Tjeanre,
Nu vet jag inte rikitgt av ditt inlägg om ljudet inte fungerar vid enbart Telias digital tv, eller andra saker, men när det gäller ljudet så försvinner det ibland när jag kör Telias Digital tv via HDMI, detta är någon bugg som nyligen har dykt upp hos Telia efter att de har uppdaterat frimware i sina boxar. Jag har ockås det problemet att ljudet försvinner. kommer tillbaka efter omstart, men störigt. Jag har för mig det finns en workaround så länge, men jag har inte lsät omm den än, diskussion om detta går att följa i Telia digital tv oficiella tråd här på minhembio. jag ska faktiskt sätta mig o läsa strax i den tråden för att se ifall nån löst problemet
Hejsan,
det spelar ingen roll vilken HDMI källa jag matar in i den så beter den sig likadant oavsett.
Jag kollade vilken firmware version jag hade och det var 1.06 - vilket är för japanska versionen. Den senaste för oss europer är 1.05 enligt Onkyo.
Så jag skickade tillbaka den till Dustin för snart en månad sedan och har inte ens hört något av dom, riktigt dåligt. Hade lika gärna kunnat vänta med att köpa den och få en 707 för samma pengar... Får väl se vad som händer. Dåligt av dom att inte följa upp ett returärende. Men troligen får jag väl igen den, utan att fel hittats, samt att jag får betala en felsökningsavgift. Tagen bakifrån blir man garanterat på något vis.