Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty 4 : Modern Warfare

3032 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycker ni om CoD4? (250 medlem(mar) har röstat)

5 är bäst

1. 1 (8 röster [3.20%])

Procent av omröstning: 3.20%

2. 2 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

3. 3 (5 röster [2.00%])

Procent av omröstning: 2.00%

4. 4 (45 röster [18.00%])

Procent av omröstning: 18.00%

5. 5 (192 röster [76.80%])

Procent av omröstning: 76.80%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 13 January 2008 - 14:51

Zizou
  • Zizou
  • Lärjunge

• 259 inlägg
  • 0
kan någon förklara för mig när man får golden vapnen?

Postad 13 January 2008 - 14:51

HDMI-Erik
  • HDMI-Erik
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Bästa första persons skjutaren till xbox 360! :) Enda som kan konkurrera är enligt mig ORange box med half life spelen.,..

Postad 13 January 2008 - 14:55

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Tänker du på golden desert eagle så är det level 55.

Postad 13 January 2008 - 14:57

ryst
  • ryst
  • Forumräv

• 908 inlägg
  • 0

Vid Lv55 får du en guld desert eagle, annars måste du ta ex antal (tror det är 150) head shot för varje vapen för att få möjligheten att välja guld

Postad 13 January 2008 - 15:02

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Visst var det du, Ryst, som skickade en invite igår? Jag var i ett bra brittjäng och lirade ett tiotal matcher med dem, vill einte bryta. Skicka gärna igen, om man får plats.

Vad för nytta gör en clantag?

Postad 13 January 2008 - 18:11

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Vad för nytta gör en clantag?

Ingenting tror jag :) Förutom att det är jävligt tufft! :)

Postad 13 January 2008 - 18:52

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
En clantag är extremt praktist när det gäller att, som host, hålla koll på sina små fågelungar. :)

Postad 13 January 2008 - 19:23

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Höga sträck menar ju bra connection, förstår inte hur du kan bli förvirrad av det :S

Meh, tänkte inte så, tänkte som på PC, där man får pingen som en siffra istället. En hög siffra är ju dåligt, medan ett "högt" streck på konsoll är bra.
Men ja jag är dum ibland. :)

Pingsiffran du får är antalet millisekunder som det tar för datorn att skicka information, och få tillbaka svar från servern. Därför är det sämre ju högre ping du har. Låg ping = bra ping = snabb kommunikation utan lagg.

Många gröna staplar betyder helt enkelt bara att du har en "bra ping" (som är samma sak som låg ping). :)

Postad 13 January 2008 - 20:16

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
I'm back! :)

Ni har hållt ställningarna under helgen eller?

Postad 13 January 2008 - 22:08

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Är det något speciellt spelsätt man får mer XP i? Ser att alla som ligger högt på leaderboards kör Seek and Destroy, men jag antar att det är för att det ger 50 poäng för varje gubbe man plockar.

Men hur är det med XP? Bara spamma vapenuppdrag?

Postad 13 January 2008 - 23:31

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Är det något speciellt spelsätt man får mer XP i? Ser att alla som ligger högt på leaderboards kör Seek and Destroy, men jag antar att det är för att det ger 50 poäng för varje gubbe man plockar.

Men hur är det med XP? Bara spamma vapenuppdrag?

Man får rätt bra med xp när man lirar search and destroy, förutsatt att man har ihjäl några elakingar varje runda. Att spamma vapenuppdrag är ju också ett bra sätt. När man har klarat allt med ett vapen så byter man till ett annat bara. :)

Postad 14 January 2008 - 00:08

ryst
  • ryst
  • Forumräv

• 908 inlägg
  • 0

Visst var det du, Ryst, som skickade en invite igår? Jag var i ett bra brittjäng och lirade ett tiotal matcher med dem, vill einte bryta. Skicka gärna igen, om man får plats.

Ja det var det nog, spelar med några från spelforum och vi behövde lite kanonmat :) :lol:

Postad 14 January 2008 - 00:33

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

I'm back! :)

Ni har hållt ställningarna under helgen eller?

Jag har spelat 1dag faktiskt, mycket om man jämför de senaste veckorna :D . Fast att ersätta terminator nyluh blir svårt :lol: .

Postad 14 January 2008 - 03:19

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0

När du klarat alla challenges(marksman o expert) inom en viss vapengrupp. Har du klarat alla shotgun-challenges t ex så får du en guldfärgad W1200. Alla assault-challenges en guld-Ak47. Har för mig att det är de vapnen iaf och att man inte kan välja guld på vilket vapen man vill.

Redigerat av bananplanta, 14 January 2008 - 03:20.

Postad 14 January 2008 - 07:59

Unregistered421f5d40
  • Unregistered421f5d40
  • Beroende

• 1364 inlägg
  • 0

När du klarat alla challenges(marksman o expert) inom en viss vapengrupp. Har du klarat alla shotgun-challenges t ex så får du en guldfärgad W1200. Alla assault-challenges en guld-Ak47. Har för mig att det är de vapnen iaf och att man inte kan välja guld på vilket vapen man vill.

På SUB så får man mini uzi

LMG så är det M60

Sniper så är det den ryska sniper bössan Dragunov som jag inte kom ihåg namnet på .

Har haft alla guld bössor utom sniper spar den till sista prestige nivån då jag ska ha alla guld vapen fett med BLING BLING ;o) .

Kommer gå upp till prestige 7 i kväll ;o)

Redigerat av Unregistered421f5d40, 14 January 2008 - 10:13.

Postad 14 January 2008 - 08:37

tobbemannen76
  • tobbemannen76
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hej,

Skulle börja spela COD 4 igår men på träningen kan jag inte ta fram någon kniv för att hugga vattenmelonen. Byta till gevär och pistol fungerar men inte ta fram någon kniv. Vad gör jag för fel...

Postad 14 January 2008 - 08:47

Sambuccashake
  • Sambuccashake
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

På SUB så får man mini uzi

LMG så är det M60

Sniper så är det den ryska sniper bössan som jag inte kommer ihåg namnet på .

Har haft alla guld bössor utom sniper spar den till sista prestige nivån då jag ska ha alla guld vapen fett med BLING BLING ;o) .

Kommer gå upp till prestige 7 i kväll ;o)

Har inte spelat COD4 mer än som demo i butik men den ryska sniperbössan torde vara en Dragunov.
(Снайперская винтовка Драгунова, Snayperskaya Vintovka Dragunova)

Postad 14 January 2008 - 10:11

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Hej,

Skulle börja spela COD 4 igår men på träningen kan jag inte ta fram någon kniv för att hugga vattenmelonen. Byta till gevär och pistol fungerar men inte ta fram någon kniv. Vad gör jag för fel...

Klicka in högra styrspaken :)

Postad 14 January 2008 - 10:56

tobbemannen76
  • tobbemannen76
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Hej,

Klicka in högra styrspaken :)

Tack, får hem och prova i kväll

Postad 14 January 2008 - 11:05

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Känns ju lite meningslöst och försöka klara alla challenges och får gulvapen om man ändå tänkt och fortsätta köra prestigemode då allt försvinner sen ändå. Först på prestige 10 det känns som nån idé om man inte bestämt sig för att sluta levla redan på nån tidigare prestige när man är på 55.

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 14 January 2008 - 11:06.

Postad 14 January 2008 - 16:40

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Känns ju lite meningslöst och försöka klara alla challenges och får gulvapen om man ändå tänkt och fortsätta köra prestigemode då allt försvinner sen ändå. Först på prestige 10 det känns som nån idé om man inte bestämt sig för att sluta levla redan på nån tidigare prestige när man är på 55.

Håller med dig haze_. Jag är själv på första rundan prestige nu och det känns segt att ta sig till nivå 10. Tänker stanna när jag når lvl 55 igen.

Btw...Nån mer än jag som tycker att Farcry 2 ser äckligt bra ut?? :D

Postad 14 January 2008 - 17:00

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Tänker stanna när jag når lvl 55 igen.

Me 2

Postad 14 January 2008 - 19:23

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Jag har inte gått in i prestige mode än och funderar faktiskt på och stanna på Level 55 och sen försöka klara alla challenges istället och kanske få nån guldpickadoll... Jag levlar som en j+vla snigel så känns ingen idé och börja om från 0 igen. Om jag vetat att jag kommer lira detta spel lika mycket som jag gjort senaste månaden i 1 år framåt så hade det givetvis vart annat men det kommer ju som sagt nya lir fram igenom som Far Cry 2 :D

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 14 January 2008 - 19:24.

Postad 14 January 2008 - 19:32

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Jag har inte gått in i prestige mode än och funderar faktiskt på och stanna på Level 55 och sen försöka klara alla challenges istället och kanske få nån guldpickadoll... Jag levlar som en j+vla snigel så känns ingen idé och börja om från 0 igen. Om jag vetat att jag kommer lira detta spel lika mycket som jag gjort senaste månaden i 1 år framåt så hade det givetvis vart annat men det kommer ju som sagt nya lir fram igenom som Far Cry 2 :wacko:

Precis! Och vi får inte glömma alla de andra grymma spelen, såsom Battlefield: Bad Company, GTA IV, Elveon och såklart årets spel 2008: Turok :D

Postad 15 January 2008 - 08:15

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Vad kör ni för sens? Jag har fram till igår kört medium och det har funkat riktigt bra, men jag tycker att det är lite för segt när man ska svänga 180 grader i små utrymmen osv.

Testade köra custom och valde sensen som är mellan medium och high och tänkte ge det en timme eller två för att vänja mig. Det var lite väl pilligt i början men sen gick det bättre - dock lyckades jag aldrig riktigt få rätt känsla när man skjuter på lite längre avstånd.
Tycker att kontrollen borde vara mindre känsligt vid små spak-rörelser och sen full sprutt vid större rörelser av spaken. Jag fick väl några kills och det gick hyfsat bra, men efter ett tag tänkte jag testa byta tillbaks till medium och det gick direkt 10 gånger lättare att sikta. Men istället känner jag att jag inte riktigt kan ha koll bakom ryggen för det tar sån tid att vända sig om. Och när man ska in i trånga byggnader kan det kännas lite för slött.

I slutändan känns det som att det gick bäst på medium, men det allra bästa kanske vore att försöka bli duktig på högre sens. Vad använder ni?

Postad 15 January 2008 - 09:49

Xunder
  • Xunder
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Vad kör ni för sens? Jag har fram till igår kört medium och det har funkat riktigt bra, men jag tycker att det är lite för segt när man ska svänga 180 grader i små utrymmen osv.

Testade köra custom och valde sensen som är mellan medium och high och tänkte ge det en timme eller två för att vänja mig. Det var lite väl pilligt i början men sen gick det bättre - dock lyckades jag aldrig riktigt få rätt känsla när man skjuter på lite längre avstånd.
Tycker att kontrollen borde vara mindre känsligt vid små spak-rörelser och sen full sprutt vid större rörelser av spaken. Jag fick väl några kills och det gick hyfsat bra, men efter ett tag tänkte jag testa byta tillbaks till medium och det gick direkt 10 gånger lättare att sikta. Men istället känner jag att jag inte riktigt kan ha koll bakom ryggen för det tar sån tid att vända sig om. Och när man ska in i trånga byggnader kan det kännas lite för slött.

I slutändan känns det som att det gick bäst på medium, men det allra bästa kanske vore att försöka bli duktig på högre sens. Vad använder ni?

Jag använder Medium och det har jag använt hela tiden. Har testat high och low, men medium passade bäst helt klart. Men det är en smaksak. Mitt tips är att du får testa dig fram. Spela en helkväll med low och se hur det går. Sen kvällen efter med high och se om det blir bättre eller. Men medium tycker jag är helt klart den stabilaste

Postad 15 January 2008 - 16:20

nahoj74
  • nahoj74
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Tjena,

Jag har spelat COD4 på 360 ett tag, är ganska usel på det (jämfört med en del jag stött på) men har lyckats spela upp mig till major general vid det här laget. Brukar spela i perioder men det kan bli alltifrån några timmar per kväll till några timmar per vecka. Har spelat med svenskar några gånger och upptäckt att det är roligare på det sättet, skulle därför vilja vara med i er MiHB klan om det går bra! Men jag är osäker på hur jag gör!? Räcker det att jag skriver in MiHB som klantag eller måste jag in på någon slags lista också? Mitt live id är nahoj74 iaf!

/Johan

Postad 15 January 2008 - 19:45

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Själv kör jag bara medium. Har testat att öka sensen, men gillade det inte. Medium känns mkt stabilare på nått vis, då det som du säger, blir lite knas när man ska knäppa nån fuling på lite avstånd med tex. sniperbössa. Har dock inte prövat att köra med högre sens när jag kör små banor, som typ Vacant. Då skulle det nog gå riktigt fint om man knatar runt med en hagelbrakare eller dylikt :)

Postad 15 January 2008 - 20:50

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0
Är så oerhört sur på cod nu
Varje gång jag är sniper och skjuter på någon som står still tar inte skotten :)
Kan skjuta minst tre skott innan något av det tar, kan t.o.m stå bakom och inget händer på bara några meters avstånd.
Vad kan det bero på?
Är så jäkla tråkigt när man vill göra sniper-utmaningarna

Postad 15 January 2008 - 20:52

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Har reagerat på det med, inget kul alls.

Postad 15 January 2008 - 21:21

The swede_
  • The swede_
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Kör hard core de är för killar med rakad pung. Är fortfarande sjuk sen ebola70 smittade mig men jag är lika glad för det :) för jag får vara hemma å mysa med boxen är nog på g i morgon kl 09:00

Postad 15 January 2008 - 21:44

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
noobfråga, Hur gör man för att klättra ner för en stege? Jag har aldrig lyckats utan ramlar bara...

Postad 15 January 2008 - 21:47

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Hehe, face first :)

Det går fortare att hoppa, dö, vänta till nästa runda, respawna och springa till där du ville komma ner än att försöka komma på stegen för att gå ner för den ;)

Postad 15 January 2008 - 22:11

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Är så oerhört sur på cod nu
Varje gång jag är sniper och skjuter på någon som står still tar inte skotten :)
Kan skjuta minst tre skott innan något av det tar, kan t.o.m stå bakom och inget händer på bara några meters avstånd.
Vad kan det bero på?
Är så jäkla tråkigt när man vill göra sniper-utmaningarna

Är du säker på att du är helt stilla med siktet och siktar i mitt bröstet eller huvudet?
Fast håller med till viss del, ibland har man siktet perfekt men skottet träffar inte... märkligt.
Skönt det där klingande ljudet "ding" när man får headshoot. Låter som man träffar ett metallföremål.

Postad 15 January 2008 - 22:14

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0
Är säker, skottet kanske avtar?
Ibland går det, ibland inte.

Postad 15 January 2008 - 22:25

cerbero
  • cerbero
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Argh, vad trött jag blir. Jag ligger fortfarande med 5 kills/25 deaths per match. Vetefan om det var nåt för mig det här alltså. Någon som vill köpa ett bättre begagnat COD4? :)

Postad 15 January 2008 - 22:27

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0

Har också problem med det där. Funderat en hel del vad det kan vara.

Redigerat av Unregistered1594247d, 15 January 2008 - 22:28.

Postad 15 January 2008 - 22:54

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Samma här! Väldans jobbigt när man har en fuling mitt i siktet å skottet inte biter på honom! Man tycker att om man sätter en kula skjuten ur en .50 cal. bössa i bröstet på nån så borde det ju hända nånting iaf :)

Postad 15 January 2008 - 22:59

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0
Exakt det ni beskriver råkade jag också ut för ikväll. Har inte varit med om det tidigare men jag fick gå ur flera matcher för att spelet laggade lite och skotten helt enkelt missade.

Sedan gick det inte alls, kunde inte joina en enda invite så då fick jag nog och stängde av. Friska tag i morgon i stället :)

(Lirar på Ps3 så problemet är inte kopplat till formatet...)

Redigerat av Unregistered3ece8f6f, 15 January 2008 - 23:31.

Postad 16 January 2008 - 02:04

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
Jag fick en kopia av det så omtalade spelet idag och började lira singelplayer-delen. Underhållande får jag säga! Körde några banor på näst svåraste och testade sedan lite live.

Hur svårt är det att komma upp till någorlunda nivå (läs min hembionivå) (;? Jag fick 7-8 stycken i alla fall. Fler än jag trott, sen är det ju alltid svårt när man inte kan banornas layout. Ni verkar ju blivit ett mysigt sammansvettsat gäng så om någon är sugen på att läxa upp en nobody så adda Fillilutten. Finns under Svennar också :)

Föressten! Micken fungerar väl att prata med andra i sitt lag med? Inte en enda gång sa någon, trodde folk skulle snacka massa och ha taktik. Men sen lirade jag ju endast 2 banor på team deathmatch.

Godnatt!
/Jacob

Postad 16 January 2008 - 08:13

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Samma här! Väldans jobbigt när man har en fuling mitt i siktet å skottet inte biter på honom! Man tycker att om man sätter en kula skjuten ur en .50 cal. bössa i bröstet på nån så borde det ju hända nånting iaf :)

Ganska vanligt att man skadeskjuter folk med sniperbössan också om man inte träffar perfekt, magen, bröstet och huvudet. Däremot dör man av skott i vader och fötter med valfri assault rifle.
Visserligen ofta på ganska nära håll...

Tycker perken "Last Stand" skulle va obligatorisk för alla i spelet om man bli skjuten i benen.
Det ska löna sig om man siktat bra när man skjuter!
Så irriterande när man ser reprisen att nån skjutit en i bena och man stendör.

Postad 16 January 2008 - 15:39

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Ganska vanligt att man skadeskjuter folk med sniperbössan också om man inte träffar perfekt, magen, bröstet och huvudet. Däremot dör man av skott i vader och fötter med valfri assault rifle.

Tycker perken "Last Stand" skulle va obligatorisk för alla i spelet om man bli skjuten i benen.
Det ska löna sig om man siktat bra när man skjuter!
Så irriterande när man ser reprisen att nån skjutit en i bena och man stendör.

Kanske borde vara så att man låser upp ett nytt camo till bössan efter 25 legkills?
:)

Postad 16 January 2008 - 18:07

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Är det verkligen nödvändigt att citera så mycket?

Postad 16 January 2008 - 18:09

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Kommer tyvärr inte att kunna lira nånting på ett tag nu grabbar. Har blivit nått knas med mitt Mastercard...

Postad 16 January 2008 - 19:06

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0

Kör hard core de är för killar med rakad pung. Är fortfarande sjuk sen ebola70 smittade mig men jag är lika glad för det för jag får vara hemma å mysa med boxen är nog på g i morgon kl 09:00

Ja ja skyll på stackars mig, så att du kan vara hemma från jobbet å lira, lite ebola har väl ingen dött av :)

Kommer tyvärr inte att kunna lira nånting på ett tag nu grabbar. Har blivit nått knas med mitt Mastercard...

Hur kan det hindra dig från att spela?

Redigerat av Ebola, 16 January 2008 - 19:07.

Postad 16 January 2008 - 19:16

Onkel_Morra
  • Onkel_Morra
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Hur kan det hindra dig från att spela?

De än nått knas med kortnummret lr nått, så dom kan inte dra månadskostnaden för Live längre. Ska försöka fixa de imorrn om jag har tid.

Postad 16 January 2008 - 20:18

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0

Stör mig på det också. Tycker sniperbössorna borde vara mer dödliga. 1 shot one kill :). Utom ben och liknande.

Postad 16 January 2008 - 21:28

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0
det där scoopet man låser upp är ju bara en bluff.
Tror jag tog 1 på 20 gyllene lägen :S
skadesköt max 2

Postad 16 January 2008 - 21:52

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

skadesköt max 2

haha...
Till sniperbössorna är det en riktigt nedgradering.
Mycket sämre zoom än orginalen och så gungar det konstant oavsett om man håller andan.
Kanske fungerar med kulspruta men ligger man med sniper på långt håll så blir de där
små gungningarna meter ganska fort... Rena lotteriet om man ska träffa nåt :)

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 16 January 2008 - 21:54.

Postad 16 January 2008 - 21:59

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

skadesköt max 2

haha...
Till sniperbössorna är det en riktigt nedgradering.
Mycket sämre zoom än orginalen och så gungar det konstant oavsett om man håller andan.
Kanske fungerar med kulspruta men ligger man med sniper på långt håll så blir de där
små gungningarna meter ganska fort... Rena lotteriet om man ska träffa nåt :)

Och jag som orkat göra 100 kills med en skitbössa för det där scoopet xD

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.