KLIPSCH-klubben
2368 svar till detta ämne
Postad 17 January 2009 - 11:39
Unregistered1113
-
Unregistered1113
-
Veteran
-
-
1889 inlägg
"Klubben" är ju en tråd i sig, går inte att göra någon ny "del" i den. Om man startar en ny tråd för endast köp och sälj så gissar jag att den kommer tas bort med anledning av att det redan finns en köp och sälj-del. Har man tänkt sälja av nånting kan man väl bara ta upp det här i tråden?
ja det hade jag i tankarna med..så jag har tagit kontakt med jonasbonde och frågat hur man kan gå tillväga , om det finns möjligheter att utveckla klubbsidan till en lite större del oxå...så jag vill ju ha dessa frågor besvarade innan man börjar med något..så jag vill ju ha grönt från dom som sitter bestämmer här först.. //CG-47
Postad 17 January 2009 - 21:02
Flingan
-
Flingan
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Hur kommer det sig att du säljer dina högtalare Graziano? Vad ska du köpa i stället?
Du byter högtalare hyfsat frekvent verkar det som
MVH Flingan
Postad 19 January 2009 - 22:22
Unregisteredbd85427c
-
Unregisteredbd85427c
-
Användare
-
-
178 inlägg
Har fått ett erbjudande att köpa följande för 20500 inkl frakt från Ljudkällaren
klipsch-RF52
klipsch-RC52
klipsch-RS52
klipsch-RW12D
Är det någon som vet av någon som kan matcha det budet?
Har sett att det är vanligt att bakhögtalarna ofta paras ihop ifrån en lägre serie än fronthögtalarna och centern ex i det här fallet så skulle det alltså vara klipsch-RS42 istället för 52.. varför är det så? är det inte meningen att att man ska ha allt i samma nrserie?
Postad 19 January 2009 - 22:55
Unregistered1113
-
Unregistered1113
-
Veteran
-
-
1889 inlägg
Tja detta är ett race ljudkällaren gärna kör, det gör inte alla...men den enda orsaken är att man inte behöver så stora surround då dom tar just bara dom surr ljuden , man kör ju inte bas i surround högtalare..dom ska ju köras som small i inställningarna.
därför är det inte fel att ha en större front i det läget som är dom primära högtalarna..framför allt om du ska köra mycket 2kanal, men det är ju lite i beronde hur man har tänkt sig.
Vad ljudkällaren beträffar så har jag lite dåliga erfarenheter med dom, ta och kolla med vad hifi huset skulle ta med samma serie, eller en BRL butik, eller Hembio konsult som oxå säljer klipsch..innan du bestämmer dej, för bra avtal det är dom inte särkilt bra på vad gäller ljudkällaren , jag kommer aldrig att handla där med, men det avgör du själv vad du tycker om det.
//CG-47
Postad 19 January 2009 - 23:06
Unregisteredbd85427c
-
Unregisteredbd85427c
-
Användare
-
-
178 inlägg
Tja detta är ett race ljudkällaren gärna kör, det gör inte alla...men den enda orsaken är att man inte behöver så stora surround då dom tar just bara dom surr ljuden , man kör ju inte bas i surround högtalare..dom ska ju köras som small i inställningarna.
därför är det inte fel att ha en större front i det läget som är dom primära högtalarna..framför allt om du ska köra mycket 2kanal, men det är ju lite i beronde hur man har tänkt sig.
Vad ljudkällaren beträffar så har jag lite dåliga erfarenheter med dom, ta och kolla med vad hifi huset skulle ta med samma serie, eller en BRL butik, eller Hembio konsult som oxå säljer klipsch..innan du bestämmer dej, för bra avtal det är dom inte särkilt bra på vad gäller ljudkällaren , jag kommer aldrig att handla där med, men det avgör du själv vad du tycker om det.
//CG-47
Tack för infon CG  ska kolla upp på andra ställen också för att jämföra priser, men det är skönt att höra andras åsikter. Är lite osäker också om jag vill ha 12" eller 10", jag vill ju ha bra bas både med film och musik, även om jag lyssnar något mer på musik..
Postad 19 January 2009 - 23:26
Graziano
-
Graziano
-
Beroende
-
-
1191 inlägg
Hur kommer det sig att du säljer dina högtalare Graziano? Vad ska du köpa i stället? Du byter högtalare hyfsat frekvent verkar det som 
MVH Flingan
Mina RB-75 är underbara i ljudet, men jag kan tyvärr inte ha kvar dem p.g.a storleksmässiga skäl  Sen ser jag detta som ett rent nöje, alltid kul att höra lite olika högtalare på hemmaplan! Att köra på ett par ett tag och sen byta när man vill höra något annat igen... jag lovar det är skitkul
Postad 20 January 2009 - 11:09
Unregistered1113
-
Unregistered1113
-
Veteran
-
-
1889 inlägg
Tack för infon CG 
ska kolla upp på andra ställen också för att jämföra priser, men det är skönt att höra andras åsikter. Är lite osäker också om jag vill ha 12" eller 10", jag vill ju ha bra bas både med film och musik, även om jag lyssnar något mer på musik..
Var så lite så.. jag har själv en 10" och jag ska erkänna att till en film så är 12" inte dum alls, med tanke på att den gräver lite djupare i basen och det kan jag ibland sakna..men jag kör endast sub till film, til 2-kanalt kör jag endast frontarna för att ha den nartuliga basen i musiken så att den inte förstärks av subben , men det är jag det..vill du ha subb till musik så ska du ha det nartuligtvis, det är du som måste gilla det du hör och vad du gillar. Lycka till //CG-47
Postad 20 January 2009 - 13:48
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Tycker det funkar ypperligt att köra surrarna som fullrange/large(?). Många(om inte alla) av de filmer jag kollat på med mitt system har bas även i surroundkanalerna. Det är ju inte så att det bara spelas typ vindsus där. Särskilt om man inte har sub tror jag man går miste om mycket ljudinformation om man utesluter basen från surrarna. Dessutom kan större surrar vara bättre om man tänkt lira på lite högre ljudvolymer. Men men, det är bara vad jag tycker, alla behöver inte tycka som mig  Som CG-47 nämner så är det antagligen så att man väljer att satsa mer på frontarna om man tänkt lyssna mer på två-kanal än flerkanal. Å andra sidan, vid flerkanal kanske man kan tänka sig ett snäpp mindre frontar för att få matchande ljud runtom. Centern är till exempel viktig om man tittar mycket på film. Likaså surrarna. Man vill ju gärna få en så bra ihophållen ljudbild runtom som möjligt. En fördel med att välja RS52 är att de finns i både cherry och svart, medan resten av Reference-surrarna bara finns i svart. Tror säkert Hifi Huset kan matcha ditt bud från Ljudkällaren, plasmasåklart. De brukar vara riktigt bra att ha att göra med.
Redigerat av bananplanta, 20 January 2009 - 13:55.
Postad 27 January 2009 - 17:21
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Har någon av er lyssnat på KSW-12?
Postad 05 February 2009 - 19:17
Unregisteredbd85427c
-
Unregisteredbd85427c
-
Användare
-
-
178 inlägg
Har fått ett erbjudande att köpa följande för 20500 inkl frakt från Ljudkällaren klipsch-RF52 klipsch-RC52 klipsch-RS52 klipsch-RW12D
Är det någon som vet av någon som kan matcha det budet?
Har sett att det är vanligt att bakhögtalarna ofta paras ihop ifrån en lägre serie än fronthögtalarna och centern ex i det här fallet så skulle det alltså vara klipsch-RS42 istället för 52.. varför är det så? är det inte meningen att att man ska ha allt i samma nrserie?
det kommer att bli det här paketet för mig nu  nu undrar jag om det kommer att märkas av någon skillnad om jag köper speciella biwirekablar till frontarna?, har en onkyo 606 förstärkare
Postad 10 February 2009 - 13:25
Flingan
-
Flingan
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Har du tänkt bi-ampa med förstärkaren eller inte? Förmodligen kan du höra en liten liten skillnad om du bi-ampar med Onkyon. Ska du bara köra ett slutsteg så kan du skippa bi-wire-kablarna enligt mig.
Något helt annat;
Satt och funderade lite på om det inte kommer en ny Reference-serie snart. Är det någon som har hört något om det?
Version II kom ju 2000, version III kom 2003 och version IV kom 2006. Nu är det ju 2009 och snart vår... känns som det borde komma en version V snart.
MVH Flingan
Redigerat av Flingan, 10 February 2009 - 13:25.
Postad 11 February 2009 - 13:21
Flingan
-
Flingan
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
För er som planerar att köpa Klipsch vill jag bara informera om att priserna på deras sortiment kommer att höjas från och med den 1:a mars 2009.
MVH Flingan
Postad 11 February 2009 - 14:08
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Gött, då kanske man kan ta mer för de man har när man säljer dem
Postad 11 February 2009 - 18:42
Unregistered1113
-
Unregistered1113
-
Veteran
-
-
1889 inlägg
Ok..tack för info, ok jag som har planer på att köpa en ny center  ..hmm
//CG-47
Postad 11 February 2009 - 20:49
Flingan
-
Flingan
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Blir till att slå till direkt CG-47 
Vet inte hur stor höjningen blir men tror inte det är så jättemkt. 10-15% skulle jag tippa...
MVH Flingan
Postad 11 February 2009 - 21:08
Unregistered1113
-
Unregistered1113
-
Veteran
-
-
1889 inlägg
Blir till att slå till direkt CG-47  Vet inte hur stor höjningen blir men tror inte det är så jättemkt. 10-15% skulle jag tippa...
MVH Flingan
jo det hade gärna gjort om ekonomin hade varit ok för det..men icke..jaja 15% får väl vara Ok då..
Postad 11 February 2009 - 21:09
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Dollarn har gått upp en 30% senaste halvåret, så en prishöjning är ju ganska oundviklig.
Redigerat av bananplanta, 11 February 2009 - 21:09.
Postad 24 February 2009 - 21:44
Sync
-
Sync
-
Lärjunge
-
-
369 inlägg
Har också hört att klipsch ska höja priset.
Det verkar som att de inte klarar att leverera i den mån folk beställer!  (Måste väl vara det enda företaget i dessa tider.. Grattis till Klipsch iaf!)
Pratade med en återförsäljare som sa att det var ca 1,5 månaders väntetid på de större högtalarna i RF serien..
Postad 02 March 2009 - 17:56
Unregistered3ef25644
-
Unregistered3ef25644
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Hej har blivit lite sugen på Klipsch efter mkt läsande i denna tråd.
Har ett par Dali Lektor 8 valnöt med 5års drulle, nyköpta 13 Januari 15390:- på kvittot.
Funderar på om det finns någon här som kan vara intresserad av ett byte mot tex rf82 / rf63 eller annat förslag?
Mvh
Pma gärna!
Postad 26 April 2009 - 08:35
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Sugen på att sälja mina Klipsch till fördel för nåt mindre/diskretare. Alltså ett par RF-62, en styck RC-62 och ett par RS-52. Alla i körsbärsfinish. Rök-, djur- och barnfritt hem. Finns inte en repa på nån av högtalarna. Intresserad? PMa bud. Lägsta nypris idag är 17244 kr hos Hifihuset. Bilder finns i mitt galleri.
Redigerat av bananplanta, 26 April 2009 - 08:35.
Postad 26 April 2009 - 10:24
Unregistered1113
-
Unregistered1113
-
Veteran
-
-
1889 inlägg
Sugen på att sälja mina Klipsch till fördel för nåt mindre/diskretare. Alltså ett par RF-62, en styck RC-62 och ett par RS-52. Alla i körsbärsfinish. Rök-, djur- och barnfritt hem. Finns inte en repa på nån av högtalarna. Intresserad? PMa bud. Lägsta nypris idag är 17244 kr hos Hifihuset. Bilder finns i mitt galleri.
nä men ska du sälja iaf..? hmm den där rc-62 är ju inte helt fel men helt fel för min ekonomi just nu... vill ju gärna ha en sådan..jaja det kanske är kvar till slutet på maj?? //CG-47
Postad 26 April 2009 - 10:35
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Jäpp, känns inte som det har högsta prio nu, behöver ha pengar till annat (husrenovering mm). Blir nog att jag satsar på nåt när jag kan bygga ett bättre rum att ha grejerna i i framtiden.
Vill helst sälja allt i paket.
Postad 08 May 2009 - 20:31
Chumba
-
Chumba
-
Rookie
-
1 inlägg
Någon som vet om Yamaha A-S700 kommer fungera bra med mina RF-82?
Postad 08 May 2009 - 20:36
Unregistered1113
-
Unregistered1113
-
Veteran
-
-
1889 inlägg
Någon som vet om Yamaha A-S700 kommer fungera bra med mina RF-82?
ja det gör det verkligen... //CG-47
Postad 08 May 2009 - 20:41
Chumba
-
Chumba
-
Rookie
-
1 inlägg
Låter bra. Ska ut och provlyssna så fort jag kan. Sen är den ju jävligt snygg också...
Postad 09 May 2009 - 14:55
Unregistered1113
-
Unregistered1113
-
Veteran
-
-
1889 inlägg
jag har själv en Yamaha och bättre bioljud har jag aldrig haft , har provat lite olika men yamahan är som gjuten till en Klipsch högtalare, är man ute efter en biomaskin då anser jag iaf att yamahan är deb absolut bästa recivern till det, yamaha är det märke som ligger i top vad gäller just bioljudet med alla dsp fälten som man ska använda, då gör man ljudet rättvisa..
så ja testa du ordentligt och kolal in andra oxå..det är bra att få en referens om olika recivers till samma högtalare då får man en tydligare bild av hur det låter oxå med klipschen .
//CG-47
Postad 12 May 2009 - 20:19
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Har nu satt ett pris på 13000 kr.
Postad 03 July 2009 - 15:11
Unregistered96d8774f
-
Unregistered96d8774f
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Är det någon som skaffat högtalare från palladiumserien?
Är lite sugen på dessa och därmed era åsikter om dem.
Vet ni var man bäst lyssnar på dessa?
Det är de mindre modellerna som är intressanta för mig.
Postad 20 August 2009 - 17:30
Unregistered1113
-
Unregistered1113
-
Veteran
-
-
1889 inlägg
jaha då är snart sommaren slut och allvaret börjar igen och jag hoppas att alla har haft en bra sommar  har varit ute en hel del och även lyssnat lite på olika saker..men jag får verkligen säga att jag sitter väldigt nöjd förutom att min center ska bytas ut till en RC-62 helt klart, efter det så kommer det bli maximerat . Vad jag ska göra med RC-10 vet jag inte ännu?..att sälja den är ganska meningslöst så den blir kvar här hemma.
ha det
//CG-47
Postad 21 August 2009 - 20:10
Jajo74
-
Jajo74
-
Rookie
-
6 inlägg
Någon som har en svart center RC-62 till salu eller kan tipsa om nått ställe där de säljes till reapris.
Postad 22 August 2009 - 08:18
Unregistered1113
-
Unregistered1113
-
Veteran
-
-
1889 inlägg
Nope ...för då hade jag haft en redan ..
//CG-47
Postad 24 August 2009 - 13:35
PDeg
-
PDeg
-
Rookie
-
1 inlägg
Tänkte bara kolla om någon här vet något mer om hur man ska göra för att lyckas få tag på ett par klipsch i dagsläget (och en sub)?
Tone Elektronik har ju gått i konkurs och på alla ställen jag har hört mig för finns det inga högtalare.
Är någon ny importör på gång eller?
Surt när man provlyssnat ett flertal gånger och sen bestämt sig så går högtalarna inte att få tag på 
(Högtalarna och subben det gäller är RF-82 och 12-D). Ser fram emot att gå med i klubben nångång snart
Postad 24 August 2009 - 16:15
Unregistered1113
-
Unregistered1113
-
Veteran
-
-
1889 inlägg
dom som levererar är bl.a BRL och andra du hittar på nätet som du kan besöka iså fall...alla butiker får inte rätt att sälja deras grejer hur som helst och dom är lite nogranna med hur säljarna beter sig då vi har sett och hört allt för många ggr hur en del missköter sig på den fronten , och det dåliga rykte det har medfarit har inte varit i klipsch intresse, sist jag samtalade med dom så gick dom igenom hur detta fungerar på ett bra sätt sa dom, så det blir att kolla på dom du hittar på nätet.
Lycka till och välkommen som medlem senare...
//CG-47
Postad 25 August 2009 - 08:36
PDeg
-
PDeg
-
Rookie
-
1 inlägg
dom som levererar är bl.a BRL och andra du hittar på nätet som du kan besöka iså fall...alla butiker får inte rätt att sälja deras grejer hur som helst och dom är lite nogranna med hur säljarna beter sig då vi har sett och hört allt för många ggr hur en del missköter sig på den fronten , och det dåliga rykte det har medfarit har inte varit i klipsch intresse, sist jag samtalade med dom så gick dom igenom hur detta fungerar på ett bra sätt sa dom, så det blir att kolla på dom du hittar på nätet.
Lycka till och välkommen som medlem senare...
//CG-47
Tack för svaret! Dock är BRL en av kedjorna jag har försökt hos och som jag väntade på i nästan tre månader innan dess att dom gav upp och meddelade att dom tyvärr inte kunde leverera några högtalare. Dom väntade på att någon ny skulle ta över importen efter Tone Elektronik. Deras tips var också att kolla runt på nätet och andra butiker, vilket jag gjort och fått samma svar överallt. Ingen kan få tag på högtalare. Har ju lyssnat på högtalarna så bara jag hittar något ställe som faktiskt kan leverera högtalarna, och då för ett pris kring det jag skulle betalat på exempelvis BRL, har jag ju inga problem att beställa ett par. Så retsamt att hitta ett par högtalare man tycker om och sen går dom inte att få tag på
Postad 25 August 2009 - 19:17
Jajo74
-
Jajo74
-
Rookie
-
6 inlägg
Tack för svaret!
Dock är BRL en av kedjorna jag har försökt hos och som jag väntade på i nästan tre månader innan dess att dom gav upp och meddelade att dom tyvärr inte kunde leverera några högtalare. Dom väntade på att någon ny skulle ta över importen efter Tone Elektronik. Deras tips var också att kolla runt på nätet och andra butiker, vilket jag gjort och fått samma svar överallt. Ingen kan få tag på högtalare.
Har ju lyssnat på högtalarna så bara jag hittar något ställe som faktiskt kan leverera högtalarna, och då för ett pris kring det jag skulle betalat på exempelvis BRL, har jag ju inga problem att beställa ett par.
Så retsamt att hitta ett par högtalare man tycker om och sen går dom inte att få tag på 
Jag köpte mina RF-82 under sommaren och nu när jag vill köpa till center RC-62 och satelliter RS-42 finns det ingenstans att köpa i Svedala. Men hos tyska nätbutiker verkar det finnas klipsch. Funderar på att beställa från www.hifisound.de eller www.schlauershoppen.de fast helst skulle jag vilja köpa begagnat.
Postad 26 August 2009 - 11:36
PDeg
-
PDeg
-
Rookie
-
1 inlägg
Jag köpte mina RF-82 under sommaren och nu när jag vill köpa till center RC-62 och satelliter RS-42 finns det ingenstans att köpa i Svedala. Men hos tyska nätbutiker verkar det finnas klipsch. Funderar på att beställa från www.hifisound.de eller www.schlauershoppen.de fast helst skulle jag vilja köpa begagnat.
Nice! Tack för det tipset! Är ju mycket billigare dessutom! (Eller missar jag någon kostnad??) Sparar ju nästan 5000kr på att beställa från Tyskland om priset nu stämmer.. Blir nog en beställning när jag fått verifierat att dom faktiskt har den i lager.
Postad 26 August 2009 - 17:15
Unregistered1113
-
Unregistered1113
-
Veteran
-
-
1889 inlägg
Nice! Tack för det tipset!
Är ju mycket billigare dessutom! (Eller missar jag någon kostnad??) Sparar ju nästan 5000kr på att beställa från Tyskland om priset nu stämmer..
Blir nog en beställning när jag fått verifierat att dom faktiskt har den i lager.
Se upp så du läser ordentligt det , det är mycket vanligt att det är stycke priser på varje högtalare, för några 5000 skiljer det inte när allt är betalt, billigare ja men inte så billigt ... kolla in ordentligt så ni vet vad frakt kostnaderna är... //CG-47
Postad 26 August 2009 - 19:22
PDeg
-
PDeg
-
Rookie
-
1 inlägg
Se upp så du läser ordentligt det , det är mycket vanligt att det är stycke priser på varje högtalare, för några 5000 skiljer det inte när allt är betalt, billigare ja men inte så billigt ...
kolla in ordentligt så ni vet vad frakt kostnaderna är...
//CG-47
Bra poäng! Sånt där ska man ju alltid vara försiktig med! Fick svar på mail och högtalarna jag är ute efter finns i lager (kan ju självklart inte vara helt säker ändå). Det som inte framgår på sidan men som personen som svarade upplös om var att fraktkostnaden blir 3x25€ och inte 25€ då det blir 3 paket. (Med den beställning jag isf skulle göra då alltså.) Kostnaden skulle då bli: RF-82 (ett par då såklart) = 789€ RW-12D = 495€ Frakt = 3x25€ (VAT är enligt hemsidan pålagt.) Summa med dagens valutakurs (forex) = ca 14 000:- Billigast i sverige om man kollar prisjakt = 18 480:- Någon som vet om det finns några andra kostnader som kan hamna ovanpå så får ni gärna hojta till annars testar jag nog att lägga en beställning. Är faktiskt nöjd om jag får högtalarna (givetvis ett nytt par + sub utan fel och skavanker  ) för samma pris som i sverige eller därikring. Så blir det lite dyrare än jag räknat på så är det väl så. Uppdatering: Beställde och grejerna har nu dykt upp efter ca 7 arbetsdagar. Kunde nog gått lite snabbare om det inte vore för att frakten för dom andra två paketen tog lite extra tid från deras sida. Kan rekommendera att beställa därifrån om ni är sugna på ett par. Priset slutade på 14000 + några kronor.. (21 tror jag) för allt och hade alltså kostat 18 480:- i Sverige. Helnöjd! Ska bara öppna mina paket nu och hoppas att allt är helt innan jag kan vara helt säker dock!
Redigerat av PDeg, 09 September 2009 - 15:24.
Postad 10 September 2009 - 19:17
Jajo74
-
Jajo74
-
Rookie
-
6 inlägg
Vilken webshop var det du beställde ifrån?
Postad 12 September 2009 - 22:15
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Undrar jag med. €495 för RW12D var ju riktigt billigt. EDIT Fick tummen ur och sökte lite. Schlauershoppen.de gissar jag på att det är. De har iaf bra priser. Blevriktigt sugen på en RW12D nu.
Redigerat av bananplanta, 12 September 2009 - 22:23.
Postad 12 September 2009 - 22:28
Unregistered1113
-
Unregistered1113
-
Veteran
-
-
1889 inlägg
ja det var billigt verkligen hmmm underar vad en center kan kosta där istället..hmmm
Edit: jag kollade 285€ för RC-62an , det var ju en rejäl skillnad minsann ..
//CG-47
Redigerat av Unregistered1113, 12 September 2009 - 22:31.
Postad 16 September 2009 - 21:24
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Beställde en RW12D från Schlauershoppen nu. :-)
Redigerat av bananplanta, 17 September 2009 - 03:34.
Postad 17 September 2009 - 05:09
Unregistered3880a842
-
Unregistered3880a842
-
Rookie
-
6 inlägg
Beställde en RW12D från Schlauershoppen nu. :-)
Beställde just 2xRF82 + 2xRS52 från Schlauershoppen. Valde betalningsalternativet COD med UPS. UPS verkar leverera mellan 9-19 (vardagar) och riger (oftast) inte innan eftersom chafförerna inte har arbetstelefon läste jag så det blir att ta ledigt från jobbet
Postad 17 September 2009 - 09:34
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Här är det Bring som kör ut åt UPS, de brukar ringa om det finns ett nummer på försändelsen.
Postad 17 September 2009 - 09:45
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Här är det Bring som kör ut åt UPS, de brukar ringa om det finns ett nummer på försändelsen.
Postad 18 September 2009 - 14:38
Unregistered3880a842
-
Unregistered3880a842
-
Rookie
-
6 inlägg
Japp det var bring som levererade, och de ringde 30 min innan ankomst med. Gick faktiskt ganska fort, beställde i onsdags kl 13 från http://www.schlauershoppen.de/ och fick alla paket nu Då var det bara dags att placera ut alla högtalare. Jag är alldeles skakis av lycka
Postad 18 September 2009 - 14:48
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Oj, det var snabbt. Snabbare än en del butiker i Sverige  Skit att jag beställde först på kvällen, annars kanske jag hade haft mitt paket nu med, nu måste jag vänta till måndag
Postad 18 September 2009 - 22:40
Unregistered3880a842
-
Unregistered3880a842
-
Rookie
-
6 inlägg
Oj, det var snabbt. Snabbare än en del butiker i Sverige Skit att jag beställde först på kvällen, annars kanske jag hade haft mitt paket nu med, nu måste jag vänta till måndag 
Den som väntar på något gott väntar alltid för länge
Redigerat av Unregistered3880a842, 19 September 2009 - 06:44.
Postad 20 September 2009 - 13:05
PDeg
-
PDeg
-
Rookie
-
1 inlägg
För er som undrade beställde jag ifrån www.hifisound.de
Grymt nöjd med köpet! Det sämsta är att det är svårt att få tid till annat när man fastnar i soffan för att lyssna på musik. Antar att jag får stå ut med det.
Postad 20 September 2009 - 13:12
Sohlio
-
Sohlio
-
Forumräv
-
-
586 inlägg
Japp det var bring som levererade, och de ringde 30 min innan ankomst med. Gick faktiskt ganska fort, beställde i onsdags kl 13 från http://www.schlauershoppen.de/ och fick alla paket nu Då var det bara dags att placera ut alla högtalare. Jag är alldeles skakis av lycka 
Nöjd då? Och lite bilder.....
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
→
Klubbar
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|