 2009 - 18:39
Tog inte ens en vecka, och då har jag ändå plöjt en hel del i multiplayer. Kan lätt tas på 2-3 dagar om man är två duktiga på Special Ops.
Postad 16 November 2009 - 20:22
haha Vafan tryckte på fel tråd! haha my badPSN = PS3 det här är xbox360 delen
Postad 16 November 2009 - 21:13
Är några PS3 spelare här på forumet som ordnat platinum, om det räknas.
Har själv bara det tråkigaste kvar, samla intels...
Lyckades spela igenom hela single player utan att stöta på en enda intel. Vad är det?
Postad 16 November 2009 - 21:17
1000G nu
Tog inte ens en vecka, och då har jag ändå plöjt en hel del i multiplayer. Kan lätt tas på 2-3 dagar om man är två duktiga på Special Ops.
Get a life FFS!
Postad 16 November 2009 - 21:36
Postad 16 November 2009 - 22:00
Lyckades spela igenom hela single player utan att stöta på en enda intel. Vad är det?
Laptops som är utplacerade lite här och där på banorna i campaign-läget. Om man hittar en och går fram till den så får man ett val att plocka upp den genom att hålla in X. Finns guider på vart man kan hitta dem, om man inte orkar finkamma varje bana.
EDIT: Guide för slöfockar - Intel Locations
Redigerat av {OLD}Reaper, 16 November 2009 - 22:50.
Postad 16 November 2009 - 23:05
Get a life FFS!
Kommit hem nu finnen? Alla har redan slutat spela MW2 så du vet, nu är det WaW som gäller igen, nya glitchar har hittats!!
Postad 16 November 2009 - 23:56
Typ hela spela världen spelare MW2Alla har redan slutat spela MW2 så du vet, nu är det WaW som gäller igen, nya glitchar har hittats!!
Postad 17 November 2009 - 01:04
Ja, lite absurt är det. Kanske skulle ha lagt upp omröstningen som i PS3-delen, med 3 olika alternativ (SP, Spec-Ops, Live), så hade man sett vad folk varit missnöjda med?Förreesten, lite märkligt att det trillar in så låga betyg på spelet här, det är absurd.
Hoppas att inte PC-spelarna röstar här i alla fall. Att de är missnöjda med live-delen för att de inte får sätta upp egna servers har jag förstått, men jag förstår också varför Infinity Ward har valt att gör på det sättet.
Postad 17 November 2009 - 09:02
Postad 17 November 2009 - 10:14
Sen om hälften av alla PC-spelare är crackare, hackare, moddare, fuskare eller nåt annat så får väl dom cracka sina spel och spela med varandra på egna servrar som vanligt då.
Är då detta verkligen en sådan flopp av IW?
Postad 17 November 2009 - 11:02
Postad 17 November 2009 - 11:19
Det som jag ser som ett problem är snarare det att de har ignorerat pc-användarna totalt. De har tagit bort alla fördelarna med att lira på PC. De PC-spelare jag känner har inte köpt spelet och kommer inte köpa det heller förrän de har implementerat dedikerade servers. Detta TROR jag gäller de flesta PC-spelare. Därför anser jag att det är urbota korkat av IW att göra detta, då fler kommer att tanka spelet och köra det på sitt vis. De hade sålt fler exemplar om de fortsatt på samma spår som CoD4.
[Min teori]
Dom tjänar ju kanske inte mer pengar på konsollversionerna, men iom att de inte är lika lätta att kopiera samt att Microsoft verkar gå på flitigt med banning av flashade konsoller (Tror att dom flesta med bannade 360-konsoller som vill köra MW2 kommer att köpa en ny), så det är ju klart att dom inte prioriterar PC användarna i detta fallet, dom vill ju sälja till spel-konsollerna eftersom att piratkopiering där är mycket lättare att kontrollera.
Tror förövrigt att PC gaming sett sina glansdagar och att det bara kommer fortsätta utför med försäljningen av PC spel, har själv inte spelat ett enda spel på PC sen jag skaffade min 360 för typ 3 år sen.
[/Min teori]
Postad 17 November 2009 - 12:20
Postad 17 November 2009 - 12:31
Redigerat av nybörjar micke, 17 November 2009 - 12:33.
Postad 17 November 2009 - 12:57
Postad 17 November 2009 - 12:57
Töm magasinet i dom då dör domJag hatar hundar. ...- allt går bra. Men hundar dör jag av varje gång. Tryck B står det. My a......
Postad 17 November 2009 - 13:01
Tycker man bara vrider nacken av dem med den högra analogsticken precis som när man använder kniven?Men hundar dör jag av varje gång. Tryck B står det. My a......
Postad 17 November 2009 - 13:04
Så man hinner göra det?Tycker man bara vrider nacken av dem med den högra analogsticken precis som när man använder kniven?
-har inte vågat att slösa med ett liv
Postad 17 November 2009 - 13:13
Snöbanan i Special Ops är bra ställe att träna påSå man hinner göra det?
-har inte vågat att slösa med ett liv
Postad 17 November 2009 - 13:21
Postad 17 November 2009 - 13:52
Tiden man ska slå i Pitten, kan man få den achievementen även i co-op?
Bra fråga.. Jag och Maximm körde den igår, på 32s.. Måste vara omöjligt att klara den på 30s ensam.. Men det står ju att man ska klara den i S.S.D.D, dvs det första uppdraget. Jag har klarat den själv på 34.9s typ som snabbast.
ollieee har väl 1000G på spelet, så han om någon borde veta.
Postad 17 November 2009 - 14:04
Håller fullständigt med. JAg var ett stort fan av förra MW och gillade både SP och körde tonvis med MP online. JAg hade tom förbokat MW2 (PC) inför releasen men när jag fick höra det sanslöst korkade beslutet att inte ha med dedikerade servers avbokade jag spelet omedelbart.Det som jag ser som ett problem är snarare det att de har ignorerat pc-användarna totalt. De har tagit bort alla fördelarna med att lira på PC. De PC-spelare jag känner har inte köpt spelet och kommer inte köpa det heller förrän de har implementerat dedikerade servers. Detta TROR jag gäller de flesta PC-spelare. Därför anser jag att det är urbota korkat av IW att göra detta, då fler kommer att tanka spelet och köra det på sitt vis. De hade sålt fler exemplar om de fortsatt på samma spår som CoD4.
Som vanligt blir allt fler spel allt mer dumifierade ala konsoll och man har ingen egen valmöljigthet till nånting utan ska bara ut online med nån fånig och illa fungerande automatik. Vill jag köra online vill jag kunna välja vilken server jag vill med just den bana, ping, mod etc som körs för tillfället som passar mig.
Det hela resulterade bara i att IW tappade mitt köp, gjorde att jag istället passade på att prova enbart SP-delen "gratis" istället för att bara gjort det enda vettiga som inte hade kostat dom många korvören.
Postad 17 November 2009 - 14:44
Tyckte också det lät svårt i början men jag insåg snabbt att det är viktigt med precision. Ett skott per badguy med lite lagomt bra flyt mellan måltavlorna så hade jag det på 29 sekunder inom typ 5-6 försök. Man får bra med tidsbonus om man har bra träffsäkerhet. Tror inte ens jag laddade om. Körde först med nån Uzi tror jag sen bytte jag snabbt till pistol och tog resten av banan med den.Bra fråga.. Jag och Maximm körde den igår, på 32s.. Måste vara omöjligt att klara den på 30s ensam.. Men det står ju att man ska klara den i S.S.D.D, dvs det första uppdraget. Jag har klarat den själv på 34.9s typ som snabbast.
Postad 17 November 2009 - 14:50
Tyckte också det lät svårt i början men jag insåg snabbt att det är viktigt med precision. Ett skott per badguy med lite lagomt bra flyt mellan måltavlorna så hade jag det på 29 sekunder inom typ 5-6 försök. Man får bra med tidsbonus om man har bra träffsäkerhet. Tror inte ens jag laddade om. Körde först med nån Uzi tror jag sen bytte jag snabbt till pistol och tog resten av banan med den.
Du får även tidsavdrag om du bara sätter en kula i varje tavla, klarade på ca 28 sekunder själv efter lite övande=)
Postad 17 November 2009 - 15:13
Postad 17 November 2009 - 15:28
Tycker de borde fortsätta med det som gör PC unikt, bättre precision, möjligheter att anpassa spelet med moddar/grafik/etc och sådant, istället för att inskränka dem på samma sätt som konsolversionerna.
Själv gick jag med glädje över till konsol då jag tröttnade på att ständigt uppgradera min dator då man med ett TV-spel kan vara säker att det fungerar optimalt. Dessutom är det skönt att sitta i soffan och lira :-).
Postad 17 November 2009 - 15:31
Men jag håller med, vid två streck börjar det bli riktigt störande. Känner verkligen igen det där med killcamen. Man undrar hur f-n den andra lyckades skjuta ihjäl mig trots att jag ser att många, om inte alla, av mina skott registrerar träff. Sen ser man killcamen och enligt den så hann jag inte ens få iväg ett enda skott ibland... lagom roligt.
Har du verkligen öppen NAT? Det är det enda jag kan komma på. Det finns ju en liten informationsrad om detta i Xbox Live-menyn av spelet. Är den strict eller moderate så kommer du få rejält mycket färre matcher att söka bland och därmed riskera sämre matcher.
Postad 17 November 2009 - 15:37
Bra fråga.. Jag och Maximm körde den igår, på 32s.. Måste vara omöjligt att klara den på 30s ensam.. Men det står ju att man ska klara den i S.S.D.D, dvs det första uppdraget. Jag har klarat den själv på 34.9s typ som snabbast.
Rätt vapen och bra träffprocent!
Postad 17 November 2009 - 15:41
Har du verkligen öppen NAT? Det är det enda jag kan komma på. Det finns ju en liten informationsrad om detta i Xbox Live-menyn av spelet. Är den strict eller moderate så kommer du få rejält mycket färre matcher att söka bland och därmed riskera sämre matcher.
Japp jag har öppen NAT. Vad är det för informationsrad du tänker på??? När jag söker efter matcher brukar det stå att det finns 30-50 matcher oftast. Är detta lite matcher kanske? Vad brukar ni andra ha?
Har gjort några bandbreddsmätningar och dom är fullt godkända.
Postad 17 November 2009 - 16:27
Nä, det går inte i coop. Vi satte tiden 28s i coop men ingen achievement. Sen när jag körde själv så satte jag tiden 24,2s, då låstes achievementen upp
Får fila lite på den så man kan slå IW:s tid på 22s
Redigerat av Unregistered78af1102, 17 November 2009 - 16:28.
Postad 17 November 2009 - 16:28
Nu la jag min röst, blir enkelt en 5:a. Det blir liksom inte bättre än såhär
Som COD4 fast på steroider
EDIT: Heartbeat sensor är ju årets grej, får ju värsta AvP-vibbarna när det börjar blippa
Redigerat av MrSpokk, 17 November 2009 - 16:28.
Postad 17 November 2009 - 16:43
Postad 17 November 2009 - 16:46
EDIT: Heartbeat sensor är ju årets grej, får ju värsta AvP-vibbarna när det börjar blippa
Haha, den biter inte på mina nija skills!
PS: Bra rubrik!
Postad 17 November 2009 - 17:01
Yesterday, the entire internet was laid siege to stories and rumours reporting that PC Call Of Duty: Modern Warfare 2 had been pulled from Russian shop shelves (reported on CVG here) due to the infamous 'airport' mission.
However, Activision has since claimed that it itself decided to censor the aforementioned level after seeking the "advice of a counsel", and the game was neither banned or recalled from shops.
Speaking to Edge Online, a spokesperson for Activision revealed: "Reports that Call Of Duty: Modern Warfare 2 has been banned in Russia are erroneous. Activision only released a PC version of the game in Russia which went on sale on Tuesday, Nov. 10."
They continued: "Other countries have formal ratings boards that we regularly work with. However, Russia does not have a formal ratings entity. As a result, we chose to block the scene after seeking the advice of local counsel."
As Edge went onto say, it is believed a patch of the released PC version restricted access to the airport level.
Activision has yet to divulge when the console versions of the war shooter will release in Russia, but expect details soon.
Postad 17 November 2009 - 17:19
Jo,inte helt obetydligt.
T.ex: Trials HD sjönk 40%
The following chart illustrates the significantly slower growth the top Xbox Live Arcade titles' leaderboards have seen around the November 10th release of the market-dominating Modern Warfare 2:
Eller en länk Till Nyheten
Bifogad fil(er)
Postad 17 November 2009 - 20:36
Så står när jag googlar: Ability: Killstreaks require 1 less kill. Pro Ability: Death Streaks require 1 less death.! Vad menar de?
Postad 17 November 2009 - 20:38
Till ex det krävs bara 2 kills för att få uav om du använder hardline.
Redigerat av Unregistered77f4c216, 17 November 2009 - 20:39.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Modern Warfare 2 - gamertagtråden
21 bilder
8 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?